ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania: „ Zakup wyposażenia
kręgielni w Borowiu”
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Przedsiębiorstwo
Handlowe
„GEMAX” Grzegorz
Zieliński
59-700 Bolesławiec Rynek
29
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena 652 700,00 zł
brutto
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2009-12-31.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
2.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w
prowadzonym postępowaniu zostały odrzucona jedna oferta.
- Firma RCC Roman
Cieślak
ul. Gen. Hallera 28
63-300 Pleszew
3.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w
prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone
w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.
z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania
oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest
obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym
powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących
podstawę jego wniesienia
Firma RCC
Roman Cieślak
ul. Gen. Hallera 28
63-300 Pleszew
INFORMACJA O ODRZUCENIU OFERTY
Działając na podstawie art. 89. ust 1 pkt 2 ustawy
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. nr
171,poz 1058) Gmina Borowie zawiadamia o
odrzuceniu Państwa oferty z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, na „Zakup wyposażenia kręgielni w Borowiu”.
Podstawa
odrzucenia
Wykonawca
nie spełnia warunku postawionego w dziale IX pkt. 4.1 SIWZ. W załączniku nr 4
należało wykazać jak i potwierdzić referencjami pięć dostaw kręgielni
czterotorowych o wartości 500 tys. każda. Wykonawca również nie spełnił
warunków postawionych w dziale IX pkt. 4.2 SIWZ. Załącznikiem nr 5 powinna być
polisa ubezpieczeniowa na wartość nie mniejszą niż 100 tys. zł.
Podstawa
prawna:
Ustawa-
Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1 pkt 2 Dz. U. z 2007 r Nr 223, poz.
1655, z 2008 r. nr 171,poz 1058)
Od niniejszej decyzji wykonawcy przysługują środki
ochrony prawnej, których procedury określono w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w
dziale VI .
Numer ogłoszenia: 439300 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206317 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostanie podzielone na siedem części Część 1 dostawa sprzętu medycznego - USG z 3 sondami (1 kop) Część 2 dostawa sprzętu medycznego - Autoklaw, Unit Stomatologiczny, Radiogram, Aparat RTG, Stołek stomatologiczny (po 1 sztuce) Część 3 dostawa sprzętu medycznego - Elektrokardiograf z wózkiem (1kop), Holter ciśnieniowy z rejestratorem i oprogramowaniem (1 kop) + rejestratory ciśnienia (2 szt) Część 4 dostawa sprzętu medycznego - Fotel ginekologiczny(1 szt), Kolposkop (1 szt) Część 5 dostawa sprzętu medycznego- Zestaw reanimacyjny (1 kop), kozetka lekarska (8 szt), lampy medyczne zabiegowe i bakteriobójcze (8 szt), wagi lekarskie (8 szt)i dla niemowląt (1 szt), stół dla niemowląt (1 szt), lodówka do przechowywania lekarstw (1 szt), stolik zabiegowy (8 szt) Część 6 dostawa sprzętu komputerowego - zestaw komputerowy (8 kop) serwer (1 kop), komputer przenośny (1 szt), urządzenie wielofunkcyjne (1 szt), sieć komputerowa, system komputerowy do obsługi ośrodka zdrowia Część 7 dostawa mebli - biurka lekarskie (8 szt), fotele do biurek (8 szt), szafy lekarskie (10 szt), szafy kartotekowe (3 szt)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-1.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 355395 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 14 tys. euro.
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie kosztorysów Inwestorskich wszystkich branży inwestycji pod nazwą „Modernizacja Gminnej Izby Pamięci w Lalinach”, współfinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.
1. Zakres obowiązków kosztorysanta robót budowlanych.
Wykonywanie kosztorys inwestorskiego zgodnego z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów pracy projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130,poz. 1389).
Wykonany kosztorys powinien posiadać
-stronę tytułową zawierającą: nazwę obiektu z uwzględnieniem nazw i kodów Wspólnego Słownika Zamówień z podaniem lokalizacji, nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres jednostki opracowującej kosztorys, imiona i nazwiska, z określeniem funkcji osób opracowujących kosztorys, a także ich podpisy, wartość kosztorysową robót, datę opracowania kosztorysu inwestorskiego.
