Borowie, dnia 10 stycznia 2013r. | |||||||
Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek | |||||||
organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, | |||||||
którym udzielono pomocy publicznej | |||||||
w 2012 roku | |||||||
Lp. | Firma (nazwa)
albo imię i nazwisko beneficjenta pomocy | Wartość pomocy (w zł) | |||||
1 | 2 | 3 | |||||
1 | ANISZEWSKI JERZY | 800,82 | |||||
2 | ANISZEWSKI TADEUSZ | 520,43 | |||||
3 | BARAN ADAM | 993,13 | |||||
4 | BARAN ANDRZEJ | 631,35 | |||||
5 | BARAN GRZEGORZ | 487,77 | |||||
6 | BARAN GRZEGORZ | 479,88 | |||||
7 | BARAN JANUSZ | 859,48 | |||||
8 | BARAN MAREK | 396,66 | |||||
9 | BARAN MAREK | 103,39 | |||||
10 | BARAN MICHAŁ | 657,59 | |||||
11 | BARAN MIROSŁAW | 1 759,12 | |||||
12 | BARAN STANISŁAW | 530,23 | |||||
13 | BARAN STANISŁAW | 972,10 | |||||
14 | BARAN TADEUSZ | 231,31 | |||||
15 | BARANIECKA DANUTA | 961,61 | |||||
16 | BARANOWSKI MARIUSZ | 233,66 | |||||
17 | BARCIKOWSKI ANDRZEJ | 892,16 | |||||
18 | BAREJA TADEUSZ | 362,51 | |||||
19 | BARTOSIEWICZ ZBIGNIEW | 89,28 | |||||
20 | BIELAK BARAN DANUTA | 456,23 | |||||
21 | BIEŃKO JAKUB | 908,50 | |||||
22 | BŁAŻEJCZYK IRENEUSZ | 577,62 | |||||
23 | BOGUSZ ANNA | 975,81 | |||||
24 | BOGUSZ ANNA | 193,73 | |||||
25 | BOGUSZ ARTUR | 392,56 | |||||
26 | BOGUSZ JACEK | 400,28 | |||||
27 | BOGUSZ MARCIN | 188,20 | |||||
28 | BORUCIŃSKA ELŻBIETA | 502,47 | |||||
29 | BRONISZEWSKI JÓZEF | 55,57 | |||||
30 | BRYCH WIESŁAW | 446,89 | |||||
31 | BRYŁKA BOŻENA | 186,75 | |||||
32 | CHOJECKI ROMAN | 371,63 | |||||
33 | CZARNECKI ANDRZEJ | 397,06 | |||||
34 | CZARNECKI MICHAŁ | 603,76 | |||||
35 | DOMAŃSKA ALINA | 571,08 | |||||
36 | DOMARECKA SABINA | 523,06 | |||||
37 | DOMARECKI ROBERT | 821,08 | |||||
38 | DUDA STANISŁAW | 199,35 | |||||
39 | DZIUGIEŁ BOGDAN | 429,12 | |||||
40 | FIODOR AGNIESZKA | 1 186,28 | |||||
41 | FRELEK ANNA | 600,70 | |||||
42 | FRELEK ARKADIUSZ | 632,36 | |||||
43 | GAC LILIANA | 923,21 | |||||
44 | GAJOWNICZEK ZBIGNIEW | 471,08 | |||||
45 | GAŁADYK ADAM | 1 392,30 | |||||
46 | GAŁADYK ANDRZEJ | 58,72 | |||||
47 | GAŁADYK MIROSŁAW | 2 085,80 | |||||
48 | GAŁADYK RYSZARD | 478,30 | |||||
49 | GAŁADYK STANISŁAW | 245,92 | |||||
50 | GAŁADYK STANISŁAW | 104,57 | |||||
51 | GAŁADYK WIESŁAWA | 331,02 | |||||
52 | GAŁĄZKA ANNA | 349,12 | |||||
53 | GASEK ARTUR | 1 663,97 | |||||
54 | GASEK CZESŁAW | 1 318,72 | |||||
55 | GASEK ROMAN | 350,80 | |||||
56 | GĄSKA ARKADIUSZ | 460,60 | |||||
57 | GIELO ROMAN | 432,43 | |||||
58 | GŁADYSZ JANUSZ | 221,63 | |||||
59 | GŁASEK JAN | 195,52 | |||||
60 | GŁASEK MICHAŁ | 656,87 | |||||
61 | GOŁĘDOWSKI KRZYSZTOF | 611,12 | |||||
62 | GOŁĘDOWSKI ŁUKASZ | 776,37 | |||||
63 | GORA MARIAN | 511,57 | |||||
64 | GOŚCIEJ RAFAŁ | 327,06 | |||||
65 | GÓŹDŹ KAROLINA | 89,05 | |||||
66 | GRYGLAS PIOTR | 192,81 | |||||
67 | JAKUBIAK MARCIN | 368,09 | |||||
68 | JAKUBIAK WILHELM | 302,30 | |||||
69 | JAROŃ GRZEGORZ | 1 137,13 | |||||
70 | JAROŃ JAN | 293,79 | |||||
