Wykonawcy
biorący udział w przetargu
na
„Przebudowę
budynku SP ZOZ
w
Borowiu
Wraz
z zakupem sprzętu i wyposażenia”
Część
2 i 3 zamówienia
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: 3410-06/09. Nazwa zadania: Nazwa zadania„Przebudowę
budynku SP ZOZ W Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia”
Część 2 i 3 zamówienia
Działając na podstawie art. 93 ust. 3 Prawa zamówień publicznych
Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne:
Nie złożono żadnej oferty
Uzasadnienie prawne:
Art. 93 ust 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone
w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania
oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest
obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym
powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość
o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Wykonawcy
biorący udział w przetargu
na
„Przebudowę
budynku SP ZOZ
w
Borowiu
Wraz
z zakupem sprzętu i wyposażenia”
Część
4 zamówienia
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: 3410-06/09. Nazwa zadania: Nazwa zadania„Przebudowę
budynku SP ZOZ W Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia”
Część 4 zamówienia
Działając na podstawie art. 93 ust. 3 Prawa zamówień publicznych
Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne:
Cena
najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia;
Uzasadnienie prawne:
Art. 93 ust 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone
w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania
oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest
obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym
powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość
o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Borowie: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia. Część budowlana
Numer ogłoszenia: 195441 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 329424 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia. Część budowlana.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostanie podzielona na cztery części. Część 1 roboty budowlane. Część 2 dostawa sprzętu medycznego, Część 3 dostawa sprzętu komputerowego, Część 4 dostawa mebli.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.50-7, 33.10.00.00-1, 30.21.33.00-8, 39.10.00.00-3.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1024627 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia. Część budowlana.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
Borowie: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu
Numer ogłoszenia: 206317 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostanie podzielone na siedem części Część 1 dostawa sprzętu medycznego - USG z 3 sondami (1 kop) Część 2 dostawa sprzętu medycznego - Autoklaw, Unit Stomatologiczny, Radiogram, Aparat RTG, Stołek stomatologiczny (po 1 sztuce) Część 3 dostawa sprzętu medycznego - Elektrokardiograf z wózkiem (1kop), Holter ciśnieniowy z rejestratorem i oprogramowaniem (1 kop) + rejestratory ciśnienia (2 szt) Część 4 dostawa sprzętu medycznego - Fotel ginekologiczny(1 szt), Kolposkop (1 szt) Część 5 dostawa sprzętu medycznego- Zestaw reanimacyjny (1 kop), kozetka lekarska (8 szt), lampy medyczne zabiegowe i bakteriobójcze (8 szt), wagi lekarskie (8 szt)i dla niemowląt (1 szt), stół dla niemowląt (1 szt), lodówka do przechowywania lekarstw (1 szt), stolik zabiegowy (8 szt) Część 6 dostawa sprzętu komputerowego - zestaw komputerowy (8 kop) serwer (1 kop), komputer przenośny (1 szt), urządzenie wielofunkcyjne (1 szt), sieć komputerowa, system komputerowy do obsługi ośrodka zdrowia Część 7 dostawa mebli - biurka lekarskie (8 szt), fotele do biurek (8 szt), szafy lekarskie (10 szt), szafy kartotekowe (3 szt).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie
ul. A. Sasimowskiego 2
08-412 Borowie
za opłatą w wysokości 30zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane zakupy będą dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposarzenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i wyposarzenia do budynku SP ZOZ w Borowiu..
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
„Dostawę sprzętu medycznego i
wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu „
Część 1 zamówienia
W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę urządzeń medycznych część 1 zamówienia przedstawiamy nasze stanowisko:
1. Czy zamawiający dopuści do przetargu wysokiej klasy aparat USG posiadający możliwość rozbudowy o głowicę śródoperacyjną typu L ?
Odp. Zamawiający dopuszcza oferty które będą ofertami bogatszymi niż przedstawione w specyfikacjach. Dostawca składając ofertę bogatszą niż opisaną w przetargu musi brać pod uwagę cenę i jej konkurencyjność.
2. Prosimy o potwierdzenie że zamawiający wymaga zaoferowania aparatu fabrycznie nowego z roku produkcji 2009 ?
Odp. Zamawiający ogłaszając przetarg na dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia dopuszcza dostawę tylko sprzętu nowego. Mając na uwadze iż do realizacji zamówienia może dojść dopiero w IV kw. roku 2010 sprzęt zamawiany może być wyprodukowany w roku 2009 lub 2010.
