Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Borowie

www.borowie.pl
Ikona statystyk

2012-03-16

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Gmina Borowie zwraca się z prośbą o składanie ofert cenowych na dostawę wyposażenia do świetlicy wiejskiej mieszczącej się budynku GOK w miejscowości Borowie. W skład  wyposażenia wchodzi:

- chłodziarko-zamrażarka – o pojemności całkowitej nie mniejszej niż 261 litrów - w dolnej części zamrażarka; w górnej chłodziarka z automatycznym odszranianiem.

- komplet zastawy stołowej dla  100 osób – w skład kompletu wchodzi talerzyk płaski nie mniej niż Ø24cm- 100 szt., talerzyk deserowy nie mniej niż Ø17cm – 100szt., talerzyk głęboki nie mniej niż Ø24cm  - 100szt.– wszystkie koloru białego;

- sztućce w postaci: łyżka, łyżeczka, widelec, nóż – po 100szt. każdego rodzaju.

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium cenowe – 100%.

 

Zadanie realizowane będzie pod nazwą „Zakup wyposażenia Gminnego Ośrodka Kultury w Borowiu” i planowane do dofinansowania ze środków pochodzących z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Termin realizacji zamówienia oraz podpisanie umowy nastąpi po pozytywnej weryfikacji wniosku o dofinansowanie i otrzymaniu informacji o przyznaniu dotacji na realizację projektu.

 Oferty cenowe należy składać w Biurze Obsługi Interesantów Gminy Borowie, ul. A. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie do dnia 30.03.2012r. do godziny 10.00 Zamawiający wybierze najkorzystniejsza ofertę cenowa na zamawiany asortyment.

O wyniku postępowania oferenci zostaną powiadomieni w czasie do 3 dni od dnia wyboru oferty. Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25/685 90 70 w. 19  - Pan Jacek Walecki.

 

2012-04-02

OGŁOSZENIE

OGŁOSZENIE

 

Gmina Borowie ogłasza, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 16.03.2012 r. dotyczącego wyboru oferty dla inwestycji pod nazwą „Zakup wyposażenia Gminnego Ośrodka Kultury w Borowiu” która dofinansowana będzie ze środków pochodzących z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, wpłynęły 2 oferty:

1.                 PPH BO-SPORT  Aleksander Bogusz  08-440 Pilawa, ul. Al. Wyzwolenia 22 - zaoferował cenę 13.837,50zł brutto (słownie: trzynaście tysięcy osiemset trzydzieści siedem złotych i 50/100)

2.                  Stolbud Dąbrowski Robert; 08-420 Miastków Kościelny, Przykory 6, zaoferował cenę w wysokości 14.020,43 zł brutto (słownie: czternaście tysięcy dwadzieścia złotych 43/100).

 

Na podstawie przeprowadzonego postępowania została wybrana oferta firmy:

PPH „BO-SPORT” Aleksander Bogusz; 08-440 Pilawa ul. Al. Wyzwolenia 22, który zaoferował cenę w wysokości 13.837,50 zł brutto (słownie: trzynaście tysięcy osiemset trzydzieści siedem złotych i 50/100).

2012-04-02

OGŁOSZENIE

OGŁOSZENIE

 

Gmina Borowie ogłasza, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 16.03.2012 r. dotyczącego wyboru oferty dla inwestycji pod nazwą „Zakup wyposażenia Gminnego Ośrodka Kultury w Borowiu” która dofinansowana będzie ze środków pochodzących z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, wpłynęły 2 oferty:

1.                 Hurtownia Robin – Danuta Rogaczewska 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Łączna 39 - zaoferowała cenę 4.387,60zł brutto (słownie: cztery tysiące trzysta osiemdziesiąt siedem złotych i 60/100) 

2.                 „JACK” Spółka Jawna Kardasz Rogowski; 15-264 Białystok ul. Ciołkowskiego 2, zaoferowała cenę w wysokości 1.999,98 zł brutto (słownie: jeden tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 98/100).

 

Na podstawie przeprowadzonego postępowania została wybrana oferta firmy:

„JACK” Spółka Jawna Kardasz Rogowski; 15-264 Białystok ul. Ciołkowskiego 2, która zaoferowała cenę w wysokości 1.999,98 zł brutto (słownie: jeden tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 98/100).

