Wykonawcy biorący udział
w przetargu na
Rozbudowę budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z przeznaczeniem na Przedszkole i klasy lekcyjne
W związku z zadanymi pytaniami przez firmy, które pobrały SIWZ na „Rozbudowę budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z przeznaczeniem na Przedszkole i klasy lekcyjne” informujemy o naszym stanowisku:
1. W pozycjach przedmiarowych dotyczących robót betonowych i żelbetonowych:
brak określenia klasy betonu – proszę o uzupełnienie,
Odpowiedź – klasy betonu wg opisu technicznego i rysunków konstrukcyjnych
- w podkładach pod posadzki i fundamenty beton B 7,5
- w elementach konstrukcyjnych beton B 20
2. Roboty ziemne – proszę o podanie gdzie ma być składowany humus w przedmiarach brak wywozu humusu, proszę podać odległość, na jaką ma być transportowany.
3. Proszę o podanie gdzie ma być wywożone drewno ze ściętych drzew brak w przedmiarach wywozu drewna i pni.
Odpowiedź – Humus ma być składany poza granicę robót z ręcznym podgarnięciem humusu na hałdzie. Przemieszczanie humusu na odległość do 40 mb.
Drewno po ścięciu drzew wywiezie Inwestor.
4. Ściany i stropy
Odpowiedź – wymienione pozycje należy zmienić i skosztorysować:
Poz. 1 – podstawa wyceny NNRNKB 202 154 -01
Poz. 2 – podstawa wyceny NNRNKB 202 165 -01
Poz. 4 – podstawa wyceny NNRNKB 202 165 -02
5. Okna i drzwi
· poz. 2 w przedmiarze jest okien o wym. 237/197 jest szt. 2 w projekcie 3 szt. proszę o podanie właściwej ilości,
Odpowiedź – prawidłowa ilość to 2 szt. tak podano w przedmiarze robót.
· poz. 3,4,5, proszę o podanie, które drzwi są zewnętrzne a które wewnętrzne do których mają być zamontowane klamki lub antaby, ich długość, ilość samozamykaczy, rodzaj szklenia i odporności ogniowej
Odpowiedź – drzwi aluminiowe z podaną odpornością ogniową SA podane w przedmiarze robót, na rys. rzut parteru i pietra oraz w wykazie stolarki. Do wszystkich drzwi dwuskrzydłowych należy zamontować antaby l=
· poz. 6 Proszę o podanie wymiarów okien dachowych i ich parametry, brak okien w wykazie
Odpowiedź – należy skosztorysować okna dachowe typ GZL VELUX 78 x140 cm lub równoważne
· poz. 7 Proszę o podanie włazów dachowych i ich parametry
Odpowiedź – należy skosztorysować właz dachowy VELUX typ GVT 103/54x83 lub równoważne
· poz. 9,10 proszę o podanie ciężaru krat, lub szczegółowy opis z czego zostaną wykonane
Odpowiedź – należy skosztorysować kraty stalowe o ciężarze 2,07 kg/m2
6. Ścianki działowe i tynki wew. zgodnie z instrukcją wykonania ocieplenia posadzek ze styropianu grubość warstwy podłoża z zaprawy cementowej winna być
Odpowiedź – warstwy wyrównawcze pod posadzki należy wykonać zgodnie z projektem i nie muszą być pogrubiane do
7. Roboty wykończeniowe
Odpowiedź – należy kosztorysować wykładzinę PCV typu „Poliflor” antypoślizgową lub równoważną . Masa samopoziomująca jest zbędna ponieważ warstwa wyrównawcza jest zacierana na gładko i jest dana warstwa wyrównawcza poz. 1
Odpowiedź – typowe progi stalowe T w kolorze złotym.
Odpowiedź – należy kosztorysować płytki kamionkowe GRES i glazure kat I . Gres nieszkliwiony – klasa odporności na ścieranie min 4, skuteczność antypoślizgowa R 9- R 10.
Odpowiedź – należy kosztorysować kolory pełne.
drzwi wewnętrzne należy skosztorysować jako wzmocnione w kolorze brązowym.
