Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Borowie

www.borowie.pl
Ikona statystyk

2008-09-02

ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 14 tys. euro.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 14 tys. euro.

      Zapraszam do złożenia oferty cenowej na opracowanie Studium wykonalności dla projektu pod nazwą „Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczej gminy Borowie”, planowanego do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet III: Regionalny system transportowy, Działanie 3.1: Infrastruktura drogowa.

 

1.     Zakres Studium wykonalności.

Dokument powinien zostać opracowany według zasad sporządzania studium wykonalności dla projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 opracowanych przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych. Struktura dokumentu w szczególności powinna zawierać: wstęp; słownik pojęć; ramową strukturę studium wykonalności; wnioski z przeprowadzonej analizy – podsumowanie; definicję projektu; charakterystykę projektu; analizę techniczną i/lub technologiczną; analizę finansową; analizę ekonomiczną; analizę oddziaływania na środowisko.

 

2.     Kryteria oceny oraz termin składania oferty.

Jedynym kryterium wyboru oferty jest najniższa cena.

-cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z opracowaniem Studium wykonalności,

-ofertę należy przedłożyć w formie pisemnej wg wzory stanowiącego załącznik Nr 1, do dnia
11 września 2008 r. do godziny 1000

w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Borowie,

Adres:

Urząd Gminy Borowie

ul. Aleksandra Sasimowskiego 2

08-412 Borowie

2008-09-11

OGŁOSZENIE

Borowie dnia 11.09. 2008 r.

 

OGŁOSZENIE

 

Gmina Borowie ogłasza, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 02.09.2008 r. dotyczącego opracowania Studium wykonalności dla projektu pod nazwą „Poprawa jakości usług medycznych oraz sposobu zarządzania placówką poprzez kompleksową przebudowę budynku SP ZOZ w Borowiu oraz zakup nowoczesnego sprzętu i wyposażenia”, planowanego do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet VII: Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego, Działanie 7.1: Infrastruktura służąca ochronie zdrowia i życia, została wybrana oferta:

 

Firma Doradztwo Europejskie Angelika Nowak, ul Emilii Plater 36/63, 00-113 Warszawa, która zaoferowała kwotę 12 200,00 zł brutto.

 

Oprócz wymienionej firmy ofertę złożyło:

- Biuro Obsługi Inwestycji Budowlanych MAR–INWEST mgr inż. Mariusz Krawczyk, 08-400 Garwolin ul. Moniuszki 21, które zaoferowało usługę za 18 300,00 zł brutto.

2008-09-11

OGŁOSZENIE

Borowie dnia 11.09.2008 r.

 OGŁOSZENIE

 Gmina Borowie ogłasza, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 02.09.2008 r. dotyczącego opracowania Studium wykonalności dla projektu pod nazwą „Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczej gminy Borowie”, planowanego do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet III: Regionalny system transportowyw zakresie Działania 3.1: „Infrastruktura drogowa”, została wybrana oferta:

 Firma Doradztwo Europejskie Angelika Nowak, ul Emilii Plater 36/63, 00-113 Warszawa, która zaoferowała kwotę 12 200,00 zł brutto.

 Oprócz wymienionej firmy ofertę złożyło:

- Biuro Obsługi Inwestycji Budowlanych MAR–INWEST mgr inż. Mariusz Krawczyk, 08-400 Garwolin ul. Moniuszki 21, które zaoferowało usługę za 18 300,00 zł brutto.

2008-09-19

Modernizacja drogi Gościewicz-Brzuskowola

Borowie: Modernizacja drogi Gościewicz-Brzuskowola
Numer ogłoszenia: 227549 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, fax. 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.borowie.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi Gościewicz-Brzuskowola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm o łącznej ilości 4500m2. Przed położeniem mieszanki mineralno bitumicznej należy: - oczyścić nawierzchnię szczotką mechaniczną, - dokonać remontu wyboi tłuczniem, skropić asfaltem nawierzchnie drogowe o łącznej ilości 4500m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Należy wypełnić załączniki nr 3,4 i 5 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Załączyć polisę ubezpieczeniową. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Oświadczenie zał. nr 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr: 1.   - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Załącznik nr 2   - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Załącznik nr 5   - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Załącznik nr 4 - Informacja na temat  liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi.  Załącznik nr 3 i 3 a   - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Aleksandra Sasimowskiego 2 08-412 Borowie za opłatą w wysokości 30 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Borowie ul. Aleksandra Sasimowskiego 2 08-412 Borowie Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi 13.10.2008 roku o godzinie 10:05.

