ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG. 3410-05/10. Nazwa zadania: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Borowie IV etap: Borowie, Kamionka, Dudka”
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Zakład Budowy i Eksploatacji
Urządzeń Wodociągowo-Kanalizacyjnych Sp. z o.o.
Miętne ul. Główna 45
08-400 Garwolin
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-06-18.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. | Nazwa Wykonawcy | Adres Wykonawcy | Cena oferty brutto | Liczba pkt. w kryt. cena |
1. | Konsorcjum PIOŚ „EURO - EKOLAS” Sp. z o.o.; PRI „INPREKO” Sp. z o.o. | 02-766 Warszawa ul. Nowoursynowska 101 E 02-778 Warszawa ul. Płaskowickiej 44/38 | 6 696 503,47 zł | 278,73 |
2. | Przedsiębiorstwo Robót Budowlano -Instalacyjno-Inżynieryjnych „BUDOKAN” ; | 08-200 Łosice ul. Berka Joselewicza 2 | 7 294 746,49 zł | 0,00 |
3. | P.I.S.K. Dybowski - BAKART Sp. z o.o. 04-231 Warszawa ul. Gożdzików 25 | 04-231 Warszawa ul. Gożdzików 25 | 9 466 499,63 zł | 197,19 |
4. | Konsorcjum: AS- PRO Zakład Produkcyjny- Grażyna Sagan Przedsiębiorstwo Inżynierii Wodnej „MELBUD”S.A. ul. | 77 20-827 Lublin Ul.Tulipanowa 77 22-400 Zamość Lwowska 62 | 6 631 569,25 zł | 281,46 |
5. | Konsorcjum: Meliorant Tadeusz Zając i Spółka, Spółka komandytowa, Zakład Instalacyjno-Budowlany Władysław Goszczyński, | 08-400 Sulbiny, ul. Wspólna 2 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Wieniawskiego 28 | 7 450 375,50 zł | 250,53 |
6. | WOD – KAN - BRUK Jarosław Ragus | 08-430 Żelechów, Łomnica 39 | 9 496 701,16 zł | 0,00 |
7. | „WODROL” S.A. | 35-959 Rzeszów ul. Handlowa 3 | 6 945 402,29 zł | 268,75 |
8. | Zakład Budowy i Eksploatacji Urządzeń Wodociągowo – Kanalizacyjnych Sp. z o.o. | Miętne ul. Główna 45; 08-400 Garwolin | 6 221 999,16 zł | 300,00 |
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostały odrzucone dwie oferty.
1) Przedsiębiorstwo Robót Budowlano -Instalacyjno-Inżynieryjnych
„BUDOKAN” ;08-200 Łosice ul. Berka Joselewicza 2
2) „WOD –KAN -BRUK” Jarosław Ragus
08-430 Żelechów, Łomnica 39
Podstawa odrzucenia
Wykonawcy nie spełnili warunku postawionego w dziale VI A. pkt. a2 SIWZ. Zamawiający otrzymał kosztorys ofertowy bez kosztorysowanych pozycji;
W przypadku Oferenta „BUDAKON” brak zlewni P-5 i P-9 część niekwalifikowana
W przypadku WOD –KAN -BRUK brak elektryki dla przepompowni P1 do P12
Podstawa prawna
Ustawa-Prawo zamówień publicznych art. 89. ust 1. pkt. 2 i 6
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)
O G Ł O S Z E N I E
WÓJT GMINY BOROWIE
ogłasza przetarg pisemny
nieograniczony na wynajem budynku po byłej szkole, usytuowany przy ulicy
Garwolińskiej Nr 4 na działce nr 125 o pow.
Budynek jest jednopiętrowy z poddaszem użytkowym, murowany, stropy drewniane, dach wielospadowy kryty blachą . Stan techniczny dobry.
Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną , telefoniczną, kanalizacyjną, wodociągową, gazową i centralnego ogrzewania.
Powierzchnia użytkowa wynosi
Parter o pow.użytkowej
Na parterze znajdują się dwie
łazienki o pow.
Na piętrze znajdują się dwie
łazienki o pow.
Na poddaszu znajdują się dwa
pomieszczenia o pow.
Budynek wymaga uzyskania w Starostwie Powiatowym w Garwolinie zmiany sposobu użytkowania budynku przez najemcę, na własny koszt .
