Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Borowie

www.borowie.pl
Ikona statystyk

2011-05-26

W Ó J T G M I N Y B O RO W I E ogłasza nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż lokalu mieszkalnego wraz z udziałem we współwłasności działki

W Ó J T  G M I N Y  B O RO W I E
   
ogłasza
nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż lokalu mieszkalnego wraz z udziałem we współwłasności działki
   
   
  
Przedmiotem przetargu jest   lokal mieszkalny  Nr 1 o pow. 51,90 m2  mieszczący  się na parterze budynku jednopiętrowego Nr 139 , usytuowanego na działce Nr 1076/1  o pow. 0,2329 ha  w Iwowem wraz  z udziałem w wysokości 7480/22670 we współwłasności gruntu i budynku , księga wieczysta Nr 33159 .
Lokal składa się z następujących pomieszczeń :
Dwa pokoje o pow. 17 m2  i 13m2  , kuchnia o pow. 11,10 m2 , spiżarnia o pow. 3,30 m2 , holl o pow. 3,80 m2 , WC o pow. 3,70 m2  . Do lokalu przynależna jest piwnica nr 2 o pow. 11,60 m2 , znajdująca się w budynku mieszkalnym i pomieszczenie gospodarcze  nr 1  o pow. 11,30 m2  w budynku gospodarczym  murowanym.
Budynek w którym zlokalizowany jest lokal został wybudowany w 1975r , ściany konstrukcyjne są z  białej cegły, nieocieplane . Stropodach kryty papą . Lokal wyposażony jest w wodę bieżącą , kanalizację własną, ogrzewanie z pieców kaflowych , kuchnia trzon kaflowy, okna w ramach drewnianych , drzwi wejściowe płycinowe , podłogi z płytek pcv .
Dla nieruchomości brak jest planu przestrzennego zagospodarowania .
  
Cena wywoławcza lokalu                       -        59529,00 zł                     
 wraz z przynależną częścią gruntu i
 pomieszczeniem gospodarczym        
 Wadium                                           -         10000,00 zł         
 Minimalne postąpienie                     -             600,00 zł
  
Przetarg odbędzie się w dniu  7.07.2011 r w Urzędzie Gminy w Borowiu o godzinie 1000.
  
W przetargu mogą wziąć udział osoby , które   wpłacą  wadium w pieniądzu z takim wyprzedzeniem aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Urzędu Gminy Borowie nr 58 921000080047353020000010 najpóźniej w dniu  4.07.2011r .
Dowód wpłaty wadium i dokument stwierdzający tożsamość  należy przedłożyć Komisji Przetargowej przed otwarciem przetargu.
Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia lokalu, zaś pozostałym uczestnikom przetargu  zwrócone po zakończeniu przetargu jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odwołania lub zamknięcia przetargu.
            Jeżeli osoba ustalona jako nabywca lokalu nie stawi się do zawarcia umowy sprzedaży organizator przetargu może odstąpić od zawarcia umowy a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi . Koszty notarialne ponosi Nabywca.
Cena lokalu sprzedanego  w drodze przetargu podlega zapłacie przed sporządzeniem umowy kupna sprzedaży.
Organizator przetargu z ważnych powodów zastrzega   sobie prawo odwołania przetargu. Bliższych informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy w Borowiu w godzinach 8.00-16.00 lub telefonicznie  256859070.
2011-06-03

Borowie: Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Głoskowie w ramach programu Radosna Szkoła Numer ogłoszenia: 142292 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011

