Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Borowie

www.borowie.pl
Ikona statystyk

2011-01-24

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Wykonawcy biorący udział

w przetargu nieograniczonym ofertowym

na sprzedaż samochodu osobowego

Marki Skoda Fabia Combi

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

 

dot.: postępowania o przeprowadzenie przetargu nieograniczonego ofertowego na sprzedaż samochodu osobowego Skoda Fabia Combi rok produkcji 2002.

 

1. Działając na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy nr 3/2011 z dnia 24.01.2011  informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano  najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Kupującego:

 

Przedsiębiorstwo Handlowo -Usługowe

„ROBIPOL”

ul. Gen Sowińskiego 3

07-202 Wyszków

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się ze Sprzedawcą w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2011-01-27.

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                                        
  

Lp.

  
  

Nazwa Kupującego

  
  

Adres Kupującego

  
  

Cena oferty brutto

  
  

1.

  
  

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Michał Kaczmarczyk

  
  

 Leszczyny 97a

  

26-008 Górno

  
  

6 405,00   zł 

  
  

2.

  
  

Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „ROBIPOL”

  
  

07-202 Wyszków ul. Gen Sowińskiego 3 a

  
  

10 200,00 zł

  
  

3.

  
  

OLIMP – TRADE Andrzej Michalski

  
  

05-200 Wołomin ul. Legionów 22

  
  

7 050,00   zł

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
2011-03-23

Usuwanie azbestu z nieruchomości osób fizycznych z terenu Gminy Borowie Numer ogłoszenia: 52608 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011

Borowie: Usuwanie azbestu z nieruchomości osób fizycznych z terenu Gminy Borowie
Numer ogłoszenia: 52608 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie azbestu z nieruchomości osób fizycznych z terenu Gminy Borowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych falistych i płaskich) znajdujących się na nieruchomościach terenu Gminy Borowie. 2. Zakres prac obejmuje: 2.1 Demontaż płyt azbestowo-cementowych z pokryć dachowych, ich transport oraz utylizacja z budynków mieszkalnych i gospodarczych w ilości - ok. 4 350 m2 /56,6 tony 2.2 Odbiór wraz z załadunkiem oraz utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt azbestowo-cementowych (falistych i płaskich) z miejsc tymczasowego składowania w ilości ok. 1 850 m2 / 24,05 tony Wykaz nieruchomości, z których należy usunąć azbest zostanie przekazany Wykonawcy po rozstrzygnięciu przetargu. 2.3. Do obowiązków Wykonawcy należy: - zapewnienie organizacji i zabezpieczenia placu robót, - skontaktowanie się i umówienie na dogodny termin z właścicielem posesji na demontaż lub odbiór wyrobów zawierających azbest, - potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości poprzez wypełnienie karty ewidencji odpadu i karty przekazania odpadu na składowisko przez Wykonawcę. - uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonywania prac i oczyszczenia terenu z azbestu, - przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów - miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu na składowisko) - poniesienie pełnej odpowiedzialności odszkodowawczej za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych-powstałych w wyniku prowadzenia prac,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia warunki określone w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity z 2007 r.,Dz.U. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.)- tj. przedłoży stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów wydaną przez starostę właściwego ze względu na miejsce zbierania odpadów oraz przedłoży zezwolenie na transport odpadów wydaną przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do weryfikacji spełniania tego warunku posłużą odpowiednio wykazy wykonanych usług. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje że wykonał przynajmniej 3 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały prawidłowo wykonane.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja potencjału technicznego  dokonywana będzie w oparciu o wykaz sprzętu do załadunku i transportu wyrobów azbestowych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja osób zdolnych do wykonywania zamówienia dokonywana będzie w oparciu o wykaz dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i są przeszkoleni w zakresie pracy z wyrobami zawierającymi azbest oraz posiadającymi odpowiednie uprawnienia przewidziane do realizacji zamówienia w zakresie Bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 50 tys. zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane usuwanie wyrobów azbestowych dofinansowane zostanie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Warszawie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

2011-03-30

Adaptacja pomieszczeń gospodarczych na Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Iwowem.

