Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Borowie

www.borowie.pl
Ikona statystyk

2009-05-18

Odpowiedzi na zadane pytania dot. przetargu na „Rozbudowę budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z przeznaczeniem na Przedszkole i klasy lekcyjne”

 

 

 

 

Wykonawcy biorący udział

w przetargu na

 Rozbudowę budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z przeznaczeniem na Przedszkole i klasy lekcyjne

 

 

 

 

            W związku z zadanymi pytaniami przez firmy, które pobrały SIWZ na „Rozbudowę budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z przeznaczeniem na Przedszkole i klasy lekcyjne” informujemy o naszym stanowisku:

1.  W pozycjach przedmiarowych dotyczących robót betonowych i żelbetonowych:

  • poz.      1,2,3,5,6, fundamenty i ściany fundamentowe,
  • poz.      12,14,15,16,17,20,21,22,23,24,25,26, ściany i stropy,
  • poz. 1,12,      ściany działowe i tynki,
  • poz. 9,12,      drogi i chodniki,
  • poz. 2      roboty remontowe w korytarzu,

brak określenia klasy betonu – proszę o uzupełnienie,

Odpowiedź – klasy betonu wg opisu technicznego i rysunków konstrukcyjnych

- w podkładach pod posadzki i fundamenty beton B 7,5

- w elementach konstrukcyjnych beton B 20

2.  Roboty ziemne – proszę o podanie gdzie ma być składowany humus w przedmiarach brak wywozu humusu, proszę podać odległość, na jaką ma być transportowany.

3.  Proszę o podanie gdzie ma być wywożone drewno ze ściętych drzew brak w przedmiarach wywozu drewna i pni.

Odpowiedź – Humus ma być składany poza granicę robót z ręcznym podgarnięciem humusu na hałdzie. Przemieszczanie humusu na odległość do 40 mb.

Drewno po ścięciu drzew wywiezie Inwestor.

4.  Ściany i stropy

  • poz. 1,2,4,      podano niewłaściwą poz. wyceny dotyczy ona budynków jednokondygnacyjnych      projektowany budynek jest wielo kondygnacyjny, proszę o podanie właściwej      podstawy wyceny.

Odpowiedź – wymienione pozycje należy zmienić i skosztorysować:

Poz. 1 – podstawa wyceny NNRNKB 202 154 -01

Poz. 2 – podstawa wyceny NNRNKB 202 165 -01

Poz. 4 – podstawa wyceny NNRNKB 202 165 -02

 

 

 

5.      Okna i drzwi

·        poz. 2 w przedmiarze jest okien o wym. 237/197 jest szt. 2 w projekcie 3 szt. proszę o podanie właściwej ilości,

Odpowiedź – prawidłowa ilość to 2 szt. tak podano w przedmiarze robót.

·        poz. 3,4,5, proszę o podanie, które drzwi są zewnętrzne a które wewnętrzne do których mają być zamontowane klamki lub antaby, ich długość, ilość samozamykaczy, rodzaj szklenia i odporności ogniowej

Odpowiedź – drzwi aluminiowe z podaną odpornością ogniową SA podane w przedmiarze robót, na rys. rzut parteru i pietra oraz w wykazie stolarki. Do wszystkich drzwi dwuskrzydłowych należy zamontować antaby l= 30 cm i zamykacze oraz zamki z wkładką, do drzwi jednoskrzydłowych zamek z wkładką i klamkę. Drzwi bez podanej odporności ogniowej szklone pakietem V=1,1, szkło bezpieczne klasy 01.

·        poz. 6 Proszę o podanie wymiarów okien dachowych i ich parametry, brak okien w wykazie

Odpowiedź – należy skosztorysować okna dachowe typ GZL VELUX 78 x140 cm lub równoważne

·        poz. 7 Proszę o podanie włazów dachowych i ich parametry

Odpowiedź – należy skosztorysować właz dachowy VELUX typ GVT 103/54x83 lub równoważne

·        poz. 9,10 proszę o podanie ciężaru krat, lub szczegółowy opis z czego zostaną wykonane

Odpowiedź – należy skosztorysować kraty stalowe o ciężarze 2,07 kg/m2

 

6.      Ścianki działowe i tynki wew. zgodnie z instrukcją wykonania ocieplenia posadzek ze styropianu grubość warstwy podłoża z zaprawy cementowej winna być 6 cm, natomiast w przedmiarach podana jest 4 cm która może popękać po wykonaniu, proszę rozważyć pogrubienie do 6 cm, poz. 24 proszę o podanie długości i szerokości podokienników oraz z jakiego materiału mają być wykonane, poz. 29 proszę o podanie długości wełny mineralnej i jego grubości,

Odpowiedź – warstwy wyrównawcze pod posadzki należy wykonać zgodnie z projektem i nie muszą być pogrubiane do 6 cm ponieważ są zbrojone siatką stalową poz. 22. Parapety (poz. 24) należy skosztorysować z konglomeratu marmurowego lub równoważne szerokości 35 cm długości na korytarzu 245 cm , pozostałe 215 cm. Wełnę mineralną (poz. 29) należy przyjąć samorozprężającą typu „Versa” lub równoważna grubości 10 cm o gęstości 60 kg/m3

7.      Roboty wykończeniowe

  • poz. 2      proszę o podanie parametrów wykładziny PCV, brak jest ,masy      samopoziomującej pod wykładziny PCV,

Odpowiedź – należy kosztorysować wykładzinę PCV typu „Poliflor” antypoślizgową lub równoważną . Masa samopoziomująca jest zbędna ponieważ warstwa wyrównawcza jest zacierana na gładko i jest dana warstwa wyrównawcza poz. 1

  • poz. 4      proszę o podanie rodzaju progów stalowych,

Odpowiedź – typowe progi stalowe T w kolorze złotym.

