ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Borowie zwraca się z prośbą o składanie ofert cenowych na wykonanie prac remontowych, w budynku świetlicy wiejskiej w Chrominie, gmina Borowie. Zadanie realizowane będzie pod nazwą „Remont świetlicy wiejskiej w Chrominie” i dofinansowane będzie ze środków pochodzących z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Termin realizacji prac od 19.11.2012 do 28.02.2013r. Oferent powinien złożyć wraz z ofertą cenową dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia przez podwykonawców. Realizacja prac obejmuje wymianę okien, obrobienie glifów, montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz wykonanie 2 sanitariatów wraz z kompletną infrastrukturą. Szczegółowy zakres robót w załączniku nr 3 (przedmiar robót).
Informacje dodatkowe :
Termin wykonania zamówienia – do 28.02.2013r.
Liczba okien do wymiany : 32 okna
Liczba parapetów do wymiany: wewnętrznych 8 ; zewnętrznych zgodnie z przedmiarem
Ilość pomieszczeń sanitarnych do wykonania : 2
Oferty cenowe należy składać w
Biurze Obsługi Interesantów Gminy Borowie,
ul. A. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie do dnia 06.11.2012, do godziny 10.00
Integralna częścią zapytania są
załączniki od 1 do 3 załączone do zapytania.
Wykonawca powinien załączyć kosztorys ofertowy.
Zamawiający wybierze najkorzystniejsza ofertę cenowa na wykonaną usługę.
O wyniku postępowania oferenci zostaną powiadomieni w czasie do 3 dni od dnia wyboru oferty. Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25/685 90 70 w. 19 Pan Jacek Walecki.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania w sprawie zapytania ofertowego na Rozbiórkę parterowego domu mieszkalnego w miejscowości Borowie, ul. Garwolińska 18.
1. Informuje, że w prowadzonym postępowaniu zapytania ofertowego wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
TRANS-WIT Wit Cichecki
Warszówka 13
08-443 Sobienie -Jeziory
Uzasadnienie wyboru: Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę spełniającą postawione wymogi.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena netto |
Cena brutto |
Inne informacje podlegające odczytaniu |
1. |
TANS-WIT Wit Cichecki
|
Warszówka 13; 08-443 Sobienie-Jeziory |
6 000,00 zł |
7 380,00 zł
|
Realizacja zamówienia do 16.11.2012 |
2. |
PHU Gedeon Andrzej Chojnacki |
Odrano-Wola ul. Radosna 6; 05-825 Grodzisk Maz. |
14 500,00 zł |
17 835,00 zł |
Realizacja zamówienia do 16.11.2012 |
3. |
Usługi Sprzętowo-Transportowe Wacław Gawryś |
Przykory 10A; 08-420 Miastków Kościelny |
10 000,00 zł |
12 300,00 zł |
Realizacja zamówienia do 16.11.2012 |
4. |
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „WOJTEX” |
ul. Bierzwieńska 1A; 62-650 Kłodawa |
8 100,00 zł |
9 963,00 zł |
Realizacja zamówienia do 16.11.2012 |
Wybrany wykonawca zgłosi się do Zamawiającego w celu podpisania umowy do dnia 30. 10.2012 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Borowie zwraca się z prośbą o składanie ofert cenowych na wykonanie wymiany otworów drzwiowych, w budynku OSP w Lalinach, gmina Borowie.
Termin realizacji prac do 15.12.2012r. Oferent powinien złożyć wraz z ofertą cenową dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia przez podwykonawców.
Realizacja prac obejmuje wymianę:
1. Drzwi zewnętrznych o wym. 870 mm x 2060 mm z ciepłego profilu aluminiowego, w kolorze brązowym, przeszklone do połowy(szkło bezpieczne), posiadające zamek i klamki szt. 1
2. Drzwi zewnętrzne o wym. 1570 mm x 2100 mm dwuskrzydłowe, skrzydło czynne 900 mm, z ciepłego profilu aluminiowego w kolorze brązowym, przeszklone do połowy (szkło bezpieczne), posiadające domykacz, zamek i klamki szt.1
3. Drzwi wewnętrzne 1520 mm x 2060 mm dwuskrzydłowe, skrzydło czynne 900 mm z białego profila plastykowego, przeszklone do połowy z zamkiem i klamką szt.1
4. Drzwi wewnętrzne 820 mm x 2060 mm z białego profila plastykowego, pełne z zamkiem i klamką szt.1
5. Drzwi wewnętrzne 840mm x 2030 mm z białego profila plastykowego, pełne z zamkiem i klamką szt.1
Podane wymiary są wymiarami otworów drzwiowych.