Borowie: Adaptacja pomieszczeń gospodarczych na Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Iwowem.
Numer ogłoszenia: 58038 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń gospodarczych na Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Iwowem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W remontowanych pomieszczeniach Szkoły Podstawowej należy: - Wykonać  przebudowę pomieszczeń gospodarczych na pomieszczenia punktu przedszkolnego. - Wykonać prace tynkarskie, malarskie ścian i sufitów - Wymienić otwory okienne i drzwiowe - Wykonać nowe posadzki pokryte zgrzewalną wykładziną PCV - Wykonać  instalacje elektryczną, wodno-kanalizacyjną i co. - Przenieść zbiorniki olejowe Szczegółowy  opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany oraz przedmiar robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.31.00.00-3, 45.21.13.10-5, 45.33.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr. 5

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr 4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr 3 i3a

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy załączyć polisę ubezpieczeniową na kwotę min 100 tys. zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Referencje potwierdzające zakres i wartość wykonanych robót

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. a)     wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej  zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie  z jej treścią.            Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zadań 2. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1, Strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.borowie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

2011-04-08

Wykonawcy biorący udział w przetargu na „Adaptacje pomieszczeń gospodarczych na Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Iwowem„

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Adaptacje pomieszczeń gospodarczych na Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Iwowem

 

 

 

 

W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na Adaptacje pomieszczeń gospodarczych na Punkt Przedszkolny w Szkole podstawowej w Iwowem poniżej przekazujemy nasze stanowisko:

 

Instalacja centralnego ogrzewania

1.      W przedmiarze nie ujęto wymaganej armatury grzejnikowej

- zespolone zespoły odcinające dla grzejników typ V,

- głowice termostatyczne,

- podejścia dopływowe z rurociągów z tworzyw sztucznych do grzejników,

- próby instalacji c.o. na gorąco z wykonaniem regulacji,

Prosimy o uzupełnienie.

Odp.

Zamawiający zwraca się z prośbą o uzupełnienie składanych kosztorysów o wymienioną armaturę grzejnikową.

 

2.      Poz. Nr 15: Czy wymiana przewodów c.o. w Sali zajęć wiąże się także z wykuwaniem i naprawą bruzd w posadzce? Jeżeli tak, prosimy o uzupełnienie przedmiaru.

Odp.

Wymiana przewodów nie wiąże się z wykuwaniem bruzd w posadzce w związku z tym nie należy zmieniać przedmiaru.

 

Instalacja wodno-kanalizacyjna:

 

3.      W przedmiarze nie ujęto otulin izolacyjnych dla rur wodociągowych, prosimy o uzupełnienie.

Odp.

Zamawiający zwraca się z prośbą o uzupełnienie składanych kosztorysów o otuliny izolacyjne.

 

4.      Zgodnie z przedmiarem należy zainstalować: 3 baterie umywalkowe, 1 baterie natryskową, 1 zawór czerpalny, 1 wc. Wymagana ilość dodatków za podejścia dopływowe to: 3x2 +1x2 +1 +1 = 10 szt., prosimy o poprawienie poz. nr 15

Odp.

Zamawiający zwraca się z prośbą o uzupełnienie pozycji nr. 15 o 10 szt. dodatku za podejścia.

5.      Zgodnie z przedmiarem należy zainstalować: 3 umywalki, 1 brodzik, 1 wpust ściekowy. Wymagana ilość dodatków za podejścia odpływowe to 5 szt., prosimy o poprawienie poz. Nr 25.

Odp.

Zamawiający zwraca się z prośbą o uzupełnienie pozycji nr. 25 o 5 szt. dodatku za podejścia.

 

6.      Czy nie ma potrzeby montażu termostatycznego zaworu mieszającego? Jeżeli tak, prosimy o uzupełnienie przedmiaru.

Odp.

Zamawiający zwraca się z prośbą o uzupełnienie kosztorysu o montaż termostatycznego zaworu mieszającego ciepłą wodę użytkową DN 20.

 

7.      Czy w kosztorysie należy przyjąć zwykły wc kompakt czy wc Junior ze spłuczką i deską sedesową twardą Junior?

Odp.

W kosztorysie należy ująć stelaż wc podtynkowy, miska wc wisząca, deska twarda wc, przycisk spłukujący, śruby montażowe.