2012-04-03

Przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Gminy w Borowiu

Borowie: Przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Gminy w Borowiu
Numer ogłoszenia: 104596 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Gminy w Borowiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest Przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Gminy w Borowiu polegająca na: - remoncie więźby dachowej - pokrycie dachu dachówką ceramiczną - wykonaniu ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych - wykonaniu podłóg z desek na istniejących belkach drewnianych - wykonaniu schodów wejściowych do wykonanych pomieszczeń na poddaszu z drewna klejonego - wykonanie instalacji elektrycznej i co - wykonanie elewacji - wzmocnienie fundamentów - wykonanie  podjazdu dla niepełnosprawnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej na obiekcie budowlanym w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca powinien posiadać dokument potwierdzający wykonanie roboty budowlanej w budynku użyteczności publicznej na kwotę brutto co najmniej 800 000,00 zł. Kwota o której mowa powyżej, dotyczyć musi prac związanych z budową, przebudową lub remontem kubaturowego obiektu użyteczności publicznej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik nr 4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -zatrudnienia kierownika budowy o uprawnieniach budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń   Osoby biorące udział przy realizacji zamówienia winny posiadać doświadczenie wymagane dla wykonywania robót     budowlanych na obiektach zabytkowych (min 2 lata)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 500 00,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymienione w SIWZ w dziale VI (załączniki)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1)Zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana; 2)Zmiany w zakresie ilości wykonanych robót, technologii wykonania lub inne zmiany dokumentacji projektowej jeżeli są konieczne dla dalszej realizacji zamówienia lub są korzystne dla Zamawiającego i nie powodują zwiększenia wynagrodzenia; 3) Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, w szczególności kierownika budowy; 4)Zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2 Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

2012-04-05

Wykonawcy biorący udział w przetargu na „Przebudowę zabytkowego budynku Urzędu Gminy w Borowiu„

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Przebudowę zabytkowego budynku Urzędu Gminy w Borowiu

 

W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na Przebudowę zabytkowego budynku Urzędu Gminy w Borowiu  przedstawiamy nasze stanowisko:

 

1. Zgodnie z rysunkiem zaprojektowano następujące grzejniki: V22/60/50 – 5 szt.,V22/60/60 – 1 szt.,V22/60/70 – 1 szt., V22/60/80 – 1 szt.. W przedmiarze w pozycjach nr 134-137 wpisano wszystkie grzejniki jednopłytowe oraz podano normę KNR-W 2-15 0418-03 dotyczącą grzejników stalowych jednopłytowych. Prosimy o poprawienie zestawienia grzejników w przedmiarze i o zmianę normy na KNR-W 2-15 0418-07.

Odp. Pozycje kosztorysową  134 należy skosztorysować według KNR-W 2-150418-05 natomiast pozycje od 135 do 137 należy skosztorysować według KNR-W 2-15 0418-07  grzejniki stalowe dwupłytowe o wysokości 600 mm i długości od 500 do 800 mm

 

2. Przedmiar poz. 145 – Dodatek za próbę w budynkach niemieszkalnych powinien być równy 2*(42+20+8)=140 m. Prosimy o poprawienie

Odp. W pozycji kosztorysowej 145 należy skosztorysować 140 m.

 

3. Zgodnie z rysunkiem orurowanie instalacji centralnego ogrzewania należy wykonać systemie trójnikowym. W pozycjach przedmiaru nr 126- 128 przyjęto normę KNR-W 2-15 0410-05 typową dla systemów rozdzielaczowych nieuwzględniającą wymaganych kształtek – trójników. Prosimy o poprawienie norm pozycji nr 126-128 na np. KNR-W 2-15 0404-01 i KNR-W 2-15 0404-02 analogia.

Odp. Pozycje kosztorysowe 126 i 127 należy skosztorysować wg KNR-W 2-15 0404-01 natomiast pozycję 128 skosztorysować wg KNR-W 2-15 0404-02

 

4. Prosimy o określenie materiału rur instalacji centralnego ogrzewania przedmiar pozycje nr 126-128. Czy mają  to być rury z Polipropylenu łączone przez zgrzewanie czy rur PEX łączone przez zaprasowywanie ?

Odp. Pozycjach kosztorysowych od 126 do 128 należy przyjąć do kosztorysowania rury PEX łączone przez zaprasowywanie.

2012-04-13

Przebudowę zabytkowego budynku Urzędu Gminy w Borowiu

 

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Przebudowę zabytkowego budynku Urzędu Gminy w Borowiu

 

 

 

 

W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na Przebudowę zabytkowego budynku Urzędu Gminy w Borowiu  przedstawiamy nasze stanowisko:

 

1. Proszę o podanie rodzaju dachówki, koloru oraz metodę krycia ?

 

Odp. Dach na budynku Urzędu Gminy będzie kryty dachówką karpiówką półokrągłą w kolorze czerwieni naturalnej , kryty w łuskę.