- ogólną charakterystykę obiektu lub robót, zawierający krótki opis techniczny wraz z istotnymi parametrami, które określają wielkość obiektu lub robót,
-przedmiar robót,
-kalkulację uproszczona
-tabelę wartości elementów scalonych,
- kalkulacje szczegółowe cen jednostkowych, analizy indywidualne nakładów rzeczowych oraz analizy własne cen czynników produkcji i wskaźników narzutów kosztów pośrednich i zysku.
2. Kryteria oceny oraz termin składania oferty.
Jedynym kryterium wyboru oferty jest najniższa cena.
-cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z opracowaniem kosztorysów.
-ofertę należy przedłożyć w formie pisemnej do dnia 15 marca 2010 r. do godziny 1000
w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Borowie,
Adres:
Urząd Gminy Borowie
ul. Aleksandra Sasimowskiego 2
08-412 Borowie
Borowie: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu
Numer ogłoszenia: 41325 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostanie podzielone na osiem części Część 1 dostawa sprzętu medycznego - Fotel ginekologiczny (1 szt), Część 2 dostawa sprzętu medycznego - Kolposkop (1 szt) Część 3 dostawa sprzętu medycznego - Unit Stomatologiczny, Stołek stomatologiczny (po 1 sztuce) Część 4 dostawa sprzętu medycznego - Radiogram, Aparat RTG,( po 1 sztuce) Część 5 dostawa sprzętu medycznego- Zestaw reanimacyjny (1 kop), kozetka lekarska (8 szt), wagi lekarskie (8 szt)i dla niemowląt (1 szt), stół dla niemowląt (1 szt), stolik zabiegowy (8 szt), autoklaw (1 szt) Część 6 dostawa sprzętu medycznego - Lampy medyczne zabiegowe , Lampy bakteriobójcze (po 8 szt) Część 7 dostawa sprzętu medycznego - Lodówka do przechowywania lekarstw (1 szt) Część 8 dostawa sprzętu komputerowego - zestaw komputerowy (8 kop) serwer (1 kop), komputer przenośny (1 szt), urządzenie wielofunkcyjne (1 szt), sieć komputerowa, system komputerowy do obsługi ośrodka zdrowia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 30.21.33.00-8, 32.41.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik nr 4
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należny wypełnić załącznik nr 3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy załącznik polisę ubezpieczeniową.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie
ul. Sasimowskiego 2
08-412 Borowie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane zakupy będą dofinansowane z regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fotela ginekologicznego szt. 1 Szczegółowe parametry fotela znajdują się w załączonym opisie urządzeń medycznych część 1 zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kolposkopu szt. 1 Szczegółowe parametry kolposkopu znajdują się w załączonym opisie urządzeń medycznych cześć 2 zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa unitu stomatologicznego szt. 1, stołka stomatologicznego szt. 1 Szczegółowe parametry unitu i stołka stomatologicznego znajdują się w załączonym opisie urządzeń medycznych część 3 zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu RTG szt. 1, Radiografu szt. 1 Szczegółowe parametry aparatu RTG, Radiografu znajdują się w załączonym opisie urządzeń medycznych część 4 zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego sprzętu medycznego: zestaw reanimacyjny szt. 1, kozetka lekarska szt. 8, wagi lekarskie ze wzrostem szt. 8, waga dla niemowląt szt. 1, stół dla niemowląt szt. 1, stolik zabiegowy szt. 8, autoklaw szt. 1. Szczegółowe parametry wymienionego sprzętu znajdują się w załączonym opisie urządzeń medycznych część 5 zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego sprzętu medycznego: lampy medyczne zabiegowe szt. 8, lampy bakteriobójcze szt. 8. Szczegółowe parametry wymienionego sprzętu znajdują się w załączonym opisie urządzeń medycznych częśc 6 zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego sprzętu medycznego: lodówka do przechowywania lekarstw, szczepionek, próbek szt. 1. Szczegółowe parametry wymienionej lodówki znajdują się w załączonym opisie urządzeń medycznych część 7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego sprzętu komputerowego: zestaw komputerowy kompletów 8, serwer komplet 1, komputer przenośny laptop szt. 1, urządzenie wielofunkcyjne szt. 1, wykonanie sieci komputerowej szt. 1, wdrożenie systemu komputerowego do obsługi Ośrodka Zdrowia licencja na 10 stanowisk. Szczegółowy opis znajduje się w załączonej specyfikacji komputerów w części 8 zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.21.33.00-8, 32.41.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
„Dostawę sprzętu medycznego i
wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu„
Część 1 i 5 zamówienia
Część 1
1. Czy Zamawiający dopuści fotel ginekologiczny w pełni elektryczny tj. wyposażony w elektryczną regulacje wysokości, nachylenia siedziska i oparcia sterowane ze sterowników nożnych ?