2008-10-10

Przetarg na wykonanie "Budowy kanalizacji sanitarnej w Gminie Borowie"

            

Borowie: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Borowie
Numer ogłoszenia: 231564 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, fax. 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: bip.borowie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Borowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wymienionego zadania należy: - wykonać rurociąg kanalizacyjny z tworzywa sztucznego o śr 200 mm - 6 mb - wykonać rurociąg PE PN6 ciśnieniowy o średnicy 110 mm - 350 mb - wykonać jedną studnie rewizyjną o średnicy 1,0 m z włazem żeliwnym - wykonać studnię rozprężną żelbetową średnicy 1,0 m z włazem żeliwnym typ ciężkiego - wykonać przewiert rurami o śr. 150 -250 mm na długości 6 mb..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Należy wypełnić załączniki nr 3,4 i 5 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Załączyć polisę ubezpieczeniową. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Oświadczenie zał. nr 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr: 1.   - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Załącznik nr 2   - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Załącznik nr 5   - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Załącznik nr 4 - Informacja na temat  liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi.  Załącznik nr 3 i 3 a   - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.borowie.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie za opłatą wysokości 20 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie w Biurze Obsługi Interesanta..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja finansowana przy pomocy środków z budżetu Województwa Mazowieckiego.

  

2008-10-14

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

 

 

Gmina Borowie informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego, przedmiot zamówienia „Modernizacja drogi Gościewicz-Brzuskowola”  wybrała do realizacji zamówienia ofertę, którą złożyła firma:

 

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych

„DROMOS” Sp. z o.o.

ul. Przemysłowa 45

08-410 Wola Rębkowska

 

 

 

Cena ofertowa: 121 329,00 zł brutto

2008-10-23

Odpowiedź na pytania

Wykonawcy biorący udział

w przetargu na budowę

kanalizacji sanitarnej

w Gminie Borowie

 

 

 

 

            W związku z zadanymi pytaniami przez jedną z firm, która pobrała SIWZ na „Budowę kanalizacji sanitarnej w Gminie Borowie” informujemy o naszym stanowisku:

 

  1. W pozycji nr 1 dz. 1 – wykopy liniowy ręczny      zastosowano współczynnik zmniejszający * 0,1 – czy słusznie ? , obmiar      wynosi 11,90 m3,      a powinno być

119,00 m3

  1. W pozycji nr 2 dz. 1 – roboty ziemne koparkami      przedsiębiernymi zastosowano współczynnik * 0,9, i obmiar wynosi 107,10 m3.      Czy jest to prawidłowy obmiar.
  2. W pozycji nr 3 dz. 1 – wykopy liniowe ręczne      zastosowano współczynnik * 0,1 i obmiar wynosi 47,60 m3 a      powinno być 476,00 m3.      Czy na pewno wykop ręczny ?
  3. W pozycji Nr 4 dz. 1 zastosowano współczynnik *0,9      – czy słusznie? Prosimy o podanie obowiązującego obmiaru.

 

W odpowiedzi na zadane pytania informujemy iż obmiary jak i wyniki końcowe podane w pozycjach 1,2,3,4, załączonego przedmiaru są prawidłowe. Pozycja 1 i 3 są to wyliczone wykopy wykonywane ręcznie natomiast pozycja 2 i 4 to wykopy wykonywane mechanicznie. Suma pozycji od 1 do 4 daje nam ilość wykonywanego wykopu łącznie.

 

2008-11-04

Zawiadomienie o wyborze oferty

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

 

 

Gmina Borowie informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego, przedmiot zamówienia „Modernizacja drogi Gościewicz-Brzuskowola”  wybrała do realizacji zamówienia ofertę, którą złożyła firma:

 

Zakład Budowy i Eksploatacji

Urządzeń Wodociągowo-Kanalizacyjnych

Sp. z o.o.

