ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: RG. 3410-01/10. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia
do budynku SP ZOZ w Borowiu część 1 zamówienia.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe
Żywiec Medical Trading Sp. z. o.o.
ul. Leśnianka 64
34-300 Żywiec
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-04-09.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu
złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
Przedsiębiorstwo Produkcyjno
–Handlowe Żywiec Medical Trading Sp. z.o.o. Żywiec |
34-300 Żywiec ul. Leśniaka 64 |
13 492,70 |
300,00 |
2. |
ALBA PPHU Alicja Brzozowska, Leszek
Brzozowski, |
61-042 Poznań ul. Kostrzyńska 20/1 |
14 088,69 |
287,31 |
|
|
|
|
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni
wykonawcy.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich
formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od
niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej
(Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia
wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty
wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie
przysługuje.
Wykonawca
może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować
Zamawiającego o:
1) niezgodnej
z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym
postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności,
do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni
od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane
pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień
publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm)
Wykonawcy
biorący udział w przetargu
na
„Dostawę
sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu”
Część
2 zamówienia
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: RG. 3410-01/10. Nazwa zadania: „Dostawa
sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu”
Część 2 zamówienia
Działając na podstawie art. 93 ust. 4 Prawa zamówień publicznych
Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą
zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Art. 93 ust 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone
w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania
oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest
obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto
lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o
okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
CZĘŚĆ 5 ZAMÓWIENIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: RG. 3410-01/10. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia
do budynku SP ZOZ w Borowiu część 5 zamówienia.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia
Lecznictwa
Cezal Lublin Sp. z o.o.
ul. AL. Spółdzielczości Pracy 38
20-147 Lublin
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-04-09.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu
złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
ALBA PPHU Alicja Brzozowska, Leszek
Brzozowski, |
61-042 Poznań ul. Kostrzyńska 20/1 |
45 886,28 |
229,47 |
2. |
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia
Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o. |
20-147 Lublin ul. AL. Spółdzielczości Pracy 38 |
35 099,43 |
300,00 |
3. |
Emergency Medical System
Poland Sp. z o.o. |
20-554 Lublin Ul. Ułanów 7 |
51 021,26 |
206,37 |
4. |
BOXmet MEDICAL Sp.z o.o. |
58-250 Pieszyce Piskorzów 51 |
38 798,08 |
271,41 |
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni
wykonawcy.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich
formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od
niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej
(Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia
wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty
wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie
przysługuje.
Wykonawca
może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować
Zamawiającego o:
1) niezgodnej
z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym
postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności,
do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni
od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane
pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień
publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm)
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
CZĘŚCI 3
ZAMÓWIENIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: RG. 3410-01/10. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia
do budynku SP ZOZ w Borowiu część 3 zamówienia.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Stern Weber Polska
Krzysztof
Błażejczyk
ul. Czyżewska 7
02-908 Warszawa
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-04-09.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu
złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
ALBA PPHU Alicja Brzozowska, Leszek
Brzozowski, |
61-042 Poznań ul. Kostrzyńska 20/1 |
73 119,52 |
299,52 |
2. |
Stern Weber Polska Krzysztof Błażejczyk |
02-908 Warszawa ul. Czyżewska 7 |
73 000,00 |
300,00 |
|
|
|
|
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje,
że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni
wykonawcy.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich
formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od
niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej
(Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia
wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty
wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie
przysługuje.
Wykonawca
może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować
Zamawiającego o:
1) niezgodnej
z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym
postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności,
do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni
od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane
pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień
publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm)
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
CZĘŚCI 4 OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: RG. 3410-01/10. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia
do budynku SP ZOZ w Borowiu część 4 zamówienia.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Stern Weber Polska
Krzysztof
Błażejczyk
ul. Czyżewska 7
02-908 Warszawa
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-04-09.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu
złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
ALBA PPHU Alicja Brzozowska, Leszek
Brzozowski, |
61-042 Poznań ul. Kostrzyńska 20/1 |
33 341,20 |
242,94 |
2. |
Stern Weber Polska Krzysztof Błażejczyk |
02-908 Warszawa ul. Czyżewska 7 |
27 000,00 |
300,00 |
|
|
|
|
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje,
że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni
wykonawcy.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich
formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od
niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej
(Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia
wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty
wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie
przysługuje.
