ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 3410-09/10. Nazwa zadania: Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Borowie.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Energa obrót S.A
ul. Mikołaja Reja 29
80-870 Gdańsk
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-09-15.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. | Nazwa Wykonawcy | Adres Wykonawcy | Cena oferty brutto | Liczba pkt. w kryt. cena |
1. | PGE Zakład Energetyczny Warszawa-Teren S.A | 04-470 Warszawa ul. Marsa 95 | 152 969,64 zł | 293,13 |
2. | Energa Obrót S.A. | 80-870 Gdańsk Ul. Mikołaja Reja 29 | 149 461,71 zł | 300,00 |
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została nie odrzucona żadna oferta.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)
Borowie: Dostawa sprzętu gastronomicznego, mebli do punktów przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach
Numer ogłoszenia: 263130 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Aleksandra Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 0-25 6859068, faks 0-25 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu gastronomicznego, mebli do punktów przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 dostawa sprzętu gastronomicznego do punktu przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach na terenie Gminy Borowie według wykazu - załącznika Nr 5 i 5 a - garnki , miski, wiadra, pokrywy, dzbanki, chochle, deski do krojenia, noże kuchenne, szczotki, sztućce, dzbanki, tace, półmiski, kociołki elektryczne, stoły ze stali nierdzewnej, szafy wiszące, wózki, zmywarka, szafa chłodnicza, komplet garnków, bemar czterokomorowy, komplet talerzy, szklanki, łopatki do smażenia, cedzaki siatkowe, krajalnica do wędlin, zaparzacze, termosy, pojemniki gastronomiczne, ściągaczki do wody. Część 2 dostawa mebli do punktu przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach na terenie Gminy Borowie według wykazu - załącznika Nr 6 i 6a - stół prostokątny w kolorze buku z zaokrąglonymi rogami, z kolorowymi obrzeżami (żółty), nogi metalowe z możliwością regulowania wysokości (żółte). Blat o wym. 118cmx74cm i gr. 28 mm szt. 21- kolor buk. - krzesła ze sklejki z profilowanymi siedliskami i oparciami, stelaż metalowy w kolorze żółtym o różnych wysokości (26 cm, 31cm, 35 cm,38 cm) - szafki stołówkowe zaokrąglonymi rogami górnymi, obrzeża mebli wykończone PCV w kolorze żółtym. Meble należy wykonać z płyty meblowej w kolorze buk o gr. 18 mm. Uchwyty do szafek i szuflad - w formie wycinki szuflady na prowadnicach metalowych. - regał ubraniowy jednostronny o wym. 1280x1180x340 szt. 3. wykonany na stelażu metalowym góra i dół półki z płyty meblowej kolor buk. Szczegółowy zakres dostaw zawierają wykazy zamawianego sprzętu gastronomicznego i mebli..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 39.22.11.10-1, 39.14.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr.3
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NIE DOTYCZY
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NIE DOTYCZY
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy załączyć polisę ubezpieczeniową
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmian Umowy można dokonywać tylko w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia Umowy, luz zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 ; 08-412 Borowie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2 ; 08-412 Borowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu gastronomicznego, mebli do punktów przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu gastronomicznego do punktu przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach na terenie Gminy Borowie według wykazu - załącznika Nr 5 i 5 a - garnki , miski, wiadra, pokrywy, dzbanki, chochle, deski do krojenia, noże kuchenne, szczotki, sztućce, dzbanki, tace, półmiski, kociołki elektryczne, stoły ze stali nierdzewnej, szafy wiszące, wózki, zmywarka, szafa chłodnicza, komplet garnków, bemar czterokomorowy, komplet talerzy, szklanki, łopatki do smażenia, cedzaki siatkowe, krajalnica do wędlin, zaparzacze, termosy, pojemniki gastronomiczne, ściągaczki do wody..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 39.22.