Wykonawcy biorący udział
w przetargu na „Dostawę grysu dolomitowego na drogę gminną w miejscowości Głosków „
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.06.2011. Nazwa zadania: „Dostawa grysu dolomitowego na drogę gminną w miejscowości Głosków”
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
F.U.H
„OKSANA –TRANS”
Grochocice 11A
27-530 Ożarów
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2011-09-09.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
„ADAMS-TRANS” Przemysław Adamczyk |
26-640 Skaryszew, Maków, ul. Sporna 8 |
160 761,00 zł |
272,70 |
2. |
„KRUSZYWOSORT” Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe |
26-600 Radom, ul. Marglowa 83 |
170 970,00 zł |
256,41 |
3. |
F.U.H. „OKSANA TRANS” |
27-530 Ożarów , Grochocice 11A |
146 124,00 zł |
300,00 |
4. |
Przedsiębiorstwo Usługowo handlowe „MIREX” |
27-300 Lipsko ul. Lipowa 7 |
148 584,00 zł |
295,02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)
Borowie: Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Borowie
Numer ogłoszenia: 328354 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Borowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Gmina Borowie jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego oraz udzielenia zamówienia w imieniu wszystkich jednostek organizacyjnych. Szacunkowe zaopatrzenie energii elektrycznej w okresie jednego roku wynosi 471 115 kWh. Zamawiający zleca wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa załączonego do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-6, 65.31.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda złożenia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 2. posiada zawartą obowiązującą umowę lub promesę umowy z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S.A. na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów zamawijacego wskazanych w załączniku nr 1 do siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie, że na dzień składania oferty wykonawca posiada umowę lub promesę umowy z PGE Dystrybucja S.A. umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na Wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów oraz wolumenu energii elektrycznej wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, zmiana nie może przekroczyć 20 %. Z przyczyn formalno-prawnych zamawiający dopuszcza zmianę terminu rozpoczęcia wykonania zamówienia z zastrzeżeniem granicznego terminu wykonania zamówienia do 31.12.2012 r.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie
ul. A. Sasimowskiego 2,
08-412 Borowie
pok. Nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Borowie 13.10.2011 r.
Dotyczy: Zakupu energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Borowie. Numer ogłoszenia: 328354 – 2011, data zamieszczenia:11.10.2011
W związku z zadanymi pytaniami do SIWZ przez firmy, które pobrały dokumentację na wymieniony przetarg, zamawiający udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie 1
Zawracamy się z prośbą o potwierdzenie, iż powyższy przetarg nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem i opomiarowaniem energii, wchodzący w zakres odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej przez Zamawiającego z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej.
Odp.
Nie obejmuje
Pytanie 2
Zawracam się z prośba o wykreślnie zapisu w pkt.7.1 rozdział III SIWZ. Uprzejmie informujemy, iż za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi dostarczanej energii elektrycznej odpowiada właściwy dla świadczenia usług dystrybucji zawartej przez Zamawiającego a Operatorem Sieci Dystrybucyjnej.
Odp.
Zamawiający uznaje za słuszne wykreślenie zapisu pkt. 7.1 w rozdziale III SIWZ.
Pytanie 3
Wnosimy o zmianę w § 1 ust. 2 załącznika nr 6 do SIWZ zapisu: ,,Niniejsza Umowa reguluje wyłącznie warunki dostawy energii elektrycznej i nie zastępuje umowy o świadczenie usług sprzedaży” na zapis o treści:
Niniejsza Umowa reguluje wyłącznie warunki sprzedaży energii elektrycznej i nie zastępuje umowy o świadczenie usług dystrybucji.
Odp.
Zamawiający zmienia zapis w umowie na: Niniejsza Umowa reguluje wyłącznie warunki sprzedaży energii elektrycznej i nie zastępuje umowy o świadczenie usług dystrybucji.”
Pytanie 4
Analogicznie zwracam się z prośbą o zmianę zapisu w § 2 ust. 1 załącznika nr 6 do SIWZ na: „Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 1.”
Odp.
Zamawiający zmienia zapis w umowie na: „Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 1.”
Pytanie 5
Zwracamy się z prośbą o dodanie do § 5 załącznika nr 5 do SIWZ poniższego zapisu przewidującego możliwość zmiany ceny „Zmiany Umowy w zakresie zmiany cen są dopuszczalne w przypadku zmiany kosztów wpływających na kalkulację cen energii elektrycznej, a w szczególności w przypadku zmian w przepisach prawnych dotyczących podatku VAT lub podatku akcyzowego lub wprowadzenia lub zmiany innych opłat lub podatków związanych z energią elektryczną lub zmiany przepisów prawa skutkującej wzrostem kosztów wpływających na koszt energii elektrycznej. W takich przypadkach ceny za energię elektryczną dostarczaną na podstawie Umowy ulegają automatycznie korekcie o wartość wynikającą z powyższych zmian. Sprzedawca poinformuje Klienta na piśmie o korekcie ceny energii elektrycznej dostarczanej na podstawie Umowy, wskazując równocześnie zmiany przepisów prawnych stanowiące podstawę tej korekty. Nowe ceny energii elektrycznej będą obowiązujące dla Sprzedawcy i Klienta od chwili wejścia w życie wyżej wymienionych zmian przepisów prawnych stanowiących podstawę do ich korekty”
Odp.
Zamawiający uważa, że zapis w umowie § 5 ust. 3 jest wystarczający i nie musi go rozszerzać na inne.
Pytanie 6.
Czy istnieje możliwość zmiany zapisu w § 6 ust. 6 oraz § 7 ust 1 załącznika nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na „Należności wynikające z faktury VAT są płatne w terminie 20 dni od daty wystawienia faktury”
Odp.
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu w umowie.
Pytanie 7
Zwracam się z prosbą o zmianę zapisu w § 9 ust. 1 załącznika nr 6 do SIWZ na: „Strony ustalają, że rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi od dnia …………..r., nie wcześniej jednak, niż po spełnieniu wszystkich warunków przyłączenia do sieci OSD, oraz nie wcześniej jednak niż z dniem skutecznego rozwiązania obowiązującej umowy oraz nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie umowy sprzedaży energii elektrycznej i umowy o świadczenie usług dystrybucji”
Odp.
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu w umowie.
Pytanie 8.
Czy istnieje możliwość zmiany zapisu w § 10 ust 2 załącznika nr 6 do SIWZ na:
„Strony dopuszczają możliwość dokonania cesji praw wynikających z niniejszej Umowy na inny podmiot i przyjęcia obowiązków wynikających z niniejszej Umowy przez inny podmiot w przypadku zmiany właściciela lub posiadacza obiektu, do którego dostarczana jest energia elektryczna na podstawie niniejszej Umowy. W takim przypadku cesja i przyjęcie obowiązków nastąpi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego”.
Odp.
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu w umowie.
Pytanie 9.
Wnosimy o usunięcie z pkt C Pełnomocnictwa zapisów dotyczących zmiany mocy umownej. Zapisy dotyczące mocy umownej są uregulowane w umowie Dystrybucyjnej pomiędzy Zamawiającym a lokalnym OSD. Informujemy, że w przypadku zwiększenia mocy umownej powyżej mocy przyłączeniowej konieczne będzie wystąpienie o nowe warunki przyłączeniowe a tym samym podpisanie nowej umowy przyłączeniowej i umowy dystrybucyjnej.
Odp.
Zamawiający wyraża zgodę na usunięcie zapisów pkt C Pełnomocnictwa.
Pytanie 10
Czy wszystkie układy pomiarowo-rozliczeniowe u zamawiającego są dostosowane do usługi TPA ?
Odp.
Wszystkie układy pomiarowo-rozliczeniowe są dostosowane do usługi TPA.
Pytanie 11
W załączniku nr 6 do SIWZ (umowa) w par. 6 wnioskujemy o dodanie kolejnego ustępu o następującej treści: „Wniesienie przez Zamawiającego reklamacji do Wykonawcy nie zwalnia go z obowiązku terminowej zapłaty należności w wysokości określonej na fakturze”.
Odp.
Zamawiający wyraża zgodę na dodanie kolejnego ustępu o zapisanej treści.
Pytanie 12
W załączniku nr 6 do SIWZ (umowa) w par. 9 ust 1 prosimy o dopisanie ,,oraz pozytywnie przeprowadzonym procesie zmiany sprzedawcy”.
Odp.
Zamawiający odpowiedział w pytaniu nr. 7
Borowie 14.10.2011 r.
Dotyczy: Zakupu energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Borowie. Numer ogłoszenia: 328354 – 2011, data zamieszczenia:11.10.2011
W związku z zadanymi pytaniami do SIWZ przez firmy, które pobrały dokumentację na wymieniony przetarg, zamawiający udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie
W załączniku nr 6 do SIWZ- projekcie umowy w § 6 ust. 1 widnieje zapis:
„Rozliczenia za pobraną energię elektryczna odbywać się będą w 1 miesięcznych okresach rozliczeniowych”
Z uwagi na fakt, że rozliczenia za energię elektryczna dokonuje się w oparciu o odczyty OSD oraz zgodnie z terminami przyjętymi w IRiESD danego OSD znajduje odzwierciedlenie także w zapisach projektu umowy w § 6 ust. 2 wnosimy o zmianę zapisów na:
„Rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą w okresach rozliczeniowych zgodnych z okresami stosowanymi przez OSD”
Odp.
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu na:
Rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą w okresach rozliczeniowych zgodnych z okresami stosowanymi przez OSD jednak nie częściej niż 1 miesięcznych okresach rozliczeniowych.
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Borowie
Zamawiający informuje ze w SIWZ w dziale VI Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w ust 4 aby spełnić wymagania zamawiającego należy dostarczyć załącznik nr 6a opublikowanym w dniu 18 października.
Natomiast ust 12 działu VI należy wypełnić załącznik nr 7 opublikowany w dniu 18 października
Jednocześnie informuje, iż wdarł się błąd w ust 5 powyższego działu Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5.
Zamawiający informuje, że zostaną zaakceptowane dokumenty o innych wzorach niż opublikowane na stronach.
INFORMACJE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY |
|
Numer sprawy: RG.3030-17/10/11 |
|
Nazwa i adres zamawiającego |
Urząd Gminy w Borowiu 08-412 Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 |
Przedmiot zamówienia |
Dostawa do budynku świetlicy wiejskiej w Wilchcie jednego nowego taboretu gazowego zasilane gazem ziemnym i propan butan, ze stali nierdzewnej posiadający zawór bezpieczeństwa, automatyczny zapalacz. Taboret powinien mieć wymiary przynajmniej 600x600x350mm i moc 5 kW. Jedną kuchnię gazową o szer. 60 cm czteropalnikową z zapalarką w pokrętle i piekarnikiem elektrycznym. Jedną witrynę chłodniczą przeszkloną dwudrzwiową o pojemności min 350 l ze sterowaniem mechanicznym, sposób odszramiania –automatyczny. Jedną lodówko-zamrażarkę o wym. Min 186x60x65 cm w dolnej części zamrażarka z 3 szufladami. Pojemność całkowita min 316 l z automatycznym odszramianiem chłodziarki. Serwis obiadowy dla 100 osób składający się z talerza płaskiego dużego o Ø min 25 cm, talerz deserowy o Ø min 19 cm, talerz głęboki o Ø min 23 cm-białe okrągłe. Wykonane ze szkła wysokiej jakości odpornego na uderzenia i zarysowania przystosowanego do zmywania w zmywarce np. luminarc lub arcoroc. Urządzenia chłodnicze powinny być energooszczędne w kolorze białym. |
Tryb postępowania |
Zapytanie o cenę |
Nazwa (firma) lub nazwisko oraz adres wykonawcy, którego ofertę wybrano |
Hurtownia Robin Danuta Robaszewska ul. Łączna 39; 41-303 Dąbrowa Górnicza |
|||
Uzasadnienie wyboru oferty |
Najniższa cena |
|||
Nazwa (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację |
||||
Nr oferty |
Nazwa (firma) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Liczba pkt w kryterium cena waga 100% |
Razem |
|
1 |
Hurtownia Robin Danuta Robaszewska ul. Łączna 39; 41-303 Dąbrowa Górnicza |
100,00 |
300,00 |
|
2 |
P.H.U. Gastroeco Ariel Dorawa ul. Bohaterów Westerplatte 11; 84-300 Lębork |
57,24 |
171,72 |
|
3 |
Hurtownia Gastronomiczna ,ul. Brzeska 110; 08-110 Siedlce |
99,09 |
297,27 |
|
4 |
GASTROSTAL Piotr Solarski Kopcie 16 ;07-110 Grębków |
57,19 |
171,57 |
|
5 |
GAMA Plawgo & Zawisza Spółka Jawna ul. Szczecińska 25A;75-122 Koszalin |
74,35 |
223,05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
INFORMACJE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY |
|||||
Numer sprawy: RG.3030-17/10/11 |
|||||
Nazwa i adres zamawiającego |
Urząd Gminy w Borowiu 08-412 Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 |
||||
Przedmiot zamówienia |
Dostawa do budynku świetlicy wiejskiej w Wilchcie krzeseł w ilości 100 szt. z konstrukcją metalową chromowaną tapicerowane (tapicerka w kolorze niebieskim) o wymiarach wys. Oparcia 350 mm, wys. Siedziska 470 mm szerokość siedziska 475 mm np. ISO. Stoły konferencyjne szt.13 z nogami składanymi (stelarz chromowany) składanymi blat o wymiarach min 1600x900 mm. Blat wykonany z płyty w kolorze buku o gr. 32 mm. |
||||
Tryb postępowania |
Zapytanie o cenę |
||||
Nazwa (firma) lub nazwisko oraz adres wykonawcy, którego ofertę wybrano |
P.H. H. BO SPORT Aleksander Bogusz Al. Wyzwolenia 22, 08-440 Pilawa
|
||||
Uzasadnienie wyboru oferty |
Najniższa cena |
||||
Nazwa (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację |
|||||
Nr oferty |
Nazwa (firma) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Liczba pkt w kryterium cena waga 100% |
Razem |
||
1 |
BARMA Meble Biurowe Sp.zo.o. ul. Kossutha 5A;40-644 Katowice |
77,98 |
233,94 |
||
2 |
AMECO ul. Stroma 24; 01-100 Warszawa |
74,00 |
222,00 |
||
3 |
OJEGA POLSKA Sp.z.o.o. ul. Słoneczna 16 J; 76-200 Słupsk |
85,29 |
255,87 |
||
4 |
TRONUS POLSKA Konrad Warda ul. Witosa 33; 05-820 Piastów |
94,45 |
283,35 |
||
5 |
P.H. H. BO SPORT Aleksander Bogusz Al. Wyzwolenia 22, 08-440 Pilawa |
100,00 |
300,00 |
||
6 |
GLOBINIT Development Sp. z o.o.; Łąka 417 G ,36-004 Łąka |
73,63 |
220,89 |
||
7 |
EURO-MEBLE ul. Siemianowicka 5a; 40-301 Katowice |
85,51 |
256,53 |
||
8 |
P.H-P-U „A.S” ul. Ogrodowa 21 42-200 Częstochowa |
97,66 |
292,98 |
||
9 |
„Separ-Meble” ul. Lubelska 3, 10-404 Olsztyn |
76,89 |
230,67 |
||
10 |
Hurtownia Krzeseł Zdzisław Żarna ul. Brzozowa 33 05-120 Legionowo |
91,18 |
273,54 |
||
11 |
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „PROFITX” ul. Partyzantów 34A;42-500 Będzin |
92,44 |
277,32 |
||
12 |
WOKA - BUD Wojciech Sepko, ul. Jastrzębia 12 16-020 Czarna Białostocka |
90,41 |
271,23 |
||
13 |
Kinnarps Polska Sp. z o.o. ul. Puławska 354/356 ;02-819 Warszawa |
55,24 |
165,72 |
W Ó J T G M I N Y B O RO W I E
ogłasza
Przedmiotem przetargu jest następująca nieruchomość:
Działka nr 1076/2 o pow. 0,4419ha położona w Iwowem . Nieruchomość jest niezabudowana , położona przy drodze utwardzonej w części peryferyjnej wsi w sąsiedztwie szkoły i przystanku PKS oraz budynku mieszkalnego z budynkami gospodarczymi . Działkę stanowią dwa prostokąty , mniejszy przylega do drogi szerokością około 24 m .
Dla nieruchomości brak jest planu przestrzennego zagospodarowania . Księga wieczysta Nr 33159 . Nieruchomość jest wolna od długów i obciążeń ..
Cena wywoławcza 49100,00 zł
Wadium 5000,00 zł
Minimalne postąpienie 500,00 zł
Sprzedaż jest zwolniona z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 9 ustawy o podatku od towarów i usług .
Przetarg odbędzie się w dniu 29.11.2011 r w Urzędzie Gminy w Borowiu o godzinie 1000.
W przetargu mogą wziąć udział osoby , które wpłacą wadium w pieniądzu z takim wyprzedzeniem aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Gminy Borowie nr 58 921000080047353020000010 najpóźniej w dniu 25.11.2011r .
Dowód wpłaty wadium należy przedłożyć Komisji Przetargowej przed otwarciem przetargu.
Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości, zaś pozostałym uczestnikom przetargu zwrócone po zakończeniu przetargu jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odwołania lub zamknięcia przetargu.
Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie stawi się do zawarcia umowy sprzedaży organizator przetargu może odstąpić od zawarcia umowy a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi .
Cena nieruchomości sprzedanej w drodze przetargu podlega zapłacie przed sporządzeniem umowy kupna sprzedaży.
Organizator przetargu z ważnych powodów zastrzega sobie prawo odwołania przetargu. Bliższych informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy w Borowiu w godzinach 8.00-16.00 lub telefonicznie 256859070.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.08.2011. Nazwa zadania: „Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Borowie”
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawców:
PGE OBRÓT S.A.
ul. 8-go Marca 6
35-959 Rzeszów
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2011-10-10.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
RWE Polska S.A. |
00-347 Warszawa ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 11 |
169 437,46 zł |
268,09 |
2. |
Energa Obrót SA |
80-870 Gdańsk ul. Mikołaja Reja 29 |
151 705,63 zł |
299,40 |
3. |
PGE OBRÓT S.A.
|
35-959 Rzeszów ul. 8-go Marca 6 |
151 415,89 zł |
300,00 |
4. |
PKP Energetyka S.A. Oddział w Warszawie Obrót Energią Elektryczną |
00-681 Warszawa Ul. Hoża 63/67
|
155 356,29 zł |
292,39 |
|
|
|
|
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)
Zapytanie ofertowe
Dostarczenie do budynku OSP Jaźwiny serwisu obiadowego dla 200 osób (serwis biały, talerze okrągłe) w tym: 1.Talerzy płytkich o Ø min. 25 cm, talerzy głębokich o Ø min. 20 cm, talerzy deserowych o Ø 19 cm, wykonanych ze szkła wysokiej jakości odpornego na uderzenia i zarysowania np. luminarc lub arcoroc przystosowanego do zmywania w zmywarce. 2. Kieliszki do wódki wykonane z przezroczystego szkła np. "Arcoroc" z gróbym dnem o pojemności do 50 ml, szklanki niskie np. Princesa o pogrubionym dnie wykonane z hartowanego szkła np. "Arcoroc" o pojemności do 230 ml, szklanki wysokie o pogrubionym dnie wykonane z przezroczystego szkła o pojemności do 350 ml. 3. Zestaw sztućcy - restauracyjnych w tym: łyżka stołowa ze stali nierdzewnej o długości do 200 mm, nóż stołowy ze stali nierdzewnej o długości do 210 mm z ząbkami, widelec stołowy ze stali nierdzewnej o długości do 200 mm, łyżeczka do herbaty ze stali nierdzewnej o długości do 140 mm.
Borowie: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Borowie w sezonie zimowym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 378884 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Borowie w sezonie zimowym 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Borowie w sezonie zimowym 2011/2012 Łączna długość dróg objętych odśnieżaniem to 65,00 km Zamawiający dzieli teren Gminy Borowie na trzy części: Część I - drogi w miejscowościach: Gościewicz, Filipówka, Brzuskowola, Borowie, Kamionka, Brzuza Nowa, Brzuza Stara Część II - drogi w miejscowościach: Słup Pierwszy, Słup Drugi, Jaźwiny, Gózd, Wilchta, Dudka, Łętów, Głosków Część III - drogi w miejscowościach Chromin, Łopacianka, Iwowe, Laliny, Gościewicz, Filipówka, Borowie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt. 2 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr 2 .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr 3. Wykonawca dysponować będzie przynajmniej jedną sztuką sprzętu rodzajowo odpowiadającemu sprzętowi podanemu w rozdziale III SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują osobami posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (należy dołączyć kserokopie uprawnień do obsługi sprzętu przewidzianego do wykonywania zamówienia) .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, należy dołączyć kserokopie uprawnień do obsługi sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 ; 08-412 Borowie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2 ; 08-412 Borowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Borowie w sezonie zimowym 2011/2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach : Gościewicz, Filipówka, Brzuskowola, Borowie, Kamionka, Brzuza Nowa, Brzuza Stara.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Borowie w sezonie zimowym 2011/2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach : Słup Pierwszy, Słup Drugi, Jaźwiny, Gózd, Wilchta, Dudka, Łętów, Głosków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Borowie w sezonie zimowym 2011/2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach : Chromin, Łopacianka, Iwowe, Laliny, Gościewicz, Filipówka , Borowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.09.2011. Nazwa zadania: „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Borowie w sezonie zimowym 2011/2012”
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia części 1 najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Usługi Sprzętowo-Transportowe
Roboty Drogowe
Agnieszka Pietrasik
Chromin 35
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2011-12-09.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
Usługi Sprzętowo-Transportowe Roboty Drogowe Agnieszka Pietrasik
|
08-412 Borowie Chromin 35 |
126,26 zł/1 roboczogodzinę |
300,00 |
|
|
|
|
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.09.2011. Nazwa zadania: „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Borowie w sezonie zimowym 2011/2012”
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia części 2 najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
TRAK-MIK
Mariusz Mikulski
Jaźwiny 2
08-412 Borowie
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2011-12-09.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
TRAK-MIK Mariusz Mikulski
|
08-412 Borowie Jaźwiny 2 |
100,00 zł/1 roboczogodzinę |
300,00 |
|
|
|
|
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)