Stawka wywoławcza czynszu za najem 1m2 powierzchni użytkowej wynosi 6,00 zł + 22 % podatek VAT , miesięcznie.
Kwota ta nie obejmuje kosztów opłat za media dostarczane do lokalu na podstawie zawartych umów z dostawcami przez najemcę. Wysokość czynszu począwszy od 1.01.2012r będzie podlegać corocznej indeksacji od początku roku kalendarzowego w oparciu o roczny wskaźnik towarów i usług konsumpcyjnych , ogłaszany przez Prezesa GUS za poprzedni rok kalendarzowy .
Na najemcy będzie ciążył obowiązek uiszczania podatku od nieruchomości .
Umowa najmu zostanie zawarta na okres 10 lat , z możliwością dalszego przedłużenia.
Pisemne oferty należy składać w
Urzędzie Gminy w Borowiu do dnia
6.08.2010r w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na najem budynku”
Pisemna oferta powinna zawierać:
1.Imię , nazwisko i adres oferenta albo firmy oraz siedzibę , jeżeli oferentem jest osoba prawna
2. datę sporządzenia oferty
3. oświadczenie , że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń
4.oferowaną wysokość czynszu
5. kopia dowodu wniesionego wadium
Ponadto oferta powinna zawierać propozycję zagospodarowania wynajmowanego budynku.
Przetarg odbędzie się w dniu 10.08.2010r w Urzędzie Gminy w Borowiu o
godzinie 1000 .
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium najpóźniej do dnia 6.08.2010r w kasie Urzędu Gminy lub na konto Urzędu Gminy Nr 50856200070020006420000010 w wysokości 1000,00 zł .
Zastrzega się prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
Ogłoszenie i regulamin są udostępnione na stronie internetowej Urzędu Gminy w Borowiu www.borowie.eobip.pl
Bliższych informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy w Borowiu w godzinach 8-16 , tel.256859070.
Borowie: Dostawa mebli do pomieszczeń przedszkolnych i klas lekcyjnych w Zespole Oświatowym w Borowiu
Numer ogłoszenia: 174304 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli do pomieszczeń przedszkolnych i klas lekcyjnych w Zespole Oświatowym w Borowiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stolików przedszkolnych i krzesełek do 3 oddziałów, Dostawa regałów przedszkolnych, szafek, leżaków, tablic, Dostawa stolików i krzeseł do klas lekcyjnych Dostawa regałów szkolnych, szafek, biurek, tablic do klas lekcyjnych Dostawa szafek kuchennych Szczegółowy zakres dostaw zawiera wykaz zamawianych mebli..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.16.10.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik nr 3
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy załączyć polisę ubezpieczeniową
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie
ul. Sasimowskiego 2
08-412 Borowie
pokój 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Borowie: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Borowie IV etap: Borowie, Kamionka, Dudka
Numer ogłoszenia: 175268 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131437 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Borowie IV etap: Borowie, Kamionka, Dudka.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowę sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Kamionka, Dudka. W ramach zadania należy wykonać kanał grawitacyjny PVC 315 - 85,5 m, PVC 250 - 550,0 m, PVC 200 - 7 961,0 m. Kanał tłoczny PE ø 160 -1 872,0 m, PE ø 140 - 1 108,0 m, PE ø 110 - 365,0 m, PE ø 90-867,0 m, PE ø 75 - 1 441,0 m Pobudować pompownie P1,P2,P3,P4,P5,P8,P9,P10,P11,P12 każda z 2 pompami. Pobudować 10 pompowni przydomowych (od P-19 do P-28) zasilanych z wewnętrznej linii zasilania od budynku mieszkalnego. Wykonać 117 przyłączy do mieszkań domowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6982034,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5099999,31
Oferta z najniższą ceną: 5099999,31 / Oferta z najwyższą ceną: 7759425,93
Waluta: PLN.
