Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Borowie

www.borowie.pl
Ikona statystyk

2012-06-13

Wykonawcy biorący udział w przetargu na „Remont pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Borowiu oraz przebudowa i adaptacja pomieszczeń gospodarczych na cele kultury „

Borowie dnia 13.06.2012 r.

 

 

 

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Remont pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Borowiu oraz przebudowa i adaptacja pomieszczeń gospodarczych na cele kultury

 

 

 

W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na Remont pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Borowiu oraz przebudowa i adaptacja pomieszczeń gospodarczych na cele kultury  przedstawiamy nasze stanowisko:

 

 

Pytania dotyczące „ Modernizacji kotłowni budynku GOK Borowie”.

Pytanie 1:

Nowy kocioł kondensacyjny gazowy zainstalowany będzie w starej instalacji centralnego ogrzewania . czy nie ma potrzeby montaży nowego filtra siatkowego i nowego odmulnika ze stosem magnetycznym o śr.50mm. przed nowym Kotlę ? Czy nie potrzeba płukania istniejącej instalacji ? Jeśli tak prosimy o uzupełnienie przedmiaru o w/w urządzenia i płukania.  

Odp:1.

Ø  Uzupełnić przedmiar o pozycje KNR 2-15 T-0406 01

Filtroodmulnik magnetyczny DN-50 z armatura odcinającą - kpl.1

Ø  Uzupełnić przedmiar o pozycje KNR 2-15 T-0404 02 przez analogie

Płukanie instalacji CO w budynkach niemieszkalnych – dł. 250mb.

Pytanie 2:

         W jaki sposób odprowadzone będą skropliny z nowego kotła kondensacyjnego?

Jeśli wymagana jest nowa studnia rewizyjna i nowa pompa zatapialna wraz  z armaturą i orurowaniem, prosimy o uzupełnienie przedmiaru.

Odp:2

Ø  Odprowadzenie kondensatu nastąpi do istniejącej studni schładzającej.

Przedmiar należy uzupełnić o pozycje KNR 2-15 T-0123 02 przez analogię

Montaż pompy elektrycznej zatapialnej do wody brudnej z podejściem tłocznym do kanalizacji dł. 2,5m - kpl.1

Pytanie 3:

          Zgodnie z opisem technicznym pkt.11 istniejące naczynie wzbiorcze otwarte

         Należy zdemontować , zainstalować nowe naczynie odpowietrzające z odpowietrznikami. Robót tych nie ujęto w przedmiarze , prosimy o uzupełnienie.

Odp:3

Ø  Uzupełnić przedmiar o pozycję KNR 2-15 T- 0426 01 przez analogie

Zbiornik odpowietrzający o poj. 6dm3 z 3-ema szt. odpowietrzników automatycznych śr. 20mm. – kpl.1

font size="3"
2012-06-13

Borowie: Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

Borowie: Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1  - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Numer ogłoszenia: 199456 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1  - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa czterech zestawów komputerowych oraz mebli do przedszkoli biorących udział w projekcie Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie  Oferowane przez Wykonawcę tablice interaktywne, projektory, sprzęt komputerowy, oprogramowanie i meble muszą być fabrycznie nowe. Dostarczony towar musi spełniać określone innymi przepisami wymogi jakościowe i bezpieczeństwa -na urządzeniach umieszczone musi być oznakowanie  CE. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna art. 29 ust.3 pzp. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że oferta równoważna spełnia wymogi zamawiającego. Szczegółowy opis zamawianych zestawów komputerowych zawiera załącznik do części pierwszej Nr 1 natomiast mebli t.j. część druga zamówienia załącznik nr 2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.20.00-5, 38.65.21.00-1, 30.21.31.00-6, 32.41.00.00-0, 39.16.10.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik Nr.4

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik Nr.4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik Nr.4

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik Nr.4

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wycenę zamawianych zestawów komputerowych i mebli wg załączników nr 1 i 2

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 ; 08-412 Borowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2 ; 08-412 Borowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego-program Operacyjny Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1  - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca  w ramach części pierwszej dostarczy do czterech przedszkoli z terenu Gminy po jednym zestawie komputerowym opisanym w załączniku nr 1, oraz przeszkoli nauczycieli w obsłudze dostarczonego zestawu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.20.00-5, 38.65.21.00-1, 30.21.31.00-6, 32.41.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1  - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawca w ramach części drugiej dostarczy do przedszkola w Iwowem meble opisane wg załącznika nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