71 | JAROŃ SYLWESTER | 409,60 | |||||
72 | JARZĄBEK LESZEK | 508,17 | |||||
73 | JARZĄBEK MAŁGORZATA | 528,47 | |||||
74 | KACHNIARZ ANETA | 319,93 | |||||
75 | KACPRZYK ANNA | 493,64 | |||||
76 | KACZMARCZYK KRZYSZTOF | 452,78 | |||||
77 | KAJKA ANDRZEJ | 950,00 | |||||
78 | KALIŃSKI KRZYSZTOF | 699,67 | |||||
79 | KALIŃSKI SYLWESTER | 2 830,90 | |||||
80 | KALIŃSKI TADEUSZ | 1 037,03 | |||||
81 | KANIA ANDRZEJ | 206,16 | |||||
82 | KANIEWSKA ANETA | 945,91 | |||||
83 | KANIEWSKA ZOFIA | 228,22 | |||||
84 | KANIEWSKI ADAM | 400,53 | |||||
85 | KAWKA MIROSŁAW | 277,54 | |||||
86 | KENDZIERSKI JAROSŁAW | 166,38 | |||||
87 | KĘDZIOREK HALINA | 228,76 | |||||
88 | KISIEL MARIUSZ | 190,00 | |||||
89 | KLUSKA ARKADIUSZ | 681,77 | |||||
90 | KOPA JANUSZ | 1 432,36 | |||||
91 | KOPA ZBIGNIEW | 488,75 | |||||
92 | KORDAŚ MARCIN | 296,56 | |||||
93 | KOSUT WIESŁAW | 216,50 | |||||
94 | KOT HENRYK | 212,92 | |||||
95 | KOWALCZYK JAN | 247,87 | |||||
96 | KOWALSKA MAŁGORZATA | 57,65 | |||||
97 | KOWALSKA PAULINA | 405,28 | |||||
98 | KOWALSKI ANDRZEJ | 406,87 | |||||
99 | KRAWIEC PIOTR | 1 273,80 | |||||
100 | KRET ANDRZEJ | 420,07 | |||||
101 | KRET DARIUSZ | 416,34 | |||||
102 | KRUSZEWSKI GRZEGORZ | 116,68 | |||||
103 | KRUSZEWSKI TOMASZ | 195,26 | |||||
104 | KRZEWSKA MARIANNA | 87,99 | |||||
105 | KRZEWSKI ANDRZEJ | 373,08 | |||||
106 | KRZEWSKI MIECZYSŁAW | 555,92 | |||||
107 | KUDLAK DANIEL | 311,28 | |||||
108 | KUDLAK ZDZISŁAW | 238,12 | |||||
109 | KUŚMIERCZYK JAN | 278,98 | |||||
110 | KWIATKOWSKI TOMASZ | 317,74 | |||||
111 | LATUSZEK HENRYK | 80,88 | |||||
112 | LEWANDOWSKI MAREK | 380,00 | |||||
113 | LIS RYSZARD | 428,11 | |||||
114 | LUTY MARCIN | 223,08 | |||||
115 | LUTY ROMAN | 405,36 | |||||
116 | ŁODYGA BOGDAN | 773,70 | |||||
117 | ŁODYGA HENRYK | 621,35 | |||||
118 | ŁODYGA MARCIN | 514,71 | |||||
119 | MAKOWSKI MAREK | 1 400,36 | |||||
120 | MAKOWSKI MARIAN | 1 005,73 | |||||
121 | MAKOWSKI WIESŁAW | 857,99 | |||||
122 | MAKSYMOWICZ ANNA | 950,00 | |||||
123 | MALITKA ADAM | 525,38 | |||||
124 | MALITKA ANDRZEJ | 1 759,00 | |||||
125 | MALITKA MARCIN | 421,66 | |||||
126 | MATRYBA JANUSZ | 520,43 | |||||
127 | METERA TOMASZ | 601,36 | |||||
128 | MIĘTUS BEATA | 393,42 | |||||
129 | MIĘTUS JAN | 254,13 | |||||
130 | MIGAS ZDZISŁAW | 395,44 | |||||
131 | MIKOS DANUTA | 1 525,34 | |||||
132 | MIKOS JAN | 286,51 | |||||
133 | MIKULSKA BARBARA | 172,49 | |||||
134 | MIKULSKI PIOTR | 141,39 | |||||
135 | MIKULSKI WOJCIECH | 76,28 | |||||
136 | MOCH KRZYSZTOF | 146,24 | |||||
137 | MOCH MACIEJ | 1 159,80 | |||||
138 | MUCHA SŁAWOMIR | 142,72 | |||||
139 | MUĆKO MAREK | 268,79 | |||||
140 | NOCEŃ AGNIESZKA | 75,51 | |||||
141 | NOWAK MACIEJ | 218,65 | |||||
142 | NOWICKI TADEUSZ | 612,94 | |||||
143 | NOWICKI ZBIGNIEW | 94,77 | |||||
144 | NURZYŃSKI KAROL | 815,37 | |||||
145 | OBŁOZA BOGUMIŁA | 1 475,42 | |||||
146 | OSIAK ANDRZEJ | 901,61 | |||||
147 | OSIAK ANDRZEJ | 404,52 | |||||
148 | OSIAK DARIUSZ | 179,14 | |||||