Borowie: Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Głoskowie w ramach programu Radosna Szkoła
Numer ogłoszenia: 142292 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Głoskowie w ramach programu Radosna Szkoła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa placu zabaw z w miejscowości Głosków przy Zespole Szkół o powierzchni 840,0m2 z nawierzchnią poliuretanową 165m2 i trawiastą 653m2 obejmująca między innymi: 1. Roboty pomiarowe - 0,1ha 2. Prace przygotowawcze  pod plac zabaw: - usunięcie i wywóz karpy drzewa liściastego - śr. Pnia 10 cm szt. 8 - mechaniczne wykonanie koryta gł. 30 cm - na 306 m2 165 m3 - wykonanie nasypów - ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów  57,75 m3 3. Wykonanie nawierzchni placu zabaw - podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa dolna gr. 15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa gr. 8 cm -podsypka cem- piaskowa - nawierzchnia z poliuretanowych płytek o wym. 100x100 cm lub 50x50 cm wierzchnia warstwa płytki pokryta granulatem EPDM w kolorach niebieskich i pomarańczowym 165,00 m2 - obramowanie placu zabaw z obrzeży elastycznych lub betonowych100x20x6 cm na ławie betonowej 53,00 mb 4. Wykonanie dojść-chodników do placu zabaw - wykonanie chodnika z kostki betonowej gr 6 cm wraz z korytowaniem, wywozem i podbudową w kolorze 22,0m2 - położenie obrzeży betonowych 35,0mb 5. Wykonanie nawierzchni trawiastej - wykonanie trawników dywanowych siewem na powierzchni 653,0m2 6. Wyposażenie placu zabaw - dostarczenie i montaż urządzeń do zabawy typu: - zestaw wielofunkcyjny z wieżą, zjeżdżalnią, ruchomymi klockami i drabinką                         szt.1 - zestaw sześcioelementowy                                                     szt.1 - huśtawka wahadłowa podwójna                                                                szt.1 - huśtawka ważka                                        szt.1 - kosz na śmieci                                                                                           szt.2 - ławka z oparciem                                                                                       szt.2 - regulamin placu zabaw szt.1 - mostek drewniany szt. 1 7. Obsługa geodezyjna prowadzonych robót i wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. 8. Wszystkie urządzenia zabawek muszą posiadać certyfikaty dopuszczające do użytku na publicznych placach zabaw - opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 9. Obsługa geodezyjna prowadzonych robót i wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, specyfikacji wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.23.62.10-5, 36.53.50.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr. 5

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr 4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr 3 i3a

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy załączyć polisę ubezpieczeniową na kwotę min 100 tys. zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

referencje potwierdzające wartość i zakres wykonanych robót.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa  (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT), b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Borowie Biuro Obsługi Interesanta ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

2011-06-07

ogłoszenie na sprzedaż urządzenia medycznego - unit stomatologiczny

Wójt Gminy Borowie

ogłasza

przetarg nieograniczony ofertowy

na sprzedaż urządzenia medycznego - unit stomatologiczny kpl. 1:

- Nazwa i typ aparatu- Praktik PRO 4,

- Rok produkcji- 2000,

- Producent- Chirana Stara Tura (Słowacja),

składający się z części składowych:

- kompresor DK50-10Z nr 6660,

- fotel Smile SK1 nr 878,

- turbina Bora L nr SN0040543,

- kątnica A 1141 nr SN00J0118,

- prostnica 110D nr P0444,

- mikrosilnik MC3LK nr SN00J0075,

- krzesło Smile 3 stomatologiczne,

- lampa polimeryzacyjna typu OPTILUX 150.

 

Cena wywoławcza 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).

Urządzenie posiada ślady zużycia widoczne na załączonych zdjęciach takie jak:. zadrapania, uszczelki gumowe na przegubach od ramienia konsoli sparciałe, tapicerka siodła siedliska fotela popękana. Ogólny stan techniczny dobry.

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest złożenie w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie pisemnej oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Przetarg na unit stomatologiczny” oraz wpłacenie wadium wysokości 250 zł na rachunek bankowy 58 921000080047353020000010 do 20 czerwca 2011r z dopiskiem ,,wadium na zakup unitu stomatologicznego’’.

Termin składnia ofert upływa w dniu 22 czerwca 2011r o godz. 10.00

Oferta winna zawierać: nazwę, adres i status prawny oferenta, datę sporządzenia ofert, sposób zapłaty, oświadczenie że oferent zapoznała się z warunkami niniejszego ogłoszenia i przyjmuje je bez zastrzeżeń, proponowaną cenę nabycia, potwierdzenie wpłaty wadium. Oferentowi, którego oferta zostanie przyjęta, wadium zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia, pozostałym oferentom kwota wadium, bez odsetek, zostanie zwrócona niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu. W przypadku ustalenia, że kilku oferentów zaoferowało tę samą, najwyższą cenę nabycia, sprzedający przeprowadzi dodatkowy przetarg w formie aukcji między tymi oferentami, którzy złożyli te oferty, o godz. 11.00 w tym samym dniu. W dniu otwarcia oferty oferent, którego oferta będzie przyjęta, zobowiązany jest przed wydaniem mu przedmiotu przetargu do zapłaty ceny najpóźniej w ciągu 7 dni od powiadomienia go o wyniku przetargu. W przypadku uchylenia się oferenta od zawarcia umowy sprzedaży wadium nie podlega zwrotowi. Przedmiot umowy zostanie wydany w dniu zapłaty.