Borowie: Budowa placu zabaw przy Zespole Oświatowym w Borowiu w ramach programu Radosna Szkoła
Numer ogłoszenia: 195232 - 2010; data zamieszczenia: 05.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw przy Zespole Oświatowym w Borowiu w ramach programu Radosna Szkoła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa placu zabaw z w miejscowości Borowie przy Zespole Oświatowym o wymiarach 23,80mx21,90m z nawierzchnią poliuretanową 306m2 i trawiastą 210m2 obejmująca między innymi: 1. Roboty pomiarowe - 0,05ha 2. Prace przygotowawcze pod plac zabaw: - usunięcie i wywóz karpy drzewa liściastego - śr. Pnia 30-50 cm szt. 1 - mechaniczne wykonanie koryta gł. 30 cm - na 306 m2 891,8 m3 - wywiezienie ziemi 41,80 m3 - wykonanie nasypów - ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów 50,00 m3 3. Wykonanie nasypów- ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów 50,00 m3 - podbudowa z tłucznia kamiennego (Fr. 32-63 mm) gr. 15 cm na 306 m2 - podbudowa z kruszywa kamiennego (fr. 12-32 mm) gr. 8 cm na 306 m2 -podbudowa z przesiewki kamiennej 0,5 - 4 mm lub piasku stabilizowanego cementem gr. 3 cm na 306 m2 - nawierzchnia z poliuretanowych płytek gr. 45 mm o wym. 100x100 cm lub 50x50 cm wierzchnia warstwa płytki pokryta granulatem EPDM w kolorach niebieskich i pomarańczowym 306,00 m2 - obramowanie placu zabaw z obrzeży elastycznych lub betonowych 100x20x6 cm na ławie betonowej 82,00 mb 4. Montaż ogrodzenia - ogrodzenie wys. 1,00 m z drewnianych paneli systemowych 1,8 m dł. wraz z dwoma furtkami szer. 1,00 m - łączna długość 91,40 mb - fundamenty pod słupki ogrodzenia placu zabaw z betonu B 20 - 1,20m3 - drewniane słupki kotwione w stopie betonowej 9x9cm szt.50 5. Wykonanie dojść-chodników do placu zabaw - wykonanie chodnika z kostki betonowej 6 cm typu Holland wraz z korytowaniem, wywozem i podbudową w kolorze czerwonym gr.6cm 185,0m2 - w tym obrzeże betonowe 86,0mb 6. Wykonanie nawierzchni trawiastej - przygotowanie podłoża pod trawnik, ułożenie humusu 210,0m2 - siew trawy 210,0m2 7. Wyposażenie placu zabaw: - dostarczenie i montaż urządzeń do zabawy Montaż zabawek typu - Zestaw wielofunkcyjny z dwoma wieżami Balbinka 02 szt.1 - Zestaw wspinaczkowy Karolina mini szt.1 - Piramida wspinaczkowa Mini 2,5m szt.1 - Huśtawka podwójna wahadłowa z met. Nogami szt.1 - Bujak na sprężynie kiwak z HDPE SKUTER szt.1 - Huśtawka typu ważka szt.1 - kosz na śmieci szt.2 - ławka z oparciem szt.2 - Regulamin placu zabaw wg załącznika szt.1 8. Obsługa geodezyjna prowadzonych robót i wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, specyfikacji wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.23.62.10-5, 36.53.50.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr. 5
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr. 4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr 3 i3a
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy załączyć polisę ubezpieczeniową na kwotę min 500 tys. zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Referencje potwierdzające zakres i wartość wykonanych robót
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. a) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie z jej treścią. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zadań 2. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1, Strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie
ul. Sasimowskiego 2
08-412 Borowie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: RG. 3410-06/10. Nazwa zadania: Dostawa
mebli do pomieszczeń przedszkolnych i klas lekcyjnych w Zespole Oświatowym w
Borowiu.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
P.P.H. BO-SPORT
Aleksander Bogusz
ul. Al. Wyzwolenia 22
08-440 Pilawa
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-07-22.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu
złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
Nowa Szkoła Sp.z o.o. |
90-248 Łódź ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25 |
151 115,88 |
211,32 |
2. |
P.P.H. BO-SPORT Aleksander Bogusz |
08-440 Pilawa Ul. Al. Wyzwolenia 22 |
106 448,66 |
300,00 |
|
|
|
|
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu została nie odrzucona żadna oferta.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich
formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od
niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej
(Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia
wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty
wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie
przysługuje.