149 | OSIAK FILIP | 96,44 | |||||
150 | OSIAK JAN | 100,82 | |||||
151 | OSIAK MACIEJ | 510,42 | |||||
152 | OSIAK MAREK | 105,22 | |||||
153 | OSIAK TADEUSZ | 576,80 | |||||
154 | OSIAK TERESA | 654,18 | |||||
155 | OSIAK WITOLD | 834,53 | |||||
156 | OSITEK KRZYSZTOF | 414,20 | |||||
157 | OSTROWSKI WŁODZIMIERZ | 228,21 | |||||
158 | OSTROWSKI ZDZISŁAW | 1 379,91 | |||||
159 | OSZKIEL MIECZYSŁAW | 560,46 | |||||
160 | OWCZARCZYK ALINA | 665,86 | |||||
161 | PADUCH ANDRZEJ | 614,15 | |||||
162 | PAZURA KRZYSZTOF | 1 656,42 | |||||
163 | PAZURA MIROSŁAW | 420,75 | |||||
164 | PAZURA MIROSŁAW | 754,09 | |||||
165 | PAZURA SŁAWOMIR | 1 657,69 | |||||
166 | PIEKARSKA ZOFIA | 1 687,85 | |||||
167 | PIETRASIK GRZEGORZ | 489,76 | |||||
168 | PIŁKA TADEUSZ | 269,33 | |||||
169 | PIOTROWSKI ROMAN | 145,28 | |||||
170 | PŁATEK PAWEŁ | 375,95 | |||||
171 | POSZYTEK ADAM | 209,07 | |||||
172 | POSZYTEK GRZEGORZ | 333,14 | |||||
173 | PRZYBOROWSKI KACPER | 332,56 | |||||
174 | PRZYBYSZ RYSZARD | 567,82 | |||||
175 | RADZIEJ JERZY | 1 017,11 | |||||
176 | RECHNIO ARKADIUSZ | 604,61 | |||||
177 | REDA ADAM | 312,10 | |||||
178 | REDA BERNARD | 508,99 | |||||
179 | REDA BOGDAN | 920,35 | |||||
180 | REDA PAWEŁ | 346,56 | |||||
181 | REDA TEOFIL | 652,40 | |||||
182 | REDA ZOFIA | 433,83 | |||||
183 | ROGALA PAWEŁ | 242,54 | |||||
184 | ROGALA PIOTR | 901,96 | |||||
185 | ROGALA TOMASZ | 297,87 | |||||
186 | ROGOWSKI KAZIMIERZ | 596,75 | |||||
187 | ROSA ANDRZEJ | 372,13 | |||||
188 | ROSA CEZARY | 559,96 | |||||
189 | ROSA PAWEŁ | 386,78 | |||||
190 | ROSA PIOTR | 950,00 | |||||
191 | ROSIŃSKI ANDRZEJ | 520,64 | |||||
192 | SABAK ANDRZEJ | 1 001,43 | |||||
193 | SABAK ANDRZEJ | 91,58 | |||||
194 | SABAK BOGDAN | 288,59 | |||||
195 | SABAK EDYTA | 450,98 | |||||
196 | SABAK HENRYK | 114,48 | |||||
197 | SABAK HENRYK | 330,83 | |||||
198 | SABAK JACEK | 304,89 | |||||
199 | SABAK JANUSZ | 340,36 | |||||
200 | SABAK KRZYSZTOF | 190,85 | |||||
201 | SABAK KRZYSZTOF | 842,09 | |||||
202 | SABAK MAŁGORZATA | 479,77 | |||||
203 | SABAK MIROSŁAW | 732,03 | |||||
204 | SABAK PIOTR | 603,63 | |||||
205 | SABAK RYSZARD | 483,11 | |||||
206 | SABAK SŁAWOMIR | 554,34 | |||||
207 | SABAK WŁODZIMIERZ | 726,90 | |||||
208 | SEKUŁA GRZEGORZ | 361,11 | |||||
209 | SEKUŁA MAREK | 363,30 | |||||
210 | SERZYSKO ANDRZEJ | 369,56 | |||||
211 | SERZYSKO FILIP | 2 373,13 | |||||
212 | SERZYSKO LEONARDA | 150,09 | |||||
213 | SERZYSKO MAREK | 1 957,84 | |||||
214 | SERZYSKO PAWEŁ | 906,87 | |||||
215 | SERZYSKO PIOTR | 1 448,51 | |||||
216 | SERZYSKO TOMASZ | 410,11 | |||||
217 | SĘK AGNIESZKA | 299,32 | |||||
218 | SIKORA MARCIN | 245,77 | |||||
219 | SITEK ANDRZEJ | 79,25 | |||||
220 | SITEK FILIP | 1 226,32 | |||||
221 | SITEK JAN | 471,38 | |||||
222 | SIWEK WOJCIECH | 105,39 | |||||
223 | SKOCZEK RENATA | 161,77 | |||||
224 | SKORUPA SYLWESTER | 580,07 | |||||
225 | SŁOMKA MICHAŁ | 317,29 | |||||
226 | SOSZKA HENRYK | 1 177,86 | |||||
