Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Borowie

www.borowie.pl
Ikona statystyk

2010-04-29

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Nazwa zadania: „Usuwanie azbestu z nieruchomości osób fizycznych z terenu Gminy Borowie”

ZAWIADOMIENIE

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 3410-03/10. Nazwa zadania: „Usuwanie azbestu z nieruchomości osób fizycznych z terenu Gminy Borowie”

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

PHUP „EURO-GAZ” Sp.j.

Zgórsko 31 A

26-052 Sitkówka-Nowiny

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-05-25.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                                                                                                        
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

TERMOEXPORT-Przedsiębiorstwo Robót   Termoizolacyjnych i Antykorozyjnych  

  
  

00-515 Warszawa

  

Ul. Żurawia 24m.7

  
  

8,56 zł za m2   

  
  

276,15

  
  

2.

  
  

Zakład Usług Produkcji i Handlu   „ZUPiH” inż. Jan Stanisław Górliński

  
  

06-200 Maków Mazowiecki ul. Moniuszki   85

  
  

23,65 zł za m2 b. miesz   24,40 za m2 b. niemieszkalne

  
  

99,96

  
  

3.

  
  

PHUP ”EURO-GAZ” Sp.j.

  
  

26-052 Sitkówka – Nowiny   Zgórsko 31A

  
  

7,84 zł za m2

  
  

300,00

  
  

4.

  
  

KAN - POL PPHU Iwona   Łosiewicz

  
  

20-950 Lublin ul. Unicka   4/320

  
  

16,05 zł m2 b.   miesz. 17,25 zł m2 b. niemieszkalne

  
  

147,30

  
  

5.

  
  

AM Trans Progres Sp. z o.o.   

  
  

61-616 Poznań

  

ul. Sarmacka 7

  
  

 

  

11,62 zł m2

  
  

203,43

  
  

6.

  
  

Zakład Usług Budowlanych   Grzegorz Czarnocki

  
  

08-110 Siedlce

  

Żabokliki ul. Korczewska 38

  
  

 

  

14,00 zł m2

  
  

 

  

168,84

  

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2010-04-30

Wykonawcy biorący udział w przetargu na „Dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu„ Część 2 zamówienia

 

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu

Część 2 zamówienia

 

 

W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę stolików zabiegowych (część 2 zamówienia) przedstawiamy nasze stanowisko:

 

1.      Czy Zamawiający w części nr 2 dopuści stolik o wymiarach: wys. 930 mm, szer. 540 mm dł. 850 mm ?

      Odp. Zamawiający dopuszcza stolik o wymienionych parametrach.

 

2.      Czy Zamawiający w części nr 2 dopuści stolik o wymiarach: wys. 810 mm, szer. 440 mm dł. 740 mm ?

      Odp. Zamawiający dopuszcza stolik o wymienionych parametrach.

 

3.      Czy Zamawiający w części nr 2 przewiduje w stoliku dwie uchylne miski?

      Odp. Zamawiający dopuszcza stolik który będzie posiadał dwie uchylne miski.

 

2010-04-30

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZAPYTANIE OFERTOWE

 Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 14 tys. euro.

 

            Zapraszam do złożenia oferty cenowej na pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pod nazwa „Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczego gminy Borowie poprzez budowę dróg gminnych w Borowiu w ciągu ulic Wesołej, Sasimowskiego, Szkolnej, Miłej, Kwiatowej, Polnej, Wierzbowej, Nadwodnej, Jasnej, Słonecznej, Bankowej, Popławskiego, Strażackiej, Kościelnej oraz parkingu” w ramach projektu „Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczego gminy Borowie”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, w ramach Priorytetu III Regionalny system transportowy” w zakresie Działania 3.1 „Infrastruktura drogowa”

 

 

1.       Zakres obowiązków Inspektora robót  drogowych.

Wykonywanie obowiązków Inspektora Nadzoru nad pracami budowlanymi w budynku SP ZOZ w Borowiu w okresie od czerwca 2010 r. do czerwca 2011 r.

Do szczegółowych obowiązków Inspektora Nadzoru będzie należeć:

-sprawdzanie prawidłowości wykonania robót zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, normami technicznymi i przepisami bhp.

-sprawdzaniu ilości wbudowanych materiałów (masy, tłucznia, kostki).

-sprawdzeniu prawidłowości rozliczeń finansowych pomiędzy wykonawca a inwestorem za wykonywane roboty na podstawie ustaleń zawartych w umowie i innych dokumentów przetargowych stanowiących integralną część umowy wykonanych robót.

