Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Borowie

www.borowie.pl
Ikona statystyk

2010-08-20

wybór oferty

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 3410-09/10. Nazwa zadania: Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Borowie.

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Energa obrót S.A

ul. Mikołaja Reja 29

80-870 Gdańsk

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-09-15.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

Lp.

Nazwa Wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena oferty brutto

Liczba pkt. w kryt. cena

1.

PGE Zakład Energetyczny Warszawa-Teren S.A

04-470 Warszawa ul. Marsa 95

152 969,64 zł

293,13

2.

Energa Obrót S.A.

80-870 Gdańsk

Ul. Mikołaja Reja 29

149 461,71 zł

300,00

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została nie odrzucona żadna oferta.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2010-08-24

Dostawa sprzętu gastronomicznego, mebli do punktów przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach

Borowie: Dostawa sprzętu gastronomicznego, mebli do punktów przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach
Numer ogłoszenia: 263130 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Aleksandra Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 0-25 6859068, faks 0-25 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu gastronomicznego, mebli do punktów przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 dostawa sprzętu gastronomicznego do punktu przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach na terenie Gminy Borowie według wykazu - załącznika Nr 5 i 5 a - garnki , miski, wiadra, pokrywy, dzbanki, chochle, deski do krojenia, noże kuchenne, szczotki, sztućce, dzbanki, tace, półmiski, kociołki elektryczne, stoły ze stali nierdzewnej, szafy wiszące, wózki, zmywarka, szafa chłodnicza, komplet garnków, bemar czterokomorowy, komplet talerzy, szklanki, łopatki do smażenia, cedzaki siatkowe, krajalnica do wędlin, zaparzacze, termosy, pojemniki gastronomiczne, ściągaczki do wody. Część 2 dostawa mebli do punktu przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach na terenie Gminy Borowie według wykazu - załącznika Nr 6 i 6a - stół prostokątny w kolorze buku z zaokrąglonymi rogami, z kolorowymi obrzeżami (żółty), nogi metalowe z możliwością regulowania wysokości (żółte). Blat o wym. 118cmx74cm i gr. 28 mm szt. 21- kolor buk. - krzesła ze sklejki z profilowanymi siedliskami i oparciami, stelaż metalowy w kolorze żółtym o różnych wysokości (26 cm, 31cm, 35 cm,38 cm) - szafki stołówkowe zaokrąglonymi rogami górnymi, obrzeża mebli wykończone PCV w kolorze żółtym. Meble należy wykonać z płyty meblowej w kolorze buk o gr. 18 mm. Uchwyty do szafek i szuflad - w formie wycinki szuflady na prowadnicach metalowych. - regał ubraniowy jednostronny o wym. 1280x1180x340 szt. 3. wykonany na stelażu metalowym góra i dół półki z płyty meblowej kolor buk. Szczegółowy zakres dostaw zawierają wykazy zamawianego sprzętu gastronomicznego i mebli..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 39.22.11.10-1, 39.14.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr.3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy załączyć polisę ubezpieczeniową

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmian Umowy można dokonywać tylko w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia Umowy, luz zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 ; 08-412 Borowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2 ; 08-412 Borowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu gastronomicznego, mebli do punktów przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu gastronomicznego do punktu przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach na terenie Gminy Borowie według wykazu - załącznika Nr 5 i 5 a - garnki , miski, wiadra, pokrywy, dzbanki, chochle, deski do krojenia, noże kuchenne, szczotki, sztućce, dzbanki, tace, półmiski, kociołki elektryczne, stoły ze stali nierdzewnej, szafy wiszące, wózki, zmywarka, szafa chłodnicza, komplet garnków, bemar czterokomorowy, komplet talerzy, szklanki, łopatki do smażenia, cedzaki siatkowe, krajalnica do wędlin, zaparzacze, termosy, pojemniki gastronomiczne, ściągaczki do wody..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 39.22.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu gastronomicznego, mebli do punktów przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli do punktu przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach na terenie Gminy Borowie według wykazu - załącznika Nr 6 i 6a - stół prostokątny w kolorze buku z zaokrąglonymi rogami, z kolorowymi obrzeżami (żółty), nogi metalowe z możliwością regulowania wysokości (żółte). Blat o wym. 118cmx74cm i gr. 28 mm szt. 21- kolor buk. - krzesła ze sklejki z profilowanymi siedliskami i oparciami, stelaż metalowy w kolorze żółtym o różnych wysokości (26 cm, 31cm, 35 cm,38 cm) - szafki stołówkowe zaokrąglonymi rogami górnymi, obrzeża mebli wykończone PCV w kolorze żółtym. Meble należy wykonać z płyty meblowej w kolorze buk o gr. 18 mm. Uchwyty do szafek i szuflad - w formie wycinki szuflady na prowadnicach metalowych. - regał ubraniowy jednostronny o wym. 1280x1180x340 szt. 3. wykonany na stelażu metalowym góra i dół półki z płyty meblowej kolor buk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