Sprzedający nie ponosi winy za wady ukryte w oferowanym do sprzedaży urządzeniu stomatologicznym. Zgłoszony do przetargu unit stomatologiczny można oglądać w godzinach od 8.00 do 15.00 w budynku Ośrodka Zdrowia w Borowiu przy ulicy Garwolińskiej 9 od 10 do 20 czerwca, tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem Urzędu Gminy (tel. 25 685 90 70 w 19 ).

Otwarcie oferty nastąpi w dniu 22 czerwca 2011r o godz. 10.05 w Urzędzie Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego2 w pokoju nr 11.

O wyniku przetargu oferenci zostaną powiadomieni w czasie do 3 dni od dnia zamknięcia przetargu. Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25 685 90 70 w 19.

Sprzedający zastrzega sobie prawo do uznania, że przetarg nie dał rezultatu, unieważnienia lub odstąpienia od przetargu bez podania przyczyny.

2011-06-08

Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 w Borowiu

              

Borowie: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 w Borowiu
Numer ogłoszenia: 148774 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 w Borowiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1. Budowę boiska do piłki nożnej wraz z wyposażeniem o wym. 30,0 m x 62,0 m o nawierzchni syntetycznej typu sztuczna trawa 2. Budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z wyposażeniem o wym. 19,1 m x 32,1 m o nawierzchni poliuretanowej. 3. Ogrodzenie boisk siatką stalową ocynkowaną powlekaną PCV o wysokości 4 m i piłkochwytami wykonanymi z siatki tekstylnej - sznurka polipropylenowego o wys. 6,0 m. W ogrodzeniu zostaną wykonane dwie bramy dwuskrzydłowe z furtkami. 4. Wykonanie Oświetlenia obiektów poprzez postawienie ośmiu lamp oświetleniowych 10 m. 5. Wykonanie ciągów komunikacyjnych z kostki brukowej. 6. Postawienie kontenerowego zaplecza socjalnego o wym. 15,64 m x 5,44 m na fundamentach betonowych. 7. Wykonanie przyłącza instalacji energetycznej, wodnej i kanalizacyjnej. 8. Wyposażenie placu w ławki z siedliskami krzesełkowymi i kosze na śmieci. Szczegółowy  opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany, specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium wysokości 18 000,00 zł słownie: osiemnaście tysięcy złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy przedstawić dokumenty potwierdzające zarejestrowaną działalność gospodarczą do wykonywania określonej czynności.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie boisk sportowych, w tym co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią poliuretanową; o wartości co najmniej   1 200 000,00  złotych brutto każda z robót budowlanych;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr 7 -Oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób,  w tym: a.) przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,  wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalnościach; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami; b) przynajmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej lub z nawierzchnią poliuretanową, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy załączyć polisę ubezpieczeniową na kwotę min 500 tys. zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale 6 pkt 1 i 2 SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

  



2011-06-10

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Numer ogłoszenia: 151990 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 148774 - 2011 data 08.06.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, fax. 025 6859072.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
  • W ogłoszeniu jest: W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie boisk sportowych, w tym co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią poliuretanową; o wartości co najmniej   1 200 000,00  złotych brutto każda z robót budowlanych;.
  • W ogłoszeniu powinno być: W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie boisk sportowych, w tym co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią poliuretanową; o wartości co najmniej   1 000 000,00  złotych brutto każda z robót budowlanych;.

