Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Borowie

www.borowie.pl
Ikona statystyk

2007-11-06

Brak tytułu

UWAGA !

 

W związku z opublikowaniem dwóch ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych dotyczących „Wyposażenia stołówek szkolnych”  Gmina Borowie informuje iż poprawnym ogłoszeniem jest ogłoszenie o nr 210831-2007

W związku z tym termin składania ofert to 23 listopada 2007 r. godz. 10 00

2007-11-15

Wykonawcy biorący udział w przetargu na Wyposażenie stołówek szkolnych

Wykonawcy biorący udział

w przetargu na

Wyposażenie stołówek szkolnych

 

 

 

 

            W związku z zadanymi pytaniami przez jedną z firm, która pobrała SIWZ na „Wyposażenie stołówek szkolnych” informujemy o naszym stanowisku:

 

1.      Zwracam się z prośbą o wyjaśnienie:

Tabela nr. 1

    • Poz.       2,3,4,5 czy są to meble ze stali nierdzewnej ?
    • Poz.       11 co wchodzi w skład zestawu do zup ? Z jakiego materiału ma być       wykonany ten zestaw ?
    • Poz.       12, 13 – czy są to półmiski wykonane ze stali nierdzewnej ?
    • Poz.       14,15,18,19,24,25 – jakiego materiału wykonane są te pozycje ?
    • Poz.       21 – proszę o sprecyzowanie wymiarów stolnicy
    • Poz.       30 – proszę o podanie parametrów robota kuchennego, ponieważ na rynku       istnieją różne typy robót,

Tabela nr. 2

·        Poz. 4, 5, 8, 9, 12 – czy są to meble ze stali nierdzewnej ?

·        Poz. 6 jaka ma być pojemność kosza ?

·        Poz. 11 – proszę o podanie parametrów kuchni gazowej,

·        Poz. 48 – proszę o sprecyzowanie i podanie parametrów krajalnico – szatkownicy.

 

Odpowiedź:

Meble wymienione w tabeli nr 1 i 2 w pozycjach 2,3,4,5,8, 9,12 mają być wykonane ze stali nierdzewnej.

Zestaw do zup to waza min 3 litrowa, chochelka i pokrywa wykonane ze stali nierdzewnej.

Półmiski wymienione w poz. 12 i 13 wykonane powinny być ze stali nierdzewnej.

Z tabeli nr 1 poz. 14 i 15 powinny być wykonane z duralexu, natomiast pozycje 18, 19, 24, 25 powinny być wykonane ze stali nierdzewnej.

Stolnice drewniane powinny mieć wymiar minimum 80 cm x 50 cm.

Robot kuchenny to Mikser ręczny z regulacją obrotów 1500 – 9500 o mocy 0,4 kW wyposażony w trzepaczkę . Długość ramienia 350 mm.

W tabeli nr 2 poz. Kosz zamykany stalowy powinien mieć pojemność minimum 10 l.

Kuchnia gazowa dwupalnikowa na szafie otwartej powinna być wykonana ze stali nierdzewnej o wymiarach: szerokość 40 cm, głębokość 70 cm, wysokość 86 cm.

Krajalnico – szatkownica to urządzenie ręczne umożliwiające szatkowanie i krojenie różnych warzyw w zależności od ustawienia grubości krojenia i rodzaju noży (noże wymienne 5 rodzajów). O długości przynajmniej 40 cm i szerokości 12,5 cm np. „Mondolina” (Stalgast).

 

2007-11-27

Zawiadomienie o wyborze oferty

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

 

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Borowiu informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego, przedmiot zamówienia „Wyposażenie stołówek szkolnych – dostawa sprzętu gastronomicznego”  wybrała do realizacji zamówienia ofertę, którą złożyła firma:

 

„GOGA”

Pośrednictwo Handlowe

Jacek Staszewski

ul. Van Gocha 9/33

03-188 Warszawa

 

Cena ofertowa: 50 051,84 zł brutto

2007-11-27

Zawiadomienie o wyborze oferty

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

 

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Borowiu informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego, przedmiot zamówienia „Wyposażenie stołówek szkolnych – dostawa mebli”  wybrała do realizacji zamówienia ofertę, którą złożyła firma:

 

Zakład Handlowo – Usługowy

„OMNIBUS”

Dariusz Kacprzak

86-105 Świecie

Ul. Wyszyńskiego 15

 

 

Cena ofertowa: 29 947,34 zł brutto

2007-12-11

Brak tytułu

W Ó J T  G M I N Y  B O RO W I E

ogłasza

I nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości

 

Przedmiotem przetargu są następujące  nieruchomości położone w Borowiu:

 

Działka nr 219/3 o pow.982m2 położona przy ulicy Polnej nie zabudowana  , KW nr 34452

Nieruchomość położona jest przy drodze w której znajduje się wodociąg i kanalizacja .