2010-08-26

Wybór oferty na dostawę grysu dolomitowego na drogę gminną w m. Jaźwiny

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 3410-10/10. Nazwa zadania: Dostawa grysu dolomitowego na drogę gminną w miejscowości Jaźwiny.

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

MUKESS Dariusz Wielgosz

Czyszkówek 1

08-400 Garwolin

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-09-15.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

Lp.

Nazwa Wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena oferty brutto

Liczba pkt. w kryt. cena

1.

PPHU Rembet Sp. z o.o.

02-794 Warszawa, ul. Bokserska 77

65,88 zł/t

275,01

2.

Damo Sp. z o.o.

 99-400 Łowicz, ul. Małszyce 2d/2e

85,40 zł/t

212,13

3.

Adams-Trans

Przemysław Adamczyk

26-640 Skaryszew, Maków,

ul. Sporna 8

67,95 zł/t

266,61

4.

Rad-Trans 

Radosław Antoniuk

05-230 Kobyłka, ul. Napoleona 63A

63,44 zł/t

285,57

5.

MUKESS

Dariusz Wielgosz

08-400 Garwolin, Czyszkówek 1

60,39 zł/t

300,00

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została nie odrzucona żadna oferta.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2010-08-27

Wykonawcy Biorący udział w Przetargu na Dostawę sprzętu gastronomicznego, mebli do punktów przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach

Wykonawcy Biorący udział w Przetargu na Dostawę sprzętu gastronomicznego, mebli do punktów przygotowywania

i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach

 

 

Zamawiający zmienia zamówienie w załączniku nr. 5 w poz. 38 zamiast zmywarki - której nie należy wyceniać należy wycenić szafę  przelotową wykonaną z blachy nierdzewnej o wym. W-1000, D-600, H- 1800. Szafa będzie posiadać drzwi suwane z dwoma przestawnymi półkami. Np. Stalgast nr. katalogowy 981666100.

 

2010-09-06

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 3410-11/10. Nazwa zadania: Modernizacja drogi dojazdowej, gminnej do gruntów rolnych w miejscowości Jaźwiny.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

PRD Dromos

ul. Przemysłowa 45

08-410 Wola Rębkowska  

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-09-23.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

 

                              
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

PRD   Dromos Sp. z o.o.

  
  

08-410   Wola Rębkowska, ul. Przemysłowa 45

  
  

78 031,20 zł/t

  
  

300,00

  
  

2.

  
  

Fedro Sp.   z o.o.  

  

 

  
  

 08-445 Osieck, ul. Kolejowa 1

  
  

88 535,40 zł/t

  
  

264,42

  

 

 

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została nie odrzucona żadna oferta.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2010-09-07

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Borowie: Dostawa grysu dolomitowego na drogę gminną w miejscowości Jaźwiny
Numer ogłoszenia: 280872 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247280 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa grysu dolomitowego na drogę gminną w miejscowości Jaźwiny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa grysu dolomitowego o frakcji 0-31mm w ilości 1100 ton.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:  Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MUKESS Dariusz Wielgosz, Czyszkówek 1, 08-400 Garwolin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58696,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66429,00

  • Oferta z najniższą ceną: 66429,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93940,00

  • Waluta: PLN.

