Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Borowie

www.borowie.pl
Ikona statystyk

2015-03-31
Ikona statystyk

Ogłoszenie naboru na wolne urzędnicze stanowisko pracy

     
  

 

  
  

 

                                      
    

 

    
                          
      

      Ogłoszenie naboru na wolne urzędnicze stanowisko       pracy

      
    

    
    

 

                                           
      

WÓJT       GMINY BOROWIE

      

OGŁASZA NABÓR

      

NA       WOLNE URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY

      

Stanowisko ds. bezpośredniej obsługi mieszkańców, które realizuje       także część zadań związanych z ewidencją ludności, dowodów osobistych       oraz stanu cywilnego nie przypisane Kierownikowi lub Zastępcy Kierownika       USC  – 1  etat

      

nazwa stanowiska pracy

      

 

      

Wymagania w stosunku do kandydatów:

      

 

      

 

      

1.              Wymagania niezbędne:

      

 

      

            1) posiada obywatelstwo polskie ,

      

2) ukończył 18 rok życia i       posiada pełną zdolność do czynności prawnych     

      

     oraz korzysta   z pełni praw publicznych

      

3) posiada dobry stan       zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w

      

    stanowisku,

      

            4)  nie był karany za       przestępstwo popełnione umyślnie ,

      

5)  cieszy       się nieposzlakowaną opinią ,

      

6)  posiada       wykształcenie wyższe

      

               7) posiada dobrą       znajomość  obsługi  komputerowych  programów 

      

                   biurowych,

      

               8)posiada dobrą znajomość   przepisów z  zakresu        ustawy  :

      

a) o samorządzie        gminnym,

      

b) kodeks  postępowania administracyjnego,

      

c) o ewidencji ludności i dowodach osobistych

      

 

      

 

      

2.              Wymagania dodatkowe:

      

     

      

1)  obowiązkowość, odpowiedzialność  za        wykonywaną  pracę,       dokładność, samodzielność,

      

2)   umiejętność       prowadzenia dokumentacji oraz jasnego zwięzłego pisania,

      

3) komunikatywność i       umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura       osobista,  łatwość nawiązywania       kontaktów.

      

 

      

3.                       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

      

 

      

1. Bezpośrednia       obsługa interesanta oraz analiza i weryfikacja złożonych dokumentów pod       względem ich kompletności i poprawności merytorycznej, które są składane       w celu uzyskania wnioskowanego dokumentu.

      

2.             przyjmowanie dokumentów, pism, podań do       załatwienia przez wydziały merytoryczne

      

3.             udostępnianie interesantom formularzy i       wzorów pism, pomoc przy ich wypełnieniu,

      

4.             udzielanie informacji o niezbędnej treści       wniosku, podania, pisma lub załącznika,

      

5.             przekazywanie zapytań i dokumentów       złożonych od mieszkańców do wydziałów merytorycznych,.

      

6.             współpraca z       innymi wydziałami  Urzędu Gminy Borowie       w zakresie realizowanych zadań

      

7.             W przypadku       nieobecności pracownika prowadzenie  spraw z zakresu ewidencji ludności:

      

- zameldowania na pobyt stały i czasowy,

      

- wymeldowania z miejsca pobytu stałego i czasowego,

      

- zameldowania o urodzeniu dziecka,

      

- zameldowania o zmianie stanu cywilnego,

      

- zameldowania o zgonie osoby.

      

- wydawanie zaświadczeń ze zbiorów meldunkowych,

      

- udostępnianie danych osobowych ze zbiorów       meldunkowych a także      

      

   prowadzenie       innych spraw przypisanych temu stanowisku

      

 

      

4.              Wymagane dokumenty:

      

 

      

a)       życiorys (CV)

      

b)       list motywacyjny

      

c)       kserokopia dyplomów poświadczających wykształcenie ,

      

d)       kserokopia świadectw pracy ,

      

e)       inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych       kwalifikacjach i

      

           umiejętnościach,

      

f)        oryginał kwestionariusza osobowego  ze zdjęciem ,

      

g)       oświadczenie o niekaralności ,

      

h)       zaświadczenie o dobrym stanie zdrowia,

      

i)       oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych       oraz korzystaniu  

      

          z pełni praw publicznych .

      

 

      

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny,       szczegółowe CV              (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu       kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w       ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji       zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst       jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą       z dn. 22.11.2008r.  o pracownikach       samorządowych ( tekst jednolity Dz. U.              z 2014 r. poz. 1202)”.

      

Druk kwestionariusza osobowego można pobrać w Biurze       Obsługi Interesanta  Urzędu lub na       stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .

      

 

      

 

      

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać       osobiście w Biurze Obsługi Interesanta        Urzędu Gminy Borowie w godzinach od 7.00 do 17.00 od poniedziałku       do piątku   lub pocztą na adres       Urzędu( Urząd Gminy Borowie      ul.       A. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie). Zarówno aplikacje złożone       bezpośrednio, jak i przesłane pocztą winny być złożone w zaklejonej       kopercie           z  dopiskiem:  Dotyczy   naboru   na         stanowisko  ds. bezpośredniej obsługi mieszkańców,       które realizuje także część zadań związanych z ewidencją ludności,       dowodów osobistych oraz stanu cywilnego nie przypisane Kierownikowi lub       Zastępcy Kierownika USC  w terminie       do dnia            10.04.  /włącznie/ 2015 roku    .

      

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą       rozpatrywane.

      

 

      

 Postępowanie       składać się będzie z II etapów :

      

I etap – wstępna selekcja kandydatów – złożone oferty       poddane zostaną analizie mającej na celu porównanie danych zawartych w dokumentach  aplikacyjnych z wymaganiami formalnymi       określonymi w ogłoszeniu .

      

Lista kandydatów , którzy spełnią wymagania formalne       umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .

      

 

      

II etap – selekcja końcowa kandydatów  rozmowa kwalifikacyjna podczas , której       sprawdzona będzie wiedza kandydatów na temat  zagadnień : ustawy  o samorządzie  gminnym,  o finansach publicznych, ordynacji       podatkowej, rachunkowości,  kodeksu       postępowania administracyjnego.

      

 

      

O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru       osoby , które spełniły wymogi formalne zostaną powiadomione       indywidualnie.

      

 

      

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na       stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/       oraz na tablicy informacyjnej przy ul. A. Sasimowskiego 2 w Borowiu

      

 

      

 

      
      

 

      
    

    
  

  

 

 

Borowie, dnia 31.03.2015 rok

Podmiot udostępniający:
Gmina Borowie
Informację wytworzył:
mgr Małgorzata Wielgosz Górzkowska
Informację wprowadził:
mgr Krzysztof Wągrodzki
Data wytworzenia:
2015-03-31
Data publikacji:
2015-03-31
Data ostatniej zmiany:
2015-03-31
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2018-10-17 13:52:41, zmian dokonał(a): borowie

WCAG 2.0 (Level AA)