Informacje dodatkowe :
Termin wykonania zamówienia – do 15.12.2012r.
Liczba drzwi do wymiany : 5 szt.
Wykonawca przedstawiając cenę wymiany otworów drzwiowych powinien ująć w swojej wycenie wykucie starych otworów, wstawienie nowych oraz obrobienie glifów.
Oferty cenowe należy składać w
Biurze Obsługi Interesantów Gminy Borowie,
ul. A. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie do dnia 12.11.2012, do godziny 10.00.
Zamawiający wybierze najkorzystniejsza ofertę cenowa na wykonaną usługę.
O wyniku postępowania oferenci zostaną powiadomieni w czasie do 3 dni od dnia wyboru oferty. Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25/685 90 70 w. 19 Pan Jacek Walecki.
RG.2613.02.2012 r.
Borowie dnia 06 .11. 2012 r.
OGŁOSZENIE
Gmina Borowie ogłasza, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 06.11.2012 r. dotyczącego wyboru Wykonawcy dla inwestycji pod nazwą „Remont świetlicy wiejskiej w Chrominie” która dofinansowana będzie ze środków pochodzących z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, została wybrana oferta:
„NOVATIO” Usługi Budowlane Kamil Mokicki; 21-450 Stoczek Łukowski ul. Piłsudskiego 77 która zaoferowała cenę w wysokości 35 643,25 zł brutto (słownie: trzydzieści pięć tysięcy sześćset czterdzieści trzy złote i 25/100).
Oprócz wymienionej firmy ofertę złożyły:
OGŁOSZENIE
Gmina Borowie ogłasza, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 06.11.2012 r. dotyczącego wyboru Wykonawcy na wymianie dwóch drzwi z profili aluminiowych wejściowych do budynku OSP w Lalinach oraz trzech drzwi z profili plastykowych wewnętrznych , została wybrana oferta:
„FLOWID” Rafał Kozłowski z siedzibą w Garwolinie ul. Kościuszki 44 za kwotę brutto 11 669,00 zł słownie: jedenaście tysięcy sześćset sześćdziesiąt dziewięć złotych.
Oprócz wymienionej firmy ofertę złożyły:
1. Firmy- „CAMA” Firma Montażowo – Handlowo - Usługowa Jarosław Głaszczka z siedzibą w Woli Rębkowskiej ul. Przemysłowa 54/24 za kwotę brutto 12 915,00 zł słownie: dwanaście tysięcy dziewięćset piętnaście złotych
2. „Murex” Sławomir Strauting ul. Aleje Jerozolimskie 475; 05-800 Pruszków za kwotę 12 761,25 zł brutto, słownie: dwanaście tysięcy siedemset sześćdziesiąt jeden złotych i 25/100
Borowie dn. 26.11.2012
Zapytanie ofertowe
na prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Borowie
w okresie od 28.12.2012 r. do 30.12.2017 r.
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – (t.j. Dz. U z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14 000 euro (art. 4 pkt. 8 ustawy).
Gmina Borowie
ul. A. Sasimowskiego 2
08-412 Borowie
REGON 711582227; NIP 8262037310
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Borowie oraz obsługi rachunków jednostek organizacyjnych:
- Urząd Gminy w Borowiu
- Gminny Ośrodek Kultury w Borowiu
- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Borowiu
- Zespół Szkół w Głoskowie
- Zespół Oświatowy w Borowiu
- Szkoła Podstawowa w Brzuskowoli
- Szkoła Podstawowa w Iwowem
- Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Borowiu
Polegającej na:
1) otwarciu i prowadzeniu rachunku bieżącego,
2) otwarciu i prowadzeniu rachunków pomocniczych zwolnionych z opłat
3) realizacji poleceń przelewu,
4) przyjmowanie wpłat gotówkowych,
5) dokonywanie wypłat gotówkowych,
6) potwierdzeniu stanu salda na każdy dzień roboczy,
7) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych miedzy rachunkami w banku
W ramach umowy oferent powinien:
1) uruchomić kredyt obrotowy odnawialny w rachunku bieżącym, (oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym w stopie oprocentowania WIBOR -1 M)
2) lokować wolne środki na lokaty jednodniowe, weekendowe i tygodniowe
Przy wyborze oferty Gmina będzie się kierować następującymi kryteriami:
Posiadanie oddziału lub filii w miejscowości Borowie.
Najniższa cena za obsługę rachunków
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
- projekt umowy na prowadzenie rachunku bankowego
- oświadczenie o spełnianiu wymagań zamawiającego – załącznik nr 2
- formularz ofertowy – załącznik nr 1
Od dnia 28.12.2012 r. do 30.12.2017 r.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy w Borowiu ul . A. Sasimowskiego 2 w Biurze Obsługi Interesanta w terminie do dnia 10. 12. 2012 r. do godz. 10:00.