  • poz. 5,6,      proszę o podanie parametrów płytek GRES, poz. 9,10, proszę o podanie      parametrów płytek na ściany w łazienkach,

Odpowiedź – należy kosztorysować płytki kamionkowe GRES i glazure kat I . Gres nieszkliwiony – klasa odporności na ścieranie min 4, skuteczność antypoślizgowa R 9- R 10.

  • poz. 12      proszę o podanie czy ma być malowane w kolorach, jeżeli tak to należy      określić czy kolory mają być pełne czy półpełne,

Odpowiedź – należy kosztorysować kolory pełne.

  • poz. 15      należy zmienić przedmiar na zgodny z wykazem stolarki na  0,8 x 2,0 x 9 + 0,9 x 2,0 x 29 = 66,6 m2

drzwi wewnętrzne należy skosztorysować jako wzmocnione w kolorze brązowym.

  • poz. 18      osłony na grzejniki, proszę o podanie wymiarów listew pionowych i      poziomych oraz sposobu mocowania do ściany, podłogi , czy będą przykrywane      od góry,

Odpowiedź – należy skosztorysować listwy poziome 70x25 mm, listwy pionowe 50x 15 mm. Osłony na wysokości parapetów, mocowane do ściany na kołki rozporowe. W pokojach dzieci i jadalni listwy przykrywające 70 x 25 mm oparta na kontowniku 35 x 35 x 3 mm ocynkowanym.

 

8.  Elewacja i schody zewnętrzne

  • poz. 1-4      brak w tych pozycjach gruntowania pod wyprawę elewacyjna,

Odpowiedź – gruntowanie pod wyprawę elewacyjną jest potrzebne do tynków akrylowych podkładem ) lub OP- należy doliczyć.

  • poz. 5      nie uwzględniono narożników z siatką przy oknach, drzwiach i poziomych nad      cokołem, w przedmiarach zostały uwzględnione jedynie 4 narożniki pionowe,

Odpowiedź –należy doliczyć przy cokole i drzwiach zewnętrznych

36,2 +11,76+14,63+17,87 x2 + 3,0x6 = 116,33 mb

  •  poz. 11 proszę o podanie kształtu      daszku z jakiego materiału ma być wykonany i czym pokryty, proszę o      podanie ilości rynien i rur spustowych, ilość obróbek blacharskich,

Odpowiedź –należy skosztorysować daszek z poliesteru zbrojonego włóknem szklanym o kształcie eliptycznym z dwoma rynienkami i dwoma rurami spustowymi lub równoważny.

  • poz. 12      proszę o podanie ilości obrzeży chodnikowych 30/8 cm, i ilości kostki,

Odpowiedź – proszę skosztorysować wg kalkulacji własnej. Wymiary podano na rys. rzut parteru.

  • poz. 15,16      proszę o podanie koloru obrzeży i kostki brukowej betonowej,

Odpowiedź – proszę przyjąć do kosztorysowania obrzeża szare, kostka brukowa szara w tym 15 % kostki w kolorze czerwonym.

 

9.      Drogi i chodniki

·        poz. 10,11,13,14,15 proszę o podanie koloru kostki brukowej, krawężników i obrzeży

Odpowiedź – proszę przyjąć do kosztorysowania krawężniki i obrzeża szare, kostka brukowa szara w tym 15 % kostki w kolorze czerwonym.

 

10.  Strych

  • poz. 5      drzwi stalowe ocieplone wełną mineralną 0,8x1,4x2 są to nietypowe drzwi      które nie mogą służyć do powszechnego użytku, czy nie powinny występować      jako klapy p. poż. (wysokość 1,4 nie spełnia warunków drzwi)

Odpowiedź – Mogą być wykonane jako klapy p. pożarowe.

11. Proszę o szczegółowe rysunki daszku wejściowego z PCV.

Odpowiedź – daszek wejściowy został szczegółowo opisany w punkcie 8 poz. 11.

UWAGA !

Uprzejmie informuję, że w związku z licznymi pytaniami do SIWZ na Rozbudowę budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z przeznaczeniem na Przedszkole i klasy lekcyjne w Borowiu zgodnie z art. 38 ust 6 P z p termin składania ofert został przedłużony do dnia 26.05.2009 r. do godz. 1000.

 

 

2009-05-22

Odpowiedzi na zadane pytania dot. przetargu na „Remont pomieszczeń lekcyjnych wraz z adaptacją Holu na oddział Przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Głoskowie”

Wykonawcy biorący udział

w przetargu na

 Remont pomieszczeń lekcyjnych wraz z adaptacją Holu na oddział Przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Głoskowie”

 

 

            W związku z zadanymi pytaniami przez jedną z firm, które pobrały SIWZ na „Remont pomieszczeń lekcyjnych wraz z adaptacją holu na oddział Przedszkolny w  Publicznej Szkole Podstawowej w Głoskowie” informujemy o naszym stanowisku:

 

Informacja Centralnego Ogrzewania:

  1. W przedmiarze robót nie ujęto spuszczenia wody,      napełniania oraz odpowietrzania całości instalacji centralnego ogrzewania      Szkoły. Prosimy o uzupełnienie.

Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).

