Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Borowie

www.borowie.pl
Ikona statystyk

2009-12-16

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Nazwa zadania: „ Zakup wyposażenia kręgielni w Borowiu”

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Przedsiębiorstwo Handlowe

„GEMAX” Grzegorz Zieliński

59-700 Bolesławiec Rynek 29

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena 652 700,00 zł brutto

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2009-12-31.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

 

  2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostały odrzucona jedna oferta.

 

-  Firma RCC Roman Cieślak

   ul. Gen. Hallera 28 63-300 Pleszew

 

  3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

 

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia

2009-12-16

INFORMACJA O ODRZUCENIU OFERTY

        Firma RCC

      Roman Cieślak

ul. Gen. Hallera 28

     63-300 Pleszew

 

 

 

INFORMACJA O ODRZUCENIU OFERTY

 

 

Działając na podstawie art. 89. ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. nr 171,poz 1058)  Gmina Borowie zawiadamia o odrzuceniu Państwa oferty z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na „Zakup wyposażenia kręgielni w Borowiu”.

 

Podstawa odrzucenia

Wykonawca nie spełnia warunku postawionego w dziale IX pkt. 4.1 SIWZ. W załączniku nr 4 należało wykazać jak i potwierdzić referencjami pięć dostaw kręgielni czterotorowych o wartości 500 tys. każda. Wykonawca również nie spełnił warunków postawionych w dziale IX pkt. 4.2 SIWZ. Załącznikiem nr 5 powinna być polisa ubezpieczeniowa na wartość nie mniejszą niż 100 tys. zł.

 

Podstawa prawna:

Ustawa- Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1 pkt 2 Dz. U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. nr 171,poz 1058)

 

Od niniejszej decyzji wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w dziale VI .

 

2009-12-22

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Borowie: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu

Numer ogłoszenia: 439300 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206317 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostanie podzielone na siedem części Część 1 dostawa sprzętu medycznego - USG z 3 sondami (1 kop) Część 2 dostawa sprzętu medycznego - Autoklaw, Unit Stomatologiczny, Radiogram, Aparat RTG, Stołek stomatologiczny (po 1 sztuce) Część 3 dostawa sprzętu medycznego - Elektrokardiograf z wózkiem (1kop), Holter ciśnieniowy z rejestratorem i oprogramowaniem (1 kop) + rejestratory ciśnienia (2 szt) Część 4 dostawa sprzętu medycznego - Fotel ginekologiczny(1 szt), Kolposkop (1 szt) Część 5 dostawa sprzętu medycznego- Zestaw reanimacyjny (1 kop), kozetka lekarska (8 szt), lampy medyczne zabiegowe i bakteriobójcze (8 szt), wagi lekarskie (8 szt)i dla niemowląt (1 szt), stół dla niemowląt (1 szt), lodówka do przechowywania lekarstw (1 szt), stolik zabiegowy (8 szt) Część 6 dostawa sprzętu komputerowego - zestaw komputerowy (8 kop) serwer (1 kop), komputer przenośny (1 szt), urządzenie wielofunkcyjne (1 szt), sieć komputerowa, system komputerowy do obsługi ośrodka zdrowia Część 7 dostawa mebli - biurka lekarskie (8 szt), fotele do biurek (8 szt), szafy lekarskie (10 szt), szafy kartotekowe (3 szt)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 355395 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:  Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Euromed Medical Solution Sp z o. o., ul. Szczęsna 2, 60-587 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 138000
  • Oferta z najniższą ceną: 138000 oferta z najwyższą ceną: 138000
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Emergency Medical System Poland Sp. z o. o., ul. Ułanów 7, 20-554 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 19457
  • Oferta z najniższą ceną: 19457 oferta z najwyższą ceną: 19800
  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mirand Sp. z o. o., ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 29410
  • Oferta z najniższą ceną: 29410 oferta z najwyższą ceną: 29410
  • Waluta: PLN.

2010-02-10

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 14 tys. euro.

 

 

            Zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie kosztorysów Inwestorskich wszystkich branży inwestycji pod nazwą  Modernizacja Gminnej Izby Pamięci w Lalinach, współfinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.

 

 

1.       Zakres obowiązków kosztorysanta robót  budowlanych.

Wykonywanie kosztorys inwestorskiego zgodnego z Rozporządzenia  Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja  2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów pracy projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130,poz. 1389).

Wykonany kosztorys powinien posiadać

-stronę tytułową zawierającą: nazwę obiektu z uwzględnieniem nazw i kodów Wspólnego Słownika Zamówień z podaniem lokalizacji, nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres jednostki opracowującej kosztorys, imiona i nazwiska, z określeniem funkcji osób opracowujących kosztorys, a także ich podpisy, wartość kosztorysową robót, datę opracowania kosztorysu inwestorskiego.

- ogólną charakterystykę obiektu lub robót, zawierający krótki opis techniczny wraz z istotnymi parametrami, które określają wielkość obiektu lub robót,

-przedmiar robót,

-kalkulację uproszczona

-tabelę wartości elementów scalonych,

- kalkulacje szczegółowe cen jednostkowych, analizy indywidualne nakładów rzeczowych oraz analizy własne cen czynników produkcji i wskaźników narzutów kosztów pośrednich i zysku.

 

2.       Kryteria oceny oraz termin składania oferty.

Jedynym kryterium wyboru oferty jest najniższa cena.

-cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z opracowaniem kosztorysów.

-ofertę należy przedłożyć w formie pisemnej do dnia 15 marca 2010 r. do godziny 1000

w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Borowie,

Adres:

Urząd Gminy Borowie

ul. Aleksandra Sasimowskiego 2

08-412 Borowie

2010-02-25

Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu

Borowie: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu
Numer ogłoszenia: 41325 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.borowie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostanie podzielone na osiem części Część 1 dostawa sprzętu medycznego - Fotel ginekologiczny  (1 szt), Część 2 dostawa sprzętu medycznego - Kolposkop (1 szt) Część 3 dostawa sprzętu medycznego - Unit Stomatologiczny,  Stołek stomatologiczny (po 1 sztuce) Część 4 dostawa sprzętu medycznego - Radiogram, Aparat RTG,( po 1 sztuce) Część 5 dostawa sprzętu medycznego- Zestaw reanimacyjny (1 kop), kozetka lekarska (8 szt), wagi lekarskie (8 szt)i dla niemowląt (1 szt), stół dla niemowląt (1 szt), stolik zabiegowy (8 szt), autoklaw (1 szt) Część 6 dostawa sprzętu medycznego - Lampy medyczne zabiegowe , Lampy bakteriobójcze (po 8 szt) Część 7 dostawa sprzętu medycznego - Lodówka do przechowywania lekarstw (1 szt) Część 8 dostawa sprzętu komputerowego - zestaw komputerowy (8 kop) serwer (1 kop), komputer przenośny (1 szt), urządzenie wielofunkcyjne (1 szt), sieć komputerowa, system komputerowy do obsługi ośrodka zdrowia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Urządzenia medyczne i materiały eksploatacyjne  które zamawiający będzie musiał kupić w celu prawidłowego korzystania zakupionych urządzeń medycznych. Wartość zamówienia nie przekroczy 50% kwoty, na którą opiewać będzie umowa z wyłonionym dostawcą.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 30.21.33.00-8, 32.41.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik nr 4

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należny wypełnić załącznik nr 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy załącznik polisę ubezpieczeniową.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane zakupy będą dofinansowane z regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fotela ginekologicznego szt. 1 Szczegółowe parametry fotela znajdują się w załączonym opisie urządzeń medycznych część 1 zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kolposkopu szt. 1 Szczegółowe parametry kolposkopu znajdują się w załączonym opisie urządzeń medycznych cześć 2 zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa unitu stomatologicznego szt. 1, stołka stomatologicznego szt. 1 Szczegółowe parametry unitu i stołka stomatologicznego znajdują się w załączonym opisie urządzeń medycznych część 3 zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu RTG szt. 1, Radiografu szt. 1 Szczegółowe parametry aparatu RTG, Radiografu znajdują się w załączonym opisie urządzeń medycznych część 4 zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego sprzętu medycznego: zestaw reanimacyjny szt. 1, kozetka lekarska szt. 8, wagi lekarskie ze wzrostem szt. 8, waga dla niemowląt szt. 1, stół dla niemowląt szt. 1, stolik zabiegowy szt. 8, autoklaw szt. 1. Szczegółowe parametry wymienionego sprzętu znajdują się w załączonym opisie urządzeń medycznych część 5 zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego sprzętu medycznego: lampy medyczne zabiegowe szt. 8, lampy bakteriobójcze szt. 8. Szczegółowe parametry wymienionego sprzętu znajdują się w załączonym opisie urządzeń medycznych częśc 6 zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego sprzętu medycznego: lodówka do przechowywania lekarstw, szczepionek, próbek szt. 1. Szczegółowe parametry wymienionej lodówki znajdują się w załączonym opisie urządzeń medycznych część 7..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego sprzętu komputerowego: zestaw komputerowy kompletów 8, serwer komplet 1, komputer przenośny laptop szt. 1, urządzenie wielofunkcyjne szt. 1, wykonanie sieci komputerowej szt. 1, wdrożenie systemu komputerowego do obsługi Ośrodka Zdrowia licencja na 10 stanowisk. Szczegółowy opis znajduje się w załączonej specyfikacji komputerów w części 8 zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.21.33.00-8, 32.41.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


2010-03-02

Wykonawcy biorący udział w przetargu na „Dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu„ Część 1 i 5 zamówienia

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu

Część 1 i 5 zamówienia

 

 

 W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę urządzeń medycznych część 1 i 5 zamówienia przedstawiamy nasze stanowisko:

 

Część 1

1. Czy Zamawiający dopuści fotel ginekologiczny w pełni elektryczny tj. wyposażony w elektryczną regulacje wysokości, nachylenia siedziska i oparcia sterowane ze sterowników nożnych ?

Odp. Zamawiający dopuszcza oferty które będą ofertami bogatszymi niż przedstawione w specyfikacjach.  Dostawca składając ofertę bogatszą niż opisaną w przetargu musi brać pod uwagę cenę i jej konkurencyjność.

 

2. Czy Zamawiający dopuści fotel ginekologiczny nie wyposażony w podpórki stóp, natomiast wyposażony w podkolanniki z zawiasem kulowym, z regulacja długości ?

Odp.

Zamawiający dopuści fotel nie wyposażony w podpórki stóp, natomiast wyposażony w podkolanniki z zawiasem kulowym, z regulacją długości.

3. Czy Zamawiający dopuści fotel bez miski urologicznej ?

Odp.

