Wykonawcy biorący udział w przetargu na
„Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chromin”
W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chromin przedstawiamy nasze stanowisko:
1. Proszę o zamieszczenie (przesłanie informacji na temat pompowni P1 ; podanie parametrów, punktów pracy, wysokości podnoszenia itp. pomp oraz o dane dotyczącej wyposażenia i układu sterowania ?
Odp. 1. Zgodnie z załącznikiem graficznym nr 1 i nr 2
2. Proszę o informację, czy Zamawiający posiada stacjonarny system monitoringu GPRS do którego należy podpiąć pompownię P1, czy należy dostarczyć cały system stacjonarny: komputer z oprogramowaniem ?
Odp. 2. Zarządzający siecią kanalizacyjną posiada oprogramowanie do systemu monitorowania kompatybilnego z systemem PLUS montowanym przez „Metalchem” Nie należy dostarczać całego systemu.
3. Dotyczy przedmiaru Zlewnia P1 poz. 45 – Oferent może zapewnić nadzór archeologiczny w związku z występowaniem trzech stanowisk archeologicznych na trasie kanalizacji, ale nie może zapewnić ratowniczych badań archeologicznych, bo nie da się tego przewidzieć ani oszacować ewentualnych kosztów. Z doświadczenia wiemy, że koszt takich badań może być bardzo wysoki.
Proszę o zmianę pozycji w przedmiarze.
Odp. 3. Mając na uwadze Decyzje Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, która zobowiązuje Zamawiającego do wykonania specjalistycznej archeologicznej dokumentacji konserwatorskiej odkrywanych warstw kulturowych Zamawiający prosi o nie kosztorysowanie pozycji 45 w przedmiarze Zlewnia P1 – kwalifikowane.
4. W odpowiedzi Zamawiającego na pytania wykonawców zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiający w dniu 19.12.2012 dopuszcza zastosowanie przewiertów zamiast wykopów otwartych przy rurociągach w sąsiedztwie drogi krajowej. Czy przy zamianie technologii wykonania kanalizacji grawitacyjnej DN 200 Zamawiający dopuści zastosowanie do tych przewiertów rury PE np. Tytan ? Jeżeli nie prosimy o informację z jakiego materiału moją być rury wymagane przez Zamawiającego.
Odp. 4. Zamawiający dopuści zastosowanie rur które będą posiadały wymagane atesty, deklaracje i będą przeznaczone do budowy metoda przewiertów. Jeżeli rury Tytan spełniają te wymogi zamawiający dopuści ich zastosowanie.
5. W PT zamieszczono tylko 1 schemat pompowni, bez podania gabarytów rzeczowych, itp. Brak punktów pracy pomp i opisu układu sterowania i wyposażenia dodatkowego. Proszę o uzupełnienie danych.
Odp. 5. Zgodnie z załącznikami Nr 1 i nr 2
6. W nawiązaniu do zamieszczonych na stronie Zamawiającego odpowiedzi na pytania (pytanie nr 3 i 4), proszę o uzupełnienie przedmiaru o poz. Dotyczącą przełączenia odbiorców do budowanej kanalizacji wraz z określeniem zakresu robót (likwidacja szamb – ilość, inne …)
Odp. 6. Przełączanie odbiorców będzie generalnie
polegało na wybudowaniu studni na
instalacjach kanalizacyjnych pomiędzy budynkiem
a zbiornikiem na ścieki. W przypadku
gdy przyłącze zostało zaprojektowane do budynku, cały odcinek został ujęty w przedmiarze robót. Do
wykonawcy robót nie będzie należało likwidowanie
szamb na posesjach.
W związku z powyższym nie ma potrzeby dodawania
dodatkowych pozycji w przedmiarze
robót.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania w sprawie przeprowadzenia przetargu nieograniczonego ofertowego na sprzedaż samochodu ciężarowego – asenizacyjnego Marki FSC Star 200, rok produkcji 1981.
