Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Borowie

www.borowie.pl
Ikona statystyk

2008-12-01
Ikona statystyk

ogłoszenie o naborze

                     Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy

WÓJT GMINY BOROWIE

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Stanowisko  ds. infrastruktury technicznej i planowania  przestrzennego - 1 etat

nazwa stanowiska pracy

Wymagania w stosunku do kandydatów:

1.        Wymagania niezbędne:

 

      1) posiada obywatelstwo polskie ,                                                                                       2) ukończył 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych  oraz korzysta   z pełni praw publicznych                                                                                                                                                                3) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,

      4)  nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie ,

5)   5) cieszy się nieposzlakowaną opinią ,

6)    6) posiada wykształcenie:

       a) średnie budowlane z uprawnieniami lub wyższe  w zakresie

           budownictwa

 7)  7) znajomość  obsługi  komputerowych  programów  biurowych,                                                                                                                                                                              8) znajomość  przepisów   z  zakresu  ustawy  :

a) o samorządzie  gminnym,

b) kodeks  postępowania administracyjnego,

c) prawo budowlane

d) o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

 

2.        Wymagania dodatkowe:

 

       1)  obowiązkowość, odpowiedzialność  za  wykonywaną  pracę, dokładność, samodzielność,

2)2)     2)    umiejętność prowadzenia dokumentacji oraz jasnego zwięzłego pisania,

3)        3) komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

3.                 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. opracowywanie projektów rozwoju lokalnej sieci drogowej oraz prowadzenie w zakresie przewidzianym w odrębnych przepisach spraw w zakresie budowy , modernizacji , utrzymania i ochrony dróg gminnych ,
  2. prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i organizacji ruchu drogowego, konserwacji nawierzchni ulic , znaków drogowych , urządzeń bezpieczeństwa ruchu , akcji odśnieżnych ,
  3. planowanie  budowy ,modernizacji , utrzymania i ochrony dróg lokalnych       i gminnych,
  4. przygotowywanie opinii w sprawie przebiegu dróg wojewódzkich oraz zaliczanie drogi do kategorii dróg wojewódzkich,
  5. przygotowanie opinii w sprawie zaliczania drogi do kategorii dróg zakładowych,
  6. przygotowanie opinii w sprawie zaliczania drogi do kategorii  dróg gminnych,
  7. orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej i lokalnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia,
  8. wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym dróg gminnych i lokalnych obiektów nie związanych z gospodarka drogową ,
  9. opracowywanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego drogi gminnej i lokalnej,
  10. zaliczanie odcinka drogi krajowej , wojewódzkiej , gminnej lub lokalnej pozostałego po zabudowaniu obwodnicy miejscowości lub lokalnym przełożeniu do odpowiedniej kategorii dróg w zależności od jego komunikacyjnego znaczenia ,
  11. prowadzenie ewidencji dróg gminnych i obiektów mostowych znajdujących się na tych drogach ,
  12. organizacja i nadzór nad wykonawstwem robót łącznie z rozliczeniem materiałowym  tak w zakresie drogownictwa jak również inwestycji i remontów budowlanych prowadzonych przez gminę ,
  13. inicjowanie i organizowanie czynów społecznych poprzez:

-          - zapewnienie niezbędnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej ,

-          - udzielanie pomocy materialnej i technicznej w przygotowywaniu i realizacji przedsiębiorstw ,

-          - prowadzenie kontroli przebiegu czynów społecznych oraz wykorzystania pomocy finansowej i materialnej ,

  1. przygotowywanie dokumentów do uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego ,
  2. przygotowywanie projektów  miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wykraczających poza obszar jednostek podziału administracyjnego ,
  3. dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym , wynikających z realizacji planu miejscowego i oceny aktualności tego planu,
  4. udzielanie wskazań lokalizacyjnych w odniesieniu do inwestycji o znaczeniu lokalnym ,
  5. przygotowywanie  decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji,
  6. prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji  inwestycji,
  7. przygotowywanie umów określających wzajemne zobowiązania i świadczenia inwestora oraz organu uprawnionego do wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji , związane z realizacją inwestycji i przyszłym funkcjonowaniem budowanego obiektu.    
  8. Nadzór  i kontrola nad przestrzeganiem przepisów prawa budowlanego a w szczególności:

-         - zgodności zagospodarowania terenu z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego oraz wymaganiami ochrony środowiska,

-         -  warunków bezpieczeństwa ludzi i mienia w rozwiązaniach przyjętych w projektach budowlanych oraz utrzymaniu obiektów  budowlanych,

-         - zgodności rozwiązań architektoniczno-budowlanymi , obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej ,

-         - właściwego wykonywania samodzielnych funkcji technicznych          w budownictwie ,

-         - wprowadzania do obrotu i stosowania wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie ,   

 23.23. Uczestniczenie na wezwanie organów nadzoru budowlanego w czynnościach  inspekcyjnych i kontrolnych oraz udostępniania wszelkich dokumentów  i informacji związanych z tymi czynnościami.

4.        Wymagane dokumenty:

 

a)      a) życiorys (CV)

b)      b) list motywacyjny

c)      c) kserokopia dyplomów poświadczających wykształcenie ,

d)      d) kserokopia świadectw pracy ,

e)     e)  inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i   umiejętnościach,

f)      f) oryginał kwestionariusza osobowego ,

g)     g) oświadczenie o niekaralności ,

h)     h) zaświadczenie o dobrym stanie zdrowia,

i)      i) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu  

          z pełni praw publicznych .

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV              (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r  Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.

Druk kwestionariusza osobowego można pobrać w Biurze Obsługi Interesanta  Urzędu lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta  Urzędu Gminy Borowie w godzinach od 7.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku   lub pocztą na adres Urzędu ( Urząd Gminy Borowie      ul. A. Sasimowskiego 2 , 08-412 Borowie). Zarówno aplikacje złożone bezpośrednio, jak i przesłane pocztą winny być złożone w zaklejonej kopercie z  dopiskiem:  Dotyczy   naboru   na   stanowisko ds. infrastruktury technicznej i planowania  przestrzennego w terminie do dnia 31 grudnia  /włącznie/ 2008 roku    .

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 Postępowanie składać się będzie z II etapów :

I etap – wstępna selekcja kandydatów – złożone oferty poddane zostaną analizie mającej na celu porównanie danych zawartych w dokumentach  aplikacyjnych z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu .

Lista kandydatów , którzy spełnią wymagania formalne umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .

II etap – selekcja końcowa kandydatów  rozmowa kwalifikacyjna podczas , której sprawdzona będzie wiedza kandydatów na temat  zagadnień : ustawy  o samorządzie  gminnym,  prawo budowlane, planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym , kodeksu postępowania administracyjnego.

O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru osoby , które spełniły wymogi formalne zostaną powiadomione indywidualnie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ , na tablicy informacyjnej przy ul. A. Sasimowskiego 2 w Borowiu oraz w prasie.

Podmiot udostępniający:
Gmina Borowie
Informację wytworzył:
Małgorzata Wielgosz-Górzkowska
Informację wprowadził:
borowie
Data wytworzenia:
2008-12-01
Data publikacji:
2008-12-01
Data ostatniej zmiany:
2008-12-17
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2018-10-17 13:52:41, zmian dokonał(a): borowie

WCAG 2.0 (Level AA)