-organizowanie w porozumieniu z Inwestorem odbiorów wykonanych robót.

-udział w przeglądach gwarancyjnych i pomoc w egzekwowaniu od wykonawcy obowiązków wynikających z umowy w okresie gwarancji.

 

2.       Kryteria oceny oraz termin składania oferty.

Jedynym kryterium wyboru oferty jest najniższa cena.

-cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z pełnieniem obowiązku Inspektora Nadzoru.

-ofertę należy przedłożyć w formie pisemnej do dnia 11 maja 2010 r. do godziny 1000

w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Borowie,

Adres:

Urząd Gminy Borowie

ul. Aleksandra Sasimowskiego 2

08-412 Borowie

2010-04-30

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 14 tys. euro.

 

 

            Zapraszam do złożenia oferty cenowej na pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami dotyczącymi sieci kanalizacji deszczowej podczas realizacji zadania pod nazwą „Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczego gminy Borowie poprzez budowę dróg gminnych w Borowiu w ciągu ulic Wesołej, Sasimowskiego, Szkolnej, Miłej, Kwiatowej, Polnej, Wierzbowej, Nadwodnej, Jasnej, Słonecznej, Bankowej, Popławskiego, Strażackiej, Kościelnej oraz parkingu” w ramach projektu „Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczego gminy Borowie”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, w ramach Priorytetu III Regionalny system transportowy” w zakresie Działania 3.1 „Infrastruktura drogowa”

 

 

1.       Zakres obowiązków Inspektora sieci kanalizacji deszczowej.

Wykonywanie obowiązków Inspektora Nadzoru nad pracami budowlanymi ulic w Borowiu w okresie od czerwca 2010 r. do czerwca 2011 r.

Do szczegółowych obowiązków Inspektora Nadzoru będzie należeć:

-sprawdzanie prawidłowości wykonania robót zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, normami technicznymi i przepisami bhp.

-sprawdzaniu ilości wbudowanych materiałów (rur, studzienek, wymiany podłoża).

-sprawdzeniu prawidłowości rozliczeń finansowych pomiędzy wykonawca a inwestorem za wykonywane roboty na podstawie ustaleń zawartych w umowie i innych dokumentów przetargowych stanowiących integralną część umowy wykonanych robót.

-organizowanie w porozumieniu z Inwestorem odbiorów wykonanych robót.

-udział w przeglądach gwarancyjnych i pomoc w egzekwowaniu od wykonawcy obowiązków wynikających z umowy w okresie gwarancji.

 

 

2.       Kryteria oceny oraz termin składania oferty.

Jedynym kryterium wyboru oferty jest najniższa cena.

-cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z pełnieniem obowiązku Inspektora Nadzoru.

-ofertę należy przedłożyć w formie pisemnej do dnia 11 maja 2010 r. do godziny 1000

w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Borowie,

Adres:

Urząd Gminy Borowie

ul. Aleksandra Sasimowskiego 2

08-412 Borowie

2010-05-11

O G Ł O S Z E N I E

O G Ł O S Z E N I E

 

Gmina Borowie ogłasza, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 30.04.2010 r. dotyczącego wyboru Inspektora Nadzoru nad robotami sanitarnymi i budowlanymi dla inwestycji pod nazwą „Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno - gospodarczej Gminy Borowie poprzez budowę dróg gminnych w Borowiu w ciągu ulic Wesołej, Sasimowskiego, Szkolnej, Miłej, Kwiatowej, Polnej, Wierzbowej, Nadwodnej, Jasnej, Słonecznej, Bankowej, Popławskiego, Strażackiej, Kościelnej, Polnej, Wierzbowej, Nadwodnej, Jasnej, Słonecznej, Bankowej, Popławskiego, Strażackiej, Kościelnej oraz parkingu” w ramach projektu „Kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy spójności społeczno-gospodarczego Gminy Borowie”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Województwa mazowieckiego 2007-2013 w ramach Priorytetu III „Regionalny system transportowy” w zakresie Działania 3.1 „Infrastruktura drogowa”, została wybrana oferta:

 

Pana Sławomira Barana WOD-KAN ul. Jagodzińska 40, który zaoferował kwote 10 370,00 zł brutto nad robotami sanitarnymi.

Pana Zbigniewa Michalika zam. Garwolin ul. Staszica 52, który zaoferował kwotę 40 000,00 zł brutto nad robotami budowlanymi.

 

Oprócz wymienionych firm ofertę złożyły na roboty sanitarne:

-PRO-SANIT Biuro Usług Inżynieryjnych Daniel Baran zam. Garwolin ul. Jagodzińska 53, która zaoferowała usługę za 15 000,00 zł brutto.