1. Działając na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy nr 88/2012 z dnia 04.12.2012 informuję, że w prowadzonym postępowaniu wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Kupującego:
Paweł Świętochowski
ul. Szklanych Domów 5 m. 50
04-346 Warszawa
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena brutto |
Inne informacje podlegające odczytaniu |
1. |
Paweł Świętochowski
|
ul. Szklanych Domów 5 m. 50 04-346 Warszawa |
5.550,00 zł |
|
Wybrany wykonawca zgłosi się do Zamawiającego w celu podpisania umowy do dnia 31.12.2012 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Borowie zwraca się z prośbą o składanie ofert cenowych na wykonanie prac remontowych, w budynku świetlicy wiejskiej w Jaźwinach, gmina Borowie. Zadanie realizowane będzie pod nazwą „Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku świetlicy wiejskiej w Jaźwinach” i dofinansowane będzie ze środków pochodzących z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Termin realizacji prac od 23.01.2013 do 12.03.2013r. Oferent powinien złożyć wraz z ofertą cenową dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia przez podwykonawców. Realizacja prac obejmuje wymianę okien, obrobienie glifów, montaż parapetów zewnętrznych oraz montaż i obrobienie drzwi wejściowych-aluminiowych. Szczegółowy zakres robót w załączniku nr 3 (przedmiar robót).
Informacje dodatkowe :
Termin wykonania zamówienia – do 12.03.2013r.
Liczba okien do wymiany : 26 okien z parapetami
Liczba drzwi do wymiany: 1 zewnętrzne
Oferty cenowe należy składać w
Biurze Obsługi Interesantów Gminy Borowie, ul. A. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie do dnia 17.01.2013r. do godziny 10.00
Integralna częścią zapytania są
załączniki od 1 do 3 załączone do zapytania.
Wykonawca powinien przedstawić dołączony kosztorys ofertowy.
Zamawiający wybierze najkorzystniejsza ofertę cenowa na wykonaną usługę.
O wyniku postępowania oferenci zostaną powiadomieni w czasie do 3 dni od dnia wyboru oferty. Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25/685 90 70 w. 19 - Pan Jacek Walecki.
INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 271. 15.2013. Nazwa zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chromin.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający odczytał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 1 600 000,00 zł., w roku 2013.
Urząd Gminy w Borowiu informuje, że w dniu 2013-01-04 o godzinie 10:05 odbyło się otwarcie ofert. Złożono następujące oferty:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena netto zł |
Cena brutto zł |
Inne informacje podlegające odczytaniu |
1. |
Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnej „HYDROSERVICE S. Szylawa S. Kamiński |
20-134 Lublin ul. Wiejska 46 lok nr.1 |
838 869,65 |
1 031 809,67 |
30 wrzesień 2013 r. Okres gwarancji 36 m-cy Faktura płatna ciągu 21 dni |
2. |
Przedsiębiorstwo Inżynierii Ladowej Bartosz Ćwik Spółka Komandytowa |
17-300 Siemiatycze ul. Ks. Ściegiennego 2C |
1 026 357,99 |
1 262 420,33 |
30 wrzesień 2013 r. Okres gwarancji 36 m-cy Faktura płatna ciągu 21 dni |