  1. Jaka jest wymagana ilość płyt projektowanego      grzejnika PURMO 80x60 cm?

Odp: Należy zastosować grzejnik C 22-600-800

  1. Czy projektowany grzejnik PURMO nie wymaga      zastosowania zaworu termostatycznego, głowicy termostatycznej i      zabezpieczenia przed manipulacją głowicy? Jeżeli tak, prosimy o      uzupełnienie Przedmiaru.

Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).

  1. W istniejącym pomieszczeniu, w którym projektowany      jest węzeł sanitarny znajduje stary grzejnik żeliwny pod oknem zewnętrzny.      Czy nie ma potrzeby demontażu tego grzejnika oraz zainstalowania nowego      grzejnika w innym miejscu sanitariatów? Jeżeli tak, prosimy o uzupełnienie      Przedmiaru.

Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).

  1. Czy nowe Sanitariaty nie wymagają wentylacji      mechanicznej ? Jeżeli tak, prosimy o uzupełnienie Przedmiaru.

Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).

 

Instalacja wodno – kanalizacyjna

 

  1. Czy zaprojektowane rurociągi wodociągowe nie      wymagają izolacji termicznej i przeciwroszeniowej ? Jeżeli tak, prosimy o      uzupełnienie Przedmiaru.

Odp:  Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).

7.  Czy projektowane umywalki mają być wyposażone w szafki lub półpostumenty ? Jeżeli tak, prosimy o uzupełnienie Przedmiaru.

Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).

 

8.   Jaki jest wymagany wymiar i materiały brodzika natryskowego ? Czy nie wymaga on          kotary lub kabiny ?

Odp: Należy skosztorysować brodzik akrylowy, kwadrat 90 cm, kolor biały. Kotara na drążku rozporowym.

  1. Czy zaprojektowane zawory odcinające instalacje      wodociągową nie wymagają szafek rewizyjnych? Jeżeli tak, prosimy o      uzupełnienie.

Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).

  1. Czy należy zainstalować zwykłe ustępy wc typu      „konpakt” czy dostosowane dla małych dzieci miski ustępowe lejowe o      wysokości 33 cm      ze spłuczką i twardą deską sedesową?

Odp: W poz. Nr 19 należy przyjąć miski ustępowe dla małych dzieci ze spłuczką i deską twardą np. Koło Top Junior lub równoważny.

  1. Czy projektowane termy elektryczne należy wyposażyć      w zawory bezpieczeństwa c.w.u i zawory odcinające z półśrubunkami ? Jeżeli      tak, prosimy o uzupełnienie Przedmiaru.

Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).

  1. Czy instalacja ciepłej wody użytkowej dla      Sanitariatów Przedszkola nie wymaga zainstalowania chroniącego przed      poparzeniem termostatycznego zaworu mieszającego wraz z konieczną szafką      rewizyjną, podejściami wodociągowymi i armaturą odcinającą ? Jeżeli tak,      prosimy o uzupełnienie Przedmiaru.

Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).

  1. Czy nowoprojektowane miski ustępowe nie wymagają      odpowietrzeń instalacji kanalizacji? Jeżeli tak, prosimy o uzupełnienie.

Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).

  1. Dlaczego w Przedmiarze i projekcie nie ma rur PCV      110 ? SA to rury konieczne do podłączenia misek ustępowych, ponadto PCV      110 jest to zgodnie z PN-EN 12056-2:2006 najmniejsza średnica kanalizacji      jaką można zastosować pod posadzką? Prosimy o wyjaśnienie.

Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).

  1. W Przedmiarze nie ujęto wykucia bruzd pionowych      koniecznych do ułożenia podtynkowego pionów wod-kan oraz podejść wod - kan      do przyborów. Zaprojektowane bruzdy 1/4x1/2 cegły są wystarczające tylko      dla poziomych rur wodociągowych. Prosimy o uzupełnienie.

Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).

  1. W Przedmiarze nie ma wykucia w istniejącej posadzce      betonowej bruzd koniecznych dla montażu podposadzkowych rur      kanalizacyjnych oraz wykonania przebić w ścianie fundamentowej i ścianach      kanału c.o. Prosimy o uzupełnienie.

Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze (Załącznik nr 1).

 

Remont  Pokojów Lekcyjnych – KOR I

 

17. W pozycji kosztorysowej nr 1.30 i 1.31 wpisano demontaż i ponowny montaż 43 grzejników żeliwnych. W powyższych pozycjach przyjęto normę KNR 4-02 0520, która uwzględnia jedynie odłączenie i zdjęcie grzejnika. Czy nie należy w powyższych pozycjach zastosować normy KNR 4-02 0515 uwzględniającej demontaż i ponowny montaż ?

Odp: W pozycjach 1.30 i 1.31 należy przyjąć normę KNR 4-02 0515-02. 

 

18    Przy demontażu i ponownym montażu grzejników zachodzi konieczność zamontowania nowych wsporników. Prosimy o uzupełnienie Przedmiaru. 

Odp: Należy przyjąć nową pozycję nr 1.41

 

KNR 4-01 0322-01 analogia „Obsadzenie wsporników lub haków zawiasowych w ścianach z cegieł”

              obmiar: 43*4=172 wsporników

              Cenę nowych wsporników doliczyć do M.

2009-06-01

Zawiadomienie o wyborze oferty

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Nazwa zadania:  Rozbudowa budynku Publicznej Szkoły podstawowej z przeznaczeniem na Przedszkole i klasy lekcyjne”

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

REMBUD

Al. Legionów

08-400 Garwolin

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena 1 973 699,18 zł brutto

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2009-06-20.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

 

  2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostały odrzucone dwie oferty.

