Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Borowie

www.borowie.pl
Ikona statystyk

2011-08-26

Wykonawcy biorący udział w przetargu na „Dostawę grysu dolomitowego na drogę gminną w miejscowości Głosków„

Wykonawcy biorący udział

w przetargu na „Dostawę grysu dolomitowego na drogę gminną w miejscowości Głosków „

 

  

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.06.2011. Nazwa zadania: „Dostawa grysu dolomitowego na drogę gminną w miejscowości Głosków”

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

F.U.H

„OKSANA –TRANS”

Grochocice 11A

27-530 Ożarów

 Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2011-09-09.

 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                                                                                                        
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

„ADAMS-TRANS”   Przemysław Adamczyk

  
  

26-640   Skaryszew, Maków, ul. Sporna 8

  
  

160 761,00 zł

  
  

272,70

  
  

 

  

2.

  
  

 

  

„KRUSZYWOSORT”   Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe

  
  

 

  

26-600   Radom, ul. Marglowa 83

  
  

 

  

170 970,00 zł

  
  

 

  

256,41

  
  

3.

  
  

F.U.H.   „OKSANA TRANS”

  
  

27-530   Ożarów , Grochocice 11A

  
  

146 124,00   zł

  
  

300,00

  
  

4.

  
  

Przedsiębiorstwo Usługowo   handlowe „MIREX”

  
  

27-300 Lipsko

  

ul. Lipowa 7

  
  

148 584,00   zł

  
  

295,02

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2011-10-11

Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Borowie Numer ogłoszenia: 328354 - 2011

Borowie: Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Borowie
Numer ogłoszenia: 328354 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Borowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Gmina Borowie jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego oraz udzielenia zamówienia w imieniu wszystkich jednostek organizacyjnych. Szacunkowe zaopatrzenie energii elektrycznej w okresie jednego roku wynosi 471 115 kWh. Zamawiający zleca wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa załączonego do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-6, 65.31.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda złożenia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 2. posiada zawartą obowiązującą umowę lub promesę umowy z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S.A. na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów zamawijacego wskazanych w załączniku nr 1 do siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie, że na dzień składania oferty wykonawca posiada umowę lub promesę umowy z PGE Dystrybucja S.A. umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na Wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów oraz  wolumenu energii elektrycznej wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, zmiana nie może przekroczyć 20 %. Z przyczyn formalno-prawnych zamawiający dopuszcza zmianę terminu rozpoczęcia wykonania zamówienia z zastrzeżeniem granicznego terminu wykonania zamówienia do 31.12.2012 r.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie pok. Nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

2011-10-13

Dotyczy: Zakupu energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Borowie. Numer ogłoszenia: 328354 – 2011, data zamieszczenia:11.10.2011

Borowie 13.10.2011 r.

 

 

 

Dotyczy: Zakupu energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Borowie. Numer ogłoszenia: 328354 – 2011, data zamieszczenia:11.10.2011

 

 

W związku z zadanymi  pytaniami  do SIWZ przez firmy, które pobrały dokumentację na wymieniony przetarg, zamawiający udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie 1

Zawracamy się z prośbą o potwierdzenie, iż powyższy przetarg nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem i opomiarowaniem energii, wchodzący w zakres odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej przez Zamawiającego z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej.

Odp.

Nie obejmuje

 

Pytanie 2

Zawracam się z prośba o wykreślnie zapisu w pkt.7.1 rozdział III SIWZ. Uprzejmie informujemy, iż za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi dostarczanej energii elektrycznej odpowiada właściwy dla świadczenia usług dystrybucji zawartej przez Zamawiającego a Operatorem Sieci Dystrybucyjnej.

Odp.

Zamawiający uznaje za słuszne wykreślenie zapisu pkt. 7.1 w rozdziale III SIWZ.

 

Pytanie 3

Wnosimy o zmianę w § 1 ust. 2 załącznika nr 6 do SIWZ zapisu: ,,Niniejsza Umowa reguluje wyłącznie warunki dostawy energii elektrycznej i nie zastępuje umowy o świadczenie usług sprzedaży” na zapis o treści:

Niniejsza Umowa reguluje wyłącznie warunki sprzedaży energii elektrycznej i nie zastępuje umowy o świadczenie usług dystrybucji.

Odp.

