Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Borowie

www.borowie.pl
Ikona statystyk

2012-12-24

Wykonawcy biorący udział w przetargu na „Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chromin”

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chromin”

 

 

W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chromin przedstawiamy nasze stanowisko:

 

 

1.      Proszę o zamieszczenie (przesłanie informacji na temat pompowni P1 ; podanie parametrów, punktów pracy, wysokości podnoszenia itp. pomp oraz o dane dotyczącej wyposażenia i układu sterowania ?

Odp. 1. Zgodnie z załącznikiem graficznym nr 1 i nr 2

 

2.      Proszę o informację, czy Zamawiający posiada stacjonarny system monitoringu GPRS do którego należy podpiąć pompownię P1, czy należy dostarczyć cały system stacjonarny: komputer z oprogramowaniem ?

Odp. 2. Zarządzający siecią kanalizacyjną posiada oprogramowanie do systemu monitorowania kompatybilnego z systemem PLUS montowanym przez „Metalchem”  Nie należy dostarczać całego systemu.

 

3.      Dotyczy przedmiaru Zlewnia P1 poz. 45 – Oferent może zapewnić nadzór archeologiczny w związku z występowaniem trzech stanowisk archeologicznych na trasie kanalizacji, ale nie może zapewnić ratowniczych badań archeologicznych, bo nie da się tego przewidzieć ani oszacować ewentualnych kosztów. Z doświadczenia wiemy, że koszt takich badań może być bardzo wysoki.

Proszę o zmianę pozycji w przedmiarze.

      Odp. 3. Mając na uwadze Decyzje Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, która zobowiązuje Zamawiającego do wykonania specjalistycznej archeologicznej dokumentacji konserwatorskiej odkrywanych warstw kulturowych Zamawiający prosi o nie kosztorysowanie pozycji 45 w przedmiarze Zlewnia P1 – kwalifikowane.

 

4.      W odpowiedzi Zamawiającego na pytania wykonawców zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiający w dniu 19.12.2012 dopuszcza zastosowanie przewiertów zamiast wykopów otwartych przy rurociągach w sąsiedztwie drogi krajowej. Czy przy zamianie technologii wykonania kanalizacji grawitacyjnej DN 200 Zamawiający dopuści zastosowanie do tych przewiertów rury PE np. Tytan ? Jeżeli nie prosimy o informację z jakiego materiału moją być rury wymagane przez Zamawiającego.

Odp. 4. Zamawiający dopuści zastosowanie rur które będą posiadały wymagane atesty, deklaracje i będą przeznaczone do budowy metoda przewiertów. Jeżeli rury Tytan spełniają te wymogi zamawiający dopuści ich zastosowanie.

5.      W PT zamieszczono tylko 1 schemat pompowni, bez podania gabarytów rzeczowych, itp. Brak punktów pracy pomp i opisu układu sterowania i wyposażenia dodatkowego. Proszę o uzupełnienie danych.

Odp. 5. Zgodnie z załącznikami Nr 1 i nr 2

6.      W nawiązaniu do zamieszczonych na stronie Zamawiającego odpowiedzi na pytania (pytanie nr 3 i 4), proszę o uzupełnienie przedmiaru o poz. Dotyczącą przełączenia odbiorców do budowanej kanalizacji wraz z określeniem zakresu robót (likwidacja szamb – ilość, inne …)

Odp. 6. Przełączanie odbiorców będzie generalnie polegało na wybudowaniu studni na 
instalacjach kanalizacyjnych pomiędzy budynkiem a zbiornikiem na ścieki. W przypadku gdy przyłącze zostało zaprojektowane do budynku, cały odcinek został ujęty w przedmiarze robót. Do wykonawcy robót nie będzie należało likwidowanie szamb na posesjach.
W związku z powyższym nie ma potrzeby dodawania dodatkowych pozycji w przedmiarze robót.

2012-12-28

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

 

dot.: postępowania w sprawie przeprowadzenia przetargu nieograniczonego ofertowego na sprzedaż samochodu ciężarowego – asenizacyjnego Marki FSC Star 200, rok produkcji 1981.

 

 

1. Działając na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy nr 88/2012 z dnia 04.12.2012 informuję, że w prowadzonym postępowaniu wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Kupującego:

 

Paweł Świętochowski

ul. Szklanych Domów 5 m. 50

04-346 Warszawa

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

 

                             
  

Lp

  
  

Nazwa wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena brutto

  
  

Inne informacje podlegające   odczytaniu

  
  

1.

