Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Borowie

www.borowie.pl
Ikona statystyk

2007-06-28

Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy

Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy

 
WÓJT GMINY BOROWIE

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Inspektora  ds.  geodezji i  gospodarki gruntami – ½  etatu

nazwa stanowiska pracy

 

Wymagania w stosunku do kandydatów:

 

1. Wymagania niezbędne:

     1) posiada obywatelstwo polskie ,

2) ukończył 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.

3) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww stanowisku,

      4)  nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,

5)  cieszy się nieposzlakowaną opinią,

6)  posiada wykształcenie:

 a)  co najmniej  średnie geodezyjne

7) znajomość  przepisów   z  zakresu  ustawy  o:

a) samorządzie  gminnym,

b) kodeks postępowania administracyjnego,

c) prawo geodezyjne i kartograficzne

d) o gospodarce nieruchomościami

 

2. Wymagania dodatkowe:

1) obowiązkowość, odpowiedzialność za  wykonywaną pracę, dokładność, samodzielność,

2)  umiejętność prowadzenia dokumentacji oraz jasnego zwięzłego pisania,

3)  doświadczenie zawodowe na stanowiskach urzędniczych w : urzędzie marszałkowskim, urzędzie powiatowym lub  urzędzie gminy w  zakresie zagadnień dotyczących  tego  stanowiska.

 

3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • administrowanie  i  dysponowanie  środkami  Funduszu  Gospodarki  Gruntami i  Gospodarki  Mieszkaniowej,
  •  zarządzanie  gruntami,  które  zostały  oddane  w  zarząd,  użytkowanie lub  użytkowanie  wieczyste oraz  powierzanie  sprawowania  tego  zarządu  nieodpłatnie  utworzonemu  w  tym  celu  przedsiębiorstwu  lub  innej  jednostce  organizacyjnej,  z  wyłączeniem  czynności  wymagających  decyzji  administracyjnych,
  • pozbawianie prawa  użytkowania  mienia gminnego,
  • ustalanie  cen działki przeznaczonej  pod  budowę  domów  lub  budynków  nabywanej  lub  otrzymywanej w użytkowanie wieczyste  przez  osoby  fizyczne w  zamian  za  przeniesienie  własności bądź wywłaszczenie  nieruchomości  położonych  na  obszarach  pod  skoncentrowane  budownictwo  jednorodzinne,
  • załatwiane  z  urzędu  spraw  nabywania  przez  osoby  uprawnione,  które  były  właścicielami  lub  użytkownikami  nieruchomości  położonych  na  obszarach,  na  których  realizowane  ma   być  skoncentrowane  budownictwo  jednorodzinne,
  • korzystanie z prawa  pierwokupu  nieruchomości,
  • składanie  oświadczeń  o  wykonaniu  prawa  pierwokupu,
  • dokonywanie  zamiany  gruntów,
  • wydawanie  decyzji  o  rozwiązaniu  umowy  o  użytkowanie  wieczyste  i  zarządzanie  odebrania  gruntów  stosownie  do  art.240 kc,
  • występowanie  z  wnioskami  o  wykreślenie  z  ksiąg  wieczystych  długów  i  ciężarów na  gruncie  oddanym  w  wieczyste  użytkowanie,
  • wydawanie  decyzji  o przekazywaniu  gruntów  państwowym  jednostkom  organizacyjnym  w  zarząd  oraz  zezwoleń  na  zawarcie  umów  o  przekazywaniu  nieruchomości  między  tymi  jednostkami  bądź  umów  o  nabyciu  nieruchomości,
  • wydzierżawianie gruntów gminy,
  • przekazywanie  nabywcom  lokali  ułamkowej  części  gruntu  w  użytkowanie  wieczyste  oraz  wygasanie  praw  zarządu  tej  części  gruntu,
  • zatwierdzanie  projektu  planu  gospodarowania  gruntami  rolnymi  w  strefach   ochronnych,
  • przeznaczenie  nieruchomości  do  sprzedaży  w  drodze  przetargu,
  • ujawnianie  prawa  własności  w  księdze  wieczystej,
  • prowadzenie  spraw związanych  z  rozgraniczeniem  nieruchomości,
  • prowadzenie  spraw  związanych  z  podziałem  nieruchomości. 

