Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Borowie

www.borowie.pl
Ikona statystyk

2008-02-05

Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy

WÓJT GMINY BOROWIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Stanowisko ds. wymiaru podatku i opłat lokalnych – 1 etat

2008-08-08

Brak tytułu

     Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy

 

WÓJT GMINY BOROWIE

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Stanowisko  ds. obrony cywilnej, Kancelaria Tajna – 1/2   etatu

nazwa stanowiska pracy

Wymagania w stosunku do kandydatów:

1.        Wymagania niezbędne:

 

      1) posiada obywatelstwo polskie ,       

      2) ukończył 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta   z pełni praw publicznych    

      3) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww stanowisku,

      4)  nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie ,

5)    5) cieszy się nieposzlakowaną opinią ,

6)    6) posiada wykształcenie:

         a)  wyższe

 7)  znajomość  obsługi  komputerowych  programów  biurowych,

 8)  znajomość  przepisów   z  zakresu  ustawy  :

           a) o samorządzie  gminnym,

           b) kodeks  postępowania administracyjnego,

           c) ustawy i zarządzenia regulujące obronę cywilną

 

2.        Wymagania dodatkowe:

1)  1) obowiązkowość, odpowiedzialność  za  wykonywaną  pracę, dokładność, samodzielność,

2)     2) umiejętność prowadzenia dokumentacji oraz jasnego zwięzłego pisania,

3)     3)  doświadczenie zawodowe na stanowiskach urzędniczych (najlepiej żeby była to osoba, która zna zagadnienia spraw wojskowych i obrony cywilnej )

3.                 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. opracowywanie dokumentów planistycznych w zakresie zadań obrony cywilnej ,
  2. wykonywanie niezbędnej dokumentacji do przygotowania i kierowania  formacjami OC,
  3. przygotowywanie i zapewnianie działania elementów systemu wykrywania                   i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ,
  4. opracowywanie planów OC gminy oraz nadzór nad opracowywaniem planów OC instytucji , podmiotów gospodarczych działających na terenie gminy ,
  5. planowanie, organizowanie i prowadzenie szkolenia formacji OC oraz ludności  w zakresie powszechnej samoobrony,
  6. opracowywanie dokumentacji potrzebnej do przeprowadzenia procesu ewakuacji ludności,
  7. przedstawianie szefowi OC Gminy propozycji zadań w zakresie OC dla instytucji, podmiotów gospodarczych i innych jednostek organizacyjnych działających na terenie gminy ,
  8. przygotowywanie analizy stanu zorganizowania i możliwości wykonania zadań przez siły OC i przedstawianie wniosków z oceny oraz propozycji przedsięwzięć zmierzających do pełnej realizacji zadań,
  9. opracowywanie świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony cywilnej,
  10. planowanie i realizacja zaopatrzenia w sprzęt i środki OC , zapewnienie odpowiednich warunków jego przechowywania , konserwacji , eksploatacji     i ewidencji oraz odpowiedzialność materialna za ten sprzęt ,
  11. realizacja przedsięwzięć w zakresie integracji sił OC do prowadzenia akcji ratunkowej oraz likwidacja skutków klęsk żywiołowych i zagrożeń środowiska ,
  12. przygotowywanie i przedstawianie szefowi OC propozycji ochrony lokali , budynków mieszkalnych  i gospodarczych , żywności , płodów rolnych i pasz oraz ujęć wody pitnej ,
  13. organizowanie prac z zakresu przygotowania , adaptacji oraz funkcjonowania               i utrzymania w stanie gotowości technicznej budowli ochronnych na terenie gminy ,
  14. określanie sposobów i kolejności zaopatrywania ludności  w sprzęt i środki ochrony indywidualnej,
  15. planowanie i nadzór nad przygotowaniem urządzeń specjalnych do prowadzenia likwidacji skażeń i zakażeń ,
  16. realizacja przedsięwzięć mających na celu zabezpieczenie dóbr kultury , urządzeń użyteczności publicznej i ważnej dokumentacji ,
  17. prowadzenie działalności popularyzacyjnej oraz upowszechnianie problematyki OC,
  18. opracowywanie sprawozdań i wniosków z realizacji zadań OC wg zasad ustalonych przez Wojewódzki Inspektorat OC,
  19. prowadzenie działalności kontrolnej w instytucjach , podmiotach gospodarczych  oraz innych jednostkach organizacyjnych działających na terenie gminy ,
  20. wykonywanie zadań obronnych wynikających z obowiązujących  przepisów oraz ogólnych zasad ustalonych przez Wojewódzki Komitet Obrony,
  21. współudział w opracowywaniu zakresów działania Urzędu Gminy w dziedzinie obronności Państwa w czasie pokoju a także opracowywaniu i aktualizacji zakresów działania  poszczególnych stanowisk pracy wynikających z regulaminu organizacyjnego Urzędu na czas wojny,
  22. opracowywanie i aktualizacja dokumentacji „Zestawów Zadań „ przewidzianych do realizacji w poszczególnych okresach gotowości obronnej,
  23. nadzór nad realizacją zadań obronnych  w zakładach pracy podległych Radzie Gminy ,
  24. organizowanie w miarę potrzeb szkoleń obronnych ,
  25. przygotowywanie warunków do funkcjonowania Urzędu w czasie godziny „W” / stanowiska kierowania / oraz opracowywanie i utrzymanie                   w aktualności dokumentacji w tym zakresie ,
  26. tworzenie stałych dyżurów dla potrzeb przekazywania informacji i podejmowania odpowiednich decyzji ,
  27. opracowywanie projektów decyzji Wójta Gminy w sprawach świadczeń na rzecz obrony ,
  28. opracowywanie i bieżąca aktualizacja planu świadczeń osobistych oraz etapowych i doraźnych świadczeń rzeczowych na rzecz Sił Zbrojnych , Policji, Państwowej Straży Pożarnej , OC  i innych jednostek organizacyjnych wykonujących zadania na potrzeby obrony cywilnej,
  29. prowadzenie dokumentacji akcji kurierskiej i posłanniczej .   
  30. rejestrowanie dokumentów zawierających informacje niejawne
  31. przechowywanie dokumentów zawierających informacje niejawne
  32. kontrolowanie obiegu i wydawanie uprawnionym osobom dokumentów zawierających informacje niejawne
  33. bieżąca kontrola postępowania z dokumentami niejawnymi udostępnionymi pracownikom.