Wykonawca
może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować
Zamawiającego o:
1) niezgodnej
z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym
postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności,
do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni
od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane
pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień
publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm)
Wykonawcy
biorący udział w przetargu
na
„Budowę
placu zabaw przy Zespole Oświatowym w Borowiu w ramach programu rządowego
„Radosna Szkoła”
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: RG. 3410-07/10. Nazwa zadania: „Budowa
placu zabaw przy Zespole Oświatowym w Borowiu w ramach programu rządowego
„Radosna Szkoła”
Działając na podstawie art. 93 ust. 4 Prawa zamówień publicznych
Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą
zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Art. 93 ust 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone
w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania
oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest
obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym
powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość
o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Borowie: Budowa placu zabaw przy Zespole Oświatowym w Borowiu w ramach programu Radosna Szkoła
Numer ogłoszenia: 220440 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw przy Zespole Oświatowym w Borowiu w ramach programu Radosna Szkoła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa placu zabaw z w miejscowości Borowie przy Zespole Oświatowym o wymiarach 23,80mx21,90m z nawierzchnią poliuretanową 306m2 i trawiastą 210m2 obejmująca między innymi: 1. Roboty pomiarowe - 0,05ha 2. Prace przygotowawcze pod plac zabaw: - usunięcie i wywóz karpy drzewa liściastego - śr. Pnia 30-50 cm szt. 1 - mechaniczne wykonanie koryta gł. 30 cm - na 306 m2 891,8 m3 - wywiezienie ziemi 41,80 m3 - wykonanie nasypów - ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów 50,00 m3 3. Wykonanie nasypów- ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów 50,00 m3 - podbudowa z tłucznia kamiennego (Fr. 32-63 mm) gr. 15 cm na 306 m2 - podbudowa z kruszywa kamiennego (fr. 12-32 mm) gr. 8 cm na 306 m2 -podbudowa z przesiewki kamiennej 0,5 - 4 mm lub piasku stabilizowanego cementem gr. 3 cm na 306 m2 - nawierzchnia z poliuretanowych płytek gr. 45 mm o wym. 100x100 cm lub 50x50 cm wierzchnia warstwa płytki pokryta granulatem EPDM w kolorach niebieskich i pomarańczowym 306,00 m2 - obramowanie placu zabaw z obrzeży elastycznych lub betonowych 100x20x6 cm na ławie betonowej ..82,00 mb 4. Wykonanie dojść-chodników do placu zabaw - wykonanie chodnika z kostki betonowej 6 cm typu Holland wraz z korytowaniem, wywozem i podbudową w kolorze czerwonym gr.6cm 185,0m2 - w tym obrzeże betonowe 86,0mb 5. Wykonanie nawierzchni trawiastej - przygotowanie podłoża pod trawnik, ułożenie humusu 210,0m2 - siew trawy 210,0m2 6. Wyposażenie placu zabaw: - dostarczenie i montaż urządzeń do zabawy Montaż zabawek typu - Zestaw wielofunkcyjny z dwoma wieżami Balbinka 02 szt.1 - Zestaw wspinaczkowy Karolina mini szt.1 - Piramida wspinaczkowa Mini 2,5m szt.1 - Huśtawka podwójna wahadłowa z met. Nogami szt.1 - Bujak na sprężynie kiwak z HDPE SKUTER szt.1 - Huśtawka typu ważka szt.1 - kosz na śmieci szt.2 - ławka z oparciem szt.2 - Regulamin placu zabaw wg załącznika szt.1 7. Obsługa geodezyjna prowadzonych robót i wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, specyfikacji wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.23.62.10-5, 36.53.50.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr. 5
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr. 4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr. 3 i 3a
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy załączyć polisę ubezpieczeniową na kwotę min 500 tys. zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Referencje potwierdzające zakres i wartości wykonanych robót
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. a) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie z jej treścią. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumento¬wania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zadań 2. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1, Strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2010 godzina 10:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Borowie: Zakup energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji elektrycznej dla potrzeb Gminy Borowie
Numer ogłoszenia: 244150 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji elektrycznej dla potrzeb Gminy Borowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa, dystrybucja energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006 r. Nr 81 poz. 615 z późn. zm.), a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz Kodeksem Cywilnym, do obiektów administracyjnych Gminy Borowie zgodnie załącznikiem nr 1 do SIWZ. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną w okresie wykonywania umowy, oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że posiada zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) działającym na terenie Gminy Borowie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia przez co Zamawiający rozumie dostawę i dystrybucję energii elektrycznej świadczoną kompleksowo na rzecz jednostek sektora publicznego. (Zał. nr 8)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie (art.22 ust.1 upzp).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie (art.22 ust.1 upzp).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie (art.22 ust.1 upzp).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym - zał. nr 2 do SIWZ; 2) Oświadczenie o posiadaniu zawartej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) działającym na terenie gminy Borowie, 3) dokument (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może być dokonana w momencie zatwierdzenia przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (URE) nowej taryfy dla dystrybucji energii elektrycznej, maksymalnie do wysokości cen i stawek zawartych w Taryfie. W takim przypadku Wykonawca dostarczy ( na piśmie) nową Taryfę lub wyciąg z treści nowej Taryfy zawierającą propozycję nowych cen jednostkowych za dystrybucję energii elektrycznej. Zmiana cen nie wymaga wypowiedzenia warunków umowy, nowa Taryfa zostanie dołączona w formie załącznika do obowiązującej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Borowie, ul. A. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, pok. Nr 19, tel. 025/ 685-90-70.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w Urzędzie Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
O G Ł O S Z E N I E
Wójt Gminy Borowie ogłasza II przetarg pisemny nieograniczony na wynajem
budynku po byłej szkole usytuowany przy ulicy Garwolińskiej Nr 4 na działce nr
125 o pow.