Zamawiający nie dopuści fotela bez miski urologicznej.

4. Czy Zamawiający dopuści długość fotela w pozycji poziomej z segmentem podudzia 1950 mm ?

Odp. Tak

5. czy Zamawiający dopuści długość fotela w pozycji poziomej bez segmentu podudzia 1270 mm ?

Odp. Tak

6. Czy Zamawiający dopuści szerokość leża 650 mm ?

Odp. Tak

7. Czy Zamawiający dopuści minimalna wysokość leża przy wypoziomowanym leżu 650 mm?

Odp. Tak

 

8. Czy Zamawiający dopuści maksymalna wysokość leża przy wypoziomowanym leżu 950 mm?

Odp. Tak

9. Czy Zamawiający dopuści regulację oparcia pleców w zakresie – 10/+60o ?

Odp. Tak

10. Czy Zamawiający dopuści pozycję Trendelenburga i anty – Trendelenburga 10o ?

Odp. Tak

11. Czy Zamawiający dopuści obciążenie maksymalne fotela 150 kg ?

Odp. Tak

 

Część 5

1.      Czy Zamawiający dopuści stół dla niemowląt o nieznacznie zmienionych rozmiarach tj. Długość 85 cm, głębokość 65 cm, wysokość 78 cm?

Odp. Tak

2.   Czy Zamawiający dopuści na zasadzie równoważności wagę lekarską ze wzrostomierzem z elektronicznym wyświetlaczem LCD zasilanej z sieci lub bateryjnie, maksymalnym obciążeniem 200 kg ?

Odp. Tak

 

3. Czy Zamawiający w opisie zestawu do intubacji miał na myśli ampularium do wyposażenia?

Odp. W opisie części 5 w zestawie do intubacji wkradł się błąd powinno być ampulatorium  a nie ambulatorium.

2010-03-12

Dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu Część 1, 2, 5 i 6 zamówienia

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu

Część 1, 2, 5 i 6 zamówienia

 

 

 

W związku z zadanym pytaniem przez firmy, która pobrały SIWZ na dostawę urządzeń medycznych w niżej wymienionych częściach zamówienia przedstawiamy nasze stanowisko:

 

Prosimy o udzielenie wyjaśnień w sprawie terminu realizacji, czy Zamawiający będzie oczekiwał sukcesywnych dostaw, czy też zamówienie ma być zrealizowane w całości do 30.12.2010 r.?

Odp. W związku z trwającym remontem Ośrodka Zdrowia  Zamawiający ustalił ostateczny termin dostawy urządzeń medycznych na dzień 30 grudnia 2010 r. Natomiast Zamawiający może zwrócić się do wybranych dostawców o wcześniejsze dostarczenie niektórych  urządzeń. W takim przypadku dostawcy zostaną powiadomieni pisemnie na przynajmniej 30 dni przed planowanym i możliwym dla dostawców dostarczeniem żądanych urządzeń medycznych. Dostawy niektórych urządzeń medycznych mogą zacząć się w miesiącu lipcu 2010 r. 

 

Część 1 zamówienia

1. Prosimy o wyjaśnienie czy Zamawiający wymaga dostarczenia proponowanego wyposażenia wraz z dostawą i wliczenia kosztu wyposażenia w cenę oferty ? Czy też proponowane wyposażenie ma stanowić ofertę firmy w przypadku chęci dokupienia dodatkowego wyposażenia.

Odp. Zamawiający opisał fotel ginekologiczny który ma zamiar kupić w części opisowej urządzenia medycznego w część 1 zamówienia. Dostawca powinien złożyć ofertę fotela ginekologicznego wraz z wyposażeniem dodatkowym.

2. Czy Zamawiający dopuści wysokiej jakości fotel ginekologiczny z elektryczną regulacją elektryczna zarówno wysokości siedziska, oparcia pleców, nachylenia siedziska oraz przechyłów anty i Trendelenburga ? Oferowany parametr jest parametrem lepszym od wymaganego?

Odp. Patrz odp. Pkt. 13

3. Czy zamawiający dopuści wysokiej jakości fotel ginekologiczny o długości całkowitej leża w pozycji poziomej z segmentem podudzia wynoszący 1750 mm, bez segmentu podudzia 1340 mm ?

Odp. Patrz odp. Pkt. 13

4. Czy Zamawiający  dopuści wysokiej jakości fotel ginekologiczny o szerokości całkowitej leża 760 mm, szerokości leża 620 mm?

Odp. Patrz odp. Pkt. 13

5. Czy Zamawiający dopuści wysokiej jakości fotel ginekologiczny z minimalną wysokością siedziska także przy leżu wypoziomowanym wynoszącą  640 mm ?

Odp. Patrz odp. Pkt. 13

6.Czy Zamawiający dopuści wysokiej jakości fotel z maksymalną wysokością siedziska przy leżu wypoziomowanym 960 mm?

Odp. Patrz odp. Pkt. 13

7. Czy Zamawiający dopuści fotel z pozycją Trendelenburga wynoszącym 20o? Oferowany parametr jest parametrem lepszym.

Odp. Patrz odp. Pkt. 13

8. Czy Zamawiający dopuści wysokiej jakości fotel z funkcją anty Trendelemburga wynoszącą – 7o?

Odp. Patrz odp. Pkt. 13

9. Czy Zamawiający dopuści fotel z regulacja oparcia pleców w zakresie 0-65o? Oferowany parametr nieznacznie różni się od wymaganego.