4.        Wymagane dokumenty:

 

  1.  życiorys (CV)
  2.   list motywacyjny
  3.   kserokopia dyplomów poświadczających wykształcenie ,
  4.   kserokopia świadectw pracy ,
  5.  inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i  umiejętnościach,
  6.  oryginał kwestionariusza osobowego ,
  7.  oświadczenie o niekaralności ,
  8.  zaświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
  9.  oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu   z pełni praw publicznych .

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.

Druk kwestionariusza osobowego można pobrać w Biurze Obsługi Interesanta  Urzędu lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta  Urzędu Gminy Borowie w godzinach od 7.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku   lub pocztą na adres Urzędu( Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 , 08-412 Borowie). Zarówno aplikacje złożone bezpośrednio, jak i przesłane pocztą winny być złożone w zaklejonej kopercie z  dopiskiem:  Dotyczy   naboru   na   stanowisko  ds. obrony cywilnej, Kancelaria Tajna  w terminie do dnia 22  sierpnia  /włącznie/ 2008 roku    .

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 Postępowanie składać się będzie z II etapów :

I etap – wstępna selekcja kandydatów – złożone oferty poddane zostaną analizie mającej na celu porównanie danych zawartych w dokumentach  aplikacyjnych z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu .

Lista kandydatów , którzy spełnią wymagania formalne umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .

II etap – selekcja końcowa kandydatów  rozmowa kwalifikacyjna podczas , której sprawdzona będzie wiedza kandydatów na temat  zagadnień : ustawy  o samorządzie  gminnym,  o finansach publicznych, ordynacji podatkowej, rachunkowości,  kodeksu postępowania administracyjnego.

O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru osoby , które spełniły wymogi formalne zostaną powiadomione indywidualnie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. A. Sasimowskiego 2 w Borowiu

Borowie, dnia 08.08.2008 rok

2008-12-01

ogłoszenie o naborze

                     Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy

WÓJT GMINY BOROWIE

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Stanowisko  ds. infrastruktury technicznej i planowania  przestrzennego - 1 etat

nazwa stanowiska pracy

Wymagania w stosunku do kandydatów:

1.        Wymagania niezbędne:

 

      1) posiada obywatelstwo polskie ,                                                                                       2) ukończył 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych  oraz korzysta   z pełni praw publicznych                                                                                                                                                                3) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,

      4)  nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie ,

5)   5) cieszy się nieposzlakowaną opinią ,

6)    6) posiada wykształcenie:

       a) średnie budowlane z uprawnieniami lub wyższe  w zakresie

           budownictwa

 7)  7) znajomość  obsługi  komputerowych  programów  biurowych,                                                                                                                                                                              8) znajomość  przepisów   z  zakresu  ustawy  :

a) o samorządzie  gminnym,

b) kodeks  postępowania administracyjnego,

c) prawo budowlane

d) o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

 

2.        Wymagania dodatkowe:

 

       1)  obowiązkowość, odpowiedzialność  za  wykonywaną  pracę, dokładność, samodzielność,

2)2)     2)    umiejętność prowadzenia dokumentacji oraz jasnego zwięzłego pisania,

3)        3) komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

3.                 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. opracowywanie projektów rozwoju lokalnej sieci drogowej oraz prowadzenie w zakresie przewidzianym w odrębnych przepisach spraw w zakresie budowy , modernizacji , utrzymania i ochrony dróg gminnych ,
  2. prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i organizacji ruchu drogowego, konserwacji nawierzchni ulic , znaków drogowych , urządzeń bezpieczeństwa ruchu , akcji odśnieżnych ,
  3. planowanie  budowy ,modernizacji , utrzymania i ochrony dróg lokalnych       i gminnych,
  4. przygotowywanie opinii w sprawie przebiegu dróg wojewódzkich oraz zaliczanie drogi do kategorii dróg wojewódzkich,
  5. przygotowanie opinii w sprawie zaliczania drogi do kategorii dróg zakładowych,
  6. przygotowanie opinii w sprawie zaliczania drogi do kategorii  dróg gminnych,
  7. orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej i lokalnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia,
  8. wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym dróg gminnych i lokalnych obiektów nie związanych z gospodarka drogową ,
  9. opracowywanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego drogi gminnej i lokalnej,
  10. zaliczanie odcinka drogi krajowej , wojewódzkiej , gminnej lub lokalnej pozostałego po zabudowaniu obwodnicy miejscowości lub lokalnym przełożeniu do odpowiedniej kategorii dróg w zależności od jego komunikacyjnego znaczenia ,
  11. prowadzenie ewidencji dróg gminnych i obiektów mostowych znajdujących się na tych drogach ,
  12. organizacja i nadzór nad wykonawstwem robót łącznie z rozliczeniem materiałowym  tak w zakresie drogownictwa jak również inwestycji i remontów budowlanych prowadzonych przez gminę ,
  13. inicjowanie i organizowanie czynów społecznych poprzez:

-          - zapewnienie niezbędnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej ,

-          - udzielanie pomocy materialnej i technicznej w przygotowywaniu i realizacji przedsiębiorstw ,

-          - prowadzenie kontroli przebiegu czynów społecznych oraz wykorzystania pomocy finansowej i materialnej ,

  1. przygotowywanie dokumentów do uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego ,
  2. przygotowywanie projektów  miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wykraczających poza obszar jednostek podziału administracyjnego ,
  3. dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym , wynikających z realizacji planu miejscowego i oceny aktualności tego planu,
  4. udzielanie wskazań lokalizacyjnych w odniesieniu do inwestycji o znaczeniu lokalnym ,
  5. przygotowywanie  decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji,
  6. prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji  inwestycji,
  7. przygotowywanie umów określających wzajemne zobowiązania i świadczenia inwestora oraz organu uprawnionego do wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji , związane z realizacją inwestycji i przyszłym funkcjonowaniem budowanego obiektu.    
  8. Nadzór  i kontrola nad przestrzeganiem przepisów prawa budowlanego a w szczególności:

-         - zgodności zagospodarowania terenu z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego oraz wymaganiami ochrony środowiska,

-         -  warunków bezpieczeństwa ludzi i mienia w rozwiązaniach przyjętych w projektach budowlanych oraz utrzymaniu obiektów  budowlanych,

-         - zgodności rozwiązań architektoniczno-budowlanymi , obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej ,

-         - właściwego wykonywania samodzielnych funkcji technicznych          w budownictwie ,

-         - wprowadzania do obrotu i stosowania wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie ,   

 23.23. Uczestniczenie na wezwanie organów nadzoru budowlanego w czynnościach  inspekcyjnych i kontrolnych oraz udostępniania wszelkich dokumentów  i informacji związanych z tymi czynnościami.

4.        Wymagane dokumenty:

 

a)      a) życiorys (CV)

b)      b) list motywacyjny

c)      c) kserokopia dyplomów poświadczających wykształcenie ,

d)      d) kserokopia świadectw pracy ,

e)     e)  inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i   umiejętnościach,

f)      f) oryginał kwestionariusza osobowego ,

g)     g) oświadczenie o niekaralności ,

h)     h) zaświadczenie o dobrym stanie zdrowia,

i)      i) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu  

          z pełni praw publicznych .

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV              (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r  Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.

Druk kwestionariusza osobowego można pobrać w Biurze Obsługi Interesanta  Urzędu lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta  Urzędu Gminy Borowie w godzinach od 7.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku   lub pocztą na adres Urzędu ( Urząd Gminy Borowie      ul. A. Sasimowskiego 2 , 08-412 Borowie). Zarówno aplikacje złożone bezpośrednio, jak i przesłane pocztą winny być złożone w zaklejonej kopercie z  dopiskiem:  Dotyczy   naboru   na   stanowisko ds. infrastruktury technicznej i planowania  przestrzennego w terminie do dnia 31 grudnia  /włącznie/ 2008 roku    .

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 Postępowanie składać się będzie z II etapów :

I etap – wstępna selekcja kandydatów – złożone oferty poddane zostaną analizie mającej na celu porównanie danych zawartych w dokumentach  aplikacyjnych z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu .

Lista kandydatów , którzy spełnią wymagania formalne umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .

II etap – selekcja końcowa kandydatów  rozmowa kwalifikacyjna podczas , której sprawdzona będzie wiedza kandydatów na temat  zagadnień : ustawy  o samorządzie  gminnym,  prawo budowlane, planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym , kodeksu postępowania administracyjnego.

O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru osoby , które spełniły wymogi formalne zostaną powiadomione indywidualnie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ , na tablicy informacyjnej przy ul. A. Sasimowskiego 2 w Borowiu oraz w prasie.