Miętne ul. Główna 45

 

 

Cena ofertowa: 81 895,38 zł brutto

2008-12-18

W Ó J T G M I N Y B O RO W I E ogłasza I nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż lokalu użytkowego wraz z udziałem we współwłasności działki

W Ó J T  G M I N Y  B O RO W I E

 

ogłasza

I nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż lokalu użytkowego

                         wraz z udziałem we współwłasności działki

 

 

 

 

Przedmiotem przetargu jest   lokal użytkowy Nr 3 o pow. 20 m2 mieszczący  się w budynku Nr 24 , usytuowanym na działce Nr 172/8  o pow. 0,19 ha  w Głoskowie  wraz  z udziałem w wysokości 2000/12828 we współwłasności gruntu i budynku , księga wieczysta Nr 58305  .

Lokal składa się z jednego pomieszczenia i znajduje się  w budynku parterowym murowanym. Strop w budynku jest  drewniany , okna drewniane, ogrzewanie – piec kaflowy .

Dla nieruchomości brak jest planu przestrzennego zagospodarowania .

 

Cena wywoławcza                  8700,00 zł

                                  Wadium                                   1000,00zł

                                  Minimalne postąpienie            200,00

 

Przetarg odbędzie się w dniu 29.01.2009 r w Urzędzie Gminy w Borowiu o godzinie 1000.

 

W przetargu mogą wziąć udział osoby , które   wpłacą  wadium w pieniądzu z takim wyprzedzeniem aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Urzędu Gminy Borowie nr 58 921000080047353020000010 najpóźniej w dniu 26.01.2009 r .

Dowód wpłaty wadium i dokument stwierdzający tożsamość  należy przedłożyć Komisji Przetargowej przed otwarciem przetargu.

Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia lokalu, zaś pozostałym uczestnikom przetargu  zwrócone po zakończeniu przetargu jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odwołania lub zamknięcia przetargu.

            Jeżeli osoba ustalona jako nabywca lokalu nie stawi się do zawarcia umowy sprzedaży organizator przetargu może odstąpić od zawarcia umowy a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi . Koszty notarialne ponosi Nabywca.

Cena lokalu sprzedanego  w drodze przetargu podlega zapłacie przed sporządzeniem umowy kupna sprzedaży.

Organizator przetargu z ważnych powodów zastrzega   sobie prawo odwołania przetargu. Bliższych informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy w Borowiu w godzinach 8.00-16.00 lub telefonicznie /025/ 6859070.

2009-02-09

Brak tytułu

W Ó J T  G M I N Y  B O RO W I E

 

ogłasza

II nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż lokalu użytkowego

                         wraz z udziałem we współwłasności działki

 

 

 

 

Przedmiotem przetargu jest   lokal użytkowy Nr 3 o pow. 20 m2 mieszczący  się w budynku Nr 24 , usytuowanym na działce Nr 172/8  o pow. 0,19 ha  w Głoskowie  wraz  z udziałem w wysokości 2000/12828 we współwłasności gruntu i budynku , księga wieczysta Nr 58305  .

Lokal składa się z jednego pomieszczenia i znajduje się  w budynku parterowym murowanym. Strop w budynku jest  drewniany , okna drewniane, ogrzewanie – piec kaflowy .

Dla nieruchomości brak jest planu przestrzennego zagospodarowania .

 

Cena wywoławcza                  8700,00 zł

                                       Wadium                                1000,00 zł                                                         Minimalne postąpienie                  200,00

 

Przetarg odbędzie się w dniu 31.03.2009 r w Urzędzie Gminy w Borowiu o godzinie 1000.

 

W przetargu mogą wziąć udział osoby , które   wpłacą  wadium w pieniądzu z takim wyprzedzeniem aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Urzędu Gminy Borowie nr 58 921000080047353020000010 najpóźniej w dniu 27.03.2009 r .

Dowód wpłaty wadium i dokument stwierdzający tożsamość  należy przedłożyć Komisji Przetargowej przed otwarciem przetargu.

Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia lokalu, zaś pozostałym uczestnikom przetargu  zwrócone po zakończeniu przetargu jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odwołania lub zamknięcia przetargu.

