Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY BOROWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Borowie

www.borowie.pl
Ikona statystyk

2006-11-20

Brak tytułu

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

 

 

Gmina Borowie informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego, przedmiot zamówienia „Projekt sieci kanalizacyjnej miejscowościach:

Etap I  Chromin, Łopacianka, Laliny, Iwowe

Etap II Głosków, Wilchta, Łętów, Dudka, Kamionka

Etap III Słup Pierwszy, Słup Drugi, Gózd, Jaźwiny

Etap IV Filipówka, Brzuskowola, Gościewicz”

 

wybrała do realizacji zamówienia ofertę, którą złożyła firma:

 

Sławomir Baran WOD-KAN

ul. Jagodzińska 40

08-400 Garwolin

 

Cena ofertowa: 423 264,36 zł brutto

 

Kontakt:

W sprawie podpisania umowy należy w terminie do dnia 28-11-2006r. skontaktować się z: Jackiem Waleckim.

Środki ochrony prawnej:

 

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z p.zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

 

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

 

2006-12-19

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI SZCUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO WÓJT GMINY BOROWIE

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

O WARTOŚCI SZCUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO

WÓJT GMINY BOROWIE

 

 

działając w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

 (Dz.U. z 2004 r nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami)

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

opracowanie urbanistyczne projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

 

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w Urzędzie Gminy w Borowiu w pokoju nr 12 w cenie 20 zł, lub pobrać ze strony internetowej www.borowie.eobip.pl

 

Termin składania ofert upływa dnia 09 stycznia 2007 r. o godzinie 1000

Wymagany termin wykonywania zamówienia od stycznia 2007r do 31 grudnia 2007r.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy w Borowiu ul. A. Sasimowskiego 2

w dniu 09. 01. 2006 r. o godzinie 1010.

Kryterium oceny oferty – cena 100 %

Termin związania ofertą – 30 dni.

W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają wymogi określone w art. 22  ustawy prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru wykonawcy z zastosowaniem aukcji elektronicznej

 

Osobą uprawniona do kontaktów jest Jacek Walecki, Grzegorz Kościesza
tel. (0 25) 6859070.

2007-01-04

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO WÓJT GMINY BOROWIE

 

 

OGŁOSZENIE

 O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO

 

WÓJT GMINY BOROWIE

 

 

Działając w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. nr 19, poz. 177)

 

 

na dostawę oleju opałowego EKOTERM PLUS  w ilości ok. 9 000 litrów wraz z dostawą do Publicznej Szkoły Podstawowej w Iwowem i Brzuskowoli.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w Urzędzie Gminy w Borowiu w pokoju nr 12 w godz. od 800 do 1600 w kwocie 20 zł lub pobrać ze strony internetowej www.borowie.pl

Termin wykonania do 12 lutego 2007 r.

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Wadium nie obowiązuje.

Kryterium wyboru oferty i ich znaczenie: cena – 100 %

Termin składania ofert upływa dnia 23 stycznia 2007r. o godz. 1000 w siedzibie zamawiające.

Termin związania ofertą – 30 dni.

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Borowiu ul. A Sasimowskiego 2;

 08-412 Borowie,  z dopiskiem  „Dostawa oleju opałowego”

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 stycznia 2007r. o godz. 1005 w siedzibie zamawiającego.

W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają wymogi określone w art.. 22 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

 

Uprawnionym do kontaktu z oferentami: Jacek Walecki tel. (0..25) 6859070.