Odp. Zamawiający dopuszcza
oferty które będą ofertami bogatszymi niż przedstawione w specyfikacjach. Dostawca składając ofertę bogatszą niż
opisaną w przetargu musi brać pod uwagę cenę i jej konkurencyjność.
2. Czy Zamawiający dopuści fotel ginekologiczny nie wyposażony w podpórki stóp, natomiast wyposażony w podkolanniki z zawiasem kulowym, z regulacja długości ?
Odp.
Zamawiający dopuści fotel nie wyposażony w podpórki stóp, natomiast
wyposażony w podkolanniki z zawiasem kulowym, z regulacją długości.
3. Czy Zamawiający dopuści fotel bez miski urologicznej ?
Odp.
Zamawiający nie dopuści fotela bez miski urologicznej.
4. Czy Zamawiający dopuści
długość fotela w pozycji poziomej z segmentem podudzia
Odp. Tak
5. czy Zamawiający dopuści
długość fotela w pozycji poziomej bez segmentu podudzia
Odp. Tak
6. Czy Zamawiający dopuści
szerokość leża
Odp. Tak
7. Czy Zamawiający dopuści
minimalna wysokość leża przy wypoziomowanym leżu
Odp. Tak
8. Czy Zamawiający dopuści
maksymalna wysokość leża przy wypoziomowanym leżu
Odp. Tak
9. Czy Zamawiający dopuści regulację oparcia pleców w zakresie – 10/+60o ?
Odp. Tak
10. Czy Zamawiający dopuści pozycję Trendelenburga i anty – Trendelenburga 10o ?
Odp. Tak
11. Czy Zamawiający dopuści
obciążenie maksymalne fotela
Odp. Tak
Część 5
1.
Czy Zamawiający dopuści stół dla niemowląt o
nieznacznie zmienionych rozmiarach tj. Długość
Odp. Tak
2.
Czy Zamawiający dopuści na zasadzie równoważności wagę lekarską ze
wzrostomierzem z elektronicznym wyświetlaczem LCD zasilanej z sieci lub
bateryjnie, maksymalnym obciążeniem
Odp. Tak
3. Czy Zamawiający w opisie zestawu do intubacji miał na myśli ampularium do wyposażenia?
Odp. W opisie części
5 w zestawie do intubacji wkradł się błąd powinno być ampulatorium a nie ambulatorium.
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
„Dostawę sprzętu medycznego i
wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu „
Część 1, 2, 5 i 6 zamówienia
W związku z zadanym pytaniem przez firmy, która pobrały SIWZ na dostawę urządzeń medycznych w niżej wymienionych częściach zamówienia przedstawiamy nasze stanowisko:
Prosimy o udzielenie wyjaśnień w sprawie terminu realizacji, czy Zamawiający będzie oczekiwał sukcesywnych dostaw, czy też zamówienie ma być zrealizowane w całości do 30.12.2010 r.?
Odp.
W związku z trwającym remontem Ośrodka Zdrowia
Zamawiający ustalił ostateczny termin dostawy urządzeń medycznych na
dzień 30 grudnia 2010 r. Natomiast Zamawiający może zwrócić się do wybranych
dostawców o wcześniejsze dostarczenie niektórych urządzeń. W takim przypadku dostawcy zostaną
powiadomieni pisemnie na przynajmniej 30 dni przed planowanym i możliwym dla
dostawców dostarczeniem żądanych urządzeń medycznych. Dostawy niektórych
urządzeń medycznych mogą zacząć się w miesiącu lipcu 2010 r.
Część 1 zamówienia
1. Prosimy o wyjaśnienie czy Zamawiający wymaga dostarczenia proponowanego wyposażenia wraz z dostawą i wliczenia kosztu wyposażenia w cenę oferty ? Czy też proponowane wyposażenie ma stanowić ofertę firmy w przypadku chęci dokupienia dodatkowego wyposażenia.
Odp. Zamawiający opisał fotel
ginekologiczny który ma zamiar kupić w części opisowej urządzenia medycznego w
część 1 zamówienia. Dostawca powinien złożyć ofertę fotela ginekologicznego
wraz z wyposażeniem dodatkowym.