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
„Dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu „
Część 3 zamówienia
W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę urządzeń medycznych część 3 zamówienia przedstawiamy nasze stanowisko:
Część 3 Elektrograf z wózkiem
1. Czy Zamawiający dopuści aparat EKG o wymiarach (D x S x W) 407 x 312 x 125 mm?
Odp. Zamawiający dopuszcza aparat EKG o wymienionych parametrach.
2. Czy Zamawiający dopuści wagę aparatu 5,7 kg ?
Odp. Zamawiający dopuszcza wymienioną wagę aparatu.
Holter ciśnieniowy z rejestratorem i oprogramowaniem
3. Czy Zamawiający dopuści rejestrator o wymiarach 98 x 69 x 29 cm ?
Odp. Zamawiający dopuszcza rejestrator o wymienionych wymiarach.
4. Czy Zamawiający dopuści system bez możliwości rejestracji poza systemem komputerowym?
Odp. Zamawiający nie dopuszcza możliwości rejestracji poza systemem komputerowym.
5. Czy Zamawiający dopuści system z podziałem na 4 okresy pomiarowe ?
Odp. Zamawiający dopuszcza podział na cztery okresy pomiarowe systemu
6. Czy Zamawiający dopuści system z analizą obejmującą statystyki: Max, Min, Zakres, Średnia, SD i wiele innych, ale bez analizy UQ, LQ oraz Median?
Odp. Holter ciśnieniowy powinien posiadać wszystkie systemy analiz.
7. Czy Zamawiający dopuści system z podłączeniem rejestratora za pomocą optycznego kabla USB ?
Odp. Zamawiający dopuszcza podłączenie rejestratora za pomocą optycznego kabla USB.
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
„Dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu „
Część 3 zamówienia
W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na dostawę urządzeń medycznych część 3, 4 ,5 i 7 zamówienia przedstawiamy nasze stanowisko:
Część 3 Holter ciśnieniowy z rejestratorem i oprogramowaniem
1. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie Holtera z typem ochrony B ?
Odp. Tak
2. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie Rejestratora ciśnienia z możliwością podłączenia do komputera za pomocą USB?
Odp. Zamawiający dopuszcza podłączenie rejestratora za pomocą USB.
Część 4 Zamówienia
3. Czy Zamawiający dopuści możliwość złożenia oferty dla części 4 tylko na fotel ginekologiczny, tak aby wszyscy oferenci mogli wziąć udział w przetargu ?
Odp. Zamawiający mając na uwadze czas jaki został do otwarcia ofert oraz konieczność zmiany Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części IV „Opis przedmiotu zamówienia”, jak również w związku z tym konieczność zmiany treści ogłoszenia przetargu nie dopuszcza możliwości dzielenia części 4 zamówienia na poszczególne urządzenia.
Część 5 Zamówienia
4. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wydzielenie z pakietu soli fizjologicznej 0,9 % 500 ml?
Sól fizjologiczna jest produktem leczniczym sprzedaż której mogą prowadzić hurtownie farmaceutyczne nie zaś hurtownie medyczne. Pozostałe pozycje ujęte w tym pakiecie to sprzęt medyczny. Wydzielenie soli fizjologicznej z pakietu umożliwi naszej firmie złożenie konkurencyjnej oferty a Zamawiającemu otrzymanie większej ilości ofert.
Odp. Zamawiający wydziela z pakietu sól fizjologiczną.
Część 7 Zamówienia
5. Prosimy o określenie wymiarów zewnętrznych szafy kartotekowych.
Odp. Zamawiający zamawia 3 szafy kartotekowe o wymiarach:
Wysokość – 120 cm, Głębokość - 55 cm, Szerokość – 40 cm.