3. |
Robert Ulanicki |
07-130 Łochów Łazy 28 A |
742 539,27 |
913 323,30 |
30 wrzesień 2013 r. Okres gwarancji 36 m-cy Faktura płatna ciągu 21 dni |
4. |
IBF Budownictwo sp. z o.o. |
21-500 Biała Podlaska Ul. Sidorska 83 |
787 694,67 |
968 864,44 |
30 wrzesień 2013 r. Okres gwarancji 36 m-cy Faktura płatna ciągu 21 dni |
5. |
Skanska S.A. |
01-518 Warszawa ul. Gen. Józefa Zajączka 9 |
748 134,84 |
920 205,85 |
30 wrzesień 2013 r. Okres gwarancji 36 m-cy Faktura płatna ciągu 21 dni |
6. |
Kazimierz Czuwaszek Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane „Budosan” |
08-110 Siedlce Żabokliki, ul. Spacerowa 69 |
999 655,38 |
1 229 576,12 |
30 wrzesień 2012 r. Okres gwarancji 36 m-cy Faktura płatna ciągu 21 dni |
7. |
Przedsiębiorstwo Budowlane „IMBAU” |
08-110 Siedlce Pruszynek 49 d |
879 902,27 |
1 082 279,79 |
30 wrzesień 2013 r. Okres gwarancji 36 m-cy Faktura płatna ciągu 21 dni |
8. |
Przedsiębiorstwo Robót Budowlano – Instalacyjno -Inżynieryjnych BUDOKAN |
08-200 Łosice Ul. Berka Joselewicza 2 |
1 080 500,00 |
1 329 015,00 |
30 wrzesień 2013 r. Okres gwarancji 36 m-cy Faktura płatna ciągu 21 dni |
9. |
ENERGO-WAC Wacław Bąk |
05-520 Konstancin- Jeziorna |
1 277 393,54 |
1 571 194,05 |
30 wrzesień 2013 r. Okres gwarancji 36 m-cy Faktura płatna ciągu 21 dni |
10 |
Konsorcjum Firm Tunelling Experts Michał Grzegrzółka WiK –Kam Ewa Chmielewska-Grzegrzółka |
03-329 W-wa ul.Podskarbińska 51 04-239 W-wa ul. Młodnicka 39a |
1 664 875,21 |
2 047 796,51 |
30 wrzesień 2013 r. Okres gwarancji 36 m-cy Faktura płatna ciągu 21 dni |
11 |
PARSTER Sp. z o.o. |
21-200 Parczew ul. Mickiewicza 32 |
949 635,03 |
1 168 051,09 |
30 wrzesień 2013 r. Okres gwarancji 36 m-cy Faktura płatna ciągu 21 dni |
12 |
Zakład Instalacji Sanitarnej COiGaz Andrzej,Paweł,Piotr,Łukasz Sp.j. |
08-110 Siedlce Ul. Ujrzanowska 14 |
733 130,73 |
901 750,80 |
30 wrzesień 2012 r. Okres gwarancji 36 m-cy Faktura płatna ciągu 21 dni |
13 |
P.U.H. MEL-KAN Kazimierz Jakubiak |
21-400 Łuków Ryżki 76 C |
1 556 771,11 |
1 914 828,47 |
30 wrzesień 2013 r. Okres gwarancji 36 m-cy Faktura płatna ciągu 21 dni |
14 |
P.I.S. INSTAL |
08-300 Sokołów Podlaski ul. Ustronna 7 |
887 530,00 |
1 091 661,90 |
30 wrzesień 2013 r. Okres gwarancji 36 m-cy Faktura płatna ciągu 21 dni |
15 |
Budoinstal Piotr Kryszczuk |
08-320 Sterdyń Seroczyn 41 |
801 518,54 |
985 867,80 |
30 wrzesień 2013 r. Okres gwarancji 36 m-cy Faktura płatna ciągu 21 dni |
16 |
Przedsiębiorstwo0 Budownictwa Inżynieryjnego MELBUD Spółka z o.o. |
08-110 Siedlce Ul. Karowa 25 |
1 053 412,51 |
1 295 697,39 |
30 wrzesień 2013 r. Okres gwarancji 36 m-cy Faktura płatna ciągu 21 dni |
17 |
Marek Jedut |
20-095 Lublin Ul. Jana Sapiehy 2/61 |
773 453,99 |
951 348,41 |
30 wrzesień 2013 r. Okres gwarancji 36 m-cy Faktura płatna ciągu 21 dni |
18 |
Zakład Budowy i Eksploatacji Urządzeń Wodociągowo-Kanalizacyjnych Sp. z o.o. |
08-400 Garwolin Miętne ul. Głowna 45 |
779 280,93 |
958 515,54 |
30 wrzesień 2013 r. Okres gwarancji 36 m-cy Faktura płatna ciągu 21 dni |
19 |