2011-06-10

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu przetargowym na Budowę Kompleksu Boisk Sportowych w ramach programu Moje Boisko- Orlik 2012 w Borowiu

Wykonawcy biorący udział

w postępowaniu przetargowym na

Budowę Kompleksu Boisk Sportowych w ramach programu

Moje Boisko- Orlik 2012 w Borowiu

W związku z zadanym pytaniem przez firmy, które pobrały SIWZ na „Budowę Kompleksu Boisk Sportowych w ramach programu Moje Boisko- Orlik 2012” w Borowiu informujemy o naszym stanowisku:

W Rozdziale 4, Pkt. 1b w SIWZ dotyczącym wiedzy i doświadczenia, Zamawiający zażądał wykonania dwóch boisk : jednego z nawierzchnią poliuretanową i jednego z nawierzchnią z trawy syntetycznej o wartości co najmniej 1.200.000 zł brutto każde.

Mając praktykę w wykonywaniu boisk z programu ORLIK 2012 oraz uczestnicząc w postępowaniach przetargowych uważamy, że kwota 1.200.000 zł jest kwotą zbyt wysoką i dużym stopniu zawęża dostęp do udziału w postępowaniu większej ilości oferentów.

Czy Zamawiający uzna referencje na boiska z nawierzchni poliuretanowej i z trawy syntetycznej na kwotę minimum 1.000.000 zł brutto każde.

 

Odp. Zamawiający uzna referencje na boiska z nawierzchnią poliuretanową i z trawą syntetyczną na kwotę minimum 1 000 000 zł brutto każde. Związku powyższym zostanie opublikowana zmiana do ogłoszenia Nr 148774-2011 z dnia 08.06.2011 r.

2011-06-10

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu przetargowym na Budowę placu zabaw przy Zespole Szkół w Głoskowie

Wykonawcy biorący udział

w postępowaniu przetargowym na

Budowę placu zabaw przy Zespole Szkół w Głoskowie

 

W związku z zadanym pytaniem przez firmy, które pobrały SIWZ na „Budowę placu zabaw przy Zespole Szkół w Głoskowie informujemy o naszym stanowisku:

Czy Zamawiający dopuszcza obniżenie wysokości zestawu sześcioelementowego z 2,1 m do 1,9 m?

Odp. Zamawiający dopuszcza zestaw sześcioelementowy o wysokości do 1,9 m. Zestaw ten musi posiadać certyfikat zgodności z Polską Normą.

2011-06-15

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu przetargowym na Budowę Kompleksu Boisk Sportowych w ramach programu Moje Boisko- Orlik 2012 w Borowiu

Borowie dn. 15.06.2011 r.

RG.271.05.2011

 Wykonawcy biorący udział

w postępowaniu przetargowym na

Budowę Kompleksu Boisk Sportowych w ramach programu

Moje Boisko- Orlik 2012 w Borowiu

 
 

Dotyczy: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko – Orlik 2012 w Borowiu. Numer ogłoszenia: 148774 – 2011, data zamieszczenia:08.06.2011

 

W związku z zadanym pytaniem do specyfikacji SIWZ przez firmę ALUMAST S.A., dotyczącym:

,,Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie zamiennika dla stalowych słupów na piłkochwyty, na równoważne słupy aluminiowe anodowane segmentowe o profilu okrągłym lub z kompozytów polimerowych?”

 

w odpowiedzi:

Zamawiający informuje, iż nie dopuszcza zastosowania zamienników dla stalowych słupów na piłkochwyty”.

 

Zastosowanie słupów aluminiowych anodowanych wiąże się głównie z rezygnacją z koloru zielonego na ogrodzeniu w miejscu piłkochwytów. Proces anodowania ma na celu wytworzenie na profilach aluminiowych ochronnej warstwy tlenku aluminium oraz nadanie obrabianej powierzchni walorów estetycznych , a co za tym idzie nadanie koloru: inox, złotego, szampańskiego czy brązu. Założeniem ogrodzenia i piłkochwytów jest ich jednolitość kolorystyczna.