Pan Andrzej Błażejczyk zam. Kol. Unin 46, który zaoferował usługę za 12 200,00 zł

 

na roboty budowlane:

Pan. Zdzisław Kowaluk zam. Garwolin ul. Korczaka 15/6 zaoferował usługę za 45 000,00 zł

Pan Jerzy Pyza zam. Sobolew ul. Projektowa 15 zaoferował usługę za kwotę 44 000,00 zł

2010-05-12

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu część 1 zamówienia - dostawa Kolposkopu.

ZAWIADOMIENIE

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 3410-04/10. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu część 1 zamówienia - dostawa Kolposkopu.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Centrum Mikroskopii

ul. Arkuszowa 58

01-934 Warszawa

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-05-28.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                                        
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

VENA ENTIS SELIGA MICROSCOPE

  

A. SELIGA

  
  

91-230 Łódź

  

ul. Lechicka 23

  
  

14 873,00

  
  

211,50

  
  

2.

  
  

Centrum Mikroskopii 

  
  

01-934 Warszawa

  

ul. Arkuszowa 58

  
  

10 486,00

  
  

300,00

  
  

3.

  
  

METRUM – MED.

  

Teresa W. Jankowska Brojek

  
  

05-082 Stare Babice Blizne   Łaszczyńskiego

  

Ul. Zielna 29

  
  

19 000,00

  
  

0,00

  

 

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została odrzucona jedna oferta.

Metrum – Med. Teresa W. Jankowska Brojek

Blizne Łaszczyńskiego ul. Zielna 29

05-082 Stare Babice

Podstawa odrzucenia

Wykonawca nie spełnia warunku postawionego w dziale IX pkt.1  SIWZ. Zamawiający nie otrzymał aktualnego zaświadczenia - dokumentu potwierdzającego działalność gospodarczą.

Podstawa prawna:

Ustawa- Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1 pkt. 2 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. nr 171,poz 1058)

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu został wykluczony jeden wykonawca.

Metrum – Med. Teresa W. Jankowska Brojek

Blizne Łaszczyńskiego ul. Zielna 29

05-082 Stare Babice

Podstawa wykluczenia

Wykonawca nie uzupełnił dokumentów o które Zamawiający zwrócił się – brak aktualnego dokumentu potwierdzającego działalność gospodarczą. Dział IX pkt.1 SIWZ.

Podstawa prawna:

Ustawa – Prawo zamówień publicznych art. 24 ust 4 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. nr 171,poz 1058)

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2010-05-12

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu część 2 zamówienia – dostawa stolików zabiegowych.

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 3410-04/10. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu część 2 zamówienia – dostawa stolików zabiegowych.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

ALVO GRUPA GASTROMETAL

Barbara Staszczuk –Olszewska

ul. Południowa 21 a

64-030 Śmigiel

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-05-28.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

                                        
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

CEZAL Tomasz Rutkiewicz

  

 

  
  

02-094 Warszawa

  

Ul. Grójecka 79A/31

  

 

  
  

5 380,20

  
  

0,00

  
  

2.

  
  

Przedsiębiorstwo   Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o.

  
  

20-147 Lublin ul. Al.   Spółdzielczości Pracy 38

  
  

9 223,20

  
  

170,54

  
  

3.

  
  

ALVO GRUPA GASTROMETAL

  

Barbara Staszczuk –Olszewska

  

 

  
  

64-030 Śmigiel

  

ul. Południowa 21 a

  

 

  
  

5 243,00

  
  

300,00

  

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została odrzucona jedna oferta.

CEZAL Tomasz Rutkiewicz

ul. Grójecka 79A/31 02-094 Warszawa

Podstawa odrzucenia

Wykonawca nie spełnia warunku postawionego w dziale IX pkt.1 i pkt 4.2 SIWZ. Zamawiający nie otrzymał aktualnych zaświadczeń z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, aktualnego dokumentu potwierdzającego działalność gospodarcza, oraz polisę ubezpieczeniową na kwotę 50 tys. zł.

Podstawa prawna:

Ustawa- Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1 pkt 2 Dz. U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. nr 171,poz 1058)

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu został wykluczony jeden wykonawca.

CEZAL Tomasz Rutkiewicz

ul. Grójecka 79A/31 02-094 Warszawa

Podstawa wykluczenia

Wykonawca nie uzupełnił dokumentów o które Zamawiający zwrócił się – brak aktualnego zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dokumentu potwierdzającego działalność gospodarczą. Dział IX pkt.1 i pkt. 4.2 SIWZ.