Odpowiedź – należy skosztorysować listwy poziome 70x25 mm, listwy pionowe 50x
8. Elewacja i schody zewnętrzne
Odpowiedź – gruntowanie pod wyprawę elewacyjną jest potrzebne do tynków akrylowych podkładem ) lub OP- należy doliczyć.
Odpowiedź –należy doliczyć przy cokole i drzwiach zewnętrznych
36,2 +11,76+14,63+17,87 x2 + 3,0x6 = 116,33 mb
Odpowiedź –należy skosztorysować daszek z poliesteru zbrojonego włóknem szklanym o kształcie eliptycznym z dwoma rynienkami i dwoma rurami spustowymi lub równoważny.
Odpowiedź – proszę skosztorysować wg kalkulacji własnej. Wymiary podano na rys. rzut parteru.
Odpowiedź – proszę przyjąć do kosztorysowania obrzeża szare, kostka brukowa szara w tym 15 % kostki w kolorze czerwonym.
9. Drogi i chodniki
· poz. 10,11,13,14,15 proszę o podanie koloru kostki brukowej, krawężników i obrzeży
Odpowiedź – proszę przyjąć do kosztorysowania krawężniki i obrzeża szare, kostka brukowa szara w tym 15 % kostki w kolorze czerwonym.
10. Strych
Odpowiedź – Mogą być wykonane jako klapy p. pożarowe.
11. Proszę o szczegółowe rysunki daszku wejściowego z PCV.
Odpowiedź – daszek wejściowy został szczegółowo opisany w punkcie 8 poz. 11.
UWAGA !
Uprzejmie informuję, że w związku z licznymi pytaniami do SIWZ na Rozbudowę budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z przeznaczeniem na Przedszkole i klasy lekcyjne w Borowiu zgodnie z art. 38 ust 6 P z p termin składania ofert został przedłużony do dnia 26.05.2009 r. do godz. 1000.
Wykonawcy biorący udział
w przetargu na
„Remont
pomieszczeń lekcyjnych wraz z adaptacją Holu na oddział Przedszkolny w
Publicznej Szkole Podstawowej w Głoskowie”
W związku z zadanymi pytaniami przez jedną z firm, które pobrały SIWZ na „Remont pomieszczeń lekcyjnych wraz z adaptacją holu na oddział Przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Głoskowie” informujemy o naszym stanowisku:
Informacja Centralnego Ogrzewania:
Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).
Odp: Należy zastosować grzejnik C
22-600-800
Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).
Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).
Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).
Instalacja wodno – kanalizacyjna
Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).
7. Czy projektowane umywalki mają być wyposażone w szafki lub półpostumenty ? Jeżeli tak, prosimy o uzupełnienie Przedmiaru.
Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).
8. Jaki jest wymagany wymiar i materiały brodzika natryskowego ? Czy nie wymaga on kotary lub kabiny ?
Odp: Należy skosztorysować brodzik
akrylowy, kwadrat
Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).
Odp: W poz. Nr 19 należy przyjąć miski
ustępowe dla małych dzieci ze spłuczką i deską twardą np. Koło Top Junior lub
równoważny.
Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).
Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).
Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).
Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).
Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).
Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze
(Załącznik nr 1).
Remont Pokojów Lekcyjnych – KOR I
17. W pozycji kosztorysowej nr 1.30 i 1.31 wpisano demontaż i ponowny montaż 43 grzejników żeliwnych. W powyższych pozycjach przyjęto normę KNR 4-02 0520, która uwzględnia jedynie odłączenie i zdjęcie grzejnika. Czy nie należy w powyższych pozycjach zastosować normy KNR 4-02 0515 uwzględniającej demontaż i ponowny montaż ?
Odp: W pozycjach 1.30 i 1.31 należy przyjąć normę KNR 4-02
0515-02.
18 Przy demontażu i ponownym montażu grzejników zachodzi konieczność zamontowania nowych wsporników. Prosimy o uzupełnienie Przedmiaru.