2011-06-22

Wykonawcy biorący udział w przetargu na „Budowę kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko – Orlik 2012 w Borowiu”

Wykonawcy biorący udział w przetargu na „Budowę kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko – Orlik 2012 w Borowiu”

 

 

 

Dotyczy: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko – Orlik 2012 w Borowiu. Numer ogłoszenia: 148774 – 2011, data zamieszczenia:08.06.2011

 

 

W związku z zadanymi poniższymi pytaniami do specyfikacji SIWZ przez jedną z firm które pobrały dokumenty przetargowe zamawiający udziela następujących odpowiedzi:

Pyt. 1 ,,Czy Inwestor jest w posiadaniu badań geologicznych (zawierających przekroje gruntu)? Jeśli tak to prosimy o ich udostępnienie oraz przedłużenie terminu składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się ww dokumentacją”

Odp. Zamawiający informuje, iż jest w posiadaniu dokumentacji geotechnicznej badań podłoża gruntowego do planowanej inwestycji i załącza ją przy odpowiedzi jako załącznik nr 1.

W związku z powyższym, iż do złożenia ofert zostało sześć dni zamawiający uważa, iż jest to wystarczający czas na zapoznanie się z tym dokumentem i twierdzi, iż nie jest potrzeba zmiany składania terminu ofert.

 

Pyt. 2 ,,Czy Zamawiający przewiduje roboty dodatkowe, w przypadku nieosiągnięcia (po usunięciu gruntu zgodnie z projektem) warunków gruntowych umożliwiających ułożenie nawierzchni sportowych?”

Odp. Zamawiający informuje, iż nie przewiduje żadnych robót uzupełniających, ani dodatkowych w związku z tym, iż wartością inwestycji będzie cena ryczałtowa z godnie z zapisem SIWZ rozdział 13 pkt 2, i rozdziałem 18 wymienionej specyfikacji.

 

Pyt. 3 ,,Prosimy o informację czy dla Wykonawcy, przy wycenie w/w inwestycji, wiążący będzie przedmiar czy projekt wykonawczy/opis do projektu?”

Odp. Zamawiający informuje, iż zgodnie z zapisem SIWZ rozdział 13 pkt 2 załączone przedmiary robót służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do wyliczenia ceny.

W związku z powyższym Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.

Jednocześnie Zamawiający prosi o dołączenie uproszczonych kosztorysów ofertowych do składanych ofert.

 

 

Pyt. 4 ,,Czy zamawiający wskaże miejsce wywozu ziemi itp. czy pozostawi to w gestii wykonawcy?”

Odp. Zamawiający informuje, iż wskaże miejsce wywozu ziemi.

 

Pyt. 5 ,,Przedmiar robót przewiduje roboty wodno-kanalizacyjne zewnętrzne, natomiast w dokumentacji do pobrania nie zamieszczono projektu na podany wyżej zakres prac. Prosimy o informację czy zamawiający przewiduje wyżej wymieniony zakres prac. Jeżeli tak, prosimy o przesłanie stosownej dokumentacji projektowej?”

Odp. Zamawiający informuje, iż wycenę zewnętrznych robót wodno-kanalizacyjnych należy wykonać na podstawie załączonego przedmiaru robót (7. Roboty wodno-kanalizacyjne zewnętrzne poz. 59-67).

Zamawiający załącza projekt zagospodarowania działki instalacji wodno-kanalizacyjnych przy odpowiedzi jako załącznik nr 2.

 

Pyt. 6 ,,Prosimy o potwierdzenie czy ilości składowe w załączonym przedmiarze są zgodne ze stanem faktycznym prac przewidzianych przy wykonaniu w/w inwestycji?”

Odp. Zamawiający otrzymał przedmiary od projektanta w związku z powyższym uważa, iż  są wykonane zgodnie z zasadami kosztorysowania inwestycji. Zamawiający informuję, iż zgodnie z SIWZ rozdział 13 pkt 2 przedmiar służy jako załącznik do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia, natomiast wykonawca zobowiązany jest do wyliczenia ceny oferty na podstawie dokumentacji projektowej lub pomiaru z natury.

2011-06-28

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZAWIADOMIENIE

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.04.2011. Nazwa zadania: Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Głoskowie w ramach programu rządowego „Radosna Szkoła””

 1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

BabyCam

Paweł Chodkowski

Reguły ul. Królewska 5

05-816 Michałowice

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2011-07-11.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

                                                                          
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

BabyCam

  

Paweł Chodkowski

  
  

05-816 Michałowice

  

Regały ul. Królewska 5

  
  

107 588,46 zł   

  
  

300,00

  
  

 

  

2.