Z dopiskiem: Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Borowie
Oferty, które wpłyną do siedziby Urzędu Gminy po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez otwierania. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania banku, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określona w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji banku oferenta.
Informacje o wyborze oferty umieścimy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Borowie.
Zatwierdził:
……………………………
Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
Ofertę cenową – zał. nr 1
Oświadczenie – zał. nr 2
Wzór umowy
Dokument potwierdzający działalność gospodarczą
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Borowie
zwraca się z prośbą o składanie ofert
cenowych na sprzedaż oleju opałowego EKOTERM PLUS w ilości 8.000 litrów dla Publicznej
Szkoły Podstawowej
w Iwowem (5.500 L)
i Brzuskowoli (2.500 L).
Informacje dodatkowe: miejsce dostawy – Szkoły Podstawowe w Iwowem i Brzuskowoli
Termin wykonania zamówienia – do 10.12.2012r.
Termin płatności: 30 dni
Oferty cenowe należy składać na
nr faxu 25/685 90 72 lub pocztę elektroniczną: jacek.borowie@home.pl do dnia 07.12.2012, do godziny 14.00
W ofercie należy wskazać cenę brutto za 1 litr oleju opałowego.
Należność zostanie uregulowana na podstawie wystawionej faktury i podpisanego protokołu odbioru przez dyrektorów wymienionych jednostek w terminie 30 dni.
Zamawiający wybierze najkorzystniejsza ofertę cenowa na dostawę towaru.
O wyniku postępowania oferenci zostaną powiadomieni w terminie 3 dni od dnia wyboru oferty.
Bliższe informacje na temat zapytania ofertowego udziela Pan Jacek Walecki, tel. 25/685 90 70 w. 19
OGŁOSZENIE
Gmina Borowie ogłasza, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 06.12.2012 r. dotyczącego wyboru dostawcy oleju opałowego dla szkół podstawowych w Iwowem i Brzuskowoli, została wybrana oferta:
„ATIP” Ludwiniak Tadeusz, Wójcik Ireneusz Sp.j.; 05-070 Sulejówek ul. Okuniewska 2a, która zaoferowała cenę w wysokości 3,61zł/1 litr brutto (słownie: trzy złote 61/100).
Oprócz wymienionej firmy ofertę złożyły:
Wójt Gminy Borowie
ogłasza
przetarg nieograniczony ofertowy
na sprzedaż samochodu służbowego:
Marka: FSC Starachowice
Model: STAR 200
Rok produkcji: 1981
Poj. skokowa silnika: 6842cm3
Kolor: kabina szara, beczka żółta
Przeznaczenie: ciężarowy - asenizacyjny pojemność beczki 4,5m3
Przebieg: 150.000 km
CENA WYWOŁAWCZA: 7.000 zł
Dodatkowe informacje: pojazd zarejestrowany, sprawny technicznie, wymaga remontu
Warunkiem przystąpienia do
przetargu jest złożenie w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Borowiu,
ul. A. Sasimowskiego 2, pisemnej oferty w zamkniętej kopercie
z dopiskiem „Przetarg samochodowy” oraz wpłacenie wadium wysokości 700zł na
rachunek bankowy Nr 58 9210 0008 0047 3530 2000 0010 do 19 grudnia 2012r.
Oferta winna zawierać: nazwę,
adres i status prawny oferenta, datę sporządzenia oferty, sposób zapłaty,
oświadczenie że oferent zapoznał się z warunkami niniejszego ogłoszenia i
przyjmuje je bez zastrzeżeń, proponowaną cenę nabycia, potwierdzenie wpłaty
wadium. Oferentowi, którego oferta zostanie przyjęta, wadium zostanie zaliczone
na poczet ceny nabycia; pozostałym oferentom kwota wadium bez odsetek, zostanie
zwrócona niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu. W przypadku ustalenia, że
kilku oferentów zaoferowało tę samą najwyższą cenę nabycia, sprzedający
przeprowadzi dodatkowy przetarg ustny ograniczający do oferentów, którzy
złożyli te oferty o godzinie 14.00. W dniu otwarcia oferty oferent, którego
oferta będzie przyjęta, zobowiązany jest przed wydaniem mu przedmiotu przetargu
do zapłaty ceny najpóźniej w ciągu 7 dni od powiadomienia go o wyniku
przetargu.
W przypadku uchylenia się oferenta od zawarcia umowy sprzedaży, wadium nie
podlega zwrotowi.
