Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Borowie

www.borowie.pl
Ikona statystyk

2013-06-03

Wykonawcy biorący udział w przetargu na „Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Borowie”

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Borowie”

 

W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na „Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Borowie”  przedstawiamy nasze stanowisko:

Pyt.1 Ad pkt 3. Opis przedmiotu zamówienia „Rozliczenie usług następować będzie co miesiąc za odebrane odpady komunalne po przedstawieniu protokołu wykonania usługi” prosimy o wyjaśnienie na podstawie jakich dokumentów ma być sporządzony przedmiotowy protokół.

Odp. 1 Na podstawie dokumentu wystawionego podczas ważenia  samochodu z odpadami komunalnymi potwierdzonego przez pracownika Urzędu.

Pyt.2 W SIWZ wskazano, iż zamówienie przewiduje odbiór ok. 850 mg odpadów – czy ilość ta obejmuje tylko niesegregowane odpady komunalne czy też obejmuje odpady  segregowane, niesegregowane i odpady gromadzone w PSZOK.

Odp.2  Ilość podana do przetargu jest sumą wszystkich odpadów.

Pyt. 3 W SIWZ wskazano, iż zamówienie przewiduje odbiór ok. 850 Mg odpadów, prosimy o wskazanie czy nie jest to oczywista omyłka. Zgodnie z danymi podanymi przez GUS za rok 2011 (data opracowania 20.12.20121 r.)1 statystycznie na Mazowszu 1 mieszkaniec wytwarza 361 kg roczne odpadów. W gminie Borowie jest ok. 5300 mieszkańców co daje ok. 1913 ton w skali roku. Statystyka ta kłóci się z danymi ze specyfikacji. Niemniej nasuwa się wniosek, iż w SIWZ polawił się „czeski bład”. Prisimy o podanie wiążącej dla postępowania ilości wytwarzanych odpadów.

Odp. 3 Ilość która została podana przez Zamawiajacego jest prawidłowa.

Pyt. 4 W SIWZ wskazano, iż zamówienie przewiduje odbiór ok. 850 Mg odpadów formularz ofertowy wymaga aby precyzyjnie podać wartość zamówienia – niemniej jest to nie możliwe w przypadku nie posiadania dokladnej ilości odebranych podczas trwania umowy odpadów.

Odp. 4 Wykonawca powinien przyjkąć  do celów kosztorysowania podaną ilość tj. 850 Mg. Formularz ofertowy okresla wartość  wywozu odpadów komunalnych z gminy Borowie za 1 Mg.

Pyt.5 Prosimy o sprecyzowanie co w sytuacji gdy podczas realizacji przedmioptowego zamówienia przekroczona zostanie ilość odpadów wskazana w SIWZ ?

Odp.5 Zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniajacych do 50 % wartości zamówienia.

Pyt.6 Czy Zamawiajacy dopuszcza zmianę kolorystyki worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów.

Odp. 6 Nie dopuszcza zmiany kolorystyki worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów.

Pyt.7 W opisie przedmiotu zamówienioa Zamawiajacy wskazuje, iż „WYKONAWCA wyposaży i zapewni bieżącą obsługę PSZOK w m.Borowie”. Prosimy o sprecyzowanie miejsca posadowienia PSZOK, po czyjej stronie jest ewentualne prawo do dysponowania gruntem przeznaczonym na PSZOK. Prosimy również o wskazanie precyzyjne oczekiwań funkcjonalnych (jakie odpady mają być tu gromadzone, gdzie ma znajdować się PSZOK) i organizacyjnych (godziny otwarcia, obsługa) względem PSZOK. Czy zamawiający dopuszcza mobilny punkt zbiórki odpadów ?

Odp. 7 PSZOK w gminie Borowie znajdować się będzie na terenie skladowiska odpadów komunalnych w miejscowosci Słup Pierwszy. Gmina jest włascicielem gruntu na którym będzie funkcjonował PSZOK. Zamawiający oczekuje żePSZOK będzie otwarty 2 razy w miesiacu przez 4 godziny dziennie. Zostaną tam postawione kontenery (KP 5, KP 7 lub KP 10) do odbioru : odpadów wielogabarytowych i mebli, przeterminowanych leków i chemikali, zużytych bateri i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów budowlanych i rozbiórkowych, zuzytych opon.

Pyt. 8 Zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porzadku na terenie gminy Borowie odpady tj. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny powstający w gospodarstwach domowych, meble i inne odpady wielogabarytowe z gospodarstw domowych, zużyte opony i chemikalia z gospodarstw domowych powinny być dostarczone do wskazanych miejsc w ramach prowadzonych zbiórek przez przedsiębiorcę odbierającego odpady natomiast odpady budowlane i rozbiórkowe powstałe w wyniku robót budowlanych należy gromadzić w specjalnie do tego przystosowanych kontenerach, dostarczyć na zgłoszenie przez przedsiebiorcę – jakie więć odpady gromadzone będą w ewentualnym stacjonarnym PSZOK ?