2010-09-07

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Borowie: Budowa Placu Zabaw przy Zespole Oświatowym w Borowiu w ramach Programu Radosna Szkoła
Numer ogłoszenia: 280796 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220440 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Placu Zabaw przy Zespole Oświatowym w Borowiu w ramach Programu Radosna Szkoła.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa placu zabaw z w miejscowości Borowie przy Zespole Oświatowym o wymiarach 23,80mx21,90m z nawierzchnią poliuretanową 306m2 i trawiastą 210m2 obejmująca między innymi: 1. Roboty pomiarowe - 0,05ha 2. Prace przygotowawcze  pod plac zabaw: - usunięcie i wywóz karpy drzewa liściastego - śr. Pnia 30-50 cm szt. 1 - mechaniczne wykonanie koryta gł. 30 cm - na 306 m2  891,8 m3 - wywiezienie ziemi  41,80 m3 - wykonanie nasypów - ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów  50,00 m3 3. Wykonanie nasypów- ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów  50,00 m3 - podbudowa z tłucznia kamiennego (Fr. 32-63 mm) gr. 15 cm na 306 m2 - podbudowa z kruszywa kamiennego (fr. 12-32 mm) gr. 8 cm na 306 m2 -podbudowa z przesiewki kamiennej 0,5 - 4 mm lub piasku stabilizowanego cementem gr. 3 cm na 306 m2 - nawierzchnia z poliuretanowych płytek gr. 45 mm o wym. 100x100 cm lub 50x50 cm wierzchnia warstwa płytki pokryta granulatem EPDM w kolorach niebieskich i pomarańczowym  306,00 m2 - obramowanie placu zabaw z obrzeży elastycznych lub betonowych 100x20x6 cm na ławie betonowej 82,00 mb 4. Montaż ogrodzenia - ogrodzenie wys. 1,00 m z drewnianych paneli systemowych 1,8 m dł. wraz z dwoma furtkami szer. 1,00 m - łączna długość 91,40 mb - fundamenty pod słupki ogrodzenia placu zabaw z betonu B 20 - 1,20m3 - drewniane słupki kotwione w stopie betonowej 9x9cm szt.50 5. Wykonanie dojść-chodników do placu zabaw - wykonanie chodnika z kostki betonowej  6 cm typu Holland wraz z korytowaniem, wywozem i podbudową w kolorze czerwonym gr.6cm 185,0m2 - w tym obrzeże betonowe  86,0mb 6. Wykonanie nawierzchni trawiastej - przygotowanie podłoża pod trawnik, ułożenie humusu 210,0m2 - siew trawy  210,0m2 7. Wyposażenie placu zabaw: - dostarczenie i montaż urządzeń do zabawy Montaż zabawek typu - Zestaw wielofunkcyjny z dwoma wieżami Balbinka 02                         szt.1 - Zestaw wspinaczkowy Karolina mini                                                    szt.1 - Piramida wspinaczkowa Mini 2,5m                                                     szt.1 - Huśtawka podwójna wahadłowa z met. Nogami                                 szt.1 - Bujak na sprężynie kiwak z HDPE SKUTER                                       szt.1 - Huśtawka typu ważka                                                                          szt.1 - kosz na śmieci                                                                                     szt.2 - ławka z oparciem                                                                                 szt.2 - Regulamin placu zabaw wg załącznika                                               szt.1 8. Obsługa geodezyjna prowadzonych robót i wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, specyfikacji wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.23.62.10-5, 36.53.50.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:  Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Roboty Budowlano-Ziemne, Zabiele 41, 21-450 Stoczek Łukowski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 206000,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 225700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 225700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 229896,80

  • Waluta: PLN.

2010-09-08

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZAWIADOMIENIE

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: GOPS. 3410-01/10. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu gastronomicznego, mebli do punktów przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w szkołach.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

P. P. H. BO -SPORT

Aleksander Bogusz

ul. Al. Wyzwolenia 22

08-440  Pilawa

 

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-09-17.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                                        
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

P. P. H. BO -SPORT

  

Aleksander Bogusz

  

 

  
  

08-440  Pilawa

  

ul.Al.Wyzwolenia 22

  

 

  
  

9 940,56

  
  

300,00

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  

 

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2010-09-08

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZAWIADOMIENIE

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: GOPS. 3410-01/10. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu gastronomicznego, mebli do punktów przygotowania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach .

Część 1 zamówienia

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

PHU Klimatex

78-100 Kołobrzeg,

ul. Sienkiewicza 17D

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-09-17.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                                                                                         
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty brutto

  
  

Liczba pkt. w kryt. cena

  
  

1.

  
  

 Hurtownia „ROBIN” Danuta   Robaczewska

  
  

41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Łączna 39

  
  

45 320,57

  
  

265,23

  
  

2.