 

-  Zakład Remontowo – Budowlany Stefan Kozłowski

    08-400 Garwolin ul. Kościuszki 44

-  DOM s.c. K. Bąk C. Pytlarczyk

   Kulbiny ul. Wspólna 2 08-400 Garwolin

 

 

  3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

 

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia

2009-06-03

Zawiadomienie o wyborze oferty

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Nazwa zadania:  Remont pomieszczeń lekcyjnych wraz z adaptacją holu na oddział Przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Głoskowie”

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Zakład Budowlany

„MEGA – BUD”

ul. Radosna 65

08-400 Garwolin

 

Uzasadnienie wyboru: Oferta która spełniła wszystkie warunki za kwotę 282 230,94 zł brutto

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2009-06-20.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

 

  2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została odrzucona jedna oferta.

 

-  Usługi Remontowo – Budowlane

   Waldemar Rzeźnik

   ul. Rapackiego 11/63a

   26-600 Radom

  3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

 

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego.

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia

2009-07-13

OGŁOSZENIE

Proszę o skosztorysowanie wraz z dostawą do Zespołu Szkół w Głoskowie niżej opisanych mebli do przedszkola i pokoju nauczycielskiego. Na wykonane meble dostawca będzie musiał dostarczyć gwarancję minimum 12 m-cy i certyfikaty wyrobów. Na ofertę oczekujemy do dnia 17 lipca 2009 roku do godz. 16.00.

Oferty można składać pocztą elektroniczną na adres e-mail: gmina@borowie.pl lub faksem na numer (025) 6859072.

Szczegółowe informacje udziela Pan Jacek Walecki pod numerem tel. (025) 6859070 wew. 19 od godziny 8.00 do 16.00.

2009-07-20

Ogłoszenie o wyborze oferty

Gmina Borowie informuje, że został wybrany wykonawca do dostarczenia mebli do Przedszkola o pokoju nauczycielskiego w Zespole Szkół w Głoskowie. 

Meble dostarczy firma:

PPH "BO-SPORT" Aleksander Bogusz
08-440 Pilawa Aleja
Wyzwolenia 22

który wykona zamówienie za cenę brutto 10 272,40zł.

2009-07-30

Przetarg: Modernizacja drogi Borowie - Kamionka



Borowie: Modernizacja drogi Borowie - Kamionka
Numer ogłoszenia: 259616 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi Borowie - Kamionka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wymienionego zadania należy: Wykonać modernizację drogi Borowie- kamionka poprzez: -oczyszczenie nawierzchni asfaltowej szczotką mechaniczną - skropienie asfaltem nawierzchni mineralno - bitumicznej - wykonanie trzech zjazdów na drogi boczne - wykonanie dwóch warst nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm warstwa wiążąca i 3 cm warstwa ścieralna. - prace zostaną wykonane na drodze o łącznie powierzchni 14 339,8 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Należy wypełnić załączniki nr 3,4 i 5 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Załączyć polisę ubezpieczeniową. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Oświadczenie zał. nr 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr: 1.   - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Załącznik nr 2   - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Załącznik nr 5   - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Załącznik nr 4 - Informacja na temat  liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi.  Załącznik nr 3 i 3 a   - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie za opłatą w wysokości 30zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.08.2009 roku o godzinie 10:05.

2009-07-30

Zawiadomienie o wyborze oferty

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Nazwa zadania:  Budowa dróg gminnych w miejscowościach Wilchta, Słup Pierwszy, Chromin”

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

FEDRO Sp. z o.o.

Ul. Kolejowa 1

08-445 Osiecki

 

Uzasadnienie wyboru: Oferta która spełniła wszystkie warunki za kwotę 445 119,44 zł brutto

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2009-08-26.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

  2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.

 

  3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia

2009-09-23

Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia.