Odp 8 Odpady wymienione w odpowiedzi nr 7

Pyt.9  Zgodnie z Rozporządzeniem utrzymania czystości i porzadku na terenie gminy Borowie odpady „Prowadzenie selektywnego zbierania odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, w tym odpadów zielonych pochodzacych z pielegnacji trawników i ogrodów jest obowiązkowe we wszystkich rodzajach zabudowy, z tym że w zabudowie zagrodowej i jednorodzinnej właściciele mogą korzystać z przydomowego kompstownika, jeśli nie powoduje to uciążliwości dla otoczenia i negatywnego oddziaływania na środowisko” – czy Zamawijacy dysponuje informacją w zakresie jaki odsetek mieszkańców gminy Borowie zagospodaruje odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpadów zielonych pochodzacych z pielęgnacji trawnioków i ogrodów we własnym zakresie korzystając z przydomowych kompostowników?

Odp 9. Gmina Borowie jest gminą rolniczą związku z powyższym liczymy, iż większość mieszkańców odpady komunalne ulegające biodegradacji będzie zagospodarowywać we własnym zakresie korzystając z przydomowych kompostowników.

Pyt. 10 W opisie przedmiotu zamówinia Zamawiający wskazuje, iż „WYKONAWCA zabezpieczy we własnym zakresie worki kolorowe do odbioru odpadów segregowanych i będzie je systematycznie przeklazywał właścicielom nieruchomości oraz zapewni mozliwość pobierania dodatkowych worków w PSZOK” – czy worki mają być przekazywane na tzw. Wymianę jeden pełny oddany – kolejny przekazany kontrahentowi czy bez ograniczeń.

Odp 10. Worek będzie wydawany  na wymianę, jeden oddany- kolejny wydany kontrahentowi.

Pyt. 11 W opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazuje, iż WYKONWCA wszystkie dane niezbędne do wykonania rozliczeń oraz sprawozdań będzie przekazywał ZAMAWIAJĄCEMU wersji elektronicznej zgodnej z programem „Lewel czyścioch” prosimy o wskazanie w jakim formacie wskazany program generuje pliki (jakie jest rozszerzenie plików); czy Zamawiajacy przewiduje udostępnienie Wykonawcy „końcówki” programu „Lewel czyścioch” do generowania sprawozdań;

Odp.11 Dane powinny być przekazywane w formacie .txt, .doc, .docx, .xls, .xlsx. Zamawiający udostępni Wykonawcy który wygra przetarg odpowiednią częćś programu w celu przekazywania danych.

Pyt.12 Ad Pkt 5.3 Potencjał techniczny „Wykonawca powinien wykazać dysponowanie przez firmę co najmniej: 3 pojazdami, w tym dwoma pojazdami posiadajacymi funkcję kompaktujacą , przystosowanymi do odbierania zmieszanych i segrgowanych odpadów komunalnych o pojemności ladowania minimum 25 m3 oraz jednym pojazdem do odbioru odpadów bez funkcji kompaktujacej” Pojemność ładowania wskazana w opisie dotyczy odpadów odbieranych czy już skompaktowanych – czy w samochód ma zmieścić się 25 m3 czy skrzynia ma mieć 25 m3?

Odp.12  Dwa samochody do odpadów zmieszanych  powiny posiadać skrzynie o ładowności 25   m3  natomiast samochów do odbioru odpadów segregowanych nie musi mieć podanej ładowności.

Pyt. 13 Pkt 6.1.3 SIWZ wskazuje, iż Wykonawca powinien załączyć do oferty „wykaz narzedzi, wyposażenia  zakładu i urzadzeń technicznych dostepnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia  wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami” w jakiej formie Wykonawca ma przekazać informacje o podstawie dysponowania przedmiotowymi narzędziami, wyposażenie zakładu; załącznik 4 do SIWZ sugeruje, iż Zamawiający oczekuje dokumentacji w zakresie posiadanych samochodów – czy Wykonawca powinien opisać również baze magazynowo transportową oraz ewentualne urządzenia do przetwarzania odpadów.

Odp 13 Zamawiający prosi o wypełnienie załącznika nr 4 w którym precyzuje jakie narzędzia i urządzenia Wykonawca powinien posidać, aby spełnić postawiony wymóg. Wykonawca do załącznika nr 4 dołącza informacje o podstawie dysponowania wymienionymi w załączniku pojazdami. Wykonawca nie musi opisywać bazy magazynowo transportowej ani innych urządzeń.  