Borowie: Zakup wyposażenia kręgielni w Borowiu
Numer ogłoszenia: 222461 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia kręgielni w Borowiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa kompletnej kręgielni cztero torowej wyposażonej w: - maszyny sznurowe pracujące w cyklu automatycznym - skrzynie sterującą maszyną z wyjściem do systemu prezentacji wyników na monitorach LCD - przednia ściana maszynowni wykonana ze sklejki - podbudowa drewniana torów do wysokości 43 cm - nawierzchnia torów i rozbiegów z efektem U-V, płyta min 10 mm z certyfikatem międzynarodowym do gry w Bowling wg norm amerykańskich ABC z naniesionymi strzałkami, punktami oraz liniami - rynny boczne na torach wykonane z tworzywa sztucznego - system spalonego na torach - wyciągarka elektryczna kul na rozbiegu z podajnikiem na min 10 kul - monitory LCD 40 calowe do wyświetlania wyników gry - konsola do ustawiania parametrów gry przy torze jako monitory dotykowe LCD 15 cala - system prezentacji wyników i sterowania na monitorach torowych - kręgle do gry z efektem U-V - kule do gry w rozmiarach od 8 do 15 lbs - buty do gry w bowling - centralny system do uruchamiania torów - wykonanie instalacji elektrycznej do zasilania maszyn kręgielni - wykonanie instalacji elektrycznej do zasilania elementów wyposażenia kręgielni - wykonanie oświetlenia U-V i ledowego - wykonanie systemu nagłośnienia sali kręgielni - wykonanie instalacji telewizyjnej na sali kręgielni 2. Maszyny automatycznej do mycia i oliwienia torów 3. Wykonanie podestu drewnianego i schodów wejściowych 4. Dostawa regału na kule i buty 5. Dostawa siedlisk dla graczy 6. Wykonanie recepcji na sali kręgielni 7. Wykonanie stolika + 4 hockerów 8. Malowanie ścian z efektem U-V 9. Dostawa wyposażenia do Hali Sportowej w Borowiu 10. Montaż wymienionych elementów kręgielni Szczegółowy opis wyposażenia kręgielni zawiera Specyfikacja wyposażenia kręgielni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.47.20.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. A.Sasimowskiego 2 08-412 Borowie za opłatą wysokości 30 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Borowie ul. A.Sasimowskiego 2 Biuro Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja planowana do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
„Zakup wyposażenia kręgielni w
Borowiu „
W związku z zadanym pytaniem przez firmę, która pobrała SIWZ na Zakup wyposażenia kręgielni w Borowiu przedstawiamy nasze stanowisko:
Podstawą zapytania jest fakt, iż w SIWZ określono wg nas, iż każda z 5 powinna być o wartości min 500 000,00 zł w okresie ostatnich 3 lat. Jednak we wzorze załącznika nr 4 „DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE” w jego treści napisano iż dotyczy to ostatnich 5 lat.
Czy mam rozumieć, iż dotyczy to ostatnich 3 lat ? a w załączniku jest wpisane omyłkowo 5 lat.
Odp. Zamawiający wpisał
omyłkowo pięć lat w załączniku nr 4. Dostawcy powinni wykazać się
doświadczeniem zawodowym potwierdzonym referencjami w okresie ostatnich trzech
lat.
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do
budynku SP ZOZ w Borowiu” część 1 zamówienia.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Euromed
Medical
Solution Sp. z o.o.
ul. Szczęsna
2
60-587 Poznań
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena 147 660,00 zł
brutto
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2009-12-30.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 P z p oraz
Kodeks Cywilny
2.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym
postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.
3.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w
prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone
w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.
z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz
w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest
obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym
powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących
podstawę jego wniesienia
Wykonawcy
biorący udział w przetargu
na
„Dostawę
sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu”
Część
2 , 4 i 6 zamówienia
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: 3410-07/09. Nazwa zadania: „Dostawa
sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu”
Część 2, 4 i 6 zamówienia
Działając na podstawie art. 93 ust. 3 Prawa zamówień publicznych
Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowych postępowań.
Uzasadnienie faktyczne:
Nie złożono żadnej oferty
Uzasadnienie prawne:
Art. 93 ust 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone
w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania
oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest
obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym
powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość
o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do
budynku SP ZOZ w Borowiu” część 3 zamówienia.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Emergency
Medical
System Poland
Sp. z o.o.
ul. Ułanów 7
20-554 Lublin
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena 20 818,99 zł
brutto
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2009-12-30.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
2.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym
postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.
3.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w
prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone
w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.
z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania
oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest
obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym
powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących
podstawę jego wniesienia
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: 3410-07/09. Nazwa zadania: „Dostawa
sprzętu medycznego i wyposażenia do budynku SP ZOZ w Borowiu”
Część 5 zamówienia
Działając na podstawie art. 93 ust. 3 Prawa zamówień publicznych
Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą
zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Art. 93 ust 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone
w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania
oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest
obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto
lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o
okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do
budynku SP ZOZ w Borowiu” część 7 zamówienia.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
MIRAND Sp. z
o.o.
ul. Adama 1
40-467 Katowice
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena 35 880,20 zł brutto
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2009-12-30.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
2.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym
postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.