  
  

A-Z Gastro Elżbieta Rurynkiewicz

  
  

45-303 Opole, ul. Wiejska 122 A

  
  

44 447,75

  
  

258,21

  
  

3.

  
  

GAMA Plago & Zawisza Spółka Jawna

  
  

75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 25A

  
  

45 725,00

  
  

251,01

  
  

4.

  
  

PHU Klimatex

  
  

78-100 Kołobrzeg, ul. Sienkiewicza   17D

  
  

38 257,00

  
  

300,00

  
  

5.

  
  

PUHP „Birex-Bis” Sławomir Birecki

  
  

04-776 Warszawa, ul. Źródlana 30

  
  

41 812,95

  
  

224,97

  

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została nie odrzucona żadna oferta.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

2010-09-17

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Borowie: Dostawa sprzętu gastronomicznego, mebli do punktów przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w szkołach.
Numer ogłoszenia: 255693 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263130 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Aleksandra Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 0-25 6859068, faks 0-25 6859072.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu gastronomicznego, mebli do punktów przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w szkołach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1 dostawa sprzętu gastronomicznego do punktu przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach na terenie Gminy Borowie według wykazu - załącznika Nr 5 i 5 a - garnki , miski, wiadra, pokrywy, dzbanki, chochle, deski do krojenia, noże kuchenne, szczotki, sztućce, dzbanki, tace, półmiski, kociołki elektryczne, stoły ze stali nierdzewnej, szafy wiszące, wózki, zmywarka, szafa chłodnicza, komplet garnków, bemar czterokomorowy, komplet talerzy, szklanki, łopatki do smażenia, cedzaki siatkowe, krajalnica do wędlin, zaparzacze, termosy, pojemniki gastronomiczne, ściągaczki do wody. Część 2 dostawa mebli do punktu przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach na terenie Gminy Borowie według wykazu - załącznika Nr 6 i 6a - stół prostokątny w kolorze buku z zaokrąglonymi rogami, z kolorowymi obrzeżami (żółty), nogi metalowe z możliwością regulowania wysokości (żółte). Blat o wym. 118cmx74cm i gr. 28 mm szt. 21- kolor buk. - krzesła ze sklejki z profilowanymi siedliskami i oparciami, stelaż metalowy w kolorze żółtym o różnych wysokości (26 cm, 31cm, 35 cm,38 cm) - szafki stołówkowe zaokrąglonymi rogami górnymi, obrzeża mebli wykończone PCV w kolorze żółtym. Meble należy wykonać z płyty meblowej w kolorze buk o gr. 18 mm. Uchwyty do szafek i szuflad - w formie wycinki szuflady na prowadnicach metalowych. - regał ubraniowy jednostronny o wym. 1280x1180x340 szt. 3. wykonany na stelażu metalowym góra i dół półki z płyty meblowej kolor buk. Szczegółowy zakres dostaw zawierają wykazy zamawianego sprzętu gastronomicznego i mebli..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 39.22.11.10-1, 39.14.10.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:  Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu gastronomicznego, mebli do punktów przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Klimatex, ul. Sienkiewicza 17D, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45468,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38257,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38257,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45725,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa sprzętu gastronomicznego, mebli do punktów przygotowywania i wydawania posiłków dzieciom w Szkołach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H. BO-SPORT Aleksander Bogusz, ul. Al. Wyzwolenia 22, 08-440 Pilawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9834,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9940,56

  • Oferta z najniższą ceną: 9940,56 / Oferta z najwyższą ceną: 9940,56

  • Waluta: PLN.

2010-11-10

ZAPYTANIE OFERTOWE

Borowie 10.11.2010 r.

RG.3030-28/08

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej

                 w złotych równowartości 14 tys. euro.

 

     Zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie bloczku notatnikowego dla Projektu pn.: "Poprawa jakości usług medycznych oraz sposobu zarządzania placówką poprzez kompleksową przebudowę budynku SP ZOZ w Borowiu oraz zakup nowoczesnego sprzętu i wyposażenia" dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, w ramach Priorytetu VII: Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego” w zakresie Działania 7.1: „Infrastruktura służąca ochronie zdrowia i życia”.