Konsorcjum MELIORANT Tadeusz Zając i Spółka komandytowa IMEXBAU MAGOL Przedsiębiorstwo Robót Ziemnych i Budowlanych Janusz Zaczek Zenobia Zaczek |
08-400 Garwolin Ul. Poligonowa 32
08-480 Maciejowice Ul. Przewozińska 31 |
1 047196,22 |
1 288 051,35 |
30 wrzesień 2013 r. Okres gwarancji 36 m-cy Faktura płatna ciągu 21 dni |
20 |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TOR Sp. z o.o. |
32-720 Nowy Wiśnicz Kopaliny 50 |
1 759 294,70 |
2 163 932,48 |
30 wrzesień 2013 r. Okres gwarancji 36 m-cy Faktura płatna ciągu 21 dni |
21 |
WOD-KA-MEL S.A. |
21-500 Biała Podlaska Ul. Brzeska 134 |
966 314,33 |
1 188 566,63 |
30 wrzesień 2013 r. Okres gwarancji 36 m-cy Faktura płatna ciągu 21 dni |
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
„Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chromin”
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.15.2012. Nazwa zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chromin
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Zakład Instalacji Sanitarnej CO i GAZ
Andrzej, Paweł, Piotr Łuka Sp.J.
ul. Ujrzanowska 14
08-110 Siedlce
Uzasadnienie wyboru: Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę spełniającą postawione wymogi.
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2013-01-30.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. Cena. |
1. |
Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnej „HYDROSERVICE S. Szulawa S. Kamiński |
20-134 Lublin ul. Wiejska 46 |
1 031 809,67 zł |
Łącznie 262,28pkt |
2. |
Przedsiębiorstwo Inżynierii Lądowej Bartosz Ćwik Spółka Komandytowa |
17-300 Siemiatycze ul. Ks. Ściegiennego 2C |
1 262 420,33zł |
269,79 pkt |
3. |
Robert Ulanicki |
07-130 Łochów Łazy 28 A |
912 797,48 zł |
296,48 pkt |
4. |
IBF Budownictwo Sp. z o.o. |
21-500 Biała Podlaska ul. Sidorska 83 |
968 864,44 zł |
279,32 pkt |
5 |
Skanska S.A. |
01-518 Warszawa ul. Gen. Józefa Zajączka 9 |
920 205,85 zł |
294,09 pkt |
6 |
Kazimierz Czubaszek Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane „Budosan” |
08-110 Siedlce Żabokliki, ul. Spacerowa 69 |
1 229 576,12 zł |
220,10 pkt |
7. |
Przedsiębiorstwo Budowlane „IMBAU” |
08-110 Siedlce Pruszynek 49 d |
1 082 279,79 zł |
250,05 pkt |
8 |
Przedsiębiorstwo Robót Budowlano – Instalacyjno -Inżynieryjnych BUDOKAN |
08-200 Łosice ul. Berka Joselewicza 2 |
1 329 015,00 zł |
203,63 pkt |
9 |
ENERGO - WAC Wacław Bąk |
05-520 Konstancin- Jeziorna Czernidła 28 |
1 572 245,74 zł |
172,13 pkt |
10 |
Konsorcjum Firm Tunelling Experts Michał Grzegrzółka WiK –Kam Ewa Chmielewska -Grzegrzółka |
03-329 W - wa ul. Podskarbińska 51 04-239 W - wa ul. Młodnicka 39a |
2 047 796,51 zł |
132,15 pkt |
11 |
PARSTER Sp. z o.o. |
21-200 Parczew ul. Mickiewicza 32 |
1 168 051,09 zł |
231,69 pkt |
12 |
Zakład Instalacji Sanitarnej CO i Gaz Andrzej, Paweł, Piotr, Łuka Sp.j. |
08-110 Siedlce ul. Ujrzanowska 14 |
902 090,81 zł |
300,00 pkt |
13 |
P.U.H. MEL - KAN Kazimierz Jakubiak |
21-400 Łuków Ryżki 76 C |
1 908 463,22 zł |
141,80 pkt |
14 |
P.I.S. INSTAL |
08-300 Sokołów Podlaski ul. Ustronna 7 |
1 091 661,90 zł |