Pyt. 14 W opisie przedmiotu zamówienia Zamawiajacy wskazuje, iż „WYKONAWCA za zgodą włascicieli nieruchomości wyposaży nieruchomosci zamieszkałe w pojemniki do odbioru odpadów zmieszanych za odpłatnością lub dzierżawą, a nieruchomości wielorodzinne również w pojemniki do segregacji  odpadów” – co w przypadku gdy mieszkaniec nie wyrazi zgody na dostawę pojemnika, nie nabędzie go również poza udziałem Wykonawcy – jak ma być zorganizowany odbiór niesegregowanych odpadów  komunalnych ?

Odp .14 Niesegregowane odpady komunalne oddawane będą w czrnym  worku foliowym.   

Pyt. 15 Czy w związku z tym, iż od dnia ogłoszenia przedmiotowego zamówienia Urząd a co za tym idzie pracownik wskazany do wyjaśnień kwestii merytorycznych i formalnych nie pracował w dniach  od 30.05.2013 r do 02.06.2013 r. Zamawiajacy rozważa przesunięcie terminu otwarcia ofert. Brak mozliwości uzyskania odpowiedzi na pytania dotyczące SIWZ w okresie od 30.05.2013 r. do 02.06.2013 r. znacznie utrudnił precyzyjne przygotowanie oferty.

Odp.15 Pytania od Wykonawcy wpłyneły w dniu 31 maja o godzinie 16:52 gdzie Urząd pracuje do godziny 16:00. Zamawiający w dniu 3 czerwca odpowiedział na zadane pytania, które nie zmieniły zakresu Zamówienia w zwiazku z tym, nie widzi potrzeby zmiany terminu  otwarcia ofert.

2013-06-06

WÓJT GMINY BOROWIE Ogłasza przetarg na najem pomieszczenia o powierzchni 10,7 m2 przeznaczonego na sklepik.

WÓJT GMINY BOROWIE

Ogłasza przetarg na najem pomieszczenia

o powierzchni 10,7 m2 przeznaczonego na sklepik.

 

Nieograniczony pisemny przetarg na najem pomieszczenia na sklepik  czynny w godzinach od 800 do 2200 o powierzchni 10,7m2   wraz z przyległą częścią  korytarza i łazienka w hali sportowej w Borowiu.

Regulamin – warunki przetargu oraz projekt umowy dzierżawy znajdują się w Urzędzie Gminy w Borowiu, oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy w Borowiu www.borowie.eobip.pl .

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłata wadium w kwocie 150,00  zł /słownie: sto pięćdziesiąt zł. na konto Urzędu Gminy Nr 589210 0008 0047 3530 2000 0010. do dnia 25 czerwca 2013 r. z dopiskiem „wadium – najem pomieszczeń na sklepik w hali sportowej  w Borowiu”.

Warunki dzierżawy:

  1. Okres od  1      lipca 2013 roku do 30 czerwca 2016 roku .
  2. Czynsz dzierżawy:

Ustala się minimalną stawkę wywoławczą w kwocie   600,00 zł. (netto).

  1. Warunki dzierżawy:

1.    Pomieszczenie może być przeznaczone jako sklepik.

2.    Dzierżawca zobowiązany jest do opłacenia poza czynszem dzierżawnym opłat za wywóz nieczystości stałych.

3.    Do przetargu mogą stawać osoby fizyczne i prawne, które zapoznały się i zaakceptowały projekt regulaminu przetargu i umowy na najem pomieszczeń.

               4.   Termin przetargu.

                                 1.   Oferty należy składać w terminie do dnia 27 czerwca 2013 r. do godz. 1000, w biurze obsługi interesanta, Borowie, ul. Al. Sasimowskiego 2.

                                 2.   Koperta winna być opatrzona opisem: „Przetarg na najem pomieszczenia szkolnego na sklepik”.

                                 3.   Przetarg zostanie rozstrzygnięty w dniu 27 czerwca 2013 r. o godz. 1005.

                                 4.   O wynikach przetargu Oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.

2013-06-10

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. „Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Borowie”

 

Działając na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

 

Uzasadnienie faktyczne:

W toku postępowania Zamawiający stwierdził że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

 

Uzasadnienie prawne:

Zgodnie z art. 93. ust. 1 pkt. 4 Ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Stwierdzenie wystąpienia, co najmniej jednej z przesłanek wskazanych w Ustawie zobowiązuje Zamawiającego do unieważnienia postępowania.   

 

Środki ochrony prawnej

od niniejszej decyzji zamawiającego, nie przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:

1)    niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego, lub

2)    zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin przesłania wymienionej powyżej informacji: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm).


 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2018-10-17 13:52:41, zmian dokonał(a): borowie

WCAG 2.0 (Level AA)