Nieruchomość w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Borowie położona jest w terenach zabudowy osadniczej ..

                                       Cena wywoławcza                  22300,00zł

    Wadium                                     2500,00zł

                                       Minimalne postąpienie               300,00 zł

Do ceny uzyskanej w przetargu zostanie doliczony 22 % podatek VAT

 

Działka nr 219/4 o pow. 1005 m2 położona przy ulicy Polnej nie zabudowana , KW 34452

Nieruchomość położona przy drodze w której znajduje się wodociąg i kanalizacja.

Nieruchomość w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Borowie położona jest w terenach zabudowy osadniczej

                                        Cena wywoławcza                 22800,00 zł

                                       Wadium                                  2500,00 zł

                                        Minimalne postąpienie          300,00 zł              

Do ceny uzyskanej w przetargu zostanie doliczony 22 % podatek VAT

 

Działka nr 302/4 o pow.2047 m2 położona przy ulicy Wesołej róg Kościelnej , nie zabudowana KW 39929

Nieruchomość położona przy drodze w której znajduje się wodociąg, kanalizacja , energia elektryczna , gazociąg

Dla nieruchomości brak jest planu przestrzennego zagospodarowania

Cena nieruchomości              46400,00 zł

Wadium                                    5000,00 zł

Minimalne postąpienie               500,00 zł

 

Przetarg odbędzie się w dniu 24.01.2008 r w Urzędzie Gminy w Borowiu o godzinie 1000.

W przetargu mogą wziąć udział osoby , które   wpłacą  wadium w pieniądzu z takim wyprzedzeniem aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Urzędu Gminy Borowie nr 58 921000080047353020000010 najpóźniej w dniu 21.01.2008 r .

Dowód wpłaty wadium należy przedłożyć Komisji Przetargowej przed otwarciem przetargu.

Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości, zaś pozostałym uczestnikom przetargu  zwrócone po zakończeniu przetargu jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odwołania lub zamknięcia przetargu.

            Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie stawi się do zawarcia umowy sprzedaży organizator przetargu może odstąpić od zawarcia umowy a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi .

Cena nieruchomości sprzedanej w drodze przetargu podlega zapłacie przed sporządzeniem umowy kupna sprzedaży.

Organizator przetargu z ważnych powodów zastrzega   sobie prawo odwołania  przetargu  .Bliższych informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy w Borowiu w godzinach 8.00-16.00 lub telefonicznie /025/ 6859070.

2008-01-08

Ogłasza przetarg na najem pomieszczenia

WÓJT GMINY BOROWIE

Ogłasza przetarg na najem pomieszczenia

o powierzchni 10,7 m2 przeznaczonego na sklepik.

 

Nieograniczony pisemny przetarg na najem pomieszczenia na sklepik  czynny w godzinach od 800 do 2200 o powierzchni 10,7m2   wraz z przyległą częścią  korytarza w hali sportowej przy Zespole Oświatowym w Borowiu.

Regulamin – warunki przetargu oraz projekt umowy dzierżawy znajdują się w Urzędzie Gminy w Borowiu, oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy w Borowiu www.borowie.eobip.pl .

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłata wadium w kwocie 150 zł na konto Urzędu Gminy Nr 589210 0008 0047 3530 2000 0010. do dnia 29 stycznia 2008 r. z dopiskiem „wadium – najem pomieszczeń na sklepik w hali sportowej przy Zespole Oświatowym w Borowiu”.

Warunki dzierżawy:

  1. Okres od 1 lutego 2008 roku do 31 grudnia 2010 roku .
  2. Czynsz dzierżawy:

Ustala się minimalną stawkę wywoławczą w kwocie 300 zł. (netto).

  1. Warunki dzierżawy:

1.    Pomieszczenie może być przeznaczone jako sklepik.

2.    Dzierżawca zobowiązany jest do opłacenia poza czynszem dzierżawnym opłat za wywóz nieczystości stałych.

3.    Do przetargu mogą stawać osoby fizyczne i prawne, które zapoznały się i zaakceptowały projekt regulaminu przetargu i umowy na najem pomieszczeń.