247,90 pkt |
15 |
„Budoinstal” Piotr Kryszczuk |
08-320 Sterdyń Seroczyn 41 |
985 867,80 zł |
274,50 pkt |
16 |
Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego MELBUD Spółka z o.o. |
08-110 Siedlce ul. Karowa 25 |
1 295 697,39 zł |
208,86 pkt |
17 |
Marek Jedut |
20-095 Lublin ul. Jana Sapiehy 2/61 |
951 348,41 zł |
0,00 pkt |
18 |
Zakład Budowy i Eksploatacji Urządzeń Wodociągowo-Kanalizacyjnych Sp. z o.o. |
08-400 Garwolin Miętne ul. Głowna 45 |
958 515,54 zł |
282,34 pkt |
19 |
Konsorcjum MELIORANT Tadeusz Zając Spółka i Spółka komandytowa IMEXBAU - MAGOL Przedsiębiorstwo Robót Ziemnych i Budowlanych Janusz Zaczek Zenobia Zaczek Spółka Jawna |
08-400 Garwolin Ul. Poligonowa 32
08-480 Maciejowice ul. Przewozińska 31 |
1 288 051,35 zł |
210,10 pkt |
20 |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „TOR” Sp. z o.o. |
32-720 Nowy Wiśnicz Kopaliny 50 |
2 163 932,48 zł |
125,06 pkt |
21 |
WOD – KA - MEL S.A. |
21-500 Biała Podlaska ul. Brzeska 134 |
1 185 661,60 |
228,25 pkt |
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została odrzucona oferta firmy Marek Jedut z siedzibą w 20-095 Lublin
ul. Jana Sapiehy 2/61
Podstawa odrzucenia
Wykonawca zgodnie z SIWZ dział VI pkt. a 6 powinien załączyć do oferty doświadczenie zawodowe które zostało określone na wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie robót budowlanych związanych z budową kanalizacji sanitarnej na kwotę brutto 1 500 000,00 zł i potwierdzoną dokumentem o wykonaniu należytym wymienionych prac budowlanych.
Zgodnie z SIWZ dział VI pkt b.1 powinien załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
Podstawa prawna
Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24. ust 1. pkt.4
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu został wykluczony wykonawca - Marek Jedut z siedzibą w 20-095 Lublin
ul. Jana Sapiehy 2/61
Podstawa wykluczenia
Wykonawca zgodnie z SIWZ dział VI pkt. a 6 powinien załączyć do oferty doświadczenie zawodowe które zostało określone na wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie robót budowlanych związanych z budową kanalizacji sanitarnej na kwotę brutto 1 500 000,00 zł i potwierdzoną dokumentem o wykonaniu należytym wymienionych prac budowlanych.
Zgodnie z SIWZ dział VI pkt b.1 powinien załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
Podstawa prawna
Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24. ust 1. pkt. 2 ust. 4
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)
OGŁOSZENIE
Gmina Borowie ogłasza, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 17.01.2013r. dotyczącego wyboru Wykonawcy dla inwestycji pod nazwą „Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w świetlicy wiejskiej w Jaźwinach” która dofinansowana będzie ze środków pochodzących z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, została wybrana oferta:
„FLOWID” Rafał Kozłowski; 08-400 Garwolin ul. Kościuszki 44 która zaoferowała cenę w wysokości 31 962,78 zł brutto (słownie: trzydzieści jeden tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt dwa złote 78/100).