Wykonawca
może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować
Zamawiającego o:
1) niezgodnej
z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym
postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności,
do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni
od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane
pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień
publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm)
Wykonawcy
biorący udział w przetargu
na
„Dostawę
sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu”
Część
7 zamówienia
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: RG. 3410-01/10. Nazwa zadania: „Dostawa
sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu”
Część 7 zamówienia
Działając na podstawie art. 93 ust. 4 Prawa zamówień publicznych
Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą
zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Art. 93 ust 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone
w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania
oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest
obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto
lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o
okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
CZĘŚĆ 6 ZAMÓWIENIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: RG. 3410-01/10. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia
do budynku SP ZOZ w Borowiu część 6 zamówienia.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia
Lecznictwa
Cezal Lublin Sp. z o.o.
ul. AL. Spółdzielczości Pracy 38
20-147 Lublin
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-04-09.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu
złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
ALBA PPHU Alicja Brzozowska, Leszek
Brzozowski, |
61-042 Poznań ul. Kostrzyńska 20/1 |
18 104,40 |
288,69 |
2. |
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Żywiec Medical Trading Sp. z.o.o. |
34-300 Żywiec ul. Leśniaka 64 |
64 307,00 |
81,27 |
3. |
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o. |
20-147 Lublin ul. AL. Spółdzielczości Pracy 38 |
17 421,32 |
300,00 |
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni
wykonawcy.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich
formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od
niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej
(Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia
wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty
wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie
przysługuje.
Wykonawca
może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować
Zamawiającego o:
1) niezgodnej
z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym
postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności,
do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni
od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane
pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień
publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm)
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
CZĘŚCI 8 OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: RG. 3410-01/10. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia
do budynku SP ZOZ w Borowiu część 8 zamówienia.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Firma Handlowo - Usługowa
„LINK” Łukasz Golał
ul. Zdrojowa 2
82-522 Sadlinki
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-04-09.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu
złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
Firma Handlowo - Usługowa „LINK” Łukasz Golał |
82-522 Sadlinki ul. Zdrojowa 2 |
47 785,80 |
300,00 |
|
|
|
|
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni
wykonawcy.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich
formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od
niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej
(Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia
wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty
wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie
przysługuje.
Wykonawca
może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować
Zamawiającego o:
1) niezgodnej
z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym
postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności,
do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni
od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane
pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień
publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm)
OGŁOSZENIE
Gmina Borowie ogłasza, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 22.03.2010 r. dotyczącego wykonania 5 szt. dwustronnych tablic informacyjnych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: „Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczej gminy Borowie”, została wybrana oferta firmy Reklamix z siedzibą w Człekówce 6, 05-340 Kołbiel.
Wybrana firma wykona zamówienie za kwotę 4 575,00 zł brutto.
Oprócz wymienionej firmy ofertę złożyły:
Komisja w dniu 29 marca 2010 r. zleci firmie Reklamix wykonanie opisanego przedmiotu zamówienia.