2012-06-13

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Numer ogłoszenia: 200852 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Ogłoszenie dotyczy:  Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 182088 - 2012 data 31.05.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, fax. 025 6859072.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
  • W ogłoszeniu jest: W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie boisk sportowych, w tym co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią poliuretanową; o wartości co najmniej 1 000 000,00 złotych brutto każda..
  • W ogłoszeniu powinno być: W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie boisk sportowych, w tym co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią poliuretanową; o wartości co najmniej 900 000,00 złotych brutto każda..

2012-06-13

Wykonawcy biorący udział w przetargu na “Budowę kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko-Orlik 2012 w Głoskowie”

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

“Budowę kompleksu boisk sportowych w ramach programu

                                                           Moje Boisko-Orlik 2012 w Głoskowie”

 

 

W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na Budowę kompleksu boisk sportowych w ramach programu  Moje Boisko-Orlik 2012 w Głoskowie przedstawiamy nasze stanowisko:

 

 

 

Czy Zamawiający uzna za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia określonego w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1 ppkt. B w SIWZ, wykonanie dwóch robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych, w tym co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią poliuretanową: o wartości co najmniej 900 000,00 złotych brutto każda z robót budowlanych ?

 Odp.

Zamawiający przychyla się do prośby i wyraża zgodę na zmianę zapisu w SIWZ na wartość co najmniej 900 000,00 zł brutto każda z robót budowlanych.

Jednocześnie informuje, że zostanie opublikowana zmiana w ogłoszeniu w dziale III.3.2 Wiedza i doświadczenie która zmieni zapis na ……: o wartości co najmniej 900 000,00 złotych brutto każda.

2012-06-14

Zaprojektowanie i wybudowanie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Brzuskowoli i Iwowem w ramach Rządowego Programu - Radosna Szkoła

Borowie: Zaprojektowanie i wybudowanie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Brzuskowoli i Iwowem w ramach Rządowego Programu - Radosna Szkoła
Numer ogłoszenia: 202952 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Brzuskowoli i Iwowem w ramach Rządowego Programu - Radosna Szkoła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wybudowanie placów zabaw, zlokalizowanych na działkach nr. ewid. 54/3, w Brzuskowoli i nr. ewid 221 w Iwowem obejmuje zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw przy szkole podstawowej w Brzuskowoli i Iwowem Zamierzenie budowlane realizowane będzie jako mały plac zabaw tj. o łącznej powierzchni ok. 240 m2 każdy, w ramach programu Radosna Szkoła, zgodnie z Uchwałą Nr 112/2009 z dnia 7 lipca 2009 r. Rady Ministrów z późniejszymi zmianami i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. z późniejszymi zmianami. Szkolne place zabaw są przeznaczone dla dzieci w młodszym wieku szkolnym z klas I - III. Powierzchnie, plac zabaw ok. 240 m2 nawierzchnia bezpieczna ok. 150 m2 nawierzchnia komunikacji ok. 20 m2 nawierzchnia trawiasta ok. 70 m2 . Ukształtowanie terenu: Na obszarze inwestycji nie występują większe spadki terenu, w związku z tym nie przewiduje się większych prac ziemnych, a jedynie korekty istniejącego ukształtowania terenu w miejscu lokalizacji placu zabaw. Szczegółowy opis placów znajduje się w programie funkcyjno użytkowym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.22.38.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą i udokumentują (protokołami odbioru końcowego bez usterek, referencjami), iż w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w ciągu całego okresu prowadzenia działalności wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każdy, wykonanych w zakresie ułożenia podłoża i nawierzchni bezpiecznej w technologii wymaganej przez zamawiającego - wykażą i udokumentują (protokołami odbioru końcowego, lub referencjami), iż w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w ciągu całego okresu prowadzenia działalności wykonali usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu projektu placu zabaw o wartości placu minimum 100.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -zatrudnienia kierownika budowy o uprawnieniach budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz dysponować jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonania projektu budowlanego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymienione w SIWZ w rozdziale VIII (załączniki)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana; 2) W przypadku wystąpienia zjawisk atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość ich wykonania; 3) Wykonawcy przysługuje prawo do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli przedstawi pisemne wystąpienie do Zamawiającego, w którym udokumentuje, że jednostki, instytucje, organy administracyjne uzgadniające, opiniujące lub wydające decyzje w sprawie przedmiotu umowy przekroczy terminy przewidziane w przepisach na wykonanie tych czynności;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Borowiu ul . A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy w Borowiu ul . A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

/ulCzy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie kt

2012-06-19

Wykonawcy biorący udział w przetargu na “Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.”

