Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Borowie

www.borowie.pl
Ikona statystyk

2010-03-25

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA

ZAWIADOMIENIE

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 3410-01/10. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu część 1 zamówienia.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe

Żywiec Medical Trading Sp. z. o.o.

ul. Leśnianka 64

34-300 Żywiec

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-04-09.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                                                           
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

Przedsiębiorstwo Produkcyjno   –Handlowe Żywiec Medical Trading Sp. z.o.o. Żywiec 

  
  

34-300 Żywiec  ul. Leśniaka 64

  
  

13 492,70

  
  

300,00

  
  

2.

  
  

ALBA PPHU Alicja Brzozowska, Leszek   Brzozowski,

  
  

61-042 Poznań ul. Kostrzyńska 20/1

  
  

14 088,69

  
  

287,31

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

 

2010-03-25

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Część 2 zamówienia

Wykonawcy biorący udział w przetargu

na

„Dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu”

Część 2 zamówienia

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 3410-01/10. Nazwa zadania:  „Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu”

Część 2 zamówienia

 

Działając na podstawie art. 93 ust. 4 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

 

Uzasadnienie faktyczne:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

Uzasadnienie prawne:

Art. 93 ust 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

2010-03-25

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY CZĘŚĆ 5 ZAMÓWIENIA

ZAWIADOMIENIE

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

CZĘŚĆ 5 ZAMÓWIENIA

 

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 3410-01/10. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu część 5 zamówienia.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa

Cezal Lublin Sp. z o.o.

ul. AL. Spółdzielczości Pracy 38

20-147 Lublin

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-04-09.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                                                                          
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

ALBA PPHU Alicja Brzozowska, Leszek   Brzozowski,

  
  

61-042 Poznań ul. Kostrzyńska 20/1

  
  

45 886,28

  
  

229,47

  
  

2.

  
  

Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia   Lecznictwa

  

Cezal Lublin Sp. z o.o.

  

 

  

 

  
  

20-147 Lublin

  

 

  

ul. AL. Spółdzielczości Pracy 38

  
  

35 099,43

  
  

300,00

  
  

3.

  
  

Emergency Medical System   Poland Sp. z o.o.

  
  

20-554 Lublin

  

Ul. Ułanów 7

  
  

      51 021,26

  
  

                 206,37

  
  

4.

  
  

BOXmet MEDICAL Sp.z o.o.

  
  

58-250 Pieszyce

  

Piskorzów 51

  
  

      38 798,08

  
  

271,41

  

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2010-03-25

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA

ZAWIADOMIENIE

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

CZĘŚCI  3 ZAMÓWIENIA

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 3410-01/10. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu część 3 zamówienia.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Stern Weber Polska

Krzysztof Błażejczyk

ul. Czyżewska 7

02-908 Warszawa

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-04-09.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                                        
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

ALBA PPHU Alicja Brzozowska, Leszek   Brzozowski,

  
  

61-042 Poznań ul. Kostrzyńska 20/1

  
  

73 119,52

  
  

299,52

  
  

2.

  
  

Stern Weber Polska

  

Krzysztof Błażejczyk

  

 

  
  

02-908 Warszawa

  

ul. Czyżewska 7

  

 

  
  

73 000,00

  
  

300,00

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

 

2010-03-25

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY CZĘŚCI 4 OFERTY

ZAWIADOMIENIE

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

CZĘŚCI 4 OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 3410-01/10. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu część 4 zamówienia.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Stern Weber Polska

Krzysztof Błażejczyk

ul. Czyżewska 7

02-908 Warszawa

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-04-09.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                                        
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

ALBA PPHU Alicja Brzozowska, Leszek   Brzozowski,

  
  

61-042 Poznań ul. Kostrzyńska 20/1

  
  

33 341,20

  
  

242,94

  
  

2.