KNR 4-01 0322-01 analogia „Obsadzenie wsporników lub haków zawiasowych w ścianach z cegieł”
obmiar: 43*4=172 wsporników
Cenę nowych wsporników doliczyć do M.
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania: Rozbudowa budynku Publicznej Szkoły
podstawowej z przeznaczeniem na Przedszkole i klasy lekcyjne”
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
REMBUD
Al. Legionów
08-400 Garwolin
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena 1 973 699,18
zł brutto
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2009-06-20.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
2.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w
prowadzonym postępowaniu zostały odrzucone dwie oferty.
- Zakład Remontowo –
Budowlany Stefan Kozłowski
08-400 Garwolin ul.
Kościuszki 44
- DOM s.c. K. Bąk C. Pytlarczyk
Kulbiny ul. Wspólna 2
08-400 Garwolin
3.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w
prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone
w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.
z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania
oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest
obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym
powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących
podstawę jego wniesienia
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania: „ Remont pomieszczeń lekcyjnych wraz z
adaptacją holu na oddział Przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w
Głoskowie”
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Zakład Budowlany
„MEGA – BUD”
ul. Radosna 65
08-400 Garwolin
Uzasadnienie wyboru: Oferta która spełniła wszystkie warunki za
kwotę 282 230,94 zł brutto
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2009-06-20.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
2.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym
postępowaniu została odrzucona jedna oferta.
- Usługi Remontowo –
Budowlane
Waldemar Rzeźnik
ul. Rapackiego 11/63a
26-600 Radom
3.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w
prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone
w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.
z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego.
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym
powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących
podstawę jego wniesienia
Proszę o skosztorysowanie wraz z dostawą do Zespołu Szkół w Głoskowie niżej opisanych mebli do przedszkola i pokoju nauczycielskiego. Na wykonane meble dostawca będzie musiał dostarczyć gwarancję minimum 12 m-cy i certyfikaty wyrobów. Na ofertę oczekujemy do dnia 17 lipca 2009 roku do godz. 16.00.
Oferty można składać pocztą elektroniczną na adres e-mail: gmina@borowie.pl lub faksem na numer (025) 6859072.
Szczegółowe informacje udziela Pan Jacek Walecki pod numerem tel. (025) 6859070 wew. 19 od godziny 8.00 do 16.00.
Gmina Borowie informuje, że został wybrany wykonawca do dostarczenia mebli do Przedszkola o pokoju nauczycielskiego w Zespole Szkół w Głoskowie.
Meble dostarczy firma:
PPH "BO-SPORT" Aleksander Bogusz
08-440 Pilawa Aleja
Wyzwolenia 22
który wykona zamówienie za cenę brutto 10 272,40zł.
Borowie: Modernizacja drogi Borowie - Kamionka
Numer ogłoszenia: 259616 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi Borowie - Kamionka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wymienionego zadania należy: Wykonać modernizację drogi Borowie- kamionka poprzez: -oczyszczenie nawierzchni asfaltowej szczotką mechaniczną - skropienie asfaltem nawierzchni mineralno - bitumicznej - wykonanie trzech zjazdów na drogi boczne - wykonanie dwóch warst nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm warstwa wiążąca i 3 cm warstwa ścieralna. - prace zostaną wykonane na drodze o łącznie powierzchni 14 339,8 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie
ul. A. Sasimowskiego 2
08-412 Borowie
za opłatą w wysokości 30zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.08.2009 roku o godzinie 10:05.
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania: „ Budowa dróg gminnych w miejscowościach
Wilchta, Słup Pierwszy, Chromin”
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
FEDRO Sp. z
o.o.
Ul. Kolejowa
1
08-445
Osiecki
Uzasadnienie wyboru: Oferta która spełniła wszystkie warunki za
kwotę 445 119,44 zł brutto
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2009-08-26.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
2.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym
postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.
3.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w
prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone
w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.
z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania
oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest
obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym
powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących
podstawę jego wniesienia
Borowie: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia.
