Borowie dnia 13.06.2012 r.
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
„Remont pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Borowiu oraz przebudowa i adaptacja pomieszczeń gospodarczych na cele kultury „
W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na Remont pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Borowiu oraz przebudowa i adaptacja pomieszczeń gospodarczych na cele kultury przedstawiamy nasze stanowisko:
Pytania dotyczące „ Modernizacji kotłowni budynku GOK Borowie”.
Pytanie 1:
Nowy kocioł kondensacyjny gazowy zainstalowany będzie w starej instalacji centralnego ogrzewania . czy nie ma potrzeby montaży nowego filtra siatkowego i nowego odmulnika ze stosem magnetycznym o śr.50mm. przed nowym Kotlę ? Czy nie potrzeba płukania istniejącej instalacji ? Jeśli tak prosimy o uzupełnienie przedmiaru o w/w urządzenia i płukania.
Odp:1.
Ø Uzupełnić przedmiar o pozycje KNR 2-15 T-0406 01
Filtroodmulnik magnetyczny DN-50 z armatura odcinającą - kpl.1
Ø Uzupełnić przedmiar o pozycje KNR 2-15 T-0404 02 przez analogie
Płukanie instalacji CO w budynkach niemieszkalnych – dł. 250mb.
Pytanie 2:
W jaki sposób odprowadzone będą skropliny z nowego kotła kondensacyjnego?
Jeśli wymagana jest nowa studnia rewizyjna i nowa pompa zatapialna wraz z armaturą i orurowaniem, prosimy o uzupełnienie przedmiaru.
Odp:2
Ø Odprowadzenie kondensatu nastąpi do istniejącej studni schładzającej.
Przedmiar należy uzupełnić o pozycje KNR 2-15 T-0123 02 przez analogię
Montaż pompy elektrycznej zatapialnej do wody brudnej z podejściem tłocznym do kanalizacji dł. 2,5m - kpl.1
Pytanie 3:
Zgodnie z opisem technicznym pkt.11 istniejące naczynie wzbiorcze otwarte
Należy zdemontować , zainstalować nowe naczynie odpowietrzające z odpowietrznikami. Robót tych nie ujęto w przedmiarze , prosimy o uzupełnienie.
Odp:3
Ø Uzupełnić przedmiar o pozycję KNR 2-15 T- 0426 01 przez analogie
Zbiornik odpowietrzający o poj. 6dm3 z 3-ema szt. odpowietrzników automatycznych śr. 20mm. – kpl.1
font size="3"Borowie: Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Numer ogłoszenia: 199456 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa czterech zestawów komputerowych oraz mebli do przedszkoli biorących udział w projekcie Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie Oferowane przez Wykonawcę tablice interaktywne, projektory, sprzęt komputerowy, oprogramowanie i meble muszą być fabrycznie nowe. Dostarczony towar musi spełniać określone innymi przepisami wymogi jakościowe i bezpieczeństwa -na urządzeniach umieszczone musi być oznakowanie CE. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna art. 29 ust.3 pzp. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że oferta równoważna spełnia wymogi zamawiającego. Szczegółowy opis zamawianych zestawów komputerowych zawiera załącznik do części pierwszej Nr 1 natomiast mebli t.j. część druga zamówienia załącznik nr 2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.20.00-5, 38.65.21.00-1, 30.21.31.00-6, 32.41.00.00-0, 39.16.10.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik Nr.4
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik Nr.4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik Nr.4
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik Nr.4
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wycenę zamawianych zestawów komputerowych i mebli wg załączników nr 1 i 2
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 ; 08-412 Borowie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2 ; 08-412 Borowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego-program Operacyjny Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach części pierwszej dostarczy do czterech przedszkoli z terenu Gminy po jednym zestawie komputerowym opisanym w załączniku nr 1, oraz przeszkoli nauczycieli w obsłudze dostarczonego zestawu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.20.00-5, 38.65.21.00-1, 30.21.31.00-6, 32.41.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawca w ramach części drugiej dostarczy do przedszkola w Iwowem meble opisane wg załącznika nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Numer ogłoszenia: 200852 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 182088 - 2012 data 31.05.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, fax. 025 6859072.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Wykonawcy biorący udział w przetargu
na
Moje Boisko-Orlik 2012 w Głoskowie”
W związku z
zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na Budowę kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko-Orlik 2012 w Głoskowie przedstawiamy
nasze stanowisko:
Czy
Zamawiający uzna za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia
określonego w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1 ppkt. B w SIWZ, wykonanie dwóch robót
budowlanych polegających na budowie boisk sportowych, w tym co najmniej jednego
boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej jednego
boiska piłkarskiego z nawierzchnią poliuretanową: o wartości co najmniej
900 000,00 złotych brutto każda z robót budowlanych ?