Odp. Patrz odp. Pkt. 13

10. Czy Zamawiający dopuści wysokiej jakości fotel ginekologiczny wyposażony w regulowane podrączki będące jednocześnie podparciem pod stopy?

Odp. Patrz odp. Pkt. 13

11. Czy Zamawiający dopuści wysokiej jakości fotel ginekologiczny wyposażony w miskę ginekologiczną bez odpływu ?

Odp. Zamawiającemu zależy aby fotel był wyposażony w miskę urologiczną

12. Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania fotel ginekologiczny, którego wysokość minimalna siedziska przy maksymalnej pozycji anty- Trendelenburga 660 mm?

Odp. Patrz odp. Pkt. 13

13. Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania fotel ginekologiczny, którego minimalna wysokość siedziska przy leżu wypoziomowanym wynosi 720 mm ?

Odp. Zamawiający dopuszcza fotel ginekologiczny którego parametry są lepsze niż opisane, dopuszcza również niewielkie różnice w parametrach poszczególnych części fotela jak i jego funkcji. Dostawca składając ofertę bogatszą niż opisaną w przetargu musi brać pod uwagę cenę i jej konkurencyjność.

14. Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania fotel ginekologiczny niewymagający zasilania sieciowego z uwagi na to, że regulacja wysokości odbywa się za pomocą pompy hydraulicznej a pozostałe regulacje odbywają się ręcznie a ruch ich jest wspomagany sprężynami gazowymi?

Odp. Tak

15. Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania fotel ginekologiczny bez poboru mocy z uwagi na to, że regulacja wysokości odbywa się za pomocą pompy hydraulicznej a pozostała regulacja odbywa się ręcznie a ruch ich jest wspomagany sprężynami gazowymi ?

Odp. Tak

16. Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania fotel ginekologiczny w którym nie występuje zagrożenie porażeniem z uwagi na to, że regulacja wysokości odbywa się za pomocą pompy hydraulicznej a pozostałe regulacje odbywają się ręcznie a ruch ich jest wspomagany sprężynami gazowymi w związku z powyższym nie posiada klasy ochrony przed porażeniem elektrycznym ?

Odp. Tak

 

Część 2 zamówienia

1. Czy Zamawiający dopuszcza podstawę pięciokołową z hamulcami ?

Odp. Zamawiający dopuszcza oferty które będą ofertami bogatszymi niż przedstawione w specyfikacjach.  Dostawca składając ofertę bogatszą niż opisaną w przetargu musi brać pod uwagę cenę i jej konkurencyjność.

 

2. Zamawiający w opisie określił „uchwyty do monitora na kolumnie kolposkopu”. Czy Zamawiający dopuści możliwość zastosowania monitora zewnętrznego o różnych wymiarach, który można zamocować w dowolnym miejscu pomieszczenia, np. na wysięgniku sufitowym, co pozwoli używać monitora do różnych celów i urządzeń?

Odp. Patrz odp. pkt. 15

3. Czy Zamawiający dopuści kolposkop ze źródłem światła o mocy 150 W ?

Odp. Patrz odp. pkt. 15

4. Czy Zamawiający dopuści kolposkop o zakresie przesuwu w pionie 660 mm?

Odp. Patrz odp. pkt. 15

5. Czy Zamawiający dopuści kolposkop o powiększeniach osiąganych: 2,27x /3,40x/5,67x/9,07x/14,17x ?

Odp. Patrz odp. pkt. 15

6. Czy Zamawiający dopuści kolposkop wyposażony w pokrętło 5 pozycyjne o współczynnikach powiększenia: 4x/6x/10x/16x/25x?

Odp. Patrz odp. pkt. 15

7. Czy Zamawiający dopuści kolposkop  o średnicy pola widzenia (70,59 mm11,29 mm) ?

Odp. Patrz odp. pkt. 15

8. Co Zamawiający rozumie przez „zdolność rozdzielacza układu optycznego”?

Odp. Patrz odp. pkt. 15

9. Czy Zamawiający dopuści urządzenie, które w danych technicznych nie ma podanego parametru „zdolność rozdzielacza układu optycznego” ?

Odp. Patrz odp. pkt. 15

10. Co Zamawiający rozumie przez „pochylenie boczne głowicy” ?

Odp. Patrz odp. pkt. 15

11. Czy Zamawiający dopuści urządzenie z obiektywem o ogniskowej 300 mm ?

Odp. Patrz odp. pkt. 15

12.Co Zamawiający rozumie przez „obiektyw stereoskopowy” ?

Odp. Patrz odp. pkt. 15

13.Czy Zamawiający dopuści urządzenie bez filtra niebieskiego (wybielającego) ale wyposażone w filtr zielony ?

Odp. Patrz odp. pkt. 15

14. Jak Zamawiający interpretuje wymaganie „możliwość manualnego ustawiania kolorów”?

Odp. Patrz odp. pkt. 15

15.Czy zamawiający dopuści urządzenie z kamerą o przekątnej 1/3” i rozdzielczości 525 linii ?

Odp. Zamawiający po przeanalizowaniu zadanych pytań oraz możliwości finansowych prosi o dostarczenie kolposkopu o niżej wymienionych parametrach.