Przedmiot umowy zostanie wydany w dniu zapłaty.
Sprzedający nie ponosi winy za wady ukryte w oferowanym do sprzedaży samochodzie. Zgłoszony do przetargu samochód można oglądać w godzinach od 8.00 do 15.00 przy budynku Urzędu Gminy w Borowiu od 10 do 19 grudnia tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem Urzędu Gminy (tel. 25/685 90 70 w.16)
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 grudnia 2012r. o godzinie 13.05 w Urzędzie Gminy w Borowiu, ul. A. Sasimowskiego 2 w pokoju nr 11.
O wyniku przetargu oferenci zostaną powiadomieni w terminie do 3 dni od dnia zamknięcia przetargu. Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25/685 90 70 w.16.
Sprzedający zastrzega sobie prawo do uznania, że przetarg nie dał rezultatu, unieważnienia lub odstąpienia od przetargu bez podania przyczyny.
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chromin.”
Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne:
W toku postępowania Zamawiający stwierdził wystąpienie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wad w postaci:
- błędnie podanych wartości w przedmiarach robót Zlewnia P1
- brak przedmiarów na roboty elektryczne pompowni P1
Konsekwencją wyżej wskazanych wad jest brak możliwości prawidłowego wyliczenia ceny za wykonanie całości zadania ponieważ zmienia się zakres inwestycji.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 93. ust. 1 pkt. 7 Ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stwierdzenie wystąpienia, co najmniej jednej z przesłanek wskazanych w Ustawie zobowiązuje Zamawiającego do unieważnienia postępowania.
Środki ochrony prawnej
od niniejszej decyzji zamawiającego, nie przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego, lub
2) zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin przesłania wymienionej powyżej informacji: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm).
Borowie: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chromin
Numer ogłoszenia: 514040 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chromin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: budowę kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 4388 m w tym : kanalizacja grawitacyjna o długości 1615 m kanalizacja tłoczna o długości 2073 m. Przyłącza długości 700,0 m i przepompownię ścieków wraz z przewodami tłocznymi dla potrzeb odprowadzania ścieków bytowo gospodarczych z posesji zlokalizowanych na terenie wsi Chromin w Gminie Borowie. Sieć kanalizacyjną zaprojektowano z rur PVC Ø 200 o litej ściance , połączeniach kielichowych uszczelnionych uszczelką gumową. Przyłącza kanalizacji sanitarnej od kolektora ulicznego do poszczególnych działek zaprojektowano j.w. lecz o średnicy Dn Ø 160. Rurociągi tłoczne zaprojektowano rur z PE Ø 110 długości łącznej 2073,0 m. Spadki i średnice rurociągów zgodne z wytycznymi technicznymi. Uzbrojenie kanalizacji sanitarnej stanowić będą: studzienki rewizyjne, studzienki rewizyjne na przyłączach, studnie rozprężne, przepompownia ścieków z 2 pompami MS-3-112 Z. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni udokumentować zrealizowanie przynajmniej jednego zadania w zakresie robót budowlanych związanych z budową kanalizacji sanitarnej o wartości równej lub przekraczającej 1.500 000,00 zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia załącznik nr 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -zatrudnienia kierownika budowy o uprawnieniach budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 1.000 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wymienione w SIWZ w dziale VI (załączniki)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: - Zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana; - Zmiany w zakresie ilości wykonanych robót, technologii wykonania lub inne zmiany dokumentacji projektowej jeżeli są konieczne dla dalszej realizacji zamówienia lub są korzystne dla Zamawiającego i nie powodują zwiększenia wynagrodzenia; - Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, w szczególności kierownika budowy; - Zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami; - wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; - działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie z jej treścią. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumento¬wania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zadań
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eobip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Borowiu ul .
A. Sasimowskiego 2
08-412 Borowie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2 Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 -2013 w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wykonawcy biorący udział w przetargu na
„Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chromin”
W związku z zadanymi pytaniami przez firmę, która pobrała SIWZ na Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chromin przedstawiamy nasze stanowisko:
Odp. 1 Z dokumentacji którą posiada Zamawiający nie wynika konieczność usuwania drzew czy krzewów w związku z tym nie przewidujemy takiej potrzeby.
Odp. 2 Zgodnie z odpowiedzią nr 1 Zamawiający nie przewiduje potrzeby uzyskania pozwoleń na wycinkę drzew a w związku z tym uiszczania opłat za wymienione czynności.
Odp. 3 Zamawiający zgodnie z wcześniejszymi odpowiedziami nie widzi potrzeby o uzupełnienie przedmiaru.