227 | STACHURA MARZENA | 124,18 | |||||
228 | STUŁKA ADAM | 598,86 | |||||
229 | STUŁKA JERZY | 674,58 | |||||
230 | STUŁKA JOANNA | 160,48 | |||||
231 | STUŁKA PIOTR | 728,60 | |||||
232 | SZANIAWSKI ADAM | 488,05 | |||||
233 | SZANIAWSKI BERNARD | 1 151,76 | |||||
234 | SZCZEGOT WOJCIECH | 1 531,06 | |||||
235 | SZELĄG WIESŁAW | 1 327,42 | |||||
236 | SZELĄG WOJCIECH | 190,03 | |||||
237 | SZOPA DOMINIK | 2 882,25 | |||||
238 | SZTYLKA ZBIGNIEW | 779,42 | |||||
239 | ŚWIATEK ANDRZEJ | 973,76 | |||||
240 | ŚWIATEK MARIUSZ | 117,53 | |||||
241 | ŚWIĄTEK ELŻBIETA | 167,89 | |||||
242 | ŚWIĄTEK KRZYSZTOF | 589,06 | |||||
243 | ŚWIĄTEK MARTA | 375,00 | |||||
244 | ŚWIĄTEK MIROSŁAW | 2 008,19 | |||||
245 | ŚWIĄTEK PAWEŁ | 660,95 | |||||
246 | ŚWIĄTEK ROBERT | 255,46 | |||||
247 | ŚWIECZKA TOMASZ | 942,00 | |||||
248 | ŚWIĘTULSKI DARIUSZ | 483,51 | |||||
249 | TROJANEK ANDRZEJ | 424,84 | |||||
250 | TRZECIAK STANISŁAW | 565,22 | |||||
251 | TRZMIEL JANUSZ | 250,11 | |||||
252 | TRZMIEL ZOFIA | 570,27 | |||||
253 | TUDEK GRAŻYNA | 290,99 | |||||
254 | WASĄŻNIK SŁAWOMIR | 44,37 | |||||
255 | WASĄŻNIK SYLWESTER | 1 002,46 | |||||
256 | WIĄCEK BOGDAN | 51,54 | |||||
257 | WIECHETEK JAKUB | 1 418,58 | |||||
258 | WIELGOSZ MAREK | 961,53 | |||||
259 | WIELGOSZ SŁAWOMIR | 2 861,95 | |||||
260 | WIELKOPOLANIN ARTUR | 98,39 | |||||
261 | WITEK MACIEJ | 862,74 | |||||
262 | WITEK MARCIN | 613,32 | |||||
263 | WŁODARCZYK GRZEGORZ | 584,45 | |||||
264 | WŁODARCZYK KONRAD | 601,76 | |||||
265 | WOJCIECHOWSKI GRZEGORZ | 1 094,81 | |||||
266 | WOJCIECHOWSKI PAWEŁ | 366,62 | |||||
267 | WÓJCIK BOGDAN | 173,84 | |||||
268 | WÓJCIK HENRYK | 182,72 | |||||
269 | WÓJCIK WIESŁAW | 675,63 | |||||
270 | WYSOCKI PIOTR | 793,04 | |||||
271 | ZADRÓŻNA KATARZYNA | 390,52 | |||||
272 | ZAJĄC ANDRZEJ | 628,83 | |||||
273 | ZAJĄC ANNA | 406,22 | |||||
274 | ZAJĄC JOLANTA | 102,60 | |||||
275 | ZAJĄC LESZEK | 129,15 | |||||
276 | ZAJMA JANUSZ | 251,05 | |||||
277 | ZARZYCKA MAŁGORZATA | 105,08 | |||||
278 | ZAWADKA DOMINIK | 656,05 | |||||
279 | ZAWADKA JANUSZ | 585,72 | |||||
280 | ZAWADKA JERZY | 517,59 | |||||
281 | ZAWADKA LEON | 1 249,68 | |||||
282 | ZAWADKA STANISŁAW | 372,92 | |||||
283 | ZAWADKA ZYGMUNT | 633,68 | |||||
284 | ZAWADZKI MARCIN | 223,09 | |||||
285 | ZBOINA ADAM | 1 763,90 | |||||
286 | ZBOINA EWA | 378,01 | |||||
287 | ZBOINA IZABELA | 264,86 | |||||
288 | ZBOINA MARCIN | 993,88 | |||||
289 | ZBOINA PAWEŁ | 491,83 | |||||
290 | ZBOINA PAWEŁ | 294,79 | |||||
291 | ZIELIŃSKI RADOSŁAW | 760,00 | |||||
292 | ZWIERZ ZDZISŁAW | 429,80 | |||||
Zgodnie z art. 37 ust.1 pkt 2 lit g ustawy z dnia 29 czerwca 2009r. | |||||||
o finansach publicznych (Dz. U. nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) | |||||||
Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego jest programem pomocowym zgodnym z Wytycznymi | |||||||
Wspólnoty w sprawie pomocy państwa w sektorze rolnym i leśnym na lata 2007-2013 (Dz. Urz. UE C 319 z 27.12.2006 r. , str. 1) | |||||||