2. Czy Zamawiający dopuści wysokiej jakości fotel ginekologiczny z elektryczną regulacją elektryczna zarówno wysokości siedziska, oparcia pleców, nachylenia siedziska oraz przechyłów anty i Trendelenburga ? Oferowany parametr jest parametrem lepszym od wymaganego?
Odp. Patrz odp. Pkt. 13
3. Czy zamawiający dopuści
wysokiej jakości fotel ginekologiczny o długości całkowitej leża w pozycji
poziomej z segmentem podudzia wynoszący
Odp. Patrz odp. Pkt. 13
4. Czy Zamawiający dopuści wysokiej jakości fotel ginekologiczny
o szerokości całkowitej leża
Odp. Patrz odp. Pkt. 13
5. Czy Zamawiający dopuści
wysokiej jakości fotel ginekologiczny z minimalną wysokością siedziska także przy
leżu wypoziomowanym wynoszącą
Odp. Patrz odp. Pkt. 13
6.Czy Zamawiający dopuści
wysokiej jakości fotel z maksymalną wysokością siedziska przy leżu
wypoziomowanym
Odp. Patrz odp. Pkt. 13
7. Czy Zamawiający dopuści fotel z pozycją Trendelenburga wynoszącym 20o? Oferowany parametr jest parametrem lepszym.
Odp. Patrz odp. Pkt. 13
8. Czy Zamawiający dopuści wysokiej jakości fotel z funkcją anty Trendelemburga wynoszącą – 7o?
Odp. Patrz odp. Pkt. 13
9. Czy Zamawiający dopuści fotel z regulacja oparcia pleców w zakresie 0-65o? Oferowany parametr nieznacznie różni się od wymaganego.
Odp. Patrz odp. Pkt. 13
10. Czy Zamawiający dopuści wysokiej jakości fotel ginekologiczny wyposażony w regulowane podrączki będące jednocześnie podparciem pod stopy?
Odp. Patrz odp. Pkt. 13
11. Czy Zamawiający dopuści wysokiej jakości fotel ginekologiczny wyposażony w miskę ginekologiczną bez odpływu ?
Odp. Zamawiającemu zależy aby
fotel był wyposażony w miskę urologiczną
12. Czy Zamawiający dopuści do
zaoferowania fotel ginekologiczny, którego wysokość minimalna siedziska przy
maksymalnej pozycji anty- Trendelenburga
Odp. Patrz odp. Pkt. 13
13. Czy Zamawiający dopuści do
zaoferowania fotel ginekologiczny, którego minimalna wysokość siedziska przy
leżu wypoziomowanym wynosi
Odp. Zamawiający dopuszcza fotel
ginekologiczny którego parametry są lepsze niż opisane, dopuszcza również
niewielkie różnice w parametrach poszczególnych części fotela jak i jego
funkcji. Dostawca składając ofertę bogatszą niż opisaną w przetargu musi brać
pod uwagę cenę i jej konkurencyjność.
14. Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania fotel ginekologiczny niewymagający zasilania sieciowego z uwagi na to, że regulacja wysokości odbywa się za pomocą pompy hydraulicznej a pozostałe regulacje odbywają się ręcznie a ruch ich jest wspomagany sprężynami gazowymi?
Odp. Tak
15. Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania fotel ginekologiczny bez poboru mocy z uwagi na to, że regulacja wysokości odbywa się za pomocą pompy hydraulicznej a pozostała regulacja odbywa się ręcznie a ruch ich jest wspomagany sprężynami gazowymi ?
Odp. Tak
16. Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania fotel ginekologiczny w którym nie występuje zagrożenie porażeniem z uwagi na to, że regulacja wysokości odbywa się za pomocą pompy hydraulicznej a pozostałe regulacje odbywają się ręcznie a ruch ich jest wspomagany sprężynami gazowymi w związku z powyższym nie posiada klasy ochrony przed porażeniem elektrycznym ?
Odp. Tak
Część 2 zamówienia
1. Czy Zamawiający dopuszcza podstawę pięciokołową z hamulcami ?
Odp. Zamawiający dopuszcza oferty
które będą ofertami bogatszymi niż przedstawione w specyfikacjach. Dostawca składając ofertę bogatszą niż
opisaną w przetargu musi brać pod uwagę cenę i jej konkurencyjność.
2. Zamawiający w opisie określił „uchwyty do monitora na kolumnie kolposkopu”. Czy Zamawiający dopuści możliwość zastosowania monitora zewnętrznego o różnych wymiarach, który można zamocować w dowolnym miejscu pomieszczenia, np. na wysięgniku sufitowym, co pozwoli używać monitora do różnych celów i urządzeń?