Numer ogłoszenia: 329424 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostanie podzielone na cztery części Część 1 roboty budowlane Część 2 dostawa sprzętu medycznego Część 3 dostawa sprzętu komputerowego Część 4 dostawa mebli.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.50-7, 33.10.00.00-1, 30.21.33.00-8, 39.10.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zmawiający nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie
ul. A. Sasimowskiego 2
08-412 Borowie
za opłatą wysokości 50 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja planowane do dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia..
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia..
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia..
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia..
W Ó J T G M I N Y B O RO W I E
ogłasza
Przedmiotem przetargu jest następująca nieruchomość:
Działka nr 288 o pow.
Nieruchomość w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Borowie położona jest w terenie obiektów produkcyjnych , składów i magazynów.
Cena wywoławcza 320700,00 zł
Wadium 40000,00 zł
Minimalne postąpienie 3300,00 zł
Do ceny uzyskanej w przetargu zostanie doliczony 22 % podatek VAT
Przetarg odbędzie się w dniu 29.10.2009
r w Urzędzie Gminy w Borowiu o godzinie 1000.
W przetargu mogą wziąć udział osoby , które wpłacą wadium w pieniądzu z takim wyprzedzeniem aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Gminy Borowie nr 58 921000080047353020000010 najpóźniej w dniu 26.10.2009 r .
Dowód wpłaty wadium należy przedłożyć Komisji Przetargowej przed otwarciem przetargu.
Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości, zaś pozostałym uczestnikom przetargu zwrócone po zakończeniu przetargu jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odwołania lub zamknięcia przetargu.
Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie stawi się do zawarcia umowy sprzedaży organizator przetargu może odstąpić od zawarcia umowy a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi .
Cena nieruchomości sprzedanej w drodze przetargu podlega zapłacie przed sporządzeniem umowy kupna sprzedaży.
Organizator przetargu z ważnych powodów zastrzega sobie prawo odwołania przetargu. Bliższych informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy w Borowiu w godzinach 8.00-16.00 lub telefonicznie /025/ 6859070.
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
„Przebudowę budynku SP ZOZ w
Borowiu
wraz z zakupem sprzętu i
wyposażenia „
Część 2 zamówienia
W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę urządzeń medycznych część 2 zamówienia , które to dotyczyły opisu zamawianego aparatu USG poniżej przekazujemy nowy opis według którego należy skosztorysować powyższe zamówienie.
5. USG z 3 sondami
Uniwersalny stacjonarny wysokiej klasy ultrasonograf wielospecjalistyczny o wysokiej dynamice systemu i doskonałej rozdzielczości obrazu.
Tryby obrazowania:
- całkowity cyfrowy tor formowania wiązki ultradźwiękowej
- ilość kanałów procesowych min 4 000
- częstotliwość odświeżania dla trybu B- mode min 500 obr/sek
- częstotliwość odświeżania dla trybu Kolor – mode min 230 obr/sek
- regulacja głębokości penetracji
min od
- ilość cyfrowych ognisk wyświetlanych jednocześnie w czasie rzeczywistym min 4
- zakres częstotliwości pracy aparatu min od 2 MHz do 14 MHz
- dynamika systemu min 190 dB
- ilość map szarości do wyboru min 10
-Doppler kolorowy, pulsacyjny, Doppler Power z detekcją kierunku przepływu
- automatyczna optymalizacja parametrów trybu: B-mode oraz PW Dopplera wraz z dopasowaniem linii bazowej
- obrazowanie harmoniczne, pseudo - konweks oraz rombowe dla głowicy liniowej
- uchylność bramki dopplerowskiej – steer min +/_ 20 stopni
- ilość aktywnych portów głowic obrazowych min 4
- współpraca aparatu z głowicami typu: Sektor, konwers, linia, endo, transcranial
- pulpit operatora podświetlany z wysuwaną klawiaturą alfanumeryczną
- oprogramowanie do badań: położniczych, ginekologicznych, urologicznych, brzusznych, naczyniowych.