2012-04-23

Przebudowa budynku Świetlicy Wiejskiej w Iwowem

Borowie: Przebudowa budynku Świetlicy Wiejskiej w Iwowem
Numer ogłoszenia: 129378 - 2012; data zamieszczenia: 23.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Świetlicy Wiejskiej w Iwowem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace przebudowy obejmować będą roboty: a) ogólnobudowlane b) elektryczne c) instalacje sanitarne d) wykonanie chodników z kostki brukowej Szczegółowy  opis zamieszczono w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, przedmiarze robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.12.10-9, 45.26.25.00-6, 45.40.00.00-1, 45.00.00.00-7, 39.37.00.00-6, 45.31.70.00-2, 34.95.33.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej na obiekcie budowlanym w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca powinien posiadać dokument potwierdzający wykonanie roboty budowlanej na kwotę brutto co najmniej 150 000,00 zł. Kwota o której mowa powyżej, dotyczyć musi prac związanych z budową, przebudową lub remontem kubaturowego obiektu użyteczności publicznej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik nr 4.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -zatrudnienia kierownika budowy o uprawnieniach budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymienione w SIWZ w dziale VI (załączniki)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana; 2) Zmiany w zakresie ilości wykonanych robót, technologii wykonania lub inne zmiany dokumentacji projektowej jeżeli są konieczne dla dalszej realizacji zamówienia lub są korzystne dla Zamawiającego i nie powodują zwiększenia wynagrodzenia; 3) Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, w szczególności kierownika budowy; 4) Zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Borowiu ul . A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

2012-04-25

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.03.2012. Nazwa zadania: Przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Gminy w Borowiu.

 

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia  najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

ARCHBUD

ul. Rzymska 1

03-976 Warszawa

 

Uzasadnienie wyboru: Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę spełniającą postawione wymogi.

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2012-05-15.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                                                                                         
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. Cena.

  
  

1.

  
  

ARCHBUD

  

 

  
  

03-976 Warszawa

  

Ul. Rzymska 1

  

 

  
  

796 124,15 zł

  
  

Łącznie 300,00 pkt

  
  

2.

  
  

Wodecki Krzysztof Zakład   Remontowo-Budowlany i Instalatorstwo Elektryczne

  
  

26-600 Radom

  

Ul. Dekarska 16 lok nr.1

  
  

947 222,14 zł

  
  

252,14 pkt

  
  

3.

  
  

BUDRAMAT

  
  

08-400 Garwolin Ul.   Sikorskiego 76

  
  

833 898,43 zł

  
  

286,41 pkt

  
  

4.

  
  

Zakład Budowlany DOMEX

  
  

08-400 Garwolin

  

Ul. Radosna 41 d

  
  

875 129,78 zł

  
  

272,91 pkt

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  

 

 

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2012-04-26

Budowa świetlicy wiejskiej w Dudce. Numer ogłoszenia: 133742 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012