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1  - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

 

 

W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę mebli przedszkolnych Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start- edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie”  przedstawiamy nasze stanowisko:

 

 

 

Leżaki

 Opis.

Łóżeczko ze stalową konstrukcją i tkaniną przepuszczającą powietrze. Narożniki z tworzywa sztucznego stanowiące nóżki łóżeczka, a ich konstrukcja pozwalająca na układanie łóżeczek jedno na drugim. Łóżeczko wraz z dodatkowymi nóżkami do łóżeczka umożliwiającymi zwiększenie wysokości o 10 cm. Dodatkowe nóżki w kolorze łóżeczka. Łóżeczko o wymiarach nie mniejszych niż 135x 58x 15 cm.

 

Czy leżaki mogą być o wymiarach 132x 60x15,5 cm.

 

Odp.

Zamawiający dopuszcza leżaki o opisanych  wymiarach .

2012-06-19

Wykonawcy biorący udział w przetargu na “ Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.”

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1  - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

 

 

W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę zestawów komputerowych do  przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start- edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie”  przedstawiamy nasze stanowisko:

 

 

Pytanie

Czy zamawiający dopuści do postępowania tablice interaktywną w technologii rezystancyjnej jako równoważną dla technologii pozycjonowania w podczerwieni. Technologia rezystancyjna umożliwia użytkowanie tablicy za pomocą palca lub dowolnego wskaźnika. Technologia rezystancyjna jest również bardziej odporna na zabrudzenia gdyż wszystkie elementy wykrywające dotyk są wewnątrz tablicy.

Proponowana przez nas tablica spełnia pozostałe wymagania SIWZ.

 

Odp.

Zamawiający dopuszcza tablice interaktywne w technologii rezystencyjnej.

 

2012-06-22

Wykonawcy biorący udział w przetargu na “ Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.”

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1  - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

 

W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę mebli przedszkolnych Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start- edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie”  przedstawiamy nasze stanowisko:

 Czy zamawiający dopuszcza zmianę rozmiaru krzeseł z 1-3 na 1-2 oraz 3-4 ? Jeśli tak to proszę podać ilość krzeseł w rozmiarze 1-2 oraz ilość krzeseł w rozmiarze 3-4.

Krzesła w rozmiarze 1-3 występują w sprzedaży, ale nie posiadają certyfikatów. Krzesła w rozmiarze 1-2 oraz 3-4 posiadają certyfikaty, są zgodne z norma PN-EN 1729-1 : 2007 oraz PN-EN 1729-2: 2007

 

Odp.

Zamawiający potrzebuje krzesełek o rozmiarze 1-2 w ilości 16 szt. , w rozmiarze 3-4 w ilości 6 szt.

2012-06-22

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG.    271. 06. 2012.  Nazwa zadania: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko-Orlik 2012 w Głoskowie.

 

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia  najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Firma Handlowo-Usługowa

DRZEWIARZ Sławomir Cichecki

08-450 Łaskarzew ul. Ksawerynów 21

 

Uzasadnienie wyboru: Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę spełniającą postawione wymogi.

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2012-07-06.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

 

                                                                                                                                                     
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. Cena.

  
  

1.

  
  

MARTINEX

  

Firma Ogólno-Budowlana   Soczewka Marcin

  
  

21-450 Stoczek Łukowski

  

Zabiele 41

  

 

  
  

968 010,00 zł

  
  

Łącznie pkt. 293,89

  
  

2.

  
  

NM Group sp. z o.o.

  
  

31-236 Kraków

  

Ul. Ks. Majera 20A/41

  
  

1 008 000,00 zł

  
  

 pkt. 282,23

  
  

3.

  
  

EUROCOURT Sp. z o.o.