            Jeżeli osoba ustalona jako nabywca lokalu nie stawi się do zawarcia umowy sprzedaży organizator przetargu może odstąpić od zawarcia umowy a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi . Koszty notarialne ponosi Nabywca.

Cena lokalu sprzedanego  w drodze przetargu podlega zapłacie przed sporządzeniem umowy kupna sprzedaży.

I przetarg na w/w nieruchomość odbył się w dniu 29.01.2009r i zakończył się wynikiem negatywnym .

Organizator przetargu z ważnych powodów zastrzega   sobie prawo odwołania przetargu. Bliższych informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy w Borowiu w godzinach 8.00-16.00 lub telefonicznie /025/ 6859070.

2009-04-24

Przetarg - dostawa grysu dolomitowego



Borowie: Dostawa grysu dolomitowego
Numer ogłoszenia: 119782 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa grysu dolomitowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa grysu dolomitowego o frakcji 0-31mm w ilości 2 000 ton wraz z dostawą do miejsca wbudowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Należy wypełnić załącznik nr 4 i 5. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Załączyć polisę ubezpieczeniową. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Oświadczenie zał. nr 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr: 1.   - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Załącznik nr 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskigo 2 ; 08-412 Borowie za opłatą wysokości 30 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Borowie Biuro Obsługi Interesanta ul. A. Sasimowskigo 2 08-412 Borowie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 maja 2009 roku o godz. 10:05.

2009-04-28

Przetarg na rozbudowę budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z przeznaczeniem na Przedszkole i klasy lekcyjne.



Borowie: Rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z przeznaczeniem na Przedszkole i klasy lekcyjne
Numer ogłoszenia: 122930 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z przeznaczeniem na Przedszkole i klasy lekcyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę skrzydła prostopadle do istniejącej szkoły na działce nr 525 w miejscowości Borowie. Budynek o wysokości 2 i 1/2 kondygnacji (1/2 jako poddasze użytkowe) wraz z przebudową instalacji kanalizacyjnej i gazowej znajdującej się na terenie projektowanego budynku. - pow. zabudowy 624,0 m2 - kubatura 5 960,0 m3 -wysokość budynku 11,73 m - w części parterowej zlokalizowano 3 oddziałowe przedszkole, szatnie, pokój nauczycielski, świetlice, zmywalnie, pomieszczenia magazynowe i wc. - w części piętra zlokalizowano 5 sal lekcyjnych, pokój nauczycielski, ustępy. - poddasze ma być ocieplone i wyłożone płytami gipsowymi. Na roboty budowlane składa się następujący zakres rzeczowy prac: 1) Branża budowlana:      a) roboty ziemne,      b) fundamenty żelbetowe   c) konstrukcja ścian (technologia murowana, ściany warstwowe z pustaków gazobetonowych)      d) konstrukcja dachu i pokrycie (konstrukcja drewniana wielospadowa pokryta blachodachówką brązową)      e) poddasze ocieplone obite płytami gipsowymi       f) stolarka okienna PCV, stolarka drzwiowa typowa      g) tynki i okładziny wewnętrzne oraz malowanie      h) podłoża, posadzki, podłogi       i) elewacja i elementy zewnętrzne       j) zagospodarowanie terenu: dojazdy i dojścia piesze 2) Branża sanitarna:      a) przebudowa instalacji kanalizacyjnej i gazowej na planowanym placu budowy      b)wewnętrzna kanalizacja sanitarna, instalacja wodociągowa, instalacja centralnego ogrzewania, wentylacja. 3) Branża elektryczna:      - instalacja elektryczna     - instalacja odgromowa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.50-7, 45.31.12.00-2, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7, 45.40.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Należy wypełnić załączniki nr 3,4 i 5 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Załączyć polisę ubezpieczeniową. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Oświadczenie zał. nr 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr: 1.   - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Załącznik nr 2   - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Załącznik nr 5   - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Załącznik nr 4 - Informacja na temat  liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi.  Załącznik nr 3 i 3 a   - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie za opłatą wysokości 50 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.05.2008 r. o godzinie 10:05.

