Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Borowie

www.borowie.pl
Ikona statystyk

2008-08-08
Ikona statystyk

     Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy

 

WÓJT GMINY BOROWIE

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Stanowisko  ds. obrony cywilnej, Kancelaria Tajna – 1/2   etatu

nazwa stanowiska pracy

Wymagania w stosunku do kandydatów:

1.        Wymagania niezbędne:

 

      1) posiada obywatelstwo polskie ,       

      2) ukończył 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta   z pełni praw publicznych    

      3) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww stanowisku,

      4)  nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie ,

5)    5) cieszy się nieposzlakowaną opinią ,

6)    6) posiada wykształcenie:

         a)  wyższe

 7)  znajomość  obsługi  komputerowych  programów  biurowych,

 8)  znajomość  przepisów   z  zakresu  ustawy  :

           a) o samorządzie  gminnym,

           b) kodeks  postępowania administracyjnego,

           c) ustawy i zarządzenia regulujące obronę cywilną

 

2.        Wymagania dodatkowe:

1)  1) obowiązkowość, odpowiedzialność  za  wykonywaną  pracę, dokładność, samodzielność,

2)     2) umiejętność prowadzenia dokumentacji oraz jasnego zwięzłego pisania,

3)     3)  doświadczenie zawodowe na stanowiskach urzędniczych (najlepiej żeby była to osoba, która zna zagadnienia spraw wojskowych i obrony cywilnej )

3.                 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. opracowywanie dokumentów planistycznych w zakresie zadań obrony cywilnej ,
  2. wykonywanie niezbędnej dokumentacji do przygotowania i kierowania  formacjami OC,
  3. przygotowywanie i zapewnianie działania elementów systemu wykrywania                   i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ,
  4. opracowywanie planów OC gminy oraz nadzór nad opracowywaniem planów OC instytucji , podmiotów gospodarczych działających na terenie gminy ,
  5. planowanie, organizowanie i prowadzenie szkolenia formacji OC oraz ludności  w zakresie powszechnej samoobrony,
  6. opracowywanie dokumentacji potrzebnej do przeprowadzenia procesu ewakuacji ludności,
  7. przedstawianie szefowi OC Gminy propozycji zadań w zakresie OC dla instytucji, podmiotów gospodarczych i innych jednostek organizacyjnych działających na terenie gminy ,
  8. przygotowywanie analizy stanu zorganizowania i możliwości wykonania zadań przez siły OC i przedstawianie wniosków z oceny oraz propozycji przedsięwzięć zmierzających do pełnej realizacji zadań,
  9. opracowywanie świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony cywilnej,
  10. planowanie i realizacja zaopatrzenia w sprzęt i środki OC , zapewnienie odpowiednich warunków jego przechowywania , konserwacji , eksploatacji     i ewidencji oraz odpowiedzialność materialna za ten sprzęt ,
  11. realizacja przedsięwzięć w zakresie integracji sił OC do prowadzenia akcji ratunkowej oraz likwidacja skutków klęsk żywiołowych i zagrożeń środowiska ,
  12. przygotowywanie i przedstawianie szefowi OC propozycji ochrony lokali , budynków mieszkalnych  i gospodarczych , żywności , płodów rolnych i pasz oraz ujęć wody pitnej ,
  13. organizowanie prac z zakresu przygotowania , adaptacji oraz funkcjonowania               i utrzymania w stanie gotowości technicznej budowli ochronnych na terenie gminy ,
  14. określanie sposobów i kolejności zaopatrywania ludności  w sprzęt i środki ochrony indywidualnej,
  15. planowanie i nadzór nad przygotowaniem urządzeń specjalnych do prowadzenia likwidacji skażeń i zakażeń ,
  16. realizacja przedsięwzięć mających na celu zabezpieczenie dóbr kultury , urządzeń użyteczności publicznej i ważnej dokumentacji ,
  17. prowadzenie działalności popularyzacyjnej oraz upowszechnianie problematyki OC,
  18. opracowywanie sprawozdań i wniosków z realizacji zadań OC wg zasad ustalonych przez Wojewódzki Inspektorat OC,
  19. prowadzenie działalności kontrolnej w instytucjach , podmiotach gospodarczych  oraz innych jednostkach organizacyjnych działających na terenie gminy ,
  20. wykonywanie zadań obronnych wynikających z obowiązujących  przepisów oraz ogólnych zasad ustalonych przez Wojewódzki Komitet Obrony,
  21. współudział w opracowywaniu zakresów działania Urzędu Gminy w dziedzinie obronności Państwa w czasie pokoju a także opracowywaniu i aktualizacji zakresów działania  poszczególnych stanowisk pracy wynikających z regulaminu organizacyjnego Urzędu na czas wojny,
  22. opracowywanie i aktualizacja dokumentacji „Zestawów Zadań „ przewidzianych do realizacji w poszczególnych okresach gotowości obronnej,
  23. nadzór nad realizacją zadań obronnych  w zakładach pracy podległych Radzie Gminy ,
  24. organizowanie w miarę potrzeb szkoleń obronnych ,
  25. przygotowywanie warunków do funkcjonowania Urzędu w czasie godziny „W” / stanowiska kierowania / oraz opracowywanie i utrzymanie                   w aktualności dokumentacji w tym zakresie ,
  26. tworzenie stałych dyżurów dla potrzeb przekazywania informacji i podejmowania odpowiednich decyzji ,
  27. opracowywanie projektów decyzji Wójta Gminy w sprawach świadczeń na rzecz obrony ,
  28. opracowywanie i bieżąca aktualizacja planu świadczeń osobistych oraz etapowych i doraźnych świadczeń rzeczowych na rzecz Sił Zbrojnych , Policji, Państwowej Straży Pożarnej , OC  i innych jednostek organizacyjnych wykonujących zadania na potrzeby obrony cywilnej,
  29. prowadzenie dokumentacji akcji kurierskiej i posłanniczej .   
  30. rejestrowanie dokumentów zawierających informacje niejawne
  31. przechowywanie dokumentów zawierających informacje niejawne
  32. kontrolowanie obiegu i wydawanie uprawnionym osobom dokumentów zawierających informacje niejawne
  33. bieżąca kontrola postępowania z dokumentami niejawnymi udostępnionymi pracownikom.