Wyprzedzając ewentualne pytania informujemy Dostawców, iż dopuszczamy oferty bogatsze od opisanego urządzenia  w specyfikacji. Dostawca składając ofertę bogatszą niż opisaną w przetargu musi brać pod uwagę cenę i jej konkurencyjność.

Opis kolposkopu

  1. Oświetlenie tz. Zimne światło – Halogen      100 W, natężenie światła w polu operacyjnym 33 tys Lx, Możliwość wymiany      toru oświetlenia w trakcie zabiegu
  2. Zakres przesuwu kolposkopu w pionie – 700 mm.
  3. Zmieniacz powiększeń pięciopozycyjny –      powiększenia osiągalne:2,5x, 4x,6x,10x,15x
  4. Średnica pola widzenia – 100 – 16 mm
  5. Zdolność rozdzielcza układu      optycznego38μ-13μm
  6. Ogniskowanie precyzyjne kolposkopu -7,5 mm
  7. Pochylenie głowicy kolposkopu: boczne i      gora/dół 20oi 60o
  8. Obrót mikroskopu wokół osi pionowej w      zakresie – 330o
  9. Obiektyw steroskopowy – ogniskowa F=250      mm
  10. Średnica pola oświetleniowego – min 44 mm
  11. Oświetlenie osiowe o odchyleniu +/_ 0,5o
  12. Filtry optyczne – wbudowane w tor      optyczny: zielony-bezczerwienny, niebieski-wybielający.
  13. Typ podstawy- czterokołowa z hamulcami
  14. Nasadka kątowa pochylenie 45o,      w wersji z wbudowaną kamerą CCD –Kamera wyprodukowana w UE, przetwornik      CCD o przekątnej ¼”
  15. Regulacja dioptryjna +/_ 5 dioptrii

 

 

Część 5 zamówienia

Kozetka lekarska

  1. Czy      Zamawiający dopuści do zaoferowania kozetkę lekarską bez możliwości      poziomowania na nierównej podłodze ?

Odp. Tak

  1. Czy      Zamawiający dopuści do zaoferowania kozetkę lekarska, której dopuszczalne      obciążenie wynosi 120 kg      ?

Odp. Nie

  1. Czy      zamawiający dopuści do zaoferowania kozetkę lekarską o wymiarach leża 2000      x 620 mm      ?

Odp. Tak

  1. Czy      Zamawiający dopuści do zaoferowania kozetkę lekarska o wysokości 600 mm?

Odp. Tak

 

Wagi lekarskie ze wzrostomierzem

  1. Czy      Zamawiający dopuści do zaoferowania wagę lekarską ze wzrostomierzem      elektryczną ?

Odp. Nie

  1. Czy      Zamawiający dopuści do zaoferowania wag lekarską ze wzrostomierzem o      nośności do 200 kg      ?

Odp. Tak

  1. Czy      Zamawiający dopuści do zaoferowania wagę lekarską ze wzrostomierzem z      czytelnym wyświetlaczem bez skali i jej zabezpieczenia ?

Odp. Nie

 

Stół dla niemowląt

  1. Czy      zamawiający dopuści do zaoferowania stół dla niemowląt bez możliwości      poziomowania na nierównej podłodze ?

Odp. Tak

  1. Czy      zamawiający dopuści do zaoferowania stół dla niemowląt o wymiarach:      długość 90 cm,      głębokość 70 cm,      wysokość 87 cm?

Odp. Tak

  1. Czy      zamawiający dopuści do zaoferowania stolik zabiegowy wyposażony w półki      wykonane ze stali nierdzewnej?

Odp. Tak

  1. Czy      Zamawiający dopuści do zaoferowania stolik zabiegowy o wymiarach:      szerokość 50 cm,      długość 75 cm,      wysokość 80 cm      ?

Odp. Tak

 

Część 6 – lampy zabiegowe

  1. Czy      Zamawiający dopuści do zaoferowania lampę zabiegową umocowaną na ramieniu      z możliwością montażu naściennym?

Odp. Tak

  1. Czy      Zamawiający dopuści do zaoferowania lampę zabiegową jednoogniskową o      parametrach wyższych niż oczekiwane przez Zamawiającego ?

Odp. Tak

  1. Czy      Zamawiający dopuści do zaoferowania lampę zabiegową, której natężenie      oświetlenia wynosi 45 000lux.

Odp. Tak

  1. Czy      Zamawiający dopuści do zaoferowania lampę zabiegową o źródle światła z      jednej żarówki halogenowej o mocy 50 W ?

Odp. Tak

  1. Czy      Zamawiający dopuści do zaoferowania lampę zabiegowa, której temperatura      barwowa wynosi 4200 k?

Odp. Tak

2010-03-12

Wykonawcy biorący udział w przetargu na Dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu Część 2 zamówienia

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu

Część 2 zamówienia

 

 

W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę urządzeń medycznych w części 2 zamówienia przedstawiamy nasze stanowisko:

 

1. Czy Zamawiający dopuści profesjonalny oświetlacz medyczny, dwutorowy 150 W

Odp. Tak

2. Czy Zamawiający dopuści zakres przesuwu kolposkopu w pionie – 700 mm

Odp. Tak

3. Czy Zamawiający dopuści obiektyw stereoskopowy apochromatyczny o ogniskowej 250 mm. Obiektyw o dłuższej ogniskowej pozwala na operowanie narzędziami w polu widzenia z dużo większą swobodą.