Podstawa prawna:

Ustawa – Prawo zamówień publicznych art. 24 ust 4 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. nr 171,poz 1058)

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2010-05-12

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu część 3 zamówienia – dostawa lodówki do przechowywania lekarstw, szczepionek, próbek.

ZAWIADOMIENIE

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 3410-04/10. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu część 3 zamówienia – dostawa lodówki do przechowywania lekarstw, szczepionek, próbek.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Frost

Urządzenia Chłodnicze

Tomasz Jankowski

ul. Dobra 9

05-092 Łomianki

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-05-28.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                              
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

Frost

  

Urządzenia Chłodnicze

  

Tomasz Jankowski

  

 

  
  

05-092 Łomianki

  

ul. Dobra 9

  

 

  
  

1 5250,00

  
  

300,00

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  

 

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2010-05-20

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Borowie: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu
Numer ogłoszenia: 129503 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112822 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostanie podzielone na trzy części Część 1 dostawa sprzętu medycznego - Kolposkop (1 szt) Część 2 dostawa sprzętu medycznego- Stolik zabiegowy (7 szt) Część 3 dostawa sprzętu medycznego - Lodówka do przechowywania lekarstw (1 szt)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:  Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Planowane zakupy będą dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa  sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Mikroskopi, ul. Arkuszowa 58, 01-934 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17757,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa  sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALVO Grupa GASTROMETAL Barbara Staszczuk - Olszewska, ul. Południowa 21a, 64-033 Śmigiel, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7560,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa  sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Frost Urządzenia Chłodnicze Tomasz Janlowski, ul. Dobra 9, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1250,00

  • Waluta: PLN.

2010-05-21

Borowie: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Borowie IV etap: Borowie, Kamionka, Dudka

Borowie: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Borowie IV etap: Borowie, Kamionka, Dudka
Numer ogłoszenia: 131437 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Borowie IV etap: Borowie, Kamionka, Dudka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowę sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Kamionka, Dudka. W ramach zadania należy wykonać kanał grawitacyjny PVC 315 - 85,5 m, PVC 250 - 550,0 m,  PVC 200 - 7 961,0 m. Kanał tłoczny PE ø 160 -1 872,0 m, PE ø 140 - 1 108,0 m, PE ø 110 - 365,0 m, PE ø 90-867,0 m, PE ø 75 - 1 441,0 m Pobudować pompownie P1,P2,P3,P4,P5,P8,P9,P10,P11,P12 każda z 2 pompami. Pobudować 10 pompowni przydomowych (od P-19 do P-28) zasilanych z wewnętrznej linii zasilania od budynku mieszkalnego. Wykonać 117 przyłączy do mieszkań domowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Roboty budowlane których zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie projektowania kanalizacji. Wartość zamówienia nie przekroczy 50% kwoty, na którą opiewać będzie umowa z wyłonionym Wykonawcą.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr. 5

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr 4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr 3 i3a

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy załączyć polisę ubezpieczeniową na kwotę min 500 tys. zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    Referencje potwierdzające zakres i wartość wykonanych robót.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. a)     wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej  zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie  z jej treścią.            Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumento¬wania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zadań 2. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1, Strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane zadanie będzie dofinansowane w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

2010-05-25

Wykonawcy biorący udział w przetargu na Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Borowie IV etap: Borowie, Kamionka, Dudka

W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrały SIWZ na budowę sieci kanalizacji sanitarnej  przedstawiamy nasze stanowisko:

 

1. Czy w świetle zapisów znowelizowanego art. 30 Prawa Zamówień Publicznych wymienione w specyfikacji wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane), a w szczególności dla:

- przepompowni ścieków, wymagania normy PN-EN 12050-1:2002

- zaworów zwrotnych, wymagania normy PN-EN 12050-4:2002

Odp. Wszystkie wyroby budowlane wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN lub norm innych państw członkowskich EOG przenoszących te normy.

Roboty związane z posadowieniem, montażem i rozruchem przepompowni wykonać wg instrukcji producenta/dostawcy, norm PN-EN 752-6:2000 „Zewnętrzne systemy kanalizacyjne. Układy pompowe", PN-EN 1671:2001 „ Zewnętrzne systemy kanalizacji ciśnieniowej" i warunków podanych w „ Warunkach technicznych wykonania i odbioru sieci kanalizacyjnych"  - zeszyt - 9 Wymagania techniczne Cobrti Instal.