  
  

Paweł Świętochowski

  

 

  
  

ul. Szklanych Domów 5 m. 50

  

04-346 Warszawa

  
  

5.550,00 zł

  
  

 

  

 

Wybrany wykonawca zgłosi się do Zamawiającego w celu podpisania umowy do dnia 31.12.2012 r.

2013-01-02

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Borowie zwraca się z prośbą o składanie  ofert cenowych na wykonanie prac remontowych, w budynku świetlicy wiejskiej w Jaźwinach, gmina Borowie. Zadanie realizowane będzie pod nazwą „Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku świetlicy wiejskiej w Jaźwinach” i dofinansowane będzie ze środków pochodzących z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Termin realizacji prac od 23.01.2013 do 12.03.2013r. Oferent powinien złożyć wraz z ofertą cenową dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia przez podwykonawców. Realizacja prac obejmuje wymianę okien, obrobienie glifów, montaż parapetów zewnętrznych oraz montaż i obrobienie drzwi wejściowych-aluminiowych. Szczegółowy zakres robót w załączniku nr 3 (przedmiar robót).

 Informacje dodatkowe :

Termin wykonania zamówienia – do 12.03.2013r.

Liczba okien do wymiany : 26 okien z parapetami

Liczba drzwi do wymiany: 1 zewnętrzne

 Oferty cenowe należy składać w Biurze Obsługi Interesantów Gminy Borowie, ul. A. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie do dnia 17.01.2013r. do godziny 10.00
Integralna częścią zapytania są załączniki od 1 do 3 załączone do zapytania.

Wykonawca powinien przedstawić dołączony kosztorys ofertowy.

 Zamawiający wybierze najkorzystniejsza ofertę cenowa na wykonaną usługę.

O wyniku postępowania oferenci zostaną powiadomieni w czasie do 3 dni od dnia wyboru oferty. Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25/685 90 70 w. 19  - Pan Jacek Walecki.

2013-01-04

INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT

INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 271. 15.2013. Nazwa zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chromin.

 

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający odczytał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 1 600 000,00 zł., w roku 2013.

Urząd Gminy w Borowiu informuje, że w dniu 2013-01-04 o godzinie 10:05 odbyło się otwarcie ofert. Złożono następujące oferty:

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           
  

Lp

  
  

Nazwa wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena netto

  

  
  

Cena brutto zł

  
  

Inne informacje podlegające   odczytaniu

  
  

1.

  
  

Przedsiębiorstwo Instalacji   Sanitarnej „HYDROSERVICE

  

S. Szylawa S. Kamiński

  
  

20-134 Lublin

  

ul. Wiejska 46 lok nr.1

  
  

838 869,65

  
  

1 031 809,67

  
  

30 wrzesień 2013 r.

  

Okres gwarancji 36 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 21   dni 

  
  

2.

  
  

Przedsiębiorstwo Inżynierii   Ladowej Bartosz Ćwik Spółka Komandytowa

  
  

17-300 Siemiatycze

  

ul. Ks. Ściegiennego 2C

  
  

1 026 357,99

  
  

1 262 420,33

  
  

30 wrzesień 2013 r.

  

Okres gwarancji 36 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 21   dni 

  
  

3.

  
  

Robert Ulanicki

  
  

07-130 Łochów

  

Łazy 28 A

  
  

742 539,27

  
  

913 323,30

  
  

30 wrzesień 2013 r.

  

Okres gwarancji 36 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 21   dni 

  
  

4.

  
  

IBF Budownictwo sp. z o.o.

  
  

21-500 Biała Podlaska

  

Ul. Sidorska 83

  
  

787 694,67

  
  

968 864,44

  
  

30 wrzesień 2013 r.

  

Okres gwarancji 36 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 21   dni 

  
  

5.

  
  

Skanska S.A.

  
  

01-518 Warszawa ul. Gen.   Józefa Zajączka 9

  
  

748 134,84

  
  

920 205,85

  
  

30 wrzesień 2013 r.

  

Okres gwarancji 36 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 21   dni 

  
  

6.

  
  

Kazimierz Czuwaszek Przedsiębiorstwo   Ogólnobudowlane „Budosan”

  
  

08-110 Siedlce

  

Żabokliki, ul. Spacerowa 69

  
  

999 655,38

  
  

1 229 576,12

  
  

30 wrzesień 2012 r.