Odp. 4 TAK
a) czy przykanaliki należy wykonać tylko do granicy posesji i zakończyć korkiem PCV,
b) czy przykanaliki zakończyć studnią na terenie posesji?
Odp. 5 Przyłącza kanalizacyjne należy wykonać zgodnie z projektem zagospodarowania terenu z przełączeniem odbiorców do budowanej kanalizacji.
Odp. 6 Zamawiający wykonał wcześniej opisaną część kanalizacji
Odp. 7 TAK
Odp. 8 Zamawiający nie będzie naliczał opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych.
Odp. 9 Należy skosztorysować zgodnie z przedmiarem Zlewnia P1 kwalifikowane pozycja 51 i 52 (podbudowa betonowa 15 cm, nawierzchnia asfaltowa gr. 4 cm
Odp. 10 TAK
Odp. 11 TAK
Odp. 12 Trasa kanalizacji została zaprojektowana w takiej odległości od drogi krajowej aby Wykonawca wykonując prace nie spowodował uszkodzenia nawierzchni drogowej.
Odp. 13 Zgodnie z wcześniejszą odpowiedzią Zamawiający nie widzi potrzeby zamieszczenia warunków technicznych odtwarzania nawierzchni drogi krajowej.
Odp. 14 TAK
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Wójt Gminy Borowie informuje, że unieważnia przetarg ofertowy na „Sprzedaż samochodu służbowego FSC Star 200”
UZASADNIENIE:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego sprzedający postanowił, jak na wstępie.
Wójt Gminy Borowie
ogłasza
przetarg nieograniczony ofertowy
na sprzedaż samochodu służbowego:
Marka: FSC Starachowice
Model: STAR 200
Rok produkcji: 1981
Poj. skokowa silnika: 6842cm3
Kolor: kabina szara, beczka żółta
Przeznaczenie: ciężarowy - asenizacyjny pojemność beczki 4,5m3
Przebieg: 150.000 km
CENA WYWOŁAWCZA: 5.000 zł
Dodatkowe informacje: pojazd zarejestrowany, sprawny technicznie, wymaga remontu
Warunkiem przystąpienia do
przetargu jest złożenie w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Borowiu,
ul. A. Sasimowskiego 2, pisemnej oferty w zamkniętej kopercie
z dopiskiem „Przetarg samochodowy” do dnia 28 grudnia do godziny 12 00 oraz
wpłacenie wadium wysokości 500zł na rachunek bankowy Nr 58 9210 0008 0047 3530
2000 0010 do 28 grudnia 2012r do godziny 1000
Oferta winna zawierać: nazwę,
adres i status prawny oferenta, datę sporządzenia oferty, sposób zapłaty,
oświadczenie że oferent zapoznał się z warunkami niniejszego ogłoszenia i
przyjmuje je bez zastrzeżeń, proponowaną cenę nabycia, potwierdzenie wpłaty
wadium. Oferentowi, którego oferta zostanie przyjęta, wadium zostanie zaliczone
na poczet ceny nabycia; pozostałym oferentom kwota wadium bez odsetek, zostanie
zwrócona niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu. W przypadku ustalenia, że
kilku oferentów zaoferowało tę samą najwyższą cenę nabycia, sprzedający
przeprowadzi dodatkowy przetarg ustny ograniczający do oferentów, którzy
złożyli te oferty o godzinie 14.00. W dniu otwarcia oferty oferent, którego
oferta będzie przyjęta, zobowiązany jest przed wydaniem mu przedmiotu przetargu
do zapłaty ceny najpóźniej w ciągu 7 dni od powiadomienia go o wyniku
przetargu.
W przypadku uchylenia się oferenta od zawarcia umowy sprzedaży, wadium nie
podlega zwrotowi.
Przedmiot umowy zostanie wydany w dniu zapłaty.
Sprzedający nie ponosi winy za wady ukryte w oferowanym do sprzedaży samochodzie. Zgłoszony do przetargu samochód można oglądać w godzinach od 8.00 do 15.00 przy budynku Urzędu Gminy w Borowiu od 21 do 28 grudnia tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem Urzędu Gminy (tel. 25/685 90 70 w.16)
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 grudnia 2012r. o godzinie 12 05 w Urzędzie Gminy w Borowiu, ul. A. Sasimowskiego 2 w pokoju nr 11.
O wyniku przetargu oferenci zostaną powiadomieni w terminie do 3 dni od dnia zamknięcia przetargu. Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25/685 90 70 w.16.
Sprzedający zastrzega sobie prawo do uznania, że przetarg nie dał rezultatu, unieważnienia lub odstąpienia od przetargu bez podania przyczyny.