Borowie: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia.
Numer ogłoszenia: 329424 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostanie podzielone na cztery części Część 1 roboty budowlane Część 2 dostawa sprzętu medycznego Część 3 dostawa sprzętu komputerowego Część 4 dostawa mebli.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.50-7, 33.10.00.00-1, 30.21.33.00-8, 39.10.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zmawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Należy wypełnić załączniki nr 3,4 i 5 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Załączyć polisę ubezpieczeniową. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie zał. nr 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr: 1.   - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Załącznik nr 2   - Wykaz wykonanych robót budowlanych ( dostaw )w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Załącznik nr 5   - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Załącznik nr 4 - Informacja na temat  liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi.  Załącznik nr 3 i 3 a   - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.   Do części 1 zamówienia W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w    okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi - załącznik nr 3, 3a - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - załącznik nr 4; - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej           i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 100 tys. PLN. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Do części 2, 3 i 4 zamówienia W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników - załącznik nr 3a - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej           i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 100 tys. PLN. Dla części 2, a dla części 3 i 4 na wartość nie mniejszą niż 30 tys. PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie za opłatą wysokości 50 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja planowane do dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń Ośrodka Zdrowia w Borowiu wraz z adaptacją na pomieszczenia gabinetu ginekologicznego i stomatologicznego w ramach którego zostaną wykonane prace: - demontaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych - wykonanie nowych posadzek - przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej - przebudowa wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej - przebudowie kotłowni - rozbiórki niektórych ścian wewnętrznych - wymianie otworów okiennych w modernizowanej części ośrodka - wykonanie prac wykończeniowych (malarskich, glazurniczych) - wykonanie montażu urządzeń sanitarnych, co. - wykonanie modernizacji kotłowni z montażem nowego pieca c.o. - zmianie podłączenia gazowego budynku - rozbiórki schodów od strony zachodniej - ocieplenia budynku - wykonaniu dróg i chodników w koło budynku. Szczegółowy zakres znajduje się w załączonych przedmiarach robót w części 1 zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.50-7, 45.31.12.00-2, 45.33.20.00-7, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa n/w sprzętu medycznego do Budynku Ośrodka Zdrowia w Borowiu: - Elektrokardiograf z wózkiem kop. 1 - Holter z rejestratorem i oprogramowaniem kop. 1 - Rejestrator ciśnienia szt. 2 - Fotel ginekologiczny szt. 1 - USG z 3 sondami szt. 1 - Kolposkop szt.1 - Autoklaw szt. 1 -Unit stomatologiczny kop. 1 - Radiograf szt. 1 - Aparat RTG szt. 1 - Zestaw reanimacyjny szt.1 - Kozetka lekarska szt.8 - Lampa medyczna zabiegowa szt. 8 - Wagi lekarskie ze wzrostomierzem szt.8 - Waga dla niemowląt szt. 1 - Stół dla niemowląt szt. 1 - Lodówka do przechowywania lekarstw szt. 1 - Stolik zabiegowy szt. 8 - Stołek stomatologiczny szt. 1 Szczegółowy zakres znajduje się w załączonym opisie urządzeń medycznych w części 2 zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa n/w sprzętu komputerowego do Budynku Ośrodka Zdrowia w Borowiu: - Zestaw komputerowy kop. 8 - Serwer kop. 1 - Komputer przenośny - laptop szt. 1 - Urządzenie wielofunkcyjne szt. 1 - Wykonanie sieci komputerowej kop.1 - Montaż systemu komputerowego do obsługi Ośrodków Zdrowia licencja na 10 stanowisk. Szczegółowy zakres znajduje się w załączonej specyfikacji komputerów w części 3 zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 32.41.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa n/w mebli do Budynku Ośrodka Zdrowia w Borowiu: - Biurko lekarskie szt. 8 - Fotel do biurek szt. 8 - Szafy lekarskie szt. 6 - Szafy lekarskie szt. 4 - szafy kartotekowe szt.3 Szczegółowy zakres dostarczanych mebli znajduje się w załączniku opis mebli  w części 4 zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.15.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


2009-09-24

nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości

W Ó J T  G M I N Y  B O RO W I E

ogłasza

 nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości

 

 

 

 

Przedmiotem przetargu jest  następująca nieruchomość:

 

Działka nr 288 o pow.  2,62 ha położona w Borowiu . Nieruchomość jest niezabudowana   , położona przy drodze gminnej z Borowia do Oziemkówki  w terenach uzbrojonych w sieć wodociągową , kanalizacyjną i elektryczną .  Księga wieczysta Nr 39614 wolna od długów i obciążeń .

 

Nieruchomość w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Borowie położona jest w terenie obiektów produkcyjnych , składów i magazynów.

                                        Cena wywoławcza                 320700,00 zł

                                       Wadium                                  40000,00 zł

                                        Minimalne postąpienie          3300,00 zł            

Do ceny uzyskanej w przetargu zostanie doliczony 22 % podatek VAT

 

Przetarg odbędzie się w dniu 29.10.2009 r w Urzędzie Gminy w Borowiu o godzinie 1000.

W przetargu mogą wziąć udział osoby , które   wpłacą  wadium w pieniądzu z takim wyprzedzeniem aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Gminy Borowie  nr 58 921000080047353020000010 najpóźniej w dniu 26.10.2009 r .

Dowód wpłaty wadium należy przedłożyć Komisji Przetargowej przed otwarciem przetargu.

Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości, zaś pozostałym uczestnikom przetargu  zwrócone po zakończeniu przetargu jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odwołania lub zamknięcia przetargu.

            Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie stawi się do zawarcia umowy sprzedaży organizator przetargu może odstąpić od zawarcia umowy a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi .

Cena nieruchomości sprzedanej w drodze przetargu podlega zapłacie przed sporządzeniem umowy kupna sprzedaży.

Organizator przetargu z ważnych powodów zastrzega   sobie prawo odwołania przetargu. Bliższych informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy w Borowiu w godzinach 8.00-16.00 lub telefonicznie /025/ 6859070.

2009-09-24

Odpowiedź na zadane pytania dot. przetargu „Przebudowę budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia „ Część 2 zamówienia

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Przebudowę budynku SP ZOZ w Borowiu

wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia

Część 2 zamówienia

 

 

 

 

 

W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę urządzeń medycznych część 2 zamówienia , które to dotyczyły opisu zamawianego aparatu USG poniżej przekazujemy nowy opis według którego należy skosztorysować powyższe zamówienie.

 

5. USG z 3 sondami

 

Uniwersalny stacjonarny wysokiej klasy ultrasonograf wielospecjalistyczny o wysokiej dynamice systemu i doskonałej rozdzielczości obrazu.