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu gastronomicznego, mebli do punktów przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli do punktu przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach na terenie Gminy Borowie według wykazu - załącznika Nr 6 i 6a - stół prostokątny w kolorze buku z zaokrąglonymi rogami, z kolorowymi obrzeżami (żółty), nogi metalowe z możliwością regulowania wysokości (żółte). Blat o wym. 118cmx74cm i gr. 28 mm szt. 21- kolor buk. - krzesła ze sklejki z profilowanymi siedliskami i oparciami, stelaż metalowy w kolorze żółtym o różnych wysokości (26 cm, 31cm, 35 cm,38 cm) - szafki stołówkowe zaokrąglonymi rogami górnymi, obrzeża mebli wykończone PCV w kolorze żółtym. Meble należy wykonać z płyty meblowej w kolorze buk o gr. 18 mm. Uchwyty do szafek i szuflad - w formie wycinki szuflady na prowadnicach metalowych. - regał ubraniowy jednostronny o wym. 1280x1180x340 szt. 3. wykonany na stelażu metalowym góra i dół półki z płyty meblowej kolor buk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 3410-10/10. Nazwa zadania: Dostawa grysu dolomitowego na drogę gminną w miejscowości Jaźwiny.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
MUKESS Dariusz Wielgosz
Czyszkówek 1
08-400 Garwolin
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-09-15.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. | Nazwa Wykonawcy | Adres Wykonawcy | Cena oferty brutto | Liczba pkt. w kryt. cena |
1. | PPHU Rembet Sp. z o.o. | 02-794 Warszawa, ul. Bokserska 77 | 65,88 zł/t | 275,01 |
2. | Damo Sp. z o.o. | 99-400 Łowicz, ul. Małszyce 2d/2e | 85,40 zł/t | 212,13 |
3. | Adams-Trans Przemysław Adamczyk | 26-640 Skaryszew, Maków, ul. Sporna 8 | 67,95 zł/t | 266,61 |
4. | Rad-Trans Radosław Antoniuk | 05-230 Kobyłka, ul. Napoleona 63A | 63,44 zł/t | 285,57 |
5. | MUKESS Dariusz Wielgosz | 08-400 Garwolin, Czyszkówek 1 | 60,39 zł/t | 300,00 |
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została nie odrzucona żadna oferta.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)
Wykonawcy Biorący udział w Przetargu na
Dostawę sprzętu gastronomicznego, mebli do punktów przygotowywania
i wydawania posiłków
dzieciom w Szkołach
Zamawiający
zmienia zamówienie w załączniku nr. 5 w poz. 38 zamiast zmywarki - której nie
należy wyceniać należy wycenić szafę
przelotową wykonaną z blachy nierdzewnej o wym. W-1000, D-600, H- 1800.
Szafa będzie posiadać drzwi suwane z dwoma przestawnymi półkami. Np. Stalgast
nr. katalogowy 981666100.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: RG. 3410-11/10. Nazwa zadania: Modernizacja
drogi dojazdowej, gminnej do gruntów rolnych w miejscowości Jaźwiny.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
PRD Dromos
ul. Przemysłowa 45
08-410 Wola Rębkowska
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-09-23.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu
złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
PRD
Dromos Sp. z o.o. |
08-410
Wola Rębkowska, ul. Przemysłowa 45 |
78 031,20 zł/t |
300,00 |
2. |
Fedro Sp.
z o.o. |
08-445 Osieck, ul. Kolejowa 1 |
88 535,40 zł/t |
264,42 |
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu została nie odrzucona żadna oferta.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich
formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od
niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej
(Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia
wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty
wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie
przysługuje.
Wykonawca
może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować
Zamawiającego o:
1) niezgodnej
z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym
postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności,
do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni
od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane
pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień
publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm)
Borowie: Dostawa grysu dolomitowego na drogę gminną w miejscowości Jaźwiny
Numer ogłoszenia: 280872 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247280 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa grysu dolomitowego na drogę gminną w miejscowości Jaźwiny.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa grysu dolomitowego o frakcji 0-31mm w ilości 1100 ton.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58696,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66429,00
Oferta z najniższą ceną: 66429,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93940,00
Waluta: PLN.