- monitor cyfrowy LCD o
przekątnej min
- archiwizacja na dysku twardym wbudowanym w aparat o pojemności minimum 250 GB
- stacja dysków DVD -R wbudowana w aparat
- pamięć pojedynczej podręcznej pętli CINE min 4000 klatek
- zapis w formatach w JPG, BMP, AVI w celu dalszej obróbki na nośniki przenośne
Aparat powinien być wyposażony:
1. W głowicę konweks o paśmie przenoszenia min 2.0-6.0 MHz, ilość kryształów min 128, o kącie penetracji min 75 stopni, ilości różnych, nadawczych częstotliwości harmonicznych min 3, szerokości pola skanowania min 75 stopni
- przystawka biopsyjna do głowicy convex
2. W głowicę endokawitarną o paśmie przenoszenia min 5,0 – 10,0 MHz, ilości kryształów min 128, kącie penetracji min 150 stopni, obrazowanie harmoniczne
3. W głowicę kardiologiczną, wieloczęstotliwościową, przełączalną – od 2 do 4 MHz
Z możliwością rozbudowy:
- ciągły Doppler
- DICOM
- głowice śródoperacyjną liniową typu I i typu T
Videoprinter czarno-biały
Borowie dnia. 06.10.2009 r.
RG. 3410 – 06/09
Wykonawcy biorący udział w przetargu
na
„Przebudowę budynku SP ZOZ
w Borowiu
wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia”
Część 1 zamówienia
W związku z zadanymi pytaniami przez firmy, które pobrały SIWZ na „Przebudowę budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia” Część 1 informujemy o naszym stanowisku:
Część budowlana i elektryczna
1. Według Opisu Technicznego pkt. „Przegrody zewnętrzne i wewnętrzne” ściany zewnętrzne należy ocieplić styropianem o gr. 10 cm, w przedmiarze poz. 45 wpisano płyty styropianowe o gr. 5 cm. Prosimy o wyjaśnienie.
Odp. Poz. 45 należy wpisać styropian o gr. 10 cm.
2. W przedmiarze nie ujęto obudowy stelaża i przewodów instalacyjnych. Prosimy o uzupełnienie.
Odp. Prosimy o skosztorysowanie 30 m2 obudów stelażowych i przewodów instalacyjnych łącznie.
3. W instalacji elektrycznej nie ujęto zasilania elektrycznych podgrzewaczy ciepłej wody użytkowej, baterii bezdotykowych i wentylatorów. Prosimy o uzupełnienie (Załączone w internecie rysunki są bardzo nieczytelne i nie można znaleźć zasilania podgrzewaczy, baterii, wentylatorów.)
Odp. Należy dodatkowo skosztorysować:
- KSNR 5 0301 -02 linie zasilające prowadzone pod tynkiem przewodem płaskim o przekroju YDYp 3x2,5 do zasilania podgrzewaczy wody 95 mb
- pozycje 4 przedmiaru robot elektrycznych zwiększyć o 8 czyli łącznie 11 otworów
- pozycje 18 przedmiaru zwiększyć o 95 mb czyli łącznie 325 mb
- poz. 22 przedmiaru zwiększyć o 95 mb czyli łącznie 325 mb
- poz. 30 przedmiaru zwiększyć o 6 szt. czyli łącznie 11 szt.
- poz. 10 przedmiaru zwiększyć o 6 szt. czyli łącznie 8 szt.
- poz. 42 przedmiaru zwiększyć o 6 szt. czyli łącznie 13 pomiarów.
- poz. 45 zwiększyć do 21 pomiarów
- poz. 46 zwiększyć do 9 szt.
4. Do jakiej wysokości należy ułożyć glazurę w pomieszczeniach sanitarnych?
Odp. Glazurę w pomieszczeniach sanitarnych należy skosztorysować do wysokości sufitów ( 3 mb).
