Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Borowie

www.borowie.pl
Ikona statystyk

2018-09-25
Ikona statystyk

Zapytanie ofertowe - Wykonanie remontu pomieszczenia socjalnego w budynku OSP w Nowej Brzuzie

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze z./

 

I. Zamawiający:  Gmina Borowie

Adres do korespondencji: 08-412 Borowie ul. A. Sasimowskiego 2

tel. 25 6859070, faks 25 6859072

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na (podać nazwę przedmiotu  zamówienia) Wykonanie remontu pomieszczenia socjalnego w budynku OSP w Nowej Brzuzie

II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Wykonawca powinien wykonać niżej wymienione prace budowlane.
    a) Izolacja cieplna z płyty styropianowej gr. 10 cmfrezowany EPS-100 pod posadzki na powierzchni ok. 13,0 m2

b) Izolacja przeciwwilgociowa z folii polietylenowej szerokiej gr. 0,5 mm pod styropianem i na styropianie na powierzchni ok. 13,0 m2.
c) szlichta cementowa gr. 6 cm z zaprawy cementowej M-80 (1:3) zatarte na gładko wykonywane przy użyciu „Mikrokreta” zbrojona siatką stalową z drutu śr. 2.8 mm o oczkach 150/150 mm + ułożenie taśmy dylatacyjnej przyściennej z pianki szer. 100/5 mm wokół ścian przed wykonaniem wylewki- norma 1,3 mb/m2

d) ułożenie płytek gres ( 30 x 30) na powierzchni 13,0 m2, oraz cokołu wysokości 10 cm na długości 15,5 m
e) wstawienie drzwi aluminiowych szer. 90 cm wykucie otworu i wykonanie obróbki.   

f)  wykonanie nowej instalacji elektrycznej montaż nowych opraw LED w ilości 2 szt.
( oprawy LED np. Slim 1180 mm 32W IP65), montaż jednego przełącznika i dwóch gniazd podwójnych z uziemieniem.

g) wykonanie wentylacji poprzez montaż w ścianie elewacyjnej kratek i rury o średnicy fi 100.

h) wykonanie murowanej ścianki działowej o grubości 12 cm o powierzchni 12,7 m2

i) zamurowanie otworów okiennych (wnęki) o powierzchni 2,4 m2

j) wykonanie tynków na ścianach w ilości 44,00 m2 i sufitu w ilości 12,87 m2.

k) malowanie trzykrotne sufitu i ścian farbami emulsyjnymi.

  1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
  3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
    1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.

  1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani / Pan Jacek Walecki
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: 8:00 do 15:00

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego : W Biurze Obsługi Interesanta w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Wykonanie remontu pomieszczenia socjalnego w budynku OSP w Nowej Brzuzie” NIE OTWIERAĆ PRZED 10 października 2018 r.

- przesłać faksem na nr 25 6859072

- przesłać drogą elektroniczną adres e-mail: jacek@borowie.pl

w terminie do dnia 10 października 2018 , godz10.00

VII. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Wykonawca powinien skosztorysować wymienione prace i załączyć do oferty kosztorys ofertowy na podstawie opisu przedmiotu zamówienia.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowanie.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  6. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia tej decyzji.
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2018-10-17 13:52:41, zmian dokonał(a): borowie

WCAG 2.0 (Level AA)