Borowie: Budowa Placu Zabaw przy Zespole Oświatowym w Borowiu w ramach Programu Radosna Szkoła
Numer ogłoszenia: 280796 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220440 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Placu Zabaw przy Zespole Oświatowym w Borowiu w ramach Programu Radosna Szkoła.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa placu zabaw z w miejscowości Borowie przy Zespole Oświatowym o wymiarach 23,80mx21,90m z nawierzchnią poliuretanową 306m2 i trawiastą 210m2 obejmująca między innymi: 1. Roboty pomiarowe - 0,05ha 2. Prace przygotowawcze pod plac zabaw: - usunięcie i wywóz karpy drzewa liściastego - śr. Pnia 30-50 cm szt. 1 - mechaniczne wykonanie koryta gł. 30 cm - na 306 m2 891,8 m3 - wywiezienie ziemi 41,80 m3 - wykonanie nasypów - ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów 50,00 m3 3. Wykonanie nasypów- ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów 50,00 m3 - podbudowa z tłucznia kamiennego (Fr. 32-63 mm) gr. 15 cm na 306 m2 - podbudowa z kruszywa kamiennego (fr. 12-32 mm) gr. 8 cm na 306 m2 -podbudowa z przesiewki kamiennej 0,5 - 4 mm lub piasku stabilizowanego cementem gr. 3 cm na 306 m2 - nawierzchnia z poliuretanowych płytek gr. 45 mm o wym. 100x100 cm lub 50x50 cm wierzchnia warstwa płytki pokryta granulatem EPDM w kolorach niebieskich i pomarańczowym 306,00 m2 - obramowanie placu zabaw z obrzeży elastycznych lub betonowych 100x20x6 cm na ławie betonowej 82,00 mb 4. Montaż ogrodzenia - ogrodzenie wys. 1,00 m z drewnianych paneli systemowych 1,8 m dł. wraz z dwoma furtkami szer. 1,00 m - łączna długość 91,40 mb - fundamenty pod słupki ogrodzenia placu zabaw z betonu B 20 - 1,20m3 - drewniane słupki kotwione w stopie betonowej 9x9cm szt.50 5. Wykonanie dojść-chodników do placu zabaw - wykonanie chodnika z kostki betonowej 6 cm typu Holland wraz z korytowaniem, wywozem i podbudową w kolorze czerwonym gr.6cm 185,0m2 - w tym obrzeże betonowe 86,0mb 6. Wykonanie nawierzchni trawiastej - przygotowanie podłoża pod trawnik, ułożenie humusu 210,0m2 - siew trawy 210,0m2 7. Wyposażenie placu zabaw: - dostarczenie i montaż urządzeń do zabawy Montaż zabawek typu - Zestaw wielofunkcyjny z dwoma wieżami Balbinka 02 szt.1 - Zestaw wspinaczkowy Karolina mini szt.1 - Piramida wspinaczkowa Mini 2,5m szt.1 - Huśtawka podwójna wahadłowa z met. Nogami szt.1 - Bujak na sprężynie kiwak z HDPE SKUTER szt.1 - Huśtawka typu ważka szt.1 - kosz na śmieci szt.2 - ławka z oparciem szt.2 - Regulamin placu zabaw wg załącznika szt.1 8. Obsługa geodezyjna prowadzonych robót i wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, specyfikacji wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.23.62.10-5, 36.53.50.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 206000,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 225700,00
Oferta z najniższą ceną: 225700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 229896,80
Waluta: PLN.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: GOPS. 3410-01/10. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu gastronomicznego,
mebli do punktów przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w szkołach.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
P. P. H. BO -SPORT
Aleksander Bogusz
ul. Al. Wyzwolenia 22
08-440
Pilawa
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-09-17.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu
złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
P. P. H. BO -SPORT Aleksander Bogusz |
08-440 Pilawa ul.Al.Wyzwolenia 22 |
9 940,56 |
300,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich
formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od
niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej
(Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia
wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty
wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie
przysługuje.