oraz Dyrektywą Rady 2003/96/WE z dnia 27 października 2003 r. w sprawie restrukturyzacji wspólnotowych przepisów ramowych | |||||||
dotyczących opodatkowania produktów energetycznych i energii elektrycznej (Dz. Urz. WE L 283 z 31.10.2003 r.), | |||||||
a pomoc tą ujmuje się jako program pomocy notyfikowany w Komisji Europejskiej o numerze NN 40/2006. | |||||||
Sporządził: insp. ds. księgowości podatkowej | |||||||
mgr Karolina Gromada | |||||||
tel.: 25 685 90 70 | |||||||
W Ó J T G M I N Y B O R O W I E
na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. Nr 102, poz. 651 z 2010 r z późniejszymi zmianami) -
ogłasza wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, będących własnością Gminy Borowie .
Przedmiotem sprzedaży są następujące nieruchomości :
1. Działki nr 340/2,342/30, 694/1 o pow. 0,1127 ha położone w Głoskowie, niezabudowane, uwidocznione w księdze wieczystej nr SI1G/00065542/3,SI1G/00037552/1, SI1G/00048533/2 wolnej od długów i obciążeń .
Cena nieruchomości 76900 zł
Sprzedaż jest zwolniona z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 9 ustawy o podatku od towarów i usług .
Działka położona jest przy drodze krajowej nr 76 , w części wsi od strony Garwolina przy skrzyżowaniu z drogą lokalną o nawierzchni gruntowej, w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącej zabudowy jednorodzinnej .Nieruchomość ma dostęp do sieci energetycznej gazowej i wodociągowej.
Działki przylegają do siebie i tworzą kształt nieregularny zbliżony do trójkąta.
Dla nieruchomości brak jest planu przestrzennego zagospodarowania .
2.Działka nr 342/28 o pow. 0,1576 ha , położona w Głoskowie zabudowana budynkiem mieszkalnym i gospodarczym, uwidoczniona w księdze wieczystej nr SI1G/00075957/8 , wolnej od długów i obciążeń.
Cena nieruchomości 150400 zł .
Sprzedaż zwolniona z podatku VAT na podstawie art. 43 ust.1 pkt 10a .
Działka położona jest w sąsiedztwie w/w nieruchomości przy drodze krajowej nr 76. Działka ma kształt nieregularny zbliżony do prostokąta, zwężony przy granicy z drogą . Na działce znajduje się budynek mieszkalny jednorodzinny , murowany o pow. użytkowej 81 m2 kryty blachą i budynek gospodarczy, murowany, kryty blachą, wybudowany w 1955r o pow. zabudowy 88 m2 Nieruchomość ma bezpośredni dostęp do drogi publicznej , sieci energetycznej , gazowej i wodociągowej .
Dla nieruchomości brak jest planu przestrzennego zagospodarowania.
3. Działka nr 462 o pow, 0,85 ha położona w Chrominie , nie zabudowana , uwidoczniona w księdze wieczystej nr 39406 , wolnej od długów i obciążeń.
Cena nieruchomości 104000 zł .
Sprzedaż zwolniona z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 9 .
Nieruchomość położona jest przy drodze krajowej nr76 przy granicy z wsią Łopacianka.W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się działki niezabudowane oraz zabudowa zagrodowa. Nieruchomość ma bezpośredni dostęp do drogi publicznej oraz w terenie dostępna jest sieć energetyczna, gazowa i wodociągowa .