Tryby obrazowania:

- całkowity cyfrowy tor formowania wiązki ultradźwiękowej

- ilość kanałów procesowych min 4 000

- częstotliwość odświeżania dla trybu B- mode  min 500 obr/sek

- częstotliwość odświeżania dla trybu Kolor – mode min 230 obr/sek

- regulacja głębokości penetracji min od 2 cm do 30 cm

- ilość cyfrowych ognisk wyświetlanych jednocześnie w czasie rzeczywistym min 4

- zakres częstotliwości pracy aparatu min od 2 MHz do 14 MHz

- dynamika systemu min 190 dB

- ilość map szarości do wyboru min 10

-Doppler kolorowy, pulsacyjny, Doppler Power z detekcją kierunku przepływu

- automatyczna optymalizacja parametrów trybu: B-mode oraz PW Dopplera wraz z dopasowaniem linii bazowej

- obrazowanie harmoniczne, pseudo - konweks oraz rombowe dla głowicy liniowej

- uchylność bramki dopplerowskiej – steer min +/_ 20 stopni

- ilość aktywnych portów głowic obrazowych min 4

- współpraca aparatu z głowicami typu: Sektor, konwers, linia, endo, transcranial

- pulpit operatora podświetlany z wysuwaną klawiaturą alfanumeryczną

- oprogramowanie do badań: położniczych, ginekologicznych, urologicznych, brzusznych, naczyniowych.

- monitor cyfrowy LCD o przekątnej min 17 cali

- archiwizacja na dysku twardym wbudowanym w aparat o pojemności minimum 250 GB

- stacja dysków DVD -R wbudowana w aparat

- pamięć pojedynczej podręcznej pętli CINE min 4000 klatek

- zapis w formatach w JPG, BMP, AVI w celu dalszej obróbki na nośniki przenośne

Aparat powinien być wyposażony:

1. W głowicę konweks o paśmie przenoszenia min 2.0-6.0 MHz, ilość kryształów min 128, o kącie penetracji min 75 stopni, ilości różnych, nadawczych częstotliwości harmonicznych min 3, szerokości pola skanowania min 75 stopni

- przystawka biopsyjna do głowicy convex

2. W głowicę endokawitarną o paśmie przenoszenia min 5,0 – 10,0 MHz, ilości kryształów min 128, kącie penetracji min 150 stopni, obrazowanie harmoniczne

3. W głowicę kardiologiczną, wieloczęstotliwościową, przełączalną – od 2 do 4 MHz

Z możliwością rozbudowy:

- ciągły Doppler

- DICOM

- głowice śródoperacyjną liniową typu I i typu T

Videoprinter czarno-biały

2009-10-06

Wykonawcy biorący udział w przetargu na Przebudowę budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia Część 1 zamówienia

Borowie dnia. 06.10.2009 r.

RG. 3410 – 06/09

Wykonawcy biorący udział w przetargu

na

„Przebudowę budynku SP ZOZ

w Borowiu

wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia”

Część 1 zamówienia

 

W związku z zadanymi pytaniami przez firmy, które pobrały SIWZ na „Przebudowę budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia” Część 1 informujemy o naszym stanowisku:

 

 

Część budowlana i elektryczna

 

1.      Według Opisu Technicznego pkt. „Przegrody zewnętrzne i wewnętrzne” ściany zewnętrzne należy ocieplić styropianem o gr. 10 cm, w przedmiarze poz. 45 wpisano płyty styropianowe o gr. 5 cm. Prosimy o wyjaśnienie.

Odp. Poz. 45 należy wpisać styropian o gr. 10 cm.

 

2.       W przedmiarze nie ujęto obudowy stelaża i przewodów instalacyjnych. Prosimy o uzupełnienie.

Odp. Prosimy o skosztorysowanie 30 m2 obudów stelażowych i przewodów instalacyjnych łącznie.

 

3.      W instalacji elektrycznej nie ujęto zasilania elektrycznych podgrzewaczy ciepłej wody użytkowej, baterii bezdotykowych i wentylatorów. Prosimy o uzupełnienie (Załączone w internecie rysunki są bardzo nieczytelne i nie można znaleźć zasilania podgrzewaczy, baterii, wentylatorów.)

Odp. Należy dodatkowo skosztorysować:

- KSNR 5 0301 -02 linie zasilające prowadzone pod tynkiem przewodem płaskim o przekroju YDYp 3x2,5  do zasilania podgrzewaczy wody 95 mb

- pozycje 4 przedmiaru robot elektrycznych zwiększyć o 8 czyli łącznie 11 otworów

- pozycje 18 przedmiaru zwiększyć o 95 mb czyli łącznie 325 mb

- poz. 22 przedmiaru zwiększyć o 95 mb czyli łącznie 325 mb

- poz. 30 przedmiaru zwiększyć o 6 szt. czyli łącznie 11 szt.

- poz. 10 przedmiaru zwiększyć o 6 szt. czyli łącznie 8 szt.

- poz. 42 przedmiaru zwiększyć o 6 szt. czyli łącznie 13 pomiarów.

- poz. 45 zwiększyć do 21 pomiarów

- poz. 46 zwiększyć do 9 szt.

4.      Do jakiej wysokości należy ułożyć glazurę w pomieszczeniach sanitarnych?

Odp. Glazurę w pomieszczeniach sanitarnych należy skosztorysować do wysokości sufitów ( 3 mb).