  
  

26-600 Radom

  

ul. Wolność 8 m 7

  
  

1 189 200,00 zł

  
  

pkt. 239,23

  
  

4.

  
  

POLCOURT

  

Spółka Akcyjna

  
  

01-510 Warszawa

  

Ul. Gen. Zajączka 11, lok C   7

  
  

1 154 923,26 zł

  
  

pkt. 246,33

  
  

5.

  
  

PANORAMA II sp. z o.o.

  
  

81-605 Gdynia ul. Słoneczna   73

  
  

1 047 821,56 zł

  
  

pkt. 271,51

  
  

6.

  
  

PRESTIGE spółka z o.o.

  
  

71- 066 Szczecin

  

Ul. Świerczewska 5

  
  

1 124 678,48 zł

  
  

pkt. 252,95

  
  

7.

  
  

MORIS - SPORT Sp. z o.o.

  
  

02-235 Warszawa ul.   Równoległa 1

  
  

1 118 931,00 zł

  
  

pkt. 254,25

  
  

8.

  
  

Firma Handlowo-Usługowa   DRZEWIARZ Sławomir Cichecki

  
  

08-450 Łaskarzew ul.   Ksawerynów 21

  
  

948 323,39 zł

  
  

pkt. 300,00 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2012-06-22

Wykonawcy biorący udział w przetargu na “Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.”

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1  - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

 

W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę zestawów komputerowych do  przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start- edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie”  przedstawiamy nasze stanowisko:

 

Pytanie

Czy zamawiający w SIWZ nie popełnił błędu, określając rozdzielczość tablic interaktywnych na 10240 x 7680 ? Na rynku praktycznie nie ma sprzętu spełniającego te wymagania.

 

Odp.

Zamawiający nie popełnił rynku są dostępne produkty o wskazanej rozdzielczości.

 

2012-06-26

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.07.2012. Nazwa zadania: Remont pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Borowiu oraz przebudowa i adaptacja pomieszczeń gospodarczych na cele kultury.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia  najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

  HYDRO-GAZ

Henryk Rękawek i Paweł Rękawek

ul. Targowa 101 b

08-400 Garwolin

 

Uzasadnienie wyboru: Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę spełniającą postawione wymogi.

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2012-07-13.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                                                                                                                                                     
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. Cena.

  
  

1.

  
  

Zakład Remontowo-Budowlany   Andrzej Wiśniewski

  
  

21-400 Łuków Os. Unitów   Podl. 1/38

  

 

  
  

186 769,82 zł

  
  

Łącznie 233,74 pkt

  
  

2.

  
  

Usługi Ogólnobudowlane i   Sanitarne Henryk Sitek

  
  

08-420 Miastków Kościelny

  

Przykory 41A

  
  

145 977,04 zł

  
  

299,06  pkt

  
  

3.

  
  

HYDRO-GAZ

  

Henryk Rękawek i Paweł   Rękawek

  
  

08-400 Garwolin

  

ul. Targowa 101 b

  
  

145 524,36 zł

  
  

300,00 pkt

  
  

4.

  
  

Usługi Budowlane

  

Wiesław Szaniawski

  
  

21-450 Stoczek Łukowski ul.   14-go Lutego 11

  
  

178 102,99 zł

  
  

               0,00 pkt

  
  

5.

  
  

P.U.H. „HYDROSANT”

  
  

08-400 Garwolin ul.   Stacyjna 8 A

  
  

175 223,78 zł

  
  

249,15 pkt

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została odrzucona oferta firmy Usługi Budowlane Wiesław Szaniawski z siedzibą w Stoczku Łukowskim ul. 14-go Lutego 11.

Podstawa odrzucenia

Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale V. ustęp. 6 pkt.6 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez wyceny pozycji związanych z wyjaśnieniami złożonymi w czasie prowadzenia przetargu.

Podstawa prawna

Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1. pkt. 2

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu został wykluczony wykonawca - Usługi Budowlane Wiesław Szaniawski z siedzibą w Stoczku Łukowskim ul. 14-go Lutego 11.

Podstawa wykluczenia

Wykonawca nie przedstawił dwóch robót o wartości 130 tys. każda w okresie ostatnich pięciu lat – nie spełnił warunku postawionego w dziale V ustęp 1 pkt.2 SIWZ.

