Wykonawcy biorący udział
w przetargu nieograniczonym ofertowym
na sprzedaż samochodu osobowego
Marki Skoda Fabia Combi
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o przeprowadzenie przetargu nieograniczonego ofertowego na sprzedaż samochodu osobowego Skoda Fabia Combi rok produkcji 2002.
1. Działając na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy nr 3/2011 z dnia 24.01.2011 informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Kupującego:
Przedsiębiorstwo Handlowo -Usługowe
„ROBIPOL”
ul. Gen Sowińskiego 3
07-202 Wyszków
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się ze Sprzedawcą w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2011-01-27.
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Kupującego |
Adres Kupującego |
Cena oferty brutto |
1. |
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Michał Kaczmarczyk |
Leszczyny 97a 26-008 Górno |
6 405,00 zł |
2. |
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „ROBIPOL” |
07-202 Wyszków ul. Gen Sowińskiego 3 a |
10 200,00 zł |
3. |
OLIMP – TRADE Andrzej Michalski |
05-200 Wołomin ul. Legionów 22 |
7 050,00 zł |
|
|
|
|
Borowie: Usuwanie azbestu z nieruchomości osób fizycznych z terenu Gminy Borowie
Numer ogłoszenia: 52608 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie azbestu z nieruchomości osób fizycznych z terenu Gminy Borowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych falistych i płaskich) znajdujących się na nieruchomościach terenu Gminy Borowie. 2. Zakres prac obejmuje: 2.1 Demontaż płyt azbestowo-cementowych z pokryć dachowych, ich transport oraz utylizacja z budynków mieszkalnych i gospodarczych w ilości - ok. 4 350 m2 /56,6 tony 2.2 Odbiór wraz z załadunkiem oraz utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt azbestowo-cementowych (falistych i płaskich) z miejsc tymczasowego składowania w ilości ok. 1 850 m2 / 24,05 tony Wykaz nieruchomości, z których należy usunąć azbest zostanie przekazany Wykonawcy po rozstrzygnięciu przetargu. 2.3. Do obowiązków Wykonawcy należy: - zapewnienie organizacji i zabezpieczenia placu robót, - skontaktowanie się i umówienie na dogodny termin z właścicielem posesji na demontaż lub odbiór wyrobów zawierających azbest, - potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości poprzez wypełnienie karty ewidencji odpadu i karty przekazania odpadu na składowisko przez Wykonawcę. - uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonywania prac i oczyszczenia terenu z azbestu, - przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów - miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu na składowisko) - poniesienie pełnej odpowiedzialności odszkodowawczej za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych-powstałych w wyniku prowadzenia prac,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia warunki określone w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity z 2007 r.,Dz.U. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.)- tj. przedłoży stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów wydaną przez starostę właściwego ze względu na miejsce zbierania odpadów oraz przedłoży zezwolenie na transport odpadów wydaną przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do weryfikacji spełniania tego warunku posłużą odpowiednio wykazy wykonanych usług. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje że wykonał przynajmniej 3 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały prawidłowo wykonane.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja potencjału technicznego dokonywana będzie w oparciu o wykaz sprzętu do załadunku i transportu wyrobów azbestowych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja osób zdolnych do wykonywania zamówienia dokonywana będzie w oparciu o wykaz dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i są przeszkoleni w zakresie pracy z wyrobami zawierającymi azbest oraz posiadającymi odpowiednie uprawnienia przewidziane do realizacji zamówienia w zakresie Bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 50 tys. zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie
ul. Sasimowskiego 2
08-412 Borowie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane usuwanie wyrobów azbestowych dofinansowane zostanie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Warszawie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Borowie: Adaptacja pomieszczeń gospodarczych na Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Iwowem.