Wykonawca
może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować
Zamawiającego o:
1) niezgodnej
z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym
postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności,
do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni
od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane
pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień
publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm)
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: GOPS. 3410-01/10. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu gastronomicznego,
mebli do punktów przygotowania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach .
Część 1 zamówienia
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
PHU Klimatex
78-100 Kołobrzeg,
ul. Sienkiewicza 17D
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-09-17.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu
złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
Hurtownia „ROBIN” Danuta
Robaczewska |
41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Łączna 39 |
45 320,57 |
265,23 |
2. |
A-Z Gastro Elżbieta Rurynkiewicz |
45-303 Opole, ul. Wiejska |
44 447,75 |
258,21 |
3. |
GAMA Plago & Zawisza Spółka Jawna |
75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 25A |
45 725,00 |
251,01 |
4. |
PHU Klimatex |
78-100 Kołobrzeg, ul. Sienkiewicza
17D |
38 257,00 |
300,00 |
5. |
PUHP „Birex-Bis” Sławomir Birecki |
04-776 Warszawa, ul. Źródlana 30 |
41 812,95 |
224,97 |
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu została nie odrzucona żadna oferta.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni
wykonawcy.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich
formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki
ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia
wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty
wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie
przysługuje.
Wykonawca
może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować
Zamawiającego o:
1) niezgodnej
z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym
postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności,
do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni
od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane
pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień
publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm)
Borowie: Dostawa sprzętu gastronomicznego, mebli do punktów przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w szkołach.
Numer ogłoszenia: 255693 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263130 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Aleksandra Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 0-25 6859068, faks 0-25 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu gastronomicznego, mebli do punktów przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w szkołach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1 dostawa sprzętu gastronomicznego do punktu przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach na terenie Gminy Borowie według wykazu - załącznika Nr 5 i 5 a - garnki , miski, wiadra, pokrywy, dzbanki, chochle, deski do krojenia, noże kuchenne, szczotki, sztućce, dzbanki, tace, półmiski, kociołki elektryczne, stoły ze stali nierdzewnej, szafy wiszące, wózki, zmywarka, szafa chłodnicza, komplet garnków, bemar czterokomorowy, komplet talerzy, szklanki, łopatki do smażenia, cedzaki siatkowe, krajalnica do wędlin, zaparzacze, termosy, pojemniki gastronomiczne, ściągaczki do wody. Część 2 dostawa mebli do punktu przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach na terenie Gminy Borowie według wykazu - załącznika Nr 6 i 6a - stół prostokątny w kolorze buku z zaokrąglonymi rogami, z kolorowymi obrzeżami (żółty), nogi metalowe z możliwością regulowania wysokości (żółte). Blat o wym. 118cmx74cm i gr. 28 mm szt. 21- kolor buk. - krzesła ze sklejki z profilowanymi siedliskami i oparciami, stelaż metalowy w kolorze żółtym o różnych wysokości (26 cm, 31cm, 35 cm,38 cm) - szafki stołówkowe zaokrąglonymi rogami górnymi, obrzeża mebli wykończone PCV w kolorze żółtym. Meble należy wykonać z płyty meblowej w kolorze buk o gr. 18 mm. Uchwyty do szafek i szuflad - w formie wycinki szuflady na prowadnicach metalowych. - regał ubraniowy jednostronny o wym. 1280x1180x340 szt. 3. wykonany na stelażu metalowym góra i dół półki z płyty meblowej kolor buk. Szczegółowy zakres dostaw zawierają wykazy zamawianego sprzętu gastronomicznego i mebli..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 39.22.11.10-1, 39.14.10.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa sprzętu gastronomicznego, mebli do punktów przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45468,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38257,00
Oferta z najniższą ceną: 38257,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45725,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa sprzętu gastronomicznego, mebli do punktów przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9834,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9940,56
Oferta z najniższą ceną: 9940,56 / Oferta z najwyższą ceną: 9940,56
Waluta: PLN.
Borowie 10.11.2010 r.
RG.3030-28/08
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej
w złotych równowartości 14 tys. euro.