Podstawa prawna

Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24 ust. 2 pkt. 4

 

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2012-07-04

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.08.2012. Nazwa zadania: Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007- 2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1  - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia części 1 – dostawa zestawów komputerowych  najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Aktin Sp. z o.o.

ul. Grota-Roweckiego 38

41-214 Sosnowiec

 

Uzasadnienie wyboru: Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę spełniającą postawione wymogi.

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2012-07-13.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

Część 1 zamówienia – dostawa zestawów komputerowych

 

                                                                                                                                                        
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. Cena.

  
  

1.

  
  

KOBIS  Paweł Wojtanowski

  
  

32-830 Wojnicz

  

ul. Kąpielowa 56/2

  
  

34 759,92 zł

  
  

Łącznie 0 pkt

  

 

  

 

  

 

  
  

2.

  
  

Aktin Sp. z o.o.

  
  

41-214 Sosnowiec ul.   Grota-Roweckiego 38

  
  

30 780,92 zł

  
  

300,00 pkt.

  
  

3.

  
  

Centrum Projekcji   Multimedialnych s.c. Sławecki i Woźniak

  
  

02-393 Warszawa

  

ul. Włodarzewska 76A

  
  

34 000,00 zł

  
  

271,60 pkt.

  
  

4.

  
  

VOLTEX S.A.

  
  

59-300 Lubin

  

Wójta Henryka 45

  
  

31 287,60 zł

  
  

295,14 pkt.

  
  

5.

  
  

NOVUM

  

Wyposażenie Placów Zabaw   Sławomir Chmieliński

  
  

12-130 PASYM

  

Grom 36

  
  

34 536,40 zł

  
  

267,38 pkt.

  
  

6.

  
  

Nowa Szkoła sp.zo.o.

  
  

90-248 Łódź

  

ul. P.O.W. 25

  
  

39 940,07 zł

  
  

0 pkt

  
  

7.

  
  

NORDWECO Sp. z o.o.

  
  

71-130 Szczecin

  

ul. Wieniawskiego 21

  
  

33 333,00 zł

  
  

277,03 pkt

  
  

8.

  
  

PM - Digital s.c. Michał   Giziński, Piotr Kukła

  
  

04-912 Warszawa

  

ul. Patriotów 44A

  
  

40 136,00 zł

  
  

230,07 pkt

  

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostały odrzucone oferty.

- KOBIS  Paweł Wojtanowski 32-830 Wojnicz ul. Kąpielowa 56/2

Podstawa odrzucenia

Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale VI. ustęp. B pkt.b1 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez aktualnego odpisu z właściwego rejestru.

Podstawa prawna

Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1. pkt. 2

- Nowa Szkoła sp.zo.o. 90-248 Łódź ul. P.O.W. 25

Podstawa odrzucenia

Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale VI. ustęp. A pkt.a4 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez wzoru umowy z kartą gwarancyjną .

Podstawa prawna

Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1. pkt. 2

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostali wykluczeni wykonawcy.

- KOBIS  Paweł Wojtanowski 32-830 Wojnicz ul. Kąpielowa 56/2

Podstawa wykluczenia

Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale VI. ustęp. B pkt.b1 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez aktualnego odpisu z właściwego rejestru.

Podstawa prawna

Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24. ust 2. pkt. 4

- Nowa Szkoła sp.zo.o. 90-248 Łódź ul. P.O.W. 25

Podstawa odrzucenia

Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale VI. ustęp. A pkt.a4 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez wzoru umowy z kartą gwarancyjną .

Podstawa prawna

Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24. ust 2. pkt. 4

 

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2012-07-04

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.08.2012. Nazwa zadania: Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007- 2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1  - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia części 2 – dostawa mebli najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

P.P.H. BO-SPORT Aleksander Bogusz ; 08-440 Pilawa Al. Wyzwolenia 22

 

Uzasadnienie wyboru: Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę spełniającą postawione wymogi.

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2012-07-13.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

Część 2 zamówienia- dostawa mebli

 

                                                                                                                                                        
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. Cena.

  
  

1.

  
  

NOBO Grzegorz Janusz Kręcisz

  
  

20-015 Lublin

  

ul. Środkowa 7

  
  

8 700,00 zł

  
  

Łącznie 164,14 pkt

  

 

  

 

  

 

  
  

2.

