WÓJT GMINY BOROWIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Stanowisko ds. infrastruktury technicznej i planowania przestrzennego - 1 etat nazwa stanowiska pracy Wymagania w stosunku do kandydatów: 1. Wymagania niezbędne: 1) posiada obywatelstwo polskie , 2) ukończył 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych 3) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, 4) nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie , 5) cieszy się nieposzlakowaną opinią , 6) posiada wykształcenie: a) średnie budowlane z uprawnieniami lub wyższe w zakresie budownictwa 7) znajomość obsługi komputerowych programów biurowych, 8) znajomość przepisów z zakresu ustawy : a) o samorządzie gminnym, b) kodeks postępowania administracyjnego, c) prawo budowlane d) o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym 2. Wymagania dodatkowe: 1) obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, dokładność, samodzielność, 2) umiejętność prowadzenia dokumentacji oraz jasnego zwięzłego pisania, 3) komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- opracowywanie projektów rozwoju lokalnej sieci drogowej oraz prowadzenie w zakresie przewidzianym w odrębnych przepisach spraw w zakresie budowy , modernizacji , utrzymania i ochrony dróg gminnych ,
- prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i organizacji ruchu drogowego, konserwacji nawierzchni ulic , znaków drogowych , urządzeń bezpieczeństwa ruchu , akcji odśnieżnych ,
- planowanie budowy ,modernizacji , utrzymania i ochrony dróg lokalnych i gminnych,
- przygotowywanie opinii w sprawie przebiegu dróg wojewódzkich oraz zaliczanie drogi do kategorii dróg wojewódzkich,
- przygotowanie opinii w sprawie zaliczania drogi do kategorii dróg zakładowych,
- przygotowanie opinii w sprawie zaliczania drogi do kategorii dróg gminnych,
- orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej i lokalnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia,
- wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym dróg gminnych i lokalnych obiektów nie związanych z gospodarka drogową ,
- opracowywanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego drogi gminnej i lokalnej,
- zaliczanie odcinka drogi krajowej , wojewódzkiej , gminnej lub lokalnej pozostałego po zabudowaniu obwodnicy miejscowości lub lokalnym przełożeniu do odpowiedniej kategorii dróg w zależności od jego komunikacyjnego znaczenia ,
- prowadzenie ewidencji dróg gminnych i obiektów mostowych znajdujących się na tych drogach ,
- organizacja i nadzór nad wykonawstwem robót łącznie z rozliczeniem materiałowym tak w zakresie drogownictwa jak również inwestycji i remontów budowlanych prowadzonych przez gminę ,
- inicjowanie i organizowanie czynów społecznych poprzez:
- zapewnienie niezbędnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej , - udzielanie pomocy materialnej i technicznej w przygotowywaniu i realizacji przedsiębiorstw , - prowadzenie kontroli przebiegu czynów społecznych oraz wykorzystania pomocy finansowej i materialnej , - przygotowywanie dokumentów do uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego ,
- przygotowywanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wykraczających poza obszar jednostek podziału administracyjnego ,
- dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym , wynikających z realizacji planu miejscowego i oceny aktualności tego planu,
- udzielanie wskazań lokalizacyjnych w odniesieniu do inwestycji o znaczeniu lokalnym ,
- przygotowywanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji,
- prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji,
- przygotowywanie umów określających wzajemne zobowiązania i świadczenia inwestora oraz organu uprawnionego do wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji , związane z realizacją inwestycji i przyszłym funkcjonowaniem budowanego obiektu.
- Nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów prawa budowlanego a w szczególności:
- zgodności zagospodarowania terenu z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego oraz wymaganiami ochrony środowiska, - warunków bezpieczeństwa ludzi i mienia w rozwiązaniach przyjętych w projektach budowlanych oraz utrzymaniu obiektów budowlanych, - zgodności rozwiązań architektoniczno-budowlanymi , obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej , - właściwego wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie , - wprowadzania do obrotu i stosowania wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie , 23. Uczestniczenie na wezwanie organów nadzoru budowlanego w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych oraz udostępniania wszelkich dokumentów i informacji związanych z tymi czynnościami.
4. Wymagane dokumenty: a) życiorys (CV) b) list motywacyjny c) kserokopia dyplomów poświadczających wykształcenie , d) kserokopia świadectw pracy , e) inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, f) oryginał kwestionariusza osobowego , g) oświadczenie o niekaralności , h) zaświadczenie o dobrym stanie zdrowia, i) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych . Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”. Druk kwestionariusza osobowego można pobrać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ . Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Borowie w godzinach od 7.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku lub pocztą na adres Urzędu ( Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 , 08-412 Borowie). Zarówno aplikacje złożone bezpośrednio, jak i przesłane pocztą winny być złożone w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. infrastruktury technicznej i planowania przestrzennego Postępowanie składać się będzie z II etapów : I etap – wstępna selekcja kandydatów – złożone oferty poddane zostaną analizie mającej na celu porównanie danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu . Lista kandydatów , którzy spełnią wymagania formalne umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ . II etap – selekcja końcowa kandydatów rozmowa kwalifikacyjna podczas , której sprawdzona będzie wiedza kandydatów na temat zagadnień : ustawy o samorządzie gminnym, prawo budowlane, planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym , kodeksu postępowania administracyjnego. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru osoby , które spełniły wymogi formalne zostaną powiadomione indywidualnie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/, na tablicy informacyjnej przy ul. A. Sasimowskiego 2 w Borowiu oraz w prasie |