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie bloczku notatnikowego dla Projektu pn.: "Poprawa jakości usług medycznych oraz sposobu zarządzania placówką poprzez kompleksową przebudowę budynku SP ZOZ w Borowiu oraz zakup nowoczesnego sprzętu i wyposażenia" dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, w ramach Priorytetu VII: „Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego” w zakresie Działania 7.1: „Infrastruktura służąca ochronie zdrowia i życia”.
I. Opis przedmiotu zakupu
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bloczku notatnikowego w formacie A6, po 50 kartek, klejonego na grzbiecie, w ilości 500 szt., z logotypami Narodowej Strategii Spójności, Unii Europejskiej oraz marki Mazowsze, według wzoru przedstawionego w załączniku.
Termin realizacji zamówienia wynosi nie więcej niż 4 tygodnie od dnia udzielenia zlecenia.
Załącznik: wzór bloczku notatnikowego zawierający informacje wg wytycznych UE, które będą stanowiły nadruk na bloczku.
Szczegółowe wymagania dotyczące logotypu Narodowej Strategii Spójności, logotypu Unii Europejskiej oraz logotypu marki Mazowsze przedstawione zostały w:
§ Logo Narodowej Strategii Spójności - Księga Identyfikacji wizualnej Narodowej Strategii Spójności dostępna na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl
§ Logo Unii Europejskiej - załącznik nr 1 do rozporządzenia Komisji Europejskiej (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r. Informacje dostępne są również na stronie internetowej: http://europa.eu/abc/symbols/emblem/graphics1_pl.htm
§ logotyp marki Mazowsze – informacje dostępne są na stronie internetowej: www.mazovia.pl
II. Kryteria oceny oraz termin składania ofert.
Jedynym kryterium wyboru oferty jest najniższa cena.
- cenę podaną w ofercie (netto + podatek VAT = brutto w PLN) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
- cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, łącznie z dostarczeniem i montażem tablicy,
- ofertę należy przedłożyć w formie pisemnej do dnia 19.11.2010 r. w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Borowie,
adres:
Urząd Gminy Borowie
ul. Aleksandra Sasimowskiego 2
08-412 Borowie
w terminie do dnia 19 listopada 2010 r. do godz. 10:00.
Wójt Gminy Borowie
mgr inż. Wiesław Gąska
Borowie: Dostawa samochodu osobowego do celów służbowych dla Urzędu Gminy w Borowiu.
Numer ogłoszenia: 411434 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego do celów służbowych dla Urzędu Gminy w Borowiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego, wyprodukowanego w roku 2010, samochodu osobowego typu Sedan do siedziby Urzędu Gminy w Borowiu. 2. Pojazd musi spełniać wszelkie warunki dopuszczenia do ruchu drogowego na terytorium RP. 3. Kolor nadwozia srebrny metalik, tapicerka ciemna. 4. Szczegółowy opis parametrów technicznych i wyposażenia jakie musi spełniać przedmiot zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr 4
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr 3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 ; 08-412 Borowie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2 ; 08-412 Borowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wykonawcy Biorący Udział w przetargu na dostawę
samochodu osobowego do celów służbowych
dla Urzędu Gminy w Borowiu
W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrały SIWZ na dostawę Samochodu Osobowego do celów służbowych dla Urzędu Gminy w Borowiu przedstawiamy nasze stanowisko:
1. Czy zamawiający dopuszcza nadwozie typu sedan (klapa bagażnika podnosi się razem z tylną szybą ilość drzwi 4 zgodnie z homologacją?
Odp. Zamawiającemu zależy aby klapa bagażnika podnosiła się razem z tylną szybą.
2. Czy zamawiający dopuszcza inną kolorystykę auta niż zapisaną w SIWZ ?
Odp. Zamawiającemu zależy aby samochód dostarczony był w kolorze metalizowanym, nie dopuszcza możliwości dostarczenia samochodu w kolorach bieli, czerwieni i błękitów.