2009-01-02

ogłoszenie o naborze

                     Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy

WÓJT GMINY BOROWIE

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Stanowisko  ds. infrastruktury technicznej i planowania  przestrzennego - 1 etat

nazwa stanowiska pracy

Wymagania w stosunku do kandydatów:

1.        Wymagania niezbędne:

 

      1) posiada obywatelstwo polskie ,

2) ukończył 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych     

     oraz korzysta   z pełni praw publicznych

3) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,

      4)  nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie ,

5)  cieszy się nieposzlakowaną opinią ,

6)  posiada wykształcenie:

       a) średnie budowlane z uprawnieniami lub wyższe  w zakresie

           budownictwa

               7) znajomość  obsługi  komputerowych  programów  biurowych,

               8) znajomość  przepisów   z  zakresu  ustawy  :

a) o samorządzie  gminnym,

b) kodeks  postępowania administracyjnego,

c) prawo budowlane

d) o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

 

2.        Wymagania dodatkowe:

 

1)  obowiązkowość, odpowiedzialność  za  wykonywaną  pracę, dokładność, samodzielność,

2)    umiejętność prowadzenia dokumentacji oraz jasnego zwięzłego pisania,

3)    komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

3.                 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. opracowywanie projektów rozwoju lokalnej sieci drogowej oraz prowadzenie w zakresie przewidzianym w odrębnych przepisach spraw w zakresie budowy , modernizacji , utrzymania i ochrony dróg gminnych ,
  2. prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i organizacji ruchu drogowego, konserwacji nawierzchni ulic , znaków drogowych , urządzeń bezpieczeństwa ruchu , akcji odśnieżnych ,
  3. planowanie  budowy ,modernizacji , utrzymania i ochrony dróg lokalnych       i gminnych,
  4. przygotowywanie opinii w sprawie przebiegu dróg wojewódzkich oraz zaliczanie drogi do kategorii dróg wojewódzkich,
  5. przygotowanie opinii w sprawie zaliczania drogi do kategorii dróg zakładowych,
  6. przygotowanie opinii w sprawie zaliczania drogi do kategorii  dróg gminnych,
  7. orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej i lokalnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia,
  8. wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym dróg gminnych i lokalnych obiektów nie związanych z gospodarka drogową ,
  9. opracowywanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego drogi gminnej i lokalnej,
  10. zaliczanie odcinka drogi krajowej , wojewódzkiej , gminnej lub lokalnej pozostałego po zabudowaniu obwodnicy miejscowości lub lokalnym przełożeniu do odpowiedniej kategorii dróg w zależności od jego komunikacyjnego znaczenia ,
  11. prowadzenie ewidencji dróg gminnych i obiektów mostowych znajdujących się na tych drogach ,
  12. organizacja i nadzór nad wykonawstwem robót łącznie z rozliczeniem materiałowym  tak w zakresie drogownictwa jak również inwestycji i remontów budowlanych prowadzonych przez gminę ,
  13. inicjowanie i organizowanie czynów społecznych poprzez:

-         zapewnienie niezbędnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej ,

-         udzielanie pomocy materialnej i technicznej w przygotowywaniu i realizacji przedsiębiorstw ,

-         prowadzenie kontroli przebiegu czynów społecznych oraz wykorzystania pomocy finansowej i materialnej ,

  1. przygotowywanie dokumentów do uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego ,
  2. przygotowywanie projektów  miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wykraczających poza obszar jednostek podziału administracyjnego ,
  3. dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym , wynikających z realizacji planu miejscowego i oceny aktualności tego planu,
  4. udzielanie wskazań lokalizacyjnych w odniesieniu do inwestycji o znaczeniu lokalnym ,
  5. przygotowywanie  decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji,
  6. prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji  inwestycji,
  7. przygotowywanie umów określających wzajemne zobowiązania i świadczenia inwestora oraz organu uprawnionego do wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji , związane z realizacją inwestycji i przyszłym funkcjonowaniem budowanego obiektu.    
  8. Nadzór  i kontrola nad przestrzeganiem przepisów prawa budowlanego a w szczególności:

-         zgodności zagospodarowania terenu z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego oraz wymaganiami ochrony środowiska,

-         warunków bezpieczeństwa ludzi i mienia w rozwiązaniach przyjętych w projektach budowlanych oraz utrzymaniu obiektów  budowlanych,

-         zgodności rozwiązań architektoniczno-budowlanymi , obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej ,

-         właściwego wykonywania samodzielnych funkcji technicznych          w budownictwie ,

-         wprowadzania do obrotu i stosowania wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie ,   

 23. Uczestniczenie na wezwanie organów nadzoru budowlanego w czynnościach  inspekcyjnych i kontrolnych oraz udostępniania wszelkich dokumentów                i informacji związanych z tymi czynnościami.

4.        Wymagane dokumenty:

 

a)       życiorys (CV)

b)       list motywacyjny

c)       kserokopia dyplomów poświadczających wykształcenie ,

d)       kserokopia świadectw pracy ,

e)       inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i

          umiejętnościach,

f)       oryginał kwestionariusza osobowego ,

g)      oświadczenie o niekaralności ,

h)      zaświadczenie o dobrym stanie zdrowia,

i)       oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu  

          z pełni praw publicznych .

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV              (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r  Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.

Druk kwestionariusza osobowego można pobrać w Biurze Obsługi Interesanta  Urzędu lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta  Urzędu Gminy Borowie w godzinach od 7.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku   lub pocztą na adres Urzędu ( Urząd Gminy Borowie      ul. A. Sasimowskiego 2 , 08-412 Borowie). Zarówno aplikacje złożone bezpośrednio, jak i przesłane pocztą winny być złożone w zaklejonej kopercie z  dopiskiem:  Dotyczy   naboru   na   stanowisko ds. infrastruktury technicznej i planowania  przestrzennego

 Postępowanie składać się będzie z II etapów :

I etap – wstępna selekcja kandydatów – złożone oferty poddane zostaną analizie mającej na celu porównanie danych zawartych w dokumentach  aplikacyjnych z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu .

Lista kandydatów , którzy spełnią wymagania formalne umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .

II etap – selekcja końcowa kandydatów  rozmowa kwalifikacyjna podczas , której sprawdzona będzie wiedza kandydatów na temat  zagadnień : ustawy  o samorządzie  gminnym,  prawo budowlane, planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym , kodeksu postępowania administracyjnego.

O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru osoby , które spełniły wymogi formalne zostaną powiadomione indywidualnie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/,  na tablicy informacyjnej przy ul. A. Sasimowskiego 2 w Borowiu oraz w prasie

2013-01-25

Ogłoszenie naboru na wolne urzędnicze stanowisko pracy

 
    

      Ogłoszenie naboru na wolne urzędnicze stanowisko     pracy

    
  

  
  

 

                           
    

WÓJT GMINY     BOROWIE

    

OGŁASZA NABÓR

    

NA WOLNE     URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY

    

Stanowisko  ds. księgowości budżetowej  – 1  etat

    

nazwa stanowiska pracy

    

 

    

Wymagania w stosunku do kandydatów:

    

 

    

 

    

1.            Wymagania niezbędne:

    

 

    

          1) posiada obywatelstwo polskie ,

    

2) ukończył 18 rok życia i posiada pełną     zdolność do czynności prawnych     

    

         oraz korzysta   z pełni praw     publicznych

    

3) posiada stan zdrowia pozwalający na     zatrudnienie na w/w stanowisku,

    

          4)  nie był karany za     przestępstwo popełnione umyślnie ,

    

5)  cieszy     się nieposzlakowaną opinią ,

    

6)  posiada     wykształcenie:

    

 a)  wyższe magisterskie administracyjne i     średnie o profilu   

    

          ekonomicznym  lub wyższe     magisterskie ekonomiczne

    

               7)  znajomość      obsługi  komputerowych  programów      biurowych,

    

               8) znajomość  przepisów z  zakresu      ustawy  :

    

a) o samorządzie      gminnym,

    

b) kodeks  postępowania administracyjnego,

    

c) ordynacja podatkowa

    

d) o finansach publicznych

    

e) o  rachunkowości budżetowej

    

 

    

2.            Wymagania dodatkowe:

    

      1)      doświadczenie na podobnym stanowisku

    

2)  obowiązkowość, odpowiedzialność  za      wykonywaną  pracę, dokładność,     samodzielność,

    

3)   umiejętność     prowadzenia dokumentacji oraz jasnego zwięzłego pisania,

    

4)    komunikatywność i umiejętność pracy w     zespole

    

 

    

3.                     Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    

 

    

1.          Kompletowanie i dekretacja dokumentów księgowych     budżetu gminy

    

2.          Prowadzenie ewidencji księgowej organu w systemie     komputerowym

    

3.          Uzgadnianie dochodów gminy z księgowością podatkową     i poszczególnymi stanowiskami

    

4.          Sporządzanie sprawozdawczości miesięcznej i     okresowej w zakresie dochodów budżetu

    

5.          Prowadzenie ewidencji środków trwałych i     przedmiotów nietrwałych

    

6.          Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i     przedmiotów nietrwałych

    

7.          Sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu     środków trwałych

    

8.          Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem składek     na PFRON, sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych

    

9.          Prowadzenie pozabilansowej ewidencji świadczeń     wypłacanych z ZFŚS

    

 

    

4.            Wymagane dokumenty:

    

 

    

a)       życiorys (CV)

    

b)       list motywacyjny

    

c)       kserokopia dyplomów poświadczających wykształcenie ,

    

d)       kserokopia świadectw pracy ,

    

e)       inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych     kwalifikacjach i

    

           umiejętnościach,

    

f)        oryginał kwestionariusza osobowego  ze zdjęciem ,

    

g)       oświadczenie o niekaralności ,

    

h)       zaświadczenie o dobrym stanie zdrowia,

    

i)       oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych     oraz korzystaniu  

    

          z pełni praw publicznych .

    

 

    

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny,     szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),     powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam     zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla     potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z     dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.     926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z     2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.

    

Druk kwestionariusza osobowego można pobrać w Biurze     Obsługi Interesanta  Urzędu lub na     stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .

    

 

    

 

    

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście     w Biurze Obsługi Interesanta  Urzędu     Gminy Borowie w godzinach od 7.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku   lub pocztą na adres Urzędu( Urząd Gminy     Borowie ul. A. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie). Zarówno aplikacje złożone     bezpośrednio, jak i przesłane pocztą winny być złożone w zaklejonej     kopercie           z  dopiskiem:  Dotyczy   naboru       na   stanowisko  ds. księgowości budżetowej    w terminie do dnia  08.02.  /włącznie/ 2013 roku    .

    

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą     rozpatrywane.

    

 

    

 Postępowanie     składać się będzie z II etapów :

    

I etap – wstępna selekcja kandydatów – złożone oferty poddane     zostaną analizie mającej na celu porównanie danych zawartych w     dokumentach  aplikacyjnych z     wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu .

    

Lista kandydatów , którzy spełnią wymagania formalne     umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .

    

 

    

II etap – selekcja końcowa kandydatów  rozmowa kwalifikacyjna podczas , której     sprawdzona będzie wiedza kandydatów na temat  zagadnień : ustawy  o samorządzie  gminnym,  o finansach publicznych, ordynacji     podatkowej, rachunkowości,  kodeksu     postępowania administracyjnego.

    

 

    

O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru     osoby , które spełniły wymogi formalne zostaną powiadomione indywidualnie.

    

 

    

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na     stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/     oraz na tablicy informacyjnej przy ul. A. Sasimowskiego 2 w Borowiu

    

 

    

 

    

 

    

 

    

 

    

 

    

 

    

 

    

Borowie, dnia 23.01.2013 rok

    

 

  

  
2013-01-25

Ogłoszenie naboru na wolne urzędnicze stanowisko pracy

          
    

      Ogłoszenie naboru na wolne urzędnicze stanowisko     pracy

    
  

  
  

 

                           
    

WÓJT GMINY     BOROWIE

    

OGŁASZA NABÓR

    

NA WOLNE     URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY

    

Stanowisko  ds. księgowości budżetowej  – 1  etat

    

nazwa stanowiska pracy

    

 

    

Wymagania w stosunku do kandydatów:

    

 

    

 

    

1.            Wymagania niezbędne:

    

 

    

          1) posiada obywatelstwo polskie ,

    

2) ukończył 18 rok życia i posiada pełną     zdolność do czynności prawnych     

    

         oraz korzysta   z pełni praw     publicznych

    

3) posiada stan zdrowia pozwalający na     zatrudnienie na w/w stanowisku,

    

          4)  nie był karany za     przestępstwo popełnione umyślnie ,

    

5)  cieszy     się nieposzlakowaną opinią ,

    

6)  posiada     wykształcenie:

    

 a)  wyższe magisterskie administracyjne i     średnie o profilu   

    

          ekonomicznym  lub wyższe     magisterskie ekonomiczne

    

               7)  znajomość      obsługi  komputerowych  programów      biurowych,

    

               8) znajomość  przepisów z  zakresu      ustawy  :

    

a) o samorządzie      gminnym,

    

b) kodeks  postępowania administracyjnego,

    

c) ordynacja podatkowa

    

d) o finansach publicznych

    

e) o  rachunkowości budżetowej

    

 

    

2.            Wymagania dodatkowe:

    

      1)      doświadczenie na podobnym stanowisku

    

2)  obowiązkowość, odpowiedzialność  za      wykonywaną  pracę, dokładność,     samodzielność,

    

3)   umiejętność     prowadzenia dokumentacji oraz jasnego zwięzłego pisania,

    

4)    komunikatywność i umiejętność pracy w     zespole

    

 

    

3.                     Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    

 

    

1.          Kompletowanie i dekretacja dokumentów księgowych     budżetu gminy

    

2.          Prowadzenie ewidencji księgowej organu w systemie     komputerowym

    

3.          Uzgadnianie dochodów gminy z księgowością podatkową     i poszczególnymi stanowiskami

    

4.          Sporządzanie sprawozdawczości miesięcznej i     okresowej w zakresie dochodów budżetu

    

5.          Prowadzenie ewidencji środków trwałych i     przedmiotów nietrwałych

    

6.          Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i     przedmiotów nietrwałych

    

7.          Sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu     środków trwałych

    

8.          Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem składek     na PFRON, sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych

    

9.          Prowadzenie pozabilansowej ewidencji świadczeń     wypłacanych z ZFŚS

    

                      

    

4.            Wymagane dokumenty:

    

 

    

a)       życiorys (CV)

    

b)       list motywacyjny

    

c)       kserokopia dyplomów poświadczających wykształcenie ,

    

d)       kserokopia świadectw pracy ,

    

e)       inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych     kwalifikacjach i

    

           umiejętnościach,

    

f)        oryginał kwestionariusza osobowego  ze zdjęciem ,

    

g)       oświadczenie o niekaralności ,

    

h)       zaświadczenie o dobrym stanie zdrowia,

    

i)       oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych     oraz korzystaniu  

    

          z pełni praw publicznych .

    

 

    

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny,     szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),     powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam     zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla     potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z     dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.     926 z późniejszymi zmianami ) oraz ustawą z dn. 22.11.2008r. o pracownikach     samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz.1458  z późniejszymi zmianami)”.

    

Druk kwestionariusza osobowego można pobrać w Biurze     Obsługi Interesanta  Urzędu lub na     stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .

    

 

    

 

    

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście     w Biurze Obsługi Interesanta  Urzędu     Gminy Borowie w godzinach od 7.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku   lub pocztą na adres Urzędu( Urząd Gminy     Borowie ul. A. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie). Zarówno aplikacje złożone     bezpośrednio, jak i przesłane pocztą winny być złożone w zaklejonej     kopercie           z  dopiskiem:  Dotyczy   naboru       na   stanowisko  ds. księgowości budżetowej    w terminie do dnia  08.02.  /włącznie/ 2013 roku    .

    

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą     rozpatrywane.

