Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Borowie

www.borowie.pl
Ikona statystyk

2009-10-21

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Wykonawcy biorący udział w przetargu

na

„Przebudowę budynku SP ZOZ

w Borowiu

Wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia”

Część 2 i 3 zamówienia

 

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 3410-06/09. Nazwa zadania:  Nazwa zadania„Przebudowę budynku SP ZOZ W Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia”

Część 2 i 3 zamówienia

 

Działając na podstawie art. 93 ust. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

 

Uzasadnienie faktyczne:

Nie złożono żadnej oferty

 

Uzasadnienie prawne:

Art. 93 ust 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

2009-10-21

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Wykonawcy biorący udział w przetargu

na

„Przebudowę budynku SP ZOZ

w Borowiu

Wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia”

Część 4 zamówienia

 

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 3410-06/09. Nazwa zadania:  Nazwa zadania„Przebudowę budynku SP ZOZ W Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia”

Część 4 zamówienia

 

Działając na podstawie art. 93 ust. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

 

Uzasadnienie faktyczne:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

 

Uzasadnienie prawne:

Art. 93 ust 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

 

2009-11-03

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Borowie: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia. Część budowlana
Numer ogłoszenia: 195441 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 329424 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia. Część budowlana.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostanie podzielona na cztery części. Część 1 roboty budowlane. Część 2 dostawa sprzętu medycznego, Część 3 dostawa sprzętu komputerowego, Część 4 dostawa mebli.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.50-7, 33.10.00.00-1, 30.21.33.00-8, 39.10.00.00-3.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1024627 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:  Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia. Część budowlana.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDRAMAT, ul. Sikorskiego 76, 08-400 Garwolin, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 659616.50
  • Oferta z najniższą ceną: 659616.50 oferta z najwyższą ceną: 716776.76
  • Waluta: PLN.

2009-11-12

Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu

Borowie: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu
Numer ogłoszenia: 206317 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostanie podzielone na siedem części Część 1 dostawa sprzętu medycznego - USG z 3 sondami (1 kop) Część 2 dostawa sprzętu medycznego - Autoklaw, Unit Stomatologiczny, Radiogram, Aparat RTG, Stołek stomatologiczny (po 1 sztuce) Część 3 dostawa sprzętu medycznego - Elektrokardiograf z wózkiem (1kop), Holter ciśnieniowy z rejestratorem i oprogramowaniem (1 kop) + rejestratory ciśnienia (2 szt) Część 4 dostawa sprzętu medycznego - Fotel ginekologiczny(1 szt), Kolposkop (1 szt) Część 5 dostawa sprzętu medycznego- Zestaw reanimacyjny (1 kop), kozetka lekarska (8 szt), lampy medyczne zabiegowe i bakteriobójcze (8 szt), wagi lekarskie (8 szt)i dla niemowląt (1 szt), stół dla niemowląt (1 szt), lodówka do przechowywania lekarstw (1 szt), stolik zabiegowy (8 szt) Część 6 dostawa sprzętu komputerowego - zestaw komputerowy (8 kop) serwer (1 kop), komputer przenośny (1 szt), urządzenie wielofunkcyjne (1 szt), sieć komputerowa, system komputerowy do obsługi ośrodka zdrowia Część 7 dostawa mebli - biurka lekarskie (8 szt), fotele do biurek (8 szt), szafy lekarskie (10 szt), szafy kartotekowe (3 szt).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Należy wypełnić załączniki nr 3,4 i 5 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Załączyć polisę ubezpieczeniową. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie zał. nr 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr: 1.   - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Załącznik nr 2   - Wykaz wykonanych  dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Załącznik nr 4   - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników - załącznik nr 3 - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie za opłatą w wysokości 30zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane zakupy będą dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparat USG z trzema sądami szt. 1 Szczegółowy parametry aparatu USG znajduje się w załączonym opisie urządzenia medyczne część 1 zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego sprzętu medycznego do budynku SP ZOZ w Borowiu: autoklaw szt.1, unit stomatologiczny komplet 1, radiograf szt.1, stołek stomatologiczny szt. 1. Szczegółowy zakres znajduje się w załączonym opisie urządzenia medyczne część 2 zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego sprzętu medycznego do budynku SP ZOZ w Borowiu: Elektrokardiograf z wózkiem kop. 1, holter ciśnieniowy z rejestratorem i oprogramowaniem komplet 1, rejestrator ciśnienia szt. 2. Szczegółowe parametry znajdują się w załączonym opisie urządzenia medyczne część 3 zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego sprzętu medycznego do budynku SP ZOZ w Borowiu: fotel ginekologiczny szt. 1, kolposkop szt. 1. Szczegółowe parametry znajdują się w załączonym opisie urządzenia medycznego część 4 zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego sprzętu medycznego do budynku SP ZOZ w Borowiu. Zestaw reanimacyjny szt. 1, kozetka lekarska szt. 8, lampy medyczne zabiegowe szt. 8, lampy bakteriobójcze szt. 8, wagi lekarskie ze wzrostem szt. 8, waga dla niemowląt szt. 1, stół dla niemowląt szt. 1, lodówka do przechowywania lekarstw, szczepionek, próbek szt. 1, stolik zabiegowy szt. 8. Szczegółowe parametry znajdują się w załączonym opisie urządzenia medyczne część 5 zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposarzenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego sprzętu komputerowego do budynku SP ZOZ w Borowiu: zestaw komputerowy kompletów 8, serwer komplet 1, komputer przenośny laptop szt. 1, urządzenie wielofunkcyjne szt. 1, wykonanie sieci komputerowej szt.1, montaż systemu komputerowego do obsługi Ośrodka Zdrowia licencja na 10 stanowisk. Szczegółowy opis znajduje się w załączonej specyfikacji komputerów w części 6 zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 32.41.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposarzenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionych mebli do budynku SP ZOZ w Borowiu: biurko lekarskie szt. 8, fotel do biurka szt. 8, szafy lekarskie szt. 6, szafy lekarskie szt. 4, szafy kartotekowe szt. 3. Szczegółowy opis dostarczanych mebli znajduje się w załączniku opis mebli część 7 zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.15.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