Oprócz wymienionej firmy ofertę złożyły:
1. DOM s.c. Sulbiny ul. Wspólna 2; 08-400 Garwolin - zaoferował cenę 43 050,00 zł brutto (słownie: czterdzieści trzy tysiące pięćdziesiąt złotych 00/100)
2. Zakład Budowlano Instalacyjny Eugeniusz Majsterek 08-400 Garwolin ul. Mjr Hubala 1 - zaoferował cenę 33 863,44 zł brutto (słownie: trzydzieści trzy tysiące osiemset sześćdziesiąt trzy złote 44/100)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Borowie zwraca się z prośbą o składanie ofert cenowych na wykonanie prac remontowych, w budynku świetlicy wiejskiej w Nowej Brzuzie, gmina Borowie. Zadanie realizowane będzie pod nazwą „Roboty remontowe w budynku świetlicy wiejskiej w Nowej Brzuzie” i dofinansowane będzie ze środków pochodzących z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Termin realizacji prac od 26.02.2013 do 20.05.2013r. Oferent powinien złożyć wraz z ofertą cenową dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia przez podwykonawców. Realizacja prac obejmuje:
- wykonanie ścianek działowych,
- wykonanie posadzki cementowej w miejsce istniejącej podłogi drewnianej,
- wymiana drzwi wewnętrznych drewnianych jednoskrzydłowych na drzwi płytowe wzmocnione,
- montaż drzwi zewnętrznych i do wiatrołapu- aluminiowych, szklonych szkłem bezpiecznym,
- przecieranie istniejących tynków ze skrobaniem istniejącej farby,
- trzykrotne malowanie farbą emulsyjną,
- wymiana instalacji elektrycznej;
Szczegółowy zakres robót w załączniku nr 3 (przedmiar robót).
Informacje dodatkowe :
Termin wykonania zamówienia – do 20.05.2013r.
Oferty cenowe należy składać w
Biurze Obsługi Interesantów Gminy Borowie, ul. A. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie do dnia 19.02.2013r. do godziny 10.00
Integralna częścią zapytania są
załączniki od 1 do 3 załączone do zapytania.
Wykonawca powinien przedstawić dołączony kosztorys ofertowy.
Zamawiający wybierze najkorzystniejsza ofertę cenowa na wykonaną usługę.
O wyniku postępowania oferenci zostaną powiadomieni w czasie do 3 dni od dnia wyboru oferty. Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25/685 90 70 w. 19 - Pan Jacek Walecki.
Borowie: Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Numer ogłoszenia: 67646 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i szkoleniowych przedszkolnych do przedszkoli biorących udział w projekcie Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie Oferowane przez Wykonawcę pomoce dydaktyczne i szkoleniowe muszą być fabrycznie nowe. Dostarczony towar musi spełniać określone innymi przepisami wymogi jakościowe i bezpieczeństwa na urządzeniach umieszczone musi być oznakowanie CE. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie-należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna art.29 ust.3 Pzp. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że oferta równoważna spełnia żądane dokumenty. Szczegółowy opis zamawianych pomocy dydaktycznych i szkoleniowych zawierają załączniki Nr 1a,b,c,d, 2a,b,c,d..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 30.19.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik Nr.4
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik Nr.4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik Nr.4
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik Nr.4
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wycenę zamawianych pomocy na załączonych wykazach pomocy szkolonych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eobip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie
08-412 Borowie
ul. A. Sasimowskiego 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Borowiu 08-412 Borowie ul. A. Sasimowskiego 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 271. 01.2013. Nazwa zadania: Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający odczytał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 29 000,00 zł., w roku 2013.