Działka ma kształt nieregularny zbliżony do kwadratu, użytkowana jest rolniczo.
Dla nieruchomości brak jest planu przestrzennego zagospodarowania .
Osoby , którym przysługuje pierwszeństwo zakupu na podstawie art.34 ust. 1 pkt 1 i 2 w/w ustawy winne złożyć pisemne oświadczenie o zamiarze skorzystania z pierwszeństwa zakupu po wyżej określonej cenie w Urzędzie Gminy w Borowiu w terminie do 20.03.2013 r
Szczegółowych informacji o sprzedaży w/w nieruchomości można uzyskać w Urzędzie Gminy w Borowiu tel. 25 6859070
WÓJT GMINY BOROWIE
OGŁASZA KONKURS
na kandydata na stanowisko Dyrektora Zespołu Szkół w Głoskowie
1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w §1 i 2 oraz w § 10 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz. U. Nr 184, poz. 1436 z późniejszymi zmianami).
2. Zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 kwietnia 2010 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznej szkoły lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. Nr 60, poz. 373 z późniejszymi zmianami), oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju publicznej szkoły;
b) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
c) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
· stażu pracy pedagogicznej w przypadku nauczyciela, albo
· stażu pracy dydaktycznej w przypadku nauczyciela akademickiego, stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
d) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 1lit. C,
e) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
f) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na
stanowisku kierowniczym,
g) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
h)
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo
skarbowe,
i) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji
związanych z dysponowaniem
środkami publicznymi, o którym mowa wart. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za
naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114, z późn.
zm.),
j) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust.
3a ustawy z dnia 18 października 2006
r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa
państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 63, poz.
425, z późn. zm.)
k) oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię
aktu nadania stopnia
nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego — w przypadku nauczyciela,
l) oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię
karty oceny pracy lub
oceny dorobku zawodowego — w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
m) oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. — Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674, z późn. zm.) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
n) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych — w przypadku osoby niebędącej nauczycielem, o) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.
3. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem
zwrotnym i dopiskiem
„Konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół w Głoskowie”
w terminie do 15 lipca 2013r. do godz. 1600
na adres:
Urząd Gminy w Borowiu
ul. Aleksandra Sasimowskiego 2, Biuro Obsługi Interesanta.
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana
przez
Wójta Gminy Borowie.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego
kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Borowie, dnia 24.02.2014r.
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY BOROWIE
Internet Dla Mazowsza
Wójt Gminy Borowie informuje, iż w terminie od marca 2014 roku do grudnia 2015 roku na terenie Gminy Borowie będzie realizowana inwestycja pn. „Internet dla Mazowsza”, współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 obejmująca całe województwo mazowieckie.
Prace polegające na budowie doziemnej sieci światłowodowej w celu udostępnienia internetu szerokopasmowego skierowane są do mieszkańców, przedsiębiorstw i jednostek administracji publicznej Mazowsza oraz organów rządowych w województwie.
Powyższą informację podaje się na prośbę wykonawcy. W miarę pozyskiwania informacji zainteresowani będą mogli je uzyskiwać w Urzędzie Gminy Borowie, ul. A. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie.
D E C Y Z J A
Na podstawie art. 95 pkt 4 , art. 96 ust.1 , art. 97 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2010r Nr 102, poz. 651 z późn. zm. ) oraz art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r KPA z urzędu-
z a t w i e r d z a m
projekt podziału działki nr 442 o pow.1.18 ha położonej w Jaźwinach o nieuregulowanym stanie prawnym , na działki nr:
442/1 o pow. 0,1302 ha
442/2 o pow. 1,05 ha
zgodnie z mapą podziału wykonaną przez geodetę uprawnionego Tadeusza Barskiego i zarejestrowaną w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Garwolinie pod numerem P.1403.2014.722 w dniu 24.03.2014 , stanowiącą integralną część niniejszej decyzji .
U z a s a d n i e n i e
Podział nieruchomości został wykonany z urzędu na podstawie art. 95 pkt 4 w/w ustawy, w celu realizacji roszczeń do części nieruchomości , wynikających z przepisów odrębnych ustaw. Dzielona nieruchomość nie posiada dokumentów prawnych stwierdzających tytuł prawny . Zgodnie z art. 97a ustawy o gospodarce nieruchomościami , informacja o zamiarze dokonania podziału nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym została podana do publicznej wiadomości poprzez :
- zamieszczenie informacji w prasie o zasięgu ogólnopolskim w „Gazecie Prawnej” w dniu 25.05.2011r
- zamieszczenie w dniu 23.05..2011r informacji na stronie internetowej Urzędu Gminy Borowie przez okres 2 miesięcy
- zamieszczenie informacji na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Borowie w dniu 27 .05.2011 r przez okres 2 miesięcy.