2011-04-12

Wykonawcy biorący udział w przetargu: „Usuwanie azbestu z nieruchomości osób fizycznych z terenu Gminy Borowie”

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.01.2011. Nazwa zadania: „Usuwanie azbestu z nieruchomości osób fizycznych z terenu Gminy Borowie”

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

PHUP „EURO-GAZ” Sp.j.

Zgórsko 31 A

26-052 Sitkówka-Nowiny

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-04-26.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                                                                      
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

Środowisko i Innowacje Sp.z o.o.

  
  

Dobrów 8; 28-142 Tuczepy

  
  

15,66 zł za m2

  
  

165,13

  
  

2.

  
  

INWESTBUD Sp. z o.o.

  
  

02-968 Warszawa

  

Ul. Przyczółkowa 124 A

  
  

12,96 zł za m2

  
  

Wykluczono   z postępowania

  
  

3.

  
  

TERMOEXPORT-Przedsiębiorstwo Robót   Termoizolacyjnych i Antykorozyjnych 

  
  

00-515 Warszawa

  

Ul. Żurawia 24m.7

  
  

8,64 zł za m2

  
  

299,31

  
  

4.

  
  

PHUP ”EURO-GAZ” Sp.j.

  
  

26-052 Sitkówka – Nowiny   Zgórsko 31A

  
  

8,62 zł za m2

  
  

300,00

  
  

5.

  
  

Zakład Gospodarki   Komunalnej GRONEKO s.c. Marcin i Mikołaj Gronowscy

  
  

87-732 Lubanie

  

Mikorzyn 19

  
  

 

  

9,20 zł za m2

  
  

281,10

  
  

6.

  
  

AUTO-ZŁOM

  

Bogusław Paź

  
  

39-406 Chodków

  

Przewłoka 46

  
  

 

  

9,09 zł za m2

  
  

Wykluczono   z postępowania

  

 

  

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostały odrzucone oferty.

- INWESTBUD Sp. z.o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Przyczółkowa 124 a

Podstawa odrzucenia

Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale IX. pkt. 4 i w dziale VIII pkt. 1 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez dokumentów potwierdzających przeszkolenie pracowników w zakresie BHP w pracy z azbestem, oraz braku decyzji zezwalającej firmie usuwanie wyrobów azbestowych jak również ich transportu.

Podstawa prawna

Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1. pkt. 2

 

-AUTO-ZŁOM Bogusław Paź z siedzibą w Przewłoce 46

Podstawa odrzucenia

Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale IX. pkt. 4 i w dziale VIII pkt. 1 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez referencji potwierdzających odbiór wyrobów azbestowych wykazanych w załączniku nr 5, oraz braku decyzji zezwalającej firmie wykonywanie transportu wyrobów azbestowych.

Podstawa prawna

Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1. pkt. 2

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostali wykluczeni wykonawcy.

- INWESTBUD Sp. z.o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Przyczółkowa 124 a

Podstawa wykluczenia

Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale IX. pkt. 4 i w dziale VIII pkt. 1 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez dokumentów potwierdzających przeszkolenie pracowników w zakresie BHP w pracy z azbestem, oraz braku decyzji zezwalającej firmie usuwanie wyrobów azbestowych jak również ich transportu.

Podstawa prawna

Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24. ust 2. pkt. 4

 

-AUTO-ZŁOM Bogusław Paź z siedzibą w Przewłoce 46

Podstawa odrzucenia

Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale IX. pkt. 4 i w dziale VIII pkt. 1 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez referencji potwierdzających odbiór wyrobów azbestowych wykazanych w załączniku nr 5, oraz braku decyzji zezwalającej firmie wykonywanie transportu wyrobów azbestowych.

Podstawa prawna

Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24. ust 2. pkt. 4

 

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

 

2011-04-12

Wykonawcy biorący udział w przetargu na "Adaptacje pomieszczeń gospodarczych na Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Iwowem"

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Adaptacje pomieszczeń gospodarczych na Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Iwowem

 

W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na Adaptacje pomieszczeń gospodarczych na Punkt Przedszkolny w Szkole podstawowej w Iwowem poniżej przekazujemy nasze stanowisko:

 1.      W opisie technicznym wyszczególnione są drzwi do magazynu oleju stalowe EI-60 W przedmiarze brak pozycji drzwi stalowe EI-60.