  

Okres gwarancji 36 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 21   dni 

  
  

7.

  
  

Przedsiębiorstwo Budowlane   „IMBAU”

  
  

08-110 Siedlce

  

Pruszynek 49 d

  
  

879 902,27

  
  

1 082 279,79

  
  

30 wrzesień 2013 r.

  

Okres gwarancji 36 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 21   dni 

  
  

8.

  
  

Przedsiębiorstwo Robót   Budowlano – Instalacyjno -Inżynieryjnych BUDOKAN

  
  

08-200 Łosice

  

Ul. Berka Joselewicza 2

  
  

1 080 500,00

  
  

1 329 015,00

  
  

30 wrzesień 2013 r.

  

Okres gwarancji 36 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 21   dni 

  
  

9.

  
  

ENERGO-WAC Wacław Bąk

  
  

05-520 Konstancin- Jeziorna

  
  

1 277 393,54

  
  

1 571 194,05

  
  

30 wrzesień 2013 r.

  

Okres gwarancji 36 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 21   dni 

  
  

10

  
  

Konsorcjum Firm

  

Tunelling Experts

  

Michał Grzegrzółka

  

WiK –Kam Ewa   Chmielewska-Grzegrzółka

  
  

03-329 W-wa

  

ul.Podskarbińska 51

  

04-239 W-wa

  

ul. Młodnicka 39a

  
  

1 664 875,21

  
  

2 047 796,51

  
  

30 wrzesień 2013 r.

  

Okres gwarancji 36 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 21   dni 

  
  

11

  
  

PARSTER Sp. z o.o.

  
  

21-200 Parczew ul.   Mickiewicza 32

  
  

949 635,03

  
  

1 168 051,09

  
  

30 wrzesień 2013 r.

  

Okres gwarancji 36 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 21   dni 

  
  

12

  
  

Zakład Instalacji   Sanitarnej COiGaz Andrzej,Paweł,Piotr,Łukasz Sp.j.

  
  

08-110 Siedlce

  

Ul. Ujrzanowska 14

  
  

733 130,73

  
  

901 750,80

  
  

30 wrzesień 2012 r.

  

Okres gwarancji 36 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 21   dni 

  
  

13

  
  

P.U.H. MEL-KAN Kazimierz   Jakubiak

  
  

21-400 Łuków

  

Ryżki 76 C

  
  

1 556 771,11

  
  

1 914 828,47

  
  

30 wrzesień 2013 r.

  

Okres gwarancji 36 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 21   dni 

  
  

14

  
  

P.I.S. INSTAL

  
  

08-300 Sokołów Podlaski ul.   Ustronna 7

  
  

887 530,00

  
  

1 091 661,90

  
  

30 wrzesień 2013 r.

  

Okres gwarancji 36 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 21   dni 

  
  

15

  
  

Budoinstal Piotr Kryszczuk

  
  

08-320 Sterdyń

  

Seroczyn 41

  
  

801 518,54

  
  

985 867,80

  
  

30 wrzesień 2013 r.

  

Okres gwarancji 36 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 21   dni 

  
  

16

  
  

Przedsiębiorstwo0   Budownictwa Inżynieryjnego MELBUD Spółka z o.o.

  
  

08-110 Siedlce

  

Ul. Karowa 25

  
  

1 053 412,51

  
  

1 295 697,39

  
  

30 wrzesień 2013 r.

  

Okres gwarancji 36 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 21   dni 

  
  

17

  
  

Marek Jedut

  
  

20-095 Lublin

  

Ul. Jana Sapiehy 2/61

  
  

773 453,99

  
  

951 348,41

  
  

30 wrzesień 2013 r.

  

Okres gwarancji 36 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 21   dni 

  
  

18

  
  

Zakład Budowy i   Eksploatacji Urządzeń Wodociągowo-Kanalizacyjnych Sp. z o.o.

  
  

08-400 Garwolin

  

Miętne ul. Głowna 45

  
  

779 280,93

  
  

958 515,54

  
  

30 wrzesień 2013 r.

  

Okres gwarancji 36 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 21   dni 

  
  

19

  
  

Konsorcjum

  

MELIORANT Tadeusz Zając i   Spółka komandytowa

  

IMEXBAU MAGOL   Przedsiębiorstwo Robót Ziemnych i Budowlanych Janusz Zaczek Zenobia Zaczek

  
  

08-400 Garwolin

  

Ul. Poligonowa 32

  

 

  

 

  

08-480 Maciejowice

  

Ul. Przewozińska 31

  
  

1 047196,22

  
  

1 288 051,35

  
  

30 wrzesień 2013 r.