               4.   Termin przetargu.

                                 1.     Oferty należy składać w terminie do dnia 30 stycznia 2008r. do godz. 1000, w biurze obsługi interesanta, Borowie, ul. Sasimowskiego 2.

                                 2.     Koperta winna być opatrzona opisem: „Przetarg na najem pomieszczenia szkolnego na sklepik”.

                                 3.     Przetarg zostanie rozstrzygnięty w dniu 30 stycznia 2008r.o godz. 1005.

                                 4.     O wynikach przetargu Oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.

 

 

 

REGULAMIN – WARUNKI PRZETARGU

 

Przetarg pisemny nieograniczony na wynajem lokalu z przeznaczeniem na sklepik, znajdujący się w budynku Zespołu Oświatowego w Borowiu mieszczącego się przy ul. Sasimowskiego 3.

 

Termin wynajęcia lokalu: od dnia podpisania umowy tj. od 1 lutego 2008r.

 

Dodatkowe wymagania wobec Dzierżawcy:

Dzierżawca zobowiązany jest do przeznaczenia wynajmowanego lokalu wyłącznie na sklepik. Szczegółowe obowiązki Dzierżawcy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym integralną część niniejszego regulaminu. Dzierżawca zobowiązany jest do płacenia Wynajmującemu czynszu w wysokości ustalonej w drodze licytacji – czynsz płatny będzie miesięcznie.

 

Wywoławcza wysokość czynszu: 300,00 złotych netto za powierzchnię wszystkich pomieszczeń najmowanych. Wysokość postąpienia: nie mniej niż 20 złotych (słownie: dwadzieścia złotych) ponad wywoławczą wysokość czynszu.

 

Ustala się następujące warunki przetargu pisemnego nieograniczonego na wynajem lokali użytkowych wyznaczonego na dzień 30 stycznia 2008r.

o godz. 1005

§ 1

1. Przetarg ogłasza i przeprowadza Wójt Gminy Borowie.

2. Czynności związane z przeprowadzeniem przetargu wykonuje Komisja Przetargowa w składzie 3 osób. Przewodniczącego oraz członków komisji przetargowej wyznacza Zarządzeniem Wójt Gminy Borowie.

3. W przetargu nie mogą uczestniczyć osoby wchodzące w skład komisji przetargowej oraz osoby bliskie tym osobom, a także osoby, które pozostają

            z członkami komisji przetargowej w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może budzić to uzasadnione wątpliwości co do bezstronności komisji przetargowej.

4. Osoba, o której mowa w ust. 3, nie może uczestniczyć w pracach komisji.

5. W razie konieczności uzupełnienia składu komisji przewodniczący zawiesza przetarg i informuje uczestników o terminie i miejscu wznowienia przetargu.

 

 

§ 2

Do chwili rozpoczęcia przetargu organizator przetargu może odstąpić od jego przeprowadzenia bez podania przyczyn.

§ 3

1. W przetargu mogą wziąć udział osoby fizyczne i prawne, które zapoznały się i akceptują regulamin – warunki przetargu, dotyczące wynajmu lokalu na sklepik  wraz z projektem umowy dołączonym do niniejszego regulaminu. Osoby zainteresowane udziałem w przetargu zobowiązane są bezpośrednio przed rozpoczęciem przetargu do przekazania Komisji Przetargowej oświadczenia, że zapoznały się i akceptują warunki przetargu i wzór umowy dzierżawy.

2.  Przetarg odbędzie się dnia 30 stycznia 2008 r. o godzinie 1005 w sali nr 11

     w Urzędzie Gminy w Borowiu.

§ 4

Pisemna oferta powinna zawierać:

- imię, nazwisko i adres oferenta albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli oferentem jest osoba prawna lub inny podmiot,

- datę sporządzenia oferty

- oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,

- oferowaną cenę i sposób jej zapłaty,

- dokument potwierdzający wpłatę wadium.

 

§ 5

1. Przewodniczący komisji przetargowej otwiera przetarg i przekazuje uczestnikom informacje:

- o liczbie otrzymanych ofert

- dokonuje otwarcia kopert z ofertami oraz sprawdza kompletność złożonych ofert .

- przyjmuje wyjaśnienia lub oświadczenia zgłoszone przez oferentów.

- w przypadku złożenia dwóch jednakowych - najkorzystniejszych ofert przeprowadza dodatkowy przetarg ustny ograniczony do oferentów, którzy złożyli te oferty.

2. Licytację wygrywa uczestnik, który zgłosił najwyższą wysokość czynszu. Przewodniczący komisji ogłasza imię i nazwisko osoby, która wygrała licytację.