Odp.

Zamawiający zwraca się z prośbą o uzupełnienie składanych kosztorysów o kompletne drzwi stalowe z futrynami EI-60.

 

2011-04-18

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Modernizacja Gminnej Izby Pamięci w Lalinach Numer ogłoszenia: 82090 - 2011; data zamieszczenia:18.04.2011

Borowie: Modernizacja Gminnej Izby Pamięci w Lalinach
Numer ogłoszenia: 82090 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Gminnej Izby Pamięci w Lalinach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: W remontowanych pomieszczeniach Izby Pamięci należy: - Wymienić pokrycie dachowe, wymienić ocieplenie stropu. - Wyłożyć ściany w Izbie Pamięci balami pozostałe ściany płyta gipsowo-kartonową - Wymienić otwory okienne i drzwiowe - Wykonać nowe posadzki z terakoty - Wykonać nową elewacje budynku - Wykonać utwardzenie terenu i wyłożyć kostką brukową - Wykonać  instalacje elektryczną, wodno-kanalizacyjną, i ogrzewania budynku. - Wykonać ogrodzenie działki Szczegółowy  opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany oraz przedmiar robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Roboty budowlane których zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie projektowania remontu i adaptacji pomieszczeń Izby Pamięci. Wartość zamówienia nie przekroczy 50% kwoty, na którą opiewać będzie umowa z wyłonionym Wykonawcą.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.20-5, 45.21.13.10-5, 45.31.70.00-2, 34.92.82.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr. 5

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr 4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr 3 i3a

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy załączyć polisę ubezpieczeniową na kwotę min 100 tys. zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Referencje potwierdzające zakres i wartość wykonanych robót.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej  zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie  z jej treścią.            Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zadań 2. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1, Strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane zadanie będzie dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 -2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

2011-04-19

ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 14 tys. euro.

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 14 tys. euro.

 

     Zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie tablicy pamiątkowej dla Projektu pn.: "Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczej gminy Borowie" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, w ramach Priorytetu III: Regionalny system transportowyw zakresie Działania 3.1: „Infrastruktura drogowa”.

 

I. Opis przedmiotu zakupu

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż tablicy świetlnej, pamiątkowej o wymiarach co najmniej 200 cm (wysokość) x 200 cm (szerokość) – szt. 1, wraz z logotypami Narodowej Strategii Spójności, Unii Europejskiej i marki Mazowsze oraz modułami wyświetlającymi tekst, datę, godzinę i temperaturę.

Tablica powinna być wykonana z tworzywa odpornego na działanie promieni słonecznych, szczególnie pod względem zachowania intensywności kolorów zamieszczonych treści informacji oraz znaków graficznych, przez okres co najmniej 5 lat.

Tablicę należy zamontować na konstrukcji (ramie) metalowej, na dwóch słupkach o wysokości nie mniejszej niż 220 cm mierząc od podłoża do dolnej krawędzi tablicy, i na trwale zamontować do podłoża.

Tło tablicy w kolorze białym. Moduły świetlne (LED) oddzielne dla tekstu, daty, godziny i temperatury. Wyświetlacz tekstowy obsługujący znaki w języku polskim, z możliwością zmiany kolorów, umożliwiający programowanie i wprowadzanie treści informacji z klawiatury poprzez sieć LAN wraz z dodatkową możliwością programowania bezprzewodowego poprzez sieć Wi-Fi. Tablica zasilana sieciowo 230 V.

Wysokość tablicy (bez słupków) wynosząca nie mniej niż 200 cm powinna zawierać opis projektu (wraz z logotypami) o wysokości nie mniejszej niż 140 cm oraz moduły świetlne o wysokości co najmniej 60 cm.

Logotyp Narodowej Strategii Spójności, Unii Europejskiej oraz marki Mazowsze wraz z hasłem „dla rozwoju Mazowsza” winny zajmować co najmniej 25% powierzchni tablicy w części obejmującej opis projektu tj. z pominięciem części tablicy dotyczącej modułów świetlnych dla tekstu, daty, godziny i temperatury.