  
  

Stern Weber Polska

  

Krzysztof Błażejczyk

  

 

  
  

02-908 Warszawa

  

ul. Czyżewska 7

  

 

  
  

27 000,00

  
  

300,00

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2010-03-25

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Część 7 zamówienia

Wykonawcy biorący udział w przetargu

na

„Dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu”

Część 7 zamówienia

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 3410-01/10. Nazwa zadania:  „Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu”

Część 7 zamówienia

 

Działając na podstawie art. 93 ust. 4 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

 

Uzasadnienie faktyczne:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

Uzasadnienie prawne:

Art. 93 ust 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

2010-03-25

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY CZĘŚĆ 6 ZAMÓWIENIA

ZAWIADOMIENIE

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

CZĘŚĆ 6 ZAMÓWIENIA

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 3410-01/10. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu część 6 zamówienia.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa

Cezal Lublin Sp. z o.o.

ul. AL. Spółdzielczości Pracy 38

20-147 Lublin

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-04-09.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                                                           
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

ALBA PPHU Alicja Brzozowska, Leszek   Brzozowski,

  
  

61-042 Poznań ul. Kostrzyńska 20/1

  
  

18 104,40

  
  

288,69

  
  

2.

  
  

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe

  

Żywiec Medical Trading Sp. z.o.o.

  

 

  
  

34-300 Żywiec

  

ul. Leśniaka 64

  
  

64 307,00

  
  

81,27

  
  

3.

  
  

Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa

  

Cezal Lublin Sp. z o.o.

  

 

  
  

20-147 Lublin

  

ul. AL. Spółdzielczości Pracy 38

  

 

  
  

17 421,32

  
  

                 300,00

  

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2010-03-25

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY CZĘŚCI 8 OFERTY

 

ZAWIADOMIENIE

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

CZĘŚCI 8 OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 3410-01/10. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu część 8 zamówienia.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Firma Handlowo - Usługowa

„LINK” Łukasz Golał

ul. Zdrojowa 2

82-522 Sadlinki

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-04-09.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                                            
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

Firma Handlowo - Usługowa

  

„LINK” Łukasz Golał

  

 

  
  

82-522 Sadlinki ul. Zdrojowa 2

  

 

  
  

47 785,80

  
  

300,00

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  

 

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

 

2010-03-29

OGŁOSZENIE

OGŁOSZENIE

 

Gmina Borowie ogłasza, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 22.03.2010 r. dotyczącego wykonania 5 szt. dwustronnych tablic informacyjnych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: „Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczej gminy Borowie”, została wybrana oferta firmy Reklamix z siedzibą w Człekówce 6, 05-340 Kołbiel.

Wybrana firma wykona zamówienie za kwotę 4 575,00 zł brutto.

Oprócz wymienionej firmy ofertę złożyły:

  • Usługi Poligrafia      Introligatornia Baran Waldemar z siedzibą w Wygodzie, która zaoferowała      usługę za 6 100,00 zł brutto
  • DEK System z siedzibą w      Garwolinie za kwotę 5 185,00 zł brutto.

Komisja w dniu 29 marca 2010 r. zleci firmie Reklamix wykonanie opisanego przedmiotu zamówienia.

2010-04-08

Usuwanie azbestu z nieruchomości osób fizycznych z terenu Gminy Borowie

 Borowie: Usuwanie azbestu z nieruchomości osób fizycznych z terenu Gminy Borowie

Numer ogłoszenia: 98532 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie azbestu z nieruchomości osób fizycznych z terenu Gminy Borowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych falistych i płaskich) znajdujących się na nieruchomościach terenu Gminy Borowie. 2. Zakres prac obejmuje: 2.1 Demontaż płyt azbestowo-cementowych z pokryć dachowych, ich transport oraz utylizacja z budynków mieszkalnych i gospodarczych w ilości - ok. 1 300 m2 /16,9 tony 2.2 Odbiór wraz z załadunkiem oraz utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt azbestowo-cementowych (falistych i płaskich) z miejsc tymczasowego składowania w ilości ok. 2 000 m2 / 26,0 tony Wykaz nieruchomości, z których należy usunąć azbest zostanie przekazany Wykonawcy po rozstrzygnięciu przetargu. 2.3. Do obowiązków Wykonawcy należy: - zapewnienie organizacji i zabezpieczenia placu robót, - skontaktowanie się i umówienie na dogodny termin z właścicielem posesji na demontaż lub odbiór wyrobów zawierających azbest, - potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości poprzez wypełnienie karty ewidencji odpadu i karty przekazania odpadu na składowisko przez Wykonawcę. - uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonywania prac i oczyszczenia terenu z azbestu, - przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów - miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu na składowisko) - poniesienie pełnej odpowiedzialności odszkodowawczej za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych-powstałych w wyniku prowadzenia prac,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia warunki określone w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity z 2007 r.,Dz.U. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.)- tj. przedłoży stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów wydaną przez starostę właściwego ze względu na miejsce zbierania odpadów oraz przedłoży zezwolenie na transport odpadów wydaną przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do weryfikacji spełniania tego warunku posłużą odpowiednio wykazy wykonanych usług. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje że wykonał przynajmniej 3 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały prawidłowo wykonane.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja potencjału technicznego  dokonywana będzie w oparciu o wykaz sprzętu do załadunku i transportu wyrobów azbestowych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja osób zdolnych do wykonywania zamówienia dokonywana będzie w oparciu o wykaz dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i są przeszkoleni w zakresie pracy z wyrobami zawierającymi azbest oraz posiadającymi odpowiednie uprawnienia przewidziane do realizacji zamówienia w zakresie (Bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 50 tys. zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.borowie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane usuwanie wyrobów azbestowych dofinansowane zostanie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Warszawie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