2009-11-18

Odpowiedzi na pytania dot. przetargu na „Dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu„ Część 1 zamówienia

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu

Część 1 zamówienia

 

 

W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę urządzeń medycznych część 1 zamówienia przedstawiamy nasze stanowisko:

 

1. Czy zamawiający dopuści do przetargu wysokiej klasy aparat USG posiadający możliwość rozbudowy o głowicę śródoperacyjną typu L ?

Odp. Zamawiający dopuszcza oferty które będą ofertami bogatszymi niż przedstawione w specyfikacjach.  Dostawca składając ofertę bogatszą niż opisaną w przetargu musi brać pod uwagę cenę i jej konkurencyjność.

 

2. Prosimy o potwierdzenie że zamawiający wymaga zaoferowania aparatu fabrycznie nowego z roku produkcji 2009 ?

Odp. Zamawiający ogłaszając przetarg na dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia dopuszcza dostawę tylko sprzętu nowego. Mając na uwadze iż do realizacji zamówienia może dojść dopiero w IV kw. roku 2010 sprzęt zamawiany może być wyprodukowany w roku 2009 lub 2010.

2009-11-26

Odpowiedzi na pytania dotyczące przetargu SP ZOZ

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu

Część 3 zamówienia

W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę urządzeń medycznych część 3 zamówienia przedstawiamy nasze stanowisko:

Część 3 Elektrograf z wózkiem

1. Czy Zamawiający dopuści aparat EKG o wymiarach (D x S x W) 407 x 312 x 125 mm?

Odp. Zamawiający dopuszcza aparat EKG o wymienionych parametrach.

2. Czy Zamawiający dopuści wagę aparatu 5,7 kg ?

Odp. Zamawiający dopuszcza wymienioną wagę aparatu.

Holter ciśnieniowy z rejestratorem i oprogramowaniem

3. Czy  Zamawiający dopuści rejestrator o wymiarach 98 x 69 x 29 cm ?

Odp. Zamawiający dopuszcza rejestrator o wymienionych wymiarach.

4. Czy Zamawiający dopuści system bez możliwości rejestracji poza systemem komputerowym?

Odp. Zamawiający nie dopuszcza możliwości rejestracji poza systemem komputerowym.