W terminie 2 miesięcy od dnia ogłoszenia w prasie nie zgłosiły się osoby , którym przysługiwałyby prawa rzeczowe do przedmiotowej nieruchomości.
Wobec powyższego mogło być wszczęte postępowanie w sprawie podziału nieruchomości .
Zgodnie z art.97a ustawy o gospodarce nieruchomościami decyzja zatwierdzająca podział nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym podlega ogłoszeniu w sposób określony w art.49 KPA. W związku z tym przedmiotowa decyzja zostanie wywieszona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Borowie na okres 14 dni oraz zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy Borowie – www.borowie.pl na okres 14 dni .
Biorąc powyższe pod uwagę orzeczono jak w sentencji niniejszej decyzji .
Od decyzji niniejszej służy stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach za moim pośrednictwem w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia .
Otrzymuje :
1. Władający działką nr 442 poprzez ogłoszenie na tablicach informacyjnych stosownie do art.49 KPA , po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości , doręczenie uważa się za dokonane .
2. Starostwo Powiatowe
08-400 Garwolin
( po uprawomocnieniu)
3. a/a
Filipówka dnia 12 .04. 2014 r.
OGŁOSZENIE
Ochotnicza Straż Pożarna w Filipówce ogłasza, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 25.04.2014 r. dotyczącego wyboru Wykonawcy Remontu świetlicy wiejskiej w Filipówce w Zapytaniu Ofertowym, została wybrana oferta:
Firmy- Usługi Ogólnobudowlane i Sanitarne Henryk Sitek; 08-420 Miastków Kościelny, Przykory 41A wykona remont za kwotę brutto 75 695,70 zł słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt pięć i 70/100.
Oprócz wymienionej firmy ofertę złożyły:
1. Usługi Remontowo – Budowlane Marek Domański z siedzibą w Garwolinie ul. Armii Krajowej 18, która wykona remont za kwotę brutto 79 365,04 zł słownie: siedemdziesiąt dziewięć tysięcy trzysta sześćdziesiąt pięć i 04/100
2. Zakład Remontowo-Budowlany Stefan Kozłowski, Garwolin, ul. Kościuszki 44, który wykona remont za kwotę brutto 86 054,61 zł słownie: osiemdziesiąt sześć tysięcy pięćdziesiąt cztery złote i 61/100.
……………………………………
Podpis Prezesa OSP
Zawiadomienie – Obwieszczenie
Wójta Gminy Borowie
Na podstawie art. 36 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267) informuję, iż z uwagi na skomplikowany charakter sprawy oraz konieczność uzupełnienia przez Pana Sławomira Olszewskiego raportu o oddziaływaniu na środowisko przedsięwzięcia polegającego na budowie elektrowni wiatrowej o mocy do 500 kW na działce o nr ew. 243 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Głosków, gmina Borowie, celem wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedmiotowego przedsięwzięcia, załatwienie sprawy w przedmiocie uzgodnienia warunków realizacji inwestycji przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie nastąpi do dnia 18 czerwca 2014r.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty, tj. na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Borowiu, tablicy ogłoszeń sołectwa Głosków oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Borowiu: www.borowie.eobip.pl.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego niniejsze zawiadomienie podane do publicznej wiadomości uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Otrzymują:
1. Strona Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Borowiu: www.borowie.eobip.pl
2. Tablica ogłoszeń przy Urzędzie Gminy w Borowiu, ul. A. Sasimowskiego 2
3. Tablica ogłoszeń sołectwa Głosków
4. a/a
O G Ł O S Z E N I E
Gmina Borowie informuje, że posiada do sprzedaży wagę nieautomatyczną przesuwnikową samochodową o maksymalnym obciążeniu 25 ton.
Waga została wyprodukowana przez Spółdzielnie Pracy AUTOMAT Słupsk w roku 1974.
Ostatnie świadectwo legalizacji otrzymała 2010 r. i było ważne do 30 czerwca 2012 r.
Wagę można oglądać na Gminnym Składowisku Odpadów Stałych w Słupie Pierwszym.
Wszystkich zainteresowanych kupnem wagi prosimy o składanie ofert do 5 września 2014r do godziny 1200 w Biurze Obsługi Interesanta budynek Urzędu Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2.