Borowie: Budowa świetlicy wiejskiej w Dudce.
Numer ogłoszenia: 133742 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej w Dudce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku świetlicy wiejskiej na działce nr 8/5 w miejscowości Dudka gm. Borowie Budynek parterowy o zmiennej wysokości kondygnacji, nie podpiwniczony, z dachem dwuspadowym, poddaszem nieużytkowym. Należy wykonać instalacje wodno - kanalizacyjną, co i gazową, oraz elektryczną. - pow. zabudowy 293,46 m2 - kubatura 1 518,00 m3 - w budynku zaprojektowano: Holl, szatnie, sale główną, zaplecze, wc damskie, męskie i dla niepełnosprawnych Na roboty budowlane składa się następujący zakres rzeczowy prac: 1) Branża budowlana:      a) fundamenty - izolacje   b) ściany zewnętrzne grub. 50 cm trójwarstwowe   c) ściany wewnętrzne konstrukcyjne grub. 25 cm   d) ściany działowe grub. 12 cm murowane z gazobetonu   e) komin murowany z cegły pełnej      f) strop prefabrykowany      g) dach drewniany płatwiowo-kleszczowy pokryty blachą powlekaną      h) tynki cem. - wap.      i) prace malarskie farbami emulsyjnymi      j) posadzki z płytek gresowych antypoślizgowych, ściany w łazienkach glazura do wysokości sufitów.       k) zagospodarowanie terenu: dojazdy i dojścia piesze 2) Branża sanitarna:       a) wewnętrzna kanalizacja sanitarna, instalacja wodociągowa, instalacja centralnego    ogrzewania, wentylacja.       b) wykonanie instalacji gazowej 3) Branża elektryczna:      - instalacja elektryczna      - instalacja odgromowa Szczegółowy  opis zamieszczono w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, przedmiarach robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.70-8, 45.31.12.00-2, 45.33.20.00-3, 45.40.00.00-1, 45.33.11.00-7, 45.31.70.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych na obiekcie budowlanym w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca powinien posiadać dokument potwierdzający wykonanie roboty budowlanej na kwotę brutto co najmniej 500 000,00 zł każda. Kwota o której mowa powyżej, dotyczyć musi prac związanych z budową, przebudową lub remontem kubaturowego obiektu użyteczności publicznej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik nr 4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - zatrudnienia kierownika budowy o uprawnieniach budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymienione w SIWZ w dziale VI (załączniki)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana; 2) Zmiany w zakresie ilości wykonanych robót, technologii wykonania lub inne zmiany dokumentacji projektowej jeżeli są konieczne dla dalszej realizacji zamówienia lub są korzystne dla Zamawiającego i nie powodują zwiększenia wynagrodzenia; 3) Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, w szczególności kierownika budowy; 4) Zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Borowiu ul . A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Borowiu Ul. A. Sasimowskiego 2 Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie finansowane z Programu Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

2012-05-07

Wykonawcy biorący udział w przetargu na „Budowę świetlicy wiejskiej w Dudce „

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Budowę świetlicy wiejskiej w Dudce

 

W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na Budowę świetlicy wiejskiej w Dudce  przedstawiamy nasze stanowisko:

 

Instalacja centralnego ogrzewania:

1. Przedmiar poz. 1: W jaki regulator automatyki ma być wyposażony kocioł gazowy?

Odp. Regulator automatyki należy dobrać odpowiedni do zastosowanego typu kotła gazowego.

 

2. Przedmiar poz. 1: Jaka jest wymagana długość zespołu powietrzno-spalinowego 80/125 kotła gazowego ?

Odp. Należy przyjąć długość zespołu powietrzno-spalinowego 5 mb.

 

3. W przedmiarze nie ujęto izolacji dla rur stalowych o śr. nom 20 i 25, prosimy o wyjaśnienie.

Odp. Rury stalowe o opisanej średnicy zaprojektowane zostały w budynku po ścianach pod sufitem w sali zabaw które nie wymagają izolacji –(projekt nie przewiduje).

 

4. Zgodnie z opisem (pkt. C/6) należy zastosować izolację o gr. 20 mm, w przedmiarze w pozycjach 35, 36, 37 przyjęto izolacje o gr. 13 mm, prosimy o wyjaśnienie.

Odp. Izolację proszę przyjąć jak w przedmiarze.

 

Instalacja wod- kan:

5.Przedmiar poz. 46: Prosimy o podanie wymaganych wymiarów (długość, szerokość, głębokość komory) stołu ze zlewem dwukomorowym ze stali nierdzewnej.

Odp. Należy skosztorysować stół ze zlewem dwukomorowym z półką po lewej stronie o wymiarach 85x60x140 cm, wymiary komór 40x40x25 cm

 

6. Zgodnie z opisem technicznym (pkt. A/6.0) „Ścieki socjalno-bytowe z budynku odprowadzane będą do projektowanego zbiornika bezodpływowego” W przedmiarze nie ujęto zakupu w/w zbiornika wraz z włazem, pierścieniami wyrównawczymi i kominem, jego montażu, wykopów i wywozu nadmiaru gruntu. Prosimy o wyjaśnienie.

Odp. Zamawiający celowo ominął dwie pozycje w kosztorysie dotyczące zbiornika bezodpływowego. Wieś Dudka została skanalizowana na działce inwestycyjnej zostało wykonane przyłącze zakończone studzienką kanalizacyjną.

 

7. W przedmiarze nie ujęto przyłącza kanalizacyjnego do w/w zbiornika. Prosimy o wyjaśnienie.

Odp. W przedmiarze przyłącze kanalizacyjne należy zmienić:

Poz. 1, 2 i 6 przedmiaru  należy skosztorysować 14,4 m3 w każdej pozycji.