5.      Proszę o ujęcie w kosztorysie n/w robót wcześniej nie ujętych w przedmiarach.

a)      skucie i wywiezienie w dwóch toaletach glazury o łącznej  ilości 31 m2

b)      skucie i wywiezienie w dwóch toaletach terakoty o łącznej ilości 9,0 m2

c)      położenie nowej glazury w dwóch toaletach o łącznej ilości 60 m2

d)      położenie nowej terakoty w dwóch toaletach o łącznej ilości 9,0 2

e)      demontaż i ponowne wykonanie cokołu podłogowego w ilości 2,1 m2 każdy

f)        wymiana drzwi łazienkowych z futrynami 2 szt. 70 cm, 2 szt. 60 cm

g)      wymiana 2 muszli klozetowych łącznie z podejściami demontaż starych montaż 2 nowych Gebertów (kompletnych) wraz z zabudową.

h)      Demontaż i montaż 2 umywalek 50 cm wraz z syfonami, podejściami i nowymi bateriami umywalkowymi bez szafek umywalowych.

i)        Wymiana otworów drewnianych na PCW jednoramowych trzykomorowych fabrycznie wykończonych o wymiarach:

- 85 x 85 szt. 6

                        - 88 x 115 szt.13 w tym 5 antywłamaniowych

                        - 167 x 87 szt. 2

- 86 x 361 szt. 1

                        - doliczyć parapety zewnętrzne aluminiowe o długości 64 mb i głębokości

40 cm

 

Instalacja wodno – kanalizacyjna:

  1. W jaką ilość komór i płyt ociekowych mają być      wyposażone zaprojektowane zlewozmywaki z blachy nierdzewnej ? 

Odp: W kosztorysie „Wewnętrzna instalacja sanitarna” w poz. nr 21 należy przyjąć zlewozmywaki ze stali nierdzewnej dwukomorowe z płytą ociekową.

  1. Czy zaprojektowane zlewozmywaki mają być wyposażone      w szafki? Jeżeli tak prosimy o uzupełnienie Przedmiaru.

Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze Uzupełniającym Wod-Kan poz. nr 1. szafka powinna być z płyty meblowej o wym. Min 1200 x 50 x 80 z drzwiczkami z plyty MDF fornirowanej.

  1. Jakiego rodzaju umywalki należy zastosować:      klasyczne, meblowe czy wpuszczane w blat? Jaka jest wymagana wielkość i      kształt umywalek ?

Odp: Należy przyjąć:

·        Umywalka meblowa (do montażu na szafce) do 50 cm -  5 szt. (poz. 22)

·        Umywalka dla niepełnosprawnych 65cm z syfonem podtynkowym – 1 szt. (poz. 23)

  1. Czy nie ma potrzeby aby umywalki wyposażyć w szafki      lub półpostumenty? Jeżeli tak, prosimy o uzupełnienie.

Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze Uzupełniającym Wod-Kan poz. nr 2¸3. Szafka łazienkowa o wym. 85 x 50 x 24 np. Agua 50

  1. Czy nie ma potrzeby aby zainstalować umywalkę,      półpostument, baterię i kratkę ściekową w pom. kotłowni? Jeżeli tak,      prosimy o uzupełnienie. 

Odp: Uwzględniono w załączonym Przedmiarze Uzupełniającym Wod-Kan poz. nr 4¸11.

  1. W jakiego rodzaju deski sedesowe należy wyposażyć      ustępy wc: miękkie czy twarde?

Odp: Należy zastosować deskę sedesową twardą  (1szt.) i deskę sedesową dla niepełnosprawnych twardą (1szt.).

  1. Zgodnie z Opisem Technicznym pkt: „Zakres robót”      oraz „Pobór wody i instalacja wodociągowa” pomieszczenia w których      będą wykonywane zabiegi lub badania należy wyposażyć w baterie umywalkowe      uruchamiane bez kontaktu z dłonią. W Przedmiarze instalacji wodociągowej      baterii tych nie ujęto, prosimy o uzupełnienie.

Odp: Należy zastosować w gabinetach baterie bezdotykowe, w łazience nr 5 należy zastosować baterię dla niepełnosprawnych. Uwzględniono w Przedmiarze Uzupełniającym Wod - Kan poz. nr 12¸15.

  1. Czy w/w baterie bezdotykowe mają być zasilane z      baterii czy z sieci elektrycznej i być wyposażone w transformatory      230/12V?

Czy mają być wyposażone w funkcję regulacji temperatury czy w zawory mieszające? 

Prosimy o wyjaśnienie i uzupełnienie.

Odp: Należy zastosować baterie bezdotykowe zasilane na baterie 6V, z ręcznym mieszaczem wody zimnej i gorącej np: Delabie Tempomatic Mix 2 lub równoważne. 

  1. Czy zaprojektowane podgrzewcze elektryczne DAFI są      przystosowane do montażu baterii bezdotykowych ?

Odp: W pozycji kosztorysu „Wewnętrzna instalacja sanitarna” nr 40 podgrzewacze DAFI należy zmienić na: „Pojemnościowe ciśnieniowe podgrzewacze wody 10 dm3 z kompletem elastycznych wężyków przyłączeniowych, zaworków odcinających i zaworów bezpieczeństwa”.

  1. Zgodnie z opisem technicznym „Wentylacja      pomieszczeń” w pom. wc i pom. higieniczno-sanitarnym zależy      zainstalować wentylację mechaniczną. W Przedmiarze nie ujęto wentylatorów.      Prosimy o wyjaśnienie.

Odp: Należy skosztorysować wentylatory mechaniczne łazienkowe.  Uwzględniono w  Przedmiarze Uzupełniającym Wod-Kan poz. nr 16.

  1. Zgodnie z Opisem Technicznym (str.16) należy      zainstalować 2 hydranty wewnętrzne DN25. Powyższych hydrantów nie ma na      rysunkach instalacji sanitarnych, nie jest znana ich lokalizacja.  W przedmiarze nie ujęto:

§             hydrantów DN25 i zaworów hydrantowych,

§             dodatków za podejścia dopływowe do hydrantów,

§             instalacji hydrantowej,

§             badań wydajności i sporządzenia protokołów wydajności.