Szczegółowych informacji udziela Jacek Walecki tel. 25 6859070 wew. 23
Wykaz
lokalu użytkowego w gminie Borowie przeznaczonego do wynajmu w drodze bezprzetargowej na okres do trzech lat
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /tekst. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz.594 z późn. zm./ oraz art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami /tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 518 z późn. zm./ Wójt Gminy Borowie informuje o przeznaczeniu do wynajmu następującego, lokalu użytkowego w Gminie Borowie:
1/ Lokal użytkowy o powierzchni 25,30 m2 składający się z 2 pomieszczeń, wc, przedsionka – mieszczący się w budynku byłej Agronomówki w Iwowem na działce nr 1076/1
Powyższy lokal wynajmuje spółka cywilna IWOWET Grzegorz Kłos i Jan Belka – okres najmu od dnia 01.11.2004 r. Najemca opłaca regularnie czynsz najmu za lokal użytkowy oraz należy podatek od nieruchomości.
Spółka cywilna IWOWET Grzegorz Kłos i Jan Belka wystąpiła z wnioskiem o przedłużenie umowy najmu, która zostanie przedłużona na okres 1 roku do dnia 31.10.2015 r.
Wysokości opłat z tytułu najmu wynosi:
- czynsz najmu wg stawek miesięcznych wynosi 3,50 zł. za 1 m2 powierzchni użytkowej + obowiązujący podatek VAT ustalony zgodnie z Uchwałą Rady Gminy w Borowiu
- obowiązujący podatek od nieruchomości ustalony zgodnie z Uchwałą Rady Gminy w Borowiu
Wykaz wywieszono na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Borowiu na okres 21 dni oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu www.bip.borowie.pl Natomiast informacja o wywieszeniu wykazu zostanie podana do publicznej wiadomości przez ogłoszenie w Życiu Siedleckim.
Borowie, dnia 20.10.2014 roku
RG.6721.2.2012
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY BOROWIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu
projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Borowie w części wsi Chromin, Laliny, Nowa Brzuza
Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z późniejszymi zmianami), uchwały Nr XIV/71/2011 Rady Gminy w Borowie z dnia 30 grudnia 2011r. w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Borowie w części wsi Chromin, Laliny, Nowa Brzuza
zawiadamiam
o wyłożeniu do publicznego wglądu
projektu
zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Borowie w części wsi Chromin, Laliny, Nowa Brzuza
w dniach od 3 listopada 2014 roku do 24 listopada 2014 roku w siedzibie Urzędu Gminy w Borowiu, ul. Aleksandra Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie w godzinach od 9-15 oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Borowie www.bip.borowie.pl
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany planu rozwiązaniami odbędzie się dnia 19 listopada 2014 roku w Urzędzie Gminy o godz. 12.
Zgodnie z art. 18 w/w ustawy, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu może wnieść uwagi.
Uwagi należy wnieść na piśmie do Wójta Gminy Borowie z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 8 grudnia 2014 roku. Jako wniesione na piśmie uznaje się również uwagi wniesione w postaci elektronicznej przy pomocy elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP adres skrytki /928m9fdun6/skrytka (Skargi, wnioski, zapytania do urzędu) opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu w rozumieniu ustawy z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2013 r. poz. 262).
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Wójt Gminy Borowie.
Wójt Gminy Borowie
Borowie, dnia 20.10.2014 roku
RG.6721.1.2012
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY BOROWIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu
projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Borowie w części wsi Borowie, Jaźwiny
Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z późniejszymi zmianami), uchwały Nr XIV/70/2011 Rady Gminy w Borowie z dnia 30 grudnia 2011r. w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Borowie w części wsi Borowie, Jaźwiny
zawiadamiam
o wyłożeniu do publicznego wglądu
projektu
zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Borowie w części wsi Borowie, Jaźwiny
w dniach od 3 listopada 2014 roku do 24 listopada 2014 roku w siedzibie Urzędu Gminy w Borowiu, ul. Aleksandra Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie w godzinach od 9-15 oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Borowie www.bip.borowie.pl
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany planu rozwiązaniami odbędzie się dnia 19 listopada 2014 roku w Urzędzie Gminy o godz. 11.
Zgodnie z art. 18 w/w ustawy, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu może wnieść uwagi.
Uwagi należy wnieść na piśmie do Wójta Gminy Borowie z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 8 grudnia 2014 roku. Jako wniesione na piśmie uznaje się również uwagi wniesione w postaci elektronicznej przy pomocy elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP adres skrytki /928m9fdun6/skrytka (Skargi, wnioski, zapytania do urzędu) opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu w rozumieniu ustawy z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2013 r. poz. 262).
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Wójt Gminy Borowie.
Wójt Gminy Borowie
Borowie, dnia 13.11.2014r
RG.6831.9.2014
Wójt Gminy Borowie
Informuje, że zamierza przystąpić do dokonania podziału działki nr 256 położonej w Głoskowie gm. Borowie o nieuregulowanym stanie prawnym.
Jeżeli w ciągu 2 miesięcy od dnia ogłoszenia nie zgłoszą się osoby którym przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości, zostanie wszczęte postępowanie w sprawie podziału.
Podziału w/w działki dokonuje się w celu wydzielenia działki pod drogę.