Urząd Gminy w Borowiu informuje, że w dniu 2013-03-01 o godzinie 10:05 odbyło się otwarcie ofert. Złożono następujące oferty:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena netto zł |
Cena brutto zł |
Inne informacje podlegające odczytaniu |
1. |
„LATER” Usługi Wielobranżowe Teresa Lasota |
20-704 Lublin ul. Wojciechowska 5a |
36 798,37 |
45 262,00 |
Termin dostawy 10.04.2013 r. Okres gwarancji 24 m-cy Faktura płatna ciągu 30 dni |
2. |
„ECU” Spółka Handlowo-Usługowa Spółka z o.o. |
22-400 Zamość Ul. Zamenhofa 9 |
27 603,45 |
33 952,59 |
Termin dostawy 10.04.2013 r. Okres gwarancji 24 m-cy Faktura płatna ciągu 14 dni |
3. |
Moje Bambino Sp. z o.o. S.K.A |
93-428 Łódź Ul. Graniczna 46 |
25 082,82 |
30 851,86 |
Termin dostawy 10.04.2013 r. Okres gwarancji 24 m-cy Faktura płatna ciągu 14 dni |
4. |
NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw Sławomir Chmieliński |
12-130 Pasym Grom 36
|
25 079,01 |
30 847,18 |
Termin dostawy 10.04.2013 r. Okres gwarancji 24 m-cy Faktura płatna ciągu 14 dni |
5. |
Firma Handlowo-Usługowa „AUKCETAR” Piotr Baran |
33-100 Tarnów ul. Wieniawskiego 9/18 |
84 164,60 |
103 522,45 |
Termin dostawy 10.04.2013 r. Okres gwarancji 24 m-cy Faktura płatna ciągu 14 dni |
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne:
W toku postępowania Zamawiający stwierdził że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 93. ust. 1 pkt. 4 Ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Stwierdzenie wystąpienia, co najmniej jednej z przesłanek wskazanych w Ustawie zobowiązuje Zamawiającego do unieważnienia postępowania.
Środki ochrony prawnej
od niniejszej decyzji zamawiającego, nie przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego, lub
2) zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin przesłania wymienionej powyżej informacji: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm).
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Borowie zwraca się z prośbą o składanie ofert cenowych na dostawę pomocy dydaktycznych i szkoleniowych do przedszkoli biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie”
· Oferowane przez Wykonawcę pomoce, sprzęt, muszą być fabrycznie nowe.
· Dostarczony towar musi spełniać określone innymi przepisami wymogi jakościowe i bezpieczeństwa (na urządzeniach umieszczone musi być oznakowanie „CE”).
· Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno – eksploatacyjno – użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna art.29 ust.3 pzp. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że oferta równoważna spełnia wymogi zamawiającego.
· Szczegółowy opis zamawianych pomocy zawiera załącznik Nr 1a,1b, 1c, 1d, i 2a,2b,2c,2d.
Oferent powinien złożyć:
- Formularz ofertowy zał. nr 3
- Wycenę pomocy na załączonych wykazach zał. Nr 1 a, b, c, d, i 2 a, b, c d,
- Aktualny dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej.
- Podpisany wzór umowy i karty gwarancyjnej zał. nr 4
Informacje dodatkowe :
Termin wykonania zamówienia – do 10.04.2013r.
Dokumenty – załączniki można pobrać ze strony www.borowie.pl w zakładce przetargi.
Oferty cenowe należy składać w Biurze Obsługi Interesantów Gminy Borowie, ul. A. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie do dnia 12.03.2013r. do godziny 10.00 Integralna częścią zapytania są załączniki od 1 do 3 załączone do zapytania.
Wykonawca powinien przedstawić wycenę pomocy na załączonych formularzach (od 1a,b,c,d, do 2 a,b,c,d).
Zamawiający podpisze umowę z dostawcą który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową.