  

Okres gwarancji 36 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 21   dni 

  
  

20

  
  

Przedsiębiorstwo   Wielobranżowe

  

TOR Sp. z o.o.

  
  

32-720 Nowy Wiśnicz

  

Kopaliny 50

  
  

1 759 294,70

  
  

2 163 932,48

  
  

30 wrzesień 2013 r.

  

Okres gwarancji 36 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 21   dni 

  
  

21

  
  

WOD-KA-MEL S.A.

  
  

21-500 Biała Podlaska

  

Ul. Brzeska 134

  
  

966 314,33

  
  

1 188 566,63

  
  

30 wrzesień 2013 r.

  

Okres gwarancji 36 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 21   dni 

  

 

2013-01-11

Wykonawcy biorący udział w przetargu na „Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chromin”

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

„Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chromin”

 

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.15.2012. Nazwa zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chromin

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia  najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

  Zakład Instalacji Sanitarnej CO i GAZ

Andrzej, Paweł, Piotr Łuka Sp.J.

ul. Ujrzanowska 14

 08-110 Siedlce

 

Uzasadnienie wyboru: Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę spełniającą postawione wymogi.

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2013-01-30.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. Cena.

  
  

1.

  
  

Przedsiębiorstwo Instalacji   Sanitarnej „HYDROSERVICE

  

S. Szulawa S. Kamiński

  
  

20-134 Lublin

  

ul. Wiejska 46

  
  

1 031 809,67

  
  

Łącznie 262,28pkt

  
  

2.

  
  

Przedsiębiorstwo Inżynierii   Lądowej Bartosz Ćwik Spółka Komandytowa

  
  

17-300 Siemiatycze

  

ul. Ks. Ściegiennego 2C

  
  

1 262 420,33

  
  

269,79 pkt

  
  

3.

  
  

Robert Ulanicki

  
  

07-130 Łochów

  

Łazy 28 A

  
  

912 797,48 zł

  
  

296,48 pkt

  
  

4.

  
  

IBF Budownictwo Sp. z o.o.

  
  

21-500 Biała Podlaska

  

ul. Sidorska 83

  
  

968 864,44 zł

  
  

             279,32 pkt

  
  

5

  
  

Skanska S.A.

  
  

01-518 Warszawa ul. Gen.   Józefa Zajączka 9

  
  

920 205,85 zł

  
  

294,09 pkt

  
  

6

  
  

Kazimierz Czubaszek   Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane „Budosan”

  
  

08-110 Siedlce

  

Żabokliki, ul. Spacerowa 69

  
  

1 229 576,12 zł

  
  

220,10 pkt

  
  

7.

  
  

Przedsiębiorstwo Budowlane   „IMBAU”

  
  

08-110 Siedlce

  

Pruszynek 49 d

  
  

1 082 279,79 zł

  
  

250,05 pkt

  
  

8

  
  

Przedsiębiorstwo Robót   Budowlano – Instalacyjno -Inżynieryjnych BUDOKAN

  
  

08-200 Łosice ul. Berka   Joselewicza 2

  
  

1 329 015,00 zł

  
  

203,63 pkt

  
  

9

  
  

ENERGO - WAC Wacław Bąk

  
  

05-520 Konstancin- Jeziorna   Czernidła 28

  
  

1 572 245,74 zł

  
  

172,13 pkt

  
  

10

  
  

Konsorcjum Firm

  

Tunelling Experts

  

Michał Grzegrzółka

  

WiK –Kam Ewa Chmielewska   -Grzegrzółka

  
  

03-329 W - wa

  

ul. Podskarbińska 51

  

04-239 W - wa

  

ul. Młodnicka 39a

  
  

2 047 796,51 zł

  
  

132,15 pkt

  
  

11

  
  

PARSTER Sp. z o.o.

  
  

21-200 Parczew ul.   Mickiewicza 32

  
  

1 168 051,09 zł

  
  

231,69 pkt

  
  

12

  
  

Zakład Instalacji   Sanitarnej CO i Gaz Andrzej, Paweł, Piotr, Łuka Sp.j.