    

 

    

 Postępowanie     składać się będzie z II etapów :

    

I etap – wstępna selekcja kandydatów – złożone oferty poddane     zostaną analizie mającej na celu porównanie danych zawartych w     dokumentach  aplikacyjnych z     wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu .

    

Lista kandydatów , którzy spełnią wymagania formalne     umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .

    

 

    

II etap – selekcja końcowa kandydatów  rozmowa kwalifikacyjna podczas , której     sprawdzona będzie wiedza kandydatów na temat  zagadnień : ustawy  o samorządzie  gminnym,  o finansach publicznych, ordynacji     podatkowej, rachunkowości,  kodeksu     postępowania administracyjnego.

    

 

    

O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru     osoby , które spełniły wymogi formalne zostaną powiadomione indywidualnie.

    

 

    

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na     stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/     oraz na tablicy informacyjnej przy ul. A. Sasimowskiego 2 w Borowiu

    

 

    

Borowie, dnia 23.01.2013 rok

    

 

    
    

 

    
  

  
2015-03-31

Ogłoszenie naboru na wolne urzędnicze stanowisko pracy

     
  

 

  
  

 

                                      
    

 

    
                          
      

      Ogłoszenie naboru na wolne urzędnicze stanowisko       pracy

      
    

    
    

 

                                           
      

WÓJT       GMINY BOROWIE

      

OGŁASZA NABÓR

      

NA       WOLNE URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY

      

Stanowisko ds. bezpośredniej obsługi mieszkańców, które realizuje       także część zadań związanych z ewidencją ludności, dowodów osobistych       oraz stanu cywilnego nie przypisane Kierownikowi lub Zastępcy Kierownika       USC  – 1  etat

      

nazwa stanowiska pracy

      

 

      

Wymagania w stosunku do kandydatów:

      

 

      

 

      

1.              Wymagania niezbędne:

      

 

      

            1) posiada obywatelstwo polskie ,

      

2) ukończył 18 rok życia i       posiada pełną zdolność do czynności prawnych     

      

     oraz korzysta   z pełni praw publicznych

      

3) posiada dobry stan       zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w

      

    stanowisku,

      

            4)  nie był karany za       przestępstwo popełnione umyślnie ,

      

5)  cieszy       się nieposzlakowaną opinią ,

      

6)  posiada       wykształcenie wyższe

      

               7) posiada dobrą       znajomość  obsługi  komputerowych  programów 

      

                   biurowych,

      

               8)posiada dobrą znajomość   przepisów z  zakresu        ustawy  :

      

a) o samorządzie        gminnym,

      

b) kodeks  postępowania administracyjnego,

      

c) o ewidencji ludności i dowodach osobistych

      

 

      

 

      

2.              Wymagania dodatkowe:

      

     

      

1)  obowiązkowość, odpowiedzialność  za        wykonywaną  pracę,       dokładność, samodzielność,

      

2)   umiejętność       prowadzenia dokumentacji oraz jasnego zwięzłego pisania,

      

3) komunikatywność i       umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura       osobista,  łatwość nawiązywania       kontaktów.

      

 

      

3.                       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

      

 

      

1. Bezpośrednia       obsługa interesanta oraz analiza i weryfikacja złożonych dokumentów pod       względem ich kompletności i poprawności merytorycznej, które są składane       w celu uzyskania wnioskowanego dokumentu.

      

2.             przyjmowanie dokumentów, pism, podań do       załatwienia przez wydziały merytoryczne

      

3.             udostępnianie interesantom formularzy i       wzorów pism, pomoc przy ich wypełnieniu,

      

4.             udzielanie informacji o niezbędnej treści       wniosku, podania, pisma lub załącznika,

      

5.             przekazywanie zapytań i dokumentów       złożonych od mieszkańców do wydziałów merytorycznych,.

      

6.             współpraca z       innymi wydziałami  Urzędu Gminy Borowie       w zakresie realizowanych zadań

      

7.             W przypadku       nieobecności pracownika prowadzenie  spraw z zakresu ewidencji ludności:

      

- zameldowania na pobyt stały i czasowy,

      

- wymeldowania z miejsca pobytu stałego i czasowego,

      

- zameldowania o urodzeniu dziecka,

      

- zameldowania o zmianie stanu cywilnego,

      

- zameldowania o zgonie osoby.

      

- wydawanie zaświadczeń ze zbiorów meldunkowych,

      

- udostępnianie danych osobowych ze zbiorów       meldunkowych a także      

      

   prowadzenie       innych spraw przypisanych temu stanowisku

      

 

      

4.              Wymagane dokumenty:

      

 

      

a)       życiorys (CV)

      

b)       list motywacyjny

      

c)       kserokopia dyplomów poświadczających wykształcenie ,

      

d)       kserokopia świadectw pracy ,

      

e)       inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych       kwalifikacjach i

      

           umiejętnościach,

      

f)        oryginał kwestionariusza osobowego  ze zdjęciem ,

      

g)       oświadczenie o niekaralności ,

      

h)       zaświadczenie o dobrym stanie zdrowia,

      

i)       oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych       oraz korzystaniu  

      

          z pełni praw publicznych .

      

 

      

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny,       szczegółowe CV              (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu       kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w       ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji       zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst       jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą       z dn. 22.11.2008r.  o pracownikach       samorządowych ( tekst jednolity Dz. U.              z 2014 r. poz. 1202)”.