4.        Wymagane dokumenty:

 

  1.  życiorys (CV)
  2.   list motywacyjny
  3.   kserokopia dyplomów poświadczających wykształcenie ,
  4.   kserokopia świadectw pracy ,
  5.  inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i  umiejętnościach,
  6.  oryginał kwestionariusza osobowego ,
  7.  oświadczenie o niekaralności ,
  8.  zaświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
  9.  oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu   z pełni praw publicznych .

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.

Druk kwestionariusza osobowego można pobrać w Biurze Obsługi Interesanta  Urzędu lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta  Urzędu Gminy Borowie w godzinach od 7.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku   lub pocztą na adres Urzędu( Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 , 08-412 Borowie). Zarówno aplikacje złożone bezpośrednio, jak i przesłane pocztą winny być złożone w zaklejonej kopercie z  dopiskiem:  Dotyczy   naboru   na   stanowisko  ds. obrony cywilnej, Kancelaria Tajna  w terminie do dnia 22  sierpnia  /włącznie/ 2008 roku    .

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 Postępowanie składać się będzie z II etapów :

I etap – wstępna selekcja kandydatów – złożone oferty poddane zostaną analizie mającej na celu porównanie danych zawartych w dokumentach  aplikacyjnych z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu .

Lista kandydatów , którzy spełnią wymagania formalne umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .

II etap – selekcja końcowa kandydatów  rozmowa kwalifikacyjna podczas , której sprawdzona będzie wiedza kandydatów na temat  zagadnień : ustawy  o samorządzie  gminnym,  o finansach publicznych, ordynacji podatkowej, rachunkowości,  kodeksu postępowania administracyjnego.

O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru osoby , które spełniły wymogi formalne zostaną powiadomione indywidualnie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. A. Sasimowskiego 2 w Borowiu

Borowie, dnia 08.08.2008 rok

Podmiot udostępniający:
Gmina Borowie
Informację wytworzył:
Małgorzata Wielgosz-Górzkowska
Informację wprowadził:
borowie
Data wytworzenia:
2008-08-08
Data publikacji:
2008-08-08
Data ostatniej zmiany:
2008-08-11
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2018-10-17 13:52:41, zmian dokonał(a): borowie

WCAG 2.0 (Level AA)