 

§ 6

1. Z przetargu komisja sporządza protokół niezwłocznie po zakończeniu czynności przetargowych.

2. Protokół powinien zawierać następujące informacje:

a) termin, miejsce i rodzaj przetargu oraz datę sporządzenia protokołu,

b) oznaczenie lokalu będącego przedmiotem przetargu,

c) o osobach dopuszczonych i nie dopuszczonych do udziału w przetargu, wraz

            z uzasadnieniem, oraz o innych istotnych zdarzeniach charakteryzujących przebieg przetargu,

d) przebieg przetargu i najwyższą wysokość czynszu osiągniętą w przetargu pisemnym,

e) imię, nazwisko i adres osoby ustalonej jako najemca lokalu,

f) imiona i nazwiska przewodniczącego i członków komisji przetargowej.

3. Przetarg uważa się za zamknięty z chwilą podpisania protokołu.

4. Protokół przeprowadzonego przetargu podpisują przewodniczący i członkowie komisji przetargowej, a zatwierdza kierownik jednostki.

 

§ 7

1. Umowa najmu zostaje podpisana w ciągu   7 dni od daty przetargu.

2. Wadium uczestnika, który przetarg wygrał, a uchyla się od zawarcia umowy w ciągu 7 dni ulega przepadkowi na rzecz wydzierżawiającego.

 

§ 8

1. Przetarg uważa się za nie rozstrzygnięty, jeżeli:


a) nikt nie złożył oferty pisemnej

b) żaden z uczestników przetargu nie zaoferował postąpienia ponad wywoławczą wysokość czynszu.

§ 9

Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

 

 

Borowie 08.01.2008 rok                                       .....................................................

podpis osoby

zatwierdzającej regulamin
2008-01-31

W Ó J T G M I N Y B O RO W I E ogłasza II nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości

W Ó J T  G M I N Y  B O RO W I E

ogłasza

II nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości

 

Przedmiotem przetargu są następujące  nieruchomości położone w Borowiu:

 

Działka nr 219/3 o pow.982 m2 położona przy ulicy Polnej nie zabudowana, KW nr 34452

Nieruchomość położona jest przy drodze w której znajduje się wodociąg i kanalizacja.

Nieruchomość w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Borowie położona jest w terenach zabudowy osadniczej.

Cena wywoławcza                  22300,00zł

Wadium                                   2500,00zł

 Minimalne postąpienie             300,00 zł

Do ceny uzyskanej w przetargu zostanie doliczony 22 % podatek VAT

 

Działka nr 219/4 o pow. 1005 m2 położona przy ulicy Polnej nie zabudowana , KW 34452

Nieruchomość położona przy drodze w której znajduje się wodociąg i kanalizacja.

Nieruchomość w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Borowie położona jest w terenach zabudowy osadniczej

Cena wywoławcza                 22800,00 zł

Wadium                                   2500,00 zł

            Minimalne postąpienie             300,00 zł              

Do ceny uzyskanej w przetargu zostanie doliczony 22 % podatek VAT

 

Działka nr 302/4 o pow.2047 m2 położona przy ulicy Wesołej róg Kościelnej , nie zabudowana KW 39929

Nieruchomość położona przy drodze w której znajduje się wodociąg, kanalizacja , energia elektryczna , gazociąg

Dla nieruchomości brak jest planu przestrzennego zagospodarowania

Cena nieruchomości              46400,00 zł

Wadium                                    5000,00 zł

Minimalne postąpienie               500,00 zł

 Do ceny uzyskanej w przetargu zostanie doliczony 22 % podatek VAT

Przetarg odbędzie się w dniu 4.03.2008 r w Urzędzie Gminy w Borowiu o godzinie 1000.

I przetarg na w/w nieruchomości  zakończył się wynikiem negatywnym w dniu 24.01.2008r.

W przetargu mogą wziąć udział osoby , które   wpłacą  wadium w pieniądzu z takim wyprzedzeniem aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Urzędu Gminy Borowie nr 58 921000080047353020000010 najpóźniej w dniu 29.02.2008 r .

Dowód wpłaty wadium należy przedłożyć Komisji Przetargowej przed otwarciem przetargu.

Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości, zaś pozostałym uczestnikom przetargu  zwrócone po zakończeniu przetargu jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odwołania lub zamknięcia przetargu.

            Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie stawi się do zawarcia umowy sprzedaży organizator przetargu może odstąpić od zawarcia umowy a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi .

Cena nieruchomości sprzedanej w drodze przetargu podlega zapłacie przed sporządzeniem umowy kupna sprzedaży.

Organizator przetargu z ważnych powodów zastrzega   sobie prawo odwołania przetargu.Bliższych informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy w Borowiu w godzinach 8.00-16.00 lub telefonicznie /025/ 6859070.

2008-02-12

Modernizacja ul. A. Sasimowskiego w miejscowości Borowie

Borowie: Modernizacja ul. A. Sasimowskiego w miejscowości Borowie
Numer ogłoszenia: 29039 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, fax 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ul. A. Sasimowskiego w miejscowości Borowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm o łącznej ilości 2 760 m2. Przed położeniem mieszanki mineralno - bitumicznej należy: -  skropić asfaltem nawierzchnie drogowe o łącznej ilości 2 760m2 - wykonać remont tłuczniem  powierzchni drogi (ok. 10 % całej powierzchni drogi) - wykonać regulacje siedmiu studzienek kanalizacyjnych - wykonać ściek pod chodnikowy szt. 1

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Należy wypełnić załączniki nr 3,4 i 5 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Załączyć polisę ubezpieczeniową. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Oświadczenie zał. nr 2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr: 1.   - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Załącznik nr 2   - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Załącznik nr 5   - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Załącznik nr 4 - Informacja na temat  liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi.  Załącznik nr 3 i 3 a   - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie za opłatą w wysokości 30zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 marca 2008 roku o godzinie 10:05

2008-02-20

Dostawa grysu dolomitowego

Borowie: Dostawa grysu dolomitowego
Numer ogłoszenia: 34381 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, fax 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa grysu dolomitowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa grysu dolomitowego o frakcji 0-31mm w ilości 3 000 ton wraz z dostawą do miejsca budowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Należy wypełnić załączniki nr 4 i 5 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Załączyć polisę ubezpieczeniową. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Oświadczenie zał. nr 2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr: 1.   - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Załącznik nr 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie za opłatą 30 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie oferty nastąpi w dniu 14 marca 2008 roku o godzinie 10:05

2008-03-10

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 
 

Gmina Borowie informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego, przedmiot zamówienia „Modernizacja ul. A. Sasimowskiego w miejscowości Borowie”  wybrała do realizacji zamówienia ofertę, którą złożyła firma:

 

„FEDRO” Sp. z o.o.

ul. Kolejowa 1

08-445 OSIECK

 

Cena ofertowa: 120 457,92 zł brutto

2008-03-13

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nadbudowa łącznika i modernizacja zespołu żywieniowego w Publicznym Gimnazjum w Borowiu

Borowie: Nadbudowa łącznika i modernizacja zespołu żywieniowego w Publicznym Gimnazjum w Borowiu
Numer ogłoszenia: 51580 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, fax 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadbudowa łącznika i modernizacja zespołu żywieniowego w Publicznym Gimnazjum w Borowiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wymienionego zadania należy: 1. W istniejących pomieszczeniach piwnic wykonać pomieszczenia gospodarcze, magazyny, oraz pokój socjalny o łącznej powierzchni 64,2 m2 2. Z pomieszczeń obecnych łazienek, kuchni i świetlicy (parter) wykonać: - kuchnię z przygotowalnią - zmywalnię - magazyn produktów suchych - łazienkę - pomieszczenie dla intendenta i lekarza szkolnego - dźwigu towarowego O łącznej powierzchni 94,5 m2 3. Na istniejącym łączniku pokrytym blachą trapezową (piętro) wybudować jadalnię, zmywalnię i bufet o łącznej powierzchni 183,7 m2 4. Wykonać dach nad nową jadalnią z konstrukcji metalowej pokrytą płytami warstwowymi z rdzeniem styropianowym. 5. Wykonać sufit podwieszany w pomieszczeniu jadalni. 6. Wykonać instalację elektryczną, gazową, wodno-kanalizacyjną, co i wentylacyjną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00-2, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Należy wypełnić załączniki nr 3,4 i 5 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Załączyć polisę ubezpieczeniową. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Oświadczenie zał. nr 2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr: 1.   - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Załącznik nr 2   - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Załącznik nr 5   - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Załącznik nr 4 - Informacja na temat  liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi.  Załącznik nr 3 i 3 a   - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie za opłatą wysokości 50 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.04.2008 r. o godzinie 10:05

2008-03-17

Zawiadomienie o wyborze oferty

Gmina Borowie informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego, przedmiot zamówienia „Dostawa grysu dolomitowego”  wybrała do realizacji zamówienia ofertę, którą złożyła firma:

 

„KRUSZYWOSORT”

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe

ul. Marglowa 83

26-600 Radom

 

Cena ofertowa: 68,56 zł brutto za tonę kruszywa

2008-03-21

Zagospodarowanie centrum wsi poprzez budowę oświetlenia ulicznego w Borowiu

Borowie: Zagospodarowanie centrum wsi poprzez budowę oświetlenia ulicznego w Borowiu
Numer ogłoszenia: 58750 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, fax 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie centrum wsi poprzez budowę oświetlenia ulicznego w Borowiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż linii oświetleniowej na ul. Słonecznej 200 mb > Postawienie 13 słupów linii napowietrznej > Montaż wysięgników rurowych oraz lamp oświetleniowych sodowych komp. 20 > Montaż linii napowietrznej oświetleniowej na długości 1144 mb. >          Wycinka gałęzi na odcinku wykonywanej inwestycji

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.22.10-7, 45.23.22.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 09.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;   Załącznik nr 4 i 5 Potencjał techniczny, doświadczenie zawodowe 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest    ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.     Załącznik Nr 2 - Oświadczenie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr: 1.   - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Załącznik nr 2   - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Załącznik nr 5   - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Załącznik nr 4 - Informacja na temat  liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi.  Załącznik nr 3 - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie za opłatą wysokości 30 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Borowie   Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach  Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004 - 2006

2008-04-01

Wyjaśnienie

Wykonawcy biorący udział

w przetargu na nadbudowę

„Łącznika i Modernizację

Kuchni w Publicznym Gimnazjum w Borowiu”

 

 

 

W związku z zadanymi pytaniami przez jedną z firm, która pobrała SIWZ na „Nadbudowę łącznika i modernizację kuchni w Publicznym Gimnazjum w Borowiu” informujemy o naszym stanowisku:

Instalacja C.O i wentylacji:

  1. W przedmiarach nie ujęto:

- nawietrzaków podokiennych dla pomieszczenia Kuchni na poziomie parteru

- wyrzutni ściennych dla wentylatorów DEKOR oraz dla wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń na poziomie piwnicy i piętra.

 

Odpowiedź: Należy skosztorysować dodatkowo dwie sztuki nawietrzaków podokiennych oraz wyrzutni ściennych dla wentylatorów DECOR – kratek wentylacyjnych 12 szt.

 

2.  Zgodnie z projektem instalacji wentylacji okap wentylacyjny w Kuchni jest podłączony tylko do kanału wentylacji grawitacyjnej.

Czy w instalacji wentylacyjnej okapu kuchennego nie ma potrzeby zainstalować wentylatora mechanicznego, który zwiększyłby efektywność pracy okapu ?

 

Odpowiedź: Należy skosztorysować wentylator kanałowy np. TD – 500 -160 lub podobny.

 

Instalacja gazowa:

  1. W przedmiarze instalacji jest wyspecyfikowana „kuchnia gazowa 4- palnikowa z piekarnikiem”

Czy ma to być kuchnia gazowa typu gastronomicznego czy kuchnia gazowa zwykła jak do użytku domowego ?

 

Odpowiedź: Należy skosztorysować kuchnię gazową gastronomiczną.

 

Instalacja wewnętrzna wod - kan:

  1. W pozycji kosztorysowej nr 40 są wyspecyfikowane: „Wanny kąpielowe o dł. 1000 mm” w ilości 21      kpl.

Na rysunku instalacji wodociągowej jest pokazana tylko jedna wanna.

Prosimy o informację na temat ilości wanien kąpielowych.

 

Odpowiedź: W pozycji kosztorysowej nr 40 należy skosztorysować 1 kop wanny kąpielowej o dł. 1000 mm.

 

2008-04-03

Wyjaśnienie

Wykonawcy biorący udział

w przetargu na nadbudowę

„Zagospodarowanie centrum wsi poprzez budowę oświetlenia ulicznego w Borowiu”

 

W związku z zadanymi pytaniami przez jedną z firm, która pobrała SIWZ na „Zagospodarowanie centrum wsi poprzez budowę oświetlenia ulicznego w Borowiu” informujemy o naszym stanowisku:

 

W pozycjach 4 i 6 przedmiaru robót należy skosztorysować zamiast 12 wykopów i słupów linii napowietrznej 13 wykopów i słupów .


 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2018-10-17 13:52:41, zmian dokonał(a): borowie

WCAG 2.0 (Level AA)