Prosimy o uzupełnienie a także o informację czy mają to być hydranty natynkowe czy wnękowe oraz jaka jest wymagana długość węża - 20m czy 30m?

Odp: Należy skosztorysować 2 hydranty wewnętrzne natynkowe o długości węża 20m. Hydraty i instalację hydrantową uwzględniono w  Przedmiarze Uzupełniającym Wod-Kan poz. nr 17¸39.

  1. Czy zaprojektowana instalacja wodociągowa (rury      tworzywowe o średnicy do øZEWN32mm o podanych w      obmiarze długościach) oraz istniejące przyłącze wodociągowe są      wystarczające dla projektowanych hydrantów ?

Odp: Dla zasilania hydrantów wykonana zostanie odrębna instalacja hydrantowa.

Jeżeli zajdzie potrzeba wymiany przyłącza wodociągowego, zostanie to zlecone w ramach robót dodatkowych.

  1. Istniejący zestaw wodomierzowy nie jest wyposażony      w zawór zwrotny, ponadto znajduje się w innym miejscu niż na rys. nr 2.      Czy nie ma potrzeby wymiany zestawu wodomierzowego oraz umieszczenia go na      ścianie zewnętrznej pom. nr 3?       Jeżeli tak prosimy o uzupełnienie.

Odp: Należy wymienić zestaw wodomierzowy. Uwzględniono w  Przedmiarze Uzupełniającym Wod-Kan poz. nr 40¸50.

  1. Czy obowiązkiem wykonawcy są badania jakości wody      wodociągowej ? Jeżeli tak prosimy o uzupełnienie.

Odp: Należy skosztorysować. Uwzględniono w  Przedmiarze Uzupełniającym Wod-Kan poz. nr 51.

 

 

Instalacja centralnego ogrzewania i gazowa:

1.      Czy  w związku z demontażem starych grzejników i rur c.o. nie ma potrzeby wykonania następujących robót budowlanych:

§         naprawa uszkodzonych w murze cegieł po zdemontowanych wspornikach grzejnikowych,

§         tynkowanie i malowanie ścian za zdemontowanymi grzejnikami i rurami,

§         naprawa otworów po gałązkach grzejnikowych,

§         naprawa płytek terakotowych po wykonaniu podejścia do grzejników PV i V,

§         naprawa płytek glazury,

      Jeżeli tak, prosimy o uzupełnienie Przedmiotu.

      Odp. Dodano w uzupełnieniu kosztorysu w pozycji od 1 do 9

2.      W przedmiarze nie ujęto wstawienia odgałęzień z rur stalowych w istniejące stalowe piony c.o. Prosimy o uzupełnienie.

Odp. Dodano w uzupełnieniu kosztorysu w pozycji 10 i 11

3.      W przedmiarze nie ujęto płukania istniejącej stalowej instalacji c.o. Prosimy o uzupełnienie.

Odp. Dodano w uzupełnieniu kosztorysu w pozycji 12.

4.      Całkowita długość izolacji cieplnych jest mniejsza niż długość rur c.o. Prosimy o uzupełnienie.

Odp. W przedmiarze „Remont instalacji centralnego ogrzewania i gazowej” należy przyjąć:

·              Pozycja 48 – obmiar 269 m

·              Pozycja 49 – obmiar 110 m

·              Pozycja 50 - obmiar   92 m

·              Pozycja 51 – obmiar 108 m

5.      Czy obowiązkiem wykonawcy są badania drożności kominów i sporządzenie opinii kominiarskiej. Jeżeli tak prosimy o uzupełnienie.

Odp. Tak, dodano w uzupełnieniu kosztorysu w pozycji 13

6.      Czy nie ma potrzeby wyprowadzenia układu spalinowego 100/150 ponad dach? Jeżeli tak, prosimy o uzupełnienie Przedmiaru.

Odp. Wyrzut spalin należy wyprowadzić ponad dach w uzupełnieniu kosztorys w pozycjach 14 - 20

2009-10-12

Wykonawcy biorący udział w przetargu na „Przebudowę budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia „ Część 2 zamówienia

W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę urządzeń medycznych część 2 zamówienia przedstawiamy nasze stanowisko:

Czy zamawiający dopuści składanie ofert częściowych złożonych na poszczególne urządzenia w zakresie części 2.

Odp. Zamawiający mając  na uwadze czas jaki został do otwarcia ofert oraz konieczność zmiany Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części III „Opis przedmiotu zamówienia”, jak również w związku z tym konieczność zmiany treści ogłoszenia przetargu nie dopuszcza możliwości dzielenia części 2 zamówienia na poszczególne urządzenia.
2009-10-21

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Nazwa zadania:  Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia” część 1 zamówienia.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

BUDRAMAT

ul. SIKORSKIEGO 76

08-400 Garwolin

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena 804 732,13 zł brutto

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2009-10-30.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

  2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została odrzucona jedna oferta.

 

-  Zakład  Budowlany „DOMEX”

    08-400 Garwolin ul. Bat. Chłopskich 32

 

  3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

 

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia

2009-10-21

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Nazwa zadania:  Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia” część 1 zamówienia.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

BUDRAMAT

ul. SIKORSKIEGO 76

08-400 Garwolin

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena 804 732,13 zł brutto

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2009-10-30.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

  2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została odrzucona jedna oferta.

 

-  Zakład  Budowlany „DOMEX”

    08-400 Garwolin ul. Bat. Chłopskich 32

 

  3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.


 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2018-10-17 13:52:41, zmian dokonał(a): borowie

WCAG 2.0 (Level AA)