Termin realizacji zamówienia wynosi nie więcej niż 3 tygodnie licząc od dnia udzielenia zlecenia.

 

Załącznik: wzór tablicy pamiątkowej zawierający informacje wg wytycznych UE.

 

Szczegółowe wymagania dotyczące logotypu Narodowej Strategii Spójności, logotypu Unii Europejskiej oraz logotypu marki Mazowsze przedstawione zostały w:

§  Logo Narodowej Strategii Spójności - Księga Identyfikacji wizualnej Narodowej Strategii Spójności dostępna na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl

§  Logo Unii Europejskiej - załącznik nr 1 do rozporządzenia Komisji Europejskiej (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r. Informacje dostępne są również na stronie internetowej: http://europa.eu/abc/symbols/emblem/graphics1_pl.htm

§   logotyp marki Mazowsze – informacje dostępne są na stronie internetowej: www.mazovia.pl

 

 

II. Kryteria oceny oraz termin składania ofert.

 

Jedynym kryterium wyboru oferty jest najniższa cena.

-        cenę podaną w ofercie (netto + podatek VAT = brutto w PLN) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,

-        cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, łącznie z dostarczeniem i montażem tablicy,

-        ofertę należy przedłożyć w formie pisemnej w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Borowie lub przesłać faksem: (nr 25 685-90-72) lub e-mailem: gmina@borowie.pl, bądź drogą pocztową na adres:

Urząd Gminy Borowie

ul. Aleksandra Sasimowskiego 2

08-412 Borowie

gmina@borowie.pl

w terminie do dnia 27 kwietnia 2011 r. do godz. 10:00.

 

                                                         Wójt Gminy Borowie

                                                      mgr inż. Wiesław Gąska

2011-04-22

Wykonawcy biorący udział w przetargu: „Adaptacja pomieszczeń gospodarczych na Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Iwowem”

Wykonawcy biorący udział w przetargu: „Adaptacja pomieszczeń gospodarczych na Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Iwowem”

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.02.2011. Nazwa zadania: „Adaptacja pomieszczeń gospodarczych na Punkt Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Iwowem”

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Usługi Ogólnobudowlane i Sanitarne

 Henryk Sitek

Przykory 41A; 08-420 Miastków

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2011-05-16.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                                                            
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

Usługi Ogólnobudowlane i   Sanitarne Henryk Sitek

  
  

Przykory 41A

  

08-420 Miastków

  
  

137 384,31 zł

  
  

300,00

  
  

2.

  
  

Zakład Remontowo –   Budowlany Andrzej Mokicki

  
  

21-450 Stoczek Łukowski ul.   J. Piłsudskiego 77

  
  

154 108,16 zł

  
  

Wykluczono   z postępowania

  
  

3.

  
  

DREWBUD

  

Piotrowski Waldemar

  

 

  
  

21-421 Tuchowicz

  

Gózd 36

  
  

161 872,66 zł

  
  

Wykluczono   z postępowania

  

 

  
  

4.

  
  

Zakład Budowlany „MEGA   -BUD”

  

 

  
  

08-400 Garwolin ul. Radosna   65

  
  

143 115,56 zł

  
  

287,97

  

 

  
  

5.

  
  

Zakład Remontowo -Budowlany   Stefan Kozłowski

  
  

08-400 Garwolin

  

ul. Kościuszki 44

  
  

 

  

166 849,34 zł

  
  

Odrzucono

  

 

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została odrzucona oferta.

- Zakład Remontowo – Budowlany Stefan Kozłowski

Podstawa odrzucenia

Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale VII. ustęp. 8 pkt.3 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez wyceny pozycji związanych z wyjaśnieniami złożonymi w czasie prowadzenia przetargu.

Podstawa prawna

Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1. pkt. 2

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostali wykluczeni wykonawcy.

- Zakład Remontowo – Budowlany Andrzej Mokicki 21-450 Stoczek Łukowski ul.Piłsudskiego77

 

Podstawa wykluczenia

Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale VI. pkt. C.4 i załącznika 3 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez dokumentów potwierdzających przynależność Kierownika Robót Sanitarnych do właściwej Izby Samorządowej.