2009-05-08

Remont pomieszczeń lekcyjnych wraz z adaptacją holu na oddział Przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Głoskowie

Borowie: Remont pomieszczeń lekcyjnych wraz z adaptacją holu na oddział Przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Głoskowie
Numer ogłoszenia: 73209 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń lekcyjnych wraz z adaptacją holu na oddział Przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Głoskowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wymienionego zadania należy: - Wykonać  gładź gipsową w pomieszczeniach lekcyjnych i korytarzach. - Wykonać malowanie sufitów, ścian farbami emulsyjnymi - Wykonać malowanie farbami olejnymi rur i grzejników co. - Zerwać płytki PCV i wykonać posadzki wykładane gresem - Wymienić otwory drzwiowe i zamontować świetliki - Wykonać modernizację holu w celu pozyskania pomieszczenia dla oddziału Przedszkolnego pokoju Dyrektora i sekretariatu. - Wykonać składaną ściankę działową w pomieszczeniu oddziału Przedszkolnego - Wykonać pomieszczenia sanitarne dla oddziału Przedszkolnego - Wykonać remont instalacji elektrycznej polegający na wymianie opraw elektrycznych, gniazd wtykowych i łączników uniwersalnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00-2, 45.21.42.10-5, 45.31.00.00-3, 45.23.24.60-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Należy wypełnić załączniki nr 3,4 i 5 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Załączyć polisę ubezpieczeniową. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Oświadczenie zał. nr 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr: 1.   - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Załącznik nr 2   - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Załącznik nr 5   - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Załącznik nr 4 - Informacja na temat  liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi.  Załącznik nr 3 i 3 a   - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie za opłatą w wysokości 30zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi 02.06.2009 rok 10:05.

2009-05-18

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Wykonawcy Biorący

Udział w Przetargu

Na Dostawę Grysu Dolomitowego

 

 

 

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Nazwa zadania:  Dostawa grysu dolomitowego

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Firma Usługowo Handlowa

„OKSANA TRANS”

Oksana Bińczak

Grochocice 11

27-530 Ożarów

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena za 1 tonę dostarczonego kruszywa (57,80 zł brutto)

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2009-06-04.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

 

  2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostały odrzucone dwie oferty.

 

-  Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane "EKOBUD-SERWIS Sp z o.o.

   21-400 Łuków, ul. Żelechowska 70

-  Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KOS-TRANS" Rafał Kosowski

   26-624 Kowala Ruda Mała 30

 

 

  3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

 

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia

 

2009-05-18

Odpowiedzi na zadane pytania dot. przetargu na „Rozbudowę budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z przeznaczeniem na Przedszkole i klasy lekcyjne”

 

Wykonawcy biorący udział

w przetargu na

 Rozbudowę budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z przeznaczeniem na Przedszkole i klasy lekcyjne

 

 

 

 

            W związku z zadanymi pytaniami przez firmy, które pobrały SIWZ na „Rozbudowę budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z przeznaczeniem na Przedszkole i klasy lekcyjne” informujemy o naszym stanowisku:

 

1.  W pozycjach przedmiarowych dotyczących robót betonowych i żelbetonowych:

  • poz.      1,2,3,5,6, fundamenty i ściany fundamentowe,
  • poz.      12,14,15,16,17,20,21,22,23,24,25,26, ściany i stropy,
  • poz. 1,12,      ściany działowe i tynki,
  • poz. 9,12,      drogi i chodniki,
  • poz. 2      roboty remontowe w korytarzu,

brak określenia klasy betonu – proszę o uzupełnienie,

Odpowiedź – klasy betonu wg opisu technicznego i rysunków konstrukcyjnych

- w podkładach pod posadzki i fundamenty beton B 7,5

- w elementach konstrukcyjnych beton B 20

2.  Roboty ziemne – proszę o podanie gdzie ma być składowany humus w przedmiarach brak wywozu humusu, proszę podać odległość, na jaką ma być transportowany.

3.  Proszę o podanie gdzie ma być wywożone drewno ze ściętych drzew brak w przedmiarach wywozu drewna i pni.

Odpowiedź – Humus ma być składany poza granicę robót z ręcznym podgarnięciem humusu na hałdzie. Przemieszczanie humusu na odległość do 40 mb.