4.  Wymagane dokumenty:
 

a)       życiorys (CV)

b)       list motywacyjny

c)       kserokopia dyplomów poświadczających wykształcenie ,

d)      kserokopia świadectw pracy ,

e)      inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

f)       oryginał kwestionariusza osobowego ,

g)      oświadczenie o niekaralności ,

h)      zaświadczenie o dobrym stanie zdrowia,

i)     oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu pełni praw publicznych.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.

Druk kwestionariusza osobowego można pobrać w Punkcie Obsługi Interesanta  Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Interesanta  Urzędu Gminy Borowie w godzinach od 7.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku   lub pocztą na adres Urzędu( Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 , 08-412 Borowie)  . Zarówno aplikacje złożone bezpośrednio, jak i przesłane pocztą winny być złożone w zaklejonej kopercie z  dopiskiem:  Dotyczy   naboru   na   stanowisko   inspektora ds. geodezji  i  gospodarki  gruntami   w terminie do dnia 12 lipca 2007 roku    .

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 Postępowanie składać się będzie z II etapów :

I etap – wstępna selekcja kandydatów – złożone oferty poddane zostaną analizie mającej na celu porównanie danych zawartych w dokumentach  aplikacyjnych z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu .

Lista kandydatów , którzy spełnią wymagania formalne umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .

II etap – selekcja końcowa kandydatów  rozmowa kwalifikacyjna podczas, której sprawdzona będzie wiedza kandydatów na temat  zagadnień: ustawy  o samorządzie  gminnym,   o  gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne,  kodeks postępowania administracyjnego.

 
O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru osoby , które spełniły wymogi formalne zostaną powiadomione indywidualnie.

 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. A. Sasimowskiego 2 w Borowiu

2007-07-03

Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy

Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy
WÓJT GMINY BOROWIE

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 

Inspektora  ds. wymiaru podatku i opłat  oraz księgowości podatkowej – 1  etat

nazwa stanowiska pracy

Wymagania w stosunku do kandydatów:


1. 
Wymagania niezbędne:

     1) posiada obywatelstwo polskie ,

2) ukończył 18 rok życia i posiada pełną zdolność do  czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych

3) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww stanowisku,

    4) nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,

5) cieszy się nieposzlakowaną opinią,

6) posiada wykształcenie:

 a)  wyższe  ekonomiczne

           7)  znajomość  obsługi  komputerowych programów  biurowych,

          8) znajomość  przepisów   z  zakresu  ustawy  o:

a) samorządzie  gminnym,

b) kodeks postępowania administracyjnego,

c) ordynacja podatkowa

d) finansach publicznych

e) o rachunkowości podatkowej

 


2. 
Wymagania dodatkowe:

1)   obowiązkowość, odpowiedzialność  za  wykonywaną  pracę, dokładność, samodzielność,