 

I. Opis przedmiotu zakupu

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bloczku notatnikowego w formacie A6, po 50 kartek, klejonego na grzbiecie, w ilości 500 szt., z logotypami Narodowej Strategii Spójności, Unii Europejskiej oraz marki Mazowsze, według wzoru przedstawionego w załączniku.

Termin realizacji zamówienia wynosi nie więcej niż 4 tygodnie od dnia udzielenia zlecenia.

Załącznik: wzór bloczku notatnikowego zawierający informacje wg wytycznych UE, które będą stanowiły nadruk na bloczku.

Szczegółowe wymagania dotyczące logotypu Narodowej Strategii Spójności, logotypu Unii Europejskiej oraz logotypu marki Mazowsze przedstawione zostały w:

§         Logo Narodowej Strategii Spójności - Księga Identyfikacji wizualnej Narodowej Strategii Spójności dostępna na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl

§         Logo Unii Europejskiej - załącznik nr 1 do rozporządzenia Komisji Europejskiej (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r. Informacje dostępne są również na stronie internetowej: http://europa.eu/abc/symbols/emblem/graphics1_pl.htm

§          logotyp marki Mazowsze – informacje dostępne są na stronie internetowej: www.mazovia.pl

 

 

II. Kryteria oceny oraz termin składania ofert.

 

Jedynym kryterium wyboru oferty jest najniższa cena.

-       cenę podaną w ofercie (netto + podatek VAT = brutto w PLN) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,

-       cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, łącznie z dostarczeniem i montażem tablicy,

-       ofertę należy przedłożyć w formie pisemnej do dnia 19.11.2010 r. w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Borowie,

adres:

Urząd Gminy Borowie

ul. Aleksandra Sasimowskiego 2

08-412 Borowie

gmina@borowie.pl

w terminie do dnia 19 listopada 2010 r. do godz. 10:00.

 

 

 

                                                       Wójt Gminy Borowie

                                              mgr inż. Wiesław Gąska

2010-12-16

Dostawa samochodu osobowego do celów służbowych dla Urzędu Gminy w Borowiu.

Borowie: Dostawa samochodu osobowego do celów służbowych dla Urzędu Gminy w Borowiu.
Numer ogłoszenia: 411434 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego do celów służbowych dla Urzędu Gminy w Borowiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego, wyprodukowanego w roku 2010, samochodu osobowego typu Sedan do siedziby Urzędu Gminy w Borowiu. 2. Pojazd musi spełniać wszelkie warunki dopuszczenia do ruchu drogowego na terytorium RP. 3. Kolor nadwozia  srebrny metalik, tapicerka ciemna. 4. Szczegółowy opis parametrów technicznych i wyposażenia jakie musi spełniać przedmiot zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr 4

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wypełnić załącznik Nr 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 ; 08-412 Borowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2 ; 08-412 Borowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

2010-12-21

Wykonawcy Biorący Udział w przetargu na dostawę samochodu osobowego do celów służbowych dla Urzędu Gminy w Borowiu

Wykonawcy Biorący Udział w przetargu na dostawę

samochodu osobowego do celów służbowych

dla Urzędu Gminy w Borowiu

 

 

 

 

 

W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrały SIWZ na dostawę Samochodu Osobowego do celów służbowych dla Urzędu Gminy w Borowiu przedstawiamy nasze stanowisko:

 

1.      Czy zamawiający dopuszcza nadwozie typu sedan (klapa bagażnika podnosi się razem z tylną szybą ilość drzwi 4 zgodnie z homologacją?

Odp. Zamawiającemu zależy aby klapa bagażnika podnosiła się razem z tylną szybą.

 

2.      Czy zamawiający dopuszcza inną kolorystykę auta niż zapisaną w SIWZ ?

Odp. Zamawiającemu zależy aby samochód dostarczony był w kolorze metalizowanym, nie dopuszcza możliwości dostarczenia samochodu w kolorach bieli, czerwieni i błękitów.

 

3.      Czy zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji zamówienia do 28.02.2011 r.

Odp. Zamawiającemu zależy aby samochód był dostarczony do 31 stycznia

2011 r.

 

4.      Czy tapicerka jest dopuszczalna w wersji materiałowej ?

 

Odp. Zamawiającemu dopuszcza tapicerkę materiałową ciemną.

2010-12-29

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 3410-12/10. Nazwa zadania: Dostawa Samochodu osobowego do celów służbowych dla Urzędu Gminy w Borowiu.