Drewno po ścięciu drzew wywiezie Inwestor.

4.  Ściany i stropy

  • poz. 1,2,4,      podano niewłaściwą poz. wyceny dotyczy ona budynków jednokondygnacyjnych      projektowany budynek jest wielo kondygnacyjny, proszę o podanie właściwej      podstawy wyceny.

Odpowiedź – wymienione pozycje należy zmienić i skosztorysować:

Poz. 1 – podstawa wyceny NNRNKB 202 154 -01

Poz. 2 – podstawa wyceny NNRNKB 202 165 -01

Poz. 4 – podstawa wyceny NNRNKB 202 165 -02

 

 

5.      Okna i drzwi

·        poz. 2 w przedmiarze jest okien o wym. 237/197 jest szt. 2 w projekcie 3 szt. proszę o podanie właściwej ilości,

Odpowiedź – prawidłowa ilość to 2 szt. tak podano w przedmiarze robót.

·        poz. 3,4,5, proszę o podanie, które drzwi są zewnętrzne a które wewnętrzne do których mają być zamontowane klamki lub antaby, ich długość, ilość samozamykaczy, rodzaj szklenia i odporności ogniowej

Odpowiedź – drzwi aluminiowe z podaną odpornością ogniową SA podane w przedmiarze robót, na rys. rzut parteru i pietra oraz w wykazie stolarki. Do wszystkich drzwi dwuskrzydłowych należy zamontować antaby l= 30 cm i zamykacze oraz zamki z wkładką, do drzwi jednoskrzydłowych zamek z wkładką i klamkę. Drzwi bez podanej odporności ogniowej szklone pakietem V=1,1, szkło bezpieczne klasy 01.

·        poz. 6 Proszę o podanie wymiarów okien dachowych i ich parametry, brak okien w wykazie

Odpowiedź – należy skosztorysować 0kna dachowe typ GZL WELUX 78 x140 cm

·        poz. 7 Proszę o podanie włazów dachowych i ich parametry

Odpowiedź – należy skosztorysować właz dachowy VELUX typ GVT 103/54x83

·        poz. 9,10 proszę o podanie ciężaru krat, lub szczegółowy opis z czego zostaną wykonane

Odpowiedź – należy skosztorysować kraty stalowe o ciężarze 2,07 kg/m2

 

6.       Ścianki działowe i tynki wew. zgodnie z instrukcją wykonania ocieplenia posadzek ze styropianu grubość warstwy podłoża z zaprawy cementowej winna być 6 cm, natomiast w przedmiarach podana jest 4 cm która może popękać po wykonaniu, proszę rozważyć pogrubienie do 6 cm, poz. 24 proszę o podanie długości i szerokości podokienników oraz z jakiego materiału mają być wykonane, poz. 29 proszę o podanie długości wełny mineralnej i jego grubości,

Odpowiedź – warstwy wyrównawcze pod posadzki należy wykonać zgodnie z projektem i nie muszą być pogrubiane do 6 cm ponieważ są zbrojone siatką stalową poz. 22. Parapety (poz. 24) należy skosztorysować z konglomeratu marmurowego lub równoważne szerokości 35 cm długości na korytarzu 245 cm , pozostałe 215 cm. Wełnę mineralną (poz. 29) należy przyjąć samorozprężającą typu „Versa” lub równoważna grubości 10 cm o gęstości 60 kg/m3

 

7.      Roboty wykończeniowe

  • poz. 2      proszę o podanie parametrów wykładziny PCV, brak jest ,masy      samopoziomującej pod wykładziny PCV,

Odpowiedź – należy kosztorysować wykładzinę PCV typu „Poliflor” antypoślizgową lub równoważną . Masa samopoziomująca jest zbędna ponieważ warstwa wyrównawcza jest zacierana na gładko i jest dana warstwa wyrównawcza poz. 1

  • poz. 4      proszę o podanie rodzaju progów stalowych,

Odpowiedź – typowe progi stalowe T w kolorze złotym.

  • poz. 5,6,      proszę o podanie parametrów płytek GRES, poz. 9,10, proszę o podanie      parametrów płytek na ściany w łazienkach,

Odpowiedź – należy kosztorysować płytki kamionkowe GRES i glazure kat I . Gres nieszkliwiony – klasa odporności na ścieranie min 4, skuteczność antypoślizgowa R 9- R 10.