2010-04-09

Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu

Borowie: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu
Numer ogłoszenia: 99394 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41325 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostanie podzielone na osiem części Część 1 dostawa sprzętu medycznego - Fotel ginekologiczny (1 szt), Część 2 dostawa sprzętu medycznego - Kolposkop (1 szt) Część 3 dostawa sprzętu medycznego - Unit Stomatologiczny, Stołek stomatologiczny (po 1 sztuce) Część 4 dostawa sprzętu medycznego - Radiogram, Aparat RTG,( po 1 sztuce) Część 5 dostawa sprzętu medycznego- Zestaw reanimacyjny (1 kop), kozetka lekarska (8 szt), wagi lekarskie (8 szt)i dla niemowląt (1 szt), stół dla niemowląt (1 szt), stolik zabiegowy (8 szt), autoklaw (1 szt) Część 6 dostawa sprzętu medycznego - Lampy medyczne zabiegowe , Lampy bakteriobójcze (po 8 szt) Część 7 dostawa sprzętu medycznego - Lodówka do przechowywania lekarstw (1 szt) Część 8 dostawa sprzętu komputerowego - zestaw komputerowy (8 kop) serwer (1 kop), komputer przenośny (1 szt), urządzenie wielofunkcyjne (1 szt), sieć komputerowa, system komputerowy do obsługi ośrodka zdrowia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 30.21.33.00-8, 32.41.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:  Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Żywiec Medical Trading sp. z o.o., ul. Leśna 64, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12610,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12610,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13167,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stern Weber Polska, ul. Czyżewska 7, 02-908 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67838,79

  • Oferta z najniższą ceną: 67838,79 / Oferta z najwyższą ceną: 68336,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stern Weber Polska, ul. Czyżewska 7, 02-908 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25198,60

  • Oferta z najniższą ceną: 25198,60 / Oferta z najwyższą ceną: 31160,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin sp. z o.o., ul. Aleja Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32627,42

  • Oferta z najniższą ceną: 32627,42 / Oferta z najwyższą ceną: 46918,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin sp.z o.o., ul. Aleje Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12840,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16281,60

  • Oferta z najniższą ceną: 16281,60 / Oferta z najwyższą ceną: 60100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa Link Łukasz Golał, ul. Zdrojowa 2, 82-522 Sadlinki, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39168,69

  • Oferta z najniższą ceną: 39168,69 / Oferta z najwyższą ceną: 39168,69

  • Waluta: PLN.

2010-04-13

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZAWIADOMIENIE

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 3410-03/10. Nazwa zadania: Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności  społeczno-gospodarczej Gminy Borowie poprzez budowę dróg gminnych w Borowiu w ciągu ulic Wesołej, Sasimowskiego, Szkolnej, Miłej, Kwiatowej, Polnej, Wierzbowej, Nadwodnej, Jasnej, Słonecznej, Bankowej, Popławskiego, Strażackiej, Kościelnej oraz parkingu”

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Przedsiębiorstwo Budowy

Dróg i Mostów Spółka z o.o.

ul. Kolejowa 28

05-300 Mińsk Mazowiecki

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-04-27.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                                        
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów   Spółka z o.o.

  
  

05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Kolejowa   28

  
  

5 425 195,42   zł

  
  

300,00

  
  

2.

  
  

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych   „DROMOS” Sp. z o.o.