  
  

08-110 Siedlce

  

ul. Ujrzanowska 14

  
  

902 090,81 zł

  
  

300,00 pkt

  
  

13

  
  

P.U.H. MEL - KAN Kazimierz   Jakubiak

  
  

21-400 Łuków

  

Ryżki 76 C

  
  

1 908 463,22 zł

  
  

141,80 pkt

  
  

14

  
  

P.I.S. INSTAL

  
  

08-300 Sokołów Podlaski ul.   Ustronna 7

  
  

1 091 661,90 zł

  
  

247,90 pkt

  
  

15

  
  

„Budoinstal”

  

 Piotr Kryszczuk

  
  

08-320 Sterdyń

  

Seroczyn 41

  
  

985 867,80 zł

  
  

274,50 pkt

  
  

16

  
  

Przedsiębiorstwo Budownictwa   Inżynieryjnego MELBUD Spółka z o.o.

  
  

08-110 Siedlce

  

ul. Karowa 25

  
  

1 295 697,39 zł

  
  

208,86 pkt

  
  

17

  
  

Marek Jedut

  
  

20-095 Lublin

  

ul. Jana Sapiehy 2/61

  
  

951 348,41 zł

  
  

0,00 pkt

  
  

18

  
  

Zakład Budowy i   Eksploatacji Urządzeń Wodociągowo-Kanalizacyjnych Sp. z o.o.

  
  

08-400 Garwolin

  

Miętne ul. Głowna 45

  
  

958 515,54 zł

  
  

282,34 pkt

  
  

19

  
  

Konsorcjum

  

MELIORANT Tadeusz Zając Spółka   i Spółka komandytowa

  

IMEXBAU - MAGOL   Przedsiębiorstwo Robót Ziemnych i Budowlanych Janusz Zaczek Zenobia Zaczek   Spółka Jawna

  
  

08-400 Garwolin

  

Ul. Poligonowa 32

  

 

  

 

  

08-480 Maciejowice

  

ul. Przewozińska 31

  
  

1 288 051,35 zł

  
  

210,10 pkt

  
  

20

  
  

Przedsiębiorstwo   Wielobranżowe

  

„TOR” Sp. z o.o.

  
  

32-720 Nowy Wiśnicz

  

Kopaliny 50

  
  

2 163 932,48 zł

  
  

125,06 pkt

  
  

21

  
  

WOD – KA - MEL S.A.

  
  

21-500 Biała Podlaska

  

ul. Brzeska 134

  
  

1 185 661,60

  
  

228,25 pkt

  

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została odrzucona oferta firmy Marek Jedut z siedzibą w 20-095 Lublin

ul. Jana Sapiehy 2/61

Podstawa odrzucenia

Wykonawca zgodnie z SIWZ dział VI pkt. a 6 powinien załączyć do oferty  doświadczenie zawodowe które zostało określone na wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie robót budowlanych związanych z budową kanalizacji sanitarnej na kwotę brutto 1 500 000,00 zł i potwierdzoną dokumentem o wykonaniu należytym wymienionych prac budowlanych.

Zgodnie z SIWZ dział VI pkt b.1 powinien załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

 

Podstawa prawna

Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24. ust 1. pkt.4

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu został wykluczony wykonawca - Marek Jedut z siedzibą w 20-095 Lublin

ul. Jana Sapiehy 2/61

 

Podstawa wykluczenia

Wykonawca zgodnie z SIWZ dział VI pkt. a 6 powinien załączyć do oferty  doświadczenie zawodowe które zostało określone na wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie robót budowlanych związanych z budową kanalizacji sanitarnej na kwotę brutto 1 500 000,00 zł i potwierdzoną dokumentem o wykonaniu należytym wymienionych prac budowlanych.

Zgodnie z SIWZ dział VI pkt b.1 powinien załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

 

Podstawa prawna

Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24. ust 1. pkt. 2 ust. 4

 

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2013-01-17

OGŁOSZENIE

OGŁOSZENIE

 

 

Gmina Borowie ogłasza, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 17.01.2013r. dotyczącego wyboru Wykonawcy dla inwestycji pod nazwą „Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w świetlicy wiejskiej w Jaźwinach” która dofinansowana będzie ze środków pochodzących z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, została wybrana oferta:

 

„FLOWID” Rafał Kozłowski; 08-400 Garwolin ul. Kościuszki 44 która zaoferowała cenę w wysokości 31 962,78 zł brutto (słownie: trzydzieści jeden tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt dwa złote 78/100).

 

Oprócz wymienionej firmy ofertę złożyły:

1. DOM s.c.  Sulbiny ul. Wspólna 2; 08-400 Garwolin - zaoferował cenę 43 050,00 zł brutto (słownie: czterdzieści trzy tysiące pięćdziesiąt złotych 00/100) 

2. Zakład Budowlano Instalacyjny Eugeniusz Majsterek 08-400 Garwolin ul. Mjr Hubala 1 - zaoferował cenę 33 863,44 zł brutto (słownie: trzydzieści trzy tysiące osiemset sześćdziesiąt trzy złote 44/100)

 

2013-01-31

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Gmina Borowie zwraca się z prośbą o składanie  ofert cenowych na wykonanie prac remontowych, w budynku świetlicy wiejskiej w Nowej Brzuzie, gmina Borowie. Zadanie realizowane będzie pod nazwą „Roboty remontowe w budynku świetlicy wiejskiej w Nowej Brzuzie” i dofinansowane będzie ze środków pochodzących z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Termin realizacji prac od 26.02.2013 do 20.05.2013r. Oferent powinien złożyć wraz z ofertą cenową dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia przez podwykonawców. Realizacja prac obejmuje:

- wykonanie ścianek działowych,

- wykonanie posadzki cementowej w miejsce istniejącej podłogi drewnianej,

- wymiana drzwi wewnętrznych drewnianych jednoskrzydłowych na drzwi płytowe wzmocnione,

- montaż drzwi zewnętrznych i do wiatrołapu- aluminiowych, szklonych szkłem bezpiecznym,

- przecieranie istniejących tynków ze skrobaniem istniejącej farby,

- trzykrotne malowanie farbą emulsyjną,

- wymiana instalacji elektrycznej;

 

Szczegółowy zakres robót w załączniku nr 3 (przedmiar robót).

 

Informacje dodatkowe :

Termin wykonania zamówienia – do 20.05.2013r.

 

Oferty cenowe należy składać w Biurze Obsługi Interesantów Gminy Borowie, ul. A. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie do dnia 19.02.2013r. do godziny 10.00
Integralna częścią zapytania są załączniki od 1 do 3 załączone do zapytania.

Wykonawca powinien przedstawić dołączony kosztorys ofertowy.

 

Zamawiający wybierze najkorzystniejsza ofertę cenowa na wykonaną usługę.

O wyniku postępowania oferenci zostaną powiadomieni w czasie do 3 dni od dnia wyboru oferty. Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25/685 90 70 w. 19  - Pan Jacek Walecki.

 

2013-02-18

Borowie: Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Numer ogłoszenia: 67646 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Borowie: Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1  - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Numer ogłoszenia: 67646 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eobip.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1  - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i szkoleniowych przedszkolnych do przedszkoli biorących udział w projekcie Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie Oferowane przez Wykonawcę pomoce dydaktyczne i szkoleniowe muszą być fabrycznie nowe. Dostarczony towar musi spełniać określone innymi przepisami wymogi jakościowe i bezpieczeństwa na urządzeniach umieszczone musi być oznakowanie CE. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie-należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna art.29 ust.3 Pzp. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że oferta równoważna spełnia żądane dokumenty. Szczegółowy opis zamawianych pomocy dydaktycznych i szkoleniowych zawierają załączniki   Nr 1a,b,c,d, 2a,b,c,d..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 30.19.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik Nr.4

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik Nr.4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik Nr.4

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik Nr.4

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wycenę zamawianych pomocy na załączonych wykazach pomocy szkolonych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eobip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie 08-412 Borowie ul. A. Sasimowskiego 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Borowiu 08-412 Borowie ul. A. Sasimowskiego 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

2013-03-01

INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT

INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 271. 01.2013. Nazwa zadania: Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1  - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

 

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający odczytał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 29 000,00 zł., w roku 2013.

Urząd Gminy w Borowiu informuje, że w dniu 2013-03-01 o godzinie 10:05 odbyło się otwarcie ofert. Złożono następujące oferty:

 

                                                                                                                                               
  

Lp

  
  

Nazwa wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena netto

  

  
  

Cena brutto zł

  
  

Inne informacje podlegające   odczytaniu

  
  

1.

  
  

„LATER” Usługi   Wielobranżowe Teresa Lasota

  
  

20-704 Lublin

  

ul. Wojciechowska 5a

  
  

36 798,37

  
  

45 262,00

  
  

Termin dostawy 10.04.2013 r.