  • poz. 12      proszę o podanie czy ma być malowane w kolorach, jeżeli tak to należy      określić czy kolory mają być pełne czy półpełne,

Odpowiedź – należy kosztorysować kolory pełne.

  • poz. 15      należy zmienić przedmiar na zgodny z wykazem stolarki na  0,8 x 2,0 x 9 + 0,9 x 2,0 x 29 = 66,6 m2

drzwi wewnętrzne należy skosztorysować jako wzmocnione w kolorze brązowym.

  • poz. 18      osłony na grzejniki, proszę o podanie wymiarów listew pionowych i      poziomych oraz sposobu mocowania do ściany, podłogi , czy będą przykrywane      od góry,

Odpowiedź – należy skosztorysować listwy poziome 70x25 mm, listwy pionowe 50x 15 mm. Osłony na wysokości parapetów, mocowane do ściany na kołki rozporowe. W pokojach dzieci i jadalni listwy przykrywające 70 x 25 mm oparta na kontowniku 35 x 35 x 3 mm ocynkowanym.

 

8.  Elewacja i schody zewnętrzne

  • poz. 1-4      brak w tych pozycjach gruntowania pod wyprawę elewacyjna,

Odpowiedź – gruntowanie pod wyprawę elewacyjną jest potrzebne do tynków akrylowych podkładem ) lub OP- należy doliczyć.

  • poz. 5      nie uwzględniono narożników z siatką przy oknach, drzwiach i poziomych nad      cokołem, w przedmiarach zostały uwzględnione jedynie 4 narożniki pionowe,

Odpowiedź –należy doliczyć przy cokole i drzwiach zewnętrznych

36,2 +11,76+14,63+17,87 x2 + 3,0x6 = 116,33 mb

  •  poz. 11 proszę o podanie kształtu      daszku z jakiego materiału ma być wykonany i czym pokryty, proszę o      podanie ilości rynien i rur spustowych, ilość obróbek blacharskich,

Odpowiedź –należy skosztorysować daszek z poliesteru zbrojonego włóknem szklanym o kształcie eliptycznym z dwoma rynienkami i dwoma rurami spustowymi lub równoważny.

  • poz. 12      proszę o podanie ilości obrzeży chodnikowych 30/8 cm, i ilości kostki,

Odpowiedź – proszę skosztorysować wg kalkulacji własnej. Wymiary podano na rys. rzut parteru.

  • poz. 15,16      proszę o podanie koloru obrzeży i kostki brukowej betonowej,

Odpowiedź – proszę przyjąć do kosztorysowania obrzeża szare, kostka brukowa szara w tym 15 % kostki w kolorze czerwonym.

 

9.      Drogi i chodniki

·        poz. 10,11,13,14,15 proszę o podanie koloru kostki brukowej, krawężników i obrzeży

Odpowiedź – proszę przyjąć do kosztorysowania krawężniki i obrzeża szare, kostka brukowa szara w tym 15 % kostki w kolorze czerwonym.

 

10.  Strych

  • poz. 5      drzwi stalowe ocieplone wełną mineralną 0,8x1,4x2 są to nietypowe drzwi      które nie mogą służyć do powszechnego użytku, czy nie powinny występować      jako klapy p. poż. (wysokość 1,4 nie spełnia warunków drzwi)

Odpowiedź – Mogą być wykonane jako klapy p. pożarowe.

11. Proszę o szczegółowe rysunki daszku wejściowego z PCV.

Odpowiedź – daszek wejściowy został szczegółowo opisany w punkcie 8 poz. 11.

 

UWAGA !

Uprzejmie informuję, że w związku z licznymi pytaniami do SIWZ na Rozbudowę budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z przeznaczeniem na Przedszkole i klasy lekcyjne w Borowiu zgodnie z art. 38 ust 6 P z p termin składania ofert został przedłużony do dnia 26.05.2009 r. do godz. 1000.


 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2018-10-17 13:52:41, zmian dokonał(a): borowie

WCAG 2.0 (Level AA)