5. Proszę o ujęcie w kosztorysie n/w robót wcześniej nie ujętych w przedmiarach.
a) skucie i wywiezienie w dwóch toaletach glazury o łącznej ilości 31 m2
b) skucie i wywiezienie w dwóch toaletach terakoty o łącznej ilości 9,0 m2
c) położenie nowej glazury w dwóch toaletach o łącznej ilości 60 m2
d) położenie nowej terakoty w dwóch toaletach o łącznej ilości 9,0 2
e) demontaż i ponowne wykonanie cokołu podłogowego w ilości 2,1 m2 każdy
f) wymiana drzwi łazienkowych z futrynami 2 szt. 70 cm, 2 szt. 60 cm
g) wymiana 2 muszli klozetowych łącznie z podejściami demontaż starych montaż 2 nowych Gebertów (kompletnych) wraz z zabudową.
h) Demontaż i montaż 2 umywalek 50 cm wraz z syfonami, podejściami i nowymi bateriami umywalkowymi bez szafek umywalowych.
i) Wymiana otworów drewnianych na PCW jednoramowych trzykomorowych fabrycznie wykończonych o wymiarach:
- 85 x 85 szt. 6
- 88 x 115 szt.13 w tym 5 antywłamaniowych
- 167 x 87 szt. 2
- 86 x 361 szt. 1
- doliczyć parapety zewnętrzne aluminiowe o długości 64 mb i głębokości
40 cm
Instalacja wodno – kanalizacyjna:
Odp: W kosztorysie „Wewnętrzna instalacja sanitarna” w poz. nr 21 należy przyjąć zlewozmywaki ze stali nierdzewnej dwukomorowe z płytą ociekową.
Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze Uzupełniającym Wod-Kan poz. nr 1. szafka powinna być z płyty meblowej o wym. Min 1200 x 50 x 80 z drzwiczkami z plyty MDF fornirowanej.
Odp: Należy przyjąć:
· Umywalka meblowa (do montażu na szafce) do 50 cm - 5 szt. (poz. 22)
· Umywalka dla niepełnosprawnych 65cm z syfonem podtynkowym – 1 szt. (poz. 23)
Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze Uzupełniającym Wod-Kan poz. nr 2¸3. Szafka łazienkowa o wym. 85 x 50 x 24 np. Agua 50
Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze Uzupełniającym Wod-Kan poz. nr 4¸11.
Odp: Należy zastosować deskę sedesową twardą (1szt.) i deskę sedesową dla niepełnosprawnych twardą (1szt.).
Odp: Należy zastosować w gabinetach baterie bezdotykowe, w łazience nr 5 należy zastosować baterię dla niepełnosprawnych. Uwzględniono w Przedmiarze Uzupełniającym Wod - Kan poz. nr 12¸15.
Czy mają być wyposażone w funkcję regulacji temperatury czy w zawory mieszające?
Prosimy o wyjaśnienie i uzupełnienie.
Odp: Należy zastosować baterie bezdotykowe zasilane na baterie 6V, z ręcznym mieszaczem wody zimnej i gorącej np: Delabie Tempomatic Mix 2 lub równoważne.
Odp: W pozycji kosztorysu „Wewnętrzna instalacja sanitarna” nr 40 podgrzewacze DAFI należy zmienić na: „Pojemnościowe ciśnieniowe podgrzewacze wody 10 dm3 z kompletem elastycznych wężyków przyłączeniowych, zaworków odcinających i zaworów bezpieczeństwa”.
Odp: Należy skosztorysować wentylatory mechaniczne łazienkowe. Uwzględniono w Przedmiarze Uzupełniającym Wod-Kan poz. nr 16.
§ hydrantów DN25 i zaworów hydrantowych,
§ dodatków za podejścia dopływowe do hydrantów,
§ instalacji hydrantowej,
§ badań wydajności i sporządzenia protokołów wydajności.
Prosimy o uzupełnienie a także o informację czy mają to być hydranty natynkowe czy wnękowe oraz jaka jest wymagana długość węża - 20m czy 30m?
Odp: Należy skosztorysować 2 hydranty wewnętrzne natynkowe o długości węża 20m. Hydraty i instalację hydrantową uwzględniono w Przedmiarze Uzupełniającym Wod-Kan poz. nr 17¸39.
Odp: Dla zasilania hydrantów wykonana zostanie odrębna instalacja hydrantowa.
Jeżeli zajdzie potrzeba wymiany przyłącza wodociągowego, zostanie to zlecone w ramach robót dodatkowych.