 

2007-01-11

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

 

Gmina Borowie informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego, przedmiot zamówienia „Opracowanie urbanistyczne projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego”  wybrała do realizacji zamówienia ofertę, którą złożyła firma:

 

Pracownia Zagospodarowania

Przestrzennego

Jolanta Branowska

08-110 Siedlce

ul. Kilińskiego 37/21

 

Cena ofertowa: 475,80 za 1 projekt decyzji zł brutto

                              366,00 za 1 km projektu decyzji dotyczącej obiektu liniowego      

 

2007-01-25

Zawiadomienie o wyborze oferty

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

 

Gmina Borowie informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego, przedmiot zamówienia „Dostawa oleju opałowego EKOTERM PLUS w ilości ok. 9 000 litrów wraz z dostawcą do Publicznej Szkoły Podstawowej w Iwowem i Brzuskowoli”  wybrała do realizacji zamówienia ofertę, którą złożyła firma:

 

Petrolis Sp. Z o.o.

ul. Wojska Polskiego 60

26-700 Zwoleń

 

Cena ofertowa: 1, 59 zł na 1 litr oleju netto

2007-02-05

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO WÓJT GMINY BOROWIE na zimowe utrzymanie dróg na trenie Gminy Borowie w roku 2007.

 

 

OGŁOSZENIE

 O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO

 

WÓJT GMINY BOROWIE

 

 

Działając w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. nr 19, poz. 177)

 

 

na zimowe utrzymanie dróg na trenie Gminy Borowie w roku 2007.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w Urzędzie Gminy w Borowiu w pokoju nr 12 w godz. od 800 do 1600 w kwocie 20 zł lub pobrać ze strony internetowej www.borowie.pl

Termin wykonania do 31 grudnia 2007 r.

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

Wadium nie obowiązuje.

Kryterium wyboru oferty i ich znaczenie: cena – 100 %

Termin składania ofert upływa dnia 20 lutego 2007r. o godz. 1000 w siedzibie zamawiające.

Termin związania ofertą – 30 dni.

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Borowiu ul. A Sasimowskiego 2;

 08-412 Borowie,  z dopiskiem  „Zimowe utrzymanie dróg gminnych ”

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 lutego 2007r. o godz. 1005 w siedzibie zamawiającego.

W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają wymogi określone w art.. 22 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

 

Uprawnionym do kontaktu z oferentami: Jacek Walecki tel. (0..25) 6859070.

 

 

2007-02-26

Zawiadomienie o wyborze oferty "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Borowie w roku 2007"

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

 

Gmina Borowie informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego, przedmiot zamówienia „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Borowie w roku 2007”  wybrała do realizacji zamówienia części I ofertę, którą złożyła firma:

 

Wykonywanie Robót Drogowych

Stanisław Gąska

ul. Nadwodna 5

08-412 Borowie

 

Cena ofertowa: 95,08 zł/ za 1 roboczogodzinę netto

 

Do realizacji zamówienia części II ofertę, którą złożyła firma:

 

Usługi Sprzętowo – Transportowe

Roboty Drogowe

Agnieszka Pietrasik

Chromin 35

08-412 Borowie

 