Poz. 3 należy skosztorysować wykop wraz z montażem studzienki inspekcyjnej z PVC Ø 315 z włazem żeliwnym do 40 T.

Poz. 5 przedmiaru należy skosztorysować 3,6 m3

Poz. 7 przedmiaru należy skosztorysować 15 m.

 

Instalacja gazowa:

8. W przedmiarze nie ujęto wykonania badań skuteczności wentylacji, odprowadzenia spalin i wykonania protokołu kominiarskiego, prosimy o uzupełnienie.

Odp. Wykonawcy powinni skosztorysować wykonanie badań skuteczności wentylacji, odprowadzenia spalin i wykonania protokołu kominiarskiego.

 

9. Czy na trasie gazociągu nie występują nawierzchnie utwardzone-chodniki, nawierzchnie betonowe itp. jeżeli tak to prosimy o przedmiary na rozbiórkę i ewentualne odtworzenie.

Odp. Na trasie gazociągu nie występują nawierzchnie utwardzone – betonowe.

2012-05-09

Wykonawcy biorący udział w przetargu na „Budowę świetlicy wiejskiej w Dudce„

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Budowę świetlicy wiejskiej w Dudce

  

W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na Budowę świetlicy wiejskiej w Dudce  przedstawiamy nasze stanowisko:

1. Pytanie dotyczy pozycji nr 47 przedmiaru, drzwi zewnętrzne aluminiowe.

Proszę o wyjaśnienie jakie mają być zamontowane drzwi zewnętrzne aluminiowe 2- skrzydłowe w profilu ciepłym czy zimnym ?.

Odp. Wykonawca powinien skosztorysować drzwi z profili aluminiowych ciepłych.

2012-05-14

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.04.2012. Nazwa zadania: Przebudowa budynku świetlicy Wiejskiej w Iwowem.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia  najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

„MARK-GIPS”

Firma Remontowo Budowlana

Gerard Marek Łukaszewski

Ul. Warszawska 9

21-400 Łuków

 

Uzasadnienie wyboru: Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę spełniającą postawione wymogi.

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2012-05-30.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                                                                                                                                                     
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. Cena.

  
  

1.

  
  

Wodecki Krzysztof Zakład   Remontowo-Budowlany i Instalatorstwo Elektryczne

  
  

26-600 Radom

  

Ul. Dekarska 16 lok nr.1

  
  

487 803,39 zł

  
  

Łącznie 218,25 pkt

  
  

2.

  
  

DOM s.c.

  

K. Bąk C. Pytlarczyk

  
  

08-400 Garwolin

  

Sulbiny

  

ul. Wspólna 2

  
  

466 087,78 zł

  
  

225,60 pkt

  
  

3.

  
  

INVEST - CIOŁEK JAROSŁAW

  
  

21-421 Tuchowicz

  

Stara Wróblina 18

  
  

420 248,34 zł

  
  

243,69 pkt

  
  

4.

  
  

ARCHBUD

  
  

03-976 Warszawa

  

ul. Rzymska 1

  
  

501 102,39 zł

  
  

214,05 pkt

  
  

5.

  
  

Usługi Ogólnobudowlane i   Sanitarne –Henryk Sitek

  
  

08-420 Miastków

  

Przykory 41 a

  
  

321 629,15 zł

  
  

255,00 pkt

  
  

6.

  
  

„MARK-GIPS”

  

Firma Remontowo Budowlana   Gerard Marek Łukaszewski

  
  

21-400 Łuków

  

ul. Warszawska 9

  
  

364 406,09 zł

  
  

271,80 pkt

  
  

7.

  
  

Usługi Budowlane Zbysław   Burdach

  
  

21-400 Łuków

  

ul. Pogodna 3

  
  

409 769,21 zł

  
  

218,37 pkt

  
  

8.

  
  

BUDRAMAT

  
  

08-400 Garwolin ul.   Sikorskiego 76

  
  

433 980,22 zł

  
  

237,87 pkt

  
  

9.

  
  

Usługi Budowlane

  

Wiesław Szaniawski

  
  

21-450 Stoczek Łukowski

  
  

415 964,82 zł

  
  

245,58 pkt

  

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2012-05-23

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.05.2012. Nazwa zadania: Budowa świetlicy wiejskiej w Dudce.

  

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia  najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

ZAKŁAD BUDOWLANY

„MEGA - BUD”

ul. Radosna 65

08-400 Garwolin

 

Uzasadnienie wyboru: Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę spełniającą postawione wymogi.