3. Czy zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji zamówienia do 28.02.2011 r.
Odp. Zamawiającemu zależy aby samochód był dostarczony do 31 stycznia
2011 r.
4. Czy tapicerka jest dopuszczalna w wersji materiałowej ?
Odp. Zamawiającemu dopuszcza tapicerkę materiałową ciemną.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 3410-12/10. Nazwa zadania: Dostawa Samochodu osobowego do celów służbowych dla Urzędu Gminy w Borowiu.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Sinclan - Bis
J&K Siniarscy-Czapliccy Spółka Jawna
Filia Zakręt ul. Lubelska 58
05-077 Wesoła
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-12-31.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty |
Liczba pkt. w |
1. |
Sinclan - Bis J&K
Siniarscy- |
05-077 Wesoła |
75 600,00 |
100 |
2. |
|
|
|
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została nie odrzucona żadna oferta.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)
Wójt Gminy Borowie
ogłasza
przetarg nieograniczony ofertowy
na sprzedaż samochodu służbowego :
Marka- Skoda Fabia Kombi
Rok produkcji- 2002
Silnik- 1,4 benzyna
Moc- 68 KM (50KW)
Kolor - bordowy metalik
Liczba drzwi - 4/5
Kabina - 5 osobowa
Przebieg - 238 725 km
Cena wywoławcza 6 250,00 zł (słownie: sześć tysięcy dwieście pięćdziesiąt zł)
Pojazd posiada zadrapania lakieru i wgniecenia elementów karoserii widoczne na załączonych zdjęciach. Zawieszenie pojazdu wymaga remontu.
Dodatkowe wyposażenie : hak, elektryczne szyby, elektryczne lusterka, centralny zamek, auto alarm, poduszka powietrzna, wspomaganie kierownicy, immobiliser, instalacja gazowa.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest złożenie w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2 pisemnej oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Przetarg samochodowy” oraz wpłacenie wadium wysokości 625 zł na rachunek bankowy 58 921000080047353020000010 do 21 stycznia 2011r.
Termin składnia ofert upływa w dniu 24 stycznia 2011r o godz. 11.00
Oferta winna zawierać : nazwę, adres i status prawny oferenta, datę sporządzenia ofert, sposób zapłaty, oświadczenie że oferent zapoznała się z warunkami niniejszego ogłoszenia i przyjmuje je bez zastrzeżeń, proponowaną cenę nabycia, potwierdzenie wpłaty wadium. Oferentowi, którego oferta zostanie przyjęta, wadium zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia, pozostałym oferentom kwota wadium, bez odsetek, zostanie zwrócona niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu. W przypadku ustalenia, że kilku oferentów zaoferowało tę samą, najwyższą cenę nabycia, sprzedający przeprowadzi dodatkowy przetarg ustny ograniczający do oferentów, którzy złożyli te oferty o godz. 12.00. W dniu otwarcia oferty oferent, którego oferta będzie przyjęta, zobowiązany jest przed wydaniem mu przedmiotu przetargu do zapłaty ceny najpóźniej w ciągu 7 dni od powiadomienia go o wyniku przetargu. W przypadku uchylenia się oferenta od zawarcia umowy sprzedaży wadium nie podlega zwrotowi. Przedmiot umowy zostanie wydany w dniu zapłaty.
Sprzedający nie ponosi winy za wady ukryte w oferowanym do sprzedaży samochodu. Zgłoszony do przetargu samochód można oglądać w godzinach od 8.00 do 15.00 przy budynku Urzędu Gminy w Borowiu od 17 do 21 stycznia, tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem Urzędu Gminy (tel 25 685 90 70 w 19 ).
Otwarcie oferty nastąpi w dniu 24 stycznia 2011r o godz. 11.05 w Urzędzie Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego2 w pokoju nr 11.
O wyniku przetargu oferenci zostaną powiadomieni w czasie do 3 dni od dnia zamknięcia przetargu. Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25 685 90 70 w 19.
Sprzedający zastrzega sobie prawo do uznania, że przetarg nie dał rezultatu, unieważnienia lub odstąpienia od przetargu bez podania przyczyny.