Numer ogłoszenia: 58038 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń gospodarczych na Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Iwowem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W remontowanych pomieszczeniach Szkoły Podstawowej należy: - Wykonać przebudowę pomieszczeń gospodarczych na pomieszczenia punktu przedszkolnego. - Wykonać prace tynkarskie, malarskie ścian i sufitów - Wymienić otwory okienne i drzwiowe - Wykonać nowe posadzki pokryte zgrzewalną wykładziną PCV - Wykonać instalacje elektryczną, wodno-kanalizacyjną i co. - Przenieść zbiorniki olejowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany oraz przedmiar robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.31.00.00-3, 45.21.13.10-5, 45.33.10.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr. 5
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr 4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr 3 i3a
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy załączyć polisę ubezpieczeniową na kwotę min 100 tys. zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Referencje potwierdzające zakres i wartość wykonanych robót
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. a) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie z jej treścią. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zadań 2. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1, Strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.borowie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie
ul. Sasimowskiego 2
08-412 Borowie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
„Adaptacje pomieszczeń gospodarczych na Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Iwowem„
W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na Adaptacje pomieszczeń gospodarczych na Punkt Przedszkolny w Szkole podstawowej w Iwowem poniżej przekazujemy nasze stanowisko:
Instalacja centralnego ogrzewania
1. W przedmiarze nie ujęto wymaganej armatury grzejnikowej
- zespolone zespoły odcinające dla grzejników typ V,
- głowice termostatyczne,
- podejścia dopływowe z rurociągów z tworzyw sztucznych do grzejników,
- próby instalacji c.o. na gorąco z wykonaniem regulacji,
Prosimy o uzupełnienie.
Odp.
Zamawiający zwraca się z prośbą o uzupełnienie składanych kosztorysów o wymienioną armaturę grzejnikową.
2. Poz. Nr 15: Czy wymiana przewodów c.o. w Sali zajęć wiąże się także z wykuwaniem i naprawą bruzd w posadzce? Jeżeli tak, prosimy o uzupełnienie przedmiaru.
Odp.
Wymiana przewodów nie wiąże się z wykuwaniem bruzd w posadzce w związku z tym nie należy zmieniać przedmiaru.
Instalacja wodno-kanalizacyjna:
3. W przedmiarze nie ujęto otulin izolacyjnych dla rur wodociągowych, prosimy o uzupełnienie.
Odp.
Zamawiający zwraca się z prośbą o uzupełnienie składanych kosztorysów o otuliny izolacyjne.
4. Zgodnie z przedmiarem należy zainstalować: 3 baterie umywalkowe, 1 baterie natryskową, 1 zawór czerpalny, 1 wc. Wymagana ilość dodatków za podejścia dopływowe to: 3x2 +1x2 +1 +1 = 10 szt., prosimy o poprawienie poz. nr 15
Odp.
Zamawiający zwraca się z prośbą o uzupełnienie pozycji nr. 15 o 10 szt. dodatku za podejścia.
5. Zgodnie z przedmiarem należy zainstalować: 3 umywalki, 1 brodzik, 1 wpust ściekowy. Wymagana ilość dodatków za podejścia odpływowe to 5 szt., prosimy o poprawienie poz. Nr 25.
Odp.
Zamawiający zwraca się z prośbą o uzupełnienie pozycji nr. 25 o 5 szt. dodatku za podejścia.
6. Czy nie ma potrzeby montażu termostatycznego zaworu mieszającego? Jeżeli tak, prosimy o uzupełnienie przedmiaru.
Odp.
Zamawiający zwraca się z prośbą o uzupełnienie kosztorysu o montaż termostatycznego zaworu mieszającego ciepłą wodę użytkową DN 20.
7. Czy w kosztorysie należy przyjąć zwykły wc kompakt czy wc Junior ze spłuczką i deską sedesową twardą Junior?
Odp.
W kosztorysie należy ująć stelaż wc podtynkowy, miska wc wisząca, deska twarda wc, przycisk spłukujący, śruby montażowe.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.01.2011. Nazwa zadania: „Usuwanie azbestu z nieruchomości osób fizycznych z terenu Gminy Borowie”
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
PHUP „EURO-GAZ” Sp.j.