Cena ofertowa: 60,00 zł/ za 1 roboczogodzinę netto   

2007-07-31

Remont kuchni wraz z zapleczem w Zespole Szkół w Głoskowie

Borowie: Remont kuchni wraz z zapleczem w Zespole Szkół w Głoskowie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, fax 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kuchni wraz z zapleczem w Zespole Szkół w Głoskowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - wyburzenie kuchni węglowej, - przebudowa części ścian działowych w części dzielącej pomieszczenie oznaczone jako magazynowe od pomieszczenia kuchni ze zmywalnią w celu uzyskania odpowiedniej wielkości pomieszczenia kuchni i zmywalni, - przebudowa fragmentu ściany oddzielającej pomieszczenie kuchni ze zmywalnią od sali konsumpcyjnej w celu zmiany położenia okienka do zwrotu naczyń do zmywalni wraz z montażem okienka zdawczego z blatem, - przebudowa fragmentu ściany oddzielającej pomieszczenie kuchni ze zmywalnią od sali konsumpcyjnej w celu zmiany położenia drzwi i zamontowanego w nim okienka do wydawania posiłków, - wykonanie otworu podawczego z blatem w ścianie oddzielającej pomieszczenie obróbki brudnej od pomieszczenia kuchennego, - wykonanie fragmentu ściany oddzielającej kuchnię od zmywalni i zamontowanie w jej części szafy przelotowej na przechowywanie naczyń stołowych, - wybudowanie ściany oddzielającej komunikację od części piwnicznej i zamontowanie w tej ścianie drzwi służących awaryjnie dla zabezpieczenia możliwości kontroli i napraw znajdujących się tam instalacji, - podział częściowy ścianką działową pomieszczenia przygotowawczego na aneksy obróbki wstępnej owoców i warzyw oraz obróbki wstępnej mięsa, - wydzielenie w pomieszczeniu przedsionka WC aneksu porządkowego poprzez obudowanie go do pełnej wysokości płytami meblowymi wodoodpornymi (w formie drzwi szafowych przesuwnych) z nawiewami dolnymi i wywiewem górnym, - remont tynków, położenie glazury lub wykonanie lamperii w pomieszczeniach wyszczególnionych w projekcie, skucie starych uszkodzonych posadzek i położenie nowych posadzek wg wyszczególnienia w projekcie, - wyposażenie pomieszczeń w niezbędne punkty poboru wody, odprowadzenia ścieków, elementy systemu wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej oraz wyposażenia, - zamontowanie w ścianach pod oknami w pomieszczeniu kuchni i obróbki wstępnej warzyw i mięsa systemu nawietrzaków podokiennych, - wykonanie wentylacji grawitacyjnej wywiewnej w pomieszczeniach: magazynowym i pomieszczeniu obróbki  brudnej ziemniaka (obierak) oraz pomieszczeniu obróbki wstępnej warzyw i mięsa (z możliwością naprzemiennego uruchomienia wentylacji mechanicznej), - wyposażenie powstałych aneksów pomieszczenia przygotowawczego obróbki wstępnej owoców i warzyw oraz obróbki mięsa w niezbędne punkty poboru wody, odprowadzenia ścieków , elementy systemu wentylacji mechanicznej oraz niezbędne wyposażenie,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00-2, 45.21.42.10-5, 45.33.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Należy wypełnić załączniki nr 3,4 i 5 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Załączyć polisę ubezpieczeniową. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Oświadczenie zał. nr 2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr: 1.   - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Załącznik nr 2   - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Załącznik nr 5   - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Załącznik nr 4 - Informacja na temat  liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi.  Załącznik nr 3 i 3 a   - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie za opłatą wysokości 50 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.08.2007 rok godz. 10:00

2007-07-31

Modernizacja dróg gminnych w Iwowem

Borowie: Modernizacja dróg gminnych w Iwowem
Numer ogłoszenia: 130835 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, fax 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych w Iwowem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm o łącznej ilości 11 387 m2. Przed położeniem mieszanki mineralno - bitumicznej należy skropić asfaltem nawierzchnie drogowe o łącznej ilości 11 387m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Należy wypełnić załączniki nr 3,4 i 5 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Załączyć polisę ubezpieczeniową. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Oświadczenie zał. nr 2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr: 1.   - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.   - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Załącznik nr 2   - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Załącznik nr 5   - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Załącznik nr 4 - Informacja na temat  liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi.  Załącznik nr 3 i 3 a   - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie za opłatą wysokości 30 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21/08/2007 roku o godz. 10:00

2007-08-22

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pn:  "Remont kuchni wraz z zapleczem w Zespole Szkół w Głoskowie" nr sprawy RG. 4310-3/07

 
Zgodnie z art. 93 ust. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
 
Uzasadnienie faktyczne:

Do dnia otwarcia tj.  20.08.2007 r. nie wpłynęła żadna oferta przetargowa.

 Uzasadnienie prawne:

Art. 93 ust1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych.

2007-08-22

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Gmina Borowie informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego, przedmiot zamówienia „Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Iwowe”  wybrała do realizacji zamówienia ofertę, którą złożyła firma:

 
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych

„DROMOS” Sp. z o.o.