Zamawiający zmienia zapis w umowie na: Niniejsza Umowa reguluje wyłącznie warunki sprzedaży energii elektrycznej i nie zastępuje umowy o świadczenie usług dystrybucji.”

 

Pytanie 4

Analogicznie zwracam się z prośbą o zmianę zapisu w § 2 ust. 1 załącznika nr 6 do SIWZ na: „Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 1.”

Odp.

Zamawiający zmienia zapis w umowie na: „Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 1.”

 

Pytanie 5

Zwracamy się z prośbą o dodanie do § 5 załącznika nr 5 do SIWZ poniższego zapisu przewidującego możliwość zmiany ceny „Zmiany Umowy w zakresie zmiany cen są dopuszczalne w przypadku zmiany kosztów wpływających na kalkulację cen energii elektrycznej, a w szczególności w przypadku zmian w przepisach prawnych dotyczących podatku VAT lub podatku akcyzowego lub wprowadzenia  lub zmiany innych opłat lub podatków związanych z energią elektryczną lub zmiany przepisów prawa skutkującej wzrostem kosztów wpływających na koszt energii elektrycznej. W takich przypadkach ceny za energię elektryczną dostarczaną na podstawie Umowy ulegają automatycznie korekcie o wartość wynikającą z powyższych zmian. Sprzedawca poinformuje Klienta na piśmie o korekcie ceny energii elektrycznej dostarczanej na podstawie Umowy, wskazując równocześnie zmiany przepisów prawnych stanowiące podstawę tej korekty. Nowe ceny energii elektrycznej będą obowiązujące dla Sprzedawcy i Klienta od chwili wejścia w życie wyżej wymienionych zmian przepisów prawnych stanowiących podstawę do ich korekty”

Odp.

Zamawiający uważa, że zapis w umowie § 5 ust. 3 jest wystarczający i nie musi go rozszerzać na inne.

 

Pytanie 6.

Czy istnieje możliwość zmiany zapisu w § 6 ust. 6 oraz § 7 ust 1 załącznika nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na „Należności wynikające z faktury VAT są płatne w terminie 20 dni od daty wystawienia faktury”

Odp.

Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu w umowie.

 

Pytanie 7

Zwracam się z prosbą o zmianę zapisu w § 9 ust. 1 załącznika nr 6 do SIWZ na: „Strony ustalają, że rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi od dnia …………..r., nie wcześniej jednak, niż po spełnieniu wszystkich warunków przyłączenia do sieci OSD, oraz nie wcześniej jednak niż z dniem skutecznego rozwiązania obowiązującej umowy oraz nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie umowy sprzedaży energii elektrycznej i umowy o świadczenie usług dystrybucji”

Odp.

Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu w umowie.

 

Pytanie 8.

Czy istnieje możliwość zmiany zapisu w § 10 ust 2 załącznika nr 6 do SIWZ na:

„Strony dopuszczają możliwość dokonania cesji praw wynikających z niniejszej Umowy na inny podmiot i przyjęcia obowiązków wynikających z niniejszej Umowy przez inny podmiot w przypadku zmiany właściciela lub posiadacza obiektu, do którego dostarczana jest energia elektryczna na podstawie niniejszej Umowy. W takim przypadku cesja i przyjęcie obowiązków nastąpi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego”.

Odp.

Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu w umowie.

 

Pytanie 9.

Wnosimy o usunięcie z pkt C Pełnomocnictwa zapisów dotyczących zmiany mocy umownej. Zapisy dotyczące mocy umownej są uregulowane w umowie Dystrybucyjnej pomiędzy Zamawiającym a lokalnym OSD. Informujemy, że w przypadku zwiększenia mocy umownej powyżej mocy przyłączeniowej konieczne będzie wystąpienie o nowe warunki przyłączeniowe a tym samym podpisanie nowej umowy przyłączeniowej i umowy dystrybucyjnej.

Odp.

Zamawiający wyraża zgodę na usunięcie zapisów pkt C Pełnomocnictwa.

 

 

 

Pytanie 10

Czy wszystkie układy pomiarowo-rozliczeniowe u zamawiającego są dostosowane do usługi TPA ?

Odp.

Wszystkie układy pomiarowo-rozliczeniowe są dostosowane do usługi TPA.