Zgórsko 31 A
26-052 Sitkówka-Nowiny
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-04-26.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
Środowisko i Innowacje Sp.z o.o. |
Dobrów 8; 28-142 Tuczepy |
15,66 zł za m2 |
165,13 |
2. |
INWESTBUD Sp. z o.o. |
02-968 Warszawa Ul. Przyczółkowa 124 A |
12,96 zł za m2 |
Wykluczono z postępowania |
3. |
TERMOEXPORT-Przedsiębiorstwo Robót Termoizolacyjnych i Antykorozyjnych |
00-515 Warszawa Ul. Żurawia 24m.7 |
8,64 zł za m2 |
299,31 |
4. |
PHUP ”EURO-GAZ” Sp.j. |
26-052 Sitkówka – Nowiny Zgórsko 31A |
8,62 zł za m2 |
300,00 |
5. |
Zakład Gospodarki Komunalnej GRONEKO s.c. Marcin i Mikołaj Gronowscy |
87-732 Lubanie Mikorzyn 19 |
9,20 zł za m2 |
281,10 |
6. |
AUTO-ZŁOM Bogusław Paź |
39-406 Chodków Przewłoka 46 |
9,09 zł za m2 |
Wykluczono z postępowania
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostały odrzucone oferty.
- INWESTBUD Sp. z.o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Przyczółkowa 124 a
Podstawa odrzucenia
Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale IX. pkt. 4 i w dziale VIII pkt. 1 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez dokumentów potwierdzających przeszkolenie pracowników w zakresie BHP w pracy z azbestem, oraz braku decyzji zezwalającej firmie usuwanie wyrobów azbestowych jak również ich transportu.
Podstawa prawna
Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1. pkt. 2
-AUTO-ZŁOM Bogusław Paź z siedzibą w Przewłoce 46
Podstawa odrzucenia
Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale IX. pkt. 4 i w dziale VIII pkt. 1 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez referencji potwierdzających odbiór wyrobów azbestowych wykazanych w załączniku nr 5, oraz braku decyzji zezwalającej firmie wykonywanie transportu wyrobów azbestowych.
Podstawa prawna
Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1. pkt. 2
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostali wykluczeni wykonawcy.
- INWESTBUD Sp. z.o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Przyczółkowa 124 a
Podstawa wykluczenia
Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale IX. pkt. 4 i w dziale VIII pkt. 1 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez dokumentów potwierdzających przeszkolenie pracowników w zakresie BHP w pracy z azbestem, oraz braku decyzji zezwalającej firmie usuwanie wyrobów azbestowych jak również ich transportu.
Podstawa prawna
Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24. ust 2. pkt. 4
-AUTO-ZŁOM Bogusław Paź z siedzibą w Przewłoce 46
Podstawa odrzucenia
Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale IX. pkt. 4 i w dziale VIII pkt. 1 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez referencji potwierdzających odbiór wyrobów azbestowych wykazanych w załączniku nr 5, oraz braku decyzji zezwalającej firmie wykonywanie transportu wyrobów azbestowych.
Podstawa prawna
Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24. ust 2. pkt. 4
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
„Adaptacje pomieszczeń gospodarczych na Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Iwowem „
W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na Adaptacje pomieszczeń gospodarczych na Punkt Przedszkolny w Szkole podstawowej w Iwowem poniżej przekazujemy nasze stanowisko:
1. W opisie technicznym wyszczególnione są drzwi do magazynu oleju stalowe EI-60 W przedmiarze brak pozycji drzwi stalowe EI-60.
Odp.
Zamawiający zwraca się z prośbą o uzupełnienie składanych kosztorysów o kompletne drzwi stalowe z futrynami EI-60.
Borowie: Modernizacja Gminnej Izby Pamięci w Lalinach
Numer ogłoszenia: 82090 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Gminnej Izby Pamięci w Lalinach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: W remontowanych pomieszczeniach Izby Pamięci należy: - Wymienić pokrycie dachowe, wymienić ocieplenie stropu. - Wyłożyć ściany w Izbie Pamięci balami pozostałe ściany płyta gipsowo-kartonową - Wymienić otwory okienne i drzwiowe - Wykonać nowe posadzki z terakoty - Wykonać nową elewacje budynku - Wykonać utwardzenie terenu i wyłożyć kostką brukową - Wykonać instalacje elektryczną, wodno-kanalizacyjną, i ogrzewania budynku. - Wykonać ogrodzenie działki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany oraz przedmiar robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.20-5, 45.21.13.10-5, 45.31.70.00-2, 34.92.82.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr. 5
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr 4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr 3 i3a
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy załączyć polisę ubezpieczeniową na kwotę min 100 tys. zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Referencje potwierdzające zakres i wartość wykonanych robót.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie z jej treścią. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zadań 2. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1, Strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie
ul. Sasimowskiego 2
08-412 Borowie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane zadanie będzie dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 -2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 14 tys. euro.