Odp. Tak

4. Czy Zamawiający  dopuści okulary szerokokątne o powiększeniu 12,5x

Odp. Tak

5. Czy kolposkop może być wyposażony tylko w filtr zielony, biorąc pod uwagę zastosowane oświetlenie, do którego niestosuje się filtrów niebieskich-wybielających.

Odp. Tak

6.Czy dopuszcza się zastosowanie podstawy pięciokołowej z dwoma hamulcami zamiast czterokołowej ?

Odp. Tak

7. Czy Zamawiający dopuści montaż monitora na ścianie gabinetu zamiast przy kolumnie kolposkopu ?

Odp. Tak

8. Czy Zamawiający dopuści kamerę CCD 1/3” o wysokiej rozdzielczości zamocowana na zewnętrznym łączniku optycznym przy głowicy kolposkopu:

Odp. Tak

2010-03-16

W Ó J T G M I N Y B O RO W I E ogłasza II nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości

W Ó J T  G M I N Y  B O RO W I E

ogłasza

II nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości

 

Przedmiotem przetargu jest  następująca nieruchomość:

 

Działka nr 288 o pow.  2,62 ha położona w Borowiu . Nieruchomość jest niezabudowana   , położona przy drodze gminnej z Borowia do Oziemkówki  w terenach uzbrojonych w sieć wodociągową , kanalizacyjną i elektryczną .  Księga wieczysta Nr 39614 wolna od długów i obciążeń .

 

Nieruchomość w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Borowie położona jest w terenie obiektów produkcyjnych , składów i magazynów.

                                        Cena wywoławcza                 320700,00 zł

                                       Wadium                                  40000,00 zł

                                        Minimalne postąpienie          3300,00 zł            

Do ceny uzyskanej w przetargu zostanie doliczony 22 % podatek VAT

 

Przetarg odbędzie się w dniu 27.04.2010 r w Urzędzie Gminy w Borowiu o godzinie 1000.

W przetargu mogą wziąć udział osoby , które   wpłacą  wadium w pieniądzu z takim wyprzedzeniem aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Gminy Borowie  nr 58 921000080047353020000010 najpóźniej w dniu 22.04.2010 r .

I przetarg odbył się 29.10.2009r.

Dowód wpłaty wadium należy przedłożyć Komisji Przetargowej przed otwarciem przetargu.

Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości, zaś pozostałym uczestnikom przetargu  zwrócone po zakończeniu przetargu jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odwołania lub zamknięcia przetargu.

            Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie stawi się do zawarcia umowy sprzedaży organizator przetargu może odstąpić od zawarcia umowy a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi .

Cena nieruchomości sprzedanej w drodze przetargu podlega zapłacie przed sporządzeniem umowy kupna sprzedaży.

Organizator przetargu z ważnych powodów zastrzega   sobie prawo odwołania przetargu. Bliższych informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy w Borowiu w godzinach 8.00-16.00 lub telefonicznie /025/ 6859070.

 

2010-03-17

Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczej Gminy Borowie poprzez budowę dróg gminnych w Borowiu w ciągu ulic Wesołej, Sasimowskiego, Szkolnej, Miłej, Kwiatowej, Polnej, Wierzbowej, Nadwodnej, Jasnej, Słonecznej, Bankowej, Popławskiego, Strażackiej, Kościelnej oraz parkingu