Numer ogłoszenia: 98532 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie azbestu z nieruchomości osób fizycznych z terenu Gminy Borowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych falistych i płaskich) znajdujących się na nieruchomościach terenu Gminy Borowie. 2. Zakres prac obejmuje: 2.1 Demontaż płyt azbestowo-cementowych z pokryć dachowych, ich transport oraz utylizacja z budynków mieszkalnych i gospodarczych w ilości - ok. 1 300 m2 /16,9 tony 2.2 Odbiór wraz z załadunkiem oraz utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt azbestowo-cementowych (falistych i płaskich) z miejsc tymczasowego składowania w ilości ok. 2 000 m2 / 26,0 tony Wykaz nieruchomości, z których należy usunąć azbest zostanie przekazany Wykonawcy po rozstrzygnięciu przetargu. 2.3. Do obowiązków Wykonawcy należy: - zapewnienie organizacji i zabezpieczenia placu robót, - skontaktowanie się i umówienie na dogodny termin z właścicielem posesji na demontaż lub odbiór wyrobów zawierających azbest, - potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości poprzez wypełnienie karty ewidencji odpadu i karty przekazania odpadu na składowisko przez Wykonawcę. - uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonywania prac i oczyszczenia terenu z azbestu, - przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów - miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu na składowisko) - poniesienie pełnej odpowiedzialności odszkodowawczej za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych-powstałych w wyniku prowadzenia prac,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia warunki określone w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity z 2007 r.,Dz.U. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.)- tj. przedłoży stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów wydaną przez starostę właściwego ze względu na miejsce zbierania odpadów oraz przedłoży zezwolenie na transport odpadów wydaną przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do weryfikacji spełniania tego warunku posłużą odpowiednio wykazy wykonanych usług. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje że wykonał przynajmniej 3 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały prawidłowo wykonane.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja potencjału technicznego dokonywana będzie w oparciu o wykaz sprzętu do załadunku i transportu wyrobów azbestowych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja osób zdolnych do wykonywania zamówienia dokonywana będzie w oparciu o wykaz dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i są przeszkoleni w zakresie pracy z wyrobami zawierającymi azbest oraz posiadającymi odpowiednie uprawnienia przewidziane do realizacji zamówienia w zakresie (Bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 50 tys. zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.borowie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie
ul. Sasimowskiego 2
08-412 Borowie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane usuwanie wyrobów azbestowych dofinansowane zostanie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Warszawie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Borowie: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu
Numer ogłoszenia: 99394 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41325 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostanie podzielone na osiem części Część 1 dostawa sprzętu medycznego - Fotel ginekologiczny (1 szt), Część 2 dostawa sprzętu medycznego - Kolposkop (1 szt) Część 3 dostawa sprzętu medycznego - Unit Stomatologiczny, Stołek stomatologiczny (po 1 sztuce) Część 4 dostawa sprzętu medycznego - Radiogram, Aparat RTG,( po 1 sztuce) Część 5 dostawa sprzętu medycznego- Zestaw reanimacyjny (1 kop), kozetka lekarska (8 szt), wagi lekarskie (8 szt)i dla niemowląt (1 szt), stół dla niemowląt (1 szt), stolik zabiegowy (8 szt), autoklaw (1 szt) Część 6 dostawa sprzętu medycznego - Lampy medyczne zabiegowe , Lampy bakteriobójcze (po 8 szt) Część 7 dostawa sprzętu medycznego - Lodówka do przechowywania lekarstw (1 szt) Część 8 dostawa sprzętu komputerowego - zestaw komputerowy (8 kop) serwer (1 kop), komputer przenośny (1 szt), urządzenie wielofunkcyjne (1 szt), sieć komputerowa, system komputerowy do obsługi ośrodka zdrowia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 30.21.33.00-8, 32.41.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12610,00
Oferta z najniższą ceną: 12610,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13167,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67838,79
Oferta z najniższą ceną: 67838,79 / Oferta z najwyższą ceną: 68336,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25198,60
Oferta z najniższą ceną: 25198,60 / Oferta z najwyższą ceną: 31160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32627,42
Oferta z najniższą ceną: 32627,42 / Oferta z najwyższą ceną: 46918,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16281,60
Oferta z najniższą ceną: 16281,60 / Oferta z najwyższą ceną: 60100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39168,69
Oferta z najniższą ceną: 39168,69 / Oferta z najwyższą ceną: 39168,69
Waluta: PLN.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:
RG. 3410-03/10. Nazwa zadania: Kompleksowa
przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczej Gminy Borowie poprzez
budowę dróg gminnych w Borowiu w ciągu ulic Wesołej, Sasimowskiego, Szkolnej,
Miłej, Kwiatowej, Polnej, Wierzbowej, Nadwodnej, Jasnej, Słonecznej, Bankowej,
Popławskiego, Strażackiej, Kościelnej oraz parkingu”
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Budowy
Dróg i Mostów Spółka z o.o.
ul. Kolejowa 28
05-300 Mińsk Mazowiecki
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-04-27.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu
złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów
Spółka z o.o. |
05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Kolejowa
28 |
5 425 195,42
zł |
300,00 |
2. |
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych
„DROMOS” Sp. z o.o. |
08-410 Wola Rębkowska ul. Przemysłowa
45 |
5 573 750,85
zł |
291,99 |
|
|
|
|
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni
wykonawcy.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich
formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od
niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej
(Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia
wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty
wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie
przysługuje.