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie tablicy pamiątkowej dla Projektu pn.: "Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczej gminy Borowie" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, w ramach Priorytetu III: „Regionalny system transportowy” w zakresie Działania 3.1: „Infrastruktura drogowa”.
I. Opis przedmiotu zakupu
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż tablicy świetlnej, pamiątkowej o wymiarach co najmniej 200 cm (wysokość) x 200 cm (szerokość) – szt. 1, wraz z logotypami Narodowej Strategii Spójności, Unii Europejskiej i marki Mazowsze oraz modułami wyświetlającymi tekst, datę, godzinę i temperaturę.
Tablica powinna być wykonana z tworzywa odpornego na działanie promieni słonecznych, szczególnie pod względem zachowania intensywności kolorów zamieszczonych treści informacji oraz znaków graficznych, przez okres co najmniej 5 lat.
Tablicę należy zamontować na konstrukcji (ramie) metalowej, na dwóch słupkach o wysokości nie mniejszej niż 220 cm mierząc od podłoża do dolnej krawędzi tablicy, i na trwale zamontować do podłoża.
Tło tablicy w kolorze białym. Moduły świetlne (LED) oddzielne dla tekstu, daty, godziny i temperatury. Wyświetlacz tekstowy obsługujący znaki w języku polskim, z możliwością zmiany kolorów, umożliwiający programowanie i wprowadzanie treści informacji z klawiatury poprzez sieć LAN wraz z dodatkową możliwością programowania bezprzewodowego poprzez sieć Wi-Fi. Tablica zasilana sieciowo 230 V.
Wysokość tablicy (bez słupków) wynosząca nie mniej niż 200 cm powinna zawierać opis projektu (wraz z logotypami) o wysokości nie mniejszej niż 140 cm oraz moduły świetlne o wysokości co najmniej 60 cm.
Logotyp Narodowej Strategii Spójności, Unii Europejskiej oraz marki Mazowsze wraz z hasłem „dla rozwoju Mazowsza” winny zajmować co najmniej 25% powierzchni tablicy w części obejmującej opis projektu tj. z pominięciem części tablicy dotyczącej modułów świetlnych dla tekstu, daty, godziny i temperatury.
Termin realizacji zamówienia wynosi nie więcej niż 3 tygodnie licząc od dnia udzielenia zlecenia.
Załącznik: wzór tablicy pamiątkowej zawierający informacje wg wytycznych UE.
Szczegółowe wymagania dotyczące logotypu Narodowej Strategii Spójności, logotypu Unii Europejskiej oraz logotypu marki Mazowsze przedstawione zostały w:
§ Logo Narodowej Strategii Spójności - Księga Identyfikacji wizualnej Narodowej Strategii Spójności dostępna na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl
§ Logo Unii Europejskiej - załącznik nr 1 do rozporządzenia Komisji Europejskiej (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r. Informacje dostępne są również na stronie internetowej: http://europa.eu/abc/symbols/emblem/graphics1_pl.htm
§ logotyp marki Mazowsze – informacje dostępne są na stronie internetowej: www.mazovia.pl
II. Kryteria oceny oraz termin składania ofert.
Jedynym kryterium wyboru oferty jest najniższa cena.
- cenę podaną w ofercie (netto + podatek VAT = brutto w PLN) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
- cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, łącznie z dostarczeniem i montażem tablicy,
- ofertę należy przedłożyć w formie pisemnej w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Borowie lub przesłać faksem: (nr 25 685-90-72) lub e-mailem: gmina@borowie.pl, bądź drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy Borowie
ul. Aleksandra Sasimowskiego 2
08-412 Borowie
w terminie do dnia 27 kwietnia 2011 r. do godz. 10:00.