Odp: Należy wymienić zestaw wodomierzowy. Uwzględniono w Przedmiarze Uzupełniającym Wod-Kan poz. nr 40¸50.
Odp: Należy skosztorysować. Uwzględniono w Przedmiarze Uzupełniającym Wod-Kan poz. nr 51.
Instalacja centralnego ogrzewania i gazowa:
1. Czy w związku z demontażem starych grzejników i rur c.o. nie ma potrzeby wykonania następujących robót budowlanych:
§ naprawa uszkodzonych w murze cegieł po zdemontowanych wspornikach grzejnikowych,
§ tynkowanie i malowanie ścian za zdemontowanymi grzejnikami i rurami,
§ naprawa otworów po gałązkach grzejnikowych,
§ naprawa płytek terakotowych po wykonaniu podejścia do grzejników PV i V,
§ naprawa płytek glazury,
Jeżeli tak, prosimy o uzupełnienie Przedmiotu.
Odp. Dodano w uzupełnieniu kosztorysu w pozycji od 1 do 9
2. W przedmiarze nie ujęto wstawienia odgałęzień z rur stalowych w istniejące stalowe piony c.o. Prosimy o uzupełnienie.
Odp. Dodano w uzupełnieniu kosztorysu w pozycji 10 i 11
3. W przedmiarze nie ujęto płukania istniejącej stalowej instalacji c.o. Prosimy o uzupełnienie.
Odp. Dodano w uzupełnieniu kosztorysu w pozycji 12.
4. Całkowita długość izolacji cieplnych jest mniejsza niż długość rur c.o. Prosimy o uzupełnienie.
Odp. W przedmiarze „Remont instalacji centralnego ogrzewania i gazowej” należy przyjąć:
· Pozycja 48 – obmiar 269 m
· Pozycja 49 – obmiar 110 m
· Pozycja 50 - obmiar 92 m
· Pozycja 51 – obmiar 108 m
5. Czy obowiązkiem wykonawcy są badania drożności kominów i sporządzenie opinii kominiarskiej. Jeżeli tak prosimy o uzupełnienie.
Odp. Tak, dodano w uzupełnieniu kosztorysu w pozycji 13
6. Czy nie ma potrzeby wyprowadzenia układu spalinowego 100/150 ponad dach? Jeżeli tak, prosimy o uzupełnienie Przedmiaru.
Odp. Wyrzut spalin należy wyprowadzić ponad dach w uzupełnieniu kosztorys w pozycjach 14 - 20
W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę urządzeń medycznych część 2 zamówienia przedstawiamy nasze stanowisko:
Czy zamawiający dopuści składanie ofert częściowych złożonych na poszczególne urządzenia w zakresie części 2.
Odp. Zamawiający mając na uwadze czas jaki został do otwarcia ofert oraz konieczność zmiany Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części III „Opis przedmiotu zamówienia”, jak również w związku z tym konieczność zmiany treści ogłoszenia przetargu nie dopuszcza możliwości dzielenia części 2 zamówienia na poszczególne urządzenia.ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z
zakupem sprzętu i wyposażenia” część 1 zamówienia.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
BUDRAMAT
ul.
SIKORSKIEGO 76
08-400 Garwolin
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena 804 732,13 zł
brutto
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2009-10-30.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
2.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym
postępowaniu została odrzucona jedna oferta.
- Zakład Budowlany „DOMEX”
08-400 Garwolin ul. Bat.
Chłopskich 32
3.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w
prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone
w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.
z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania
oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest
obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym
powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących
podstawę jego wniesienia
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z
zakupem sprzętu i wyposażenia” część 1 zamówienia.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
BUDRAMAT
ul.
SIKORSKIEGO 76
08-400 Garwolin
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena 804 732,13 zł
brutto
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2009-10-30.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
2.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym
postępowaniu została odrzucona jedna oferta.
- Zakład Budowlany „DOMEX”
08-400 Garwolin ul. Bat.
Chłopskich 32
3.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w
prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.