Odp.
Zamawiający
przychyla się do prośby i wyraża zgodę na zmianę zapisu w SIWZ na wartość co
najmniej 900 000,00 zł brutto każda z robót budowlanych.
Jednocześnie
informuje, że zostanie opublikowana zmiana w ogłoszeniu w dziale III.3.2 Wiedza
i doświadczenie która zmieni zapis na ……: o wartości co najmniej
900 000,00 złotych brutto każda.
Borowie: Zaprojektowanie i wybudowanie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Brzuskowoli i Iwowem w ramach Rządowego Programu - Radosna Szkoła
Numer ogłoszenia: 202952 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Brzuskowoli i Iwowem w ramach Rządowego Programu - Radosna Szkoła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wybudowanie placów zabaw, zlokalizowanych na działkach nr. ewid. 54/3, w Brzuskowoli i nr. ewid 221 w Iwowem obejmuje zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw przy szkole podstawowej w Brzuskowoli i Iwowem Zamierzenie budowlane realizowane będzie jako mały plac zabaw tj. o łącznej powierzchni ok. 240 m2 każdy, w ramach programu Radosna Szkoła, zgodnie z Uchwałą Nr 112/2009 z dnia 7 lipca 2009 r. Rady Ministrów z późniejszymi zmianami i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. z późniejszymi zmianami. Szkolne place zabaw są przeznaczone dla dzieci w młodszym wieku szkolnym z klas I - III. Powierzchnie, plac zabaw ok. 240 m2 nawierzchnia bezpieczna ok. 150 m2 nawierzchnia komunikacji ok. 20 m2 nawierzchnia trawiasta ok. 70 m2 . Ukształtowanie terenu: Na obszarze inwestycji nie występują większe spadki terenu, w związku z tym nie przewiduje się większych prac ziemnych, a jedynie korekty istniejącego ukształtowania terenu w miejscu lokalizacji placu zabaw. Szczegółowy opis placów znajduje się w programie funkcyjno użytkowym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.22.38.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą i udokumentują (protokołami odbioru końcowego bez usterek, referencjami), iż w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w ciągu całego okresu prowadzenia działalności wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każdy, wykonanych w zakresie ułożenia podłoża i nawierzchni bezpiecznej w technologii wymaganej przez zamawiającego - wykażą i udokumentują (protokołami odbioru końcowego, lub referencjami), iż w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w ciągu całego okresu prowadzenia działalności wykonali usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu projektu placu zabaw o wartości placu minimum 100.000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik nr 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -zatrudnienia kierownika budowy o uprawnieniach budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz dysponować jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonania projektu budowlanego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wymienione w SIWZ w rozdziale VIII (załączniki)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana; 2) W przypadku wystąpienia zjawisk atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość ich wykonania; 3) Wykonawcy przysługuje prawo do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli przedstawi pisemne wystąpienie do Zamawiającego, w którym udokumentuje, że jednostki, instytucje, organy administracyjne uzgadniające, opiniujące lub wydające decyzje w sprawie przedmiotu umowy przekroczy terminy przewidziane w przepisach na wykonanie tych czynności;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Borowiu
ul . A. Sasimowskiego 2
08-412 Borowie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy w Borowiu ul . A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
/ulCzy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie kt
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
“Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.”
W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę mebli przedszkolnych Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start- edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” przedstawiamy nasze stanowisko:
Leżaki
Opis.
Łóżeczko ze stalową konstrukcją i tkaniną przepuszczającą powietrze. Narożniki z tworzywa sztucznego stanowiące nóżki łóżeczka, a ich konstrukcja pozwalająca na układanie łóżeczek jedno na drugim. Łóżeczko wraz z dodatkowymi nóżkami do łóżeczka umożliwiającymi zwiększenie wysokości o 10 cm. Dodatkowe nóżki w kolorze łóżeczka. Łóżeczko o wymiarach nie mniejszych niż 135x 58x 15 cm.