  
  

 

  

Moja Sp.z o.o.

  
  

 

  

48-130 Kietrz

  

Ul. Okrzei 21

  

 

  
  

 

  

119 194,95 zł

  
  

 

  

270,81

  
  

3.

  
  

Roboty Budowlano-Ziemne

  

Soczewka Łukasz

  
  

21-450 Stoczek Łukowski

  

Zabiele 41;

  
  

 

  
  

 

  
  

4.

  
  

Przedsiębiorstwo Budowlane   „MELTOR”

  
  

05-410 Józefów

  

Ul. Liściasta 11

  
  

147 639,02

  
  

268,89

  

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu został wykluczony jeden wykonawca.

- Roboty Budowlano – Ziemne Soczewka Łukasz z siedzibą w Zabiele 41; 21-450 Stoczek Łukowski

 

Podstawa wykluczenia

Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale VI. pkt. a.3 i c 4 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia przez Kierownika Robót oraz przynależność Kierownika Robót Budowlanych do właściwej Izby Samorządowej.

W złożonej ofercie brakowało wzoru umowy z kartą gwarancyjną.

 

Podstawa prawna

Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24. ust 2. pkt. 4

 

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

 

2011-07-01

Wykonawcy biorący udział w przetargu na „Budowę kompleksu boisk sportowych w ramach programu „Moje Boisko-Orlik 2012” w Borowiu

Wykonawcy biorący udział w przetargu na

„Budowę kompleksu boisk sportowych w ramach programu „Moje Boisko-Orlik 2012” w Borowiu

 

 

 

Gmina Borowie informuje, że w dniu 30.06.2011 r. wpłynęło do tutejszego Urzędu pismo w sprawie dostarczenia przez Wykonawców kosztorysów Inwestorskich.

Zamawiający po przeprowadzonej analizie uznaje wniosek za zasadny i odstępuję od konieczności dostarczenia kosztorysu Zamawiającemu.

W związku z powyższym Wykonawcy, którzy otrzymali wezwanie do uzupełnienia dokumentu o kosztorys uproszczony nie mają obowiązku dostarczenia go.

2011-07-07

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.05.2011. Nazwa zadania: Budowę kompleksu boisk sportowych w ramach programu „Moje Boisko-Orlik 2012 w Borowiu””

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawców:

Konsorcjum Firm

„MARTINEX”

Firma Ogólno-Budowlana

Soczewka Marcin

Roboty Budowlano-Ziemne

Soczewka Łukasz

Zabiele 41

21-450 Stoczek Łukowski

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2011-07-26.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                                                                                                                                      
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

Firma Kaszub

  

Dariusz Kaszuba

  
  

83-307 Kiełpino

  

Leszno ul. Rzemieślnicza 3

  
  

1 094 700,00   zł

  
  

269,67

  
  

 

  

2.

  
  

 

  

PANORAMA II Sp. z o.o.

  
  

 

  

81-605 Gdynia ul. Słoneczna 73

  

 

  
  

 

  

1 109 638,44   zł

  
  

 

  

266,04

  
  

3.

  
  

Media Stadion Sp. z.o.o.

  
  

72-006 Mierzyn ul.   Lubiszyńska 40a

  
  

1 149 020,92   zł

  
  

256,92

  
  

4.

  
  

Kortbud Sp. z o.o. Sp.k.

  
  

05-079 Okuniew

  

Ul. Lipowa 7

  
  

1 197 296,97   zł

  
  

246,57

  
  

5.

  
  

SPORTPROJEKT

  

Sp.z.o.o.

  
  

71-468 Szczecin

  

Ul. Sosnowa 6a

  
  

1 215 511,12   zł

  
  

242,86

  
  

6.

  
  

MORIS –SPORT Sp.z.o.o

  
  

02-235 Warszawa

  

Ul. Równoległa 1

  
  

1 088 554,56   zł

  
  

271,20

  
  

7.

  
  

Firma Handlowo-Usługowa   Drzewiarz Sławomir Cichecki

  
  

08-450 Łaskarzew

  

Ksawerynów 21

  
  

989   931,91 zł

  
  

298,20

  
  

8.