  
  

Aktin Sp. z o.o.

  
  

41-214 Sosnowiec ul.   Grota-Roweckiego 38

  
  

5 136,80 zł

  
  

277,99 pkt.

  
  

3.

  
  

NOVUM

  

Wyposażenie Placów Zabaw   Sławomir Chmieliński

  
  

12-130 PASYM

  

Grom 36

  
  

8 060,14 zł

  
  

177,17 pkt.

  
  

4.

  
  

Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k.

  
  

93-428 Łódź

  

ul. Graniczna 46

  
  

7 418,60   

  
  

192,48 pkt.

  
  

5.

  
  

Nowa Szkoła sp.zo.o.

  
  

90-248 Łódź

  

ul. P.O.W. 25

  
  

8 571,84 zł

  
  

0,00 pkt.

  
  

6.

  
  

P.P.H. BO -SPORT Aleksander Bogusz

  
  

08-440 Pilawa

  

Al. Wyzwolenia 22

  
  

4 760,00 zł

  
  

300,00 pkt

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostały odrzucone oferty.

- Nowa Szkoła sp.zo.o. 90-248 Łódź ul. P.O.W. 25

Podstawa odrzucenia

Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale VI. ustęp. A pkt.a4 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez wzoru umowy z kartą gwarancyjną .

Podstawa prawna

Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1. pkt. 2

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostali wykluczeni wykonawcy.

- Nowa Szkoła sp.zo.o. 90-248 Łódź ul. P.O.W. 25

Podstawa odrzucenia

Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale VI. ustęp. A pkt.a4 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez wzoru umowy z kartą gwarancyjną .

Podstawa prawna

Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24. ust 2. pkt. 4

 

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2012-07-06

Wykonawcy biorący udział w przetargu na Remont i przebudowę nie użytkowanego kościoła w Borowiu Etap I

Wykonawcy biorący udział w przetargu na

Remont i przebudowę nie użytkowanego kościoła

w Borowiu Etap I

 

 

Informujemy wszystkich Wykonawców że odpowiedzi z dnia 3 lipca oprócz podanych przedmiarów KNR są nieważne.

Należy do kosztorysowania przyjąć odpowiedzi z dnia 6 lipca 2012 r.

 

Pytanie 1:

Zgodnie z rysunkiem „Poziom parter instalacja wodociągowa” i rysunkiem „Poziom parter kanalizacja” należy wykonać nowe przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne do pom. kotłowni budynku kościoła. Brak jest projektów i przedmiarów w/w przyłączy. Prosimy o uzupełnienie.

Odp:1.

Przyłącze skosztorysować wg. pozycji nr:

Nr.186 - obmiar 14,4m3

Nr.187 – obmiar 9,0m3

Nr.188 – obmiar 5,4m3

Nr.189 – obmiar 5,4m3

Nr.190 – obmiar 9,0m3

Nr.191 – obmiar 9,0m3

Nr.192 nie dotyczy

Nr.193 – obmiar 30m

Nr.194 - obmiar 2 szt.

Nr.195 - obmiar 3 szt.

Nr.196 – obmiar 5 szt.

Nr.197 – obmiar 2 szt.

Nr.198 – obmiar 30m.

Nr.199 -  obmiar 30m

Nr.200 – obmiar 2szt/

 

Pytanie 2:

              Zgodnie z rysunkiem „Poziom parter instalacja wodociągowa” należy zainstalować  

              hydrant wewnętrzny HP-25. W/w hydrantu nie ujęto w przedmiarze. Prosimy o

              uzupełnienie.

Odp:2

         Trzeba ująć w kosztorysie  hydrant wewnętrzny DN25 + badania wydajności 

         Hydrantu.
          1. Hydrant wewnętrzny  DN 25 z wężem półsztywnym  

              KNR-W2-150142-02 w ilości 1 sztuki.

          2. Badania wydajności hydrantu obmiar w ilości 1 sztuka

               Wycena indywidualna.

3.   Wykucie wnęki pod hydrant KNR 4-01 0330-08 obmiar 0,81 m2.

 

Pytanie 3:

W przedmiarze instalacji wodociągowej wyspecyfikowano rury ocynkowane, dodatki za podejścia dopływowe, izolację, zawory i wodomierz o średnicy nominalnej tylko 15 mm. Prosimy o wyjaśnienie.