 

 

2. W myśl art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002 i jej nowelizacji z dnia 15.12.2006 zabrania się wprowadzenia do użytku i do obrotu wyrobów nie posiadających oznakowania zgodności z wymaganiami zasadniczymi i szczegółowymi. Wobec powyższego, czy od wykonawcy robót będzie żądane stosowne oświadczenie na wymienioną okoliczność w odniesieniu do wyrobów opisanych w pytaniu 1.

Odp. Wykonawca winien dostarczyć w ramach odbioru końcowego deklaracje zgodności, atesty, aprobaty wybudowanych materiałów i w razie potrzeb stosowne oświadczenia.

2010-05-25

Borowie: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Borowie IV etap: Borowie, Kamionka, Dudka

Uwaga !!!

Wykonawcy biorący udział w przetargu "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Borowie IV etap: Borowie, Kamionka, Dudka" proszeni są o pobranie przedmiarów instalacji elektrycznych na przepompownie. Przedmiary te zostały opublikowane w dniu 25 maja 2010r.

2010-05-27

Wykonawcy biorący udział w przetargu na „Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Borowie IV etap: Borowie, Kamionka, Dudka„

W związku z zadanym pytaniem przez firmy, które pobrały SIWZ na budowę sieci kanalizacji sanitarnej  przedstawiamy nasze stanowisko:

 

1. Gdzie można uzyskać dokumentacje wykonawczą dla w/w inwestycji?

Odp. Dokumentacja wykonawcza dla wykonania budowy kanalizacji sanitarnej w Gminie Borowie etap IV: Kamionka – Dudka jest częścią projektu złożonego z pięciu wsi (Głosków, Łętów, Wilchta, Dudka, Kamionka).

Z kompletną dokumentacją można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2 od poniedziałku do piątku od godz. 800 do godz. 1600 lub z jej wersją elektroniczną na stronie internetowej: www.borowie.eobip.pl od dnia 27 maja 2010 roku.

2010-05-31

Wykonawcy biorący udział w przetargu na „Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Borowie IV etap: Borowie, Kamionka, Dudka „

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Borowie IV etap: Borowie, Kamionka, Dudka

 

 

 

 

 

 

W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrały SIWZ na budowę sieci kanalizacji sanitarnej  przedstawiamy nasze stanowisko:

 

1. Po zapoznaniu się z dokumentacją i po wizytacji w terenie stwierdziliśmy występowanie w zlewni do oczyszczalni ścieków i P1 dużej ilości drzew które znajdują się na trasie kanalizacji sanitarnej. Wg uzgodnień ZDP drzewa te są do wycinki. Prosimy o uzupełnienie przedmiarów robót lub wykazanie kto te drzewa będzie wycinał wraz z karczowaniem karp i wywózką.

Odp. W przedmiarze robót należy uwzględnić dodatkowe pozycje

- Zlewnia do OŚ

Ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 36-45 cm i wywozem na odległość do 2 km – 14 szt.

- Zlewnia do P1

Ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 36-45 cm i wywozem na odległość do 2 km – 36 szt.

 

2. Prosimy o podanie który odcinek w zlewni P4 stanowi droga krajowa.

Odp. Drogę krajową stanowi odcinek         S 212 – S216  i          S 212 – S 217 - Sr13

(droga krajowa nr 76 Wilga – Łuków)

 

3.Czy Zamawiający będzie naliczał opłaty za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych.

Odp. Zamawiający nie będzie naliczał opłat za zajęcie pasa drogowego

 

4. Czy włączenie projektowanej kanalizacji do oczyszczalni ścieków odbywać się będzie do istniejącej studni, czy poprzez wbudowanie na istniejących rurociągach nowej.

Odp. Włączenie odbywać się będzie do istniejącej studni na terenie oczyszczalni ścieków.

 

 

2010-06-01

Wykonawcy biorący udział w przetargu na „Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Borowie IV etap: Borowie, Kamionka, Dudka „

W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrały SIWZ na budowę sieci kanalizacji sanitarnej  przedstawiamy nasze stanowisko:

 

1. Czy mogą państwo dosłać nam przedmiary robót elektrycznych do poz. 53 do poz. 85 (brak na stronie zamawiającego)

Odp. Obmiar pozycji 53 wynosi 4m. Poz. 85 nie występuje, ponieważ  dotyczy przepompowni P7, która nie wchodzi w zakres tego zadania. Brak jest również pozycji od nr 58 do 85, bo dotyczą przepompowni P6 i P7, które nie są ujęte w tym zadaniu.


 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2018-10-17 13:52:41, zmian dokonał(a): borowie

WCAG 2.0 (Level AA)