3.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w
prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone
w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.
z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania
oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest
obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym
powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących
podstawę jego wniesienia
WNIOSEK W SPRAWIE ROZSTRZYGNIĘCIA PROTESTU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: RG. 3410 – 08/09. Nazwa zadania:
„Zakup wyposażenia kręgielni w Borowiu”
Przedmiot sprawy dotyczy protestu wykonawcy Firmy RC Roman Cieślak
z siedzibą w Pleszewie wniesionego dniu 2009-12-08
Komisja Przetargowa wnosi o oddalenie
protestu wykonawcy
UZASADNIENIE
W złożonym proteście Wykonawca zarzuca:
Powołując się na Rozporządzenie
Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów
jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty
mogą być składane art. 25 ust.2 ustawy, z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz 177, z późn. zm) , okres trzech lat z
których należy wykazać się doświadczeniem zawodowym.
Zamawiający
ogłaszając przetarg określił rodzaj zamówienia jako dostawa kręgielni do Borowia a nie jako roboty budowlane w
związku z powyższym mają zastosowanie przepisy W/W rozporządzenia § 1 pkt.2 ust
2 który mówi:
Wykazu wykonanych, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub
usług w okresie ostatnich trzech lat
przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim
rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia
dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane
należycie.
Wobec powyższego orzeczono jak w sentencji.
Od rozstrzygnięcia protestu zgodnie z art. 184.1 Prawa
zamówień publicznych nie służy odwołanie do prezesa Urzędu Zamówień
Publicznych.
ZAWIADOMIENIE O WNIESIONYM PROTEŚCIE
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Nazwa
zadania: „Zakup wyposażenia kręgielni w Borowiu”
Działając na podstawie art. 181 ust. 3 Prawa zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Zamawiający informuje, że w
prowadzonym postępowaniu został wniesiony protest dotyczący:
Odpowiedzi Zamawiającego na zadane pytanie jednej z firm biorącej
udział w przetargu, treść protestu poniżej.
W nawiązaniu do przetargu
nieograniczonego na: „Zakup wyposażenia kręgielni
w Borowiu”, nr sprawy: RG.3410-08/09, pragniemy złożyć protest do odpowiedzi
Urzędu Gminy Borowie:
„Odp. Zamawiający wpisał omyłkowo pięć lat w załączniku nr 4,. Dostawcy
powinni wykazać się doświadczeniem zawodowym potwierdzonym referencjami w
okresie ostatnich trzech lat.”
Na zadane pytanie przez firmę, która pobrała SWIZ na Zakup wyposażenia kręgielni w Borowiu:
„ 1. Czy w myśl SIWZ oferent musi przedstawić jako potwierdzenie
niezbędnej wiedzy
i doświadczenia co najmniej 5 zrealizowanych przez Dostawcę kręgielni 4 –
torowych lub większych w okresie ostatnich 3 lat z których każda odpowiada
wartości min. 500 000,00 zł ? Podstawą zapytania jest fakt, iż w SIWZ
określono wg nas, iż każda z 5 powinna być o wartości min 500 000,00 zł w
okresie 3 lat. Jednak we wzorze
załącznika nr 4 „DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE” w jego treści napisano iż dotyczy to
ostatnich 5 lat. Czy mam rozumieć, iż dotyczy to ostatnich 3 lat? A w
załączniku jest wpisane omyłkowo 5 lat.”
Chcemy stwierdzić iż odpowiedź Gminy Borowie jest nie zgodna z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 rok w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane na podstawie art. 25 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177, z późn. zm.) tj.: zarządza się co następuje:
§1, pkt.2:
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania
przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający może żądać
następujących dokumentów:
1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęciu postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie, odpowiadających swoim
rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z
podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów
potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
W związku z powyższym wnosimy o odrzucenie ww. zapisu zamieszczonego w SWIZ jako niezgodny z obowiązującymi przepisami.
Na tej podstawie wzywa się Wykonawców do wzięcia udziału w
postępowaniu toczącym się w wyniku wniesionego protestu. Uczestnikami protestu
stają się Wykonawcy, którzy:
w terminie 3 dni od dnia otrzymania wezwania przystąpią do postępowania toczącego się w
wyniku złożenia protestu.