08-410 Wola Rębkowska

ul. Przemysłowa 45

 
Cena ofertowa: 387 590,71 zł brutto

2007-10-01

Przetarg na budowę chodnika w ciągu drogi krajowej nr 76 w Borowiu

Borowie: Budowa chodnika w ciągu drogi krajowej nr 76 w Borowiu
Numer ogłoszenia: 180066 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, fax 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu drogi krajowej nr 76 w Borowiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie chodnika z kostki betonowej grubości 8 cm ułożonej na podsypce piaskowej grub. 5 cm. Przy wykonywaniu chodnika należy wykonać podbudowę z kruszywa naturalnego gr 10 cm. Zjazdy gospodarcze należy wykonać z kostki betonowej grubości 8 cm ułożonej na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3 cm. Podbudowę na zjazdach należy wykonać z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm na zjazdach i 25 cm na drogi boczne. Chodnik zostanie wykonany na długości 818 mb i szerokości 3,5 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.24.51-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek Posiadania takich uprawnień; Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Należy wypełnić załącznik nr 3,4 i 5 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Załączyć polisę ubezpieczeniową. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie zał. nr 2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Załącznik nr 2 - Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Załącznik nr 5 - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca Załącznik nr 4 - Informacja na temat liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia SA roboty budowlane lub usługi. Załącznik nr 3 i 3a - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień. -Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie Za opłatą w wysokości 40zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23/10/2007 roku o godz 10:00

2007-10-22

Wyjaśnienie

Borowie dnia 22.10.2007 r.

 
RG. 3410-05/07

 

Wykonawcy biorący udział

w przetargu na budowę

Chodnika w ciągu drogi krajowej

nr 76 w Borowiu

 
            W związku z zadanymi pytaniami przez jedną z firm, która pobrała SIWZ na „Budowę chodnika w ciągu drogi krajowej nr 76 w Borowiu” informujemy o naszym stanowisku:

 

1.W specyfikacji istotnych warunków zamówienia brak jakichkolwiek informacji na wyżej wymieniony temat. W związku z powyższym prosimy o uzupełnienie informacji dotyczącej koperty?

 

Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/ zamkniętej kopercie zaadresowanej do zamawiającego na adres:

Urząd Gminy Borowie

ul. A. Sasimowskiego 2

08-412 Borowie

 
Oznakowana następująco:

„Budowa chodnika w ciągu drogi krajowej nr 76 w Borowiu”

2007-10-24

Zawiadomienie o wyborze oferty

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Gmina Borowie informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego, przedmiot zamówienia „Budowa chodnika w ciągu drogi krajowej nr 76 w m.Borowie”  wybrała do realizacji zamówienia ofertę, którą złożyła firma:

 

P.P.H.U „BUDBET”

Tadeusz Bartnicki

Woźbin

05-319 CEGŁÓW

  

Cena ofertowa: 419 635,52 zł brutto

2007-10-31

Brak tytułu

Borowie: Wyposażenie stołówek szkolnych
Numer ogłoszenia: 210831 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJąCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Osrodek Pomocy Społecznej w Borowiu, ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJąCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie stołówek szkolnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie stołówek w Zespole Szkół w Głoskowie i Zespole Oświatowym w Borowiu w sprzęt gastronomiczny i meble świetlicowe

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.10.00-5, 28.52.89.50-3, 36.13.12.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZąCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 1 /lub/i załącznik nr 1a A.2) Wzór umowy  załącznik 5 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   B.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.       B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Załącznik nr 2   C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie.  Załącznik nr 3   C.2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.  Załącznik nr 4 D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:   D.1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borowie.eobip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 08-412 Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 w cenie 30zł.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Borowie Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu gastronomicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu gastronomicznego wg załączonego opisu i wykazu tabele nr 1 i 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli kuchennych i świetlicowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli kuchennych i świetlicowych wg załączonego opisu i wykazu tabel nr 3 i 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.89.50-3, 36.13.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2018-10-17 13:52:41, zmian dokonał(a): borowie

WCAG 2.0 (Level AA)