Odp. Patrz odp. pkt. 15
3. Czy Zamawiający dopuści kolposkop ze źródłem światła o mocy 150 W ?
Odp. Patrz odp. pkt. 15
4. Czy Zamawiający dopuści
kolposkop o zakresie przesuwu w pionie
Odp. Patrz odp. pkt. 15
5. Czy Zamawiający dopuści kolposkop o powiększeniach osiąganych: 2,27x /3,40x/5,67x/9,07x/14,17x ?
Odp. Patrz odp. pkt. 15
6. Czy Zamawiający dopuści kolposkop wyposażony w pokrętło 5 pozycyjne o współczynnikach powiększenia: 4x/6x/10x/16x/25x?
Odp. Patrz odp. pkt. 15
7. Czy Zamawiający dopuści
kolposkop o średnicy pola widzenia (
Odp. Patrz odp. pkt. 15
8. Co Zamawiający rozumie przez „zdolność rozdzielacza układu optycznego”?
Odp. Patrz odp. pkt. 15
9. Czy Zamawiający dopuści urządzenie, które w danych technicznych nie ma podanego parametru „zdolność rozdzielacza układu optycznego” ?
Odp. Patrz odp. pkt. 15
10. Co Zamawiający rozumie przez „pochylenie boczne głowicy” ?
Odp. Patrz odp. pkt. 15
11. Czy Zamawiający dopuści urządzenie
z obiektywem o ogniskowej
Odp. Patrz odp. pkt. 15
12.Co Zamawiający rozumie przez „obiektyw stereoskopowy” ?
Odp. Patrz odp. pkt. 15
13.Czy Zamawiający dopuści urządzenie bez filtra niebieskiego (wybielającego) ale wyposażone w filtr zielony ?
Odp. Patrz odp. pkt. 15
14. Jak Zamawiający interpretuje wymaganie „możliwość manualnego ustawiania kolorów”?
Odp. Patrz odp. pkt. 15
15.Czy zamawiający dopuści urządzenie z kamerą o przekątnej 1/3” i rozdzielczości 525 linii ?
Odp. Zamawiający po przeanalizowaniu zadanych pytań oraz możliwości
finansowych prosi o dostarczenie kolposkopu o niżej wymienionych parametrach.
Wyprzedzając ewentualne pytania
informujemy Dostawców, iż dopuszczamy oferty bogatsze od opisanego urządzenia w specyfikacji. Dostawca składając ofertę
bogatszą niż opisaną w przetargu musi brać pod uwagę cenę i jej
konkurencyjność.
Opis kolposkopu
Część 5 zamówienia
Kozetka lekarska
Odp. Tak
Odp. Nie
Odp. Tak
Odp. Tak
Wagi lekarskie ze wzrostomierzem
Odp. Nie
Odp. Tak
Odp. Nie
Stół dla niemowląt
Odp. Tak
Odp. Tak
Odp. Tak
Odp. Tak
Część 6 – lampy
zabiegowe
Odp. Tak
Odp. Tak
Odp. Tak
Odp. Tak
Odp. Tak
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
„Dostawę sprzętu medycznego i
wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu „
Część 2 zamówienia
W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę urządzeń medycznych w części 2 zamówienia przedstawiamy nasze stanowisko:
1. Czy Zamawiający dopuści profesjonalny oświetlacz medyczny, dwutorowy 150 W
Odp. Tak
2. Czy Zamawiający dopuści zakres
przesuwu kolposkopu w pionie –
Odp. Tak
3. Czy Zamawiający dopuści obiektyw
stereoskopowy apochromatyczny o ogniskowej
Odp. Tak
4. Czy Zamawiający dopuści okulary szerokokątne o powiększeniu 12,5x
Odp. Tak
5. Czy kolposkop może być wyposażony tylko w filtr zielony, biorąc pod uwagę zastosowane oświetlenie, do którego niestosuje się filtrów niebieskich-wybielających.
Odp. Tak
6.Czy dopuszcza się zastosowanie podstawy pięciokołowej z dwoma hamulcami zamiast czterokołowej ?
Odp. Tak
7. Czy Zamawiający dopuści montaż monitora na ścianie gabinetu zamiast przy kolumnie kolposkopu ?
Odp. Tak
8. Czy Zamawiający dopuści kamerę CCD 1/3” o wysokiej rozdzielczości zamocowana na zewnętrznym łączniku optycznym przy głowicy kolposkopu:
Odp. Tak
W Ó J T G M I N Y B O RO W I E
ogłasza
Przedmiotem przetargu jest następująca nieruchomość:
Działka nr 288 o pow.