Czy leżaki mogą być o wymiarach 132x 60x15,5 cm.
Odp.
Zamawiający dopuszcza leżaki o opisanych wymiarach .
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
“ Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.”
W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę zestawów komputerowych do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start- edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” przedstawiamy nasze stanowisko:
Pytanie
Czy zamawiający dopuści do postępowania tablice interaktywną w technologii rezystancyjnej jako równoważną dla technologii pozycjonowania w podczerwieni. Technologia rezystancyjna umożliwia użytkowanie tablicy za pomocą palca lub dowolnego wskaźnika. Technologia rezystancyjna jest również bardziej odporna na zabrudzenia gdyż wszystkie elementy wykrywające dotyk są wewnątrz tablicy.
Proponowana przez nas tablica spełnia pozostałe wymagania SIWZ.
Odp.
Zamawiający dopuszcza tablice interaktywne w technologii rezystencyjnej.
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
“Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.”
W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę mebli przedszkolnych Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start- edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” przedstawiamy nasze stanowisko:
Krzesła w rozmiarze 1-3 występują w sprzedaży, ale nie posiadają certyfikatów. Krzesła w rozmiarze 1-2 oraz 3-4 posiadają certyfikaty, są zgodne z norma PN-EN 1729-1 : 2007 oraz PN-EN 1729-2: 2007
Odp.
Zamawiający potrzebuje krzesełek o rozmiarze 1-2 w ilości 16 szt. , w rozmiarze 3-4 w ilości 6 szt.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Firma Handlowo-Usługowa
DRZEWIARZ Sławomir Cichecki
08-450 Łaskarzew ul. Ksawerynów 21
Uzasadnienie wyboru: Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę spełniającą postawione wymogi.
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2012-07-06.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. Cena. |
1. |
MARTINEX Firma Ogólno-Budowlana Soczewka Marcin |
21-450 Stoczek Łukowski Zabiele 41
|
968 010,00 zł |
Łącznie pkt. 293,89 |
2. |
NM Group sp. z o.o. |
31-236 Kraków Ul. Ks. Majera 20A/41 |
1 008 000,00 zł |
pkt. 282,23 |
3. |
EUROCOURT Sp. z o.o. |
26-600 Radom ul. Wolność 8 m 7 |
1 189 200,00 zł |
pkt. 239,23 |
4. |
POLCOURT Spółka Akcyjna |
01-510 Warszawa Ul. Gen. Zajączka 11, lok C 7 |
1 154 923,26 zł |
pkt. 246,33 |
5. |
PANORAMA II sp. z o.o. |
81-605 Gdynia ul. Słoneczna 73 |
1 047 821,56 zł |
pkt. 271,51 |
6. |
PRESTIGE spółka z o.o. |
71- 066 Szczecin Ul. Świerczewska 5 |
1 124 678,48 zł |
pkt. 252,95 |
7. |
MORIS - SPORT Sp. z o.o. |
02-235 Warszawa ul. Równoległa 1 |
1 118 931,00 zł |
pkt. 254,25 |
8. |
Firma Handlowo-Usługowa DRZEWIARZ Sławomir Cichecki |
08-450 Łaskarzew ul. Ksawerynów 21 |
948 323,39 zł |
pkt. 300,00 |
|
|
|
|
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
“Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.”
W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę zestawów komputerowych do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start- edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” przedstawiamy nasze stanowisko:
Pytanie
Czy zamawiający w SIWZ nie popełnił błędu, określając rozdzielczość tablic interaktywnych na 10240 x 7680 ? Na rynku praktycznie nie ma sprzętu spełniającego te wymagania.
Odp.
Zamawiający nie popełnił rynku są dostępne produkty o wskazanej rozdzielczości.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.07.2012. Nazwa zadania: Remont pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Borowiu oraz przebudowa i adaptacja pomieszczeń gospodarczych na cele kultury.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
HYDRO-GAZ
Henryk Rękawek i Paweł Rękawek
ul. Targowa 101 b
08-400 Garwolin
Uzasadnienie wyboru: Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę spełniającą postawione wymogi.