Wójt Gminy Borowie
mgr inż. Wiesław Gąska
Wykonawcy biorący udział w przetargu: „Adaptacja pomieszczeń gospodarczych na Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Iwowem”
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.02.2011. Nazwa zadania: „Adaptacja pomieszczeń gospodarczych na Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Iwowem”
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Usługi Ogólnobudowlane i Sanitarne
Henryk Sitek
Przykory 41A; 08-420 Miastków
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2011-05-16.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
Usługi Ogólnobudowlane i Sanitarne Henryk Sitek |
Przykory 41A 08-420 Miastków |
137 384,31 zł |
300,00 |
2. |
Zakład Remontowo – Budowlany Andrzej Mokicki |
21-450 Stoczek Łukowski ul. J. Piłsudskiego 77 |
154 108,16 zł |
Wykluczono z postępowania |
3. |
DREWBUD Piotrowski Waldemar
|
21-421 Tuchowicz Gózd 36 |
161 872,66 zł |
Wykluczono z postępowania
|
4. |
Zakład Budowlany „MEGA -BUD”
|
08-400 Garwolin ul. Radosna 65 |
143 115,56 zł |
287,97
|
5. |
Zakład Remontowo -Budowlany Stefan Kozłowski |
08-400 Garwolin ul. Kościuszki 44 |
166 849,34 zł |
Odrzucono |
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została odrzucona oferta.
- Zakład Remontowo – Budowlany Stefan Kozłowski
Podstawa odrzucenia
Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale VII. ustęp. 8 pkt.3 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez wyceny pozycji związanych z wyjaśnieniami złożonymi w czasie prowadzenia przetargu.
Podstawa prawna
Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1. pkt. 2
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostali wykluczeni wykonawcy.
- Zakład Remontowo – Budowlany Andrzej Mokicki 21-450 Stoczek Łukowski ul.Piłsudskiego77
Podstawa wykluczenia
Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale VI. pkt. C.4 i załącznika 3 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez dokumentów potwierdzających przynależność Kierownika Robót Sanitarnych do właściwej Izby Samorządowej.
Podstawa prawna
Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24. ust 2. pkt. 4
- DREWBUD Piotrowski Waldemar 21-421 Tuchowicz Gózd 36
Podstawa odrzucenia
Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale VI. pkt. B.3 , B4 i C.4 załącznik 3 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i ZUS oraz bez uprawnień kierownika robót sanitarnych.
Podstawa prawna
Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24. ust 2. pkt. 4
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)
Borowie dnia 27.04.2011 r.
OGŁOSZENIE
Gmina Borowie ogłasza, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 19.04.2011 r. dotyczącego wyboru Wykonawcy tablicy pamiątkowej w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: „Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczej gminy Borowie”, do dnia 27.04.2011 r. nie została złożona żadna oferta.
Dotyczy sprawy: RG.271.3.2011
w postępowaniu na: „Modernizacja Gminnej Izby Pamięci w Lalinach″.
Pytanie nr 1.
Pozycja 83 dotycząca: „Kominek z wkładem żeliwnym 12 kW. Kominek obłożony płytami pionowymi z piaskowca, poziomymi z granitu w kolorze jasnym. Doprowadzenie powietrza do kominka rurą stalową o śr. 50mm. Rozprowadzenie ciepła do w.c., zaplecza i Izby Pamięci przewodami z blachy o śr. 150mm zakończonymi kratkami. Przewody obudować płytą gipsowo-kartonową ognioodporną″.
Proszę o podanie dokładnych ilości wszystkich zastosowanych materiałów do budowy kominka lub przekazanie projektu wykonawczego?
Odp. Informuję, iż zamawiający miał na myśli , ,typowy’’ kominek z wkładem żeliwnym 12 kW wraz z podanymi materiałami do budowy - 1 kpl, według kalkulacji własnej wykonawcy. Zamawiający nie posiada szczegółowego projektu wykonawczego.
Pytanie nr 2.
Pozycja 123 dotycząca: „Wykonanie instalacji elektrycznej, oświetleniowej i gniazd wtykowych z tablicą rozdzielczą. Wyposażenie: lampy oświetleniowe 8szt., wyłączniki świecznikowe 5szt., gniazda wtykowe podwójne 6szt., terma elektryczna 5L 1 szt., wentylator łazienkowy D 100S 1 szt. ″.
Proszę o podanie ilości i rodzaju zastosowanych przewodów instalacyjnych do wykonania okablowania, schematu tablicy rozdzielczej oraz rodzaju oświetlenia?