 

Pytanie 11

W załączniku nr 6 do SIWZ (umowa) w par. 6 wnioskujemy o dodanie kolejnego ustępu o następującej treści: „Wniesienie przez Zamawiającego reklamacji do Wykonawcy nie zwalnia go z obowiązku terminowej zapłaty należności w wysokości określonej na fakturze”.

Odp.

Zamawiający wyraża zgodę na dodanie kolejnego ustępu o zapisanej treści.

 

Pytanie 12

W załączniku nr 6 do SIWZ (umowa) w par. 9 ust 1 prosimy o dopisanie ,,oraz pozytywnie przeprowadzonym procesie zmiany sprzedawcy”.

Odp.

Zamawiający odpowiedział w pytaniu nr. 7

 

 

2011-10-14

Dotyczy: Zakupu energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Borowie. Numer ogłoszenia: 328354 – 2011, data zamieszczenia:11.10.2011

Borowie 14.10.2011 r.

 

Dotyczy: Zakupu energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Borowie. Numer ogłoszenia: 328354 – 2011, data zamieszczenia:11.10.2011

 

 

W związku z zadanymi  pytaniami  do SIWZ przez firmy, które pobrały dokumentację na wymieniony przetarg, zamawiający udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie

W załączniku nr 6 do SIWZ- projekcie umowy w § 6 ust. 1 widnieje zapis:

„Rozliczenia za pobraną energię elektryczna odbywać się będą w 1 miesięcznych okresach rozliczeniowych”

Z uwagi na fakt, że rozliczenia za energię elektryczna dokonuje się w oparciu o odczyty OSD oraz zgodnie z terminami przyjętymi w IRiESD danego OSD znajduje odzwierciedlenie także w zapisach projektu umowy w § 6 ust. 2 wnosimy o zmianę zapisów na:

„Rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą w okresach rozliczeniowych zgodnych z okresami stosowanymi przez OSD”

Odp.

Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu na:

Rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą w okresach rozliczeniowych zgodnych z okresami stosowanymi przez OSD jednak nie częściej niż 1 miesięcznych okresach rozliczeniowych.

2011-10-18

Wykonawcy biorący udział w przetargu na Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Borowie

Wykonawcy biorący udział w przetargu na

Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Borowie

 

Zamawiający informuje ze w SIWZ w dziale VI Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w ust 4 aby spełnić wymagania zamawiającego należy dostarczyć załącznik nr 6a opublikowanym w dniu 18 października.

Natomiast ust 12 działu VI należy wypełnić załącznik nr 7 opublikowany w dniu 18 października

Jednocześnie informuje, iż wdarł się błąd w ust 5 powyższego działu Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5.

Zamawiający informuje, że zostaną zaakceptowane dokumenty o innych wzorach niż opublikowane na stronach.

2011-10-21

INFORMACJE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

                       
  

INFORMACJE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ   OFERTY

  
  

Numer sprawy:   RG.3030-17/10/11

  
  

Nazwa i adres zamawiającego

  
  

Urząd   Gminy w Borowiu

  

08-412   Borowie ul. A. Sasimowskiego 2

  
  

Przedmiot zamówienia

  
  

Dostawa do budynku świetlicy   wiejskiej w Wilchcie jednego nowego taboretu gazowego zasilane gazem ziemnym   i propan butan, ze stali nierdzewnej posiadający zawór bezpieczeństwa,   automatyczny zapalacz. Taboret powinien mieć wymiary przynajmniej   600x600x350mm i moc 5 kW. Jedną kuchnię gazową o szer. 60 cm czteropalnikową z   zapalarką w pokrętle i piekarnikiem elektrycznym. Jedną witrynę chłodniczą   przeszkloną dwudrzwiową o pojemności min 350 l ze sterowaniem   mechanicznym, sposób odszramiania –automatyczny. Jedną lodówko-zamrażarkę o   wym. Min 186x60x65 cm w dolnej części zamrażarka z 3 szufladami. Pojemność   całkowita min 316 l   z automatycznym odszramianiem chłodziarki. Serwis obiadowy dla 100 osób   składający się z talerza płaskiego dużego o Ø min 25 cm, talerz deserowy o Ø   min 19 cm,   talerz głęboki o Ø min 23 cm-białe okrągłe.    Wykonane ze szkła wysokiej jakości odpornego na uderzenia i   zarysowania przystosowanego do zmywania w zmywarce np. luminarc lub arcoroc.   Urządzenia chłodnicze powinny być energooszczędne w kolorze białym. 