O wyniku postępowania oferenci zostaną powiadomieni w czasie do 3 dni od dnia wyboru oferty. Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25/685 90 70 w. 13 - Pan Jacek Walecki.
Borowie: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Borowie w miejscowościach: Chromin, Łopacianka, Głosków.
Numer ogłoszenia: 96268 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Borowie w miejscowościach: Chromin, Łopacianka, Głosków..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: budowę kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 18 984,00 m w tym : kanalizacja grawitacyjna o długości 15 273,5 m kanalizacja tłoczna o długości 3 710,50 m., oraz wykonanie 248 szt. przyłączy domowych. Zamówienie swym zakresem obejmuje budowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościach: Chromin w której zostanie wykonana sieć grawitacyjna z rur PCV Ø 200 o długości 2 894,5 m , sieć tłoczna PE Ø 90 o długości 529,0 m i dwie przepompownie ścieków. Przyłącza zostaną wykonane z rur PCV Ø 160 długości 1705,0 m i PE Ø 50 długości 203,05 m oraz trzy przydomowe pompownie ścieków. Ilość przyłączy do wykonania 72 szt. Łopacianka zostanie wykonana sieć grawitacyjna z rur PCV Ø 200 o długości 2 383,0 m, sieć tłoczna PE Ø 90 o długości 1115,0 m i dwie przepompownie ścieków wraz z przyłączami z rur PCV Ø 160 długości 1135,50 m . Ilość przyłączy do wykonania 52 szt. Głosków zostanie wykonana sieć grawitacyjna z rur PCV Ø 200 o długości 3 779,5 m, sieć tłoczna PE Ø 110 o długości 795,0 m i PE Ø 90 o długości 1015,0 m, cztery przepompownie ścieków wraz z przyłączami z rur PCV Ø 200 długości 76,5 m, PCV Ø 160 długości 3 299,5 m, PE Ø 50 długości 53,5 m i jedną przydomową pompownią ścieków. Ilość przyłączy do wykonania 124 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-0, 45.33.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni udokumentować zrealizowanie przynajmniej jednego zadania w zakresie robót budowlanych związanych z budową kanalizacji sanitarnej o wartości równej lub przekraczającej 5 000 000,00zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik nr 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia funkcji w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych i być wpisany do właściwej izby samorządu zawodowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 2.000 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wymienione w SIWZ w dziale VI (załączniki)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowę można zmienić w przypadku: - wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; - działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie z jej treścią. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zadań - Zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana; - Zmiany w zakresie ilości wykonanych robót, technologii wykonania lub inne zmiany dokumentacji projektowej jeżeli są konieczne dla dalszej realizacji zamówienia lub są korzystne dla Zamawiającego i nie powodują zwiększenia wynagrodzenia; - Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, w szczególności kierownika budowy; - Zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami; W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa powyżej, Strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eobip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Borowiu
ul. A. Sasimowskiego 2
08-412 Borowie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Borowiu Ul. A. Sasimowskiego 2 Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
OGŁOSZENIE
Gmina Borowie ogłasza, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 04.03.2013r. dotyczącego wyboru Wykonawcy na: Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej., została wybrana oferta:
Moje Bambino Sp. Z o.o. S.K.A; 93-428 Łódź ul. Graniczna 46 która zaoferowała cenę wysokości 27 936,10 zł brutto (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy dziewięćset trzydzieści sześć złotych i 10/100).
Oprócz wymienionej firmy ofertę złożyły:
1. NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw Sławomir Chmieliński; 12-130 PASYM GROM 36 - zaoferował cenę 28 205,28 zł brutto (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy dwieście pięć złotych i 28/100)
2. CHEC – SPORT Anna Chęć; 41-700 Ruda Śl. Ul. Zabrzańska 51 - zaoferował cenę 41 333,20 zł brutto (słownie: czterdzieści jeden tysięcy trzysta trzydzieści trzy złote i 20/100)