 1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Sinclan - Bis

J&K Siniarscy-Czapliccy Spółka Jawna

Filia Zakręt ul. Lubelska 58

05-077  Wesoła

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-12-31.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

                              
  

Lp.

  
  

Nazwa Wykonawcy

  
  

Adres Wykonawcy

  
  

Cena oferty
   brutto

  
  

Liczba pkt. w
  kryt. cena

  
  

1.

  
  

Sinclan - Bis

  

J&K   Siniarscy-
  Czapliccy Spółka Jawna

  
  

05-077  Wesoła
  
ul.   Lubelska 58

  
  

75 600,00

  
  

100

  
  

2.

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  
  

 

  

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została nie odrzucona żadna oferta.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

 

2011-01-13

Wójt Gminy Borowie ogłasza przetarg nieograniczony ofertowy na sprzedaż samochodu służbowego:

Wójt Gminy Borowie

ogłasza

przetarg nieograniczony ofertowy

 

 

na sprzedaż samochodu służbowego :

Marka- Skoda Fabia Kombi

Rok produkcji- 2002

Silnik- 1,4 benzyna

Moc- 68 KM (50KW)

Kolor - bordowy metalik

Liczba drzwi - 4/5

Kabina - 5 osobowa

Przebieg - 238 725  km

Cena wywoławcza 6 250,00 zł (słownie: sześć tysięcy dwieście pięćdziesiąt zł)

Pojazd posiada zadrapania lakieru i wgniecenia elementów karoserii widoczne na załączonych zdjęciach. Zawieszenie pojazdu wymaga remontu.

 

Dodatkowe wyposażenie : hak, elektryczne szyby, elektryczne lusterka, centralny zamek, auto alarm, poduszka powietrzna, wspomaganie kierownicy, immobiliser, instalacja gazowa.

 

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest złożenie w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2 pisemnej oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Przetarg samochodowy” oraz wpłacenie wadium wysokości 625 zł na rachunek bankowy 58 921000080047353020000010 do 21 stycznia 2011r.

 

Termin składnia ofert upływa w dniu 24 stycznia 2011r o godz. 11.00

 

Oferta winna zawierać : nazwę, adres i status prawny oferenta, datę sporządzenia ofert, sposób zapłaty, oświadczenie że oferent zapoznała się z warunkami niniejszego ogłoszenia i przyjmuje je bez zastrzeżeń, proponowaną cenę nabycia, potwierdzenie wpłaty wadium. Oferentowi, którego oferta zostanie przyjęta, wadium zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia, pozostałym oferentom kwota wadium, bez odsetek, zostanie zwrócona niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu. W przypadku ustalenia, że kilku oferentów zaoferowało tę samą, najwyższą cenę nabycia, sprzedający przeprowadzi dodatkowy przetarg ustny ograniczający do oferentów, którzy złożyli te oferty o godz. 12.00. W dniu otwarcia oferty oferent, którego oferta będzie przyjęta, zobowiązany jest przed wydaniem mu przedmiotu przetargu do zapłaty ceny najpóźniej w ciągu 7 dni od powiadomienia go o wyniku przetargu. W przypadku uchylenia się oferenta od zawarcia umowy sprzedaży wadium nie podlega zwrotowi. Przedmiot umowy zostanie wydany w dniu zapłaty.

Sprzedający nie ponosi winy za wady ukryte w oferowanym do sprzedaży samochodu. Zgłoszony do przetargu samochód można oglądać w godzinach od 8.00 do 15.00 przy budynku Urzędu Gminy w Borowiu od 17 do 21 stycznia, tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem Urzędu Gminy (tel 25 685 90 70 w 19 ).

 

Otwarcie oferty nastąpi w dniu 24 stycznia 2011r o godz. 11.05 w Urzędzie Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego2 w pokoju nr 11.

 

O wyniku przetargu oferenci zostaną powiadomieni w czasie do 3 dni od dnia zamknięcia przetargu. Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25 685 90 70 w 19.

 

Sprzedający zastrzega sobie prawo do uznania, że przetarg nie dał rezultatu, unieważnienia lub odstąpienia od przetargu bez podania przyczyny.

  

GALERIA ZDJĘĆ SAMOCHODU


 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2018-10-17 13:52:41, zmian dokonał(a): borowie

WCAG 2.0 (Level AA)