Podstawa prawna

Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24. ust 2. pkt. 4

 

- DREWBUD Piotrowski Waldemar 21-421 Tuchowicz Gózd 36

 

Podstawa odrzucenia

Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale VI. pkt. B.3 , B4 i  C.4 załącznik 3 SIWZ. Zamawiający otrzymał ofertę bez zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i ZUS oraz bez uprawnień kierownika robót sanitarnych.

Podstawa prawna

Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 24. ust 2. pkt. 4

 

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2011-04-27

Ogłoszenie

Borowie dnia 27.04.2011 r.

 

OGŁOSZENIE


Gmina Borowie ogłasza, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 19.04.2011 r. dotyczącego wyboru Wykonawcy tablicy pamiątkowej w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: „Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczej gminy Borowie”, do dnia 27.04.2011 r. nie została złożona żadna oferta.

2011-04-29

Dotyczy sprawy w postępowaniu na: „Modernizacja Gminnej Izby Pamięci w Lalinach″.

Dotyczy sprawy: RG.271.3.2011

w postępowaniu na: Modernizacja Gminnej Izby Pamięci w Lalinach″.

 

Pytanie nr 1.

Pozycja 83 dotycząca: Kominek z wkładem żeliwnym 12 kW. Kominek obłożony płytami pionowymi z piaskowca, poziomymi z granitu w kolorze jasnym. Doprowadzenie powietrza do kominka rurą stalową o śr. 50mm. Rozprowadzenie ciepła do w.c., zaplecza i Izby Pamięci przewodami z blachy o śr. 150mm zakończonymi kratkami. Przewody obudować płytą gipsowo-kartonową ognioodporną″.

Proszę o podanie dokładnych ilości wszystkich zastosowanych materiałów do budowy kominka lub przekazanie projektu wykonawczego?

Odp. Informuję, iż zamawiający miał na myśli , ,typowy’’ kominek z wkładem żeliwnym 12 kW wraz z podanymi materiałami do budowy - 1 kpl,  według kalkulacji własnej wykonawcy. Zamawiający nie posiada szczegółowego projektu wykonawczego.

 

Pytanie nr 2.

Pozycja 123 dotycząca: „Wykonanie instalacji elektrycznej, oświetleniowej i gniazd wtykowych z tablicą rozdzielczą. Wyposażenie: lampy oświetleniowe 8szt., wyłączniki świecznikowe 5szt., gniazda wtykowe podwójne 6szt., terma elektryczna 5L 1 szt., wentylator łazienkowy D 100S 1 szt. ″.

Proszę o podanie ilości i rodzaju zastosowanych przewodów instalacyjnych do wykonania okablowania, schematu tablicy rozdzielczej oraz rodzaju oświetlenia?

Odp. Informuję, iż zamawiający podał rodzaj zastosowanych przewodów elektrycznych dla instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych w załączonym opisie technicznym. Ilość zastosowanych przewodów, schemat rodzaju oświetlenia oraz rodzaj oświetlenia według kalkulacji własnej wykonawcy.

 

Pytanie nr 3

Pozycja 90 dotycząca: „ Brama sztachetowa z listew jak ogrodzenie przymocowanych do szkieletu z elementów stalowych zamkniętych 50*30mm (3 poprzeczki i dwa słupki na skrzydło) malowanych farbą olejną″.

Proszę o podanie dokładnych wymiarów bramy oraz czy brama jest przesuwna czy dwuskrzydłowa?

Odp. Informuję, iż zamawiający przewidział bramę dwuskrzydłową o długości l=4,0m i wysokości h=1,40m wykonaną ze sztachetek  według załączonego opisu technicznego.

 

Informację sporządził:

Robert Bielecki

Tel. (25) 685-90-70

2011-05-02

Odpowiedź na zadane pytanie dotyczące przetargu „Modernizacje Gminnej Izby Pamięci w Lalinach”

 

Wykonawcy biorący udział w przetargu na „Modernizacje Gminnej Izby Pamięci w Lalinach”

 

 

 

 

W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na „Modernizacje Gminnej Izby Pamięci w Lalinach” poniżej przekazujemy nasze stanowisko:

 

Zgodnie z rysunkiem parteru w pomieszczeniu WC należy zainstalować:

- umywalka z syfonem gruszkowym – 1 szt.