      

Druk kwestionariusza osobowego można pobrać w Biurze       Obsługi Interesanta  Urzędu lub na       stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .

      

 

      

 

      

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać       osobiście w Biurze Obsługi Interesanta        Urzędu Gminy Borowie w godzinach od 7.00 do 17.00 od poniedziałku       do piątku   lub pocztą na adres       Urzędu( Urząd Gminy Borowie      ul.       A. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie). Zarówno aplikacje złożone       bezpośrednio, jak i przesłane pocztą winny być złożone w zaklejonej       kopercie           z  dopiskiem:  Dotyczy   naboru   na         stanowisko  ds. bezpośredniej obsługi mieszkańców,       które realizuje także część zadań związanych z ewidencją ludności,       dowodów osobistych oraz stanu cywilnego nie przypisane Kierownikowi lub       Zastępcy Kierownika USC  w terminie       do dnia            10.04.  /włącznie/ 2015 roku    .

      

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą       rozpatrywane.

      

 

      

 Postępowanie       składać się będzie z II etapów :

      

I etap – wstępna selekcja kandydatów – złożone oferty       poddane zostaną analizie mającej na celu porównanie danych zawartych w dokumentach  aplikacyjnych z wymaganiami formalnymi       określonymi w ogłoszeniu .

      

Lista kandydatów , którzy spełnią wymagania formalne       umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .

      

 

      

II etap – selekcja końcowa kandydatów  rozmowa kwalifikacyjna podczas , której       sprawdzona będzie wiedza kandydatów na temat  zagadnień : ustawy  o samorządzie  gminnym,  o finansach publicznych, ordynacji       podatkowej, rachunkowości,  kodeksu       postępowania administracyjnego.

      

 

      

O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru       osoby , które spełniły wymogi formalne zostaną powiadomione       indywidualnie.

      

 

      

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na       stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/       oraz na tablicy informacyjnej przy ul. A. Sasimowskiego 2 w Borowiu

      

 

      

 

      
      

 

      
    

    
  

  

 

 

Borowie, dnia 31.03.2015 rok

2016-08-19

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO ASYSTENT RODZINY W OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W BOROWIU

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO

ASYSTENT RODZINY W OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W BOROWIU

 

Borowie, 18 sierpień 2016r.

 

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Borowiu poszukuje kandydatów

na stanowisko asystenta rodziny-umowa zlecenie

 

Miejsce zatrudnienia:

Ośrodek Pomocy Społecznej w Borowiu

ul. Aleksandra Sasimowskiego 10

08-412 Borowie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

  1. Wymagania w stosunku do kandydatów:
  1. Wymagania niezbędne:

Wymagania formalne- niezbędne

Kandydatem może być osoba, która:

  1. Posiada

-wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub

- wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie Art.12 ust. 3 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub

- wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną,

  1. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej

zawieszona ani ograniczona,

  1. wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego,
  2. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność pracy z trudnym klientem,
  2. odporność na stres,
  3. kreatywność, komunikatywność, samodzielność w działaniu, wykazywanie własnej inicjatywy w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  4. znajomość regulacji z zakresu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
  5. znajomość obsługi komputera,
  6. prawo jazdy kategorii B.
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  1. opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,
  2. opracowanie we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem pieczy zastępczej , planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,
  3. udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,
  4. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi,
  5. wspieranie aktywności społecznej rodzin,
  6. motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, podejmowania i utrzymywania pracy zarobkowej,
  7. podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,
  8. prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,
  9. prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,
  10. sporządzanie na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach,
  11. współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,
  12. współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą robocza , o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną

 

  1. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
  1. rodzaj umowy umowa zlecenie,
  2. okres zatrudnienia- wrzesień 2016- grudzień 2016
  1. Wymagane dokumenty:
  1. życiorys i list motywacyjny,
  2. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, posiadane kwalifikacje,
  4. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
  5. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstw ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku,
  7. oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona,
  8. oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
  9. podpisana klauzula o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( tekst jednolity Dz. U. z 2015r., poz. 2135 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1202 ze zm.).


 

 

 

  1. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:.
  1. termin:

2016.08.29

b. sposób:

Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty i oznakować w następujący sposób:

Oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie z dnia 18 sierpnia 2016r. w postępowaniu rekrutacyjnym na stanowisko asystenta rodziny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Borowiu”

  1. miejsce:

Termin złożenia ofert upływa z dniem 29 sierpnia 2016r. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Termin uważa się za zachowany jeśli oferta przed upływem daty wskazanej powyżej zostanie dostarczona do Ośrodka Pomocy Społecznej w Borowiu.

1.Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

2.Ogłoszenie o wyniku postępowania rekrutacyjnego:

Wyniki zostaną upublicznione niezwłocznie po zakończeniu procedury naboru na tablicy informacyjnej Ośrodka oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Borowiu.

Kontakt w sprawie rekrutacji:

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej – Mariola Ryniewicz tel. (25) 68 590 68

 

 

 

 

Mariola Ryniewicz

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

w Borowiu

 

 



Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2018-10-17 13:52:41, zmian dokonał(a): borowie

WCAG 2.0 (Level AA)