5. Czy Zamawiający dopuści system z podziałem na 4 okresy pomiarowe ?

Odp. Zamawiający dopuszcza podział na cztery okresy pomiarowe systemu

6. Czy Zamawiający dopuści system z analizą obejmującą statystyki: Max, Min, Zakres, Średnia, SD i wiele innych, ale bez analizy UQ, LQ oraz Median?

Odp. Holter ciśnieniowy powinien posiadać wszystkie systemy analiz.

7. Czy Zamawiający dopuści system z podłączeniem rejestratora za pomocą optycznego kabla USB ?

Odp. Zamawiający dopuszcza podłączenie rejestratora za pomocą optycznego kabla USB.

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu

Część 3 zamówienia

W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę urządzeń medycznych część 3, 4 ,5 i 7 zamówienia przedstawiamy nasze stanowisko:

Część 3 Holter ciśnieniowy z rejestratorem i oprogramowaniem

1. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie Holtera z typem ochrony B ?

Odp. Tak

2. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie Rejestratora ciśnienia z możliwością podłączenia do komputera za pomocą USB?

Odp. Zamawiający dopuszcza podłączenie rejestratora za pomocą  USB.

Część 4 Zamówienia

3. Czy  Zamawiający dopuści możliwość złożenia oferty dla części 4 tylko na fotel ginekologiczny, tak aby wszyscy oferenci mogli wziąć udział w przetargu ?

Odp. Zamawiający mając na uwadze czas jaki został do otwarcia ofert oraz konieczność zmiany Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części IV „Opis przedmiotu zamówienia”, jak również w związku z tym konieczność zmiany treści ogłoszenia przetargu nie dopuszcza możliwości dzielenia części 4 zamówienia na poszczególne urządzenia.

Część 5 Zamówienia

4. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wydzielenie z pakietu soli fizjologicznej 0,9 % 500 ml?

Sól fizjologiczna jest produktem leczniczym sprzedaż której mogą prowadzić hurtownie farmaceutyczne nie zaś hurtownie medyczne. Pozostałe pozycje ujęte w tym pakiecie to sprzęt medyczny. Wydzielenie soli fizjologicznej z pakietu umożliwi naszej firmie złożenie konkurencyjnej oferty a Zamawiającemu otrzymanie większej ilości ofert.

Odp. Zamawiający wydziela z pakietu sól fizjologiczną.

Część 7 Zamówienia

5. Prosimy o określenie wymiarów zewnętrznych szafy kartotekowych.

Odp. Zamawiający zamawia 3 szafy kartotekowe o wymiarach:

Wysokość – 120 cm, Głębokość -   55 cm,  Szerokość – 40 cm.

2009-11-26

Ogłoszenie - Kręgielnia Borowie

Borowie: Zakup wyposażenia kręgielni w Borowiu
Numer ogłoszenia: 222461 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia kręgielni w Borowiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa kompletnej kręgielni cztero torowej wyposażonej w: - maszyny sznurowe pracujące w cyklu automatycznym - skrzynie sterującą maszyną z wyjściem do systemu prezentacji wyników na monitorach LCD - przednia ściana maszynowni wykonana ze sklejki - podbudowa drewniana torów do wysokości 43 cm - nawierzchnia torów i rozbiegów z efektem U-V, płyta min 10 mm z certyfikatem międzynarodowym do gry w Bowling wg norm amerykańskich ABC z naniesionymi strzałkami, punktami oraz liniami - rynny boczne na torach wykonane z tworzywa sztucznego - system spalonego na torach - wyciągarka elektryczna kul na rozbiegu z podajnikiem na min 10 kul - monitory LCD 40 calowe do wyświetlania wyników gry - konsola do ustawiania parametrów gry przy torze jako monitory dotykowe LCD 15 cala - system prezentacji wyników i sterowania na monitorach torowych - kręgle do gry z efektem U-V - kule do gry w rozmiarach od 8 do 15 lbs - buty do gry w bowling - centralny system do uruchamiania torów - wykonanie instalacji elektrycznej do zasilania maszyn kręgielni - wykonanie instalacji elektrycznej do zasilania elementów wyposażenia kręgielni - wykonanie oświetlenia U-V i ledowego - wykonanie systemu nagłośnienia sali kręgielni - wykonanie instalacji telewizyjnej na sali kręgielni 2. Maszyny automatycznej do mycia i oliwienia torów 3. Wykonanie podestu drewnianego i schodów wejściowych 4. Dostawa regału na kule i buty 5. Dostawa siedlisk dla graczy 6. Wykonanie recepcji na sali kręgielni 7. Wykonanie stolika + 4 hockerów 8. Malowanie ścian z efektem U-V 9. Dostawa wyposażenia do Hali Sportowej w Borowiu 10. Montaż wymienionych elementów kręgielni Szczegółowy opis wyposażenia kręgielni zawiera Specyfikacja wyposażenia kręgielni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.47.20.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Należy wypełnić załączniki nr 3,4 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Załączyć polisę ubezpieczeniową. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie zał. nr 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr: 1. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Załącznik nr 2 - Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat wykonali dostawy kręgielni 4- torowych lub większej wraz z kompleksowym wyposażeniem pomieszczenia o wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł brutto każda , odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Załącznik nr 4 - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników - załącznik nr 3 - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. A.Sasimowskiego 2 08-412 Borowie za opłatą wysokości 30 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Borowie ul. A.Sasimowskiego 2 Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja planowana do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