  
  

Tryb postępowania

  
  

Zapytanie   o cenę

  

 

 

                                                                                                              
  

Nazwa (firma) lub nazwisko oraz adres wykonawcy,   którego ofertę wybrano

  
  

Hurtownia   Robin Danuta Robaszewska ul. Łączna 39; 41-303 Dąbrowa Górnicza

  
  

Uzasadnienie wyboru oferty

  
  

Najniższa cena

  
  

Nazwa (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy   złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania ofert zawierającym   punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację

  
  

Nr oferty

  
  

Nazwa (firma) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

  
  

Liczba pkt w kryterium cena waga 100%

  
  

Razem

  
  

1

  
  

Hurtownia Robin   Danuta Robaszewska ul. Łączna 39; 41-303 Dąbrowa Górnicza

  
  

100,00

  
  

300,00

  
  

2

  
  

P.H.U. Gastroeco   Ariel Dorawa ul. Bohaterów Westerplatte 11; 84-300 Lębork

  
  

57,24

  
  

171,72

  
  

3

  
  

Hurtownia   Gastronomiczna ,ul. Brzeska 110; 08-110 Siedlce

  
  

99,09

  
  

297,27

  
  

4

  
  

GASTROSTAL Piotr   Solarski Kopcie 16 ;07-110 Grębków

  
  

57,19

  
  

171,57

  
  

5

  
  

GAMA Plawgo &   Zawisza Spółka Jawna ul. Szczecińska 25A;75-122 Koszalin

  
  

74,35

  
  

223,05

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
2011-10-25

INFORMACJE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

                                                                                                                                                                                                              
  

INFORMACJE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ   OFERTY

  
  

Numer sprawy:   RG.3030-17/10/11

  
  

Nazwa i adres zamawiającego

  
  

Urząd   Gminy w Borowiu

  

08-412   Borowie ul. A. Sasimowskiego 2

  
  

Przedmiot zamówienia

  
  

Dostawa   do budynku świetlicy wiejskiej w Wilchcie krzeseł w ilości 100 szt. z   konstrukcją metalową chromowaną tapicerowane (tapicerka w kolorze niebieskim)   o wymiarach wys. Oparcia 350    mm, wys. Siedziska 470 mm szerokość siedziska   475 mm   np. ISO. 

  

Stoły   konferencyjne szt.13 z nogami składanymi (stelarz chromowany) składanymi blat   o wymiarach min 1600x900 mm. Blat wykonany z płyty w kolorze buku o gr. 32 mm.

  
  

Tryb postępowania

  
  

Zapytanie   o cenę

  
  

Nazwa (firma) lub nazwisko oraz adres wykonawcy,   którego ofertę wybrano

  
  

P.H. H. BO SPORT Aleksander Bogusz Al. Wyzwolenia 22, 08-440   Pilawa

  

 

  
  

Uzasadnienie wyboru oferty

  
  

Najniższa cena

  
  

Nazwa (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy   złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania ofert zawierającym   punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację

  
  

Nr oferty

  
  

Nazwa (firma) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

  
  

Liczba pkt w kryterium cena waga 100%

  
  

Razem

  
  

1

  
  

BARMA Meble Biurowe Sp.zo.o. ul.   Kossutha 5A;40-644 Katowice

  
  

77,98

  
  

233,94

  
  

2

  
  

AMECO ul. Stroma 24; 01-100 Warszawa

  
  

74,00

  
  

222,00

  
  

3

  
  

OJEGA POLSKA Sp.z.o.o. ul. Słoneczna   16 J; 76-200 Słupsk

  
  

85,29

  
  

255,87

  
  

4

  
  

TRONUS POLSKA Konrad Warda ul. Witosa   33; 05-820 Piastów

  
  

94,45

  
  

283,35

  
  

5

  
  

P.H. H. BO SPORT Aleksander Bogusz   Al. Wyzwolenia 22, 08-440 Pilawa

  
  

100,00

  
  

300,00

  
  

6

  
  

GLOBINIT Development Sp. z o.o.; Łąka   417 G   ,36-004 Łąka

  
  

73,63

  
  

220,89

  
  

7

  
  

EURO-MEBLE ul. Siemianowicka 5a;   40-301 Katowice

  
  

85,51

  
  

256,53

  
  

8

  
  