Odp:3

           Dotyczy łącznika z wodomierzem śr. 15mm na dopuście wody do układu

           grzewczego kotła CO.

           W miejscu budynku usługowo socjalnego na miejscu wodomierza należy

           zastosować studnie wodomierzowa szczelna z zestawem wodomierzowym

           śr.25mm i doliczyć do kosztorysu ofertowego w pozycja z oznaczeniem

           1d. – wycena indywidualna

                     Studnia wodomierzowa PCV z wyposażeniem kpl.1.

Pytanie 4:

  Zgodnie z opisem technicznym strona 4  W wypadku przewidywanych przerw grzewczych obiektu zaleca się aby instalację C.O. zalać niezamarzającą mieszanką glikolową”. Napełnienia instalacji glikolem nie uwzględniono w przedmiarze. Prosimy o uzupełnienie i podanie pojemności instalacji.

Odp:4

Należy dodać do kosztorysu:


1. Nawodnienie instalacji c.o. i c.t. kościoła niezamrażającym glikolem
propylenowym o poj. 300 dm3 KNNR 4 0529-01 analogia Rx0,5 obmiar 1 szt.,


 Zamawiający zobowiązuje przyszłych Wykonawców do przeprowadzenia wizji lokalnej budynku nie używanego kościoła w Borowiu, w celu dokładnego zapoznania się ze stanem technicznym budynku.

 

2012-07-06

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.09.2012. Nazwa zadania: Zaprojektowanie i wybudowanie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Brzuskowoli i Iwowem w ramach Rządowego programu „Radosna Szkoła” .

 

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia  najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Warszawski Fundusz Rozwoju Inwestycji Sp. z o.o

ul. Oraczewska 34/1

02-372 Warszawa

 

Uzasadnienie wyboru: Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę spełniającą postawione wymogi dotyczące ceny i gwarancji.

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2012-07-30.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                                                                                                                                                     
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. Cena.

  
  

1.

  
  

Garden Designers

  

Mirosław Derkacz

  
  

20-817 Lublin

  

ul. Poligonowa 2B/40

  

 

  
  

235 018,28 zł

  
  

Łącznie 279,81 pkt

  
  

2.

  
  

COLOR - SPORT S.C

  
  

43-155 Bieruń

  

ul. Warszawska 299

  
  

240 700,00 zł

  
  

0,00  pkt

  
  

3.

  
  

Biuro Regionalne - JORDAN

  
  

87-400 Golub-Dobrzyń

  

Ostrowite 38

  
  

247 122,99 zł

  
  

239,04 pkt

  
  

4.

  
  

Saternus Sp. z o.o.

  
  

41-503 Chorzów

  

ul. Kościuszki 63

  
  

221 622,64 zł

  
  

               293,00 pkt

  
  

5.

  
  

P.W. KATRINA

  

Katarzyna Zięba

  
  

26-600 Radom ul.   Nowospacerowa 26

  

m. 5/6

  
  

215 250,00 zł

  
  

270,00 pkt

  
  

6.

  
  

Warszawski Fundusz Rozwoju   Inwestycji Sp.z o.o.

  
  

02-372 Warszawa

  

ul. Opaczewska 34/1

  
  

219 997,80 zł

  
  

294,82 pkt

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została odrzucona oferta firmy COLOR - SPORT S.C. siedzibą w Bieruń ul. Warszawska 299

Podstawa odrzucenia

Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w rozdziale  VII. ustęp. 4 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez wyceny pozycji związanych z wyjaśnieniami złożonymi w czasie prowadzenia przetargu.

Podstawa prawna

Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1. pkt. 2

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu został wykluczony wykonawca – COLOR - SPORT S.C. siedzibą w Bieruń ul. Warszawska 299

Podstawa wykluczenia

Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w rozdziale  VII. ustęp. 4 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez wyceny pozycji związanych z wyjaśnieniami złożonymi w czasie prowadzenia przetargu.

Podstawa prawna

Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24 ust. 2 pkt. 4

 

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

 


 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2018-10-17 13:52:41, zmian dokonał(a): borowie

WCAG 2.0 (Level AA)