  
  

Konsorcjum Firm

  

„Martinex” Firma   Ogólno-Budowlana Soczewka Marcin

  

Roboty Budowlano-Ziemne   Soczewka Łukasz

  
  

21-450 Stoczek Łukowski

  

Zabiele 41

  
  

984 000,00   zł

  
  

300,00

  

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2011-07-18

W Ó J T G M I N Y B O RO W I E ogłasza nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości

W Ó J T  G M I N Y  B O RO W I E

ogłasza

 nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości

 

Przedmiotem przetargu jest  następująca nieruchomość:

 

Działka nr 288 o pow.  2,62 ha położona w Borowiu . Nieruchomość jest niezabudowana   , położona przy drodze gminnej z Borowia do Oziemkówki  w terenach uzbrojonych w sieć wodociągową , kanalizacyjną i elektryczną . Nieruchomość jest uregulowana w księdze wieczystej nr 39614 i jest wolna od długów i obciążeń.

 

Nieruchomość w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Borowie położona jest w terenie obiektów produkcyjnych , składów i magazynów.

Cena wywoławcza                 320700,00 zł

Wadium                                     40000,00 zł

Minimalne postąpienie              3300,00 zł            

Do ceny uzyskanej w przetargu zostanie doliczony  obowiązujący podatek VAT

 

Przetarg odbędzie się w dniu  6.09.2011 r w Urzędzie Gminy w Borowiu o godzinie 1000.

W przetargu mogą wziąć udział osoby , które   wpłacą  wadium w pieniądzu z takim wyprzedzeniem aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Gminy Borowie  nr 58 921000080047353020000010 najpóźniej w dniu 2.09.2011 r .

Dowód wpłaty wadium należy przedłożyć Komisji Przetargowej przed otwarciem przetargu.

Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości, zaś pozostałym uczestnikom przetargu  zwrócone po zakończeniu przetargu jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odwołania lub zamknięcia przetargu.

        Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie stawi się do zawarcia umowy sprzedaży organizator przetargu może odstąpić od zawarcia umowy a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi .

Cena nieruchomości sprzedanej w drodze przetargu podlega zapłacie przed sporządzeniem umowy kupna sprzedaży.

Organizator przetargu z ważnych powodów zastrzega   sobie prawo odwołania przetargu. Bliższych informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy w Borowiu w godzinach 8.00-16.00 lub telefonicznie   256859070.

2011-08-08

Dostawa grysu dolomitowego na drogę gminną w miejscowości Głosków

Borowie: Dostawa grysu dolomitowego na drogę gminną w miejscowości Głosków
Numer ogłoszenia: 234382 - 2011; data zamieszczenia: 08.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa grysu dolomitowego na drogę gminną w miejscowości Głosków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa grysu dolomitowego o frakcji 0-31mm w ilości 2 000 ton.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Koncesję, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Odpis koncesji, zezwolenia lub licencji na wykonywanie krajowego transportu  drogowego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr.3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr 4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy załączyć polisę ubezpieczeniową na kwotę 100 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

2011-08-10

Modernizacja drogi dojazdowej, gminnej do gruntów rolnych w miejscowości Głosków

Borowie: Modernizacja drogi dojazdowej, gminnej do gruntów rolnych w miejscowości Głosków
Numer ogłoszenia: 238518 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi dojazdowej, gminnej do gruntów rolnych w miejscowości Głosków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie trzech zjazdów o szerokości 5mb i długości 5 mb - profilowanie i zagęszczanie podłoża warstwy konstrukcyjnej nawierzchni na pow. 5 857,5 m2 - skropienie nawierzchni asfaltem na powierzchni 5 857,5 m2 - wykonanie nawierzchni mineralno - bitumicznych (warstwa ścieralna) o gr. 4 cm na pow. 5 857,5 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedstawić dokument potwierdzający wykonywanie odpowiedniej działalności gospodarczej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr. 5

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr 4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr 3 i3a

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy załączyć polisę ubezpieczeniową na kwotę min 100 tys. zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Referencje potwierdzające zakres i wartość wykonanych robót

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. a)     wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej  zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie  z jej treścią.            Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumento¬wania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zadań 2. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1, Strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2018-10-17 13:52:41, zmian dokonał(a): borowie

WCAG 2.0 (Level AA)