Dla nieruchomości brak jest planu przestrzennego
zagospodarowania.
Budynek jest jednopiętrowy z poddaszem użytkowym, murowany,
stropy drewniane, dach wielospadowy kryty blachą . Stan techniczny dobry.
Budynek wyposażony jest w
instalację elektryczną , telefoniczną, kanalizacyjną, wodociągową, gazową i
centralnego ogrzewania.
Powierzchnia użytkowa
wynosi
Parter
o pow.użytkowej
Na
parterze znajdują się dwie łazienki o pow.
Na
piętrze znajdują się dwie łazienki o pow.
Na
poddaszu znajdują się dwa pomieszczenia o pow.
Stawka
wywoławcza czynszu za najem 1m2 powierzchni
użytkowej wynosi 6,00 zł + 22 % podatek
VAT , miesięcznie.
Kwota
ta nie obejmuje kosztów opłat za media
dostarczane do lokalu na podstawie zawartych umów z dostawcami przez najemcę .
Wysokość czynszu będzie podlegać corocznej indeksacji od początku roku
kalendarzowego w oparciu o roczny wskaźnik towarów i usług konsumpcyjnych ,
ogłaszany przez Prezesa GUS za poprzedni rok kalendarzowy .
Umowa najmu zostanie zawarta na czas nieoznaczony .
Pisemne
oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Borowiu do dnia 24.09.2010r w zamkniętej kopercie z
dopiskiem „Oferta na najem budynku”
Pisemna
oferta powinna zawierać:
1.Imię
, nazwisko i adres oferenta albo firmy
oraz siedzibę , jeżeli oferentem jest osoba prawna
2.
datę sporządzenia oferty
3.
oświadczenie , że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te
warunki bez zastrzeżeń
4.
oferowaną wysokość czynszu
5.
proponowany sposób realizacji dodatkowych warunków przetargu
6.
kopia dowodu wniesionego wadium
Przetarg odbędzie się w dniu 28.09.2010r
w Urzędzie Gminy w Borowiu o godzinie 1000 .
Warunkiem
przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium najpóźniej do dnia 24.09.2010r w kasie Urzędu Gminy lub
na konto Gminy Borowie Nr 50856200070020006420000010 w wysokości 1000,00 zł .
Osoba
wyłoniona w przetargu będzie zobowiązana w ciągu 7 dni od dnia przetargu do
podpisania umowy najmu .
Wadium wpłacone przez uczestnika,
który przetarg wygrał zostanie zaliczone na poczet czynszu za pierwszy miesiąc
obowiązywania umowy najmu.
W
przypadku gdy uczestnik przetargu wyłoniony jako najemca uchyli się od zawarcia
umowy najmu w wyznaczonym terminie , wpłacone wadium przepada.
Wadium
wpłacone przez uczestników którzy przetargu nie wygrali zostanie im zwrócone w
terminie trzech dni od daty zamknięcia przetargu .
Zastrzega
się prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
Ogłoszenie
jest udostępnione na stronie internetowej Urzędu Gminy w Borowiu
www.borowie.eobip.pl
Bliższych
informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy w Borowiu w godzinach 8-16 ,
tel.256859070.