P.H-P-U „A.S” ul. Ogrodowa 21 42-200   Częstochowa

  
  

97,66

  
  

292,98

  
  

9

  
  

„Separ-Meble” ul. Lubelska 3, 10-404   Olsztyn

  
  

76,89

  
  

230,67

  
  

10

  
  

Hurtownia Krzeseł Zdzisław Żarna ul.   Brzozowa 33 05-120 Legionowo

  
  

91,18

  
  

273,54

  
  

11

  
  

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe   „PROFITX” ul. Partyzantów 34A;42-500 Będzin

  
  

92,44

  
  

277,32

  
  

12

  
  

WOKA - BUD Wojciech Sepko, ul.   Jastrzębia 12 16-020 Czarna Białostocka

  
  

90,41

  
  

271,23

  
  

13

  
  

Kinnarps Polska Sp. z o.o. ul.   Puławska 354/356 ;02-819 Warszawa

  
  

55,24

  
  

165,72

  
2011-10-25

W Ó J T G M I N Y B O RO W I E ogłasza I nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości

W Ó J T  G M I N Y  B O RO W I E

ogłasza

I nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości

 

 

 

 

Przedmiotem przetargu jest  następująca nieruchomość:

 

Działka nr 1076/2 o pow.  0,4419ha położona w Iwowem . Nieruchomość jest niezabudowana   , położona przy drodze utwardzonej  w części peryferyjnej wsi w sąsiedztwie szkoły i przystanku PKS oraz budynku mieszkalnego z budynkami gospodarczymi . Działkę stanowią dwa prostokąty , mniejszy przylega do drogi szerokością około 24 m .

Dla nieruchomości  brak jest planu przestrzennego zagospodarowania .  Księga wieczysta Nr 33159 . Nieruchomość jest  wolna od długów i obciążeń ..

                                        Cena wywoławcza                   49100,00 zł

                                       Wadium                                    5000,00 zł

                                        Minimalne postąpienie            500,00 zł

                       

Sprzedaż jest zwolniona z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 9 ustawy o podatku od towarów i usług .

Przetarg odbędzie się w dniu  29.11.2011 r w Urzędzie Gminy w Borowiu o godzinie 1000.

W przetargu mogą wziąć udział osoby , które   wpłacą  wadium w pieniądzu z takim wyprzedzeniem aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Gminy Borowie  nr 58 921000080047353020000010 najpóźniej w dniu 25.11.2011r .

Dowód wpłaty wadium należy przedłożyć Komisji Przetargowej przed otwarciem przetargu.

Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości, zaś pozostałym uczestnikom przetargu  zwrócone po zakończeniu przetargu jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odwołania lub zamknięcia przetargu.

            Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie stawi się do zawarcia umowy sprzedaży organizator przetargu może odstąpić od zawarcia umowy a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi .

Cena nieruchomości sprzedanej w drodze przetargu podlega zapłacie przed sporządzeniem umowy kupna sprzedaży.

Organizator przetargu z ważnych powodów zastrzega   sobie prawo odwołania przetargu. Bliższych informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy w Borowiu w godzinach 8.00-16.00 lub telefonicznie   256859070.

 

2011-10-25

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.08.2011. Nazwa zadania: „Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Borowie”

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawców:

PGE OBRÓT S.A.

ul. 8-go Marca 6

35-959 Rzeszów

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2011-10-10.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

                                                                                         

  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

RWE Polska S.A.

  
  

00-347 Warszawa ul. Wybrzeże   Kościuszkowskie 11

  
  

169 437,46   zł

  
  

268,09

  
  

 

  

2.

  
  

Energa Obrót SA

  
  

80-870 Gdańsk ul. Mikołaja Reja 29

  
  

151 705,63   zł

  
  

299,40

  
  

3.

  
  

PGE OBRÓT S.A.

  

 

  
  

35-959 Rzeszów ul. 8-go Marca 6

  
  

151 415,89   zł

  
  

300,00

  
  

4.

  
  

PKP Energetyka S.A. Oddział w   Warszawie Obrót Energią Elektryczną

  
  

00-681 Warszawa

  

Ul. Hoża 63/67

  

 

  
  

155 356,29   zł

  
  

292,39

  
  

 

 
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  

  2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.

 

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2011-11-02

Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe

Dostarczenie do budynku OSP Jaźwiny serwisu obiadowego dla 200 osób (serwis biały, talerze okrągłe) w tym: 1.Talerzy płytkich o Ø min. 25 cm, talerzy głębokich o Ø min. 20 cm, talerzy deserowych o Ø 19 cm, wykonanych ze szkła wysokiej jakości odpornego na uderzenia i zarysowania np. luminarc lub arcoroc  przystosowanego do zmywania w zmywarce. 2. Kieliszki do wódki wykonane z przezroczystego szkła np. "Arcoroc" z  gróbym dnem o pojemności do 50 ml, szklanki niskie np. Princesa o pogrubionym dnie wykonane z hartowanego szkła np. "Arcoroc" o pojemności do 230 ml, szklanki wysokie o pogrubionym dnie wykonane z przezroczystego szkła o pojemności do 350 ml. 3. Zestaw sztućcy - restauracyjnych w tym: łyżka stołowa ze stali nierdzewnej o długości do 200 mm, nóż stołowy ze stali nierdzewnej o długości do 210 mm z ząbkami, widelec stołowy ze stali nierdzewnej o długości do 200 mm, łyżeczka do herbaty ze stali nierdzewnej o długości do 140 mm. 

2011-11-15

Borowie: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Borowie w sezonie zimowym 2011/2012 Numer ogłoszenia: 378884 - 2011

Borowie: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Borowie w sezonie zimowym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 378884 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Borowie w sezonie zimowym 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Borowie w sezonie zimowym 2011/2012 Łączna długość dróg objętych odśnieżaniem to 65,00 km Zamawiający dzieli teren Gminy Borowie na trzy części: Część I - drogi w miejscowościach: Gościewicz, Filipówka, Brzuskowola, Borowie, Kamionka, Brzuza Nowa, Brzuza Stara Część II - drogi w miejscowościach: Słup Pierwszy, Słup Drugi, Jaźwiny, Gózd, Wilchta, Dudka, Łętów, Głosków Część III - drogi w miejscowościach Chromin, Łopacianka, Iwowe, Laliny, Gościewicz, Filipówka, Borowie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt. 2 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr 2 .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr 3. Wykonawca dysponować będzie  przynajmniej jedną sztuką sprzętu rodzajowo odpowiadającemu sprzętowi podanemu w rozdziale III SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (należy dołączyć kserokopie uprawnień do obsługi sprzętu przewidzianego do wykonywania zamówienia) .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, należy dołączyć kserokopie uprawnień do obsługi sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 ; 08-412 Borowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2 ; 08-412 Borowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Borowie w sezonie zimowym 2011/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach : Gościewicz, Filipówka, Brzuskowola, Borowie, Kamionka, Brzuza Nowa, Brzuza Stara.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Borowie w sezonie zimowym 2011/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach : Słup Pierwszy, Słup Drugi, Jaźwiny, Gózd, Wilchta, Dudka, Łętów, Głosków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Borowie w sezonie zimowym 2011/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach : Chromin, Łopacianka, Iwowe, Laliny, Gościewicz, Filipówka , Borowie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


2011-12-01

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Borowie w sezonie zimowym 2011/2012”

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.09.2011. Nazwa zadania: „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Borowie w sezonie zimowym 2011/2012”

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia  części 1 najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Usługi Sprzętowo-Transportowe

Roboty Drogowe

Agnieszka Pietrasik

Chromin 35

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2011-12-09.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

 

                                            
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

Usługi Sprzętowo-Transportowe

  

Roboty Drogowe

  

Agnieszka Pietrasik

  

 

  
  

08-412   Borowie

  

Chromin   35

  
  

126,26 zł/1   roboczogodzinę

  
  

300,00

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  

 

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2011-12-01

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Borowie w sezonie zimowym 2011/2012”

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.09.2011. Nazwa zadania: „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Borowie w sezonie zimowym 2011/2012”

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia  części 2 najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

TRAK-MIK

Mariusz Mikulski

Jaźwiny 2

08-412 Borowie

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2011-12-09.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                                            
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

TRAK-MIK

  

Mariusz Mikulski

  

 

  
  

08-412   Borowie

  

Jaźwiny   2

  
  

100,00 zł/1   roboczogodzinę

  
  

300,00

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

 


 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2018-10-17 13:52:41, zmian dokonał(a): borowie

WCAG 2.0 (Level AA)