Borowie: Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności  społeczno-gospodarczej Gminy Borowie poprzez budowę dróg gminnych w Borowiu w ciągu ulic Wesołej, Sasimowskiego, Szkolnej, Miłej, Kwiatowej, Polnej, Wierzbowej, Nadwodnej, Jasnej, Słonecznej, Bankowej, Popławskiego, Strażackiej, Kościelnej oraz parkingu
Numer ogłoszenia: 58715 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności  społeczno-gospodarczej Gminy Borowie poprzez budowę dróg gminnych w Borowiu w ciągu ulic Wesołej, Sasimowskiego, Szkolnej, Miłej, Kwiatowej, Polnej, Wierzbowej, Nadwodnej, Jasnej, Słonecznej, Bankowej, Popławskiego, Strażackiej, Kościelnej oraz parkingu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - wykonanie lub wzmocnienie istniejącej podbudowy - wykonanie nawierzchni bitumicznej oraz jej wzmocnienie masą bitumiczną - budowę chodników, przebudowę zjazdów w granicach pasa drogowego - budowę ścieków podchodnikowych i przykrawężnikowych - budowę przepustów i ścianek czołowych - budowę kolektora deszczowego Wymienione roboty zostaną wykonane na n/w ulicach: - Wesoła w km 0+000 do km 0+ 352,99 - Słoneczna w km 0+009 do km 0+368,98 - Bankowa w km 0+000 do km 0+272,36 - Popławskiego w km 0+000 do km 0 + 352,60 Na wymienionych ulicach należy wykonać wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, warstwa wiążąca gr.6 cm, warstwa ścieralna gr. 4 cm. Wykonane zostaną chodniki z kostki brukowej o zmiennej szerokości od 1,5 do 2,0 mb, ścieki przykrawężnikowe, wjazdy do posesji, odwodnienie powierzchniowe do projektowanego kolektora deszczowego. Na ulicach - Szkolna w km 0+000 do km 0+167,61 - Miła w km 0+000 do km 0+133,00 - Kwiatowa w km 0+000 do km 146,40 - Polna w km 0+008,5 do km 691,77 - Wierzbowa w km 0+000 do km 0+449,70 - Nadwodna w km 0+000 do km 0+158,70 - Jasna w km 0+000 do km 0+085,00 - Strażacka w km 0+000 do km 0+083,03 Na wymienionych ulicach należy wykonać podbudowę z kruszywa łamanego gr. 25 cm, warstwa wiążąca gr.6 cm, warstwa ścieralna gr.4 cm. Należy wykonać wjazdy do posesji, odwodnienie powierzchniowe do projektowanego kolektora deszczowego (ul. Strażacka i Nadwodna) na pozostałych ulicach powierzchniowe. Na ul. Kościelnej w km 0+000 do km 0+234,66 wykonana zostanie: - warstwa wiążąca gr. 7 cm, warstwa ścieralna gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm na poszerzeniu, - warstwa wyrównawcza z asfaltobetonu, warstwa ścieralna gr. 5 cm na istniejącej nawierzchni - chodnik o szer. 2,0 mb oraz wjazdy do posesji - ścieki przykrawężnikowe, - wjazdy do posesji, - odwodnienie powierzchniowe do projektowanego kolektora deszczowego. Na ul. Sasimowskiego od km 0+000 do km 0+480,50 należy wykonać - warstwie ścieralną gr 4 cm - chodnik o zmiennej szerokości od 1,50 do 2,0 mb - ścieki przykrawężnikowe i podchodnikowe, - wjazdy do posesji, - odwodnienie powierzchniowe do projektowanego kolektora deszczowego i odtwarzanego rowu przydrożnego. Przy budowie parkingu: należy wykonać warstwę odsączającą gr. 20 cm, podbudowę z betonu B-15 gr. 22 cm, wykonać nawierzchnię z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 3 cm, odwodnienie powierzchniowe do projektowanego kolektora deszczowego. Należy wykonać oznakowanie pionowe i poziome wymienionych ulic. Szczegółowy  opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany oraz przedmiar robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Roboty budowlane których zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie projektowania budowy  ulic. Wartość zamówienia nie przekroczy 50% kwoty, na którą opiewać będzie umowa z wyłonionym Wykonawcą.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1, 45.23.24.52-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011. z dniem 25 marca zmienił się termin zakończenia na dzień 30 czerwiec 2011r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załączyć dokument potwierdzający wykonywanie odpowiedniej działalności gospodarczej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr. 5

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr 4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr 3 i3a

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy załączyć polisę ubezpieczeniową na kwotę min 500 tys. zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    Referencje potwierdzające zakres i wartość wykonanych robót

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 2. działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej  zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie  z jej treścią. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumento¬wania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zadań 3. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1, Strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie za opłatą 40zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane zadanie będzie dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013 w ramach działania 3.1  Infrastruktura drogowa , tytuł projektu Kompleksowa Przebudowa Układu Komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczej Gminy Borowie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

2010-03-18

OGŁOSZENIE

OGŁOSZENIE

 

 

Gmina Borowie ogłasza, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego
z dnia10.02.2010 r. dotyczącego wyboru wykonawcy kosztorysów Inwestorskich wszystkich branży inwestycji pod nazwą  Modernizacja Gminnej Izby Pamięci w Lalinach, współfinansowanego
z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, została wybrana oferta:

 

Biuro Usług Projektowych i Nadzór Budowlany inż. Edwarda Skwarczyński zam. Garwolin ul. Baśniowa 3, który zaoferował kwotę  5 000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych).

 

Oprócz wymienionej firmy ofertę złożyły:

 

·         Zakład Remontowo-Budowlany Pan Stefan Kozłowski ul. Kościuszki 44 zaoferował usługę za 5 490,00 zł (słownie: pięć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt złotych)

·         Mój Dom Pani Małgorzata Świątek ul. Bankowa 3; 08-412 Borowie zaoferowała usługę za 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych)

 

Wybranemu wykonawcy zostanie zlecona usługa wykonania kosztorysów w ciągu 5 dni od dnia ogłoszenia.

2010-03-22

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 14 tys. euro.

 

     Zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie tablicy informacyjnej dla Projektu pn.: "Poprawa jakości usług medycznych oraz sposobu zarządzania placówką poprzez kompleksową przebudowę budynku SP ZOZ w Borowiu oraz zakup nowoczesnego sprzętu i wyposażenia" dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, w ramach Priorytetu VII: Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego” w zakresie Działania 7.1: „Infrastruktura służąca ochronie zdrowia i życia”.

 

I. Opis przedmiotu zakupu

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z montażem tablicy informacyjnej o wymiarach co najmniej 140 cm (wysokość) x 200 cm (szerokość) – szt. 1, wraz
z logotypami
Narodowej Strategii Spójności, Unii Europejskiej oraz marki Mazowsze.
Tablica winna być wykonana z tworzywa sztucznego i zamontowana na konstrukcji (ramce) metalowej z odpowiednim słupkiem umożliwiającym jej montaż do podłoża; tło tablicy w kolorze białym
.

Termin realizacji zamówienia wynosi nie więcej niż 5 tygodni licząc od dnia udzielenia zlecenia.

Załącznik: wzór tablicy zawierający informacje wg wytycznych UE, które będą stanowiły nadruk na tablicy informacyjnej.