2) umiejętność prowadzenia dokumentacji oraz jasnego zwięzłego pisania,

3)  komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

    
3. 
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • przygotowywanie projektów  uchwał w sprawach  podatków i  opłat  w  granicach  ustalonych  w  odrębnych  ustawach,
  • wykonywanie  zadań organu podatkowego,
  •  prowadzenie  dokumentacji oraz  urządzeń ewidencyjnych zapewniających wymiar łącznego zobowiązania pieniężnego wsi oraz  podatków  i  opłat lokalnych,
  • dokonywanie wymiaru  łącznego  zobowiązania pieniężnego wsi  gospodarstwom  indywidualnym  oraz  jednostkom  gospodarki  uspołecznionej,
  • prowadzenie  inkasa podatków  i  innych  należności  przewidzianych  odrębnymi przepisami,
  • opracowywanie  przewidzianych  w  instrukcji  Ministra  Finansów  sprawozdań  z  wymiaru  łącznego  zobowiązania  pieniężnego,  podatków  i  opłat  oraz  zastosowanych  ulg,
  • wydawanie  zaświadczeń,
  • prowadzenie  dokumentacji  oraz  urządzeń  ewidencyjnych  zapewniających  wymiar  łącznego  zobowiązania  pieniężnego  wsi  oraz  podatków  i  opłat  lokalnych,
  • prowadzenie  rachunkowości  podatkowej  w  zakresie  wszystkich  należności  podatkowych,  dla  których  Urząd  Gminy  jest  organem  wymiarowym,
  • dokonywanie kontroli  rachunkowej / rozliczeń/ sołtysów  i  inkasentów  w  zakresie  prawidłowości  pobrania  i  odprowadzania  do  kasy  Urzędu  na  właściwe  rachunki  bankowe zainkasowanych  podatków  i  opłat,
  • nadzorowanie  terminowego  uiszczania  należności  podatkowych/ upomnienia, tytuły  wykonawcze / oraz  prowadzenie  egzekucji  administracyjnej  w  zakresie  posiadanych  uprawnień.
  • współpraca z  urzędami  skarbowymi  oraz  innymi  jednostkami  w  zakresie  wymiaru  i  windykacji  należności podatkowych.

 


4. 
Wymagane dokumenty:

a)       życiorys (CV)

b)       list motywacyjny

c)      kserokopia dyplomów poświadczających wykształcenie ,

d)       kserokopia świadectw pracy ,

e)       inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych    kwalifikacjach i umiejętnościach,

f)        oryginał kwestionariusza osobowego ,

g)       oświadczenie o niekaralności ,

h)       zaświadczenie o dobrym stanie zdrowia,

i)        oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.

Druk kwestionariusza osobowego można pobrać w Punkcie Obsługi Interesanta  Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .

 Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Interesanta  Urzędu Gminy Borowie w godzinach od 7.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku   lub pocztą na adres Urzędu( Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 , 08-412 Borowie). Zarówno aplikacje złożone bezpośrednio, jak i przesłane pocztą winny być złożone w zaklejonej kopercie z  dopiskiem:  Dotyczy   naboru   na   stanowisko   inspektora ds. wymiaru podatku i  opłat  oraz  księgowości  podatkowej   w terminie do dnia 18 lipca 2007 roku.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 Postępowanie składać się będzie z II etapów:

I etap – wstępna selekcja kandydatów – złożone oferty poddane zostaną analizie mającej na celu porównanie danych zawartych w dokumentach  aplikacyjnych z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu.

Lista kandydatów , którzy spełnią wymagania formalne umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/.

II etap – selekcja końcowa kandydatów  rozmowa kwalifikacyjna podczas, której sprawdzona będzie wiedza kandydatów na temat  zagadnień : ustawy  o samorządzie  gminnym,   o finansach publicznych, ordynacji podatkowej, rachunkowości,  kodeksu postępowania administracyjnego.

 O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru osoby , które spełniły wymogi formalne zostaną powiadomione indywidualnie. 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. A. Sasimowskiego 2 w Borowiu

2007-10-15

Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy

WÓJT GMINY BOROWIE

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Inspektora  ds. planowania i księgowości budżetowej – 1  etat

nazwa stanowiska pracy

 

Wymagania w stosunku do kandydatów:

 

1.        Wymagania niezbędne:

 

      1) posiada obywatelstwo polskie ,

2) ukończył 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych     

     oraz korzysta   z pełni praw publicznych

3) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww stanowisku,

      4)  nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie ,

5)  cieszy się nieposzlakowaną opinią ,

6)  posiada wykształcenie:

 a)  wyższe  magisterskie

               7)  znajomość  obsługi  komputerowych  programów  biurowych,

               8) znajomość  przepisów   z  zakresu  ustawy  o:

a) samorządzie  gminnym,

b) kodeks  postępowania administracyjnego,

c)  podatku  VAT

d) finansach publicznych

e)  rachunkowości budżetowej

 

2.        Wymagania dodatkowe:

 

1)  doświadczenie w pracy w zakresie księgowości.