Nieruchomość w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Borowie położona jest w terenie obiektów produkcyjnych , składów i magazynów.
Cena wywoławcza 320700,00 zł
Wadium 40000,00 zł
Minimalne postąpienie 3300,00 zł
Do ceny uzyskanej w przetargu zostanie doliczony 22 % podatek VAT
Przetarg odbędzie się w dniu 27.04.2010
r w Urzędzie Gminy w Borowiu o godzinie 1000.
W przetargu mogą wziąć udział osoby , które wpłacą wadium w pieniądzu z takim wyprzedzeniem aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Gminy Borowie nr 58 921000080047353020000010 najpóźniej w dniu 22.04.2010 r .
I przetarg odbył się 29.10.2009r.
Dowód wpłaty wadium należy przedłożyć Komisji Przetargowej przed otwarciem przetargu.
Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości, zaś pozostałym uczestnikom przetargu zwrócone po zakończeniu przetargu jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odwołania lub zamknięcia przetargu.
Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie stawi się do zawarcia umowy sprzedaży organizator przetargu może odstąpić od zawarcia umowy a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi .
Cena nieruchomości sprzedanej w drodze przetargu podlega zapłacie przed sporządzeniem umowy kupna sprzedaży.
Organizator przetargu z ważnych powodów zastrzega sobie prawo odwołania przetargu. Bliższych informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy w Borowiu w godzinach 8.00-16.00 lub telefonicznie /025/ 6859070.
Borowie: Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczej Gminy Borowie poprzez budowę dróg gminnych w Borowiu w ciągu ulic Wesołej, Sasimowskiego, Szkolnej, Miłej, Kwiatowej, Polnej, Wierzbowej, Nadwodnej, Jasnej, Słonecznej, Bankowej, Popławskiego, Strażackiej, Kościelnej oraz parkingu
Numer ogłoszenia: 58715 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczej Gminy Borowie poprzez budowę dróg gminnych w Borowiu w ciągu ulic Wesołej, Sasimowskiego, Szkolnej, Miłej, Kwiatowej, Polnej, Wierzbowej, Nadwodnej, Jasnej, Słonecznej, Bankowej, Popławskiego, Strażackiej, Kościelnej oraz parkingu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - wykonanie lub wzmocnienie istniejącej podbudowy - wykonanie nawierzchni bitumicznej oraz jej wzmocnienie masą bitumiczną - budowę chodników, przebudowę zjazdów w granicach pasa drogowego - budowę ścieków podchodnikowych i przykrawężnikowych - budowę przepustów i ścianek czołowych - budowę kolektora deszczowego Wymienione roboty zostaną wykonane na n/w ulicach: - Wesoła w km 0+000 do km 0+ 352,99 - Słoneczna w km 0+009 do km 0+368,98 - Bankowa w km 0+000 do km 0+272,36 - Popławskiego w km 0+000 do km 0 + 352,60 Na wymienionych ulicach należy wykonać wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, warstwa wiążąca gr.6 cm, warstwa ścieralna gr. 4 cm. Wykonane zostaną chodniki z kostki brukowej o zmiennej szerokości od 1,5 do 2,0 mb, ścieki przykrawężnikowe, wjazdy do posesji, odwodnienie powierzchniowe do projektowanego kolektora deszczowego. Na ulicach - Szkolna w km 0+000 do km 0+167,61 - Miła w km 0+000 do km 0+133,00 - Kwiatowa w km 0+000 do km 146,40 - Polna w km 0+008,5 do km 691,77 - Wierzbowa w km 0+000 do km 0+449,70 - Nadwodna w km 0+000 do km 0+158,70 - Jasna w km 0+000 do km 0+085,00 - Strażacka w km 0+000 do km 0+083,03 Na wymienionych ulicach należy wykonać podbudowę z kruszywa łamanego gr. 25 cm, warstwa wiążąca gr.6 cm, warstwa ścieralna gr.4 cm. Należy wykonać wjazdy do posesji, odwodnienie powierzchniowe do projektowanego kolektora deszczowego (ul. Strażacka i Nadwodna) na pozostałych ulicach powierzchniowe. Na ul. Kościelnej w km 0+000 do km 0+234,66 wykonana zostanie: - warstwa wiążąca gr. 7 cm, warstwa ścieralna gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm na poszerzeniu, - warstwa wyrównawcza z asfaltobetonu, warstwa ścieralna gr. 5 cm na istniejącej nawierzchni - chodnik o szer. 2,0 mb oraz wjazdy do posesji - ścieki przykrawężnikowe, - wjazdy do posesji, - odwodnienie powierzchniowe do projektowanego kolektora deszczowego. Na ul. Sasimowskiego od km 0+000 do km 0+480,50 należy wykonać - warstwie ścieralną gr 4 cm - chodnik o zmiennej szerokości od 1,50 do 2,0 mb - ścieki przykrawężnikowe i podchodnikowe, - wjazdy do posesji, - odwodnienie powierzchniowe do projektowanego kolektora deszczowego i odtwarzanego rowu przydrożnego. Przy budowie parkingu: należy wykonać warstwę odsączającą gr. 20 cm, podbudowę z betonu B-15 gr. 22 cm, wykonać nawierzchnię z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 3 cm, odwodnienie powierzchniowe do projektowanego kolektora deszczowego. Należy wykonać oznakowanie pionowe i poziome wymienionych ulic. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany oraz przedmiar robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1, 45.23.24.52-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011. z dniem 25 marca zmienił się termin zakończenia na dzień 30 czerwiec 2011r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załączyć dokument potwierdzający wykonywanie odpowiedniej działalności gospodarczej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr. 5
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr 4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr 3 i3a
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy załączyć polisę ubezpieczeniową na kwotę min 500 tys. zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Referencje potwierdzające zakres i wartość wykonanych robót
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 2. działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie z jej treścią. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumento¬wania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zadań 3. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1, Strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie
ul. Sasimowskiego 2
08-412 Borowie
za opłatą 40zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane zadanie będzie dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013 w ramach działania 3.1 Infrastruktura drogowa , tytuł projektu Kompleksowa Przebudowa Układu Komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczej Gminy Borowie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
OGŁOSZENIE
Gmina Borowie
ogłasza, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego
z dnia10.02.2010 r. dotyczącego wyboru wykonawcy
kosztorysów Inwestorskich wszystkich branży inwestycji pod nazwą „Modernizacja Gminnej Izby Pamięci w Lalinach”, współfinansowanego
z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, została wybrana oferta:
Biuro Usług Projektowych i Nadzór Budowlany inż. Edwarda Skwarczyński zam. Garwolin ul. Baśniowa 3, który zaoferował kwotę 5 000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych).
Oprócz wymienionej firmy ofertę złożyły:
· Zakład Remontowo-Budowlany Pan Stefan Kozłowski ul. Kościuszki 44 zaoferował usługę za 5 490,00 zł (słownie: pięć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt złotych)
· Mój Dom Pani Małgorzata Świątek ul. Bankowa 3; 08-412 Borowie zaoferowała usługę za 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych)
Wybranemu wykonawcy zostanie zlecona usługa wykonania kosztorysów w ciągu 5 dni od dnia ogłoszenia.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 14 tys. euro.
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie tablicy informacyjnej dla Projektu pn.: "Poprawa jakości usług medycznych oraz sposobu zarządzania placówką poprzez kompleksową przebudowę budynku SP ZOZ w Borowiu oraz zakup nowoczesnego sprzętu i wyposażenia" dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, w ramach Priorytetu VII: „Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego” w zakresie Działania 7.1: „Infrastruktura służąca ochronie zdrowia i życia”.
I. Opis przedmiotu zakupu
Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie wraz z montażem tablicy informacyjnej o wymiarach co najmniej 140 cm
(wysokość) x 200 cm (szerokość) – szt. 1, wraz
z logotypami Narodowej Strategii Spójności, Unii Europejskiej oraz marki Mazowsze.
Tablica winna być wykonana z tworzywa sztucznego i zamontowana na konstrukcji
(ramce) metalowej z odpowiednim słupkiem umożliwiającym jej montaż do podłoża;
tło tablicy w kolorze białym.
Termin realizacji zamówienia wynosi nie więcej niż 5 tygodni licząc od dnia udzielenia zlecenia.
Załącznik: wzór tablicy zawierający informacje wg wytycznych UE, które będą stanowiły nadruk na tablicy informacyjnej.