2009-12-01

Odpowiedzi na pytania do przetargu „Zakup wyposażenia kręgielni w Borowiu„

 

Wykonawcy biorący udział w przetargu  na

Zakup wyposażenia kręgielni w Borowiu

 

 

 

 

W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na Zakup wyposażenia kręgielni w Borowiu przedstawiamy nasze stanowisko:

 

  1. Czy w myśl SIWZ oferent musi przedstawić jako      potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia co najmniej 5      zrealizowanych przez Dostawcę kręgielni 4 – torowych lub większych w      okresie ostatnich 3 lat z których każda odpowiada wartości min 500 000,00      zł?

Podstawą zapytania jest fakt, iż w SIWZ określono wg nas, iż każda z 5 powinna być o wartości min 500 000,00 zł w okresie ostatnich 3 lat. Jednak we wzorze załącznika nr 4 „DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE” w jego treści napisano iż dotyczy to ostatnich 5 lat.

 

Czy mam rozumieć, iż dotyczy to ostatnich 3 lat ? a w załączniku jest wpisane omyłkowo 5 lat.

Odp. Zamawiający wpisał omyłkowo pięć lat w załączniku nr 4. Dostawcy powinni wykazać się doświadczeniem zawodowym potwierdzonym referencjami w okresie ostatnich trzech lat.

 

2009-12-07

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DOT. CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA "Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu”

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Nazwa zadania:  Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu” część 1 zamówienia.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Euromed Medical

 Solution Sp. z o.o.

ul. Szczęsna 2

60-587 Poznań

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena 147 660,00 zł brutto

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2009-12-30.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 P z p oraz Kodeks Cywilny

 

  2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.

 

  3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

 

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia

2009-12-07

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA dla Części 2 , 4 i 6 zamówienia na „Dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu”

Wykonawcy biorący udział w przetargu

na

„Dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu”

Część 2 , 4 i 6 zamówienia

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 3410-07/09. Nazwa zadania:  „Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu”

Część 2, 4 i 6 zamówienia

 

Działając na podstawie art. 93 ust. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowych postępowań.

 

Uzasadnienie faktyczne:

Nie złożono żadnej oferty

 

Uzasadnienie prawne:

Art. 93 ust 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

2009-12-07

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DOT. CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA "Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu”

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Nazwa zadania:  Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu” część 3 zamówienia.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Emergency Medical

System Poland Sp. z o.o.

ul. Ułanów 7

20-554 Lublin

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena 20 818,99 zł brutto

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2009-12-30.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

  2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.

 

  3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

 

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia

2009-12-07

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA dla części 5 na „Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu”

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 3410-07/09. Nazwa zadania:  „Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu”

Część 5 zamówienia

 

Działając na podstawie art. 93 ust. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

 

Uzasadnienie faktyczne:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

Uzasadnienie prawne:

Art. 93 ust 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

2009-12-07

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DOT. CZĘŚCI 7 ZAMÓWIENIA "Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu”

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Nazwa zadania:  Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu” część 7 zamówienia.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

MIRAND Sp. z o.o.

 ul. Adama 1

40-467  Katowice

 

Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena 35 880,20 zł brutto

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2009-12-30.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

  2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.