Wykonawca
może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować
Zamawiającego o:
1) niezgodnej
z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym
postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności,
do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni
od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane
pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień
publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm)
Borowie: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu
Numer ogłoszenia: 112822 - 2010; data zamieszczenia: 21.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostanie podzielone na trzy części Część 1 dostawa sprzętu medycznego - Kolposkop (1 szt) Część 2 dostawa sprzętu medycznego- Stolik zabiegowy (7 szt) Część 3 dostawa sprzętu medycznego - Lodówka do przechowywania lekarstw (1 szt).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr. 4
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NIE DOTYCZY
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr 3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy załączyć polisę ubezpieczeniową
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie
ul. Sasimowskiego 2
08-412 Borowie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane zakupy będą dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolposkop szt. 1 Parametry urządzenia opisano w dokumencie Opis zamawianych urządzeń medycznych część 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoliki zabiegowe szt. 7. Parametry wyposażenia opisano w dokumencie Opis zamawianych urządzeń medycznych część 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lodówka do przechowywania lekarstw szt. 1. Parametry urządzenia opisano w dokumencie Opis zamawianych urządzeń medycznych część 3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
„Dostawę sprzętu medycznego i
wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu „
Część 1 zamówienia
W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę kolposkopu (część 1 zamówienia) przedstawiamy nasze stanowisko:
1. Co Zamawiający rozumie przez „zdolność rozdzielacza układu optycznego”
Odp. Zamawiający przez „zdolność rozdzielcza układu optycznego” rozumie
najmniejszą odległość dwóch punktów, które można jeszcze rozróżnić z użyciem
danego kolposkopu
2. Co Zamawiający rozumie przez „pochylenie boczne głowicy”?
Odp. Zamawiający przez parametr „pochylenie boczne głowicy” rozumie przechył głowicy w prawą i lewą strone względem osi pionowej kolposkopu w zakresie 20o. Zamawiający dopuszcza zastosowanie kolposkopu bez pochylenia bocznego głowicy.
3. Czy Zamawiający dopuści kolposkop o zakresie przesuwu w
pionie
Odp. Tak
4. Czy Zamawiający dopuści kolposkop o powiększeniach osiąganych: 2,27 x/ 3,40x/ 5,67x/ 9,07x/14,17x ?
Odp. Tak dopuści urządzenie o wymienionych powiększeniach osiąganych.
5. Czy zamawiający dopuści kolposkop o średnicy pola
widzenia (
Odp. Tak dopuści urządzenie o wymienionej średnicy pola widzenia.
6. Czy zamawiający dopuści urządzenie, które w danych technicznych nie ma podanego parametru „zdolności rozdzielcza układu optycznego” ?
Odp. Tak, dopuszcza urządzenia, które w danych technicznych nie posiadają podanego parametru „zdolność rozdzielcza układu optycznego”
7. Czy zamawiający dopuści urządzenie bez filtra niebieskiego(wybielającego ale wyposażone w filtr zielony ?
Odp. Tak dopuści urządzenie wyposażone tylko w filtr zielony.
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
„Dostawę sprzętu medycznego i
wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu„
Część 2 zamówienia
W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę stolików zabiegowych (część 2 zamówienia) przedstawiamy nasze stanowisko:
1. Czy Zamawiający w części nr 2 dopuści zaoferowanie stolika z półkami ze stali nierdzewnej ?
Odp. Zamawiający wyraża zgodę na stolik z
półką ze stali nierdzewnej.
2. Czy Zamawiający w części nr 2 mógłby sprecyzować ile półek ma posiadać stolik ( nie licząc blatu głównego) ?
Odp. Przynajmniej jedna półkę oprócz blatu
głównego.
3.
Czy Zamawiający
w części nr 2 dopuści zaoferowanie stolika o szerokości
Odp.
Zamawiający dopuszcza stolik wymienionej szerokości.
4.
Czy Zamawiający w części nr 2 dopuści zaoferowanie
stolika o wysokości
Odp. Zamawiający dopuszcza stolik
wymienionej wysokości.