Szczegółowe wymagania dotyczące logotypu Narodowej Strategii Spójności, logotypu Unii Europejskiej oraz logotypu marki Mazowsze przedstawione zostały w:
§ Logo Narodowej Strategii Spójności - Księga Identyfikacji wizualnej Narodowej Strategii Spójności dostępna na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl
§ Logo Unii Europejskiej - załącznik nr 1 do rozporządzenia Komisji Europejskiej (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r. Informacje dostępne są również na stronie internetowej: http://europa.eu/abc/symbols/emblem/graphics1_pl.htm
§ logotyp marki Mazowsze – informacje dostępne są na stronie internetowej: www.mazovia.pl
II. Kryteria oceny oraz termin składania ofert.
Jedynym kryterium wyboru oferty jest najniższa cena.
- cenę podaną w ofercie (netto + podatek VAT = brutto w PLN) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
- cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, łącznie z dostarczeniem i montażem tablicy,
- ofertę należy przedłożyć w formie pisemnej do dnia 29.03.2010 r. w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Borowie,
adres:
Urząd Gminy Borowie
ul. Aleksandra Sasimowskiego 2
08-412 Borowie
w terminie do dnia 29 marca 2010 r. do godz. 10:00.
Wójt Gminy Borowie
mgr inż. Wiesław GąskaZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 14 tys. euro.
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie tablic informacyjnych dla Projektu pn.: "Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczej gminy Borowie" dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, w ramach Priorytetu III: „Regionalny system transportowy” w zakresie Działania 3.1: „Infrastruktura drogowa”.
I. Opis przedmiotu zakupu
Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie wraz z montażem 5 szt. dwustronnej tablicy
informacyjnej o wymiarach
co najmniej 140 cm (wysokość) x 200 cm (szerokość) – szt. 1, wraz
z logotypami Narodowej Strategii Spójności, Unii Europejskiej oraz marki Mazowsze.
Tablica winna być wykonana z tworzywa sztucznego i zamontowana na konstrukcji
(ramce) metalowej z odpowiednim słupkiem umożliwiającym jej montaż do podłoża;
tło tablicy w kolorze białym.
Termin realizacji zamówienia wynosi nie więcej niż 5 tygodni licząc od dnia udzielenia zlecenia.
Załącznik: wzór tablicy zawierający informacje wg wytycznych UE, które będą stanowiły nadruk na tablicy informacyjnej.
Szczegółowe wymagania dotyczące logotypu Narodowej Strategii Spójności, logotypu Unii Europejskiej oraz logotypu marki Mazowsze przedstawione zostały w:
§ Logo Narodowej Strategii Spójności - Księga Identyfikacji wizualnej Narodowej Strategii Spójności dostępna na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl
§ Logo Unii Europejskiej - załącznik nr 1 do rozporządzenia Komisji Europejskiej (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r. Informacje dostępne są również na stronie internetowej: http://europa.eu/abc/symbols/emblem/graphics1_pl.htm
§ logotyp marki Mazowsze – informacje dostępne są na stronie internetowej: www.mazovia.pl
II. Kryteria oceny oraz termin składania ofert.
Jedynym kryterium wyboru oferty jest najniższa cena.
- cenę podaną w ofercie (netto + podatek VAT = brutto w PLN) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
- cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, łącznie z dostarczeniem i montażem tablicy,
- ofertę należy przedłożyć w formie pisemnej do dnia 29.03.2010 r. w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Borowie,
adres:
Urząd Gminy Borowie
ul. Aleksandra Sasimowskiego 2
08-412 Borowie
w terminie do dnia 29 marca 2010 r. do godz. 10:00.
Wójt Gminy Borowie
mgr inż. Wiesław Gąska
Numer ogłoszenia: 65739 - 2010; data zamieszczenia: 25.03.2010
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu ogłoszenia Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczej Gminy Borowie poprzez budowę dróg gminnych w Borowiu w ciągu ulic Wesołej, Sasimowskiego, Szkolnej, Miłej, Kwiatowej, Polnej, Wierzbowej, Nadwodnej, Jasnej, Słonecznej, Bankowej, Popławskiego, Strażackiej, Kościelnej oraz parkingu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 58715 - 2010 data 17.03.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, fax. 025 6859072.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
W związku ze zmianami treści ogłoszenia dotyczącego terminu wykonania budowy ulic w Borowiu zmieniają się zapisy w:
- Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dział IV - zamówienie należy wykonać do 30 czerwca 2011 roku,
- załączniku nr VI wzór umowy § 3 pkt 1 termin zakończenia robót ustala się na dzień 30 czerwca 2011 roku.