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2012-07-13.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. Cena. |
1. |
Zakład Remontowo-Budowlany Andrzej Wiśniewski |
21-400 Łuków Os. Unitów Podl. 1/38
|
186 769,82 zł |
Łącznie 233,74 pkt |
2. |
Usługi Ogólnobudowlane i Sanitarne Henryk Sitek |
08-420 Miastków Kościelny Przykory 41A |
145 977,04 zł |
299,06 pkt |
3. |
HYDRO-GAZ Henryk Rękawek i Paweł Rękawek |
08-400 Garwolin ul. Targowa 101 b |
145 524,36 zł |
300,00 pkt |
4. |
Usługi Budowlane Wiesław Szaniawski |
21-450 Stoczek Łukowski ul. 14-go Lutego 11 |
178 102,99 zł |
0,00 pkt |
5. |
P.U.H. „HYDROSANT” |
08-400 Garwolin ul. Stacyjna 8 A |
175 223,78 zł |
249,15 pkt |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została odrzucona oferta firmy Usługi Budowlane Wiesław Szaniawski z siedzibą w Stoczku Łukowskim ul. 14-go Lutego 11.
Podstawa odrzucenia
Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale V. ustęp. 6 pkt.6 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez wyceny pozycji związanych z wyjaśnieniami złożonymi w czasie prowadzenia przetargu.
Podstawa prawna
Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1. pkt. 2
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu został wykluczony wykonawca - Usługi Budowlane Wiesław Szaniawski z siedzibą w Stoczku Łukowskim ul. 14-go Lutego 11.
Podstawa wykluczenia
Wykonawca nie przedstawił dwóch robót o wartości 130 tys. każda w okresie ostatnich pięciu lat – nie spełnił warunku postawionego w dziale V ustęp 1 pkt.2 SIWZ.
Podstawa prawna
Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24 ust. 2 pkt. 4
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.08.2012. Nazwa zadania: Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007- 2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia części 1 – dostawa zestawów komputerowych najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Aktin Sp. z o.o.
ul. Grota-Roweckiego 38
41-214 Sosnowiec
Uzasadnienie wyboru: Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę spełniającą postawione wymogi.
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2012-07-13.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Część 1 zamówienia – dostawa zestawów komputerowych
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. Cena. |
|
1. |
KOBIS Paweł Wojtanowski |
32-830 Wojnicz ul. Kąpielowa 56/2 |
34 759,92 zł |
Łącznie 0 pkt
|
|
2. |
Aktin Sp. z o.o. |
41-214 Sosnowiec ul. Grota-Roweckiego 38 |
30 780,92 zł |
300,00 pkt. |
|
3. |
Centrum Projekcji Multimedialnych s.c. Sławecki i Woźniak |
02-393 Warszawa ul. Włodarzewska 76A |
34 000,00 zł |
271,60 pkt. |
|
4. |
VOLTEX S.A. |
59-300 Lubin Wójta Henryka 45 |
31 287,60 zł |
295,14 pkt. |
|
5. |
NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw Sławomir Chmieliński |
12-130 PASYM Grom 36 |
34 536,40 zł |
267,38 pkt. |
|
6. |
Nowa Szkoła sp.zo.o. |
90-248 Łódź ul. P.O.W. 25 |
39 940,07 zł |
0 pkt |
|
7. |
NORDWECO Sp. z o.o. |
71-130 Szczecin ul. Wieniawskiego 21 |
33 333,00 zł |
277,03 pkt |
|
8. |
PM - Digital s.c. Michał Giziński, Piotr Kukła |
04-912 Warszawa ul. Patriotów 44A |
40 136,00 zł |
230,07 pkt |
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostały odrzucone oferty.
- KOBIS Paweł Wojtanowski 32-830 Wojnicz ul. Kąpielowa 56/2
Podstawa odrzucenia
Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale VI. ustęp. B pkt.b1 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez aktualnego odpisu z właściwego rejestru.
Podstawa prawna
Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1. pkt. 2
- Nowa Szkoła sp.zo.o. 90-248 Łódź ul. P.O.W. 25
Podstawa odrzucenia
Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale VI. ustęp. A pkt.a4 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez wzoru umowy z kartą gwarancyjną .
Podstawa prawna
Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1. pkt. 2
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostali wykluczeni wykonawcy.
- KOBIS Paweł Wojtanowski 32-830 Wojnicz ul. Kąpielowa 56/2
Podstawa wykluczenia
Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale VI. ustęp. B pkt.b1 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez aktualnego odpisu z właściwego rejestru.
Podstawa prawna
Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24. ust 2. pkt. 4
- Nowa Szkoła sp.zo.o. 90-248 Łódź ul. P.O.W. 25
Podstawa odrzucenia
Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale VI. ustęp. A pkt.a4 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez wzoru umowy z kartą gwarancyjną .
Podstawa prawna
Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24. ust 2. pkt. 4
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.08.2012. Nazwa zadania: Zakup, dostawa, montaż zestawów komputerowych, mebli do przedszkoli Gminy Borowie biorących udział w projekcie „Lepszy start - edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Borowie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007- 2013 w zakresie Poddziałania 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia części 2 – dostawa mebli najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
P.P.H. BO-SPORT Aleksander Bogusz ; 08-440 Pilawa Al. Wyzwolenia 22
Uzasadnienie wyboru: Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę spełniającą postawione wymogi.
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2012-07-13.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Część 2 zamówienia- dostawa mebli
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. Cena. |
|
1. |
NOBO Grzegorz Janusz Kręcisz |
20-015 Lublin ul. Środkowa 7 |
8 700,00 zł |
Łącznie 164,14 pkt
|
|
2. |
Aktin Sp. z o.o. |
41-214 Sosnowiec ul. Grota-Roweckiego 38 |
5 136,80 zł |
277,99 pkt. |
|
3. |
NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw Sławomir Chmieliński |
12-130 PASYM Grom 36 |
8 060,14 zł |
177,17 pkt. |
|
4. |
Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k. |
93-428 Łódź ul. Graniczna 46 |
7 418,60 zł |
192,48 pkt. |
|
5. |
Nowa Szkoła sp.zo.o. |
90-248 Łódź ul. P.O.W. 25 |
8 571,84 zł |
0,00 pkt. |
|
6. |
P.P.H. BO -SPORT Aleksander Bogusz |
08-440 Pilawa Al. Wyzwolenia 22 |
4 760,00 zł |
300,00 pkt |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostały odrzucone oferty.
- Nowa Szkoła sp.zo.o. 90-248 Łódź ul. P.O.W. 25
Podstawa odrzucenia
Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale VI. ustęp. A pkt.a4 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez wzoru umowy z kartą gwarancyjną .
Podstawa prawna
Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1. pkt. 2
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostali wykluczeni wykonawcy.
- Nowa Szkoła sp.zo.o. 90-248 Łódź ul. P.O.W. 25
Podstawa odrzucenia
Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale VI. ustęp. A pkt.a4 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez wzoru umowy z kartą gwarancyjną .
Podstawa prawna
Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24. ust 2. pkt. 4
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
Remont i przebudowę nie użytkowanego kościoła
w Borowiu Etap I
Informujemy wszystkich Wykonawców że odpowiedzi z dnia 3 lipca oprócz podanych przedmiarów KNR są nieważne.
Należy do kosztorysowania przyjąć odpowiedzi z dnia 6 lipca 2012 r.
Pytanie 1:
Zgodnie z rysunkiem „Poziom parter instalacja wodociągowa” i rysunkiem „Poziom parter kanalizacja” należy wykonać nowe przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne do pom. kotłowni budynku kościoła. Brak jest projektów i przedmiarów w/w przyłączy. Prosimy o uzupełnienie.
Odp:1.
Przyłącze skosztorysować wg. pozycji nr:
Nr.186 - obmiar 14,4m3
Nr.187 – obmiar 9,0m3
Nr.188 – obmiar 5,4m3
Nr.189 – obmiar 5,4m3
Nr.190 – obmiar 9,0m3
Nr.191 – obmiar 9,0m3
Nr.192 nie dotyczy
Nr.193 – obmiar 30m
Nr.194 - obmiar 2 szt.
Nr.195 - obmiar 3 szt.
Nr.196 – obmiar 5 szt.
Nr.197 – obmiar 2 szt.
Nr.198 – obmiar 30m.
Nr.199 - obmiar 30m
Nr.200 – obmiar 2szt/
Pytanie 2:
Zgodnie z rysunkiem „Poziom parter instalacja wodociągowa” należy zainstalować
hydrant wewnętrzny HP-25. W/w hydrantu nie ujęto w przedmiarze. Prosimy o
uzupełnienie.
Odp:2
Trzeba ująć w kosztorysie hydrant wewnętrzny DN25 + badania wydajności
Hydrantu.
1. Hydrant wewnętrzny DN 25 z wężem półsztywnym
KNR-W2-150142-02 w ilości 1 sztuki.
2. Badania wydajności hydrantu obmiar w ilości 1 sztuka
Wycena indywidualna.
3. Wykucie wnęki pod hydrant KNR 4-01 0330-08 obmiar 0,81 m2.
Pytanie 3:
W przedmiarze instalacji wodociągowej wyspecyfikowano rury ocynkowane, dodatki za podejścia dopływowe, izolację, zawory i wodomierz o średnicy nominalnej tylko 15 mm. Prosimy o wyjaśnienie.
Odp:3
Dotyczy łącznika z wodomierzem śr. 15mm na dopuście wody do układu
grzewczego kotła CO.
W miejscu budynku usługowo socjalnego na miejscu wodomierza należy
zastosować studnie wodomierzowa szczelna z zestawem wodomierzowym
śr.25mm i doliczyć do kosztorysu ofertowego w pozycja z oznaczeniem
1d. – wycena indywidualna
Studnia wodomierzowa PCV z wyposażeniem kpl.1.
Pytanie 4:
Zgodnie z opisem technicznym strona 4 „W wypadku przewidywanych przerw grzewczych obiektu zaleca się aby instalację C.O. zalać niezamarzającą mieszanką glikolową”. Napełnienia instalacji glikolem nie uwzględniono w przedmiarze. Prosimy o uzupełnienie i podanie pojemności instalacji.
Odp:4
Należy dodać do kosztorysu:
1. Nawodnienie instalacji c.o. i c.t. kościoła niezamrażającym glikolem
propylenowym o poj. 300 dm3 KNNR 4 0529-01 analogia Rx0,5 obmiar 1 szt.,
Zamawiający zobowiązuje przyszłych Wykonawców do przeprowadzenia wizji lokalnej budynku nie używanego kościoła w Borowiu, w celu dokładnego zapoznania się ze stanem technicznym budynku.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.09.2012. Nazwa zadania: Zaprojektowanie i wybudowanie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Brzuskowoli i Iwowem w ramach Rządowego programu „Radosna Szkoła” .
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Warszawski Fundusz Rozwoju Inwestycji Sp. z o.o
ul. Oraczewska 34/1
02-372 Warszawa
Uzasadnienie wyboru: Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę spełniającą postawione wymogi dotyczące ceny i gwarancji.
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2012-07-30.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. Cena. |
1. |
Garden Designers Mirosław Derkacz |
20-817 Lublin ul. Poligonowa 2B/40
|
235 018,28 zł |
Łącznie 279,81 pkt |
2. |
COLOR - SPORT S.C |
43-155 Bieruń ul. Warszawska 299 |
240 700,00 zł |
0,00 pkt |
3. |
Biuro Regionalne - JORDAN |
87-400 Golub-Dobrzyń Ostrowite 38 |
247 122,99 zł |
239,04 pkt |
4. |
Saternus Sp. z o.o. |
41-503 Chorzów ul. Kościuszki 63 |
221 622,64 zł |
293,00 pkt |
5. |
P.W. KATRINA Katarzyna Zięba |
26-600 Radom ul. Nowospacerowa 26 m. 5/6 |
215 250,00 zł |
270,00 pkt |
6. |
Warszawski Fundusz Rozwoju Inwestycji Sp.z o.o. |
02-372 Warszawa ul. Opaczewska 34/1 |
219 997,80 zł |
294,82 pkt |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została odrzucona oferta firmy COLOR - SPORT S.C. siedzibą w Bieruń ul. Warszawska 299
Podstawa odrzucenia
Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w rozdziale VII. ustęp. 4 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez wyceny pozycji związanych z wyjaśnieniami złożonymi w czasie prowadzenia przetargu.
Podstawa prawna
Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1. pkt. 2
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu został wykluczony wykonawca – COLOR - SPORT S.C. siedzibą w Bieruń ul. Warszawska 299
Podstawa wykluczenia
Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w rozdziale VII. ustęp. 4 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez wyceny pozycji związanych z wyjaśnieniami złożonymi w czasie prowadzenia przetargu.
Podstawa prawna
Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24 ust. 2 pkt. 4
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)