Odp. Informuję, iż zamawiający podał rodzaj zastosowanych przewodów elektrycznych dla instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych w załączonym opisie technicznym. Ilość zastosowanych przewodów, schemat rodzaju oświetlenia oraz rodzaj oświetlenia według kalkulacji własnej wykonawcy.
Pytanie nr 3
Pozycja 90 dotycząca: „ Brama sztachetowa z listew jak ogrodzenie przymocowanych do szkieletu z elementów stalowych zamkniętych 50*30mm (3 poprzeczki i dwa słupki na skrzydło) malowanych farbą olejną″.
Proszę o podanie dokładnych wymiarów bramy oraz czy brama jest przesuwna czy dwuskrzydłowa?
Odp. Informuję, iż zamawiający przewidział bramę dwuskrzydłową o długości l=4,0m i wysokości h=1,40m wykonaną ze sztachetek według załączonego opisu technicznego.
Informację sporządził:
Robert Bielecki
Tel. (25) 685-90-70
Wykonawcy biorący udział w przetargu na „Modernizacje Gminnej Izby Pamięci w Lalinach”
W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na „Modernizacje Gminnej Izby Pamięci w Lalinach” poniżej przekazujemy nasze stanowisko:
Zgodnie z rysunkiem parteru w pomieszczeniu WC należy zainstalować:
- umywalka z syfonem gruszkowym – 1 szt.
- półpostument do umywalki- 1 szt.
- bateria umywalkowa jednouchwytowa z dwoma zaworami o śr. nominalnej 15 mm 1 szt.
- terma podumywalkowa o pojemności 5 dm 3 (dla umywalki)- 1 szt.
- dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach z tworzyw sztucznych o połączeniu elastycznym z tworzyw o śr. zewn. 20 mm – 2 szt.
Powyższe roboty nie zostały ujęte w Przedmiarze.
Odp. Zamawiający zwraca się z prośbą o ujęcie w swoich przedmiarach wymienionych urządzeń sanitarnych wraz z dodatkami za podejścia połączeń elastycznych.
Informację sporządził:
Jacek Walecki
Tel. (25) 685-90-70
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.03.2011. Nazwa zadania: „Modernizacja Gminnej Izby Pamięci w Lalinach”
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Usługi Ogólnobudowlane i Sanitarne
Henryk Sitek
08-420 Miastków; Przykory 41A
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2011-05-30.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
Usługi Remontowo – Budowlane Waldemar Rzeźnik |
26-600 Radom ul. Rapackiego 11/63a |
264 256,86 zł |
186,87 |
2. |
P.W. „ARKADA” s.c. E. Dygas, M.Łaski |
26-600 Radom ul. Kalińska 6/6a |
780 000,28 zł |
63,30 |
3. |
DOM s.c. K. Bąk, C. Pytlarczyk
|
08-400 Garwolin Sulbiny ul. Wspólna 2 |
189 990,33 zł |
259,89 |
4. |
KW - SYSTEM Krzysztof Wyskwar |
08-400 Garwolin Sulbiny, ul. Dębowa 12 |
204 303,97 zł |
241,68 |
5. |
Zakład Remontowo – Budowlany Andrzej Mokicki |
21-450 Stoczek Łukowski ul. J. Piłsudskiego 77 |
231 284,64 zł |
123,51 |
6. |
DREWBUD Piotrowski Waldemar |
21-421 Tuchowicz Gózd 36 |
195 861,44 zł |
252,12 |
7. |
Usługi Ogólnobudowlane i Sanitarne Henryk Sitek |
08-420 Miastków Przykory 41A |
164 594,86 zł |
300,00 |
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)
Wójt Gminy Borowie
ogłasza
przetarg nieograniczony ofertowy
na sprzedaż urządzenia medycznego - unit stomatologiczny kpl. 1:
- Nazwa i typ aparatu- Praktik PRO 4,
- Rok produkcji- 2000,
- Producent- Chirana Stara Tura (Słowacja),
składający się z części składowych:
- kompresor DK50-10Z nr 6660,
- fotel Smile SK1 nr 878,
- turbina Bora L nr SN0040543,
- kątnica A 1141 nr SN00J0118,
- prostnica 110D nr P0444,
- mikrosilnik MC3LK nr SN00J0075,
- krzesło Smile 3 stomatologiczne,
- lampa polimeryzacyjna typu OPTILUX 150.