  

Okres gwarancji 24 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 30   dni 

  
  

2.

  
  

„ECU” Spółka   Handlowo-Usługowa Spółka z o.o.

  
  

22-400 Zamość

  

Ul. Zamenhofa 9

  
  

27 603,45

  
  

33 952,59

  
  

Termin dostawy 10.04.2013 r.

  

Okres gwarancji 24 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 14   dni 

  
  

3.

  
  

Moje Bambino Sp. z o.o.   S.K.A

  
  

93-428 Łódź

  

Ul. Graniczna 46

  
  

25 082,82

  
  

30 851,86

  
  

Termin dostawy 10.04.2013 r.

  

Okres gwarancji 24 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 14   dni 

  
  

4.

  
  

NOVUM

  

Wyposażenie Placów Zabaw   Sławomir Chmieliński

  
  

12-130 Pasym Grom 36

  

 

  
  

25 079,01

  
  

30 847,18

  
  

Termin dostawy 10.04.2013 r.

  

Okres gwarancji 24 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 14   dni 

  
  

5.

  
  

Firma Handlowo-Usługowa   „AUKCETAR” Piotr Baran

  
  

33-100 Tarnów

  

ul. Wieniawskiego 9/18

  
  

84 164,60

  
  

103 522,45

  
  

Termin dostawy 10.04.2013 r.

  

Okres gwarancji 24 m-cy

  

Faktura płatna ciągu 14   dni 

  
  

6.

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
2013-03-01

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1  - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

 

Działając na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

 

Uzasadnienie faktyczne:

W toku postępowania Zamawiający stwierdził że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

 

Uzasadnienie prawne:

Zgodnie z art. 93. ust. 1 pkt. 4 Ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Stwierdzenie wystąpienia, co najmniej jednej z przesłanek wskazanych w Ustawie zobowiązuje Zamawiającego do unieważnienia postępowania.   

 

Środki ochrony prawnej

od niniejszej decyzji zamawiającego, nie przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:

1)    niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego, lub

2)    zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin przesłania wymienionej powyżej informacji: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm).

2013-03-05

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Gmina Borowie zwraca się z prośbą o składanie  ofert cenowych na dostawę pomocy dydaktycznych i szkoleniowych do przedszkoli biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie”

·         Oferowane przez Wykonawcę pomoce, sprzęt, muszą być fabrycznie nowe.

·         Dostarczony towar musi spełniać określone innymi przepisami wymogi jakościowe i bezpieczeństwa (na urządzeniach umieszczone musi być oznakowanie „CE”).

·         Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno – eksploatacyjno – użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna art.29 ust.3 pzp. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że oferta równoważna spełnia wymogi zamawiającego.

·         Szczegółowy opis zamawianych pomocy zawiera załącznik Nr 1a,1b, 1c, 1d, i 2a,2b,2c,2d.

 

Oferent powinien złożyć:

- Formularz ofertowy zał. nr 3

- Wycenę pomocy na załączonych wykazach zał. Nr 1 a, b, c, d, i 2 a, b, c d,

- Aktualny dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej.

- Podpisany wzór umowy i karty gwarancyjnej zał. nr 4  

 

Informacje dodatkowe :

Termin wykonania zamówienia – do 10.04.2013r.

Dokumenty – załączniki można pobrać ze strony www.borowie.pl w zakładce przetargi. 

Oferty cenowe należy składać w Biurze Obsługi Interesantów Gminy Borowie, ul. A. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie do dnia 12.03.2013r. do godziny 10.00 Integralna częścią zapytania są załączniki od 1 do 3 załączone do zapytania.

Wykonawca powinien przedstawić wycenę pomocy na załączonych  formularzach (od 1a,b,c,d, do 2 a,b,c,d).

 Zamawiający podpisze umowę z dostawcą który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową.

O wyniku postępowania oferenci zostaną powiadomieni w czasie do 3 dni od dnia wyboru oferty. Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25/685 90 70 w. 13  - Pan Jacek Walecki.