- półpostument do umywalki- 1 szt.

- bateria umywalkowa jednouchwytowa z dwoma zaworami o śr. nominalnej 15 mm 1 szt.

- terma podumywalkowa o pojemności 5 dm 3 (dla umywalki)- 1 szt.

- dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach z tworzyw sztucznych o połączeniu elastycznym z tworzyw o śr. zewn. 20 mm – 2 szt.

Powyższe roboty nie zostały ujęte w Przedmiarze.

 

 

Odp. Zamawiający zwraca się z prośbą o ujęcie w swoich przedmiarach wymienionych urządzeń sanitarnych wraz z dodatkami za podejścia połączeń elastycznych.

 

Informację sporządził:

Jacek Walecki

Tel. (25) 685-90-70

2011-05-09

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZAWIADOMIENIE

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 271.03.2011. Nazwa zadania: „Modernizacja Gminnej Izby Pamięci w Lalinach

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Usługi Ogólnobudowlane i Sanitarne

 Henryk Sitek

08-420 Miastków; Przykory 41A

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2011-05-30.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

                                                                                                                       
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

Usługi Remontowo – Budowlane

  

Waldemar Rzeźnik

  
  

26-600 Radom ul. Rapackiego 11/63a

  
  

264 256,86   zł

  
  

186,87

  
  

2.

  
  

P.W. „ARKADA” s.c. E. Dygas, M.Łaski

  
  

26-600 Radom ul. Kalińska 6/6a

  
  

780 000,28   zł

  
  

63,30

  
  

3.

  
  

DOM s.c. K. Bąk, C. Pytlarczyk

  

 

  
  

08-400 Garwolin

  

Sulbiny ul. Wspólna 2

  
  

189 990,33   zł

  
  

259,89

  
  

4.

  
  

KW - SYSTEM Krzysztof Wyskwar

  
  

08-400 Garwolin

  

Sulbiny, ul. Dębowa 12

  
  

204 303,97   zł

  
  

241,68

  
  

5.

  
  

Zakład Remontowo –   Budowlany Andrzej Mokicki

  
  

21-450 Stoczek Łukowski

  

ul. J. Piłsudskiego 77

  
  

231 284,64   zł

  
  

123,51

  
  

6.

  
  

DREWBUD

  

Piotrowski Waldemar

  
  

21-421 Tuchowicz

  

Gózd 36

  
  

195 861,44   zł

  
  

252,12

  
  

7.

  
  

Usługi Ogólnobudowlane i   Sanitarne Henryk Sitek

  
  

08-420 Miastków

  

Przykory 41A

  
  

164 594,86   zł

  
  

300,00

  

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.

 

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2011-05-11

Wójt Gminy Borowie ogłasza przetarg nieograniczony ofertowy

Wójt Gminy Borowie

ogłasza

przetarg nieograniczony ofertowy

 

 

na sprzedaż urządzenia medycznego - unit stomatologiczny kpl. 1:

- Nazwa i typ aparatu- Praktik PRO 4,

- Rok produkcji- 2000,

- Producent- Chirana Stara Tura (Słowacja),

składający się z części składowych:

- kompresor DK50-10Z nr 6660,

- fotel Smile SK1 nr 878,

- turbina Bora L nr SN0040543,

- kątnica A 1141 nr SN00J0118,

- prostnica 110D nr P0444,

- mikrosilnik MC3LK nr SN00J0075,

- krzesło Smile 3 stomatologiczne,

- lampa polimeryzacyjna typu OPTILUX 150.

 

Cena wywoławcza 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).

 

Urządzenie posiada ślady zużycia widoczne na załączonych zdjęciach takie jak:. zadrapania, uszczelki gumowe na przegubach od ramienia konsoli sparciałe, tapicerka siodła siedliska fotela popękana. Ogólny stan techniczny dobry.

 

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest złożenie w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie pisemnej oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Przetarg na unit stomatologiczny” oraz wpłacenie wadium wysokości 250 zł na rachunek bankowy 58 921000080047353020000010 do 27 maja 2011r z dopiskiem ,,wadium na zakup unitu stomatologicznego’’.