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2012-06-15.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

                                                                                                                                                      

  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. Cena.

  
  

1.

  
  

Wodecki Krzysztof Zakład   Remontowo-Budowlany i Instalatorstwo Elektryczne

  
  

26-600 Radom

  

Ul. Dekarska 16 lok nr.1

  
  

595 434,88 zł

  
  

Łącznie 261,27 pkt

  
  

2.

  
  

Wector Sp. z o.o. i Jomasz   Budownictwo Joanna Szargan

  
  

08-576 Warszawa

  

ul. Radzymińska 183,

  

Franklinów 43/1 63-400   Ostrów Wielkopolski

  
  

729 643,26 zł

  
  

 224,25 pkt

  
  

3.

  
  

Zakład Remontowo –   Budowlany Andrzej Wiśniewski

  
  

21-400 Łuków

  

Os. Unitów Podl. 1/36

  
  

634 571,55 zł

  
  

248,88 pkt

  
  

4.

  
  

DOM s.c.

  

K. Bąk C. Pytlarczyk

  
  

08-400 Garwolin

  

Sulbiny

  

ul. Wspólna 2

  
  

571 177,69 zł

  
  

269,82 pkt

  
  

5.

  
  

BUDRAMAT

  
  

08-400 Garwolin ul.   Sikorskiego 76

  
  

593 588,99 zł

  
  

261,93 pkt

  
  

6.

  
  

Usługi Budowlane

  

Wiesław Szaniawski

  
  

21-450 Stoczek Łukowski

  
  

628 092,69 zł

  
  

250,83 pkt

  
  

7.

  
  

Zakład Budowlany

  

„MEGA – BUD”

  
  

08-400 Garwolin

  

ul. Radosna 65

  
  

499 404,12 zł

  
  

300,00 pkt

  
  

8.

  
  

„MARK-GIPS”

  

Firma Remontowo Budowlana   Gerard Marek Łukaszewski

  
  

21-400 Łuków

  

ul. Warszawska 9

  
  

543 706,28 zł

  
  

280,44 pkt

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2012-05-31

Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 w Głoskowie.

Borowie: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 w Głoskowie.
Numer ogłoszenia: 182088 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 w Głoskowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1.Budowę boiska do piłki nożnej wraz z wyposażeniem o wym. 30,0 m x 62,0 m o nawierzchni syntetycznej typu-sztuczna trawa 2.Budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z wyposażeniem o wym. 19,1 m x 32,1 m o nawierzchni poliuretanowej. 3.Ogrodzenie boisk siatką stalową ocynkowaną powlekaną PCV o wysokości 4 m i piłkochwytami wykonanymi z siatki tekstylnej - sznurka polipropylenowego o wys. 6,0 m. W ogrodzeniu zostaną wykonane dwie bramy dwuskrzydłowe z furtkami. 4.Wykonanie Oświetlenia obiektów poprzez postawienie ośmiu lamp oświetleniowych 10 m. 5.Wykonanie ciągów komunikacyjnych z kostki brukowej. 6.Postawienie kontenerowego zaplecza socjalnego o wym. 15,64 m x 5,44 m na fundamentach betonowych. 7.Wykonanie przyłącza instalacji energetycznej, wodnej i kanalizacyjnej. 8.Wyposażenie placu w ławki  i kosze na śmieci. Szczegółowy  opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany, specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium wysokości 10 000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy przedstawić dokumenty potwierdzające zarejestrowaną działalność gospodarczą do wykonywania określonej czynności.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie boisk sportowych, w tym co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią poliuretanową; o wartości co najmniej   1 000 000,00  zlotych brutto każda;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr 7 -Oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób,  w tym:  a. przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności:   konstrukcyjno - budowlanej,  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,  wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalnościach; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami;  b. przynajmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej lub z nawierzchnią poliuretanową, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy załączyć polisę ubezpieczeniową na kwotę min 500 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale 6 pkt 1 i 2 SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT; b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 ; 08-412 Borowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2 ; 08-412 Borowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

2012-06-01

Remont pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Borowiu oraz przebudowa i adaptacja pomieszczeń gospodarczych na cele kultury. Numer ogłoszenia: 185096 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012

Borowie: Remont pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Borowiu oraz przebudowa i adaptacja pomieszczeń gospodarczych na cele kultury.
Numer ogłoszenia: 185096 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczan


 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2018-10-17 13:52:41, zmian dokonał(a): borowie

WCAG 2.0 (Level AA)