Cena wywoławcza 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
Urządzenie posiada ślady zużycia widoczne na załączonych zdjęciach takie jak:. zadrapania, uszczelki gumowe na przegubach od ramienia konsoli sparciałe, tapicerka siodła siedliska fotela popękana. Ogólny stan techniczny dobry.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest złożenie w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie pisemnej oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Przetarg na unit stomatologiczny” oraz wpłacenie wadium wysokości 250 zł na rachunek bankowy 58 921000080047353020000010 do 27 maja 2011r z dopiskiem ,,wadium na zakup unitu stomatologicznego’’.
Termin składnia ofert upływa w dniu 30 maja 2011r o godz. 10.00
Oferta winna zawierać: nazwę, adres i status prawny oferenta, datę sporządzenia ofert, sposób zapłaty, oświadczenie że oferent zapoznała się z warunkami niniejszego ogłoszenia i przyjmuje je bez zastrzeżeń, proponowaną cenę nabycia, potwierdzenie wpłaty wadium. Oferentowi, którego oferta zostanie przyjęta, wadium zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia, pozostałym oferentom kwota wadium, bez odsetek, zostanie zwrócona niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu. W przypadku ustalenia, że kilku oferentów zaoferowało tę samą, najwyższą cenę nabycia, sprzedający przeprowadzi dodatkowy przetarg w formie aukcji między tymi oferentami, którzy złożyli te oferty, o godz. 11.00 w tym samym dniu. W dniu otwarcia oferty oferent, którego oferta będzie przyjęta, zobowiązany jest przed wydaniem mu przedmiotu przetargu do zapłaty ceny najpóźniej w ciągu 7 dni od powiadomienia go o wyniku przetargu. W przypadku uchylenia się oferenta od zawarcia umowy sprzedaży wadium nie podlega zwrotowi. Przedmiot umowy zostanie wydany w dniu zapłaty.
Sprzedający nie ponosi winy za wady ukryte w oferowanym do sprzedaży urządzeniu stomatologicznym. Zgłoszony do przetargu unit stomatologiczny można oglądać w godzinach od 8.00 do 15.00 w budynku Ośrodka Zdrowia w Borowiu przy ulicy Garwolińskiej 9 od 23 do 27 maja, tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem Urzędu Gminy (tel. 25 685 90 70 w 19 ).
Otwarcie oferty nastąpi w dniu 30 maja 2011r o godz. 10.05 w Urzędzie Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego2 w pokoju nr 11.
O wyniku przetargu oferenci zostaną powiadomieni w czasie do 3 dni od dnia zamknięcia przetargu. Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25 685 90 70 w 19.
Sprzedający zastrzega sobie prawo do uznania, że przetarg nie dał rezultatu, unieważnienia lub odstąpienia od przetargu bez podania przyczyny.
DYREKTOR
GMINNEGO OŚRODKA KULTURY
w BOROWIU
Ogłasza nieograniczony pisemny przetarg ofertowy na wynajem pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Borowiu ul. Garwolińska 19 o łącznej powierzchni użytkowej 74,41 m2 .
Warunki wynajmu:
Ustala się minimalną wysokość czynszu w kwocie 800 zł. brutto miesięcznie.
Oprócz zadeklarowanej miesięcznej kwoty najmu, oferent będzie zobowiązany do opłat za media dostarczane do budynku.
4. Oferta powinna zawierać:
· imię, nazwisko, adres oferenta - lub nazwę i siedzibę firmy,
· oferowaną wysokość czynszu,
· propozycje działalności w wynajmowanych pomieszczeniach.
5. Oferty pisemne należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 25 maja 2011 roku do godziny 16.00 w siedzibie Urzędu Gminy, pokój nr 10 z dopiskiem „Oferta na najem pomieszczeń GOK”.
6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 maja 2011 roku o godz. 1000 .
7. O wynikach przetargu Oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.
Szczegółowe informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod numerem telefonu 25 6859070 w 12.
Ogłaszający przetarg zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek ze złożonych ofert.