 

Termin składnia ofert upływa w dniu 30 maja 2011r o godz. 10.00

 

Oferta winna zawierać: nazwę, adres i status prawny oferenta, datę sporządzenia ofert, sposób zapłaty, oświadczenie że oferent zapoznała się z warunkami niniejszego ogłoszenia i przyjmuje je bez zastrzeżeń, proponowaną cenę nabycia, potwierdzenie wpłaty wadium. Oferentowi, którego oferta zostanie przyjęta, wadium zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia, pozostałym oferentom kwota wadium, bez odsetek, zostanie zwrócona niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu. W przypadku ustalenia, że kilku oferentów zaoferowało tę samą, najwyższą cenę nabycia, sprzedający przeprowadzi dodatkowy przetarg w formie aukcji między tymi oferentami, którzy złożyli te oferty, o godz. 11.00 w tym samym dniu. W dniu otwarcia oferty oferent, którego oferta będzie przyjęta, zobowiązany jest przed wydaniem mu przedmiotu przetargu do zapłaty ceny najpóźniej w ciągu 7 dni od powiadomienia go o wyniku przetargu. W przypadku uchylenia się oferenta od zawarcia umowy sprzedaży wadium nie podlega zwrotowi. Przedmiot umowy zostanie wydany w dniu zapłaty.

Sprzedający nie ponosi winy za wady ukryte w oferowanym do sprzedaży urządzeniu stomatologicznym. Zgłoszony do przetargu unit stomatologiczny można oglądać w godzinach od 8.00 do 15.00 w budynku Ośrodka Zdrowia w Borowiu przy ulicy Garwolińskiej 9 od 23 do 27 maja, tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem Urzędu Gminy (tel. 25 685 90 70 w 19 ).

 

Otwarcie oferty nastąpi w dniu 30 maja 2011r o godz. 10.05 w Urzędzie Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego2 w pokoju nr 11.

 

O wyniku przetargu oferenci zostaną powiadomieni w czasie do 3 dni od dnia zamknięcia przetargu. Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25 685 90 70 w 19.

 

Sprzedający zastrzega sobie prawo do uznania, że przetarg nie dał rezultatu, unieważnienia lub odstąpienia od przetargu bez podania przyczyny.

2011-05-19

DYREKTOR GMINNEGO OŚRODKA KULTURY w BOROWIU

DYREKTOR

GMINNEGO  OŚRODKA  KULTURY

w  BOROWIU

 

Ogłasza nieograniczony pisemny przetarg  ofertowy  na  wynajem  pomieszczeń Gminnego  Ośrodka  Kultury  w  Borowiu   ul. Garwolińska 19  o łącznej  powierzchni   użytkowej 74,41 m2 .

  

Warunki  wynajmu:

  1. Okres do 3       lat  z  możliwością  dalszego       przedłużenia.
  2. Czynsz najmu:

Ustala się minimalną wysokość  czynszu  w  kwocie 800 zł. brutto  miesięcznie.

Oprócz  zadeklarowanej  miesięcznej  kwoty  najmu,  oferent  będzie  zobowiązany  do  opłat  za  media  dostarczane  do  budynku.

               4.   Oferta  powinna  zawierać:

·    imię,  nazwisko,  adres  oferenta -  lub  nazwę i  siedzibę  firmy,

·    oferowaną  wysokość  czynszu,

·    propozycje  działalności  w  wynajmowanych  pomieszczeniach.         

               5.   Oferty pisemne  należy  składać   w  zamkniętych  kopertach  do  dnia  25  maja  2011  roku  do  godziny  16.00  w  siedzibie  Urzędu  Gminy,  pokój  nr 10  z  dopiskiem „Oferta  na  najem  pomieszczeń  GOK”.

6.  Otwarcie  ofert  nastąpi  w  dniu  26  maja 2011 roku o  godz. 1000  .

         7.  O wynikach przetargu Oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.

 

 Szczegółowe    informacje   dotyczące    przetargu   można   uzyskać   pod    numerem   telefonu  25 6859070  w 12.

            Ogłaszający  przetarg  zastrzega  sobie  prawo  zamknięcia  przetargu  bez  wybrania  którejkolwiek  ze  złożonych  ofert.


 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2018-10-17 13:52:41, zmian dokonał(a): borowie

WCAG 2.0 (Level AA)