Borowie: Dostawa grysu dolomitowego na drogę gminną w miejscowości Jaźwiny
Numer ogłoszenia: 247280 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa grysu dolomitowego na drogę gminną w miejscowości Jaźwiny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa grysu dolomitowego o frakcji 0-31mm w ilości 1100 ton.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Koncesję, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Odpis koncesji, zezwolenia lub licencji
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr.3
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr 4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NIE DOTYCZY
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy załączyć polisę ubezpieczeniową na kwotę 100 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie
ul. Sasimowskiego 2;
08-412 Borowie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. Sasimowskiego 2; 08-412 Borowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer
sprawy: RG. 3410-08/10. Nazwa zadania: „Budowa
placu zabaw przy Zespole Oświatowym w Borowiu w ramach programu rządowego
„Radosna Szkoła”
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Roboty Budowlano – Ziemne
Soczewka Łukasz
Zabiele 41
21-450 Stoczek Łukowski
Uzasadnienie wyboru: Najkorzystniejsza cena
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym
w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-08-31.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz
Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu
złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Liczba pkt. w kryt. cena |
1. |
Roboty Budowlano – Ziemne Soczewka Łukasz |
Zabiele 41 21-450 Stoczek Łukowski |
225 700,00 zł
|
300,00 |
2. |
SATERNUS Sp. z o.o. |
41-503 Chorzów ul. Kościuszki 63 |
229 896,80 zł |
294,51 |
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone oferty.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich
formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od
niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej
(Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia
wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty
wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie
przysługuje.
Wykonawca
może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować
Zamawiającego o:
1) niezgodnej
z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym
postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności,
do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni
od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane
pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień
publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z p. zm)
Borowie, dnia 16.08.2010
Wykonawcy biorący udział
w przetargu na Zakup energii elektrycznej dla Gminy Borowie
Dotyczy sprawy: RG.3410-09/10
w postępowaniu na: Zakup energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Borowie″.
Odp. Zamówienie dotyczy Zakupu Energii Elektrycznej dla potrzeb Gminy Borowie.
W dniu 16 sierpnia zostanie zmienione ogłoszenie Zamówienia.
Odp. Zamawiający posiada obecnie umowy kompleksowe, okres wypowiedzenia to trzy miesiące.
Odp. Biorąc pod uwagę okres wypowiedzenia umów t.j. trzy miesiące to termin wykonania zamówienia dotyczy okresu od 1 grudnia 2010 r. do 30 listopada 2011 r.
Odp. W dniu 13 sierpnia Zamawiający poprzez załączenie wzoru umowy do dokumentów SIWZ jako plik „wzór umowy, załącznik nr 6 umowa_zal6_Borowie. doc, naprawił swoje niedopatrzenie w kompletności dokumentów.
Odp. Zamawiający nie poczynił uzgodnień w celu zmiany taryf z OSD.
Jednocześnie Zamawiający informuje iż dokona stosownych konsultacji grup
taryfowych w trakcie zawierania odrębnych umów dystrybucyjnych po
zakończeniu przedmiotowego postępowania przetargowego.
Numer ogłoszenia: 251204 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 244150 - 2010 data 10.08.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, fax. 025 6859072.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Borowie: Modernizacja drogi dojazdowej, gminnej do gruntów rolnych w miejscowości Jaźwiny
Numer ogłoszenia: 253236 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi dojazdowej, gminnej do gruntów rolnych w miejscowości Jaźwiny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - skropienie nawierzchni asfaltem na odcinku 240 m i szer.5 m, oraz na odcinku 420 m i szer.3 m. - profilowanie i zagęszczanie podłoża warstwy konstrukcyjnej nawierzchni na pow. 2 460 m2 - wykonanie nawierzchni mineralno - bitumicznych (warstwa ścieralna) o gr. 4 cm na powierzchni 2 460 m2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr 5
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr 4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wypełnić załącznik Nr 3 i3a
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy załączyć polisę ubezpieczeniową na kwotę min 100 tys. zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Referencje potwierdzające zakres i wartość wykonanych robót.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. a) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie z jej treścią. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumento¬wania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zadań 2. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1, Strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego2; 08-412 Borowie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2 ; 08-412 Borowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie