ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: RG. 3410-03/10. Nazwa zadania: „Usuwanie
azbestu z nieruchomości osób fizycznych z terenu Gminy Borowie”
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
PHUP „EURO-GAZ” Sp.j.
Zgórsko
26-052 Sitkówka-Nowiny
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w
sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-05-25.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu
złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
TERMOEXPORT-Przedsiębiorstwo Robót
Termoizolacyjnych i Antykorozyjnych |
00-515 Warszawa Ul. Żurawia 24m.7 |
8,56 zł za m2
|
276,15 |
2. |
Zakład Usług Produkcji i Handlu
„ZUPiH” inż. Jan Stanisław Górliński |
06-200 Maków Mazowiecki ul. Moniuszki
85 |
23,65 zł za m2 b. miesz
24,40 za m2 b. niemieszkalne |
99,96 |
3. |
PHUP ”EURO-GAZ” Sp.j. |
26-052 Sitkówka – Nowiny
Zgórsko 31A |
7,84 zł za m2 |
300,00 |
4. |
KAN - POL PPHU Iwona
Łosiewicz |
20-950 Lublin ul. Unicka
4/320 |
16,05 zł m2 b.
miesz. 17,25 zł m2 b. niemieszkalne |
147,30 |
5. |
AM Trans Progres Sp. z o.o.
|
61-616 Poznań ul. Sarmacka 7 |
11,62 zł m2 |
203,43 |
6. |
Zakład Usług Budowlanych
Grzegorz Czarnocki |
08-110 Siedlce Żabokliki ul. Korczewska 38 |
14,00 zł m2 |
168,84 |
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje,
że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich
formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od
niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej
(Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia
wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty
wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie
przysługuje.
Wykonawca
może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować
Zamawiającego o:
1) niezgodnej
z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym
postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności,
do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni
od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane
pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień
publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm)
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
„Dostawę sprzętu medycznego i
wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu „
Część 2 zamówienia
W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę stolików zabiegowych (część 2 zamówienia) przedstawiamy nasze stanowisko:
1.
Czy Zamawiający w części nr 2 dopuści stolik o
wymiarach: wys.
Odp. Zamawiający dopuszcza stolik o
wymienionych parametrach.
2.
Czy Zamawiający w części nr 2 dopuści stolik o
wymiarach: wys.
Odp. Zamawiający dopuszcza stolik o
wymienionych parametrach.
3. Czy Zamawiający w części nr 2 przewiduje w stoliku dwie uchylne miski?
Odp. Zamawiający dopuszcza stolik który
będzie posiadał dwie uchylne miski.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 14 tys. euro.
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pod nazwa „Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczego gminy Borowie poprzez budowę dróg gminnych w Borowiu w ciągu ulic Wesołej, Sasimowskiego, Szkolnej, Miłej, Kwiatowej, Polnej, Wierzbowej, Nadwodnej, Jasnej, Słonecznej, Bankowej, Popławskiego, Strażackiej, Kościelnej oraz parkingu” w ramach projektu „Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczego gminy Borowie”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, w ramach Priorytetu III „Regionalny system transportowy” w zakresie Działania 3.1 „Infrastruktura drogowa”
1. Zakres obowiązków Inspektora robót drogowych.
Wykonywanie obowiązków Inspektora Nadzoru nad pracami budowlanymi w budynku SP ZOZ w Borowiu w okresie od czerwca 2010 r. do czerwca 2011 r.
Do szczegółowych obowiązków Inspektora Nadzoru będzie należeć:
-sprawdzanie prawidłowości wykonania robót zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, normami technicznymi i przepisami bhp.
-sprawdzaniu ilości wbudowanych materiałów (masy, tłucznia, kostki).
-sprawdzeniu prawidłowości rozliczeń finansowych pomiędzy wykonawca a inwestorem za wykonywane roboty na podstawie ustaleń zawartych w umowie i innych dokumentów przetargowych stanowiących integralną część umowy wykonanych robót.
-organizowanie w porozumieniu z Inwestorem odbiorów wykonanych robót.
-udział w przeglądach gwarancyjnych i pomoc w egzekwowaniu od wykonawcy obowiązków wynikających z umowy w okresie gwarancji.
2. Kryteria oceny oraz termin składania oferty.
Jedynym kryterium wyboru oferty jest najniższa cena.
-cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z pełnieniem obowiązku Inspektora Nadzoru.
-ofertę należy przedłożyć w formie pisemnej do dnia 11 maja 2010 r. do godziny 1000
w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Borowie,
Adres:
Urząd Gminy Borowie
ul. Aleksandra Sasimowskiego 2
08-412 Borowie
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 14 tys. euro.
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami dotyczącymi sieci kanalizacji deszczowej podczas realizacji zadania pod nazwą „Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczego gminy Borowie poprzez budowę dróg gminnych w Borowiu w ciągu ulic Wesołej, Sasimowskiego, Szkolnej, Miłej, Kwiatowej, Polnej, Wierzbowej, Nadwodnej, Jasnej, Słonecznej, Bankowej, Popławskiego, Strażackiej, Kościelnej oraz parkingu” w ramach projektu „Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczego gminy Borowie”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, w ramach Priorytetu III „Regionalny system transportowy” w zakresie Działania 3.1 „Infrastruktura drogowa”
1. Zakres obowiązków Inspektora sieci kanalizacji deszczowej.
Wykonywanie obowiązków Inspektora Nadzoru nad pracami budowlanymi ulic w Borowiu w okresie od czerwca 2010 r. do czerwca 2011 r.
Do szczegółowych obowiązków Inspektora Nadzoru będzie należeć:
-sprawdzanie prawidłowości wykonania robót zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, normami technicznymi i przepisami bhp.
-sprawdzaniu ilości wbudowanych materiałów (rur, studzienek, wymiany podłoża).
-sprawdzeniu prawidłowości rozliczeń finansowych pomiędzy wykonawca a inwestorem za wykonywane roboty na podstawie ustaleń zawartych w umowie i innych dokumentów przetargowych stanowiących integralną część umowy wykonanych robót.
-organizowanie w porozumieniu z Inwestorem odbiorów wykonanych robót.
-udział w przeglądach gwarancyjnych i pomoc w egzekwowaniu od wykonawcy obowiązków wynikających z umowy w okresie gwarancji.
2. Kryteria oceny oraz termin składania oferty.
Jedynym kryterium wyboru oferty jest najniższa cena.
-cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z pełnieniem obowiązku Inspektora Nadzoru.
-ofertę należy przedłożyć w formie pisemnej do dnia 11 maja 2010 r. do godziny 1000
w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Borowie,
Adres:
Urząd Gminy Borowie
ul. Aleksandra Sasimowskiego 2
08-412 Borowie
O G Ł O S Z E N I E
Gmina Borowie ogłasza, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 30.04.2010 r. dotyczącego wyboru Inspektora Nadzoru nad robotami sanitarnymi i budowlanymi dla inwestycji pod nazwą „Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno - gospodarczej Gminy Borowie poprzez budowę dróg gminnych w Borowiu w ciągu ulic Wesołej, Sasimowskiego, Szkolnej, Miłej, Kwiatowej, Polnej, Wierzbowej, Nadwodnej, Jasnej, Słonecznej, Bankowej, Popławskiego, Strażackiej, Kościelnej, Polnej, Wierzbowej, Nadwodnej, Jasnej, Słonecznej, Bankowej, Popławskiego, Strażackiej, Kościelnej oraz parkingu” w ramach projektu „Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczego Gminy Borowie”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Województwa mazowieckiego 2007-2013 w ramach Priorytetu III „Regionalny system transportowy” w zakresie Działania 3.1 „Infrastruktura drogowa”, została wybrana oferta:
Pana Sławomira Barana WOD-KAN ul. Jagodzińska 40, który zaoferował kwote 10 370,00 zł brutto nad robotami sanitarnymi.
Pana Zbigniewa Michalika zam. Garwolin ul. Staszica 52, który zaoferował kwotę 40 000,00 zł brutto nad robotami budowlanymi.
Oprócz wymienionych firm ofertę złożyły na roboty sanitarne:
-PRO-SANIT Biuro Usług Inżynieryjnych Daniel Baran zam. Garwolin ul. Jagodzińska 53, która zaoferowała usługę za 15 000,00 zł brutto.
Pan Andrzej Błażejczyk zam. Kol. Unin 46, który zaoferował usługę za 12 200,00 zł
na roboty budowlane:
Pan. Zdzisław Kowaluk zam. Garwolin ul. Korczaka 15/6 zaoferował usługę za 45 000,00 zł
Pan Jerzy Pyza zam. Sobolew ul. Projektowa 15 zaoferował usługę za kwotę 44 000,00 zł
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: RG. 3410-04/10. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia
do budynku SP ZOZ w Borowiu część 1 zamówienia - dostawa Kolposkopu.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Centrum Mikroskopii
ul. Arkuszowa 58
01-934 Warszawa
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-05-28.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks
Cywilny
W prowadzonym postępowaniu
złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
VENA ENTIS SELIGA MICROSCOPE A. SELIGA |
91-230 Łódź ul. Lechicka 23 |
14 873,00 |
211,50 |
2. |
Centrum Mikroskopii |
01-934 Warszawa ul. Arkuszowa 58 |
10 486,00 |
300,00 |
3. |
METRUM – MED. Teresa W. Jankowska Brojek |
05-082 Stare Babice Blizne
Łaszczyńskiego Ul. Zielna 29 |
19 000,00 |
0,00 |
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu została odrzucona jedna oferta.
Metrum
– Med. Teresa W. Jankowska Brojek
Blizne Łaszczyńskiego
ul. Zielna 29
05-082 Stare Babice
Podstawa odrzucenia
Wykonawca nie spełnia warunku postawionego w dziale IX pkt.1 SIWZ. Zamawiający nie otrzymał aktualnego
zaświadczenia - dokumentu potwierdzającego działalność gospodarczą.
Podstawa prawna:
Ustawa- Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1 pkt. 2 (Dz.
U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. nr 171,poz 1058)
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu został wykluczony jeden wykonawca.
Metrum
– Med. Teresa W. Jankowska Brojek
Blizne Łaszczyńskiego
ul. Zielna 29
05-082 Stare Babice
Podstawa wykluczenia
Wykonawca nie uzupełnił dokumentów o które Zamawiający zwrócił się
– brak aktualnego dokumentu potwierdzającego działalność gospodarczą. Dział IX
pkt.1 SIWZ.
Podstawa prawna:
Ustawa – Prawo zamówień publicznych art. 24 ust
4 (Dz. U. z 2007 r. Nr
223, poz. 1655, z 2008 r. nr 171,poz 1058)
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich
formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od
niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej
(Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia
wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty
wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie
przysługuje.
Wykonawca
może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować
Zamawiającego o:
1) niezgodnej
z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym
postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności,
do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni
od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane
pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień
publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm)
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: RG. 3410-04/10. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia
do budynku SP ZOZ w Borowiu część 2 zamówienia – dostawa stolików zabiegowych.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
ALVO GRUPA GASTROMETAL
Barbara Staszczuk –Olszewska
ul. Południowa
64-030 Śmigiel
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-05-28.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu
złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
CEZAL Tomasz Rutkiewicz |
02-094 Warszawa Ul. Grójecka 79A/31 |
5 380,20 |
0,00 |
2. |
Przedsiębiorstwo
Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o. |
20-147 Lublin ul. Al.
Spółdzielczości Pracy 38 |
9 223,20 |
170,54 |
3. |
ALVO GRUPA GASTROMETAL Barbara Staszczuk –Olszewska |
64-030 Śmigiel ul. Południowa |
5 243,00 |
300,00 |
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu została odrzucona jedna oferta.
CEZAL
Tomasz Rutkiewicz
ul.
Grójecka 79A/31 02-094 Warszawa
Podstawa odrzucenia
Wykonawca nie spełnia warunku postawionego w dziale IX pkt.1
i pkt 4.2 SIWZ. Zamawiający nie otrzymał aktualnych zaświadczeń z Urzędu
Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, aktualnego dokumentu
potwierdzającego działalność gospodarcza, oraz polisę ubezpieczeniową na kwotę
50 tys. zł.
Podstawa prawna:
Ustawa- Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1 pkt 2 Dz.
U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. nr 171,poz 1058)
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu został wykluczony jeden wykonawca.
CEZAL
Tomasz Rutkiewicz
ul.
Grójecka 79A/31 02-094 Warszawa
Podstawa wykluczenia
Wykonawca nie uzupełnił dokumentów o które Zamawiający zwrócił się
– brak aktualnego zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych dokumentu potwierdzającego działalność gospodarczą. Dział IX pkt.1
i pkt. 4.2 SIWZ.
Podstawa prawna:
Ustawa – Prawo zamówień publicznych art. 24 ust
4 (Dz. U. z 2007 r. Nr
223, poz. 1655, z 2008 r. nr 171,poz 1058)
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich
formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od
niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej
(Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia
wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty
wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie
przysługuje.
Wykonawca
może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować
Zamawiającego o:
1) niezgodnej
z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym
postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności,
do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni
od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane
pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień
publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm)
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: RG. 3410-04/10. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia
do budynku SP ZOZ w Borowiu część 3 zamówienia – dostawa lodówki do
przechowywania lekarstw, szczepionek, próbek.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Frost
Urządzenia Chłodnicze
Tomasz Jankowski
ul. Dobra 9
05-092 Łomianki
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-05-28.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu
złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
Frost Urządzenia Chłodnicze Tomasz Jankowski |
05-092 Łomianki ul. Dobra 9 |
1 5250,00 |
300,00 |
|
|
|
|
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni
wykonawcy.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich
formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od
niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej
(Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia
wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty
wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie
przysługuje.
Wykonawca
może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować
Zamawiającego o:
1) niezgodnej
z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym
postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności,
do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni
od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane
pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień
publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm)
Borowie: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu
Numer ogłoszenia: 129503 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112822 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostanie podzielone na trzy części Część 1 dostawa sprzętu medycznego - Kolposkop (1 szt) Część 2 dostawa sprzętu medycznego- Stolik zabiegowy (7 szt) Część 3 dostawa sprzętu medycznego - Lodówka do przechowywania lekarstw (1 szt)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9800,00
Oferta z najniższą ceną: 9800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17757,01
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4900,00
Oferta z najniższą ceną: 4410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7560,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1250,00
Oferta z najniższą ceną: 1250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1250,00
Waluta: PLN.
Borowie: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Borowie IV etap: Borowie, Kamionka, Dudka
Numer ogłoszenia: 131437 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Borowie IV etap: Borowie, Kamionka, Dudka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowę sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Kamionka, Dudka. W ramach zadania należy wykonać kanał grawitacyjny PVC 315 - 85,5 m, PVC 250 - 550,0 m, PVC 200 - 7 961,0 m. Kanał tłoczny PE ø 160 -1 872,0 m, PE ø 140 - 1 108,0 m, PE ø 110 - 365,0 m, PE ø 90-867,0 m, PE ø 75 - 1 441,0 m Pobudować pompownie P1,P2,P3,P4,P5,P8,P9,P10,P11,P12 każda z 2 pompami. Pobudować 10 pompowni przydomowych (od P-19 do P-28) zasilanych z wewnętrznej linii zasilania od budynku mieszkalnego. Wykonać 117 przyłączy do mieszkań domowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr. 5
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr 4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr 3 i3a
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy załączyć polisę ubezpieczeniową na kwotę min 500 tys. zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Referencje potwierdzające zakres i wartość wykonanych robót.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. a) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie z jej treścią. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumento¬wania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zadań 2. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1, Strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie
ul. Sasimowskiego 2
08-412 Borowie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane zadanie będzie dofinansowane w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrały SIWZ na budowę sieci kanalizacji sanitarnej przedstawiamy nasze stanowisko:
1. Czy w świetle zapisów znowelizowanego art. 30 Prawa Zamówień Publicznych wymienione w specyfikacji wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane), a w szczególności dla:
- przepompowni ścieków, wymagania normy PN-EN 12050-1:2002
- zaworów zwrotnych, wymagania normy PN-EN 12050-4:2002
Odp. Wszystkie
wyroby budowlane wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót budowlanych powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm
przenoszących normy europejskie PN-EN lub norm innych państw członkowskich EOG
przenoszących te normy.
Roboty związane z posadowieniem, montażem i rozruchem przepompowni
wykonać wg instrukcji producenta/dostawcy, norm PN-EN 752-6:2000 „Zewnętrzne
systemy kanalizacyjne. Układy pompowe", PN-EN 1671:2001 „ Zewnętrzne
systemy kanalizacji ciśnieniowej" i warunków podanych w „ Warunkach
technicznych wykonania i odbioru sieci kanalizacyjnych" - zeszyt - 9
Wymagania techniczne Cobrti Instal.
2. W myśl art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002 i jej nowelizacji z dnia 15.12.2006 zabrania się wprowadzenia do użytku i do obrotu wyrobów nie posiadających oznakowania zgodności z wymaganiami zasadniczymi i szczegółowymi. Wobec powyższego, czy od wykonawcy robót będzie żądane stosowne oświadczenie na wymienioną okoliczność w odniesieniu do wyrobów opisanych w pytaniu 1.
Odp. Wykonawca winien dostarczyć w ramach odbioru końcowego deklaracje
zgodności, atesty, aprobaty wybudowanych materiałów i w razie potrzeb stosowne
oświadczenia.
Uwaga !!!
Wykonawcy biorący udział w przetargu "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Borowie IV etap: Borowie, Kamionka, Dudka" proszeni są o pobranie przedmiarów instalacji elektrycznych na przepompownie. Przedmiary te zostały opublikowane w dniu 25 maja 2010r.
W związku z zadanym pytaniem przez firmy, które pobrały SIWZ na budowę sieci kanalizacji sanitarnej przedstawiamy nasze stanowisko:
1. Gdzie można uzyskać dokumentacje wykonawczą dla w/w inwestycji?
Odp. Dokumentacja
wykonawcza dla wykonania budowy kanalizacji sanitarnej w Gminie Borowie etap
IV: Kamionka – Dudka jest częścią projektu złożonego z pięciu wsi (Głosków,
Łętów, Wilchta, Dudka, Kamionka).
Z kompletną dokumentacją można zapoznać się
w siedzibie Urzędu Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2 od poniedziałku do
piątku od godz. 800 do godz. 1600 lub z jej wersją
elektroniczną na stronie internetowej: www.borowie.eobip.pl
od dnia 27 maja 2010 roku.
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
„Budowę sieci kanalizacji
sanitarnej w Gminie Borowie IV etap: Borowie, Kamionka, Dudka „
W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrały SIWZ na budowę sieci kanalizacji sanitarnej przedstawiamy nasze stanowisko:
1. Po zapoznaniu się z dokumentacją i po wizytacji w terenie stwierdziliśmy występowanie w zlewni do oczyszczalni ścieków i P1 dużej ilości drzew które znajdują się na trasie kanalizacji sanitarnej. Wg uzgodnień ZDP drzewa te są do wycinki. Prosimy o uzupełnienie przedmiarów robót lub wykazanie kto te drzewa będzie wycinał wraz z karczowaniem karp i wywózką.
Odp. W przedmiarze robót należy uwzględnić
dodatkowe pozycje
- Zlewnia do OŚ
Ścinanie drzew z
karczowaniem pni o średnicy 36-
- Zlewnia do P1
Ścinanie drzew z
karczowaniem pni o średnicy 36-
2. Prosimy o podanie który odcinek w zlewni P4 stanowi droga krajowa.
Odp. Drogę krajową
stanowi odcinek S 212 – S216 i S
212 – S 217 - Sr13
(droga krajowa nr 76
Wilga – Łuków)
3.Czy Zamawiający będzie naliczał opłaty za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych.
Odp. Zamawiający nie będzie naliczał opłat za zajęcie pasa drogowego
4. Czy włączenie projektowanej kanalizacji do oczyszczalni ścieków odbywać się będzie do istniejącej studni, czy poprzez wbudowanie na istniejących rurociągach nowej.
Odp. Włączenie
odbywać się będzie do istniejącej studni na terenie oczyszczalni ścieków.
W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrały SIWZ na budowę sieci kanalizacji sanitarnej przedstawiamy nasze stanowisko:
1. Czy mogą państwo dosłać nam przedmiary robót elektrycznych do poz. 53 do poz. 85 (brak na stronie zamawiającego)
Odp. Obmiar pozycji 53 wynosi 4m. Poz. 85 nie występuje, ponieważ dotyczy przepompowni P7, która nie wchodzi w zakres tego zadania. Brak jest również pozycji od nr 58 do 85, bo dotyczą przepompowni P6 i P7, które nie są ujęte w tym zadaniu.