2013-03-08

Zmiana załącznika 2b do zapytania ofertowego na zakup pomocy edukacyjnych

Gmina Borowie informuje, ze w dniu 08.03.2013 została zmieniona treść  załącznika Nr 2b tj. usunięto pozycję Nr 23, której nie należy wyceniać. Związku z powyższym prosimy o nie wycenianie powyższej pozycji.  
2013-03-11

Borowie: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Borowie w miejscowościach: Chromin, Łopacianka, Głosków. Numer ogłoszenia: 96268 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Borowie: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Borowie w miejscowościach: Chromin, Łopacianka, Głosków.
Numer ogłoszenia: 96268 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eobip.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Borowie w miejscowościach: Chromin, Łopacianka, Głosków..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: budowę kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 18 984,00 m w tym : kanalizacja grawitacyjna o długości 15 273,5 m kanalizacja tłoczna o długości 3 710,50 m., oraz wykonanie 248 szt. przyłączy domowych. Zamówienie swym zakresem obejmuje budowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościach: Chromin w której zostanie wykonana sieć grawitacyjna z rur PCV Ø 200 o długości 2 894,5 m , sieć tłoczna PE Ø 90 o długości 529,0 m i dwie przepompownie ścieków. Przyłącza zostaną wykonane z rur PCV Ø 160 długości 1705,0 m i PE Ø 50 długości 203,05 m oraz trzy przydomowe pompownie ścieków. Ilość przyłączy do wykonania 72 szt. Łopacianka zostanie wykonana sieć grawitacyjna z rur PCV Ø 200 o długości 2 383,0 m, sieć tłoczna PE Ø 90 o długości 1115,0 m i dwie przepompownie ścieków wraz z przyłączami z rur PCV Ø 160 długości 1135,50 m . Ilość przyłączy do wykonania 52 szt. Głosków zostanie wykonana sieć grawitacyjna z rur PCV Ø 200 o długości 3 779,5 m, sieć tłoczna PE Ø 110 o długości 795,0 m i PE Ø 90 o długości 1015,0 m, cztery przepompownie ścieków wraz z przyłączami z rur PCV Ø 200 długości 76,5 m, PCV Ø 160 długości 3 299,5 m, PE Ø 50 długości 53,5 m i jedną przydomową pompownią ścieków. Ilość przyłączy do wykonania 124 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Roboty budowlane których zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie projektowania kanalizacji w tym dodatkowe przyłącza realizowane na długości realizowanej sieci kanalizacyjnej . Wartość zamówienia nie przekroczy 50% kwoty, na którą opiewać będzie umowa z wyłonionym Wykonawcą.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-0, 45.33.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni  udokumentować  zrealizowanie  przynajmniej jednego zadania w zakresie robót budowlanych związanych z budową kanalizacji sanitarnej o wartości równej lub przekraczającej  5 000 000,00zł  brutto  w okresie ostatnich pięciu lat  przed upływem terminu  składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie  co najmniej  jedną osobą posiadającą łącznie: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia funkcji w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych i być wpisany do właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 2.000 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymienione w SIWZ w dziale VI (załączniki)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowę można zmienić w przypadku: - wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; - działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej  zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie  z jej treścią. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zadań - Zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana; - Zmiany w zakresie ilości wykonanych robót, technologii wykonania lub inne zmiany dokumentacji projektowej jeżeli są konieczne dla dalszej realizacji zamówienia lub są korzystne dla Zamawiającego i nie powodują zwiększenia wynagrodzenia; - Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, w szczególności kierownika budowy; - Zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami; W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa powyżej, Strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eobip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Borowiu Ul. A. Sasimowskiego 2 Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

2013-03-13

OGŁOSZENIE

 

OGŁOSZENIE

 

            Gmina Borowie ogłasza, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 04.03.2013r. dotyczącego wyboru Wykonawcy na: Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał   Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1  - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej., została wybrana oferta:

 

Moje Bambino Sp. Z o.o. S.K.A; 93-428 Łódź ul. Graniczna 46 która zaoferowała cenę wysokości 27 936,10 zł brutto (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy dziewięćset trzydzieści sześć złotych i 10/100).

 

 

Oprócz wymienionej firmy ofertę złożyły:

 

1.   NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw Sławomir Chmieliński; 12-130 PASYM GROM 36 - zaoferował cenę 28 205,28 zł brutto (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy dwieście pięć złotych i 28/100)

2.      CHEC – SPORT Anna Chęć; 41-700 Ruda Śl. Ul. Zabrzańska 51 - zaoferował cenę 41 333,20 zł brutto (słownie: czterdzieści jeden tysięcy trzysta trzydzieści trzy złote i 20/100)


 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2018-10-17 13:52:41, zmian dokonał(a): borowie

WCAG 2.0 (Level AA)