Szczegółowe wymagania dotyczące logotypu Narodowej Strategii Spójności, logotypu Unii Europejskiej oraz logotypu marki Mazowsze przedstawione zostały w:

§         Logo Narodowej Strategii Spójności - Księga Identyfikacji wizualnej Narodowej Strategii Spójności dostępna na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl

§         Logo Unii Europejskiej - załącznik nr 1 do rozporządzenia Komisji Europejskiej (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r. Informacje dostępne są również na stronie internetowej: http://europa.eu/abc/symbols/emblem/graphics1_pl.htm

§          logotyp marki Mazowsze – informacje dostępne są na stronie internetowej: www.mazovia.pl

 

 

II. Kryteria oceny oraz termin składania ofert.

 

Jedynym kryterium wyboru oferty jest najniższa cena.

-       cenę podaną w ofercie (netto + podatek VAT = brutto w PLN) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,

-       cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, łącznie z dostarczeniem i montażem tablicy,

-       ofertę należy przedłożyć w formie pisemnej do dnia 29.03.2010 r. w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Borowie,

adres:

Urząd Gminy Borowie

ul. Aleksandra Sasimowskiego 2

08-412 Borowie

gmina@borowie.pl

w terminie do dnia 29 marca 2010 r. do godz. 10:00.

 

                                                            Wójt Gminy Borowie

                                                    mgr inż. Wiesław Gąska
2010-03-22

ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 14 tys. euro.

ZAPYTANIE OFERTOWE

 Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 14 tys. euro.

 

      Zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie tablic informacyjnych dla Projektu pn.: "Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczej gminy Borowie" dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, w ramach Priorytetu III: Regionalny system transportowyw zakresie Działania 3.1: „Infrastruktura drogowa”.

 

I. Opis przedmiotu zakupu

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z montażem 5 szt. dwustronnej tablicy informacyjnej o wymiarach co najmniej 140 cm (wysokość) x 200 cm (szerokość) – szt. 1, wraz
z logotypami
Narodowej Strategii Spójności, Unii Europejskiej oraz marki Mazowsze.
Tablica winna być wykonana z tworzywa sztucznego i zamontowana na konstrukcji (ramce) metalowej z odpowiednim słupkiem umożliwiającym jej montaż do podłoża; tło tablicy w kolorze białym
.

Termin realizacji zamówienia wynosi nie więcej niż 5 tygodni licząc od dnia udzielenia zlecenia.

Załącznik: wzór tablicy zawierający informacje wg wytycznych UE, które będą stanowiły nadruk na tablicy informacyjnej.

Szczegółowe wymagania dotyczące logotypu Narodowej Strategii Spójności, logotypu Unii Europejskiej oraz logotypu marki Mazowsze przedstawione zostały w:

§  Logo Narodowej Strategii Spójności - Księga Identyfikacji wizualnej Narodowej Strategii Spójności dostępna na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl

§  Logo Unii Europejskiej - załącznik nr 1 do rozporządzenia Komisji Europejskiej (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r. Informacje dostępne są również na stronie internetowej: http://europa.eu/abc/symbols/emblem/graphics1_pl.htm

§   logotyp marki Mazowsze – informacje dostępne są na stronie internetowej: www.mazovia.pl

 

II. Kryteria oceny oraz termin składania ofert.

 

Jedynym kryterium wyboru oferty jest najniższa cena.

-        cenę podaną w ofercie (netto + podatek VAT = brutto w PLN) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,

-        cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, łącznie z dostarczeniem i montażem tablicy,

-        ofertę należy przedłożyć w formie pisemnej do dnia 29.03.2010 r. w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Borowie,

adres:

Urząd Gminy Borowie

ul. Aleksandra Sasimowskiego 2

08-412 Borowie

gmina@borowie.pl

w terminie do dnia 29 marca 2010 r. do godz. 10:00.

 

                                                           Wójt Gminy Borowie

                                                         mgr inż. Wiesław Gąska

2010-03-25

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Numer ogłoszenia: 65739 - 2010; data zamieszczenia: 25.03.2010

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu ogłoszenia Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności  społeczno-gospodarczej Gminy Borowie poprzez budowę dróg gminnych w Borowiu w ciągu ulic Wesołej, Sasimowskiego, Szkolnej, Miłej, Kwiatowej, Polnej, Wierzbowej, Nadwodnej, Jasnej, Słonecznej, Bankowej, Popławskiego, Strażackiej, Kościelnej oraz parkingu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 58715 - 2010 data 17.03.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, fax. 025 6859072.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.
  • W ogłoszeniu jest: Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie 30.10.2011.
  • W ogłoszeniu powinno być: Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie 30.06.2011.
2010-03-25

Informacja dla oferentów biorących udział w przetargu pn. Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczej Gminy Borowie poprzez budowę dróg gminnych w Borowiu w ciągu ulic Wesołej, Sasimowskiego, Szkolnej, Miłej, Kwiatowej, Polnej, Wierzbowej, Nadwodnej, Jasnej, Słonecznej, Bankowej, Popławskiego, Strażackiej, Kościelnej oraz parkingu

W związku ze zmianami treści ogłoszenia dotyczącego terminu wykonania budowy ulic w Borowiu zmieniają się zapisy w:

- Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dział IV - zamówienie należy wykonać do 30 czerwca 2011 roku,

- załączniku nr VI wzór umowy § 3 pkt 1 termin zakończenia robót ustala się na dzień 30 czerwca 2011 roku.


 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2018-10-17 13:52:41, zmian dokonał(a): borowie

WCAG 2.0 (Level AA)