2)  obowiązkowość, odpowiedzialność  za  wykonywaną  pracę, dokładność, samodzielność,

3)     umiejętność prowadzenia dokumentacji oraz jasnego zwięzłego pisania,

4)    komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

3.                 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. sprawdzanie dokumentów      księgowych pod względem formalno-rachunkowym,
  2. klasyfikacja wydatków       i dochodów budżetowych,
  3. kompletowanie i      dekretowanie dowodów księgowych,
  4. Księgowanie      dokumentów w zakresie:
         · dochodów,
         · wydatków,
         · inwestycji,
         · gminnego funduszu ochrony środowiska,
         · zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
         · sum depozytowych,
         · dochodów własnych w ujęciu syntetycznym i analitycznym komputerowo      – 
     Program  FK Level.
  5. Prowadzenie      ksiąg rachunkowych:
         · dziennik,
         · konta księgi głównej (ewidencji syntetycznej),
         · konta księgi pomocniczej (ewidencji analitycznej).
         · zestawienia obrotów i sald księgi głównej oraz zestawienia sald księgi      pomocniczej
    .
  6. sprawdzanie wydatków      budżetowych z kosztami,
  7. uzgadnianie sald kont rozrachunkowych      (należności) i wystawianie potwierdzeń sald,
  8. sporządzanie sprawozdań      jednostkowych z wykonania budżetu gminy,
  9. sporządzanie bilansu      jednostkowego i bilansu gminy,
  10. sprawdzanie zgodności       dochodów i wydatków budżetowych z planem  finansowym,
  11. kontrola      dyscypliny budżetowej w zakresie realizacji wydatków,
  12. uzgadnianie wpłat dochodów      budżetowych z księgowością podatkową, opłat lokalnych oraz opłat za usługi      komunalne.
  13. prowadzenie obowiązującej      ewidencji podatku VAT oraz
         spraw z tym związanych

4.        Wymagane dokumenty:

 

a)       życiorys (CV)

b)       list motywacyjny

c)       kserokopia dyplomów poświadczających wykształcenie ,

d)       kserokopia świadectw pracy ,

e)       inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i

           umiejętnościach,

f)        oryginał kwestionariusza osobowego ,

g)       oświadczenie o niekaralności ,

h)       zaświadczenie o dobrym stanie zdrowia,

i)       oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu  

          z pełni praw publicznych .

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.

Druk kwestionariusza osobowego można pobrać w Biurze Obsługi Interesanta  Urzędu lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .

 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta  Urzędu Gminy Borowie w godzinach od 7.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku   lub pocztą na adres Urzędu( Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 , 08-412 Borowie)  . Zarówno aplikacje złożone bezpośrednio, jak i przesłane pocztą winny być złożone w zaklejonej kopercie z  dopiskiem:  Dotyczy   naboru   na   stanowisko   inspektora ds. planowania i księgowości budżetowej   w terminie do dnia 26października /włącznie/ 2007 roku    .

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

 Postępowanie składać się będzie z II etapów :

I etap – wstępna selekcja kandydatów – złożone oferty poddane zostaną analizie mającej na celu porównanie danych zawartych w dokumentach  aplikacyjnych z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu .

Lista kandydatów , którzy spełnią wymagania formalne umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ .

 

II etap – selekcja końcowa kandydatów  rozmowa kwalifikacyjna podczas , której sprawdzona będzie wiedza kandydatów na temat  zagadnień : ustawy  o samorządzie  gminnym,   o finansach publicznych, ordynacji podatkowej, rachunkowości,  kodeksu postępowania administracyjnego.

 

O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru osoby , które spełniły wymogi formalne zostaną powiadomione indywidualnie.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.borowie.eobip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. A. Sasimowskiego 2 w Borowiu

2008-02-05

Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy

WÓJT GMINY BOROWIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Stanowisko ds. infrastruktury technicznej i planowania przestrzennego - 1 etat

2008-02-05

Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy

WÓJT GMINY BOROWIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Stanowisko ds. księgowości budżetowej – 1 etat

2008-02-05

Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy

WÓJT GMINY BOROWIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Stanowisko ds. księgowości podatkowej – ½ etatu



Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2018-10-17 13:52:41, zmian dokonał(a): borowie

WCAG 2.0 (Level AA)