 

  3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

 

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia

2009-12-09

WNIOSEK W SPRAWIE ROZSTRZYGNIĘCIA PROTESTU

WNIOSEK W SPRAWIE ROZSTRZYGNIĘCIA PROTESTU

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 3410 – 08/09. Nazwa zadania:  „Zakup wyposażenia kręgielni w Borowiu”

Przedmiot sprawy dotyczy protestu wykonawcy Firmy RC Roman Cieślak z siedzibą w Pleszewie wniesionego dniu 2009-12-08

 

Komisja Przetargowa wnosi o oddalenie protestu wykonawcy

 

UZASADNIENIE

 

W złożonym proteście Wykonawca zarzuca:

Powołując się na Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane art. 25 ust.2 ustawy, z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz 177, z późn. zm) , okres trzech lat z których należy wykazać się doświadczeniem zawodowym.

            Zamawiający ogłaszając przetarg określił rodzaj zamówienia jako dostawa kręgielni do Borowia a nie jako roboty budowlane w związku z powyższym mają zastosowanie przepisy W/W rozporządzenia § 1 pkt.2 ust 2 który mówi:

Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.

Wobec powyższego orzeczono jak w sentencji.

 

Od rozstrzygnięcia protestu zgodnie z art. 184.1 Prawa zamówień publicznych nie służy odwołanie do prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.

2009-12-09

ZAWIADOMIENIE O WNIESIONYM PROTEŚCIE

ZAWIADOMIENIE O WNIESIONYM PROTEŚCIE

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Nazwa zadania: „Zakup wyposażenia kręgielni w Borowiu”

 

Działając na podstawie art. 181 ust. 3 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu został wniesiony protest dotyczący:

Odpowiedzi Zamawiającego na zadane pytanie jednej z firm biorącej udział w przetargu, treść protestu poniżej.

      W nawiązaniu do przetargu nieograniczonego na: „Zakup wyposażenia kręgielni
w Borowiu”, nr sprawy: RG.3410-08/09, pragniemy złożyć protest do odpowiedzi Urzędu Gminy Borowie:

„Odp. Zamawiający wpisał omyłkowo pięć lat w załączniku nr 4,. Dostawcy powinni wykazać się doświadczeniem zawodowym potwierdzonym referencjami w okresie ostatnich trzech lat.”

Na zadane pytanie przez firmę, która pobrała SWIZ na Zakup wyposażenia kręgielni w Borowiu:

„ 1. Czy w myśl SIWZ oferent musi przedstawić jako potwierdzenie niezbędnej wiedzy
i doświadczenia co najmniej 5 zrealizowanych przez Dostawcę kręgielni 4 – torowych lub większych w okresie ostatnich 3 lat z których każda odpowiada wartości min. 500 000,00 zł ? Podstawą zapytania jest fakt, iż w SIWZ określono wg nas, iż każda z 5 powinna być o wartości min 500 000,00 zł w okresie 3 lat.  Jednak we wzorze załącznika nr 4 „DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE” w jego treści napisano iż dotyczy to ostatnich 5 lat. Czy mam rozumieć, iż dotyczy to ostatnich 3 lat? A w załączniku jest wpisane omyłkowo 5 lat.”

Chcemy stwierdzić iż odpowiedź  Gminy Borowie jest nie zgodna z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 rok w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane na podstawie art. 25 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177, z późn. zm.) tj.: zarządza się co następuje:

§1, pkt.2:

 

 

W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający może żądać następujących dokumentów:

1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających  swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;

 

W związku z powyższym wnosimy o odrzucenie ww. zapisu zamieszczonego w SWIZ jako niezgodny  z obowiązującymi przepisami.

 

 

Na tej podstawie wzywa się Wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesionego protestu. Uczestnikami protestu stają się Wykonawcy, którzy:

w terminie 3 dni od dnia otrzymania wezwania  przystąpią do postępowania toczącego się w wyniku złożenia protestu.

 

Prawa i obowiązki uczestników postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu określono w art. 181 Prawa zamówień publicznych

 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2018-10-17 13:52:41, zmian dokonał(a): borowie

WCAG 2.0 (Level AA)