  
  

08-410 Wola Rębkowska ul. Przemysłowa   45

  
  

5 573 750,85   zł

  
  

291,99

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

 

2010-04-21

Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu

Borowie: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu
Numer ogłoszenia: 112822 - 2010; data zamieszczenia: 21.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostanie podzielone na trzy części Część 1 dostawa sprzętu medycznego - Kolposkop (1 szt) Część 2 dostawa sprzętu medycznego- Stolik zabiegowy (7 szt) Część 3 dostawa sprzętu medycznego - Lodówka do przechowywania lekarstw (1 szt).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Urządzenia medyczne i materiały eksploatacyjne  które zamawiający będzie musiał kupić w celu prawidłowego korzystania zakupionych urządzeń medycznych. Wartość zamówienia nie przekroczy 50% kwoty, na którą opiewać będzie umowa z wyłonionym dostawcą.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr. 4

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy załączyć polisę ubezpieczeniową

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane zakupy będą dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa  sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolposkop szt. 1 Parametry urządzenia opisano w dokumencie Opis zamawianych urządzeń medycznych część 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa  sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoliki zabiegowe szt. 7. Parametry wyposażenia opisano w dokumencie Opis zamawianych urządzeń medycznych część 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa  sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lodówka do przechowywania lekarstw szt. 1. Parametry urządzenia opisano w dokumencie Opis zamawianych urządzeń medycznych część 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


2010-04-27

Wykonawcy biorący udział w przetargu na „Dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu„ Część 1 zamówienia

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu

Część 1 zamówienia

 

 

 

W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę kolposkopu (część 1 zamówienia) przedstawiamy nasze stanowisko:

 

1. Co Zamawiający rozumie przez „zdolność rozdzielacza układu optycznego”

Odp. Zamawiający przez „zdolność rozdzielcza układu optycznego” rozumie najmniejszą odległość dwóch punktów, które można jeszcze rozróżnić z użyciem danego kolposkopu

2. Co Zamawiający rozumie przez „pochylenie boczne głowicy”?

Odp. Zamawiający przez parametr „pochylenie boczne głowicy” rozumie przechył głowicy w prawą i lewą strone względem osi pionowej kolposkopu w zakresie 20o. Zamawiający dopuszcza zastosowanie kolposkopu bez pochylenia bocznego głowicy.

3. Czy Zamawiający dopuści kolposkop o zakresie przesuwu w pionie 660 mm ?

Odp. Tak

4. Czy Zamawiający dopuści kolposkop o powiększeniach osiąganych: 2,27 x/ 3,40x/ 5,67x/ 9,07x/14,17x ?

Odp. Tak dopuści urządzenie o wymienionych powiększeniach osiąganych.

5. Czy zamawiający dopuści kolposkop o średnicy pola widzenia (70,59 mm - 11,29 mm) ?

Odp. Tak dopuści urządzenie o wymienionej średnicy pola widzenia.

6. Czy zamawiający dopuści urządzenie, które w danych technicznych nie ma podanego parametru „zdolności rozdzielcza układu optycznego” ?

Odp. Tak, dopuszcza urządzenia, które w danych technicznych nie posiadają podanego parametru „zdolność rozdzielcza układu optycznego”

7. Czy zamawiający dopuści urządzenie bez filtra niebieskiego(wybielającego ale wyposażone w filtr zielony ?

Odp. Tak dopuści urządzenie wyposażone tylko w filtr zielony.

2010-04-27

Wykonawcy biorący udział w przetargu na „Dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu„ Część 2 zamówienia

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu

Część 2 zamówienia

 

 

 

 

 

 

W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę stolików zabiegowych (część 2 zamówienia) przedstawiamy nasze stanowisko:

 

1.      Czy Zamawiający w części nr 2 dopuści zaoferowanie stolika z półkami ze stali nierdzewnej ?

      Odp. Zamawiający wyraża zgodę na stolik z półką ze stali nierdzewnej.

2.      Czy Zamawiający w części nr 2 mógłby sprecyzować ile półek ma posiadać stolik ( nie licząc blatu głównego) ?

      Odp. Przynajmniej jedna półkę oprócz blatu głównego.

3.      Czy  Zamawiający w części nr 2 dopuści zaoferowanie stolika o szerokości 650 mm ?

Odp. Zamawiający dopuszcza stolik wymienionej szerokości.

4.      Czy Zamawiający w części nr 2 dopuści zaoferowanie stolika o wysokości 880 mm ?

      Odp. Zamawiający dopuszcza stolik wymienionej wysokości.


 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2018-10-17 13:52:41, zmian dokonał(a): borowie

WCAG 2.0 (Level AA)